Är du en person som trivs i mötet med andra, gillar att ta ansvar och får energi av att driva affärer framåt? Då kan rollen som Account Manager hos Canon vara något för dig. Här möts du av en roll med frihet under ansvar, stort förtroende och en kultur som präglas av energi, samarbete och utveckling. OM CANON Canon Business Center Mälardalen har varit verksamt i Västerås och Eskilstuna i över 40 år. De erbjuder lösningar för dokument- och informationshantering, inklusive skrivare, scanners och mjukvara för att effektivisera arbetsflöden. Tjänsterna anpassas efter kundens specifika behov och omfattar även alternativ för finansiering och service. Företagets arbetssätt fokuserar på att förstå hur människor arbetar med information i praktiken för att skapa mer effektiva rutiner. OM ROLLEN Canon Business Center Mälardalen söker en nyfiken och driven säljare till sitt team i Eskilstuna! I den här rollen får du chansen att vara med och utveckla företag i regionen genom smarta lösningar för dokument- och informationshantering. Du kommer arbeta aktivt med att identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter, bygga långsiktiga kundrelationer och vara en viktig del av ett sammansvetsat team. I linje med Canons filosofi om samarbete och engagemang får du möjlighet att spela en viktig roll i företagets fortsatta utveckling på marknaden, samtidigt som du har goda förutsättningar att växa och utvecklas som säljare. Dina huvudsakliga ansvarsområden Bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer Kontakta och besöka nya samt befintliga företag i ditt upptagningsområde Ta fram offerter och avtal Representera Canon på nätverksträffar och evenemang Arbeta målinriktat med både nyförsäljning och merförsäljning VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen som Account Manager tror vi att du är en person som trivs ute hos kund, motiveras av att göra affärer och har en naturlig förmåga att bygga relationer. Du gillar ett högt tempo och är inte rädd att ta egna initiativ samtidigt som du trivs med att samarbeta med andra. Som person är du nyfiken och drivs av att överträffa uppsatta mål. I din ansökan ser vi gärna att du motiverar just varför du tror att du skulle passa för tjänsten! Vi söker dig som Har ett starkt intresse för försäljning och vill utvecklas långsiktigt i rollen Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Har B-körkort Har en gymnasieutbildning Erfarenhet av B2B-försäljning eller liknande är meriterande, men inget krav. ÖVRIG INFORMATION Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, arbetstider förlagda vardagar mellan 8-17 Anställningsform: Tillsvidare, sex månaders provanställning kommer tillämpas Placering: Gillbergavägen 4, Eskilstuna Lön: Fast grundlön med provision Resor förekommer i tjänsten med utgångspunkt från kontoret. Denna rekrytering sker i samarbete med A-hub, och om du blir erbjuden tjänsten kommer du bli direktanställd hos vår kund. Vi på A-hub hanterar rekryteringsprocessen och finns här för att guida dig genom varje steg på vägen till din nya roll. Vid frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Alice Lindell, [email protected]
Är du nyfiken på lager och logistik samt vill samla på dig nya erfarenheter? Nu söker vi truckförare till en av våra lagerkunder i Eskilstuna! Uppdraget Under högsäsong söker vi nu erfarna truckförare som trivs i högt tempo för att få ut kundens varor i tid. Du som söker kommer att arbeta med plock och pack med hjälp av plocktruck. Arbetet innebär en tempofylld miljö med tydliga mål, med trucken som ditt främsta arbetsredskap. Vem söker vi? Vi söker dig som är noggrann och som trivs med högt tempo. Du som söker är initiativtagande, kommunikativ och har ett högt säkerhetstänk. Du har tidigare stor erfarenhet av att köra plocktruck och känner dig trygg i att manövrera den. Du har truckkort A1-A4 samt B1-B4 för att kunna vara behjälplig vid olika stationer där annan truckkörning förekommer. Du som söker har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% i form av studier eller annat arbete. Dina kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av lagerarbete Truckkort A1-A4 samt B1-B4 Innehar B-körkort Du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Arbetstider Måndag-Fredag 7-16, beroende på din tillgänglighet bokas du ut olika dagar Tillsättning Planerad start V26 med en högsäsong till ca V34 I denna rekrytering utför vi ett utdrag från belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid anställning. Varmt välkommen med din ansökan!
Därför ska du jobba hos mig, Regionchef Aram El Khoury Välkommen till Apotek Hjärtat och region 11 i Mälardalen Söder! Regionen består av 19 apotek som hjälper varandra i vardagen. Du kommer att tillhöra en grupp engagerade chefer som stöttar varandra, samarbetar och sprider positiv energi för att tillsammans leverera toppresultat. Jag söker nu en apotekschef till regionens största apotek som ligger innanför matbutiken och har öppet alla dagar 8-20. Är det du? Som Regionchef vill jag skapa en grupp som har högt i tak och god stämning. För mig är det viktigt att arbeta mot uppsatta mål med struktur och god framförhållning i nära samarbete med apotekschefer, regionala resurser och nyckelroller. Jag söker dig som är en positiv, engagerad och ansvarsfull ledare som brinner för kundmöte och försäljning samtidigt som du har en trivsam arbetsmiljö och god kvalitet på plats. Här gäller det att skapa bra laganda där alla bidrar med sina kunskaper för att tillsammans nå uppsatta mål. Det är även viktigt att du är en kommunikativ apotekschef som ser helheten för Apotek Hjärtat och kan samarbeta väl med dina chefskollegor, särskilt gällande bemanning. Tjänsten är en tillsvidareanställning som apotekschef. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Så här jobbar en Apotekschef på Hjärtat! Du har det övergripande ansvaret för resultat-, drift-, personal- och farmaceutiska frågor på ditt apotek. Din främsta arbetsuppgift är att uppnå ditt apoteks ekonomiska mål tillsammans med ditt team. För att nå dit coachar och motiverar du personalen i deras dagliga arbete och utveckling. Två saker kommer att vägleda dig, vilket Hjärtatapotek du än jobbar på: Hjärtats Arbetssätt, vår arbetsmetod av enhetlighet, samt våra värderingar - Enkelhet, Engagemang och Entreprenörskap. Det här är du! Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är en erfaren ledare och vill dela med dig av dina kunskaper till dina nya framtida Hjärtatmedarbetare. Du är en drivkraftig ledare med ett affärsmässigt tänkande. Du är effektiv, initiativrik, mål- och resultatorienterad och ser verksamheten utifrån ett helhetsperspektiv. Som apotekschef har du förmågan att motivera, stödja och utveckla din personal. Varför bli en del av Hjärtat? På Hjärtat erbjuder vi dig ett jobb i ett innovativt företag som växer! Vi är en platt organisation där vi erbjuder dig individanpassad kompetensutveckling och där du har ett nära samarbete med dina kollegor och chef. Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att jobba på Hjärtat? Lyssna gärna på vår podd! Vi på Hjärtat strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Rekryteringen sker löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2025-07-31 Kontaktperson: Regionchef Aram El Khoury, 070-277 51 12 Välkommen till ett apotek med stort Hjärta!
Din nya roll Som Kundsupportspecialist kommer du att ha en viktig roll i att stötta företagskunder med tekniska frågor, orderhantering och betalningsrelaterade ärenden. Du samarbetar tätt med olika funktioner inom organisationen – såsom försäljning, supply chain och eftermarknad – för att säkerställa att ärenden hanteras från start till mål med hög kvalitet och kundnöjdhet. Du har ett helhetsansvar för kundärenden och arbetar lösningsorienterat för att identifiera och implementera nya lösningar i komplexa situationer. Din erfarenhet och expertis gör att du också fungerar som ett stöd för kollegor genom coaching och kunskapsdelning. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Tidigare erfarenhet av kundsupport och orderhantering, idealiskt skulle vara 2-3 års erfarenhet. Ha förståelse för logistikflöden. Goda kunskaper i SAP. Mycket goda kunskaper i Microsoft 365, särskilt Excel, Word och Teams. Vara flytande i svenska i såväl tal som skrift. Ha mycket goda kunskaper i engelska, i såväl tal som skrift. Vem är du?Är du en självgående och erfaren supportperson med sinne för struktur och god service? Har du en stark kommunikativ förmåga och ett lösningsorienterat arbetssätt? Då kan detta vara uppdraget för dig! Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: 2025-06-02 Slut: 2026-08-31, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. Företagspresentation Vår kund är ett ledande globalt teknikbolag som skapar produkter, bland annat robotar, och lösningar inom bland annat automation och digitalisering. Koncernens bolag finns i cirka 100 länder och huvudkontoret i Sverige finns strax utanför Stockholm.
Nu söker vi en erfaren bilskadetekniker till vår kund i Eskilstuna. Ta chansen och sök idag! Om tjänsten Du kommer i denna tjänst att arbeta med krockskadade bilar på många olika bilmärken och hantera såväl små reparationer som stora strukturskador. Exempel på arbetsuppgifter: Byta och rikta karossdetaljer Svetsa, limma och nita Demontering och montering Samverka med planering, skadeberäknare och arbetsledare för att skapa goda resultat Din profil Vi söker dig som är erfaren bilskadetekniker med flerårig erfarenhet. Du har förmågan att arbeta självständigt, är serviceinriktad, engagerad och noggrann. Det är viktigt för oss att du blir en i gänget, att du har stor social kompetens och god samarbetsförmåga. Utöver detta ser vi gärna att du har datavana och förstår hur tidsstämpling fungerar. Tjänsten förutsätter att du har B-körkort. Du behärskar svenska väl i tal och skrift. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna på 0738558647 eller via mail: [email protected]. Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Om Fordonsakademin Vi är specialister på att kompetensförsörja fordonsbranschen. Företaget startades av specialister inom fordonsbranschen med mångårig erfarenhet från verkstadsarbete. Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster är vi med och verkar för en kompetenshöjning i branschen. Vi är en del av Arenakoncernen som med sin närvaro på över 160 orter i Sverige finns tillgängliga i hela landet. Vi tror på varje människas förmåga. Starka individer lyfter varandra. Steg för steg hjälper vi medarbetare och företag att utvecklas och bli starkare – så starka att de i sin tur lyfter andra. Värderingar Vi brinner för att matcha ihop arbetssökanden med företag, och vårt arbete sker helhjärtat i alla delar för att hela processen ska lyckas. Vi är alltid personliga, engagerade och professionella i alla våra uppdrag och möten.
Nu söker vi en Däckmontör till Strängnäs! Är du redo för en utmaning inom fordonsbranschen? Sök idag! Om rollen som DäckmontörSom Däckmontör i Strängnäs kommer du att spela en viktig roll i vår verksamhet. Du kommer att ansvara för att montera, balansera och reparera däck samt ge utmärkt kundservice. Dina dagliga arbetsuppgifter kommer att främja säkerhet och prestation för våra kunders fordon. Montering och balansering av däck Inspektion och reparation av däck och fälgar Användning av relevant utrustning och verktyg Upprätthålla en ren och säker arbetsmiljö Erfarenhet och Kvalifikationer Tidigare erfarenhet av däckmontage är önskvärt men inte ett krav Grundläggande kunskaper om bilmekanik är en fördel B-körkort är ett krav för denna roll Förmåga att arbeta effektivt både självständigt och i team Din profil Vi söker en engagerad och självgående person med ett intresse för fordon och en stark vilja att lära sig och utvecklas inom branschen. God kommunikationsförmåga och en serviceorienterad attityd är avgörande för att bygga starka relationer med våra kunder. AnsökanVi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt för en chans att bli en del av vårt team. Om Vår Kund i SträngnäsVår kund i Strängnäs är en erkänd aktör inom fordonsbranschen, känd för sin kompetens och tillförlitlighet. Här erbjuds en modern och säker arbetsmiljö där personalutveckling och trivsel prioriteras. Bli en del av en arbetsplats där teamwork och strävan efter kvalitet är centralt.
Vi söker dig som har erfarenhet inom produktionsteknik och som är noggrann, självständig och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Är du redo för en ny utmaning och vill vara med och bidra till att optimera produktionsprocesser och effektivisera arbetsflöden? Då kan detta vara tjänsten för dig! Detta är en direktrekrytering via oss som bemanningsföretag, vilket innebär att du blir anställd direkt hos vår kund om du går vidare i processen. Om tjänsten: Som produktionstekniker kommer du att ansvara för att optimera och effektivisera produktionsprocesserna hos vår kund. Du kommer att arbeta med att utveckla och förbättra arbetsflöden samt identifiera och åtgärda tekniska problem i produktionen. Det innebär bland annat att du säkerställer att maskiner och utrustning fungerar effektivt, samt att du arbetar för att höja produktiviteten och kvaliteten. Du kommer att vara delaktig i att implementera nya tekniska lösningar och processer för att uppnå högre effektivitet och kvalitet i produktionen. Arbetsuppgifter: Ansvara för att optimera och utveckla produktionsprocesser för att säkerställa effektivitet och hög produktkvalitet. Identifiera och åtgärda tekniska problem i produktionen för att minimera driftstopp och ineffektivitet. Genomföra analyser av produktionsdata för att hitta förbättringsområden och implementera lösningar. Arbeta med att upprätthålla och förbättra underhållsplaner för maskiner och produktionsutrustning. Samarbeta med andra avdelningar för att förbättra arbetsflödet och optimera produktionskapaciteten. Säkerställa att alla processer följer gällande säkerhetsföreskrifter och kvalitetskrav. Vara delaktig i att implementera nya tekniska lösningar och förbättringar i produktionen. Leda eller delta i projekt för att införa nya metoder och verktyg i produktionen. Om dig: Vi värdesätter personliga egenskaper högt och tror att rätt inställning är nyckeln till framgång. Du trivs i en snabb och dynamisk arbetsmiljö, där du alltid håller hög kvalitet och säkerhet i fokus. Engagemang, arbetsmoral och en positiv inställning är självklarheter för oss, likaså att du är en samarbetande och trevlig kollega. Vi söker en ansvarstagande och lösningsorienterad person som är redo att ta ansvar och bidra till vårt teams framgång. Kvalifikationer: Teknisk utbildning inom produktionsteknik, maskinteknik eller liknande område (ingenjör eller tekniker). Erfarenhet av att arbeta med och optimera produktionsprocesser. God förståelse för tekniska ritningar och produktionsspecifikationer. Erfarenhet av att arbeta med maskiner och produktionsutrustning. Förmåga att analysera produktionsdata och identifiera förbättringsområden. Kunskaper om kvalitets- och säkerhetsföreskrifter inom industriell produktion. Erfarenhet av att arbeta med CAD-program (t.ex. AutoCAD, SolidWorks) för att skapa eller läsa tekniska ritningar och designa produktionslösningar. God problemlösningsförmåga och förmåga att arbeta självständigt. Starka kommunikativa färdigheter för att samarbeta effektivt med olika avdelningar. Erfarenhet av att arbeta med förbättringsarbete och processutveckling är meriterande. Goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt. Arbetstid: Dagtid måndag-fredag Omfattning: Heltid Lön: Sätts i samråd mellan dig och vår kund. Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Vi erbjuder: En spännande och utvecklande arbetsmiljö hos vår kund. Ett engagerat team och en positiv företagskultur. Möjlighet att arbeta med moderna verktyg och tekniker. Direktrekrytering, vilket innebär att du blir anställd direkt hos vår kund vid en framgångsrik rekrytering. Om oss Nexify är ett bemannings- och rekryteringsföretag med huvudkontor i Mälardalen. Vi har över ett decennium av erfarenhet inom bemanning och logistik, vilket har gett oss en stabil grund att stå på och en djup förståelse för branschens behov. Vi strävar efter att leverera skräddarsydda och högkvalitativa lösningar för både kunder och kandidater. Vår flexibilitet och lokala förankring gör oss till en smidig och pålitlig samarbetspartner, särskilt inom logistik och produktion. Med vårt omfattande nätverk och engagemang för att hitta rätt person för rätt uppdrag, kan vi snabbt matcha kundernas behov med de bästa kandidaterna. Vår långa erfarenhet och personliga engagemang säkerställer att vi alltid levererar lösningar som skapar långsiktiga och framgångsrika samarbeten. Välkommen till Nexify, där vi skapar framgång tillsammans!
Uppdraget: Libera är nu på jakt efter framtida industriarbetare i Eskilstuna. Här kommer du få arbeta med varierande moment som exempelvis traverskörning, övervakning av maskiner eller att köra truck. Vi ser gärna att du som söker har en bakgrund inom industrin och har tidigare vana som operatör. Erfarenhet av ritningsläsning sedan tidigare. Vi arbetar mot en jämn könsfördelning och ser därför gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten. Vem du är: Vi söker dig som har tidigare bakgrund inom industrin, som inte är rädd för att ta i när det behövs. Som person är du flexibel, ordningsam och har ett högt säkerhetstänk. Vi önskar att du tidigare har arbetat som operatör eller inom tyngre industri. Din erfarenhet Innehar körkort B Du innehar truckkort A-B Traverskort Arbetslivserfarenhet inom industri, traverskörning, operatör eller liknande Tidigare erfarenhet av ritningsläsning Arbetstider: 5-skift (dag, kväll, natt, helg) Tillsättning: Detta är en annons för framtida jobb hos våra industrikunder, inget förbestämt startdatum Vi utför bakgrundskontroll i samband vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi genomför detta moment. Välkommen med din ansökan redan idag!
Vill du bli en del av en stor organisation med den personliga känslan av en lokal avdelning? Foria söker en engagerad CE-chaufför till vår distributionsverksamhet i Nyköping. Om Foria Foria är ett av Sveriges största företag inom transport- och maskintjänster med cirka 1200 engagerade medarbetare. Vi strävar efter att leverera tjänster med hög kvalitet och hållbarhet i fokus. Som en del av vårt team får du tillgång till det bästa av två världar: tryggheten och strukturen som kommer med en stor organisation kombinerat med gemenskapen och närheten hos vår lokala avdelning i Nyköping. I Nyköping arbetar vi främst med distribution åt DHL som står för 70% av vår verksamhet, samt viss flyttverksamhet, budkörningar samt distribution mot Stockholm. Foria är kända för ordning och reda och vi är stolta över att vara en av DHL:s bästa partners. Om rollen Som chaufför hos Foria kommer du att: Köra distribution, både med bil och bil & släp Sortera gods samt lasta och lossa Leverera till kunder och vara vårt ansikte utåt i mötet med dem Arbeta både självständigt och i team Arbetstiden är varierande Du erbjuds en vardag där ingen dag är den andra lik och får samtidigt stöd från ett sammansvetsat team med högt driv och god sammanhållning. Vi söker dig som Har CE-behörighet, förarkort och giltigt YKB (ADR är meriterande) Innehar truckkort och har erfarenhet av liknande arbete Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift samt viss datavana Är självgående, ansvarstagande, serviceminded och trivs med att ge service i mötet med kunder Inte är rädd för att ta i Är noggrann och mån om att göra rätt Du kanske redan har erfarenhet av distributionsarbete eller är en nyexaminerad förare med högt driv – det viktigaste är att du har rätt inställning och vilja att utvecklas. Vi erbjuder dig En heltidstjänst med 6 månaders provanställning Kollektivavtal (Svenska Transportarbetarförbundet) Friskvårdsbidrag och kontinuerlig uppdatering av YKB En modern fordonsflotta och stöd av ett erfaret team Möjlighet att bli en del av ett bolag med hög kvalitet, stark gemenskap och stor möjlighet till personlig utveckling Placeringsort: Nyköping Tillträde: Enligt överenskommelse Vill du bli en del av ett företag som kombinerar tryggheten i en stor organisation med den varma känslan av ett mindre team? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till Foria! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Erfaren byggnadsarbetare till BnB Bygg i Nyköping Där kvalitet, ansvar och kundnöjdhet är grundpelarna Vill du jobba i ett företag där din röst räknas och kvalitet står i fokus? Nu söker BnB Bygg en engagerad och erfaren byggnadsarbetare till vårt växande team! Om oss BnB Bygg är ett familjeägt företag som startade 2021. Vi levererar bygg- och snickeritjänster med mycket hög kvalitet – alltid med kunden i centrum. Vi arbetar både inomhus och utomhus, från kök och badrum till altaner och tak. Vi avslutar aldrig ett arbete förrän kunden är “riktigt nöjd”– det är vår stolthet. Företaget växer, och vi söker dig som vill vara med och bygga vidare – både i trä och i team. Din roll hos oss Utföra alla typer av snickeriarbeten – ju bredare kompetens, desto bättre. Ta ansvar för dina egna uppdrag – din uppgift är ditt ansvar. Arbeta både självständigt och tillsammans med kollegor. Vara vårt ansikte utåt – du representerar BnB Bygg ute hos kund. Vi söker dig som Har minst 5 års dokumenterad erfarenhet av byggyrket. Har relevant utbildning inom bygg (meriterande). Har B-körkort (utökat är meriterande). Har godkänd belastningsregisterkontroll (krav från vissa uppdragsgivare). Som person: Vågar be om hjälp när det behövs – här jobbar vi öppet, utan prestige, och vi tar aldrig genvägar. Har en stark ärlighetskultur – både gentemot kunder och internt i företaget. Vi säger som det är, löser det som behövs, och står för det vi gör. Är trygg och social – du bemöter våra kunder med respekt och tydlighet. Är noggrann, kvalitetsmedveten och effektiv – du jobbar smart och fokuserat utan att tumma på resultatet. Är självgående, ansvarstagande och en god lagspelare. Vi erbjuder Tillsvidareanställning, heltid, med 6 månaders provanställning. Arbetstider: vardagar 07:00–16:00. Kollektivavtal via Byggnads. Ett arbetsklimat där öppenhet, kvalitet och tillit genomsyrar allt vi gör. Möjlighet att påverka – både i projekt och företagets utveckling. Våra mål Vi är idag 3 anställda, vår plan är att växa organisationen årligen tillsammans med rätt människor. Hos oss är du inte bara en hantverkare – du är en nyckelperson i vår framtid. https://bnb-bygg.se/ Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Välj ett jobb för att visa detaljer