Forenede Care söker timanställda sjuksköterskor till joursjukvård, Uppsala Hemvård Arbetsplatsen Vill du vara en del av utvecklingen inom hemsjukvården som Forenede Care driver på uppdrag av Uppsala kommun? Vi söker nu en engagerad och ansvarstagande legitimerad distriktssjuksköterska/Sjuksköterska, gärna med erfarenhet från arbete i kommunal hälso- och sjukvård. Forenede Care driver hemsjukvård och är en privat utförare i Uppsala kommun. Inriktning sker mot äldre i både ordinärt boende samt på SÄBO. Vår värdegrund är att arbeta utifrån: omtanke, vänlighet och service. Vi arbetar med personcentrerad vård där vi alltid utgår ifrån varje enskild vårdtagares specifika önskan & behov. Tillsammans arbetar vi för att förbättra och hela tiden utveckla verksamheten. Arbetsuppgifter Som legitimerad Sjuksköterska är du med och skapar förutsättningar för patienten att leva ett så självständigt, delaktigt och meningsfullt liv som möjligt. Som sjuksköterska inom hemvården är du ansvarstagande, klarar av både självständigt arbete och värnar om teamarbetet. Arbetet kräver också att du har en god social förmåga, är noggrann och självständig. På vår enhet är bemötandet en extra viktig del i det dagliga arbetet och vi lägger stort fokus på den personcentrerade vården och ett salutogent förhållningssätt Du har ett arbetsledande ansvar enligt HSL och ska vara pedagogisk i din handledning av omvårdnadspersonal. Du ska ha god kännedom i dokumentation enligt HSL. Vi använder Sekoia som dokumentationssystem. Det finns beredskapsläkare samt arbetsledare att tillgå under arbetspasset. Kvalifikationer Du är legitimerad Distriktssjuksköterska/Sjuksköterska gärna med erfarenhet inom äldreomsorg/geriatrik. Du är självständig med god problemlösningsförmåga. Du är innovativ, handlingskraftig, ansvarstagande och flexibel. Vi söker dig som har några års erfarenhet och är trygg i din roll som Sjuksköterska under jourtid. Du trivs med att arbeta både med och för människor, har ett mycket gott bemötande och god samarbetsförmåga. Du har lätt att anpassa dig till nya situationer och personer. Arbetet kräver också att du har en god social förmåga och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. B-körkort Arbetstid/varaktighet Timanställning Dagtid helger och röda dagar Kvällar och nätter Sista ansökningsdag 2025-05-31 Välkommen med din ansökan och CV. Intervjuer kommer att genomföras under ansökningstiden. Tillträde Enligt överenskommelse. Lön Enligt överenskommelse. Kontaktpersoner Madelene Björklund, verksamhetschef Tel: 073-9735718 E-post: [email protected] Vi undanber oss rekryteringshjälp.
Flyttfirman Östra Aros söker C-korts Chaufför med utgångspunkt från kontoret i Uppsala. Tjänsten är en tillsvidare anställning med Provanställning Flyttfirman Östra Aros är ett svenskägt aktiebolag med huvudkontor, lager, och magasin i Uppsala. Vår affärsidé är att erbjuda transport och flytt tjänster åt företag och privatpersoner. Vi strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder och skapa en smidig och stressfri flytt upplevelse. Flyttfirma Östra Aros är ett väl etablerat familjeföretag som erbjuder professionella flytt tjänster sedan 2012. C.-korts Chaufför expressarbetare till Flyttfirman Östra Aros AB Östra Aros har en ökande efterfrågan och söker därför 1st C-korts Chaufförer till våra flytt tjänster. Vi är ett företag dedikerat till flytt och transport, och vi strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder. Arbetsbeskrivning: I rollen som C-korts Chaufför kommer du att arbeta med allt inom flytt branschen förekommande uppgifter. Körning, packning, lastning, lossning, bärning samt demontering/montering. Denna tjänst kräver god fysik och tunga lyft kan förekomma. Tjänsten kräver god fysik och uthållighet. Du kommer att vara en del av vårt team och bidra till att säkerställa en effektiv och smidig flytt upplevelse för våra kunder. Jobbet innefattar mycket kundkontakt, därför söker vi dig som är social, samarbetsvillig och flexibel. Vi söker i första hand dig med C-körkort som innehar YKB men för för rätt person så kan vi även tänka oss att stötta med YKB utbildning om detta saknas. Krav: Minimiålder 22 år. God fysik kan förekomma tunga lyft Något några års erfarenhet Körkort med behörighet C Meriterande: Erfarenhet av arbete med flytt eller lager. YKB God svenska i tal och skift Arbetstider: Arbetstiderna kan varierar men förläggs i huvudsak under kontorstid. Det kan förekomma övertid vid behov Information om anställning: Vi erbjuder tillsvidare anställning med provanställning på 6 månader. Tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Placering: Uppsala Anställningsform: Tillsvidareanställningar inleds ofta med en provanställning. Pga. teknikaliteter hos Arbetsförmedlingen står Forsgren/Lundkvist Consulting AB som arbetsgivare i annonsens faktatext längst ner på annonsen i platsbanken. Tjänsten som beskrivs ovan är hos den arbetsgivare som omnämns i ovanstående text och det är också de som blir din arbetsgivare om det blir du som får tjänsten. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Forsgren Lundkvist Consulting AB för att hitta just dig.
Arbetsbeskrivning Är du en tekniskt kunnig och kreativ person med passion för ljud, ljus och bild? Vill du arbeta i en dynamisk och utvecklande miljö där du får möjlighet att skapa magiska upplevelser? Då är du kanske vår nästa mediatekniker! Vi söker för kunds räkning en mediatekniker till ett av våra globala företag inom läkemedelsindustrin, placering i centrala Uppsala. Vi söker dig som har erfarenhet i en liknande roll sedan tidigare. Arbetet är på heltid, dagtid. Detta uppdrag kan inledas som konsultuppdrag eller som en rekrytering med anställning direkt hos kund. Start enligt överenskommelse. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Du ansöker på www.randstad.se. Vi gör urval löpande, välkommen med din ansökan! Ansvarsområden Har relevant teknisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet inom media- eller AV-teknik. Har goda kunskaper om ljud-, ljus- och bildteknik. Är van att arbeta med AV-utrustning och programvara. Har ett starkt tekniskt intresse och är lösningsorienterad. Är flexibel, ansvarstagande och har god samarbetsförmåga. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Kvalifikationer Ansvara för drift, underhåll och support av AV-utrustning och teknik. Planera, installera och genomföra tekniska lösningar för evenemang och möten. Felsökning och reparation av tekniska problem. Samarbete med projektledare och andra teammedlemmar för att säkerställa lyckade evenemang. Medverka vid utveckling och förbättring av tekniska system och processer. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Arbetsbeskrivning Nu har du chansen att utvecklas i en roll som underhållstekniker hos ett av våra globala företag inom läkemedelsindustrin, placering i centrala Uppsala. Vi söker dig som har gedigen erfarenhet i en liknande roll sedan tidigare. Arbetet är på heltid, dagtid/skift/beredskap. Detta uppdrag kan inledas som konsultuppdrag eller som en rekrytering med anställning direkt hos kund. Start enligt överenskommelse. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Du ansöker på www.randstad.se. Vi gör urval löpande, välkommen med din ansökan! Ansvarsområden Har relevant teknisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Har erfarenhet av underhållsarbete inom industri. Har goda kunskaper i mekanik, el och hydraulik. Är självgående, initiativrik och har god problemlösningsförmåga. Är noggrann, ansvarstagande och har ett säkerhetstänk. Har god samarbetsförmåga och är kommunikativ. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Kvalifikationer Förebyggande och avhjälpande underhåll av maskiner och utrustning. Felsökning och reparation av mekaniska, elektriska och hydrauliska system. Medverka vid installation och driftsättning av nya maskiner. Dokumentation av utfört underhåll och felrapportering. Samarbete med övriga team inom produktion och teknik. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Vi söker nu en driven och nyfiken mekaniker till vår verkstad. Vi tror att du som söker är tekniskt kunnig, kommunikativ och du är självfallet stolt i ditt yrkesutövande. När du arbetar som bilmekaniker hos oss ska du ha ett gott sinne för affärer och förstå vikten av att sätta kunden och service i första rummet. Du kommer att jobba nära kunden och behöver därför ha förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. Tjänsten innebär service, reparationer och felsökningar på personbilar, lätta lastbilar av de flesta märkena. För att vara aktuell för rollen ser vi att du har: • Ett brinnande teknik- och fordonsmekaniskt intresse • Dokumenterad relevant utbildning • Dokumenterad erfarenhet av arbete som fordonsmekaniker • God administrativ förmåga och datorvana • Goda kommunikativa egenskaper • Ett gott kundbemötande Du är flexibel och strukturerad i ditt arbete samtidigt som du är ansvarsfull och ser utmaningar som ett naturligt steg i karriären. Du är socialt utåtriktad, har samarbetsförmåga och kan även arbeta under tidspress. Du har lätt för att ta till dig nya instruktioner och vi ser det som en självklarhet att du har ett starkt bilintresse och har känsla för service. Minst B körkort är ett krav. Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf MECA med huvudkontor i Stockholm och Malmö omsätter 1 miljard. Vi på MECA differentierar oss genom att vara hela Sveriges mest förstående bilexpert. Vi ingår i börsnoterade MEKO och agerar på den svenska eftermarknaden för bilar. Genom störst förståelse för våra konsumenters och kunders vardag skapar vi helhetslösningar som ska göra oss till förstahandsvalet. Det sker dels genom vår fristående verkstadskedja, MECA Bilservice med ca. 400 verkstäder, där vi vill skapa den bästa konsumentresan. Dels genom att vi som grossist säljer och distribuerar verkstadsutrustning, reservdelar och biltillbehör via våra 60 lokala Expresslager till alla Sveriges verkstäder. Inom vår verkstadskedja hanteras det varje år 450 000 bilar. Vi ska alltid vara Professionella, Innovativa, Kompetenta och Engagerade. Vi arbetar aktivt med ständigt lärande och CSR, och i Sverige arbetar 1300 personer under varumärket MECA. Vi skapar förutsättningar för alla att ta sig dit de vill. Alltid. Läs mer om oss på meca.se Personuppgiftshantering MECA Sweden AB, org.nr. 556356-5612, är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf
Det här är ett jobb för dig som är driven, vill utvecklas i din yrkesroll och bidra till hälsa och livskvalitet för dem som bor hos oss. Här får du bra arbetstider, jobba självständigt och ha frihet att utforma dina arbetsdagar. Villa Djäknegatan är ett nyöppnat äldreboende med 80 platser. Hos oss på Vardaga får du också engagerade kollegor och duktiga chefer, utbildningar, karriärmöjligheter samt flera förmåner. Här några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Bra schema och arbetstider: Vardagar kl 7-16 Hög kvalitet och stöd av tydliga rutiner: Lättillämpliga rutiner, styrdokument, checklistor och kvalitetsledningssystem ger dig ett omfattande stöd i arbetet. Kompetensutveckling: Du har tillgång till Vardagas interna utbildningsorganisation Lära med en mängd kurser. Du har också möjlighet att ansöka om utbildningstjänst för att bli specialistsjuksköterska. Karriärmöjligheter: Som sjuksköterska kan du gå vidare och bli enhetschef eller verksamhetschef för ett boende. Bra ledning och korta beslutsvägar: Din chef finns nära till hands för stöd och för att bolla idéer. En av boendets sjuksköterskor sitter också alltid med i den lokala ledningsgruppen. Gemenskap och stöd: Du jobbar nära sjuksköterskekollegor, gruppchefer och omvårdnadspersonal. Inom Vardaga finns ett nationellt nätverk för sjuksköterskor för att utväxla inspiration och kunskap. Förmånsportal med rabatter: Köp till exempel biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra priser. Höjdpunkterna är baserade på svar från Vardagas 180 sjuksköterskor som listat sina bästa argument för att jobba hos oss. Läs mer om deras svar här. Om rollen Du är spindeln i nätet kring de boendes hälso- och sjukvårdsinsatser och jobbar för att ge livskvalitet. Du ansvarar för att medicinska ordinationer följs. Regelbundet genomför du riskbedömningar och uppföljningar för att säkerställa god kvalitet i verksamheten. Samarbete och stöd Du ingår i ett team med omsorgspersonal, sjuksköterskor, arbetsterapeut och fysioterapeut. En viktig roll för dig är att coacha och utbilda omsorgspersonalen så att ni tillsammans ger varje boende ett så gott liv som möjligt. I detta jobbar du nära boendets gruppchefer som är ansvariga för omsorgspersonalen. Våra gruppchefer coachar också och jobbar tillsammans med teamen i det dagliga arbetet. Vi satsar på ledarskapsutveckling för dig som sjuksköterska. En kurs vi kan erbjuda dig att gå är ”Att leda utan att vara chef”. Lära känna de boende Att förstå de boendes önskemål och se små förändring i deras hälsa och sjukdomstillstånd är många gånger avgörande för korrekta bedömningar och beslut. Tydliga rutiner För att skapa trygghet och tydlighet för dig som sjuksköterska finns ett omfattande stöd i form av praktiska och lättillämpliga rutiner, styrdokument och checklistor. Vårt kvalitetsledningssystem heter Qualimax och är branschledande. Som ny sjuksköterska hos oss deltar du i vårt digitala introduktionsprogram tillsammans med din mentor för att säkerställa att du får en tydlig introduktion med målet att snabbt komma in i arbetet och våra rutiner. "Bra samarbete är det allra viktigaste." - Annelie Stavås, sjuksköterska och gruppchef, Göteborg Om Villa Djäknegatan Boendet ligger i området Kapellgärdet, vi har 60 platser för personer med demenssjukdom och 20 platser för personer med omvårdnadsbehov. Din erfarenhet och kunskap Du är legitimerad sjuksköterska och vi ser gärna att du har arbetat några år inom äldreomsorgen. Våra boende är ofta multisjuka och det kräver att du har både översiktliga kunskaper kring olika sjukdomar och tillstånd samt ett intresse för den åldrande människan. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är viktigt. Vi önskar att du gillar att jobba självständigt och att ha friheten att utforma dina arbetsdagar är trygg i din roll som sjuksköterska och kan fatta snabba beslut och föra en diskussion med ansvarig läkare tar egna initiativ, har skinn på näsan och vågar ta för dig tycker om att ha en ledarroll och att stötta dina kollegor är van att strukturera och organisera ditt arbete. "Jag har alltid blivit trodd och satsad på och när man har idéer så lyssnar arbetsgivaren. " - Mårten Hedberg, Medicinskt ansvarig sjuksköterska, Stockholm Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 250531 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Viktoria Mann, [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Vårdförbundet Mail: [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Läs mer om oss på www.vardaga.se
Arbetsbeskrivning Produktionsarbetare sökes till kund i Järlåsa Vi söker dig som är tekniskt intresserad, gillar att arbeta med händerna och att se ett tydligt resultat av ditt arbete. Är du noggrann och kvalitetsmedveten? Då kanske det är dig vi söker! För en av våra kunders räkning söker vi flertalet montörer till deras produktion i Järlåsa utanför Uppsala. Kunden arbetar med att producera kretskort och vi söker efter flera medarbetare för ett kortare uppdrag om 6 månader för att möta en större order hos kunden. Starten är omgående och arbetstiden är förlagd dagtid, mån-fre 7-16 med möjlighet till lite flex i samråd med kunden. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter varför vi tycker att det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga och en positiv inställning. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden Du kommer att arbeta på monteringen med att bland annat: Läsa ritningar Montera elektronikkomponenter, kretskort samt mekanik Kvalitetssäkring Kablage Limning Kvalifikationer För att du ska vara aktuell för tjänsten önskar vi att du som söker har: Gymnasieutbildning, gärna med teknisk inriktning eller motsvarande Du är flexibel och lösningsorienterad Du är lugn och hanterar stressfulla situationer med ro Du trivs med monotona arbetsuppgifter Tidigare erfarenheter från tillverkningsindustrin. Kanske har du jobbat som montör eller tekniker? Eller så ägnar du dig åt teknik och mekanik på fritiden och är händig? Läsa ritningar och instruktioner Huvudsakligen arbetare du med händerna men verktyg och maskiner kan även de vara hjälpmedel i ditt arbete. Då produktionen arbetar med härdplaster är det viktigt att du inte är allergisk och bekväm med att arbeta i en sådan produktionsmiljö, självklart med hjälpmedel och skyddsutrustning i de fall de behövs. Erfarenhet av programmet monitor För att lyckas i rollen behöver du vara noggrann, kvalitetsmedveten och tycka om problemlösning. Vi söker dig som också är initiativtagande, driven och engagerad. Erfarenhet av att arbeta med härdplaster Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Forma framtiden med kod – bli en del av Frontwalker ADM! Frontwalker är en väletablerad aktör med över 35 års erfarenhet i IT-branschen. Vi arbetar med spännande uppdrag – där teknik gör verklig skillnad för människor och samhälle. Nu söker vi en fullstackutvecklare med expertis inom .NET och Angular – en tekniskt skicklig och konsultmässig kollega som vill utvecklas, samarbeta och skapa framtidens digitala lösningar. Är det du? Vem är du?Vi söker en skicklig och konsultmässig fullstackutvecklare med expertis inom .NET och Angular, som trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Teknisk kompetens: Fullstack .NET – Stark utvecklingsförmåga i backend och frontend. Frontend Erfarenhet av Angular. Backend: C# Testautomatisering: Van att arbeta med acceptanskriterier, (tex, Flow Red & Roll och Cypress.) Spårbarhet: Förståelse för kravhantering och spårbarhet genom utvecklingsprocessen. Erfarenhet av Azure modern infrastruktur, (tex. hub & spoke och landing zone-lösningar. Förståelse för komplexitet i nätverk. CI/CD & DevOps: Förmåga att bygga och optimera pipelines för kontinuerlig integration och leverans. Arbetssätt & mindset: Trivs med Scrum och vill ständigt förbättra arbetssätt och effektivitet. Receptiv, flexibel och redo att bidra där det behövs. Förmåga att snabbt sätta sig in i nya tekniker och arbetsuppgifter. Vi erbjuder dig En inkluderande arbetsplats Work-life balance kultur Interna utvecklingsmöjligheter samt kompetensutveckling Friskvård och bra försäkringar Flexibla lönemodeller Sist men inte minst – att ha kul på jobbet Varför Frontwalker ADM? Hos oss blir du en del av en spännande resa. Vårt kontor i Magasin X, nära Uppsala Central, erbjuder en inspirerande miljö där du kan utvecklas och göra skillnad tillsammans med engagerade kollegor. Vill du vara en Frontwalker?Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Vid frågor om rekryteringen är du välkommen att kontakta Carolina Gustavson på 073505 42 34 eller mejla till [email protected] Varmt välkommen att höra av dig!
Flyttfirman Östra Aros söker Extrapersonal med utgångspunkt från kontoret i Uppsala. Tjänsten är en behovsanställning. Flyttfirman Östra Aros är ett svenskägt aktiebolag med huvudkontor, lager, och magasin i Uppsala. Vår affärsidé är att erbjuda transport och flytt tjänster åt företag och privatpersoner. Vi strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder och skapa en smidig och stressfri flyttupplevelse. Flyttfirma Östra Aros är ett väl etablerat företag som erbjuder professionella flytt tjänster sedan 2012. Extrapersonal expressarbetare till Flyttfirman Östra Aros AB Östra Aros söker för närvarande extrapersonal till våra flytt tjänster. Vi är ett företag dedikerat till flytt och transport, och vi strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder. Arbetsbeskrivning: I rollen som extrapersonal kommer du att arbeta med allt inom flytt branschen förekommande uppgifter. Körning, packning, lastning, lossning, bärning samt demontering/montering. Tjänsten kräver god fysik och uthållighet. Du kommer att vara en del av vårt team och bidra till att säkerställa en effektiv och smidig flytt upplevelse för våra kunder. Jobbet innefattar mycket kundkontakt, därför söker vi dig som är social, samarbetsvillig och flexibel. Vi söker i första hand dig med B eller C-körkort men kan även ha behov av dig utan. Krav: Minimiålder 18 år. God fysik. Meriterande: Erfarenhet av arbete med flytt eller på lager. B-körkort C-körkort God svenska i tal och skift Arbetstider: Arbetstiderna varierar och du behöver kunna hoppa in med kort varsel. Information om anställning: Detta är en behovsanställning, vilket innebär att arbetsmängden kan variera över tid. Vi erbjuder omgående anställning och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Placering: Uppsala Anställningsform: Behovsanställning Pga teknikaliteter hos Arbetsförmedlingen står Forsgren/Lundkvist Consulting AB som arbetsgivare i annonsens faktatext längst ner på annonsen i platsbanken. Tjänsten som beskrivs ovan är hos den arbetsgivare som omnämns i ovanstående text och det är också de som blir din arbetsgivare om det blir du som får tjänsten. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Väsby för att hitta just dig.
Välj ett jobb för att visa detaljer