Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Fullstackutvecklare .NET/Angular
Frontwalker Group AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Forma framtiden med kod – bli en del av Frontwalker ADM! Frontwalker är en väletablerad aktör med över 35 års erfarenhet i IT-branschen. Vi arbetar med spännande uppdrag – där teknik gör verklig skillnad för människor och samhälle.  Nu söker vi en fullstackutvecklare med expertis inom .NET och Angular – en tekniskt skicklig och konsultmässig kollega som vill utvecklas, samarbeta och skapa framtidens digitala lösningar. Är det du? Vem är du?Vi söker en skicklig och konsultmässig fullstackutvecklare med expertis inom .NET och Angular, som trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Teknisk kompetens: Fullstack .NET – Stark utvecklingsförmåga i backend och frontend. Frontend Erfarenhet av Angular. Backend: C#  Testautomatisering: Van att arbeta med acceptanskriterier, (tex, Flow Red & Roll och Cypress.) Spårbarhet: Förståelse för kravhantering och spårbarhet genom utvecklingsprocessen. Erfarenhet av Azure modern infrastruktur, (tex. hub & spoke och landing zone-lösningar. Förståelse för komplexitet i nätverk. CI/CD & DevOps: Förmåga att bygga och optimera pipelines för kontinuerlig integration och leverans. Arbetssätt & mindset: Trivs med Scrum och vill ständigt förbättra arbetssätt och effektivitet. Receptiv, flexibel och redo att bidra där det behövs. Förmåga att snabbt sätta sig in i nya tekniker och arbetsuppgifter. Vi erbjuder dig En inkluderande arbetsplats Work-life balance kultur Interna utvecklingsmöjligheter samt kompetensutveckling Friskvård och bra försäkringar Flexibla lönemodeller Sist men inte minst – att ha kul på jobbet Varför Frontwalker ADM? Hos oss blir du en del av en spännande resa. Vårt kontor i Magasin X, nära Uppsala Central, erbjuder en inspirerande miljö där du kan utvecklas och göra skillnad tillsammans med engagerade kollegor. Vill du vara en Frontwalker?Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Vid frågor om rekryteringen är du välkommen att kontakta Carolina Gustavson på 073505 42 34 eller mejla till [email protected] Varmt välkommen att höra av dig!

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Flyttfirman Östra Aros söker extra personal!
Forsgren/Lundkvist Consulting AB
Ramppersonal, flyttkarlar och varupåfyllare m.fl.

Flyttfirman Östra Aros söker Extrapersonal med utgångspunkt från kontoret i Uppsala. Tjänsten är en behovsanställning. Flyttfirman Östra Aros är ett svenskägt aktiebolag med huvudkontor, lager, och magasin i Uppsala. Vår affärsidé är att erbjuda transport och flytt tjänster åt företag och privatpersoner. Vi strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder och skapa en smidig och stressfri flyttupplevelse. Flyttfirma Östra Aros är ett väl etablerat företag som erbjuder professionella flytt tjänster sedan 2012.  Extrapersonal expressarbetare till Flyttfirman Östra Aros AB Östra Aros söker för närvarande extrapersonal till våra flytt tjänster.  Vi är ett företag dedikerat till flytt och transport, och vi strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder. Arbetsbeskrivning: I rollen som extrapersonal kommer du att arbeta med allt inom flytt branschen förekommande uppgifter. Körning, packning, lastning, lossning, bärning samt demontering/montering. Tjänsten kräver god fysik och uthållighet. Du kommer att vara en del av vårt team och bidra till att säkerställa en effektiv och smidig flytt upplevelse för våra kunder. Jobbet innefattar mycket kundkontakt, därför söker vi dig som är social, samarbetsvillig och flexibel. Vi söker i första hand dig med B eller C-körkort men kan även ha behov av dig utan.  Krav: Minimiålder 18 år. God fysik. Meriterande: Erfarenhet av arbete med flytt eller på lager. B-körkort  C-körkort God svenska i tal och skift  Arbetstider: Arbetstiderna varierar och du behöver kunna hoppa in med kort varsel.  Information om anställning: Detta är en behovsanställning, vilket innebär att arbetsmängden kan variera över tid. Vi erbjuder omgående anställning och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Placering: Uppsala Anställningsform: Behovsanställning Pga teknikaliteter hos Arbetsförmedlingen står Forsgren/Lundkvist Consulting AB som arbetsgivare i annonsens faktatext längst ner på annonsen i platsbanken. Tjänsten som beskrivs ovan är hos den arbetsgivare som omnämns i ovanstående text och det är också de som blir din arbetsgivare om det blir du som får tjänsten. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Väsby för att hitta just dig.

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Godsmottagare till Bålsta!

Uppdraget Vi söker dig som arbetat med truckkörning tidigare och har god erfarenhet från just godsmottagning. Du kommer att arbeta hos vår kund med godsmottagning men även truckkörning och andra förekommande uppgifter. Arbetsuppgifterna består bland annat av: Registrering av inkommande gods i affärssystemet Stämma av leverans mot följesedel Stötta i påfyllning av inkommande gods, interna trucktransporter, plock av order Du har självklart inga problem att jobba fysiskt också. Arbetstiderna är förlagda på ständig dag eller kväll. Vem du är Vi söker dig som är effektiv och noggrann med intresse för både praktiska och administrativa arbetsuppgifter. Du är pigg och trevlig och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Truckkort A och B 1-4 är ett krav samt goda kunskaper med motviktstruck och skjutstativtruck. Vi ser helst att du har tidigare vana från godsmottagning och arbete i affärssystem. Denna tjänst ingår i Liberas uthyrningsverksamhet mot kund med möjlighet till övertagande hos kunden. Urval sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Embedded Engineer - Senzime AB
People Value AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Senzime - A global medical device company At Senzime, our mission is to safeguard every patient's journey, from anesthesia to recovery. We are an innovative medical device company specializing in precision-based patient monitoring solutions. We market an innovative portfolio of solutions, including the TetraGraph, for real-time neuromuscular blockade and recovery monitoring. Our success is built on the strength of our team. We believe in fostering a culture of transparency, integrity and accountability, we are committed to creating a workplace where everyone feels heard and valued. Join Our Team as a Senior Embedded Engineer! Are you passionate about cutting-edge technology, system architecture, and embedded systems? We are looking for a talented Embedded Engineer to join our dynamic team and help shape the future of innovative solutions. What You'll Do: Design & Development: Create and refine embedded software and architecture for advanced products. Drive Product Development: Contribute to the entire product lifecycle, from conception to delivery. Ensure Quality: Lead documentation, testing, and troubleshooting to ensure the highest standards. Innovate: Continuously improve processes and products within your area of responsibility. Get Involved In: Selecting the best development tools to optimize efficiency and outcomes. System architecture design, ensuring scalable and robust solutions. Conducting pre-studies and technical research for next-generation products. Building prototypes that bring ideas to life. Developing a more automated CI/CD testing environment Investigating complaints and driving solutions for continuous improvement. What We're Looking For: At least 3-5 years of experience in embedded systems and architecture software design. Strong knowledge in C/C++, python and in Linux systems. Knowledge in HIL and CI/CD systems. Solid understanding in electronic systems. Experience in embedded RTOS systems. Strong knowledge of signal processing in embedded systems. Proven track record in troubleshooting, testing, and product development. Proficiency in selecting and working with development tools. Ability to propose and implement changes to enhance company processes and products. Experience in the Medical Devices industry is considered a plus A team player with excellent problem-solving and communication skills Application Please send your application at the latest May 18th 2025.

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Butiksdemonstratör Uppsala
Sweden In-Store Marketing AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Lite kort om oss som företag: In Store Marketing erbjuder ett heltäckande utbud av butikstjänster för dagligvaruhandeln/ detaljhandeln inom affärsområdena Merchandising-Demo-Innesälj-Fältsälj-Logistik. In Store Marketing är ett helägt dotterbolag till Consivo AB, i koncernen ingår också Sales Support Nordic Group AB samt systerbolag i de övriga nordiska länderna. Företaget startade 2014 i Linköping och drivs av personer med mycket lång branscherfarenhet inom dagligvaruhandeln. Vår övertygelse är att framgångsrika affärsrelationer bygger på fair play och långsiktighet ,lika mycket som på en förmåga att effektivt skapa resultat. Vem söker vi: Vi söker dig som har en social kompetens utöver det vanliga och som inte räds att ta kontakt och prata med människor. Du skall vara flexibel, ansvarstagande och utåtriktad. Du kommer att representera välkända varumärken och vara deras ambassadör i butik. Arbetet innebär att bjuda på smakprover och det förekommer även enklare matlagning. Har du ett matlagningsintresse är det en fördel i detta uppdrag. Tjänsten är på schema och passar utmärkt för dig som redan jobbar deltid och vill utöka dessa, studerar eller vill dra ned på arbetstimmarna. Meriterande om du arbetar eller har arbetat med liknande uppdrag innan. Bil och körkort är ett krav då arbetsplats och uppdrag kan vara varierande. Svenska i tal och skrift är ett krav. Vi erbjuder: Hos oss får du lön enligt Handels kollektivavtal samt försäkringar. Övrig Information: Vid frågor, hör av dig till [email protected]

9 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Aktivt Stöds hemtjänst söker Undersköterskor
Carico AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Om rollen som undersköterska inom Aktivt Stöds hemtjänst Aktivt Stöds hemtjänst söker nu engagerade och omtänksamma undersköterskor som vill vara med och utveckla framtidens hemtjänst tillsammans med oss. Hos oss ges du möjligheten att aktivt bidra till människors livskvalitet och trygghet – varje dag. Vi utgår alltid från individuella behov, och att sätta kunden i centrum är en självklarhet i vårt arbete. Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt, värderar gott samarbete och som vill göra skillnad i människors vardag. Vi söker undersköterskor till både Alunda samt Östhammar inom Östhammars kommun.  Arbetsuppgifter och ansvarsområden som undersköterska inom hemtjänst Ge personlig omvårdnad, omsorg och stöd i kundens hem enligt individuella genomförandeplaner. Stödja och uppmuntra kunder till ett självständigt liv utifrån egna förutsättningar. Utföra hälso- och sjukvårdsuppgifter på delegation av legitimerad personal, såsom medicinhantering och såromläggning. Dokumentera och rapportera insatser samt förändringar i kundens tillstånd enligt gällande rutiner. Bidra till ett gott samarbete och arbetsklimat tillsammans med kollegor inom teamet. Hjälpa kunden med praktiska sysslor i vardagen såsom städ, tvätt, matlagning och inköp. Kvalifikationer och personliga egenskaper – Undersköterska i hemtjänst Utbildning som undersköterska eller annan relevant erfarenhet inom vård och omsorg är meriterande. God empatisk förmåga, engagemang och vilja att bemöta varje kund med respekt och lyhördhet. Förmåga att skapa trygghet och arbetsglädje – både hos kunder och kollegor. Strukturerad, pålitlig och har lätt för att samarbeta i team men även självständigt ta ansvar. Du har goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift. Körkort är önskvärt för att underlätta transporter mellan kunder. Det här erbjuder vi dig som undersköterska hos Aktivt Stöds hemtjänst En meningsfull roll där du gör verklig skillnad i människors liv varje dag. Trygg och trivsam arbetsmiljö där kollegialt stöd, öppenhet och respekt präglar vardagen. Individuell introduktion och löpande kompetensutveckling. Karriärmöjligheter och möjlighet att växa inom företaget. Friskvårdsbidrag och hälsofrämjande initiativ. Kollektivavtal och goda anställningsvillkor. Om Aktivt Stöds hemtjänst – Värdegrund och vår vision Aktivt Stöds hemtjänst är en väletablerad aktör som med engagemang, respekt och kvalitet alltid strävar efter att skapa trygghet, delaktighet och värdighet i våra kunders vardag. Vårt arbete genomsyras av våra kärnvärden: ansvarstagande, tillgänglighet och ett genuint kundfokus. Vi arbetar med ständiga förbättringar och uppmuntrar våra medarbetare att bidra med idéer för utveckling. Vill du bli en del av vårt team inom hemtjänst?Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval. Har du ett hjärta för omsorg och vill bidra till att göra skillnad i människors liv? Då är du den vi söker.

8 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Image Analyst to Antaros Medical
Antaros Medical AB
Röntgensjuksköterskor

Are you interested in medical images and image analysis? Would you like to work in a growing company devoted to making a real difference in drug development through ground-breaking imaging? A company, where you would contribute and be a part of a collaborative team? If this ticks your boxes, you should continue reading. At Antaros Medical, we are pioneering imaging methodologies, such as Magnetic Resonance Imaging (MRI) and Positron Emission Tomography (PET), to design and deliver clinical studies for decision making and differentiation in drug development. We value competence and development as well as ideas and solutions. Relations and trust are keys to success, and it is equally important for us to have fun while doing a meaningful job. We have currently around 130 employees working at our offices in Mölndal, Uppsala and Lund, and we are continuously growing and developing. As a part of our growth journey, we are looking for an analytical and detail-focused Image Analyst to join our team in Uppsala. As an Image Analyst, you will be responsible for quality control and segmentation of medical images from MR and PET investigations in a technical and research-intensive environment. You will work in a team that together analyse and deliver data for clinical trials using tools to segment organs and structures in the medical images. Your responsibility also includes communication with national and international imaging centres. You do not need any previous experience from image analysis and will, as part of your on-boarding, receive a mentor and undergo an extensive training programme. Your main responsibilities will be: Quality control of images and related documentation from the MR and PET investigations in the clinical trials Segmentation of images from the MR and PET investigations including documentation of this Communication with national and international imaging centres on image quality Who are we looking for? We emphasize personal suitability and believe that you are a structured and organized person with attention to details, who likes to work in an environment with high demands on quality. We further believe that you are a positive and communicative person who collaborates well with others and enjoys working against a deadline. Desired qualifications and skills: High school grade, preferably in natural science, possibly any relevant higher education, for example as a biomedical analyst or in healthcare (or equivalent or similar skills gained through work experience), higher education is not a requirement Computer proficiency Good knowledge of spoken and written English Are you interested? Great to hear! Please submit your application via this link. Interviews can be continuously held during the advertisement period. For more information about the position, please contact: Anna Ringheim Cadete, Head of Corelab, [email protected] The recruitment refers to permanent full-time employment. We only handle applications via our recruitment system TeamTailor. The recruitment is managed by Antaros Medical. We kindly decline any contact from recruitment- or staffing firms. About Antaros Medical At Antaros Medical, we combine ground-breaking imaging with profound experience in drug development and deep knowledge of disease mechanisms. We are specialized in cardiorenal & metabolic diseases and oncology. We have a global network of collaboration partners and customers, including both Big Pharma and Biotech, and several European collaboration initiatives such as Innovative Medicine Initiative (IMI) and COST. Antaros Medical has delivered small complex, mechanistic studies as well as multi-center clinical trials worldwide utilizing our innovative imaging methods. Our global headquarter and imaging Corelab are based in Sweden, and we have recently opened a subsidiary in the US. If you want to find out more about our company, go to our website: www.antarosmedical.com. Our culture is our people, and our values makes us everything that we are. Please feel free to have a look upon our Culture Handbook to get to know us even more: Our culture - Antaros Medical.

8 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Bildanalytiker till Antaros Medical
Antaros Medical AB
Biomedicinska analytiker m.fl.

Är du intresserad av medicinska bilder och bildanalys? Vill du arbeta på ett växande företag som gör skillnad inom läkemedelsutveckling genom banbrytande bildbehandling, på en plats som ständigt går framåt, med fantastisk vetenskap och en informell atmosfär? Gillar du att nå mål i en fartfylld miljö genom teamwork och samarbete? Om detta stämmer in på dig, bör du fortsätta läsa. På Antaros Medical är vi banbrytande inom bildbehandlingsmetoder, såsom Magnetisk Resonanstomografi (MRI) och Positron Emission Tomography (PET), för att designa och leverera kliniska studier för beslutsfattande och differentiering i läkemedelsutveckling. Vi värdesätter såväl kompetens och utveckling som idéer och lösningar. Relationer och förtroende är nycklarna till framgång, och det är lika viktigt för oss att ha roligt samtidigt som vi gör ett meningsfullt jobb. Vi har idag cirka 130 anställda på våra kontor i Mölndal, Uppsala och Lund, och vi växer och utvecklas kontinuerligt. Vi söker nu en analytisk och detaljfokuserad Bildanalytiker (Image Analyst) som vill vara med och bidra på vår resa. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Uppsala. Som Bildanalytiker arbetar du med kvalitetskontroll och segmentering av medicinska bilder från MR- och PET-undersökningar i en teknisk och forskningsintensiv miljö. Du kommer att arbeta i ett team som tillsammans analyserar och levererar data för den kliniska studien genom att segmentera organ och strukturer i de medicinska bilderna. Du kommer också att ha kontakt med nationella och internationella imaging center/röntgenkliniker. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av bildanalys, utan kommer att bli tilldelad en mentor och genomgå ett omfattande träningsprogram som en del av din on-boarding. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Kvalitetskontroll av bilder och dokument från MR- och PET-undersökningar från kliniska studier Segmentering av bilder från MR- och PET-undersökningar och dokumentation av detta Kontakt med nationella och internationella imaging center/röntgenkliniker angående bildkvalitet Din profil: Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, och ser att du är en strukturerad, noggrann och kvalitetsmedveten person. Vidare tror vi att du är positiv och kommunikativ, som trivs i samarbete med andra och att arbeta mot en deadline. Rollen passar dig som har ett intresse för medicin, teknik och bilder, och som trivs med arbetsuppgifter som kräver koncentration och noggrannhet. Utbildning och erfarenhet: Gymnasieutbildning, helst inom naturvetenskap eller teknik, eller relevant högskole- eller yrkesutbildning, tex som biomedicinsk analytiker eller inom vården (eller motsvarande yrkeserfarenhet). God datorvana Goda språkkunskaper i engelska i tal och skrift Är du intresserad? Skicka in din ansökan via denna länk. Intervjuer kan ske löpande. För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Anna Ringheim Cadete, [email protected] Rekryteringen avser tillsvidareanställning på heltid. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, Teamtailor. Rekryteringen sköts av Antaros Medical. Kontakt från rekryterare undanbedes. Om Antaros Medical På Antaros Medical kombinerar vi banbrytande bildbehandling med djup erfarenhet av läkemedelsutveckling och djup kunskap om sjukdomsmekanismer. Vi är specialiserade på kardiorenala och metabola sjukdomar och onkologi. Vi har ett globalt nätverk av partner och kunder, inklusive både Big Pharma och Biotechs, och flera europeiska samarbetsinitiativ som Innovative Medicines Initiative (IMI) och COST. Antaros Medical har levererat små komplexa, mekanistiska studier såväl som multicenterstudier i kliniska prövningar över hela världen med hjälp av våra innovativa avbildningsmetoder. Vårt globala huvudkontor och Imaging Corelab är baserat i Sverige, och vi har nyligen öppnat ett dotterbolag i USA. Om du vill veta mer om vårt företag, gå till vår hemsida: www.antarosmedical.com. Kulturen är våra människor och våra värdeord utgör allting som vi gör. Ta gärna en titt på vår kulturhandbok för att lära känna oss ännu mer: Our culture - Antaros Medical.

8 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Lagerchef till O.B.Wiik AB
Bravura Sverige AB
Arbetsledare inom lager och terminal

Är du redo för en ny utmaning där du får ta ansvar för lagerverksamhet, personal och utveckling i en dynamisk miljö? O.B.Wiik söker nu en lagerchef till sitt nya lager i Enköping. I denna nyckelroll ansvarar du för både den dagliga driften och utvecklingsarbetet, och arbetar nära ett engagerat team för att skapa en välfungerande lagerverksamhet. Här får du en roll med stort inflytande i en växande organisation där dina idéer värdesätts och där du får möjlighet till personlig utveckling! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos O.B.WIIK Om företaget O.B.Wiik AS grundades 1912 och är en av Nordens ledande leverantör av plasthallar, idrottshallar och stålbyggnader samt presenningar och arrangemangsprodukter som quick up tält. De flesta produkter kan både hyras och köpas. Med över 100 års erfarenhet erbjuder företaget flexibla och hållbara lösningar för lager, industri, evenemang och nödhjälp. Produkterna används globalt och exporteras till över 100 länder. O.B.Wiik AB har kontor i Nykvarn strax söder om Stockholm, men försäljning och uthyrning sker till hela landet. De ingår i det norska företaget O.B.Wiik AS, som även har ett dotterbolag i Danmark. Sammanlagt har företaget över 100 anställda och omsätter cirka 500 miljoner norska kronor årligen. Under hösten 2025 kommer företagets lagerverksamhet att flyttas till nya lokaler i Enköping – en satsning som syftar till att stärka logistiken och skapa en mer modern och effektiv arbetsmiljö för framtiden. Arbetsuppgifter I rollen som lagerchef har du det övergripande ansvaret för att leda och utveckla företagets lagerverksamhet. Det är både en operativ och strategisk roll där du dagligen arbetar nära ditt team och andra avdelningar för att säkerställa att lagerflödet fungerar smidigt, från mottagning och plock till leverans och returhantering. Du ansvarar för att arbetsprocesserna är effektiva, kvalitetssäkra och bidrar till hög kundnöjdhet. En viktig del av rollen är att utveckla lagrets arbetsmetoder och struktur, med målet att minska fel, effektivisera processer och förbättra leveransprecisionen. Du spelar en nyckelroll i arbetet med att digitalisera och framtidssäkra lagret. Du leder det dagliga arbetet på plats i lagret, planerar bemanning samt stöttar och coachar dina medarbetare. Rollen innebär även ansvar för att boka transporter, följa upp leveranser, säkerställa god arbetsmiljö samt hantera administrativa uppgifter kopplat till exempelvis fakturering och lagersystem. Du samarbetar tätt med sälj, projektledare och montage, och ingår i ett verksamhetsnära team där du förväntas bidra aktivt med förbättringsförslag och lösningar. Under hösten 2025 flyttas lagerverksamheten till nybyggda, moderna lokaler i Enköping. Du kommer ha en nyckelroll i planeringen och implementeringen av denna flytt. Dina ansvarsområden: Operativ drift och daglig arbetsledning av lagret Personalansvar inklusive bland annat lönesättning och arbetsmiljöansvar Säkerställa effektiv in- och utleverans samt hantering av returer Driva strategiska initiativ som förbättrings- och digitaliseringsprojekt Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet av en liknande roll som till exempel lagerchef, logistikansvarig eller teamleader inom lager- och logistikverksamhet • Erfarenhet av att leda medarbetare i det dagliga arbetet • God vana av att arbeta med plocklistor, in- och utleveranser samt transportbokningar • Erfarenhet av att driva förbättringsarbete, utveckla arbetsrutiner och skapa struktur • God systemvana och erfarenhet av affärssystem (gärna Navision/Business Central) • Truckkort (motviktstruck) • B-körkort • Flytande i svenska i tal och skrift, god förståelse för engelska • Erfarenhet från uthyrnings- eller återanvändningsverksamhet, gärna inom bygg, industri eller evenemang, är meriterande Du är en operativ och lösningsorienterad ledare som skapar engagemang, struktur och driv i vardagen. Du trivs med att arbeta verksamhetsnära, är nyfiken, prestigelös och har ett tydligt ansvarstagande. Du är van vid att samarbeta med flera funktioner, trivs bra i teamarbete och har förmåga att tänka framåt och bidra till både förbättring och effektivisering. Du är en doer som får saker att hända, med ett starkt kvalitetstänk och fokus på leverans. Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper. Övrig information Start: Augusti/september 2025 Plats: Enköping (med utgångspunkt i Nykvarn fram till november/december) Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

8 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025