Uppdraget Vi söker dig som arbetat med truckkörning tidigare och har god erfarenhet från just godsmottagning. Du kommer att arbeta hos vår kund med godsmottagning men även truckkörning och andra förekommande uppgifter. Arbetsuppgifterna består bland annat av: Registrering av inkommande gods i affärssystemet Stämma av leverans mot följesedel Stötta i påfyllning av inkommande gods, interna trucktransporter, plock av order Du har självklart inga problem att jobba fysiskt också. Arbetstiderna är förlagda på ständig dag eller kväll. Vem du är Vi söker dig som är effektiv och noggrann med intresse för både praktiska och administrativa arbetsuppgifter. Du är pigg och trevlig och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Truckkort A och B 1-4 är ett krav samt goda kunskaper med motviktstruck och skjutstativtruck. Vi ser helst att du har tidigare vana från godsmottagning och arbete i affärssystem. Denna tjänst ingår i Liberas uthyrningsverksamhet mot kund med möjlighet till övertagande hos kunden. Urval sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Nu söker vi på Vardaga Villa Salabacke undersköterskor till vår demensavdelning samt omvårdnadsavdelning. Tjänsterna är på ca 80%. Vi erbjuder utbildning och flera förmåner. Det här får du hos oss: • Utbildning som gör ditt arbete enklare, till exempel vårdhygien, bemötande vid demenssjukdom och ergonomi. • Förmånsportal med rabatter och erbjudanden. Till exempel kan du köpa biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra pris. • En coachande och stöttande chef som jobbar tillsammans med dig i vardagen. • Tydliga arbetssätt och rutiner som förenklar ditt jobb. • Karriär- och utvecklingsmöjligheter. Till exempel kan du bli gruppchef med personalansvar eller få ett specifikt ämnesansvar som demensansvarig eller hygienombud. • Självklart har vi även friskvårdsbidrag, skobidrag, arbetskläder och kollektivavtal. Om Villa Salabacke Hösten 2017 öppnades det nya äldre- och demensboendet Villa Salabacke (tidigare Salabacke Plaza) i Uppsala med 72 lägenheter. På Villa Salabacke finns ett större gemensamhetsutrymme där vi träffas för att umgås. Det kan handla om aktiviteter såsom träning eller målning, eller så firar vi högtider eller dricker eftermiddagskaffe samtidigt som vi spelar bingo. På Villa Salabacke finns även två takterrasser som vi använder för att stimulera alla sinnen hos de boende. • Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Vardagas Demensakademi. • Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg.Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter för att sätta guldkant på tillvaron för våra boende. • Du har en gruppchef som större delen av sin tid arbetar nära dig i verksamheten. Att bli gruppchef kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Som undersköterska är du oerhört viktig! Din uppgift är att ge livskvalitet. Med hjälp av dig kan våra boende behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Du ser varje person och tolkar vad de behöver. Samtidigt lär du dig mycket om omvårdnad, åldrande och hur man bemöter människor. ”Det handlar framför allt om möten med människor, att kunna anpassa och läsa vad människor behöver. Du får kollegor och lär dig mycket om samarbete! Det händer ofta mycket roliga saker, aktiviteter och utflykter. Det är ett jobb med mycket skratt.” Jirapinya Muangsiri Du står närmast den boende och har därmed en nyckelroll i teamet med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut. Du medverkar också vid vårdplanering och skriver social dokumentation. Med hjärtat på rätta stället Hos oss får du arbeta i en stark kultur där vi drivs av vår vision: Vi gör världen lite bättre, en människa i taget. Det är oerhört viktigt att du delar vår vision och våra fyra värderingar: Respekt: Hos oss har alla rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar: Hos oss har vi medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet: Hos oss är det enkelt att påverka och att vara medarbetare eller kund. Kunskap: Hos oss reflekterar vi, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens Tillsammans jobbar vi kontinuerligt med att säkra att värdegrunden genomsyrar vårt bemötande, både till varandra och alla som bor hos oss. ”Här finns bra och tydliga värderingar och mål som har guidat mig hela vägen för att kunna utföra mitt arbete på bästa sätt.” Raquel Castaneda Din erfarenhet och kunskap Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska och har arbetat några år inom äldreomsorgen. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är också meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du delar våra värderingar och har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Vi tror att du: - lockas av ett varierat arbete och tycker om att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. ”Jag har alltid blivit trodd och satsad på. Det har varit mycket interna utbildningar, och när man kommer med idéer så lyssnar arbetsgivaren.” Mårten Hedberg Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-05-11 men rekrytering sker löpande Har du frågor? Kontakta: Frida Hultgren [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Keolis utökar sin trafik i Bålsta med start efter sommaren 2025 och därför söker vi nu bussförare som vill jobba på heltid till vår depå i Bålsta. Som förare hos Keolis får du ett roligt och omväxlande jobb. Du tycker om att möta människor och ge service. Med dig bakom ratten känner sig våra resenärer trygga och välkomna. På Keolis ser vi att ansvarstagande och kompetenta medarbetare gör kollektivtrafiken bättre, något som i sin tur gör att fler resenärer väljer bussen framför egen bil. Det är vårt bidrag till ett mer hållbart samhälle. Vill du vara med och bidra? Vi är en arbetsplats som präglas av hög säkerhet, mångfald, ansvar och respekt för varandra. Om tjänsten Som bussförare i linjetrafik hos Keolis får du ett flexibelt arbete. Du får köra alla linjer i området och alla typer av bussar. Trafiken går dygnet runt alla dagar, så dina arbetstider kommer att variera över dygnets alla timmar. Det är därför av stor vikt att du är flexibel och kan arbeta enligt alla arbetstider. Vi ser gärna att du bor i närheten av den depå du söker till, eftersom du ibland börjar tidigt eller slutar sent. Tjänsten innebär att du kör och arbetar enligt både EUs kör- och vilotider samt Vägarbetstidslagen. Tjänsten gäller anställning med start under sensommaren 2025. Våra anställningsformer: (kan variera beronde på depå) Behovsanställning - Arbete på "timme" där du jobbar minmum 1-2 dagar i veckan, varierande tider. Anställning på heltid - Arbetstiderna kan variera mellan dag, kväll, delade pass och helgarbete. Anställning på deltid - Arbetstiderna kan variera mellan dag, kväll, delade pass och helgarbete. Det här behöver du ha D-körkort Giltigt Yrkeskompetensbevis YKB* Digitalt förarkort Svenska i tal och skrift Erfarenhet från serviceyrke är meriterand Meriterande är kunskap om EU:s kör- och vilotider samt korrekt hantering av färdskrivare På Keolis använder vi oss av körtester i urvalsprocessen för att säkerställa att vi får rätt person på rätt plats. Vi tar även hjälp av personlighetstest via testverktyg från Alva Labs i rekryteringsprocessen. * Då vi prioriterar att hitta rätt person till rätt plats är vi, i utvalda fall, beredda att erbjuda fortsättnings-YKB. Detta gäller till exempel om du som söker tog ditt busskörkort innan 2008. Det här får du av oss Som bussförare på Keolis får du en gedigen introduktionsutbildning som leds av våra erfarna instruktörer. På depån finns din teamchef som stöttar dig i din vardag som bussförare. Inom Keolis finns dessutom goda utvecklingsmöjligheter. Vi vill att du ska trivas och må bra och erbjuder dig därför en trivsam arbetsmiljö där vi välkomnar olikheter och mångfald. Som anställd på Keolis erbjuder vi friskvårdsbidrag för att uppmuntra till hälsofrämjande aktiviteter. Lön som bussförare När du jobbar som bussförare hos Keolis får du lön enligt ett avtal som heter Bussbranschavtalet. Det är ett avtal som facket och arbetsgivarna har bestämt tillsammans. Lönen ändras en gång om året, i oktober. Din lön beror på hur många år du har jobbat som bussförare. För att visa detta behöver du lämna ett papper som heter tjänstgöringsintyg. Förutom din grundlön kan du också få: • Ob-ersättning (extra betalt för att jobba kvällar, nätter eller helger) • Semesterersättning eller semesterdagar • Extra betalt för mer- och övertid • Andra tillägg som kan finnas Om du har frågor om lönen kan du prata med en rekryterare eller en facklig representant. Kontaktuppgifter finns nedan. Så här söker du Är det här något för dig är du varmt välkommen att registrera din ansökan. Vi kräver inget CV men du är välkommen att bifoga det om du så önskar. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor gällande rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta: Caroline Norstedt | Rekryterare | [email protected] För fackliga frågor: Tomas Håkansson | Kommunal Huvudskyddsombud Uppland | 018-188447 Keolis - Där hållbarhet och innovation möts.
Join Our Team VIPAS AB as a Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our About VIPAS : Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight. Job Description: We are currently looking for an experienced Occupational Health & Safety Engineer to lead and manage workplace safety efforts for our client. You will play a central role in ensuring the work environment complies with Swedish regulations, ISO standards, and the client's internal policies across two production sites in Uppland. Key Responsibilities: As an HSE Engineer, your responsibilities will include: Acting as the main point of contact with Arbetsmiljöverket (Swedish Work Environment Authority) during inspections and incident investigations Serving as the liaison with Global EHS on occupational health and safety matters Collaborating with management teams, safety groups, and employees across two factories Communicating and following up on work environment goals and performance with safety committees and other stakeholders Monitoring and improving workplace health and safety performance Ensuring compliance with current occupational health and safety legislation Managing the IKEMIA work environment system Creating and tracking KPIs to measure safety performance Supporting the development and follow-up of organizational safety goals Working closely with company leadership to: Maintain and develop the ISO 45001 management system Ensure systematic work environment processes aligned with ISO 45001 standards Requirements: 5+ years of experience in occupational health and safety Proven experience working with and maintaining ISO 45001 systems Hands-on experience leading HSE audits and compliance efforts Experience as a superuser of incident reporting systems such as IA or equivalent Advanced Excel skills—able to manage and analyze large data sets for trend analysis Fluent in both Swedish and English (written and spoken) Strong leadership and collaboration skills, with the ability to build trust and influence stakeholders across functions Desired Competence Areas Health, Safety, and Environment (HSE) Occupational Safety Standards (ISO 45001) Risk Management Incident Reporting Systems Why Join Us? Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family. You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you! Apply Now & Please feel free to reach me at [email protected] Note: Please do apply if you have Sweden PR/ citizenship OR a Sweden work permit. How to Apply: Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB! Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested we recommend that you apply immediately.
Arbetsbeskrivning Sjuksköterska till Inagårdens HVB och LSS – Gör skillnad på riktigt! Vill du arbeta i en miljö där ditt engagemang verkligen räknas och där du som sjuksköterska får möjlighet att påverka – både din arbetsdag och andras liv? Då kan Inagården vara din nästa arbetsplats. Arbetsvillkor: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med en placering i Tärnsjö och vid behov i Älvkarleby. Ansökan: Intervjuer sker löpande så ansök redan idag. Randstad Care ansvarar för rekryteringsprocessen men du blir anställd av Inagården. För mer information om tjänsten eller för ett förutsättningslöst samtal, kontakta gärna: Pernilla Håkansson Rekryteringskonsult Randstad Care 070–1606446 alt. [email protected] Ansvarsområden Som sjuksköterska hos oss får du ett varierat och meningsfullt arbete där du är en viktig del av teamet. Du: Delar dosetter och ger injektioner Tar prover och gör medicinska bedömningar Deltar i ronder och vårdmöten Har kontakt med specialistläkare vid behov Är med och formar både innehåll och arbetstid utifrån verksamhetens och dina behov Du arbetar nära både kollegor och boende och blir en del av ett engagerat team där du har stor möjlighet att påverka och utvecklas i din yrkesroll. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av målgruppen eller har arbetat inom liknande verksamhet. Det är även en fördel om du är bekant med området sedan tidigare. Körkort är ett krav eftersom tjänsten innebär resor mellan våra enheter i Tärnsjö och Älvkarleby. Vi söker dig som är trygg i dig själv och i din yrkesroll. Du arbetar självständigt, är beslutsam och trivs i samarbete med både kollegor och tvärprofessionella team. Du har ett gott bemötande, är kommunikativ och drivs av att bidra till utveckling – alltid med individens bästa i fokus. Om företaget Personalkooperativet Inagården ek för Inagården är ett omsorgsföretag för personer som är i behov av kvalificerad omvårdnad eller behandling. Vi har lång erfarenhet av att erbjuda individanpassade helhetslösningar med boende, daglig verksamhet och sysselsättning. Verksamheten startade 1998 med en enda vårdplats. I dag har vi vuxit till 40 vårdplatser fördelade mellan Tärnsjö och Älvkarleby – och vi fortsätter växa med hjärtat i behåll. Vårt arbetssätt vilar på ett miljöterapeutiskt synsätt och vi använder metoder som LAB och MI i vardagen. Vi tror starkt på varje individs möjlighet till förändring, och våra värderingar – att alltid sätta den boende i centrum – är grunden i allt vi gör.
Om rollen Vi söker lastbilschaufförer för uppdrag hos vår kund i Enköping, där hantering av farligt gods är en central del av verksamheten. Inför sommaren behöver vår kund personal för två olika typer av körningar. Här nedan finner du en närmare beskrivning av arbetsuppgifterna. Dagtur: Denna tur är förlagd måndagar till fredagar mellan klockan 07:00-16:00. Det är en distributionskörning till företagskunder runtom Västmanland och Stockholm där du fraktar gasolflaskor med bil och släp. Körningar i Stockholm innebär 3-7 stopp med bil, sedan åker du till Älvsjö och hämtar släpvagnen innan du återvänder till firman. Om du kör norrut kommer du med släpvagn ha cirka 7-13 leveranser. När dagen närmar sig ett slut kommer du ha returgods att hantera, vår trevliga personal på plats hjälper dig att lossa detta. Kvällstur: Under kvällsturen kommer du att utföra spetskörningar där du först kontrollerar lastsäkringen på bilen och släpet innan du ger dig ut på vägarna. Därefter åker du och byter ekipage med mötande chaufför. Du kommer att köra både norrut och söderut, exempelvis till platser som Söderhamn och Ödeshög. Genom hela arbetspasset är det viktigt att du håller god kommunikation med rangerare och den du byter med. Det är varierande arbetstider och starttider mellan klockan 13:00-23:00 I din ansökan är det uppskattat om du anger vilken av de två körningarna som intresserar dig mest. Våra hjärtan slår extra hårt för transportbranschen och vi har många anställda chaufförer. I videoklippet (om du klickat in dig på vår annons) får du veta mer om vad våra chaufförer tycker om oss som arbetsgivare. Vi söker dig som har CE-körkort YKB Digitalt förarkort Truckkort B1-2 Minst två års arbetslivserfarenhet som chaufför Haft körkort i minst 3 år Behärskar svenska i tal och skrift Detta är även meriterande ADR Dina personliga drivkrafter är av stor vikt för oss på Jobwise Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det. Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal
Kundmottagare – Butik & Reservdelssäljare samt Verkstadsbokare till Uppsala Vi växer och under sommaren flyttar vi till nya, större lokaler – därför söker vi nu ytterligare en medarbetare till vårt team i Uppsala! Om tjänsten I rollen som kundmottagare är du företagets ansikte utåt – kundens första kontakt. Du kommer främst att arbeta i vår butik där du ansvarar för: Försäljning & inköp av reservdelar och butiksprodukter Kundkontakt – både på plats, via telefon och e-post Planering och bokning av verkstadsjobb Orderläggning och hantering av vårt ordersystem Lager- och godshantering, inklusive in- och utleveranser Du kommer att arbeta nära våra mekaniker för att planera verkstadsarbeten samt nära anläggningsansvarig maskinsäljare och se till att allt flyter på i ett gott samarbete. Vem söker vi? Vi söker dig som har god social förmåga, är strukturerad och kan arbeta självständigt. Du har lätt för att kommunicera, är serviceinriktad och har ett positivt bemötande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ditt engagemang. Du trivs i en rörlig miljö med varierande arbetsuppgifter och är inte rädd för att ta ansvar. Eftersom vi är ett mindre team på fyra personer i Uppsala är laganda och samarbete viktiga delar av arbetskulturen. Du kommer vara en viktig del på anläggningen, en nyckelperson som har koll på helheten. Meriterande kunskaper och erfarenheter Kundservice Intresse eller erfarenhet av förbränningsmotorer, mekanik, hydraulik, fordonselektronik samt handhållna och åkbara trädgårdsmaskiner Tidigare arbete med liknande produkter eller arbetsuppgifter Truckkort (ej krav – utbildning kan ordnas) Krav B-körkort God IT-vana Kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Arbetstid och anställning Anställningsform: Heltid, tillsvidare Arbetstider: Måndag–fredag, kl. 07:00–16:00 Arbetsplats: På plats i Uppsala (distansarbete är inte möjligt) Tillträde: 1 augusti eller tidigare enligt överenskommelse Om oss Maskinparken är Sveriges största återförsäljare av park- och gatuvårdsmaskiner för professionell användning. Vi erbjuder försäljning, service och reservdelar och finns på elva orter i Sverige. I Uppsala kommer du att ingå i ett engagerat team med fyra personer, men du har hela Maskinparkens nätverk av över 90 kollegor i ryggen. Du får både intern och extern utbildning. Vi arbetar med ett brett produktutbud – från redskapsbärare, kompakttraktorer och gräsklippare till elbilar, sopmaskiner, handhållna maskiner och maskinredskap. Våra kunder är främst kommuner, fastighetsbolag, kyrkogårdsförvaltningar och entreprenörer. Låter detta som rätt utmaning för dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev till: [email protected] Har du frågor? Kontakta Erik på: 070-000 94 14 Läs mer om oss på: www.maskinparken.se
Installationspartner i Sverige, IPIS, är ett ungt företag som växer i rekordfart. Under våra tre första år hjälpte vi över 60 000 kunder runt om i Sverige, och sedan oktober i år ingår vi tillsammans med Offerta i den nya koncernen TOM som innebär en ännu starkare marknadsposition och ett bredare erbjudande till våra kunder. Nu söker vi dig som vill vara med att bygga vidare på vårt framgångsrika koncept och vara en viktig del av vår fortsatta resa! Om rollen: Du kommer att bli en del av vårt existerande team där du får löpande stöttning och utbildning. Du kommer att ha första kontakten med våra kunder och boka in olika typer av installationer hos våra avtalspartners. Telefonen är ditt viktigaste arbetsverktyg men hanterar också mejl och andra typer av inkommande kundförfrågningar. Hos oss kommer du att lära dig mycket om våra olika verksamheter och hur branschen fungerar i stort. Arbetet är varierande men går främst ut på att ge våra kunder professionell service, support och rådgivning genom inkommande samtal och mejl. Vem är du? - En serviceinriktad och trevlig prick - Gillar att prata med människor - Vill utvecklas och ständigt strävar efter att lära sig mer - Är flytande i tal och skrift på svenska och gärna på engelska Du kommer att jobba tillsammans med vårt sälj team om ca 20 personer samt få upplärning och utbildning i våra produkter. För att trivas med rollen hos oss söker vi dig som är social, kommunikativ och gillar att lära dig saker. Det krävs ingen tidigare erfarenhet utan vi letar efter rätt person till vårt team. Vi värdesätter din personlighet! Vad vi erbjuder: - Friskvård - Prohelia företagshälsa - Vi sitter i schyssta lokaler i Fyrislund i Uppsala med möjlighet till parkering. Låter detta som en tjänst för dig? Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag! Vilka är vi på TOM? Kanske har du redan stött på oss utan att veta om det. TOM är ett nytt koncept, lanserat i oktober 2024, men bakom namnet finns några av Sveriges mest välkända varumärken inom förmedling och installationstjänster. TOM är den osynliga kraften som ser till att de som behöver hjälp snabbt och smidigt hittar rätt person för jobbet. Som anställd på TOM blir du en viktig del av detta – du bidrar till att koppla ihop människor med pålitliga experter och skapar en positiv upplevelse för alla inblandade. Här får du möjligheten att göra skillnad genom att vara länken mellan behov och lösning, och samtidigt vara med och bygga ett företag som strävar efter att förenkla vardagen för både kunder och yrkespersoner. Bra att veta: Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse Arbetstid: Heltid Arbetsplats: Uppsala Lön: Fast månadslön enligt överenskommelse med möjlighet till provision Sista ansökningsdatum: Intervjuer sker löpande För frågor om tjänsten, kontakta Gabriel Persson, [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Om rollen Vår kund är ett växande teknikföretag som hanterar datorer, mobiler och surfplattor. Nu söker de dig som vill ta ett helhetsansvar för kundflödet och utvecklas i en roll där teknik, logistik och service möts. Som logistiker ansvarar du för hela processen för en eller flera företagskunder, från att ta emot produkter till att registrera, installera, packa och skicka dem vidare. Arbetet sker till stor del i IT-system, så det är en fördel om du har god datavana och ett intresse för teknik. Många arbetsmoment är återkommande, vilket gör att noggrannhet och tålamod är lika viktigt som förmågan att hantera variation. Här erbjuds frihet under ansvar där du planerar veckan utifrån kundernas behov. Vissa projekt kommer med kort varsel och i höga volymer, så det är viktigt att du kan tänka om och skapa nya flöden när det behövs. Rollen är social där du samarbetar nära med tekniker, kollegor och kunder. Vi ser därför att du trivs i sociala sammanhang, är kontaktskapande och trygg i din kommunikation. Du vågar ställa frågor, bygger relationer och skapar ett gott samarbetsklimat runt dig. Därför kommer du trivas hos oss:Inkluderande kultur och stark laganda Anpassad upplärning och stöd från kollegor Modern och trivsam arbetsmiljö Tjänsten är på heltid med omgående behov. Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag kl. 07:00-16:00, med möjlighet till 2-skift på längre sikt. Vi intervjuar kandidater löpande, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Våra kompetenskrav God dator- & systemvana Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Utdrag ur belastningsregistret Detta är även meriterande B-körkort och tillgång till bil Dina personliga drivkrafter är av stor vikt för oss på Jobwise Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det. Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal
Nu söker Libera dig med CE-behörighet som är nyfiken på sommaruppdrag i Uppsala! Uppdraget Som CE-chaufför kommer du här få arbeta med varierade arbetsuppgifter inom transportbranschen. Arbetsuppgifter kan exempelvis vara distribution av paket, tomgods, livsmedel eller pallgods. Denna typen av körning innefattar cirka 5-10 stopp per arbetspass. Tjänsten innefattar lastning och lossning samt ett högt säkerhetstänk ute på vägarna. Tjänsten är placerad med utgångsläge Uppsala, leveranser kan komma att ske runtom i Uppsala, Stockholm eller Mälardalen. Vem är du? Vi söker dig som antingen är ny i branschen eller som har tidigare erfarenhet inom CE-körningar. Du som söker har ett högt säkerhetstänk samt är noggrann i din körning. Jobbet innefattar mycket kundkontakt, därför söker vi dig som är social, samarbetsvillig och flexibel. Du innehar CE-behörighet Giltigt YKB Meriterande Truckkort A+B ADR Arbetstider Varierande arbetstider beroende på vilken körning du blir anställd för. Vanligtvis dag eller kväll, sällan nätter. Tillsättning Omgående eller enligt överenskommelse av start för uppdraget Vi utför ett utdrag från belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi genomför detta moment. Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer