Nu söker vi dig som vill jobba extra som butikssäljare ute hos vår fantastiska kund Blomsterlandet i Uppsala Gränbyoch Rosendal. Du kommer att vara anställd av oss på Retail Knowledge men jobba som ambulerande butikssäljare i butikskedjans olika butiker runt om i regionen. Här erbjuder vi en stor flexibilitet då du själv lägger upp tillgänglighet som passar din vardag enkelt via vår app. Allt för att detta skall passa dina och våra kunders behov. Du är en person som drivs av mötet med andra människor och att möta kundernas behov. Du kommer att vara en del av teamet och ha arbetsuppgifter som ex, varuplock, försäljning och service till kunder samt att sitta i kassan. Flexibla arbetsuppgifter är något som du trivs med och tycker är utvecklande. Att arbeta som poolare hos oss på Retail Knowledge innebär att du både är en ambassadör för oss samt för kunden som du är ute på uppdrag hos. För att du skall trivas i denna roll så är det viktigt att du är en positiv och serviceminded person som har lätt för att kommunicera med andra människor och att du tycker om att ingen dag är den andra lik på jobbet. Förutsättningar för att bli poolare hos oss Vi har KRAV på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning minst 1 år framåt (ex universitetsstudier eller annat deltidsarbete) Du kan arbeta butikstider, dvs både dagar, kvällar och helger Du har möjlighet att arbeta minst 2 vardagar i veckan. Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel Om dig Du är ansvarsfull som person Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra Du tycker om att överträffa kundernas förväntningar och drivs av det personliga mötet Du trivs i en säljande roll Du talar och skriver flytande svenska Info om tjänstenAnställningsform: Behovsanställning, tillsvidareArbetstider: Butikstider varierade (vardagar, helg, dag och kväll)Lön: Timlön enligt kollektivavtal I den här rekryteringsprocessen samarbetar Blomsterlandet med Retail Knowledge Bemanning.I denna process kommer du att genomgå urval, tester, bakgrundskontroller samt referenstagning. Intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att ha dig i vårat team. Välkommen med din ansökan! MER OM BLOMSTERLANDETLäs mer om oss här
Nu söker vi sommarvikarier till vårt team på Grillby gruppbostad. Om Grillby gruppbostad Grillbys LSS-gruppbostad 9.9 för vuxna ligger i Grillby strax utanför Enköping. Grillby har plats för fem brukare. Verksamheten vänder sig till personer med Autism och NPF. Det finns bussförbindelser från Enköping centrum till Grillby gruppbostad.Boendet är bemannat dygnet runt, med arbetstider dag, kväll och helg, där även sovande jour ingår. Det finns tillgång till gemensamma utrymmen som är inredda för att uppmuntra gemenskap och trygghet. Här jobbar en liten och erfaren arbetsgrupp med bra stämning och en spännande målgrupp. Om rollenI rollen som boendestödjare utgår du från de boendes individuella behov och önskemål och ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du med målet att göra dagen meningsfull och innehållsrik. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinhantering, städning, samhällskontakter och kommunikation. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera den boende till att utveckla sina förmågor och att skapa möjligheter till en aktiv och meningsfull fritid. I dina uppgifter ingår även att dokumentera och planera utifrån genomförandeplaner. Arbetstiden är förlagd dagtid, kvällstid, helger samt sovande jour. Din erfarenhet och kunskapDet är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom målgruppen. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder en arbetsplats med engagerade medarbetare, god gemenskap, möjligheter till att påverka och närvarande ledare som deltar i det dagliga arbetet. Du har en positiv grundsyn, ett starkt engagemang för människor och är ansvarstagande. Du trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor och har alltid våra brukares bästa som utgångspunkt i allt du gör. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. ÖvrigtAnställningsform: Sommarvikarie och timvikarieLön: Vi tillämpar individuell lönesättningTillträdesdag: LöpandeSista ansökningsdag: 2025-04-30Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behövs uppvisas vid en eventuell anställningFör mer information kontakta: [email protected] kontakt: Kommunal, www.kommunal.se AnsökanVälkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se
Some of the things you’ll do Join Altris, a pioneering company at the forefront of sustainable energy solutions. We are dedicated to advancing Sodium-Ion battery technology, with a focus on developing, scaling up, and industrializing the first Sodium-Ion cathode manufacturing facility in Europe. Cathode production is the cornerstone of our business, positioning us as a leader in this innovative industry. We are seeking a dedicated and skilled Control & Automation Engineer to join our team. In this role, you will be instrumental in developing, optimizing, and automating our Sodium-Ion cathode manufacturing processes. This is a unique opportunity to be part of a groundbreaking project that will establish Altris as the premier developer of Sodium-Ion cathode technology, ultimately contributing to the transition towards truly sustainable battery chemistry. Key responsibilities include but are not limited to Defining and development of automation requirements specification and control system architecture Design and implement automation systems for advanced factories, consisting of conveyors, vision systems, AGV’s and specialized manufacturing equipment Be part of the team to select key automation solution suppliers and collaborate to deliver turnkey solutions to enable prototyping or manufacturing. Work jointly with industrialization and manufacturing teams to identify and implement new opportunities to upgrade automated processes and increase productivity. Develop and implement control strategies for automated systems, including PLC programming, HMI design, and SCADA systems. Collaborate with cross-functional teams to integrate control systems with existing infrastructure, ensuring seamless operation and communication between different components. Analyze and improve automation processes to enhance efficiency, reduce downtime, and minimize operational costs. Diagnose and resolve issues in control systems, ensuring minimal disruption to operations. Provide technical support and maintenance to keep systems running smoothly. Lead and manage automation projects from conception through commissioning, including budgeting, scheduling, and resource allocation Ensure all control systems adhere to industry standards and regulatory requirements, prioritizing safety in all aspects of design and implementation. What Were looking for Degree in Electronics, Mechatronics, Software Engineering 4+ years of experience within Industrial Automation in automated manufacturing environments such as: automotive, batteries CAM, semiconductors, pharmaceutical, medical devices etc. Proficiency in programming languages such as ladder logic, structured text, and function block diagram 3+ years PLC/SCADA programming, especially Siemens TIA portal systems and Beckhoff 3+ years in OPC connectivity and MES interfaces Experience in designing electrical schematics using CAD tools such as EPlan or AutoCAD Experience in writing technical documentation (Requirement specifications, Functional design, UML, Test Cases, Test Records) Experience with automation platforms like Siemens, Allen-Bradley, or Schneider Electric Previous experience working in a startup environment, demonstrating the ability to thrive in a fast-paced, dynamic setting and a high degree of adaptability. Strong understanding of industrial communication protocols (e.g., Modbus, Profibus, Ethernet/IP) Experience in electrical design is highly desirable and will be considered a strong advantage Familiarity with robotics, motion control, and sensor technologies. What you will get At Altris, we’re redefining energy with our pioneering sodium-ion technology, set to transform global energy storage. We empower talented individuals to drive strategic decisions and create real impact. As we grow, so do your opportunities to lead, innovate, and shape our future. You’ll be challenged, develop your skills, and work with exceptional colleagues. If you thrive in dynamic environments and enjoy setting new processes, this is the place for you.
På Avanta söker vi nu en junior redovisningskonsult eller ekonom som vill bli en del av vårt team! Hos oss får du möjlighet att arbeta i en familjär arbetsmiljö där vi ständigt arbetar för att erbjuda den bästa servicen till våra kunder samtidigt som du utvecklas i din yrkesroll. Vem är du?Till vårt Uppsala-kontor sökervi dig som lockas av variationen och dynamiken i konsultrollen och har en vilja att bidra till våra kunders och Avantas framgångar över tid. Du är ansvarstagande och vill ta dig an utmaningar för att växa. Du är ekonomiutbildad ochhar med fördel praktiserat på redovisningsbyrå tidigare eller arbetat lite inom ekonomi, men det är inget krav. I rekryteringsprocessen kommer stor vikt att läggas vid dina personliga egenskaper. Vi värdesätter att du är en person som trivs i sociala miljöer, tycker om att bygga relationer och hitta lösningar som skapar affärsvärde. Förmåga att ta ansvar för den egna prestationen och samarbeta bra med andra är något som stämmer in på dig. För att trivas hos oss är det viktigt att du ser variationen i uppdrag och kundrelationer på byrå som en fördel och att du uppskattar möjligheten att arbeta nära kunder av olika storlek och inom olika branscher. Viktigt för rollen: Relevant utbildning inom ekonomi God kunskap i svenska och engelska i tal och skrift God kommunikativ förmåga God samarbetsförmåga God problemlösningsförmåga Kundcentrerad med flexibelt arbetssätt Meriterande för rollen: Arbetslivserfarenhet från redovisningsbyrå eller annan konsultverksamhet, genom till exempel praktik eller anställning. Arbetslivserfarenhet av löpande redovisning, enklare företagsrådgivning och enklare bokslutsarbete. Arbetslivserfarenhet av försäljning och kundrådgivning Arbetslivserfarenhet av att arbeta i team Erfarenhet av Fortnox, Visma Lön och Björn Lundén Vad kommer du att arbeta med? I nära samarbete med kollegor kommer du huvudsakligen arbeta med enklare löpande redovisning, så som kund- och leverantörsreskontra, fakturering och kvittohantering.Vi ser självklart även att rollen utvecklas utifrån dina egna individuella mål för utveckling och lärande. Exempelvis finns goda möjligheter att utvecklas inom mer avancerad bokföring samt inombokslut, affärsrådgivning och deklarationer.Arbetet består av såvälsjälvständigt arbete som arbete tillsammans meddina kollegor. Vi erbjuder dig:Hos oss på Avanta får du möjligheten att arbeta i en ansvarsfull roll i ett bolag med familjär kultur där vi hjälper varandra, men vi erbjuder dig även: Moderna och trevliga kontorslokaler i närhet till Uppsala Centralstation medutmärktapendlingsmöjligheter med buss eller bil. Arbete självständigt och i team medsamarbete och kunskapsutbyte i fokus. En central roll i ett växande bolag där du kan påverka. Möjlighet att arbeta med utmanade kundprojekt där förändringsledning, digitalisering och automatisering samt affärsutveckling står i fokus. Ett omfattande förmånspaket med friskvårdsbidrag på maxnivå, tjänstepension och förmånliga försäkringar. Flexibla arbetstider samtmöjlighet till distansarbeteför att få livspusslet att gå ihop med vardagens alla måsten. Tydliga vägar för kompetensutveckling baserade på dina egna förutsättningar och målsättningar. Gemensamma luncher, fikaraster, årliga konferenser och andra sociala aktiviteter som en naturlig del av vår företagskultur Ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, 6 månaders provanställning tillämpas. Uppstart är planerad till mars/april 2025 om du har arbetat med bokföring tidigare. Om du inte har arbetat med bokföring tidigare är uppstart planerad till aug/sept 2025.Vi tillämpar ett löpande urval, vänta därför inte med din ansökan. Vi ser fram emot att få veta mer om dig och vad du kan tillföra vårt team!
När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Familjeläkarna är idag en framgångsrik vårdaktör med ca 1000 medarbetare som tillsammans skapar en varm och familjär arbetsplats. Vi driver vårdcentraler i både Stockholm och Uppsala län och erbjuder en arbetsmiljö där du får stimulans, professionell utveckling och möjlighet att påverka verksamheten. Vi söker nu en legitimerad läkare tillFamiljeläkarna Kapellgärdet i Uppsala Om tjänsten Som legitimerad läkare hos Familjeläkarna Kapellgärdetblir du en del av ett sammansvetsat team som arbetar för framtidens primärvård. Vi erbjuder: Intern och extern fortbildning. Möjlighet till ST-tjänst och sidouppdrag för vidare utveckling. Regelbunden handledning av specialist i allmänmedicin. Dina arbetsuppgifter omfattar planerade patientbesök, snabbklinik och akutmottagning samt utveckling av vår online-vård. Vi arbetar evidensbaserat och strävar efter ständiga förbättringar. Om vårdcentralen Familjeläkarna Kapellgärdetär en välrenommerad vårdcentral med cirka 5500listade patienter, belägen i Uppsala. Här arbetar läkare, distriktssköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor och psykologer i nära samarbete. Vår mottagning omfattar också BVC, fysioterapeut, dietist och labb. Vi erbjuder moderna och ljusa lokaler med en god arbetsmiljö. Vi söker dig som Är legitimerad läkare med intresse för primärvård. Vill arbeta i en dynamisk och innovativ miljö med korta beslutsvägar. Är flexibel, kvalitetsmedveten och har intresse för digital utveckling. Hos oss får du en trevlig arbetsplats med möjligheter till utveckling och en konkurrenskraftig lön baserad på din kompetens. Ansökan Vill du bli en del av vårt team? Varmt välkommen med din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande. Vi undanber oss vänligen kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av jobbannonser.
Är du en noggrann och välorganiserad person som är intresserad av att utvecklas inom elsäkerhet? Vill du vara med och påverka framtidens klimatsmarta elanvändning? Hos Jaco, en framstående aktör inom tekniklösningar för elkraftsdistribution, erbjuds du chansen att växa i rollen som provare inom elektrisk installation tillsammans med ett team där gemenskap och laganda präglar arbetskulturen! Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Jaco. Om företaget Jaco utvecklar och tillverkar kundanpassade teknikhus och modulbyggnader för installation av teknisk inriktning av elteknik, automation – och kontrollsystem. Modulbyggnaderna levereras fullt installerade och rutinprovade. På kontoret och produktionen i Hargshamn arbetar idag drygt 75 engagerade och erfarna medarbetare som säkerställer att produkter och lösningar håller hög och jämn kvalitet inför leverans från fabrik. Jaco är en platt organisation som tillämpar snabba och enkla beslutsvägar. Du erbjuds bra utvecklingsmöjligheter i form av interna utbildningar och att bygga på din kompetens. Arbetsuppgifter Som provare inom elektrisk installation hos Jaco spelar du en nyckelroll i att säkerställa kvalitet och elsäkerhet. Du ansvarar för att kontrollera och prova elektriska installationer enligt företagets rutiner och dokumenterar resultaten i provningsprotokoll, vilka används för att godkänna anläggningar och produkter. I din roll samarbetar du tätt med gruppledare, sektionsledare och projektledare för att säkerställa att kundkrav och projektmål uppfylls. Testerna omfattar olika elektriska mätningar och justeringar för att verifiera att installationerna fungerar felfritt. Utöver provning bidrar du aktivt till att utveckla och förbättra rutiner för egenkontroller, testning och regelefterlevnad. Detta innebär ett stort fokus på noggrann dokumenthantering och avvikelsehantering, där korrekt, spårbar och revisionssäker dokumentation är avgörande. Slutligen ansvarar du även för underhåll, skötsel och kalibrering av testutrustningen för att säkerställa tillförlitliga resultat. Du bidrar också med reparation och underhåll av Jacos fasta elanläggningar i fabriken. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avklarad utbildning inom el på minst gymnasienivå och med behörighet B. Meriterande med behörighet inom AL eller A • Mångårig erfarenhet av arbete inom el. Meriterande med erfarenhet av kontroll eller provning av elinstallationer • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift • God data- och systemvana För att passa i rollen som provare inom elektisk installation hos Jaco ser vi att du är en självgående person som har förmågan att driva ditt eget arbete framåt. Du är självsäker i dina kunskaper och tar initiativ för att säkerställa att dina arbetsuppgifter flyter på smidigt. Vidare ser vi att du är lyhörd och serviceinriktad samt har förmåga att kommunicera och samarbeta med dina kollegor. Då du ansvarar för högst säkerhetsrelaterade arbetsuppgifter ser vi att du är en organiserad och noggrann person som har förmågan att skapa och upprätthålla struktur. Samtidigt ser vi att du trivs i en flexibel och varierad roll där du kan hantera en föränderlig arbetsmiljö. Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Hargshamn Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Vi på Lexman Bemanning söker en bagare för rekrytering till ICA Maxi Bålsta! I ICA Maxi Bålstas fullskaliga butiksbageri erbjuds kunderna nybakat bröd och bakverk, bakade från grunden av skickliga bagare och konditorer – alla veckans dagar. Nu söker vi på uppdrag av ICA Maxi Bålsta en erfaren och engagerad bagare som vill bli en del av deras härliga team! Om rollen:Som bagare på ICA Maxi Bålsta kommer du att: Baka bröd och bakverk av hög kvalitet. Säkerställa att hyllorna alltid är välfyllda med nybakat bröd och bakverk. Bidra till en inspirerande och välkomnande miljö i butiken. Vi söker dig som: Har dokumenterad erfarenhet som bagare, gärna från en butiksmiljö. Har goda kunskaper om degar, jäsning och bakprocesser. Är positiv, stresstålig och van att arbeta efter rutiner. Trivs med att samarbeta i team och har hög arbetsmoral. Är flexibel och kan arbeta tidiga morgnar och helger. Arbetstiderna varierar mellan 05:30–18:00. Anställningsform: Omfattning: Deltid, 30 timmar/vecka. Lön: Enligt Handels kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. Ansökan: Skicka din ansökan idag.Vi går igenom ansökningarna löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Rekryteringen hanteras av oss på Lexman Bemanning, men anställningen kommer att ske direkt hos ICA Maxi Bålsta. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till ICA Maxi Bålstas fantastiska bageriteam! Ansök idag!
Bli en del av vårt team hos Vivant Assistans Är du en person som drivs av att göra skillnad? Älskar du att arbeta självständigt, med frihet under ansvar? Om du är en ansvarsfull, självständig och driven individ, då har vi den perfekta rollen för dig hos Vivant Assistans. Vi strävar efter att ständigt förbättra livskvaliteten för personer med funktionsvariation genom personlig assistans och stöd. Ditt arbete kommer att bidra direkt till våra kunders välmående och frihet i vardagslivet. Du kommer arbeta utifrån vårat huvud kontor i centrala Uppsala men även hos våra kunder. Dina arbetsuppgifter kommer vara administrativt och säkerställa assistansen hos våra kunder genom att hantera medarbetare, schema, tidsrapportering, löner med mm. Kvalifikationer vi värderar Vi söker dig som har god förmåga att anpassa dig till nya situationer och människor. Att kunna förstå och möta våra kunders unika behov är en grundpelare i vår service. Erfarenhet av, eller förmågan att snabbt lära sig, tekniker och metoder för att stödja personer med funktionsvariationer anses vara mycket värdefullt. Kommunikation är nyckeln. Du måste kunna uttrycka dig väl på svenska, både i tal och skrift. Att effektivt kunna kommunicera med kunder, deras anhöriga och ditt team är essentiellt. Personliga egenskaper som frambringar framgång Vi ser att du som söker är ansvarsfull och förstår vikten av ditt arbete. Din förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ kommer att vara avgörande för din framgång och våra kunders tillfredsställelse. Som en driven person tror vi att du alltid letar efter sätt att förbättra och effektivisera din arbetsdag samt bidra till en positiv arbetsmiljö. Vad vi erbjuder Ett meningsfullt arbete där du gör en konkret skillnad i människors liv. Möjlighet till personlig och professionell utveckling inom en stöttande organisation. Flexibla arbetstider anpassade efter både våra kunders och dina behov. Kollektivavtal För frågor om tjänsten, vänligen kontakta [email protected]. Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Med vänliga hälsningar,Vivant Assistans Besök vår hemsida för mer information om vem vi är och vad vi gör: https://www.vivant.se/
Vi söker dig som arbetat med skjutstativ tidigare och har god erfarenhet av detta. Du kommer att arbeta hos vår kund med varierande arbetsuppgifter som bland annat består av plock och pack. Arbetsuppgifterna består bland annat av: Skjutstativ B4 höglyftande Du har självklart inga problem att jobba fysiskt också. Arbetstiderna är förlagda löpande dag eller kväll men eftersom det är nytt så kan det variera lite till en början. Vem du är Vi söker dig som är effektiv och noggrann med intresse för både praktiska och administrativa arbetsuppgifter. Du är pigg och trevlig och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Truckkort A och B 1-4 är ett krav samt goda kunskaper med skjutstativ B3. Erfarenhet från höglyftande plocktruck B4 är ett stort plus. Denna tjänst ingår i Liberas uthyrningsverksamhet mot kund med möjlighet till övertagande hos kunden. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
About Wehype At Wehype, our mission is to empower Creators and Games to collaborate seamlessly and grow together. We achieve this by providing a platform that connects Creators and Games from all corners of the world through a rich product experience that supports various activations, including paid sponsorships, rewards, and giveaways. About the Role As a Campaign Coordinator at Wehype, you will play a key role in supporting the successful delivery of influencer marketing campaigns on a global scale. Working closely with our Campaign team and internal teams, you will assist in managing the logistics and coordination of campaigns, ensuring they run smoothly and exceed client expectations. This is an excellent opportunity to develop your skills in a dynamic and fast-paced environment while contributing to some of the biggest gaming campaigns in the world. What You Will Do Assist Campaign Leads in organizing and managing influencer marketing campaigns across multiple gaming titles. Support with Creator Sourcing Handle administrative and logistical tasks, including scheduling, tracking deadlines, and maintaining campaign documentation. Supporting the team with Creator Contracts Collaborate with internal teams to gather, organize, and distribute campaign assets and materials. Monitor campaign progress and performance, compiling data and insights for reporting purposes. Contribute to brainstorming sessions and help develop innovative campaign strategies tailored to client needs. Who You Are Fluent in English, written and spoken, with excellent communication skills. Highly organized with strong attention to detail and the ability to multitask effectively. Proactive and eager to learn, with an entrepreneurial mindset. Comfortable working in a fast-paced environment and meeting deadlines. Passionate about gaming and the influencer marketing space. A team player with a collaborative attitude and a willingness to take initiative. What’s in it for you? Career Development: Grow your skills and gain valuable experience in a rapidly expanding industry. Health and Wellness: Enjoy a wellness grant for gym/yoga/massage and daily office breakfasts. Exciting Projects: Work with iconic games like FIFA, Fortnite, Call of Duty, and more. Gaming Perks: Access gaming stations at work to enjoy the games you collaborate on or unwind with your favorites.
Välj ett jobb för att visa detaljer