Umeå universitet är ett av Sveriges största lärosäten med över 37 000 studenter och cirka 4 700 anställda. Vid universitetet finns en mångfald av utbildningar av hög kvalitet och världsledande forskning inom flera vetenskapsområden, och här gjordes den banbrytande upptäckten av gensaxen CRISPR-Cas9 som tilldelats Nobelpriset i kemi. Vid Umeå universitet är allt nära. Våra sammanhållna campus gör det lätt att mötas, samarbeta och utbyta kunskap, något som gynnar en dynamisk och öppen kultur. Den samhällsomvandling och de stora gröna investeringar vi ser i norra Sverige skapar enorma möjligheter och komplexa utmaningar. För Umeå universitet handlar det om att bedriva forskning om – och mitt i – ett samhälle i omvandling. Men också om att leverera utbildningar för regioner som behöver expandera fort och hållbart. Det är helt enkelt här framtiden skapas. Är du intresserad av att veta mer? https://www.umu.se/jobba-hos-oss/om-universitetet-som-arbetsplats/ Beskrivning Kemiförrådet är en inköpssamordnande enhet inom Kemiska institutionen som tillhandahåller kemikalier, gas och utensilier till laborativa institutioner inom Kemiskt Biologiskt Centrum (KBC) och andra laborativa enheter inom Umeå universitet samt Sveriges lantbruksuniversitet (SLU). Nu söker vi en vikarierande inköpsassistent. Sista ansökningsdag är 31 Juli 2025 och planerad start är 1 september 2025, eller enligt överenskommelse. Arbetsuppgifter Du arbetar med ChemShop, Kemiförrådets system för inköpssamordning av produkter till laborativ forskning, samt bemannar Kemiförrådets butik, efter behov, under butikens öppettider. Du sammanställer och kontrollerar köparnas beställningsunderlag därefter samordnar kundspecifika beställningar som avrop från upphandlade ramavtal eller vid behov som direktupphandlingar enligt LOU, med de tillgängliga beställningsmetoder och de förutsättningar som styr universitetets inköp. Under inköpsprocessen kommunicerar du löpande med köpande forskare och leverantörerna. Kommunikation kommer även att ske med Upphandlingsenheten och informerar vid behov ekonomiadministratörer samt godsmottagare. Du övervakar leveransprocessen med uppföljning av leveranstider samt vid behov spårning av gods och kontakter med transportföretag. Utreder fel i leveranser, reklamationer och garantiärenden. Du bistår, vid behov, Kemiförrådets kryoservice och gasförsörjning till det centrala gassystemet på Umeå universitets campus. Kvalifikationer Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning och har erfarenhet av att arbeta med inköpsprocesser och/eller logistikprocesser samt erfarenhet av att arbeta i inköps-administrativa system. Du har mycket god förmåga att kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift. Du är van användare av program inom Office-paketet, eller likvärdiga program. Du har erfarenhet av att arbeta med inköpsprocesser och/eller logistikprocesser samt arbeta med inköpsadministrativa system. Meriterande är att du har kunskap om Lagen om Offentlig Upphandling (LOU), erfarenhet av inköp till laborativ forskningsmiljö, erfarenhet av hantering av gasflaskor samt flytande kväve i både trycksatta och icke trycksatta kärl och fasta installationer. Du är serviceinriktad och noggrann med ett utpräglat lösningsfokuserat sätt att ta dig an alla typer av ärenden. Du är stresstålig, stabil och social med ett trevligt och jämlikt förhållningssätt inför besökare och kollegor. Ansökan Ansökan ska innehålla ett personligt brev med motivering till varför du söker anställningen, ett CV, styrkta kopior av betyg och intyg. Ansökan ska vara inkommen via vårt e-rekryteringssystem Varbi senast den 31 juli, 2025. Villkor Anställningen är ett vikariat på heltid i 6 månader. Tillträde 1 september 2025, eller enligt överenskommelse. Information Närmare upplysningar lämnas av servicechef Clas Wikström, 090-786 68 19, e-post: https://umu.varbi.com/center/tool/position/840102/edit/tab:3/[email protected] Välkommen med din ansökan! Umeå universitet vill erbjuda en jämställd och jämlik miljö där öppna samtal mellan människor med olika bakgrund och perspektiv lägger grunden för lärande, skaparkraft och utveckling. Vi välkomnar därför personer med olika bakgrunder och erfarenheter att söka den aktuella anställningen. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
NTI Gymnasiet har skolor över hela Sverige, med fokus på teknologi, vetenskap och innovation. Samhällets digitalisering skapar både nya möjligheter och utmaningar inom alla branscher. Vårt uppdrag är att ge våra elever, oavsett program, digital spetskompetens och kunskaper i ny teknik redan på gymnasiet. Vi skapar miljöer, metoder, forum och samarbeten som utvecklar förståelsen för den föränderliga värld vi lever i. Läs mer om våra skolor på www.ntigymnasiet.se. Vi söker nu en lärare i kemi och naturkunskap på 50% Det här erbjuder vi dig Som lärare hos oss kommer du att undervisa elever i kemi nivå 1, naturkunskap nivå 1 samt naturkunskap 1b under läsåret 25-26. Tjänsten är detta läsår en deltidstjänst på 50% men det kan finnas möjlighet att kombinera med annat ämne och/eller möjlighet till högre tjänstegrad till läsåret 26/27. Som medarbetare hos oss blir du en del av en väl fungerande personalgrupp som kännetecknas av arbetsglädje, kreativitet och professionalitet. Det här söker vi Vi söker dig som är utbildad lärare, behörig att undervisa i kemi och naturkunskap på gymnasienivå. Du får gärna ha erfarenhet att arbeta med elever i behov av särskilt stöd. Du har en god pedagogisk förmåga och kan inspirera och engagera elever till lärande utifrån deras olika behov och kan variera din undervisning. Du värdesätter ett nära samarbete med kollegor och är lyhörd för andras kunskaper och strävar efter att alltid utveckla din undervisning. Övrigt Tillträde 250811, sista ansökningsdag 250801. Placeringsort är Umeå. Har du frågor, kontakta gärna tf rektor Sara Packman, [email protected] . Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster. Vi är en del av AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag. Välkommen att läsa mer på www.academedia.se.
Umeå universitet är ett av Sveriges största lärosäten med över 37 000 studenter och cirka 4 700 anställda. Vid universitetet finns en mångfald av utbildningar av hög kvalitet och världsledande forskning inom flera vetenskapsområden, och här gjordes den banbrytande upptäckten av gensaxen CRISPR-Cas9 som tilldelats Nobelpriset i kemi. Vid Umeå universitet är allt nära. Våra sammanhållna campus gör det lätt att mötas, samarbeta och utbyta kunskap, något som gynnar en dynamisk och öppen kultur. Den samhällsomvandling och de stora gröna investeringar vi ser i norra Sverige skapar enorma möjligheter och komplexa utmaningar. För Umeå universitet handlar det om att bedriva forskning om – och mitt i – ett samhälle i omvandling. Men också om att leverera utbildningar för regioner som behöver expandera fort och hållbart. Det är helt enkelt här framtiden skapas. Är du intresserad av att veta mer? https://www.umu.se/jobba-hos-oss/om-universitetet-som-arbetsplats/ Sociologiska institutionen söker en doktorand i sociologi med inriktning mot AI, politik och opinionsdynamik, med start i januari 2026 eller enligt överenskommelse. Projektbeskrivning Detta doktorandprojekt kommer att genomföras inom ramen för WASP-HS forskningsklustret AI, makt och politik (https://www.umu.se/en/research/projects/ai-power-and-politics/) Doktoranden kommer att analysera hur AI-drivna teknologier omformar opinionsdynamik och allmänhetens förtroende för mediala ekosystem. Centralt för projektet är en kritisk granskning av hur algoritmiska system påverkar spridningen av information och desinformation på digitala plattformar, samt hur dessa processer påverkar föreställningar om trovärdighet, sanning och demokratisk legitimitet. WASP-HS Doktorandanställningen är en del av Wallenberg AI, Autonomous Systems and Software Program – Humanity and Society (WASP-HS). WASP-HS har som vision att främja ny tvärvetenskaplig kunskap inom humaniora och samhällsvetenskap om artificiell intelligens och autonoma system, samt deras påverkan på mänsklig och samhällelig utveckling. WASP-HS möjliggör forskning i framkant, expertis och kompetensuppbyggnad inom humaniora och samhällsvetenskap. För mer information om forskningen och andra aktiviteter inom WASP-HS, se http://wasp-hs.org/. Doktoranden kommer att delta i forskarskolan inom WASP-HS. Genom ett ambitiöst program med forskningsutbyten, partneruniversitet och gästföreläsare, främjar forskarskolan aktivt bildandet av ett starkt multidisciplinärt och internationellt professionellt nätverk mellan doktorander, forskare och praktiker inom fältet. Behörighet För att bli antagen till utbildning på forskarnivå i sociologi krävs både grundläggande och särskild behörighet. Grundläggande behörighet har den som har avlagt en examen på avancerad nivå, fullgjort kursfordringar om minst 240 högskolepoäng, varav minst 60 högskolepoäng på avancerad nivå, eller på något annat sätt inom eller utom landet förvärvat i huvudsak motsvarande kunskaper. För att uppfylla kravet på särskild behörighet att antas till utbildning på forskarnivå i sociologi krävs att den sökande har grundläggande högskoleutbildning inom sociologi om minst 90 högskolepoäng samt 60 högskolepoäng på avancerad nivå inom sociologi (magisternivå) eller annan utbildning av motsvarande omfattning och fördjupning. Det aktuella forskningsprojektet förutsätter att du har mycket goda kunskaper i diskursanalys samt en tydlig inriktning mot digital politik. Eftersom forskningen kommer att bedrivas i en internationell och tvärvetenskaplig forskningsmiljö är det viktigt att du har god samarbetsförmåga samt mycket goda kunskaper i engelska. Om anställningen Anställning som doktorand ges för den tid som bedöms nödvändig för slutförande av forskarstudierna på normal studietid, vilket motsvarar en forskarutbildning på heltid i fyra år. Innehavare av anställningen ska främst ägna sig åt egen utbildning på forskarnivå. I begränsad omfattning kan arbete med utbildning och administrativt arbete motsvarande högst tjugo procent av full arbetstid förekomma. Anställningstiden kan som en följd av detta förlängas till högst fem år. Löneplaceringen sker enligt fastställd lönestege för doktorandanställning. Vi förväntar vi oss att den anställde är närvarande på arbetsplatsen i Umeå och deltar i institutionens gemensamma aktiviteter. Ansökan ska innehålla: Forskningsplan som beskriver det tänkta avhandlingsprojektet (max två sidor exkl. referenser). Planen ska relatera till det område som beskrivits ovan. Personligt brev på max en sida som beskriver ditt motiv till att söka doktorandanställningen (max 1 sida). Vidimerad CV/meritförteckning som omfattar relevanta akademiska examina, tidigare anställningar samt en lista på universitetskurser och betyg från dessa. Kopia av examensbevis/verifierat bevis på att kraven för examen är uppfyllda. Uppsatser/övriga publikationer. Ev. övriga meriter med relevans för anställningen. Anställningen kan påbörjas januari 2026 eller enligt överenskommelse. Ansök via Varbi senast 15 september 2025. Om oss Närmare information om institutionens verksamhet finns på vår hemsida: Sociologiska institutionen (umu.se) Umeå universitet vill erbjuda en jämställd och jämlik miljö där öppna samtal mellan människor med olika bakgrund och perspektiv lägger grunden för lärande, skaparkraft och utveckling. Vi välkomnar därför personer med olika bakgrunder och erfarenheter att söka den aktuella anställningen. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Just nu söker jag dig som vill jobba som personlig assistent hos mig! Jag är en man in 50 års åldern som bor i egen lägenhet i Skellefteå. Jag sitter i rullstol inne och i el-rullstol när jag är ute, kan köra båda själv. Har ingen intellektuell funktionsnedsättning men jag behöver viss hjälp i vardagen och kommer själv att berätta vad jag behöver hjälp med. Som person är jag glad, öppen och positiv. Jag tycker om att gå på stan, dricka kaffe, gå ut och äta och att umgås med andra människor. Jag har även lätt att komma överens med olika människor. Hos mig får du en vikarietjänst och blir in ringd när min ordinarie personal är sjuk. Och jag ser gärna att du kan börja jobba omgående. Vem söker jag? Jag söker kvinnlig assistent mellan 20-40 års ålder. Det krävs ingen tidigare erfarenhet som personlig assistent och det förekommer inga tunga lyft. Är ett plus om du gillar att laga mat. Viktigast av allt är att du som person är lyhörd, lugn och glad. Övrig information Anställningsform: Deltid Tillträde: Snarast samt löpande under sommaren Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Inför en eventuell anställning ska du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES alternativt ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag: 2025-08-31 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Izabell Åkerlund, verksamhetschef Jessica Nejström, verksamhetsresurs [email protected] [email protected] OBS!! Ansökan sker via länk, ej mail. Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetsuppgifter: CNC Operatör Din profil/kompetens: NC-utbildning Hantera avancerad fåstyckstillverkning genom att: Självständigt programmera i Mazatrol och eller Edge CAM Kunskaper i fixturering och uppspänning av detaljer Kunna delta i framtagande av produktionsupplägg Goda kunskaper i mätteknik Vi erbjuder: Trevlig och omväxlande arbete med goda anställningsvillkor. Möjligheter att växa och utvecklas i ett team med mångårig erfarenhet inom olika discipliner. Hos oss får du möjligheten att vara en drivande kraft och utvecklas i en dynamisk koncern där initiativrikedom och genomförandeförmåga uppmärksammas och belönas. Vi tror på att arbeta tillsammans för att uppnå goda resultat! Om bolaget och AQ: Inom AQ JIT Mech Robertsfors AB specialiserar vi oss på komplexa mekaniska komponenter. Som en del av vårt team får du arbeta i en dynamisk och innovativ miljö där samarbete och kvalitet är i fokus. AQ JIT Mech Robertsfors AB är ett dotterbolag inom AQ Group, en börsnoterad koncern med huvudkontor i Västerås Våra kunder är inom energi, försvar och skogsmekanisering Vi har 60 anställda och omsätter ca 180 Mkr. AQ Group har 9000 medarbetare globalt inom sju olika affärsområden med en total omsättning på över 9 miljarder SEK. För mer information, besök: www.aqgroup.com AQ:s värdegrund: Kunden i Fokus, Enkelhet, Entreprenörsanda, Kostnadseffektivitet, Mod & Respekt. Din ansökan: Urval sker löpande därför uppskattar vi om du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Dock senast sista juli. Frågor om tjänsten besvaras av rekryterande chef Christer Isaksson via e-post: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!
Arbetsuppgifter: CNC Tekniker Din profil/kompetens: Programmering (Mazatrol/Fanuc) Lösningsorienterade egenskaper Goda kunskaper i mätteknik Bearbetningskunskap Analysering av skärdata Optimering Kunskaper inom CAD/CAM Edgecam/Inventor Affärssystemet Monitor Vi erbjuder: Trevlig och omväxlande arbete med goda anställningsvillkor. Möjligheter att växa och utvecklas i ett team med mångårig erfarenhet inom olika discipliner. Hos oss får du möjligheten att vara en drivande kraft och utvecklas i en dynamisk koncern där initiativrikedom och genomförandeförmåga uppmärksammas och belönas. Vi tror på att arbeta tillsammans för att uppnå goda resultat! Om bolaget och AQ: Inom AQ JIT Mech Robertsfors AB specialiserar vi oss på komplexa mekaniska komponenter. Som en del av vårt team får du arbeta i en dynamisk och innovativ miljö där samarbete och kvalitet är i fokus. AQ JIT Mech Robertsfors AB är ett dotterbolag inom AQ Group, en börsnoterad koncern med huvudkontor i Västerås Våra kunder är inom energi, försvar och skogsmekanisering Vi har 60 anställda och omsätter ca 180 Mkr. AQ Group har 9000 medarbetare globalt inom sju olika affärsområden med en total omsättning på över 9 miljarder SEK. För mer information, besök: www.aqgroup.com AQ:s värdegrund: Kunden i Fokus, Enkelhet, Entreprenörsanda, Kostnadseffektivitet, Mod & Respekt. Din ansökan: Urval sker löpande därför uppskattar vi om du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Dock senast sista juli. Frågor om tjänsten besvaras av rekryterande chef Göran Brändström via e-post: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!
Om jobbet Hällnäs Handelsträdgård driver en växthusodling i norra Sverige. Vi producerar kryddor, sallat, gurka samt utplanteringsväxter på en total yta av ca 50 000 m2. Vi behöver nu förstärka vårt team med en duktig odlare. Hälften av vår odling är ekologisk och hälften konventionell. Arbetsuppgifterna består i att följa kulturerna och arbeta förebyggande med klimat, näring och kulturåtgärder samt aktivt för att få kulturen i balans vid avvikelser. Vi tror att Du har erfarenhet av liknade uppgifter och också en gedigen teoretisk bakgrund. Du arbetar i ett Team med andra och behöver därför ha god förmåga till samarbete. Noggrannhet och struktur är viktiga i ditt arbete. Känner Du att du tycker om att arbeta med detta ser vi gärna att du skickar in ditt CV.
Ett väletablerat företag i Skellefteå söker nu markarbetare för arbete med start i augusti Som markarbetare kommer du att arbeta med olika typer av mark- och anläggningsprojekt. Arbetsuppgifterna kan inkludera grävning, schaktning, rörläggning, fiberdragning, sättning av kantsten och andra förberedande arbeten för bygg- och anläggningsentreprenader. Du kommer att arbeta både självständigt och i team, ofta utomhus och i varierande miljöer. Uppdraget är initialt ett kortare bemanningsuppdrag men det finns goda chanser till förlängning samt övertag hos företaget. DETTA SÖKER VI Krav: - B-körkort Meriterande: - Förarbevis för hjullastare - Erfarenhet av rörläggning, ritningsläsning och fiberarbeten Vi söker dig som är noggrann, arbetsam och har god samarbetsförmåga. Tidigare erfarenhet inom mark och anläggning är starkt meriterande. Placering: Skellefteå Start: Augusti Omfattning: Heltid Välkommen med din ansökan! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Är du en driven kommunikatör som vill jobba med ett starkt lokalt varumärke och göra skillnad i människors vardag? Nu söker vi dig som vill bli en del av ett engagerat team hos vår kund i Umeå – via oss på OnePartnerGroup! Om uppdraget Vi söker en erfaren kommunikatör som är van att hantera både bild och text i olika former. Arbetet innebär övervägande arbete med copy, så som att ta fram löpande content/texter till bolagets olika kommunikationsplattformar. I samband med olika event kommer du ha en viktig roll i att skapa synlighet och budskap utifrån bolagets värderingar och policys. Som kommunikatör får du en central roll i ett mindre kommunikationsteam att skapa värdeskapande kommunikation som stärker både varumärket, affären och kundupplevelsen i länet. I detta kommer du löpande stötta olika avdelningar, chefer och projekt utifrån behov som uppstår. Du blir den första tiden anställd som konsult hos OnePartnerGroup och arbetar på plats hos vår kund i Umeå, med möjlighet till visst distansarbete.Uppdraget är på heltid, dagtid (mån – fre) med start från mitten av augusti till slutet av december med stora möjligheter till förlängning eller alternativt övertag till anställning direkt hos vår kund. Dina arbetsuppgifter Som kommunikatör får du jobba både strategiskt och operativt, internt och externt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att: Producera innehåll till webb, intranät, nyhetsbrev och sociala medier Planera och genomföra kampanjer och event Arbeta i nära samverkan med marknad, HR och ledning Att till viss del stötta förändringsarbete och projekt med internkommunikation Din profil Vi söker dig som har: Eftergymnasial utbildning inom kommunikation, journalistik, marknadsföring eller liknande Minst 5-10 års erfarenhet av kommunikationsarbete Mycket god skriftlig och muntlig förmåga på svenska och engelska Vana av att arbeta med olika digitala verktyg och plattformar Erfarenhet av både operativt och strategiskt kommunikationsarbete För att lyckas i rollen tror vi att du är: Självgående, initiativ- och ansvarstagande Nyfiken, prestigelös och ödmjuk Strukturerad med god förmåga att prioritera och hålla deadlines Relationsskapande och trygg i att samarbeta med olika delar av en organisation Vi erbjuder Genom OnePartnerGroup blir du en del av ett nätverk av konsulter och rekryteringsexperter, med stöd genom hela din anställning. Vi erbjuder: Kollektivavtal, pensionsavsättningar och försäkringar Trygga anställningsvillkor En arbetsgivare som bryr sig om din utveckling och trivsel Ansökan Låter det intressant? Sök tjänsten redan idag – urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum.Har du frågor om uppdraget eller hur det är att vara konsult hos OnePartnerGroup? Kontakta gärna ansvariga rekryterare: Björn Edberg, [email protected], eller Johanna Forsell, [email protected]är du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR. Välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som vill ge våra gäster den bästa service- och smakupplevelsen samt att alltid servera den godaste koppen! Som butiksäljare / barista har du en viktigt roll där vår gäst alltid står i fokus. Du bidrar till att skapa en oas på Norrlands Universitetssjukhus, där våra gäster kan finna sitt vardagslyx. Förutom hantering av kaffemaskin, kvarn och fikaservering, så består även arbetet av daglig drift av Coffee Shopen. Arbetsuppgifterna är bland annat att aktivt driva försäljning, kassaarbete, beställningar, uppackning, bidra till våra kanaler på sociala medier, exponering av varor etc. Vi söker just nu en ny kollega som butikssäljare/barista till Kahls Coffee Shop på Norrlands universitetetssjukhus Umeå. Som person är du positiv, engagerad, driven och social. Du räds inte heller för att ta egna initiativ och ansvar. Personliga egenskaper som vi värdesätter: Du har ett intresse för kundkontakt, sälj och smakupplevelser vad gäller kaffe, te, choklad och lakrits. Du är en positiv och genuin person som bidrar till ett härligt arbetsklimat bland våra kollegor och gäster. Du är driven och tar ansvar och ser till att Coffee Shopen är i toppskick och inbjudande för våra gäster. Du trivs med att jobba i ett högt tempo samt arbetar organiserat och strukturerat. Du är en engagerad person som är stolt över vårt varumärke och koncept samt vill vara med och bidra till utveckling. Du älskar service och att ha kul på jobbet! Angående tjänsten: Visstidsanställning på 10h/vecka. Anställningen sträcker sig t.o.m 2025-12-30. Stor möjlighet till ökat antal timmar under perioden samt förlängning av tjänsten kan även vara aktuellt under våren 2026. Anställningen kommer att påbörjas i mitten av augusti. Arbetstimmarna är förlagda just nu måndagar och tisdagar mellan kl.12.15-17.15. Detta kan komma att ändras efter verksamhetens behov. Obligatoriskt schemalagt personalmöte sker en gång i månaden efter stängning. Utöver tjänstens kontrakterande timmar kan det även tillkomma fler arbetspass/timmar vid behov med kort varsel. Butikens arbetstider är vardagar måndag-fredag kl.06.15-17.15. Ensamarbete kan förekomma vissa perioder och tider. Om oss: Vi på Kahls Coffee Shop Umeå NUS möter dagligen en mängd gäster vilket bidrar till högt tempo. Vi tillgodoser våra gäster med kunskap om kaffe, te, lakrits och konfektyr. Vi erbjuder servering av kaffe och fika i butiken och har sjukhusets godaste kaffe! När våra gäster kommer innanför dörrarna på Norrlands universitetssjukhus sticker vår mysiga Coffee Shop ut ur mängden. Tillsammans med våra gäster har vi skapat en oas på sjukhuset. I vår Coffee Shops möts gästen alltid av doften av nymalet kaffe och te med en inbjudande atmosfär. Vi satsar på kvalité och här finns en hel vägg med olika teer och kaffebönor från hela världen, redo att malas. Hyllorna är välfyllda av övriga produkter som har en koppling till kaffe, te, choklad & lakrits. Vi i personalen är kompetenta, uppmärksamma, vänliga och genuina. Vill även du vara med i vårt gäng och alltid servera den godaste koppen med massor av glädje? Tveka då inte att söka tjänsten! Det är meriterande om du tidigare har arbetat i butik/cafe samt jobbat bakom en espressomaskin, men inget krav. Vi lägger större vikt på personlighet, då vi är ett litet och tight team som jobbar tätt ihop och där alla hjälps åt. Butiken har bland annat tilldelats priset ”Årets Franchisetagare 2025” av Svenska Franchise Föreningen. (i samarbete med Marginalen Bank) – Emanuel Lindgren, Kahls Kaffe Umeå NUS Ansökan Tjänsten tillsätts i mitten av augusti. Intervjuer kommer ske i början av augusti. Tveka inte att ansöka redan idag! Skicka ditt CV och personliga brev till [email protected] OBS Märk mailet med följande : KAHLS-10 Eventuella frågor eller funderingar om tjänsten görs via mail: [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer