Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Västerås. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Västerås. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på några av Sveriges ledande affärsmagasin såsom Dagens Medicin, Privata Affärer och Byggindustrin för att nämna några. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi i ”VLT-huset” på Slottsgatan 27 i centrala Västerås. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Om tjänsten Wrknest söker nu en Elektronikkonstruktör med fokus på hårdvarudesign för inbyggda system till en av våra kunder. Här får du möjlighet att arbeta i ett dedikerat team med utveckling av avancerade elektroniklösningar, där kvalitet står i centrum. Dina framtida arbetsuppgifterDu kommer att arbeta med utveckling och underhåll av elektroniklösningar för inbyggda system, från koncept till färdig produkt. Fokus ligger på design och verifiering av robusta och pålitliga system för tuffa miljöer. Exempel på arbetsuppgifter: Designa och utveckla elektronik för inbyggda system med hjälp av ECAD-verktyg. Utföra schema- och PCB-design samt simulering och verifiering. Testa och validera hårdvara för att säkerställa robusthet och kvalitet. Dokumentera design och resultat enligt etablerade processer. Samarbeta med både mekanik- och mjukvaruteam för att säkerställa enhetlig produktutveckling. Vi söker dig som För att lyckas i rollen har du en högskole- eller civilingenjörsutbildning inom elektronik eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har erfarenhet av ECAD-design och ett starkt intresse för att utveckla inbyggda system. Meriterande erfarenheter: Kunskap om EMC-design Erfarenhet av olika ECAD-verktyg Som person är du analytisk, noggrann och har ett genuint intresse för att skapa högkvalitativa produkter. Du trivs med att arbeta i team och uppskattar ett strukturerat arbetssätt. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Västerås. Omfattning: Heltid. Anställningsform: Konsultuppdrag i 6 månader med möjlighet till förlängning/överrekrytering på sikt. Om kunden Vår kund är en världsledande leverantör av robusta industriella datakommunikationslösningar. Med en stark innovationskultur och fokus på kvalitet erbjuder de produkter som används i kritiska applikationer över hela världen. Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .
Vill du ha ett flexibelt och utvecklade jobb där du får göra skillnad för äldre och personer inom LSS? Klara Rehab söker nu en engagerad fysioterapeut på deltid till vårt mobila rehabteam! Hos oss får du möjligheten att arbeta i ett mobilt team med varierande uppdrag, kollegialt stöd samt möjlighet att arbeta både självständigt och i team. Trivs du med att handleda omvårdnadspersonal och önskar möjlighet till att hålla i utbildningar? Låter det intressant med varierande dagar, kontinuitet och trygghet med fast anställning? Då söker vi dig som är fysioterapeut till vårt mobila rehabteam i Enköping/Västerås! Klara Rehab består idag av ett team på ca 30 fysio-och arbetsterapeuter som arbetar konsultativt mot äldreomsorg, LSS samt utbildar inom vård och omsorg runt om i Sverige. Som arbetsterapeut på Klara Rehab arbetar du både självständigt och tillsammans med kollegor ute hos våra kunder. Du arbetar främst mot särskilda boenden för äldre, men även insatser inom LSS kan förekomma. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är att bedöma förflyttningsförmåga, behov av rehabiliteringsinsatser, hjälpmedelsförskrivning m.m. Du återkommer ofta till samma enheter och får kontinuitet i ditt arbete. Som stöd har du din närmaste chef som är arbetsterapeut eller fysioterapeut, ett stort team med härliga, kompetenta kollegor samt tydliga arbetssätt och rutiner att följa. Klara rehab finns idag i flera olika orter i Sverige, från söder till norr. Vad kan Klara rehab erbjuda Dig? Arbeta i ett stabilt och växande team med över 30 kompetenta kollegor. Möjlighet att påverka din arbetssituation Restid delvis på arbetstid och ersättning för vissa resekostnader Vi satsar på din kompetensutveckling med utbildningar och handledning Trygg anställning med kollektivavtal, tjänstepension och goda villkor. Utvecklande arbetsplats där vi uppmuntrar förbättringar och nya tankesätt En arbetsgivare som är såväl kvalitets- som miljöcertifierad (ISO9001/14001) Vem är Du? En engagerad fysioterapeut som vill göra skillnad. Flexibel och lösningsorienterad – du trivs med att anpassa dig till olika arbetsmiljöer. Trygg i din kompetens, men öppen för att utvecklas och lära nytt. Du värdesätter laganda, men trivs också med att arbeta självständigt. Skriver och talar flytande svenska Om du känner lika starkt som vi gör för vår vision Vi gör världen lite bättre, en människa i taget - Då kommer du trivas bra hos oss på Klara rehab! Om tjänsten Tjänsten är en tillsvidaretjänst (provanställning 6 mån tillämpas) med tjänstgöringsgrad 60 %. Möjlighet till heltid under sommaren. Arbetstid dagtid vardagar 07:30-16:00. Låter detta som något för dig? Vi ser fram emot att höra från dig! Mejla oss gärna om du har frågor, eller skicka in din ansökan direkt – vi rekryterar löpande! Tjänsten tillträds enligt överenskommelse. Har du frågor om tjänsten, mejla [email protected]. Vi är Klara och vi förser våra kunder med rätt kompetens i rätt tid och på rätt plats – sjuksköterskor, rehabpersonal, leg personal inom elevhälsa samt logopeder. Klara ingår i företagsgruppen Ambea som är ett av Nordens ledande omsorgsföretag. Inom vår företagsgrupp erbjuder vi boende, stöd, utbildning och bemanning inom vård och omsorg. Ambea bedriver i Sverige sin verksamhet inom Ambea Sweden Group där Vardaga, Nytida, Lära samt Klara är verksamhetsområden.
With a pioneering technology-leading offering, Hitachi Energy’s Power Quality Solutions support the green energy transition with solutions that bring resilience, stability and increased capacity to the power grid. As a result, more renewable energy sources can be integrated, environmental impacts minimized and lower the risk of disruption in the grid. At Hitachi Energy, we value our people as our greatest asset, as we leverage diverse thoughts, backgrounds, and experiences to foster a culture of innovation and collaboration. With our skilled and global project teams, we are there to support our customers worldwide to meet their sustainable goals, paving the way for a more sustainable, flexible, and secure energy system. Join our team! “If you decide to join our experienced team of Project Managers, you will help to enable the green transition in the worldwide energy market by delivering cutting edge technology solutions from our market-leading FACTS portfolio” – Ian Hennessy and Frida Kolmodin, recruiting managers. How you´ll make an impact As a Project Manager you will manage a team in a high-paced environment were every day offers new opportunities and your resilience shines through in both good times and challenging moments. To be successful in this role you are a confident and enthusiastic leader who is curious by nature, willing to learn and to pitch in wherever needed to reach the project’s goals. You have exceptional communication skills, excelling in managing teams and fostering positive customer relationships. As a strong negotiator, you adeptly resolve issues, communicate clearly and confidently, and manage your projects with assurance. Additionally, you are good at cooperating with peers and stakeholders, ensuring smooth collaboration and successful outcomes You will hold the overall responsibilities for the management of assigned multimillion-dollar projects. You will be responsible for the management of system delivery projects, including technical and commercial responsibilities. Take the initiative and apply both creativity and perseverance to negotiate and implement the necessary actions. You will manage, both strategically and operationally, the appropriate use of technical and human resources. As a front figure on our markets all over the world you are expected to have a keen interest in finding out and sharing your knowledge about new development, market trends, competitors’ products and risk management. Your background Proven experience from managing system delivery projects as a project manager. A Master or Bachelor’s Degree in Engineering or have equivalent work experience. You have solid experience in risk management. Fluency in English and Swedish is a requirement, written and spoken alike. Previous experience in electrical systems is meritorious. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready to join Hitachi Energy for a career with no limits and a place where you can be yourself? We are ready for you! Welcome to apply! Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! More information: Recruiting managers: Ian Hennessy, [email protected], Frida Kolmodin, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Nawzad Rashid, +46 107-38 91 48; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42 or Ingrid Rinaldo, +46 107-38 58 19. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Carina Riström, [email protected].
The Opportunity Are you ready to drive innovation and lead the digital evolution at Hitachi Energy, HVDC? If you have a passion for Cyber Security in code development, this is your chance to make a significant impact. We are at the forefront of innovation, developing cutting-edge systems that span from backend to frontend and the networks we rely on. We are looking for a Senior Product Security Engineer to join our dynamic team in Sweden. You will be based in Sweden and supporting colleges here, in Switzerland and in Poland. The job also requires collaboration with colleges in Asia and the Americas. Your support will be crucial for the quality of the delivered products. If you are passionate about developing and have excellent communication skills to collaborate effectively with both internal and external teams, we want to hear from you! How You Will Make an Impact Lead code reviews and quality checks to ensure excellence. Master the inner workings of our application and its impact on cyber security. Advise colleagues on the technical feasibility of creative cyber solutions. Collaborate with different teams to refine new ideas for securing the product. Innovate by developing vulnerability handling in new concepts. Participate in creating secure, high-quality, and maintainable code. Your Background Bachelor’s degree in computer science, Software Engineering, or a related field. Proven experience in Cyber Security, including safe coding practices, life-cycle management, and adherence to relevant security standards. Expertise in Cyber Security for network and cloud solutions. Solid background in software development, particularly within Agile team environments. Exceptional skills in writing, documentation, and collaboration, with the ability to articulate ideas clearly and effectively. Certification such as CISSP or equivalent is advantageous but not mandatory. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout the onboard phase Training and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you? Welcome to apply for this position! Recruiting Manager Johan Forsberg, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Mikael Hjort, +46 107-38 25 73; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Fredrik Holmgren, +46 107-38 21 85. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Ingrid Schjelderup, [email protected]
Vi är ett av Sveriges största SaaS-bolag som genom innovativ teknik digitaliserar byggbranschen för att göra den säkrare, mer produktiv och mer hållbar. Hos oss blir du en del av ett kreativt team där du får utvecklas, ta dig an spännande utmaningar och samtidigt ha kul på vägen! Vi söker nu fler kollegor som vill vara med på resan att digitalisera en av världens största branscher och bidra till ett hållbart samhälle. Är du en erfaren apputvecklare redo för nya utmaningar? Brinner du för att leverera affärsnytta som gör skillnad i våra kunders vardag? Vi söker nu en Senior Mobile App Developer till vårt Tech - team på Infobric Equipment & Assets. Det här kommer du att göra: Vi söker en erfaren och driven apputvecklare med gedigen senior erfarenhet av att utveckla mobila appar. Du har djup teknisk kompetens inom både iOS och Android och är van vid att ta fram innovativa lösningar, dokumentera dem tydligt, samt driva och hålla ihop utvecklingsinitiativ. I rollen ingår både strategiskt arbete med tekniska lösningar samt ett operativt ansvar för utveckling och förvaltning av våra appar. Teknisk Lösningsdesign: Ta fram och dokumentera robusta tekniska lösningar för våra mobila plattformar. Utveckling & Förvaltning: Aktivt delta i både utvecklings- och underhållsarbetet kring våra appar. Ledarskap: Leda och driva utvecklingsinitiativ i nära samarbete med Produktorganisationen. Teknisk Utvärdering: Genomföra tekniska utvärderingar av våra befintliga appar för att identifiera förbättringsåtgärder. Tvärfunktionellt Samarbete: Arbeta nära team inom design, backend och produkt för att säkerställa användarupplevelsen. Vad söker vi hos dig: Senior erfarenhet (minst 5 år) av utveckling av mobila appar för såväl Android som iOS Stark social och kommunikativ förmåga. Du skriver och talar god svenska och engelska Erfarenhet av att leda tekniska initiativ i mindre team Förmåga att identifiera tekniska utmaningar och proaktivt föreslå lösningar. God kunskap om vår teknikstack (se nedan) Meriterande om du kunskap och erfarenheter från React Native Vår nuvarande teknikstack är: iOS: Swift, Apple design framework och Xcode. Android: Kotlin, Java, Javascript, Android SDK och Android Studio. Restful API, Json Vad vi erbjuder : Var med och skapa förändring i en av världens största industrier Möjlighet att växa och utvecklas i ett snabbväxande techbolag som påbörjat sin internationella expansion Stöttande kollegor och en dynamisk och innovativ arbetsmiljö Flexibel arbetsmodell - du utgår från vårt kontor i Arboga där du spenderar den mesta tiden, men behöver du jobba hemma finns det möjlighet till det Företagsevent, after work, pingisturneringar och såklart mycket fika. Vi gillar att ha roligt tillsammans! Bra förmånspaket – vi tar hand om dig! Developer lunch - Ett lunchforum där vi tillsammans kollar in tekniska områden och sprider kunskap Teamet du blir en del av: Inom affärsområdet Equipment & Assets digitaliserar och förenklar vi resurshanteringen av utrustning, maskiner, fordon och projekt för byggbranschen. Du blir en del av teamet som gör detta möjligt genom framtagning och underhåll av smarta lösningar där våra kunder kan lokalisera, hantera samt följa upp användningen av sina maskiner, fordon och verktyg. Om Infobric: Infobric Group is a leading provider of software solutions for the construction industry and one of the Nordic region's fastest growing SaaS companies. We are on a mission to digitalise construction – with a clear focus on making it more productive, safer, and more sustainable. Infobric operates in 5 European markets and is headquartered in Jönköping, Sweden.
Om rollen Vi söker nu en ansvarstagande och engagerad CE-chaufför som vill arbeta med dagdistribution av livsmedel. Tjänsten är på heltid och förväntas starta i slutet av våren. Arbetstiderna är förlagda dagtid enligt ett rullande schema, där helgarbete förekommer. Besitter du en stark arbetsmoral, är självgående och trevlig gentemot kollegor och kunder? Då passar du utmärkt för denna roll som erbjuder en stabil arbetsmiljö och möjligheter till personlig utveckling inom transportbranschen. Våra hjärtan slår extra hårt för transportbranschen och vi har många anställda chaufförer. I videoklippet (om du klickat in dig på vår annons) får du veta mer om vad våra chaufförer tycker om oss som arbetsgivare. Arbetsbeskrivning Korta och långa körningar Distribution med 5–9 stopp till butiker och terminaler Backning och lossning vid butik Kundkontakt och service genom hela arbetsdagen Våra kompetenskrav CE behörighet Yrkeskompetensbevis (YKB) Digitalt förarkort Truckkort Behärska svenska i tal och skrift Detta är även meriterande Erfarenhet av körning och backning med lastbil och släp, gärna till butiker och terminaler Erfarenhet av livsmedelstransporter och hantering av kylaggregat Erfarenhet av balkning och/eller dubbelplan Dina personliga drivkrafter är av stor vikt för oss på Jobwise Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det. Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal
Nu söker vi en noggrann och ansvarstagande montör med erfarenhet inom lödning för att förstärka vårt team. Som montör hos oss kommer du att vara en viktig del av produktionen. Arbetsuppgifter: Lödning av elektroniska komponenter enligt tekniska ritningar och arbetsinstruktioner. Arbeta med montage av komponenter i produktion. Dokumentation av arbetsprocessen och rapportering av eventuella avvikelser. Samarbeta med kollegor och bidra till ett effektivt arbetsflöde. Vem du är Vi söker dig med tidigare erfarenhet av lödning, helst inom elektronikindustrin. Du kan läsa och följa ritningar enligt instruktioner. Du som söker har tidigare arbetat som montör eller liknande inom tillverkande industri. Då tjänsten innefattar mycket ritningsläsning ser vi gärna att du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Arbetstider: 2-skift varannan vecka dag/kväll Tillsättning: Omgående eller enligt överenskommelse Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Vi utför en bakgrundskontroll i denna rekrytering. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid en eventuell anställning. Libera sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Liberas rekryterare. Välkommen med din ansökan!
Vi på Norlandia Äldreomsorg söker dig som är undersköterska/vårdbiträde och som vill jobba heltid/deltid under hela eller delar av sommaren på finsktalande äldreboendet Mälarhem i Västerås. Vill du bli en del av vårt team i sommar? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som undersköterska/vårdbiträde på Norlandia Äldreomsorg? Som undersköterska/vårdbiträde är du en värdefull nyckelspelare som bidrar till att våra boende får en trygg och meningsfull tillvaro på ålderns höst. Vi utgår alltid från den boendes vilja och egna förmåga och ser till det friska. Som undersköterska/vårdbiträde ansvarar du för att utföra en värdig och god omsorg och omvårdnad utifrån den äldres individuella behov. Förekommande arbetsuppgifter kan till exempel vara hjälp med den dagliga omvårdnaden, medicingivning, dokumentation, stöttning vid aktiviteter, servering av måltider samt enklare städ i boendens lägenhet. Du kommer få vara delaktig i allt från lärorika omvårdnadsmoment till trevliga aktiviteter med de boende. Ett väldigt spännande jobb helt enkelt! Om Mälarhem Mälarhem är ett finskt, litet och modernt äldreboende med endast 26 platser vilket ger en närhet till de boende och dina kollegor. Det är beläget i ett lugnt och vackert område med närliggande affär och promenadstråk. De stora vackra terrasserna används flitigt för fika och grillkvällar. Vi har även litet odling i vår trädgård utanför och självklart en bastu. Hos oss får du möjlighet att bejaka den finska kulturen och språket. På Mälarhem talar vi finska dagligen i arbetet och samarbetar med många olika föreningar för att bejaka det finska ursprunget. Självklart firar vi den finska självständighetsdagen och har finska författardagar såsom Runebergs och Kalevalla dagen. Vi har en egen fin restaurang i bottenvåningen. Vid högtider dukar vi extra fint och erbjuder minst en gång i veckan en trerättersmeny till våra boenden. Finsk tango och vals och karaoke är också vanliga aktiviteter. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad. Vi ser gärna att du tycker om att arbeta med människor och har stark känsla för service. Samt att du har lätt att samarbeta med andra och har en förmåga att vara flexibel och lyhörd när det behövs. Det är starkt meriterande om du har undersköterskeutbildning (eller likvärdig utbildning) om minst 1350 poäng. Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorgen. Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Det är en merit att kunna tala finska Vi ser gärna att du har god datorkunskap/datorvana och erfarenhet av dokumentation. Övrig information Anställningsform: Sommarvikariat Omfattning: Heltid, deltid eller timanställning Tillträde: Juni, juli och augusti 2025 Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-04-30 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: 010-76132 84 [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker nu engagerade och pålitliga processoperatörer till vår kund i Västerås. Vår kund är verksam inom spannmålsindustrin och arbetar med olika relevanta produkter. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att vara delaktig i olika delar av produktionsprocessen. Arbetsuppgifter: Som processoperatör kommer du att utföra en mängd olika uppgifter relaterade till hantering och bearbetning av spannmål och andra produkter. Det kan innebära arbete med silon, torkprovtagning och upprätthållande av hygienstandarder genom regelbunden städning. Du förväntas vara flexibel och beredd att ta itu med olika arbetsuppgifter utifrån företagets behov. samt datoranvändning Kvalifikationer: - Du tycker det är kul och drivs av varierade arbetsuppgifter - Förmåga att snabbt lära sig nya arbetsuppgifter. - Förmåga att kommunicera på svenska är av yttersta vikt för att kunna utföra arbetsuppgifterna på ett korrekt sätt. - Mekanisk intresse eller erfarenhet Anställningsvillkor: Anställningen är tidsbegränsad och sträcker sig från maj/juni till och med sista september. Arbetstiderna är förlagda i 2-skift, där du arbetar antingen förmiddag eller eftermiddag varje vecka samt extra helgarbete. Om du är en arbetsvillig och flexibel individ som är redo att ta på dig varierande arbetsuppgifter inom spannmålsindustrin, är detta en utmärkt möjlighet för dig att bli en del av vårt team i Västerås. Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Västerås, Stockholm, Halmstad, Göteborg, Helsingborg, Malmö, Kristianstad och Perstorp. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 500 miljoner 2025 med fler än 1100 anställda.
Välj ett jobb för att visa detaljer