Om rollen Vi söker nu en ansvarstagande och engagerad medarbetare som vill arbeta med dagtids-distribution av mejeriprodukter! Tjänsten är på heltid och förväntas starta i maj. Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag, klockan 06:00 - 15:00. Besitter du en stark arbetsmoral, är självgående och är trevlig gentemot kollegor och kunder? Då passar du utmärkt för denna roll som erbjuder många spännande utmaningar och möjligheter till personlig utveckling inom transportbranschen. Våra hjärtan slår extra hårt för transportbranschen och vi har många anställda chaufförer. I videoklippet (om du klickat in dig på vår annons) får du veta mer om vad våra chaufförer tycker om oss som arbetsgivare. Din roll är av stor betydelse för Jobwise eftersom du är med och avgör hur vi uppfattas som företag. Därför är det väldigt viktigt för oss att du som person är hjälpsam, vänligt inställd och tycker om att ge din omgivning service. Arbetsbeskrivning Leverans till butiker (ca 5-7 stopp) Backa in släp på terminalen och lossa tomgodset Genom hela arbetsdagen vara en ambassadör gentemot kunderna Sök redan idag och bli en del av vårt team! Våra kompetenskrav CE-körkort YKB Digitalt förarkort Truckkort A-behörighet Erfarenhet av att köra lastbil och släp Behärska svenska i tal och skrift Detta är även meriterande Erfarenhet av Kylaggregat Dina personliga drivkrafter är av stor vikt för oss på Jobwise Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det. Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal
Om tjänsten Vi söker nu en Test- och verifieringsingenjör som vill arbeta med teknik i framkant på vår kunds kontor i Arboga. Vår samarbetspartner är ett ledande produktbolag inom försvarsindustrin, verksamma inom många tekniska områden för människors trygghet i samhället. Vill du vara en nyckelspelare i att säkerställa att kravhantering och verifiering håller högsta kvalitet i komplexa tekniska projekt? I rollen som Test- och Verifieringsingenjör kommer du att arbeta projektbaserat med kravhantering som ditt fokusområde. Dina arbetsuppgifter: Hantera och analysera kundkrav och omsätta dessa till interna krav Definiera strategier för hur kravmassan ska brytas ner och hanteras effektivt Samverka med design- och utvecklingsteam för att säkerställa att krav fångas upp och implementeras korrekt Stötta test- och verifieringsledare genom att skapa tydliga och spårbara krav för test och validering Delta i kravhanteringsfasen och säkerställa att alla relevanta uppdateringar hanteras under projektets gång Din kompetens Vi söker dig som har erfarenhet inom och förståelse för kravhantering och verifiering. Du trivs med att arbeta i projektform och har en analytisk förmåga som gör att du kan tolka och bryta ner omfattande kravstrukturer. Vi tror även att du har en god kommunikationsförmåga och en fallenhet för att samarbeta med andra. Här får du möjlighet att vara med och påverka och det finns stort utrymme för dig att växa. Om du är redo att anta nya utmaningar på ett spännande företag i teknisk framkant kan det här vara något för dig! Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Arboga Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd, tjänsten kräver svenskt medborgarskap. Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Västerås. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Västerås. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på några av Sveriges ledande affärsmagasin såsom Dagens Medicin, Privata Affärer och Byggindustrin för att nämna några. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi i ”VLT-huset” på Slottsgatan 27 i centrala Västerås. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Join Our Growing Team BE AWAKE FOR THE FIRST TIME IN YOUR LIFE About the role: Would you like the chance to be part of Hästens for a few months? We are seeking a junior colleague who would like the opportunity to work with us. This is a unique chance to be part of an iconic brand for a period of two to three months and contribute to our organisation by sorting, copying and organising important marketing materials that are in our archives. We offer a unique opportunity to work with one of the world's most renowned brands in an international work environment with dedicated colleagues and the chance to build experience in archival work. Responsibilities In this role, you will sort, copy and organise marketing materials. Ensure that all materials are handled with care and are accurate and easy to locate. Work closely with different team members and contribute to their work. Requirements We are looking for someone who is extremely meticulous and has an eye for detail. Takes responsibility for their work and delivers high quality. Finished High School/Upper Secondary School from programs like the Natural Sciences or similar. Enjoys working in a structured manner and can handle multiple tasks simultaneously. Are available to start immediately and can work at our office in Köping, fulltime. Speak English and Swedish fluently. Location: Köping Working hours: Full-time, Monday-Friday 08:00-17:00 Employment type: Temporary position for a period of two to three months. About us: Since 1852, Hästens Beds has been committed to crafting the best sleep. The skilled craftspeople at our factory in Köping, Sweden, have been refining our work for generations. Every bed is bespoke and made by hand using only the best natural materials. The difference lies in the details and our quest to provide the most restful sleep for people who want to lead a higher quality of life. With operations in 35+ countries and over 200 partners in Europe, Asia and America, the small family-owned company has grown into a global producer and retailer of premium beds. Application process: If you want to join our exciting journey and a fantastic team, please upload your CV with a short cover letter. Due to GDPR, we only accept applications through our career page. Do not wait too long with your application as interviews are held continuously. Compensation & Benefits: We offer a comprehensive and competitive salary and benefits program. Commitment Hästens Beds is committed to providing an equal employment opportunity regardless of race, color, ancestry, religion, sex, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, disability, gender identity or expression, or Veteran status.
Vill du bli egen eller kanske redan har ett eget företag och gillar lönsamma affärer, arbetat inom B2B och har en förmåga att bygga långsiktiga relationer? Hur ser en arbetsdag ut? Som exempel har du en konsult med specialistkunskaper som du ringer och erbjuder till företag. Eller i en annan bransch där det är hög omsättning på personal och erbjuder en annan passande befintlig konsult. Du bör vara självgående, initiativrik, gillar resultat och är initiativrik med ett öga för affärsmöjligheter? Möjligtvis har du arbetat som mötesbokare , innesäljare , företagssäljare eller i en annan liknande säljroll. Då är detta rollen för dig! Om rollen Genom vårt varumärke TimeToBook söker vi samarbetspartners som vill representera vårt varumärke och sälja in våra högkvalitativa bemannings- och rekryteringstjänster till företag i hela Sverige. Du kommer att arbeta självständigt och på distans, vilket ger dig friheten att planera och utföra ditt arbete på ett sätt som passar dig bäst. Dina arbetsuppgifter Identifiera affärsmöjligheter och skapa kontakt med potentiella kunder. Sälja in våra tjänster med fokus på kvalitet och kundanpassning. Bygga och upprätthålla starka kundrelationer. Samarbeta med vårt team för att säkerställa leverans och kundnöjdhet. Vi söker dig som: Vill bli egen eller redan har ett eget företag och är van vid att arbeta på fakturabasis. Är självgående och trivs med att ta egna initiativ. Har ett upparbetat nätverk inom näringslivet och erfarenhet av försäljning. Är kommunikativ, lösningsorienterad och lyhörd för kunders behov. Brinner för att skapa värde och utveckla långsiktiga samarbeten. Vad vi erbjuder: Möjligheten att representera ett välrenommerat varumärke som står för kvalitet och pålitlighet. Heltids- eller deltidsarbete på distans, där du styr din egen tid. Goda förtjänstmöjligheter baserade på din prestation. Stöd och resurser från vårt team för att hjälpa dig lyckas. För att vara aktuell för rollen krävs att du vill vara egen eller har eget företag. Detta är en förutsättning för att kunna fakturera och samarbeta med oss. Ansökan Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan till oss där du berättar om din bakgrund, ditt nätverk och varför du vill arbeta med TimeToBook. Vi ser fram emot att höra från dig! https://www.timetobook.se/
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Vårt fastighetsbestånd i Arboga består av cirka 550 lägenheter belägna i centrum, Vilsta och Brattberget. I Köping består vårt fastighetsbestånd av cirka 370 lägenheter belägna i centrum och Immanuel/Tunadal. Nu söker vi dig som vill ta dig an rollen som fastighetstekniker och utvecklas tillsammans med oss. Om tjänsten I rollen som fastighetstekniker kommer du vara en del i ett team som arbetar med reparationer och felavhjälpande underhåll, samt generell tillsyn av fastigheterna. Rollen är social och serviceinriktad och du ska kunna planera ditt arbete och upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. I rollen ställs det även höga krav på struktur, digital dokumentation och uppföljning. Vi ser därför att du som söker ser ordning och reda som en självklar komponent i arbetet. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Utföra reparationer och underhållsåtgärder Åtgärda felanmälningar från hyresgäster Ronderingar Ansvara för att följa upp att beställda arbeten är genomförda Arbeta med planerat underhåll och proaktiva åtgärder Systematiskt brandskyddsarbete mm. Din profil Vi söker dig med erfarenhet av att ha arbetat som fastighetstekniker eller reparatör inom fastigheter, och har bred praktisk kompetens av förekommande reparationer. Du är generellt tekniskt intresserad och en duktig problemlösare eftersom du kommer ställas inför olika uppgifter att lösa varje dag. Vi ser gärna att du har en utbildning med inriktning fastighetstekniker eller motsvarande. B-körkort är ett krav och erfarenhet inom vvs eller snickeri är meriterande. Även erfarenhet av någon typ av fastighetssystem är meriterande. Personliga egenskaper I rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser därför att du som söker är en driven lagspelare som trivs med att ta egna initiativ och driva din arbetsdag framåt. Det är viktigt att du gillar att ha kontakt med människor, är serviceinriktad och har ett professionellt kundbemötande. Du tycker om att skapa trivsel och förtroende i kontakten med våra hyresgäster. Vidare trivs du med eget ansvar, gillar att engagera dig och vill vara med och utveckla bostadsområden på flera nivåer. Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget, samtidigt som vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, där vi dagligen utvecklas både som individer och bolag. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Arboga eller Köping Bakgrundskontroll och personlighets - och logiktester är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Magnus Munter på mail [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Vi söker nu en test- och verifieringsledare som vill arbeta med teknik i framkant på vår kunds kontor i Arboga. Vår samarbetspartner är ett ledande produktbolag inom försvarsindustrin, verksamma inom många tekniska områden för människors trygghet i samhället. Som test- och verifieringsledare är du med och säkerställer kvaliteten för vår kunds tekniskt avancerade system och produkter. I denna roll får du möjlighet att arbeta med både mjuk- och hårdvara och ansvara för att verifieringsprocessen genomförs på ett strukturerat och effektivt sätt. Du kommer att ha en central roll i deras utvecklingsprojekt och delta redan i de tidiga faserna. Arbetet utförs nära kravhanterare, utvecklingsteam och andra tekniska disciplinära områden för att säkerställa att alla verifieringskrav är tydligt definierade. Ditt arbete sträcker sig från övergripande planering till detaljerad teststrategi och utförande, där du också får möjlighet att vara hands-on vid behov och intresse. Du kommer att ansvara för att samordna test- och verifieringsinsatser, säkerställa att rätt testfall utvecklas och att resultaten noggrant analyseras. Den här rollen passar dig som trivs i en tekniskt utmanande miljö och vill ha en bred roll där du får kombinera strategiskt arbete med möjligheten att vara operativ i testningen. Din kompetens Vi ser att du har: Flera års arbetslivserfarenhet inom test och verifiering, företrädesvis inom hårdvara. God förståelse för kravhantering och förmåga att planera test- och verifieringsarbete. Som person har du ett öga för detaljer, är strukturerad och har ett djupgående tekniskt intresse. Här får du möjlighet att vara med och påverka och det finns stort utrymme för dig att växa. Om du är redo att anta nya utmaningar och skapa smarta innovationer kan det här vara något för dig! Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Arboga Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd, tjänsten kräver svenskt medborgarskap. Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.
Vi söker sjuksköterskor Uppdrag Västerås stad Perioden: 6/6–18/8 Västerås Legitimerad Sjuksköterska Perioden: 6/6–18/8 Arbetstid: Dag/kväll/natt/helg Erfarenhet: 2 år som Allmänsjuksköterska och trygg i din yrkesroll. Ev. övrigt: Hör av dig så berättar vi mer. Vi erbjuder våra konsulter uppdrag över hela Sverige som avtalsleverantör i regionernas nationella avtal. Vi har även avtal med hälften av Sveriges kommuner och en del privata vårdgivare. Uppdragen kommer in löpande. Att vara en del av Cura Vårdbemanning och vårt team som Sjuksköterska innebär att du väljer en arbetsplats som värdesätter ditt bidrag till samhället och jobbar för en hållbar vård och omsorg. Vi strävar efter att skapa en miljö där din passion för att hjälpa andra får utrymme och där du kan bidra med positiv förändring. Vill du ha hjälp att hitta ett uppdrag som passar just dig eller om du har några frågor så är du välkommen att kontakta oss. 0703021220 [email protected] Detta erbjuder Cura vårdbemanning dig som konsult: • Attraktiv ersättning som speglar din kompetens och uppdragets karaktär • Trygga villkor • En kontaktperson som arbetar för dig och dina önskemål under hela processen • Resor och boende vid uppdrag på annan ort • Flexibiliteten • Möjlighet att forma arbetslivet så att det passar dig • Unika möjligheter till kompetensutveckling och nya karriärmöjligheter • Tillgång till rabatter och erbjudanden från samarbetspartners • Mängder av uppdrag över hela landet från olika uppdragsgivare Vi är med dig hela vägen Oavsett om du är ny som konsult eller saknar tidigare erfarenhet är du varm välkommen. Hos Cura Vårdbemanning har du en dedikerad konsultchef som stöttar dig och ger en grundlig introduktion till ditt nya uppdrag, vilket gör att du är i trygga händer hos en engagerad och seriös arbetsgivare. Vi är ett team och finns med dig hela vägen. Hos oss är du en del av Cura Vårdbemanning och vår gemenskap! Om du är redo att ta nästa steg i din karriär eller bara vill utforska nya möjligheter inom vården, tveka inte att kontakta oss. Vi är här för att stödja dig på din resa och matcha dig med spännande möjligheter som passar dina färdigheter.
Rekryteringsgruppen söker C/CE-chaufförer till Västerås! Har du ett C eller CE-körkort och vill vara en del av ett dynamiskt och växande team? Här kan du hitta din nästa utmaning! Nya möjligheter för C/CE-chaufförer i VästeråsSom C eller CE-chaufför hos oss i Västerås kommer du att spela en central roll i vårt transportteam. Ditt ansvar är att säkerställa att varor och material transporteras effektivt och säkert till olika destinationer i och omkring Västerås. Viktiga ansvarsområden Säker och effektiv utförande av dagliga transportuppdrag Lastning och lossning av gods med precision och noggrannhet Övervakning av godssäkring och transportförhållanden Löpande fordonsunderhåll och kontroll för säker körning Krav och kvalifikationer för tjänsten Giltigt C eller CE-körkort är ett måste YKB (Yrkeskompetensbevis) är ett krav Relevant erfarenhet inom lastbilstransport är meriterande Kännedom om och efterlevnad av gällande trafiksäkerhetsregler Goda språkkunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt Den idealiska kandidaten Vi söker dig som är pålitlig, noggrann och med ett starkt säkerhetstänk. Du är självgående men uppskattar även teamarbete när så krävs. En lösningsorienterad attityd och förmåga att hantera utmanande situationer är viktiga personliga egenskaper. Vad erbjuder Rekryteringsgruppen till sina C/CE-chaufförer i Västerås?Som en del av vår arbetsmiljö erbjuder vi konkurrenskraftiga löner, pensionsförmåner, semester- och övertidsersättning samt försäkringar i enlighet med kollektivavtal. Du kommer att ha stöd av en dedikerad konsultchef under hela din anställning. AnställningsförhållandenTjänsten är en hel- eller deltidsanställning med varierande arbetstider, inklusive möjligheten att arbeta dag- och kvällsskift måndag till fredag. Anställningen börjar med en provanställning. Är du redo att ta steget vidare i din karriär som C/CE-chaufför i Västerås? Skicka in din ansökan redan idag! Sökord: "C-chaufför, CE-chaufför, transport, Västerås, jobb, Rekryteringsgruppen, logistik, lastbilschaufför, distribution" Om Rekryteringsgruppen Rekryteringsgruppen är ett etablerat bemanningsföretag sedan 2001, specialiserat på transport, lager/industri och kontor. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm, känt för vår höga servicenivå och vårt engagemang för kunden. Vi har kollektivavtal och är auktoriserade av branschen sedan 2004. Besök gärna vår hemsida för mer information: www.rekryteringsgruppen.com
The opportunity Are you ready to take your career to the next level? We're seeking a Tender & Quotation Specialist for Industry Applications to be a key player in our Power Quality team at Hitachi Energy. As a Tender & Quotation Specialist, you'll be part of the Green Steel Transition. Your role is to create competitive bids, estimates, and quotations for our innovative solutions. You'll work closely with our internal engineering teams and external partners to ensure that we offer the best solutions to meet our customers' needs around the globe. The team is located in the Global Center of Competence main office in Västerås, Sweden. Our role allows you to work from various office locations, including Västerås, Ludvika, Gothenburg, and Malmö. With a pioneering technology-leading offering, Hitachi Energy’s Power Quality Solutions support the green energy transition with solutions that bring resilience, stability and increased capacity to the power grid. As a result, more renewable energy sources can be integrated, environmental impacts minimized and lower the risk of disruption in the grid. At Hitachi Energy, we value our people as our greatest asset, as we leverage diverse thoughts, backgrounds, and experiences to foster a culture of innovation and collaboration. With our skilled and global project teams, we are there to support our customers worldwide to meet their sustainable goals, paving the way for a more sustainable, flexible, and secure energy system. Join our team! How you’ll make an impact Craft bids that align with Hitachi Energy’s policies and Grid & Power Quality Solutions portfolio with focus on STATCOMs for Steel Industry Application, providing efficient and cost-effective options. Collaborate and coordinate internal and external stakeholders internationally to ensure timely and accurate tender documents. Your attention to detail will be crucial in presenting compelling proposals. Set the tender strategy and manage all aspects of the bid, including commercial, technical, financial and risk management, maintaining Hitachi Energy standards. Keep a close eye on market trends and identify customer needs while working closely with our Product Management team to stay ahead of industry developments. Bid presentation and technical support during customer meetings. Mitigate risks in bids and contracts and lead the Risk Review process. Foster positive customer relationships throughout the sales and tendering process. Analyze and report on tender outcomes to drive continuous improvement. Your background We put a high value to your personnel qualities where we see you having a self-motivated mindset and dare to take initiatives to drive and develop processes. You have great communication skills and the wish to collaborate in a dynamic and multicultural environment. University degree in engineering, finance or similar You have previous experience in bid management, sales support, project management or similar. If you have knowledge of control systems, power systems, STATCOM technology or semi-conductors it is an advantage but not a requirement. Fluency in English is required, both written and spoken to be able to interact with various stakeholders. Swedish or other languages are meritorious. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More benefits could be connected to this specific role More about us Passionate about the Green Steel Transition? Join us in making it happen! The application is now open, and we will be reviewing applications on an ongoing basis. Recruiting Manager Tony Moberg, [email protected], will answer your questions about the position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Nawzad Rashid, +46 107-38 91 48; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42 or Ingrid Rinaldo, +46 107-38 58 19; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Carina Riström, [email protected].
Välj ett jobb för att visa detaljer