Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.
Även om vi funnits i 125 år, händer det mer än någonsin hos oss på Åhléns just nu. Vårt löfte är att erbjuda våra kunder den bästa tänkbara upplevelsen och vara platsen där livet blir enklare, bättre och härligare. Nu söker vi en Varuhuschef till Åhléns i Västerås! Vi erbjuder dig Som Varuhuschef på Åhléns är du ansvarig för att driva försäljning och skapa lönsamhet i varuhuset, samt säkerställa att kampanjer och aktiviteter genomförs med hög kvalitet. Du samarbetar framförallt inom ditt varuhus med Säljare, Säljledare och Visual Merchandiser och till din hjälp har du förutom medarbetarna i varuhuset även HR Business Partner och Regionchef. Våra kunder ska mötas av engagerade och serviceorienterade Säljare med god produktkunskap. I rollen som Varuhuschef ingår att: - Vara ambassadör för företaget och skapa en kundupplevelse i världsklass - Genom ett coachande och närvarande ledarskap utveckla ett väl fungerande team som brinner för Åhléns och försäljning - Utifrån ett affärsmannaskap leverera resultat i enlighet med varuhusets mål och nyckeltal - Aktivt ta del av, värdera, tolka och förmedla relevant information och kommunicera den inom varuhuset gentemot medarbetarna - Ansvara för säkerhet och arbetsmiljöarbete för varuhuset - Arbeta i enlighet med Åhléns hållbarhetsmål Du arbetar mot års-, månads- och dagsmål för försäljning och kundnöjdhet och sammankallar och driver arbetsplatsmöten, säljplanering och facklig samverkan. Vem är du? Som Varuhuschef på Åhléns Västerås får du ansvar över ett av våra nyaste varuhus och blir en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Till oss tar du med dig - Minst några års erfarenhet från ledande befattning inom försäljning, gärna från detaljhandeln - Dokumenterad framgångsrik erfarenhet av att leda andra och utveckla team - Erfarenhet av att med goda resultat driva arbete mot uppsatta mål Rollen som Varuhuschef innebär mycket självständigt arbete och vi lägger stor vikt vid ditt ledarskap och din personliga mognad. Vi ser att du är initiativrik och har förmågan att utmana dig själv och andra. Du drivs av att bidra till att vi som företag blir framgångsrika och vill vara i ett sammanhang där vi genom att ha kul tillsammans skapar förutsättningar för ett gott samarbete. För att lyckas i rollen krävs att du har starkt kundfokus och ett genuint intresse för människor. Du förstår värdet av olikheter och skapar resultat genom att få andra att utvecklas. Du är affärsmässig, har ett stort sälj- och resultatfokus samt ett personligt driv som yttrar sig i engagemang och handlingskraft med ett coachande förhållningssätt. Du är van att arbeta i ett högt tempo och är tydlig, kommunikativ och inspirerande i din ledarroll. Utmaningar är något som triggar och motiverar dig. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på sex månader. Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att du kan börja hos oss så snart som möjligt. Urval kan komma att ske löpande, skicka in din ansökan redan idag! Vi är engagerade, ger allt på jobbet och värdesätter att ha balans i livet. Med det hälsar vi dig välkommen till Åhléns. Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 50 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,6 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se
Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög kvalitet. Vår vision är att vara en kommun där allt är enkelt och nära, där nytänkande och kreativitet är självklart. Givetvis visar vi ansvar och engagemang för att kunna skapa ett bättre samhälle och miljö för kommande generationer. Kort sagt så ska du hitta det goda livet i storstadens närhet i Hallstahammars kommun oavsett om du bor här, driver företag, arbetar i kommunen eller bara är här på tillfälligt besök. ARBETSUPPGIFTER Inom LSS verksamheten arbetar vi med människor i alla åldrar med olika funktionsvariationer och behov. Målet i verksamheten är att stötta brukarna till en ökad självständighet samt möjliggöra en större delaktighet i samhället. Uppdraget för våra medarbetare är att tillsammans med brukaren kartlägga, planera och strukturera det individuella stödet för att skapa möjlighet till egen utveckling. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är att stödja brukaren i det vardagliga livet med vanligt förekommande hushållssysslor exempelvis matlagning, personlig omvårdnad, städning i bostaden. Likaså förekommer motivation, inspiration och genomförande av sociala och kulturella aktiviteter kring och tillsammans med brukaren. Vi värnar om självbestämmande och integritet i våra verksamheter, vilket genomsyrar personalens förhållnings- och arbetssätt. Inom LSS-verksamheten erbjuds du en varierande arbetsdag på någon eller några av våra enheter: Servicebostad/ Gruppbostad, Daglig verksamhet, Boendestöd, Korttidsverksamhet och Barnverksamheter. Inom Personlig assistans innebär det att du arbetar ensam tillsammans med personen som har behov av stöd och hjälp. Du ska ensam kunna ta beslut om åtgärder i hemmet samt vid aktiviteter tillsammans med brukaren. Arbetet som personlig assistent kan variera beroende på vilken funktionsvariation brukaren har. Dubbelbemanning kan ingå som punktinsats vid hjälp med förflyttningar av person som inte klarar att förflytta sig själva samt stötta personen vid kontakter med exempelvis legitimerad personal och myndigheter. Krav på kunskap inom omvårdnad motsvarande undersköterskas kompetens samt krav på körkort. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är flexibel, trygg, lösningsfokuserad och som alltid sätter individen och uppdraget i första hand. Du ska ha ett pedagogiskt och motiverande förhållningssätt och förmåga att skapa goda relationer. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift krävs då dokumentation är en obligatorisk del av arbetet. Meriterande är om du är utbildad stödassistent. Arbetar du som personlig assistent med barn eller på korttidsboende för barn så krävs ett utdrag från polisregistret. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Är du intresserad av att arbeta med oss som sommarvikarie i Hallstahammars kommun som genomsyras av ett gott samarbete med kollegor och med brukarnas behov i fokus? Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Hallstahammars kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift. Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt.
Om tjänsten Jag är en glad tjej på 32 år, boende i centrala Fagersta som nu söker nya kvinnliga assistenter att dela min vardag med. Du som söker till mig ska ha ett engagemang för ditt yrke som som assistent, vara flexibel och gilla att jobba som ett team där vi tillsammans skapar en attraktiv arbetsplats. Jag har en förvärvad ryggmärgsskada och är förlamad från nacken och nedåt och är alltså helt beroende av pålitlig hjälp i min vardag. Tillsammans med mina assistenter tycker jag om att baka, laga mat eller bara se på film hemma i soffan. Arbetstiderna hos mig är dels dygn men har även lite kortare kvällspass på schemat. Omfattning: ca 50% på en fast schemarad, samt timvikarier vid behov. Om dig som person Trygg i dig själv och en vilja att jobba med människor är viktigt för mig. För att vi ska förstå varandra måste du behärska det svenska språket i både tal och skrift. Du måste dessutom ha humor, då kommer vi att trivas med varandra! Har du erfarenhet av taklift och koff-assist så är det toppen, annars får du lära dig på plats. Det är bra om du har körkort, men det är inget krav. ____________________ Vilka är vi? Vi Omsorg är ett assistansbolag med hjärtat i Dalarna. Vi finns till för att skapa kvalitativ assistans för våra kunder och strävar efter ständig förbättring för att hålla oss aktuella. Hos oss har kunden ett stort inflytande över vem som ska anställas som assistent och hur assistansen ska utföras. Samtidigt som vi erbjuder våra kunder individspecifik assistans riktar vi stort fokus på våra medarbetare och värnar om deras arbetsmiljö. Vad kan vi erbjuda dig? En utvecklande och lärorik arbetsmiljö Kollektivavtal Förmånskort Aktiviteter för både kunder och assistenter Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.viomsorg.se ____________________ För anställning hos oss på Vi Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.
The opportunity Join Hitachi Energy's Grid Automation and Communication business in Västerås as an R&D Electronics/SW Project Leader. Be part of a dynamic team responsible for developing cutting-edge protection and control products for power generation, transmission, and sub-transmission network applications. Our innovative products combine both hardware and software, with a strong focus on software development. You will be leading and managing the execution of complex R&D projects to meet project targets. Coordinating work of multi-location and cross-functional project teams, you will manage the project from start to closure reporting progress as well as financials to Project Steering Committee. How you’ll make an impact Lead and Inspire: Manage and lead complex software and hardware projects, coordinating multi-location and cross-functional teams. Motivate and monitor internal and external resources to achieve all tasks and milestones. Quality and Balance: Ensure product quality while balancing scope, schedule, and resources. Transparency and Communication: Manage change requests, unforeseen events, and identified risks with transparency. Ensure all opportunities are captured and acted upon. Reporting and Coordination: Create reports, chair meetings, and coordinate project status communication with the project team, steering committee, and other stakeholders. Documentation and Compliance: Ensure the completion and maintenance of all required documentation, paperwork, and records in accordance with company procedures and product development processes. Continuous Improvement: Enhance the project execution model to maximize value, minimize waste, and visualize flow. Your background Education: Master’s degree in computer science, electronic engineering, or equivalent, with proven experience in managing product development projects. Project Management Expertise: Knowledge and experience in project management tools, preferably in an agile and lean organization, including gate model. Analytical Skills: Ability to analyze complex challenges, collect data, establish facts, and draw valid conclusions. Organized and Driven: Flexible, well-organized, and a driven problem solver who takes initiative and delivers on time and according to expectations. Team Player: Experience working in international teams with excellent interpersonal skills. Proficient in English (written and spoken); Swedish is beneficial. Certification: PMP Certification is preferred for our more complex projects. Effective Communicator: Strong communication skills with proven experience in managing all project stakeholders, from team members to management. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you? Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Recruiting Manager Mats Jönsson, [email protected], will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Klas Koppari +46,107- 38 13 45; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Fredrik W Nordin +46 107-38 15 12. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Gustaf Hedström, [email protected]
Om företaget Vill du arbeta i en global industriell miljö där teknik, underhåll och problemlösning står i fokus? Vi söker nu en noggrann och lösningsorienterad reparatör som trivs med varierande arbetsuppgifter och vill vara med och säkerställa en smidig och driftsäker produktion. Företaget är en etablerad och global aktör inom råmaterialindustrin med över 150 års erfarenhet. I Västerås produceras material som används inom bygg-, metallurgi- och lantbruksindustrin. Med en stark kvalitetskultur och fokus på innovation strävar de efter att ständigt optimera sina produktionsprocesser. Om rollenSom reparatör blir du en viktig del av underhållsteamet och arbetar med både akuta reparationer och förebyggande underhåll. Du bidrar till att utrustningen fungerar optimalt och att produktionen kan flyta på utan avbrott. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Reparation och underhåll av motorer och lager Svetsning och enklare konstruktioner Felsökning och optimering av produktionsutrustning Förebyggande underhåll och regelbundna kontroller av maskinparken Vid behov hantering av truckar (motvikt) och traverser Arbetstiderna är förlagda på vardagar, dagtid. Vi söker dig som har Erfarenhet av reparation och underhåll inom industri eller liknande område Grundläggande kunskap om motorer, lager och svetsning Ett strukturerat och kvalitetsmedvetet arbetssätt Dina personliga drivkrafter är av stor vikt för oss på Jobwise Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det. Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal
The opportunity Would you like to work in an international environment in a position where you contribute to support every Power quality site mobilization? You are service-minded, structured and organized with great communication skills, this job is for you! Welcome to the GCoC Power Quality, Global Field Operation Team at PGGI! In this role you will coordinate and support site-works team for a compliant mobilization of our resources to site and in accordance with contract specifications, quality standards, schedule, and safety requirements during bid preparation and project execution. We are interested to learn more about you and what you can contribute with so don't hesitate to apply even though you don't meet all requirements. A team with great cooperation and with diverse backgrounds is waiting for you to join! “We are proud of the tens of site we have put in service last year, everywhere in the world. Join our team, this is your chance to make a difference”- Alexandra Nivelleau, Field Operations manager at Power Quality How you’ll make an impact Together with HR Tax, ensure that the internal employees are aware and informed about the tax regulations in each specific country/project. When required, assist with tax registration. Ensure close collaboration with the Global Mobility team for the compliant mobilization of resources to the worldwide sites. Make sure that the business applies for the right kind of visas when sending internal personnel and external consultants for working abroad. Make sure that the site personnel are trained according to our Company rules and local requirements from each specific country or Company organization. Ensure that all employees delegated to a site have the required Company and/or Customer Personnel Protective Equipment for performing their tasks on site. Support Field Operations department with any other activities related to the process of coordinating resources and in the identification and implementation of improvement initiatives for their scope of works. Your background Most important for this role is your personality and your willingness to learn and explore new areas. Good communication and networking skills are essential as the role needs to interface with various stakeholders in the organization. Good organization and collaboration skills are crucial to succeed in the role! You hold a degree from High school or have a higher education. Ability to work in fast changing environment with a high service availability. Being well-educated and familiar with Hitachi Energy routines is a plus. Proficiency in English is a must, whereas additional languages are a plus. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you? Welcome to apply! Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Recruiting Manager Alexandra Nivelleau, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Nawzad Rashid, +46 107-38 91 48; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42 or Ingrid Rinaldo, +46 107-38 58 19. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Carina Riström, [email protected].
The Opportunity At Hitachi Energy AB protection and control development center for transmission applications, we are looking for an experienced failure analysis engineer who wants to become part of the Supplier Quality team in Västerås, Sweden. Together with the development teams you will be responsible for the root cause analysis of relay protection (IED) hardware and its subcomponents. Root cause analysis may be initiated by internal as well as customer cases. Analysis performed will often be base for a customer response to the failure. As failure analysis is strongly connected to testing, it is beneficial if you have experience in test setup management and programming of test environments. We are looking for a passionate failure analyst who is eager to learn from our experienced staff, but also a driving force that will push our boundaries forward. You are result oriented, responsive and have a high sense of ownership for quality. You need to be a good communicator and have strong people and leadership skills, as you will collaborate with many different stakeholders across different functions and cultures. How you’ll make an impact In-depth design-level root cause analysis of Relion- relay protection (IED) hardware, partially application functions and software. Identification of needed expertise support. Defect management including analysis of failure statistics. Management of and improvement of test equipment including test setup programming. Documentation of analysis results, including report creation RCA and 8D. Improvement of test methods and responsible for the test equipment used by the FA team. Continuously improve on FA process to reduce analysis lead time. Your background You hold a Master’s degree or higher in hardware engineering or equivalent. Previous work experience within ABB/Hitachi Energy Relion portfolio and power systems is highly beneficial. Technical background in electronics development and/or industrial electronics. Technical knowledge on Relion series product is mandatory. You are a great team player with a high degree of initiative and excellent leadership skills. Experience with JTag, LabView, CAN or Keysight VEE is qualifying. You are fluent in spoken and written English. Fluent in Swedish is beneficial. What we offer Collective agreement Occupational health care and wellness allowance Fantastic career opportunities within Hitachi Energy, both in Sweden and globally Training and courses that contribute to personal and professional development Diversified company with over 70+ nationalities represented within the Swedish organization Supplementary allowance during parental leave Benefits portal with over a thousand benefits and discounts More about us Welcome to submit your application! Recruiting Manager Basavaraj MM, [email protected] will be able to answer your questions regarding the position. Other questions can be directed to recruiter Michael Blomberg, [email protected]. Union representatives – Sveriger Ingenjörer: Bo Almgren, +46 107-38 14 17; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42.
Är du en självgående, kommunikativ och driven person som söker en utvecklande roll inom fastighetsbranschen? Vi söker nu en sommarvikarierande uthyrare till vårt team i Västerås, Köping och Arboga – en möjlighet att få inblick i hela uthyrningsprocessen och få värdefull erfarenhet inom fastighetsbranschen. Du kommer starta på timbasis redan nu, och sedan gå upp till heltid under sommarmånaderna. Kvälls - och helgjobb förekommer. Vad innebär rollen? Som uthyrare hos oss kommer du att vara en central del i vårt team och vara ansvarig för hela uthyrningsprocessen. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera allt från visningar och kontraktsskrivning till förvaltningsadministrativa uppgifter som underlättar för både våra hyresgäster och vårt team. Som stöd i ditt arbete har du vår centrala funktion Central Uthyrning. Vi ser att du har ett sinne för detaljer och en förmåga att bygga relationer och skapa förtroende – både med våra hyresgäster och dina kollegor! Detta erbjuder vi: Flexibla arbetstider på timbasis fram till sommaren, därefter heltid under sommarmånaderna En utvecklande arbetsmiljö där du får arbeta brett inom fastighetsförvaltning och uthyrning Ett engagerat team som stöttar och hjälper varandra Möjlighet att växa inom fastighetsbranschen och skapa värdefulla erfarenheter för framtida karriärmöjligheter Vi söker dig som: Är strukturerad och noggrann Har ett intresse för fastighetsbranschen och vill lära dig mer om uthyrning och förvaltning Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i både i tal och skrift Trivs med ett högt tempo och är lösningsorienterad Erfarenhet av sälj, en liknande roll eller att du tidigare arbetat i fastighetsbranschen är meriterande men inte ett krav Låter det intressant? Skicka din ansökan redan idag och bli en del av vårt framgångsrika team! Vi ser fram emot att höra från dig! Övrig information Startdatum: Så snart som möjligt på timbasis, och sedan heltid juni-aug Omfattning: Deltid till en början och sedan heltid under sommaren Placering: Västerås, Köping eller Arboga Arbete på alla 3 orter förekommer Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Västerås. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Västerås. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på några av Sveriges ledande affärsmagasin såsom Dagens Medicin, Privata Affärer och Byggindustrin för att nämna några. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi i ”VLT-huset” på Slottsgatan 27 i centrala Västerås. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Välj ett jobb för att visa detaljer