Är du kvicktänkt, utåtriktad och vill jobba utomlands på ett nytt fräscht kontor med härliga kollegor? Då är du rätt person för oss. Vi söker nya motiverade säljare till vårt kontor i Barcelona. Fast grundlön & provision utan tak! Har du ingen tidigare erfarenhet? Det är inget krav! Hos oss får du lära dig försäljning från grunden samt hur du använder dig av dina färdigheter för att nå din fulla potential. Vilka är vi? Vi jobbar med de största varumärkena inom försäljning och har gjort det i över 10 år. Därför kan vi erbjuda branschens mest attraktiva provisionsmodeller som dem flesta säljare går igång på, utöver en grundlön. Konnect är Sveriges största säljbolag med kontor i Stockholm och Barcelona. Vi ger våra medarbetare det absolut bästa och vad kan vara bättre än att vara omgiven av likasinnade människor i en stad som Barcelona? Inget, tycker vi! Vi är störst och vi är bäst på det vi gör men vilka är vi på riktigt? Vi är 300 säljare som alla jobbar för samma sak - att ha kul och njuta av livet. Vi är kollegor men vi är också vänner. Vi jobbar ihop, kämpar och har riktigt kul! Oavsett om vi jobbar eller hänger på stranden så har vi ett gemensamt mål - att vara vårt bästa jag och sälja bra produkter och avtal för de bästa varumärkena inom branschen. Om tjänsten: Vi söker dig som är sugen på att arbeta i en stor och snabbväxande koncern och är redo att kavla upp ärmarna när det behövs. I rollen som säljare hos oss vill vi se vilja, driv, kreativitet och ett ”outside-of-the-box” tänk. Vi jobbar på ett ett strukturerat och noggrant tillvägagångssätt för att sälja in en produkt eller ett avtal till företagare och privatpersoner. Du kommer utöver det delta i utbildningar och feedbacksamtal från din teamleader, detta för att ständigt utvecklas och växa i rollen som säljare hos oss. Vi söker dig som: Drivs mot uppsatta mål, resultatinriktad och utöver det är en social person som har lätt att ta kontakt med nya människor. Viktigt att du vågar utmana dig själv! Vad erbjuder vi? - Hög provision för varje avtal du säljer. Och svenska kollektivavtal. - Daglig coaching och löpande utbildningar för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. - Fantastiska teamleaders som leder gruppen mot ständig utveckling, motiverar och anordnar tävlingar med otroliga priser varje månad. - Vi ser till att kombinera arbete med roliga aktiviteter så att gruppen stärks i positiv anda. Vid flytt till Barcelona: - Ersättning av flygbiljett. - Stöd vid letande utav boende. - Allmänna tips för en utomlandsflytt. - Stora utvecklingsmöjligheter. - Ett fantastiskt kontor med ljusa och öppna ytor, 10 minuters lugn promenad från en av Barcelonas vackraste stränder. Har du fler frågor? Du är varmt välkommen att kontakta oss. Ansök idag. Vi rekryterar löpande. Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.
The opportunity With a pioneering technology-leading offering, Hitachi Energy’s Power Quality Solutions support the green energy transition with solutions that bring resilience, stability and increased capacity to the power grid. As a result, more renewable energy sources can be integrated, environmental impacts minimized and lower the risk of disruption in the grid. At Hitachi Energy, we value our people as our greatest asset, as we leverage diverse thoughts, backgrounds, and experiences to foster a culture of innovation and collaboration. With our skilled and global project teams, we are there to support our customers worldwide to meet their sustainable goals, paving the way for a more sustainable, flexible, and secure energy system. Join our team! Our unit in Västerås is currently seeking an Electrical Design Engineer to join our Service department. Technical Project Engineering at our company spans a wide range of disciplines, including electrical, mechanical, chemical, civil, structural, automation, and software engineering. As an Electrical Design Engineer, you will be responsible for electrical design in various projects and support your colleagues with your knowledge. Your tasks will include creating and updating drawings for our installed cabinets, control and protection panels, and the electrical interface to the site. “With the right drive and results focus, our organization offers a stimulating and dynamic environment on a global scale. Join us at the forefront of the industry, where innovation thrives, and impactful work awaits.” Sofia Normark, Hiring Manager How you’ll impact: Designing upgrades and updates for sub-systems such as Control, Relay Protection, and Auxiliary Power. Fault tracing and proposing corrections in the electrical design of our installed base worldwide. Converting technical requirements into validated designs and ensuring customer requirements are met. Managing tenders for upgrade and update projects of our installed base. Collaborating closely with Design Engineers in Sweden, India, and our local Hitachi Energy units worldwide. Upholding Hitachi Energy’s core values of safety and integrity, taking responsibility for your actions while caring for your colleagues and the business. Your background: You have a Technical High School diploma, and experience in a similar role within the area of Power Systems. Proficiency is if you also have been working with products or service business. It is valuable if you have a University degree in Electrical Engineering and have experience in Electrical Design, Relay Protection Configuration & Testing, Auxiliary Power calculations, commissioning, E3 CAD tool as a user or super user, and/or Model Based Design. You need to have an analytical mindset combined with a focus on quality and the ability to propose and design solutions. Since you are service minded and hold high quality and on time delivery as equally important, you manage your own planning with diligence. As a natural team player, you are communicative, collaborative and always open to new ideas. Since you will be part of a global business, you need to be fluent in English, both written and spoken. Swedish is a bonus. More about us Are you ready for an exciting new challenge? If the description above sounds like you, we welcome your application. Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! More information: Recruiting Manager Sofia Normark, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Nawzad Rashid, +46 107-38 91 48; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42 or Ingrid Rinaldo, +46 107-38 58 19; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 48. Talent Partner Filippa Bengtsson, [email protected].
The opportunity As a global leader in power quality technology, we supply power quality solutions to customers all over the world. That is why we are looking for you who want to work with advanced technology in an international project-based organization. We want to strengthen our supplier quality work and we are looking for a Supplier Quality Engineer to join our team in Västerås, Sweden. With a pioneering technology-leading offering, Hitachi Energy’s Power Quality Solutions support the green energy transition with solutions that bring resilience, stability and increased capacity to the power grid. As a result, more renewable energy sources can be integrated, environmental impacts minimized and lower the risk of disruption in the grid. At Hitachi Energy, we value our people as our greatest asset, as we leverage diverse thoughts, backgrounds, and experiences to foster a culture of innovation and collaboration. With our skilled and global project teams, we are there to support our customers worldwide to meet their sustainable goals, paving the way for a more sustainable, flexible, and secure energy system. Are you ready to take your career to the next level? Join our team! How you’ll make an impact You will be a Supplier Quality Engineer in our Power Quality team, working directly towards suppliers within our scope as a member of our supply chain management (SCM) organization. You will conduct supplier qualifications and audits. You will be responsible for supplier quality issues and drive investigations following the 8D methodology. You will drive and evaluate supplier performance measuring and reporting. You will support new supplier onboarding by ensuring a robust qualification process execution You will support supplier claim management process Opportunity to travelling to suppliers for solving quality issues, quality process developments and inspection of components and products Your background A master’s or bachelor’s degree in engineering is a plus, this can be balanced by a relevant experience Experience of relevant role within Quality/SCM function Experience in quality audit execution (certified quality auditor would be a plus) Good knowledge of or experience in manufacturing processes assessment Ability to independently drive and lead the tasks in your scope Good communication and networking skills Good skills in English writing and speaking alike. Swedish language is a plus What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready for a new exciting opportunity? Does the above description sound like you? Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Recruiting Manager Helena Rydbeck, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Nawzad Rashid, +46 107-38 91 48; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42 or Ingrid Rinaldo, +46 107-38 58 19. All other questions can be directed to Talent Acquisition Specialist Renee Lundgren [email protected]
Vi söker en erfaren Business Controller för ett utmanande och intressant uppdrag i en dynamisk och innovativ verksamhet. I denna roll kommer du att ha ett strategiskt och operativt ansvar för att leda och utveckla komplexa konsultuppdrag samt säkerställa att våra lösningar möter kundernas behov på bästa sätt. I rollen som Business Controller kommer du att: Leda och genomföra komplexa konsultuppdrag, där du ansvarar för att leverera resultat av högsta kvalitet. Bidra till utvecklingen av konsulttjänster och produkter samt delta i utformningen av långsiktiga affärsstrategier. Arbeta nära med både interna och externa intressenter för att identifiera och implementera lösningar som skapar mervärde. Överse och godkänna arbetsuppgifter som utförs av andra, samt definiera och etablera bästa praxis för affärsverksamheten. Vem söker vi? Vi söker dig som har en gedigen erfarenhet inom Business Control och är van vid att hantera komplexa uppdrag. För att trivas i rollen bör du: Ha minst 10 års erfarenhet av Business Control och en djup förståelse för affärsstrategi och projektledning. Vara flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift, då dessa språk används i både intern och extern kommunikation. Ha goda kunskaper i SAP och erfarenhet av att använda detta system för att effektivisera och optimera affärsprocesser. Ha en strategisk syn på affärsutveckling, samtidigt som du kan hantera detaljerade och operativa uppgifter på ett effektivt sätt. Varför du ska söka: Det här är en spännande möjlighet för dig som vill vara en nyckelperson i utvecklingen av innovativa och högkvalitativa konsultlösningar. Du kommer att få möjlighet att arbeta i en stimulerande miljö, där dina erfarenheter och idéer är viktiga för att driva framgång och utveckling. Ansökan:Tänk på att vi arbetar med kontinuerlig rekrytering och kan komma att stänga annonsen innan deadline om rätt kandidat hittar oss, så vi rekommenderar att du söker så snart som möjligt. Omfattning: 100% Plats: Västerås, SverigeUppdragsperiod: 3 mars 2025 – 30 september 2025Ansökningstidens slut: 6 februari 2025 Vi ser fram emot din ansökan och att få höra mer om vad du kan tillföra i denna Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
The opportunity We are doing something unique in the power industry – our technology enables greater amounts of power to reach customers with minimal environmental impact. Enabling integration of renewable power generation and enhancing power grid reliability. As pioneers and market leaders in the field we deliver groundbreaking power quality solutions to customers all over the world! We are expanding our team in Västerås, Sweden, and are looking for you who want to be part of the journey to enable grids for the future! We have a friendly, diverse, and multidisciplinary environment. This is a team that you can flourish in and where you are given responsibility as well as an excellent platform to build your future career upon either as a specialist in system design area or proceed in other areas within Grid & Power Solutions. We welcome applications from both experienced and junior professionals who are eager to take their career to the next level. Apply today! How you’ll make an impact As a System Design Engineer, your mission will be to define the overall technical solutions and cover several technical areas, which provide great opportunities for varied and developing work. Your tasks will include main circuit design of Power Quality Solutions comprising e.g. our SVC Light Enhanced active power capabilities through supercapacitors, and related design studies. You will alo have the possibility to perform power system studies to verify the plants’ performances in our customers’ networks. You will be in close contact with the other engineering disciplines, sub-suppliers, project managers, customers, and other Hitachi Energy units globally. You will also have close connection to research and development activities for our complete product portfolio. You will have the opportunity to be responsible for the entire System Design’s scope in delivery projects and to coordinate all related tasks to ensure we deliver on time and within budget. Your background You have an interest in Electrical Power Systems. You hold an M.Sc. in Electrical Engineering, Engineering Physics, or Energy Systems Engineering with a focus on electrical power engineering, control systems or similar, preferably having relevant experience. It is meritorious if you have previous experience working with supercapacitors or batteries for power systems. You have ability to work independently as well as in a team. You are used to and are comfortable taking responsibility for your deliverables, internally as well as externally towards customers and sub-suppliers. You have good communication skills and the wish to work in a dynamic and multicultural environment. You are a curious person with the drive to challenge yourself for continuous development in both short and long term. As you will be part of a company that operates on a global arena, fluency in English is required. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready to join Hitachi Energy for a career with no limits and a place where you can be yourself? We are interested to learn more about you and what you can contribute with so don’t hesitate to apply even though you don’t meet all requirements. A team with great cooperation and with diverse backgrounds is waiting for you to join! Applications will be reviewed on an ongoing basis and the position can be filled in a shorter timeline. Recruiting manager Patrik Sandquist, +46 107-38 09 38 [email protected], will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Nawzad Rashid, +46 107-38 91 48; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42 or Ingrid Rinaldo, +46 107-38 58 19. Any other questions can be directed to Talent Partner Tobias Nilsson, [email protected]
Arbetsuppgifter Vi söker en erfaren senior Business Controller till vår välrenommerade kund i Västerås. I denna roll kommer du att: Leda konsultuppdrag av hög komplexitet. Bidra till utvecklingen av konsulttjänster och produkter. Delta i skapandet av strategier för konsultverksamheten. Säkerställa att konsulttjänster och produkter anpassas efter kundernas behov. Överse och leverera utmanande och omfattande uppdrag. Granska och godkänna uppgifter utförda av andra. Definiera bästa praxis för verksamheten. Kvalifikationer Du har 10 års erfarenhet av att arbeta som business controller. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Du har erfarenhet av att arbeta i SAP. Personliga egenskaper Vi söker dig som är analytisk och strategisk med en förmåga att se helheten och dra insiktsfulla slutsatser. Du har ett affärsdrivet tänk och kan identifiera möjligheter samt omvandla analyser till lönsamma strategier. Eftersom rollen innebär många kontaktytor är du en kommunikativ och samarbetsorienterad person som har lätt för att skapa förtroende hos både interna och externa intressenter. Du trivs med att ta initiativ och arbeta självständigt, samtidigt som du är strukturerad och lösningsorienterad, vilket gör att du hanterar komplexa processer på ett effektivt och kvalitetsmedvetet sätt. Företagspresentation Vår kund är ett ledande globalt teknikbolag som skapar produkter, bland annat robotar, och lösningar inom bland annat automation och digitalisering. Koncernens bolag finns i cirka 100 länder och huvudkontoret i Sverige finns strax utanför Stockholm. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start i början av mars och uppdraget förväntas löpa i till och med 2025-09-30 med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Västerås. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Västerås. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Västerås. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på några av Sveriges ledande affärsmagasin såsom Dagens Medicin, Privata Affärer och Byggindustrin för att nämna några. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi i ”VLT-huset” på Slottsgatan 27 i centrala Västerås. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
The opportunity With a pioneering technology-leading offering, Hitachi Energy’s Power Quality Solutions support the green energy transition with solutions that bring resilience, stability and increased capacity to the power grid. As a result, more renewable energy sources can be integrated, environmental impacts minimized and lower the risk of disruption in the grid. At Hitachi Energy, we value our people as our greatest asset, as we leverage diverse thoughts, backgrounds, and experiences to foster a culture of innovation and collaboration. With our skilled and global project teams, we are there to support our customers worldwide to meet their sustainable goals, paving the way for a more sustainable, flexible, and secure energy system. Join our team! Our unit in Västerås are looking for a travelling Service Engineer, to join our international team at the Global Center of Competence for Power Quality Service. You'll be part of a high-spirited team, collaborating with colleagues across the organization. If you have the necessary drive and results focus, we can offer a stimulating and dynamic environment in a global context where you will be working at the forefront of the industry. “With the right drive and results focus, our organization provides an invigorating and dynamic environment on a global scale. Join us at the forefront of the industry, where innovation thrives, and impactful work awaits.” - Hiring Manager Sofia Normark How you’ll impact Working with preventive as well as corrective maintenance of our globally installed base including all parts of a FACTS application from computer-based control system and cooling system to high voltage equipment like transformers, thyristor valves, reactors and capacitors Focusing on areas including maintenance, fault tracing and lifecycle management to support our customers’ plants during the lifetime. Working in challenging service, update- and upgrade projects with advanced power and electrical systems, this could include commissioning activities. Working with high quality deliveries and cost-effective engineering solutions technology. Each project and task have specific requirements regarding functionality and to achieve this, you will need to have frequent contact with other engineering groups, project managers, local Hitachi Energy's offices, suppliers and our customers Willing to travel ca 40% of your work time and you always represent Hitachi Energy the best possible way Living Hitachi Energy's core values of safety and integrity, which means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues and the business Your background You hold a BSc in Engineering, with a specialisation in electrical power, electronics, computer science or similar Experience from similar positions working with deliveries, services or commissioning’s of electrical power plants and/or control systems A driven, teamwork-orientated achiever An outgoing personality is a must, as this job entails a great deal of customer contacts and close cooperation with colleagues and suppliers Proficiency in English – both written and spoken Since you will face the customer directly, experience of identifying and presenting improvements to the customer in a professional way is an advantage What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready to embrace an exciting new challenge? If the description above suits you, we warmly look forward to receiving your application. Applications will be reviewed continuously. Recruiting Manager Sofia Normark, +46 107-38 69 18, will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer; Nawzad Rashid, +46 107-38 91 48; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42 or Ingrid Rinaldo, +46 107- 38 51 42. All other questions can be directed to Talent Partner Filippa Bengtsson, [email protected]
Libera söker nu efter en mekaniker/underhållsreparatör till vår kund i Västerås där du kommer få möjlighet att vara med i en utmanande och varierad tjänst! Uppdraget Kontinuerligt underhåll av produktionens maskiner samt säkerställa att allt är i bra skick. Vid maskinskada kommer du göra första reparationsinsatsen och beställa tjänster samt transporter från externa företag vid behov. Tjänsten kan även innefatta att arbeta ute hos kund vid behov. Här kommer du få reparera maskiner, byta ut delar, göra servicearbeten och säkerställa att maskinen fungerar som den ska. Här kommer du även arbeta med reparationer av fordon, släp, utrustning och påbyggnationer. Vem du är Du har tidigare erfarenhet avmekaniskt underhåll av maskiner i produktion eller avfordon, utöver detta skall du inneha en stor förståelse för hela verksamheten och planera samt prioritera ditt arbete efter företagets bästa. Här finns ävenmöjligheter för dig med privata erfarenheter eller intressenav mekanikeller underhåll av fordonsdelar. Detta är en varierande roll där man är med både akut samt förebyggandeunderhållsarbete och det är därmed bra att man är flexibel och lösningsfokuserad. Svets kan förekomma i arbetet, därför är det meriterandeom du inneharsvetskunskaper men ej krav på licenser. Krav på licens för heta arbeten. Meriterande: Traverskort Fallskyddsutbildning Hjullastarkort Svetslicenser MIG/MAG Arbetstider Dagtid Måndag-Fredag 07-16 Tillsättning Omgående eller enligt överenskommelse Vi gör ett utdrag från belastningsregistret i samband med denna tillsättning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi får genomföra detta moment. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Nator Personal Vill du vara med och bygga framtiden? Vi söker nu nya medarbetare som vill ansluta till vårt team. Idag är vi ett 30-tal medarbetare på Nator Personal som arbetar som anläggare, maskinförare och snickare. Att arbeta tillsammans med oss ska vara enkelt, att skapa bra relationer med våra medarbetare och kunder är och har varit nyckeln till vår framgång. Är du en person som brinner för service och är lösningsorienterad i ditt arbete är vi rätt arbetsgivare för dig! Dumperförare sökes för uppdrag i Västerås Vi söker nu en självgående dumperförare med C-kort till ett spännande uppdrag i Västerås. Är du en självgående och pålitlig förare som trivs med att arbeta i ett högt tempo? Då kan detta vara rätt jobb för dig! Arbetsuppgifter Som dumperförare kommer du att vara en viktig del av teamet på arbetsplats och bidra till att hålla arbetet effektivt och tryggt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att framföra dumpern på ett säkert och noggrant sätt. Som dumperförare kommer du i allra högsta grad vara med och bidra till att ni på arbetsplatsen möter era deadlines. Vi söker dig som: Innehar C- eller CE-körkort Kan kommunicera på svenska eller engelska Är van att arbeta i ett högt tempo och hantera deadlines utan att bli stressad Har en god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra Är noggrann och trygg i din körning Meriterande Har yrkeserfarenhet som dumperförare Arbetsvillkor: Arbetstiderna kan variera men generellt är arbetet mån-fre, kl. 07:00–16:00. Uppdraget har start omgående, lön enligt avtal. Ansökan: Är du intresserad? Skicka din ansökan och CV till oss så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer