Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Sommarjobb som driven Butikssäljare! Plats: Västerås, Eskilstuna, Kungsör Anställningsform: Deltid, ca 50% Älskar du att ge kunder förstklassig service och vill jobba med försäljning i butik? Vi söker nu en person till oss för att hjälpa till att stötta upp verksamheten under en tidsbegränsad period med start i Juni 2025 Om rollen: Som butikssäljare kommer du att spela en nyckelroll i att ge kunder en fantastisk upplevelse. Du ansvarar för försäljning, exponering och skötsel i dagligvaruhandeln. Arbetet är självständigt och socialt, där du skapar inspirerande kundupplevelser. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Sälja och rådge kunder om våra produkter Ge service i världsklass Se till att butiken är ren, organiserad och inbjudande Delta i lagerhantering och varupåfyllnad Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning och kundservice (meriterande men inget krav) Är utåtriktad, serviceinriktad och engagerad Har god kommunikationsförmåga och trivs i ett högt arbetstempo Är ansvarsfull, social och självgående Har körkort och egen bil Vi erbjuder: En spännande och varierande arbetsdag Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget Ett positivt och stöttande arbetsklimat Möjlighet att inom givna ramar kunna planera sin tid självständigt Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev. Vi ser fram emot att höra från dig!
På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Kura Omsorg söker engagerade personliga assistenter till en av våra kunder i Västerås inför sommaren. Vi erbjuder sommarvikariat med tjänstgöringsgrad på cirka 60–80 % under veckorna 25–34. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Dagpass kl. 07:00–19:00 Nattpass kl. 19:00–07:00 Tillträde sker enligt överenskommelse, men vi ser gärna att du har möjlighet att börja introduktion under vecka 23. OM KUNDEN Kunden är en kvinna i 40-årsåldern som bor i Västerås. Hon har en aktiv vardag, och värdesätter fartfyllda dagar men även lugnare stunder. Hon gillar att hitta på olika aktiviteter och uppskattar att vara ute i naturen, som hennes assistenter följer man med på dessa aktiviteter. Hon är även en djurkär person och katt finns i hemmet. Kunden har en hög ryggmärgsskada och har dubbelassistans dygnet runt. Arbetsuppgifterna innebär att hjälpa henne med all omvårdnad, bland annat dagliga hygienrutiner, på- och avklädning och matsituationer. I hemmet finns lyfthjälpmedel som underlättar vid förflyttningar. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker efter dig som är ansvarsfull, pålitlig och lyhörd för kundens behov. Eftersom arbetet som personlig assistent ställer höga krav på att du är handlingskraftig, så behöver du vara trygg i dig själv samt kunna ta egna initiativ. Vi ser positivt på om du har tidigare erfarenhet av yrket men det är inget krav för att söka tjänsten. Kunden önskar kvinnliga sökande och stor vikt kommer läggas på personlig lämplighet. KRAV Starka kunskaper i det svenska språket Rökfri B-körkort då kunden har egen bil som assistenterna kör Ej allergisk mot pälsdjur MERITERANDE Vårdutbildning Vårderfarenhet Erfarenhet av sugmaskin, trakeostomi och/eller hostmaskin Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter-... ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.
Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög kvalitet. Vår vision är att vara en kommun där allt är enkelt och nära, där nytänkande och kreativitet är självklart. Givetvis visar vi ansvar och engagemang för att kunna skapa ett bättre samhälle och miljö för kommande generationer. Kort sagt så ska du hitta det goda livet i storstadens närhet i Hallstahammars kommun oavsett om du bor här, driver företag, arbetar i kommunen eller bara är här på tillfälligt besök. Hos oss på barn- och utbildningsförvaltningen i Hallstahammars kommun händer det mycket inom det digitala området – och det vill vi fortsätta med. Vi använder iPads i skolorna, både för elever och lärare, och jobbar hela tiden för att tekniken ska vara ett stöd i vardagen. Tjänsten är en del av vår IT-supportenhet på förvaltningen. Du kommer att arbeta nära IT-samordnare och IT-pedagog och blir del av ett team där vi hjälps åt och kompletterar varandra för att vardagen ska fungera så smidigt som möjligt för verksamheterna. Inom enheten finns även en placeringshandläggare och en administratör. ARBETSUPPGIFTER Du ansvarar för att våra digitala enheter fungerar som de ska, hanterar skadeärenden (t.ex. trasig utrustning) och arbetar med olika administrativa uppgifter kopplade till IT. Det är meriterande om du har erfarenhet av Office 365 administration samt hantering av MDM-verktyg. Du kommer att arbeta nära våra verksamheter, från förskola till gymnasieenhet och hjälpa till när tekniken strular, eller när det behövs stöd och vägledning. Det kan handla om allt från att byta en trasig iPad, hjälpa en lärare med ett tekniskt problem, till att se till att vi har rätt utrustning på plats. Eftersom du behöver transportera dig mellan skolorna är B-körkort ett krav. KVALIFIKATIONER Vem är du? Vi tror att du är en person som gillar att hjälpa andra och som är nyfiken på hur digitala lösningar kan göra vardagen enklare. Du behöver inte vara expert på allt, men du har bra koll på IT och tycker det är kul att lösa problem oavsett om det handlar om teknik eller människor. Du är bra på att prata med folk, oavsett om det är en elev, en lärare eller en rektor, och du kan förklara saker på ett enkelt sätt. Du gillar att ha struktur och ordning, men är också flexibel när det behövs. Det är ett plus om du har jobbat inom skola eller offentlig verksamhet tidigare. Det är också meriterande om du har erfarenhet av att jobba i MDM-system, särskilt AirWatch och JAMF, som vi använder idag för att administrera våra digitala enheter. Goda kunskaper i Office 365/AD-verktyget är också en fördel. Du bör vara bekväm med att jobba i Microsofts AD-miljö, det är även meriterande att ha arbetat med Apples produkter. Men viktigast av allt är att du är rätt person - vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Hallstahammars kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift. Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt. Observera att intervjuer kan ske löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum - så vänta inte med att skicka in din ansökan. Har du frågor? Kontakta Andreas Hultin (Har semester vecka 29 - 32), eller fackliga företrädare enligt nedanstående.
Vi söker Betongarbetare! I rollen som betongarbetare arbetar du praktiskt med att bygga och forma framtidens hållbara byggnadsverk. Du kommer att arbeta med formbyggnad, armering och gjutning av betong utifrån ritningar och instruktioner. En viktig del i ditt dagliga arbete är att säkerställa att arbetet genomförs med fokus på kvalitet, säkerhet och hållbara lösningar. Du kommer att vara en del av ett sammansvetsat team där god stämning, gemenskap och hög säkerhet prioriteras. Kvalifikationer Tidigare erfarenhet från byggbranschen, särskilt inom armering eller betong. God kunskap i ritningsläsning och förmåga att arbeta efter tekniska arbetsunderlag. Truckkort och/eller traverskort är meriterande. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. God fysisk förmåga och vilja att utföra fysiskt arbete. Personliga egenskaper – Vem söker vi? Du är ansvarstagande och sätter alltid säkerheten först. Du har hög arbetsmoral, är lösningsorienterad och bidrar med en positiv attityd. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du är kommunikativ och har lätt för att samarbeta med andra. Arbetstid, placering och arbetsvillkor Tjänsten är på heltid och innebär dagliga arbetspass. Placeringsort: Arboga Ansökan – Så söker du rollen som Betongarbetare Låter detta som rätt möjlighet för dig? Skicka in din ansökan med CV idag! Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med din ansökan! Vi uppmuntrar mångfald och välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Vi ser fram emot att få in din ansökan!
Vi söker Betongarbetare! I rollen som betongarbetare arbetar du praktiskt med att bygga och forma framtidens hållbara byggnadsverk. Du kommer att arbeta med formbyggnad, armering och gjutning av betong utifrån ritningar och instruktioner. En viktig del i ditt dagliga arbete är att säkerställa att arbetet genomförs med fokus på kvalitet, säkerhet och hållbara lösningar. Du kommer att vara en del av ett sammansvetsat team där god stämning, gemenskap och hög säkerhet prioriteras. Kvalifikationer Tidigare erfarenhet från byggbranschen, särskilt inom armering eller betong. God kunskap i ritningsläsning och förmåga att arbeta efter tekniska arbetsunderlag. Truckkort och/eller traverskort är meriterande. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. God fysisk förmåga och vilja att utföra fysiskt arbete. Personliga egenskaper – Vem söker vi? Du är ansvarstagande och sätter alltid säkerheten först. Du har hög arbetsmoral, är lösningsorienterad och bidrar med en positiv attityd. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du är kommunikativ och har lätt för att samarbeta med andra. Arbetstid, placering och arbetsvillkor Tjänsten är på heltid och innebär dagliga arbetspass. Placeringsort: Hallstahammar Ansökan – Så söker du rollen som Betongarbetare Låter detta som rätt möjlighet för dig? Skicka in din ansökan med CV idag! Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med din ansökan! Vi uppmuntrar mångfald och välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Vi ser fram emot att få in din ansökan!
Tycker du om att träna och ser fördelarna med att ha ett arbete i rörelse där du dessutom får möjlighet att vara utomhus under ditt arbetspass? Då kan du vara vår nästa brevbärarkollega! CityMail delar post och paket till ca 6 miljoner privatpersoner och företag i Sverige. Vi söker nu fler kollegor till Köping Vi erbjuder dig: ett varierat jobb i rörelse tillsammans med ett gäng härliga kollegor möjlighet att utvecklas inom CityMail på sikt närhet till jobbet Vi söker dig som: är minst 18 år har grundläggande kunskaper i svenska i tal och skrift trivs med ett fysiskt arbete är bekväm med att framföra fordon som du har körkort/förarbevis för (cykel, moped, bil) Det är meriterande om du har B-körkort eller förarbevis för moped. Det är även meriterande om du har erfarenhet från liknande arbete, men för oss är inte din bakgrund det allra viktigaste. Vi värdesätter ditt engagemang, sinne för detaljer och inställning till arbetet och lägger därför stor vikt kring dina personliga egenskaper under rekryteringsprocessen. Hur ser arbetsdagen ut? I denna roll börjar du vanligtvis ditt pass någon gång mellan kl 9-11. Arbetspasset är 4-6 timmar långt beroende på mängden post och paket du ska dela ut för dagen. Du startar ditt pass på utdelningsenheten där du hämtar upp ditt fordon för dagen med tillhörande brev och paket. Vi använder främst elcykel under utdelning men det kan även förekomma utdelningsrundor med moped, bil eller vanlig cykel. Därefter sker utdelningen inom området. När alla brev och paket delats ut åker du tillbaka till kontoret och avslutar ditt pass. Anställningsform Tjänsten är en s.k. timanställning där varje arbetspass utgör en särskild visstidsanställning. Du blir inbokad på arbetspass vid behov. Lön Fast tim- eller månadslön enligt kollektivavtal. Lönetrappa tillämpas, för både ordinarie och timanställda. Ingångslön/timme är 143,53 (inkl. 12% semesterersättning) vilket motsvarar 128,15 kr (exkl. 12% semesterersättning). Intresserad? För att söka tjänsten klickar du på knappen "Skicka ansökan". Vid frågor är du välkommen att kontakta oss via [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. ++=
Tycker du om att träna och ser fördelarna med att ha ett arbete i rörelse där du dessutom får möjlighet att vara utomhus under ditt arbetspass? Då kan du vara vår nästa brevbärarkollega! CityMail delar post och paket till ca 6 miljoner privatpersoner och företag i Sverige. Vi söker nu fler kollegor till Sala Vi erbjuder dig: ett varierat jobb i rörelse tillsammans med ett gäng härliga kollegor möjlighet att utvecklas inom CityMail på sikt närhet till jobbet Vi söker dig som: är minst 18 år har grundläggande kunskaper i svenska i tal och skrift har B-körkort eller förarbevis för moped trivs med ett fysiskt arbete är bekväm med att framföra fordon som du har körkort/förarbevis för (cykel, moped, bil) Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande arbete men för oss är inte din bakgrund det allra viktigaste. Vi värdesätter ditt engagemang, sinne för detaljer och inställning till arbetet och lägger därför stor vikt kring dina personliga egenskaper under rekryteringsprocessen. Hur ser arbetsdagen ut? Verksamheten är öppen under helgfria vardagar. Arbetstiden är fördelad mellan kl 07:00-16:30. Arbetsdagen inleds med förberedelse av dagens utdelning, där du och dina kollegor sorterar dagens post och paket. Därefter sker utdelningen inom området. Vi använder främst elcykel under utdelning men du kan även tänkas använda bil, moped och vanlig cykel beroende på vilken utdelningsrunda du har för dagen. När alla brev och paket delats ut åker du tillbaka till kontoret och avslutar med administration och förberedelse inför morgondagens arbete tillsammans med dina kollegor. Anställningsform Tjänsten är en s.k. timanställning där varje arbetspass utgör en särskild visstidsanställning. Du kommer att jobba varierande arbetstider och omfång, beroende på dag och behov. Vi ser gärna att du är tillgänglig att jobba upp mot en heltid under dagtid. För att du ska få rätt förutsättningar att lyckas inleds anställningen med en introduktion. Lön Fast tim- eller månadslön enligt kollektivavtal. Lönetrappa tillämpas, för både ordinarie och timanställda. Ingångslön/timme är 143,53 (inkl. 12% semesterersättning) vilket motsvarar 128,15 kr (exkl. 12% semesterersättning). Intresserad? För att söka tjänsten klickar du på knappen "Skicka ansökan". Vid frågor är du välkommen att kontakta oss via [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. ++=
Kostenheten som tillhör kommunstyrelsens förvaltning utgår från Kung Karls kök beläget i centrala Kungsör. Här lagar vi all mat för transport till Kungsörs skolor, förskolor och verksamheter inom vård och omsorg. Varje dag tillagas ungefär 1800 portioner och vi strävar hela tiden efter att laga god och näringsriktig mat från grunden. Vi arbetar miljömedvetet och strävar alltid efter att minska den negativa klimatpåverkan genom att köpa in ekologiska livsmedel, använda klimatpositiva tillagningsmetoder och ha genomtänkta menyval. Nu söker vi dig som vill bli vår timvikarie! ARBETSUPPGIFTER Som kock/köksbiträde på kostenheten kommer du att arbeta med alla, inom verksamheten förekommande, arbetsuppgifter som matlagning, specialkost, bakning, webbeställningar, varumottagning, leveranskontroller, egentillsyn, servering, tvätt, disk, städning och kassaarbete vid matservering. Anställningen är huvudsakligen för dagtid, men kvälls- och helgarbete kan förekomma. KVALIFIKATIONER För det här jobbet behöver du ha utbildning från restaurangskola eller annan relevant utbildning och erfarenhet av tillagning av specialkost samt storproduktion i offentligt tillagningskök. Då många sociala kontakter ingår i arbetet ställer det krav på att du kan uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift. Du bör ha god initiativ- och samarbetsförmåga, ordningssinne, vara flexibel samt vara utpräglat serviceinriktad. Vi söker dig som är ansvarsfull, noggrann och engagerad i uppdraget. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. B-körkort är ett krav. Egen bil är inget krav men underlättar då arbete ofta erbjuds med kort varsel. Välkommen med din ansökan! Villkor Urval och anställning kan komma ske löpande under annonseringstiden. För att få arbeta inom verksamheter som rör barn och ungdomar krävs att du visar upp ett utdrag ur belastningsregistret. Utdraget beställer du på www.polisen.se. ÖVRIGT Kungsör är en lugn och trygg kommun med närmare 8 700 invånare. Kungsör präglas av en kunglig historia och en sällsynt vacker och unik natur. Centrala Kungsör ligger högt och bebyggelsen sträcker sig ner mot Mälaren. På landsbygden finns ytterligare en tätort, Valskog. Kommunen växer och förändras hela tiden, vi planerar, utvecklar och förbättrar nya och befintliga områden. Kungsör ligger mitt i Västra Mälardalen, E20 passerar strax utanför tätorten och tågen på Svealandsbanan stannar centralt. Till grannkommunerna reser du snabbt, till Arboga, Köping och Eskilstuna tar det cirka 15 minuter, Västerås och Örebro finns inom 45 minuter och Stockholm når du på en timme med snabbtåg. I kommunen är vi cirka 700 medarbetare. Tillsammans ser vi till att de viktiga delarna i ett samhälle fungerar. Här är det nära till allt och det finns stora möjligheter för dig att utvecklas och bidra till att skapa framtidens Kungsör. Information Vi ber dig söka tjänsten via länken i denna annons för att underlätta vår hantering av inkomna ansökningar. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Kungsörs kommun strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla.
Vill du vara med och göra skillnad i människors liv? På Progressa Matchning får du vara en viktig del av en verksamhet som varje dag hjälper människor att hitta sin väg till jobb eller utbildning. Om Progressa Matchning På Progressa Matchning arbetar vi med att ge arbetssökande ett individanpassat och målinriktat stöd. Vi hjälper våra deltagare att strukturera sitt jobbsökande, matchas mot arbetsgivare och/eller hitta rätt utbildning. Vi utgår alltid från individens förutsättningar, behov och önskemål med målsättningen att varje deltagare ska komma vidare till arbete eller utbildning. Om rollen Som handledare i Rusta och Matcha kommer du att arbeta nära våra deltagare och vara ett stöd på deras väg till sysselsättning. Arbetet är både strategiskt och praktiskt – du coachar, planerar, administrerar och matchar. Du har en central roll i deltagarnas utveckling. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Hålla individuella möten med deltagare och skapa jobbsökarplaner Motivera och coacha deltagare i deras utvecklingsresa Matcha deltagare mot relevanta arbetsgivare och/eller till praktik Genomföra workshops/seminarier kring jobbsökande, arbetsmarknad och studieval Föra kontinuerlig dokumentation och uppföljning enligt Arbetsförmedlingens krav Samarbeta med arbetsgivare och utbildningsanordnare Vem söker vi? Vi söker dig som är lyhörd, strukturerad och brinner för att stötta andra att nå sina mål. Du är en god kommunikatör och trivs i mötet med människor med olika bakgrund. Du har förmågan att planera och organisera ditt arbete självständigt, och du är van att hantera både individuella möten och gruppaktiviteter. Kvalifikationer (enligt Arbetsförmedlingens krav för Rusta och Matcha): Du ska uppfylla ett av följande alternativ: Alternativ 1 Utbildning: Högskoleutbildning om lägst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt tidigare system). Arbetslivserfarenhet: Minst två (2) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Alternativ 2 Utbildning: Minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat. Med eftergymnasial utbildning räknas högskoleutbildning samt olika typer av yrkesutbildningar, till exempel kvalificerad yrkesutbildning, yrkeshögskoleutbildning, militära utbildningar och polisutbildning. Arbetslivserfarenhet: Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid i något eller några av följande yrken eller arbetsuppgifter: - Arbetsledning med personalansvar. - Rekrytering. - Omställningsarbete för arbetssökande. - Studie- och yrkesvägledning. - Handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration). - Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor. - Arbete med social- och grupp-psykologi. - Karriärvägledning. Ansökan skickas till: [email protected] Bifoga följande: CV Tjänstgöringsintyg Examensbevis/betyg
Är du en praktiskt lagd person som gillar fysiskt arbete? Då vill vi gärna att du läser den här annonsen. Isolerab söker dig som är händig, pålitlig och villig att lära sig nytt Jobbet som lösullsinstallatör Som lösullsinstallatör ingår du i ett härligt team av glada hantverkare som dagligen bidrar till att fler hem får ett optimalt inomhusklimat genom tilläggsisolering av vinden. Jobbet består av att åka hem till kunden, se över behovet och förbereda vinden. Ni bygger och monterar en landgång på vinden och blåser sedan lösullsisolering i hela vindsbjälklaget. För att klara jobbet behöver du inte ha arbetat med liknade uppgifter tidigare. Du genomgår vår internutbildning och introduktionsplan där vi lär dig allt du behöver kunna för att bli en fullfjädrad lösullsinstallatör. Vem söker vi? Vi söker dig som är praktiskt lagd, har initiativförmåga, är noggrann och har motivationen att utvecklas tillsammans med oss där positiv inställning och glädje är viktiga faktorer. För att klara jobbet är C1 eller C-körkort ett krav. Inga andra formella krav på utbildning men om du har tidigare erfarenhet från byggbranschen så är det meriterande. Du behöver också ha goda svenska-kunskaper för att kunna kommunicera med våra kunder. Jobbet är på heltid och en tillsvidareanställning med månadslön. Om Isolerab Isolerab är en ledande helhetsleverantör inom isolering, ventilation och mögelbehandling med flera tusen nöjda kunder runt om i Dalarna, Gästrikland, Västmanlands, Uppsala, Örebro och Norra Stockholm. Vi har varit verksamma i branschen i över 14 år och levererar trygghet till villaägare genom våra lösningar och produkter. Företaget har haft en snabb tillväxt de senaste åren och är just nu i en spännande expansionsfas, med en ljus framtid genom ytterligare tillväxt på både existerande och framtida marknader. Med fokus på att anställa rätt människor vill vi positionera oss som en av de starkaste spelarna på vår befintliga marknad och även kommande marknader. Idag är vi över 100 anställda och söker nu lösullsinstallatör till Västerås. Ansökningar och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts enligt överenskommelse. Vi ser fram emot din ansökan! Arbetsgivare Isolerab AB Huvudkontor Humanistgatan 2b 784 70 Borlänge 020-480010 [email protected] www.isolerab.se
Välj ett jobb för att visa detaljer