Lönespecialist / Payroll specialist
Jobbusters AB
Löne- och personaladministratörer

Din nya roll Vi söker just nu en Payroll Specialist / Lönespecialist till vår kund – ett välrenommerat företag i Västerås där du får möjlighet att arbeta i en stimulerande och utvecklande miljö tillsammans med engagerade kollegor. Som Payroll Specialist blir du en viktig del av ett team som hanterar hela löneprocessen. Du kommer att arbeta med allt från registrering av löneuppgifter till bearbetning av lönefiler – en central del av ditt uppdrag. Det innebär ansvar för löneberäkningar och att säkerställa att all information hanteras korrekt och enligt gällande regelverk. Du kommer att tillhöra Group Payroll-avdelningen där du har löpande kontakt med chefer och medarbetare, främst via deras ärendehanteringssystem ServiceNow – huvudsakligen genom e-post men även per telefon. Rollen innebär även att ge stöd och rådgivning i tolkning av lagar och avtal inom löneområdet. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Flera års erfarenhet av kvalificerat lönearbete. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande: Kunskap i ärendehanteringssystemet ServiceNow. Vem är du? För att lyckas i rollen ser vi att du är en person som trivs med att ge god service och har en naturlig vilja att hjälpa andra. Du har ett strukturerat och noggrant arbetssätt, vilket gör att du levererar med hög kvalitet även under tidspress. Du har lätt för att kommunicera, bygger snabbt förtroende i dina kontakter, och motiveras av att jobba mot uppsatta deadlines. Din förmåga att skapa ordning och reda, samtidigt som du är lösningsorienterad, gör dig till en uppskattad kollega i teamet. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Start: I april. Slut: 2025-08-31 med chans till förlängning. Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
CE-chaufförer – Dagdistribution av livsmedel
Jobwise AB
Lastbilsförare m.fl.

Om rollen Vi söker nu en ansvarstagande och engagerad CE-chaufför som vill arbeta med dagdistribution av livsmedel. Tjänsten är på heltid och förväntas starta i slutet av våren. Arbetstiderna är förlagda dagtid enligt ett rullande schema, där helgarbete förekommer. Besitter du en stark arbetsmoral, är självgående och trevlig gentemot kollegor och kunder? Då passar du utmärkt för denna roll som erbjuder en stabil arbetsmiljö och möjligheter till personlig utveckling inom transportbranschen. Våra hjärtan slår extra hårt för transportbranschen och vi har många anställda chaufförer. I videoklippet (om du klickat in dig på vår annons) får du veta mer om vad våra chaufförer tycker om oss som arbetsgivare. Arbetsbeskrivning Korta och långa körningar Distribution med 5–9 stopp till butiker och terminaler Backning och lossning vid butik Kundkontakt och service genom hela arbetsdagen Våra kompetenskrav  CE behörighet Yrkeskompetensbevis (YKB) Digitalt förarkort Truckkort Behärska svenska i tal och skrift Detta är även meriterande  Erfarenhet av körning och backning med lastbil och släp, gärna till butiker och terminaler Erfarenhet av livsmedelstransporter och hantering av kylaggregat Erfarenhet av balkning och/eller dubbelplan Dina personliga drivkrafter är av stor vikt för oss på Jobwise Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det. Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Payroll Specialist till uppdrag i Västerås 📍💼
Sway Sourcing Sweden AB
Löne- och personaladministratörer

Är du en erfaren Payroll Specialist som gillar struktur, service och att leverera kvalitet i tid? Nu söker vi dig som vill ta dig an ett uppdrag hos ett välkänt företag – med start redan nästa vecka! Om rollen Som Payroll Specialist arbetar du med hela löneprocessen tillsammans med ett engagerat team. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Registrera och bearbeta löneunderlag Utföra löneberäkningar och säkerställa korrekt hantering Kommunicera med chefer och medarbetare via ServiceNow – främst mejl, men även telefon Tolka avtal och lagar inom lön – och vara ett stöd i dessa frågor Du blir en viktig del i att leverera löner med hög kvalitet och god service. Vi söker dig som Har flera års erfarenhet inom kvalificerat lönearbete Är självgående, initiativtagande och van att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter Trivs i en kommunikativ roll med många kontaktytor Talar och skriver svenska obehindrat Uppdraget i korthet Start: 14 april 2025 Slut: 31 augusti 2025 Omfattning: Heltid (40 h/vecka) Plats: Västerås (på plats, ingen distans) Ansök direkt! Ansökningstiden löper ut den 15 apr 2025 Vi presenterar kandidater löpande – vänta inte till sista dagen. Är du intresserad? Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

11 april 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
Kjell & Company Västerås söker säljare med servicekänsla och teknikintre...
Kjell & Co Elektronik AB
Butikssäljare, fackhandel

Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 1-2 dagar i veckan i våra butiker i Västerås. Det finns goda chanser till en större tjänst efter sommaren! En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Kjell & Company

11 april 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
R&D Scientist in Electromagnetics for High Power applications
Hitachi Energy Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

The opportunity Innovation is the heart of Hitachi Energy, and our research centres are the backbone. Join us if you have outstanding scientific or technical expertise as well as drive and passion. You will work in dynamic, motivated, and creative team with a wide range of experience and competence and with access to highly advanced laboratory facilities.  For our research center in Sweden, we are looking for a research scientist with expertise in the area of Electromagnetics for High Power Applications. You will work in dynamic, motivated, and creative teams with a wide range of experience and competence and with access to highly advanced laboratory facilities. How you´ll make an impact As an expert in the field of electromagnetics for high power applications, your role would involves identifying technical requirements and driving innovation in the area of sustainable energy infrastructure for the future power grids. You will be responsible for developing and providing solutions for technical challenges in R&D projects. This will include validating new concepts through software simulations or laboratory tests and optimizing these solutions to meet the necessary technical requirements. Your work will also involve managing R&D projects or work-packages with a structured working style, target-oriented strategy, and effective leadership. You will be expected to create ideas and proposals for R&D projects that improve manufacturing processes and design for high-voltage power apparatus, with a clear business focus. In addition, you will be required to support other R&D projects that require electromagnetics competence. You will be expected to interact and actively communicate with team members, customers, suppliers, as well as collaborators in partner companies and universities. Your work will result in delivering outcomes in the form of software, hardware, technical reports, patent applications, scientific papers, and presentations. You will also be expected to build a network in the company and actively share your knowledge and expertise. Your background PhD in either of the following areas - Electrical Engineering, High Voltage Engineering, Power System Engineering, or a related field with a strong focus on electromagnetic modelling. Demonstrated expertise in computational electromagnetism. You have prior experience of designing and conducting relevant experimental studies. Knowledge and/or research experience with high-voltage power apparatus such as transformers, reactors, generators, or switchgears. Knowledge of high-voltage phenomena such as corona, partial discharge, insulation breakdown and degradation would be beneficial. Experience in electromagnetic interference and compatibility would also be advantageous, as would experience in designing high-voltage power apparatus. If you have previous experience of leading R&D projects, this would be considered an advantage. Excellent leadership and communication skills, team player attitude, creative and take initiative. You are fluent in English, both written and spoken. What We Offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally A mentor to support you throughout the onboarding phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More About Us Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you? Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Recruiting Manager Lokman Hosain, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Bo Westman, +46 107-38 38 04; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Gustaf Hedström, [email protected].

11 april 2025
Sista ansökan:
7 oktober 2025
HR Business Partner Senior Manager
Hitachi Energy Sweden AB
Personal- och HR-specialister

Senior HR Business Partner Grid Components, Hub HV Europe The opportunity: Hitachi Energy is seeking a dynamic Senior HR Business Partner (HRBP) to support the Grid Components (GC) business within Hub High Voltage (HV) Europe and additionally to support the Hub HV Europe Marketing & Sales Leaders. Reporting to the Hub HV Europe HRBP, this role holder will lead a team of GC HRBP’s working with GC leaders to deliver the people strategy as well as supporting the HV Europe Marketing & Sales Leader. If you are an experienced individual who has proven collaboration skills, working with diverse stakeholders across cultures aswell as understanding business drivers and able to drive the implementation of appropriate people strategies, we want to hear from you! This position is preferably based in Västerås or Ludvika, Sweden, or other key HV-locations. How you will make an impact Partner with business leaders and key stakeholders to support the formulation and achievement of business strategies. Provide relevant and timely interventions to continuously improve and enhance organizational performance and engagement, with a focus on short, medium, and long-term goals. Drive the coordination and implementation of HR processes such as capability and workforce planning (C&WP), talent development, performance management, and engagement. Ensure these key processes are fully leveraged to achieve maximum benefits for the business. Ensure robust capability and workforce planning is undertaken with a focus on longer-term business needs. Collaborate closely with Talent Acquisition to devise strategies and tactics to deploy and achieve these plans. Work closely with HR Centers of Excellence (COEs) and Country HR to drive further improvements and provide increased support to the business. Build a performance culture within the business by focusing on the development of high-performing teams and optimal organization structures to achieve business success. Identify performance issues and collaborate with line managers and HR Business Partners (HRBPs) to address them. Drive reward programs for individuals and teams that are linked to business priorities and Compensation & Benefits (C&B) guidelines. Create and continuously enhance a diverse and inclusive work environment. Proactively support organizational change programs with highly effective execution plans and change management interventions. Your background Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field. Master's degree is a plus. Experience of leading a team, preferably of HR professionals. Proven experience as an HR Business Partner (across multi locations) or in a similar role, preferably within the power and energy industry, or another international company with a complex matrix organization. Experience leading projects and implementing new procedures. Strategic mindset as well as data analysis abilities. Forward thinking, able to develop and implement innovative ideas. Excellent communication, negotiation and interpersonal skills, with the ability to build relationships at all levels of the organization. Fluency in English is mandatory. Analytical mindset with the ability to interpret data and provide meaningful insights and being structured and organized in your approach. Experience of working across diverse cultures and geographies. More about us Our flexible working practices help you optimize personal and business performance while creating an environment where all employees can develop their skills and grow. Do you find this position interesting? Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Questions regarding the position? Please contact Hiring Manager Paula Johnson [email protected] – other questions can be asked to Talent Partner [email protected]. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Philip Bengtsson, +46 107-38 25 17; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Michael Fosselius, +46 107-38 46 19.

11 april 2025
Sista ansökan:
7 oktober 2025
Företagssäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Västerås. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Västerås. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på några av Sveriges ledande affärsmagasin såsom Dagens Medicin, Privata Affärer och Byggindustrin för att nämna några. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi i ”VLT-huset” på Slottsgatan 27 i centrala Västerås. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

11 april 2025
Sista ansökan:
7 oktober 2025
Research Scientist for Power Electronics
Hitachi Energy Sweden AB
Personal- och HR-specialister

The opportunity Innovation is the heart of Hitachi Energy and our research centers are the backbone. Join us if you have outstanding scientific or technical expertise as well as drive and passion. Through your research projects you will become part of company-wide community that will shape and help you to develop your career into a technical or managerial leader. Prior knowledge about power systems is welcome, but it is not a requirement. For our research center in Sweden, we are looking for a research scientist with expertise in the area of Power Electronics. You will work in dynamic, motivated, and creative teams with a wide range of experience and competence and with access to highly advanced laboratory facilities. How you’ll make an impact Identify technical requirements and drive innovation within the area of future sustainable energy Develop and provide solutions for technical challenges in R&D projects Conduct laboratory tests, analyze data, and improve/optimize to demonstrate feasibility of new concepts Lead R&D projects or work-packages with a structured working style, target-oriented strategy, and effective leadership Create ideas and proposals for R&D projects within the domain of energy systems Interact and actively communicate with team members, customers, suppliers, as well as collaborators in partner companies and universities Deliver results in the form of software, hardware, technical reports, patent applications, scientific papers, and presentations Build a network in the company and actively share your knowledge and expertise Your background You have a PhD in Electrical Engineering specializing in power electronics, power systems or a comparable master’s degree combined working experience. Experience of PE converter/controller design, and hardware implementation It is beneficial if you have knowledge and experience using multiple technical disciplines in specialized areas such as (not limited to) energy storage, machine-learning We consider it to be an advantage if you have previous experience of leading R&D projects You have a curious mindset and can easily adapt to new challenges. You have excellent communication skills and team player attitude. Fluency in English, both written and spoken More about us Are you ready for a new exciting challenge? Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Recruiting Manager Nan Chen, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Jonas Hedberg, +46 (10) 7380775. Other questions can be directed to Talent Acquisition Partner, Gustaf Hedström, [email protected]

11 april 2025
Sista ansökan:
7 oktober 2025
Bilplåtslagare till kund i Västerås

Nu söker vi en erfaren bilskadetekniker till vår kund i Västerås. Ta chansen och sök idag! Om tjänsten Du kommer i denna tjänst att arbeta med krockskadade bilar på många olika bilmärken och hantera såväl små reparationer som stora strukturskador. Exempel på arbetsuppgifter: Byta och rikta karossdetaljer Svetsa, limma och nita Demontering och montering Samverka med planering, skadeberäknare och arbetsledare för att skapa goda resultat Din profil Vi söker dig som är erfaren bilskadetekniker med flerårig erfarenhet. Du har förmågan att arbeta självständigt, är serviceinriktad, engagerad och noggrann. Det är viktigt för oss att du blir en i gänget, att du har stor social kompetens och god samarbetsförmåga. Utöver detta ser vi gärna att du har datavana och förstår hur tidsstämpling fungerar. Tjänsten förutsätter att du har B-körkort. Du behärskar svenska väl i tal och skrift. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna på 0738558647 eller via mail: [email protected]. Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Om Fordonsakademin Vi är specialister på att kompetensförsörja fordonsbranschen. Företaget startades av specialister inom fordonsbranschen med mångårig erfarenhet från verkstadsarbete. Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster är vi med och verkar för en kompetenshöjning i branschen. Vi är en del av Arenakoncernen som med sin närvaro på över 160 orter i Sverige finns tillgängliga i hela landet. Vi tror på varje människas förmåga. Starka individer lyfter varandra. Steg för steg hjälper vi medarbetare och företag att utvecklas och bli starkare – så starka att de i sin tur lyfter andra. Värderingar Vi brinner för att matcha ihop arbetssökanden med företag, och vårt arbete sker helhjärtat i alla delar för att hela processen ska lyckas. Vi är alltid personliga, engagerade och professionella i alla våra uppdrag och möten.

10 april 2025
Sista ansökan:
27 september 2025
Elkonstruktör
Procruitment AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Om kunden Vår kund är ett innovativt och engagerat teknik- och konsultföretag som fokuserar på att leverera lösningar som skapar värde för både kunder och samhälle. Med starka rötter i Norden kombinerar de lokal expertis med internationell erfarenhet och möter utmaningar med både kompetens och nytänkande. De verkar inom flera sektorer, inklusive energi, förnybar teknik och industri, och erbjuder tjänster inom ingenjörskonst, projektledning och digitalisering. Om tjänsten Som elkonstruktör kommer du att arbeta med spännande projekt inom områden som energi, industri/produktutveckling och process. Detta innebär att du kommer att få konstruera allt från maskiner, elskåp och elnät till relaterade produkter och lösningar kring olika energikällor. Du kommer att vara med från början till slut och ta dig an allt från idé till färdig lösning, där dina arbetsuppgifter bland annat kommer att bestå av; Elkonstruktion av maskiner, skåp och system Dimensionering och val av komponenter och kablage Framtagning av ritningar och tekniska specifikationer Kvalitetssäkring och teknisk granskning Delta i FAT och SAT Projekten kan innebära nyutveckling samt produkt- och maskinuppdateringar, och med din vilja, personliga ambition och kompetens, i samarbete med kunden, kommer du att skapa stora möjligheter för din framtid. Din kompetens Erfarenhet av elektrisk konstruktion  Arbetat med elkraftanalyser, beräkning av bla kortslutning och effektförlust Högskoleutbildning inom elektronik eller elkraft, alternativt civilingenjörsutbildning Behärska engelska i tal och skrift, svenska är meriterande  Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Västerås eller Ludvika  Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.

10 april 2025
Sista ansökan:
27 september 2025