Account Manager till Litium
Academic Work Sweden AB
Företagssäljare

Bli en nyckelspelare i Litiums tillväxtresa! Litium är en av Nordens ledande e-handelsplattformar och hjälper sina kunder att bli framgångsrika inom digital handel. De möjliggör skalbara, flexibla och innovativa lösningar som driver tillväxt i den digitala världen. Är du en relationsbyggare med erfarenhet av uppsökande försäljning? Vill du utvecklas i ett SaaS-bolag i tillväxt med stort ansvar, frihet och möjlighet att arbeta med några av Nordens mest spännande e-handelsbolag? Då kan detta vara rollen för dig! OM TJÄNSTEN Litium är en molnbaserad e-handelsplattform som hjälper företag att växa inom digital handel genom att erbjuda kraftfulla verktyg för produktinformation, innehållshantering och kundupplevelse. Som en ledande aktör i Norden möjliggör vi skalbara och flexibla lösningar som driver tillväxt för både B2B- och B2C-företag. De befinner sig i en spännande expansionsfas och söker nu en Account Manager som brinner för försäljning och vill vara med och på Litiums tillväxtresa. Du kommer ingå i ett litet men dedikerat team där du jobbar nära erfarna säljare och en nyrekryterad kollega. Litium jobbar med ett stort partnernätverk med konsultbolag som du kommer jobba tillsammans med för att driva dina affärsmöjligheter i mål. Som Account Manager får du en central roll i att skapa tillväxt genom att identifiera och vinna nya kunder på den nordiska marknaden. Du kommer att arbeta med prospektering, mötesbokning, behovsanalys och försäljning av Litiums plattform. Vi söker dig med en målinriktad mentalitet som drivs av att skapa nöjda kunder och driva försäljning. Du erbjuds - En central roll i ett snabbväxande bolag med stark tillväxtresa bakom och framför sig - Möjlighet att arbeta med några av Nordens mest spännande e-handelsbolag - Tydlig onboarding och inkluderande företagskultur samt nära samarbete med ledningsgrupp och säljchef - Fast lön + attraktiv provisionsmodell med tydliga mål - Friskvårdsbidrag på 5 000 kr, 30 dagars semester, kollektivavtal och tjänstepension - Stor frihet och ansvar – hybridarbete med kontor centralt i Stockholm - Långsiktiga karriärmöjligheter och utveckling inom försäljning och affärsutveckling. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Du kommer att få en tydlig onboarding där du får sitta med ledningsgrupp, förstå erbjudandet, lära känna partnernätverket och börja ringa samtal i samspel med din nya kollega. Under de första veckorna fokuserar ni på att bygga pipe tillsammans, få feedback från kund och växa in i rollen med stöd från ett engagerat team. * Prospektera och identifiera nya kunder i Norden – främst inom medelstora till stora bolag * Boka och genomföra säljmöten, majoritet digitalt men viss fysik närvaro * Driva hela säljcykeln – från första möte till workshop, kravställning, offert och avslut * Samverka med Litiums partner nätverk (konsulthus och leveranspartners) * Representera Litium i dialog med VD:ar, säljchefer och ledningsgrupper VI SÖKER DIG SOM - Har ett intresse för försäljning och en stark vilja att utvecklas inom B2B-försäljning. - Universitetsutbildning, yrkeshögskola alt. relevant erfarenhet från försäljning, gärna inom SaaS/digitala plattformar med dokumenterad historik av att överträffa försäljningsmål - Erfarenhet av nykundsbearbetning, avtalsförhandlingar med starka kommunikationsfärdigheter, både skriftligt och muntligt på svenska och engelska - Har B-körkort För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Har en målfokuserad mentalitet och drivs av att hitta nya affärer och överträffa mål - Är prestigelös, lyhörd och professionell i ditt sätt att kommunicera - Har hög aktivitetsnivå och gillar att ta initiativ - Är nyfiken, strukturerad och trygg i komplexa säljsituationer Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Litium är ett svenskt techbolag i stark tillväxt som omsätter ca 80 miljoner och består av 25 medarbetare. Vi har ett starkt partnernätverk med 50 konsulter som säljer och implementerar vår produkt, vilket innebär att du kommer arbeta nära både kunder och externa leveransteam. Du arbetar nära ett engagerat team och tempot är högt och tillväxtresan har bara börjat. Litiums plattform används av bolag som vill skapa framtidens e-handelsupplevelse – från första klick till konvertering. Vi samarbetar med flera tredjepartsleverantörer och är centrala i många stora digitaliseringsprojekt. Läs mer här.

27 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Direktrekrytering av säljare till Bredband2!

Är du driven, resultatorienterad och har tidigare erfarenhet av försäljning? Då har vi den perfekta tjänsten som säljare på Bredband2! Vi på StudentConsulting har den stora äran att jobba med rekrytering till ett så starkt varumärke som Bredband2. Bredband2 är Sveriges tredje största fiberleverantör och ser till att en halv miljon människor kan surfa, streama och roa sig på ett tryggt sätt i sin egen takt. De levererar data-, telekommunikation och säkerhetslösningar till både företag och privatpersoner. De arbetar med stort kundfokus och relationsskapande som byggstenar i verksamheten. Nu söker de fler stjärnsäljare som kommer arbeta med förlängning av befintliga företagskunder inom bostadsrättsföreningar. I rollen kommer du ha översikt över befintliga kunders avtal, och därefter ha dialog med kund om fortsatt behov efter avtalsperioden. Som säljare tror vi att du brinner för att utbilda och coacha dina kunder genom Bredband2s produkter och tjänster, på ett lyhört och kreativt sätt. Det är stort fokus på relationsbyggande försäljning och att aktivt arbeta med affärsmöjligheter. Rollen kan även komma att innefatta prospektering och nykundsbearbetning när så krävs. Till din hjälp har du Bredband2s egenutvecklade IT-system där du på ett strukturerat sätt kan följa dina leads under hela processen, från prospektering till kund. I denna roll kommer du att jobba självständigt i en stimulerande och engagerad miljö. Du kommer att jobba i ett sammansvetsat mindre team och det finns en tydlig utvecklingsplan för att växa inom bolaget. Bredband2 erbjuder dig: - Chansen att jobba i en självständig, utvecklande och utmanande miljö där du besitter frihet under ansvar. - Ett öppet kontorslandskap där fokus ligger på teamkänsla och arbetsglädje! - Möjligheten att påverka din lön utefter ditt engagemang och driv. - Att ingå i ett team där du kan bolla idéer, tankar och säljstrategier - Kick-Offs, Afterwork och andra roliga aktiviteter tillsammans med ditt team. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att vi på StudentConsulting ansvarar för processen, men du kommer bli anställd direkt av Bredband2 i Malmö. Tjänsten är förlagd på heltid under kontorstider och inleds med en provanställning på sex månader. Tillsättning sker så snart vi har hittat rätt kandidat. DETTA SÖKER VI Viktigt för tjänsten är att du älskar försäljning och din personlighet är därför det som väger tyngst. Det är däremot mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet av bredband- och telecombranschen. Vi ser gärna att du även har följande kvalifikationer: - Du är affärsmässig och relationsskapande - Du är resultatorienterad - Du drivs av det sociala spelet mellan människor - Du har ett brinnande engagemang för försäljning - Du ser möjligheter och lösningar i utmaningar Vill du hitta din framtida arbetsplats och tycker att beskrivningen ovan stämmer in på dig? Skicka in din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

27 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Partneransvarig Militum Respons
Militum Respons AB
Företagssäljare

Vi vill hjälpa till att höja statusen för alla människor som verkar för vårt lands skydd och säkerhet. Alla dem som fått samhällets förtroende att göra de svåraste valen och utföra de tuffaste uppgifterna om och när det krävs. Militum Respons tidigare Militärrabatt har sedan 2017 förhandlat fram förmåner och rabatter till Sveriges säkerhetspersonal. Vi ska vara den självklara länken mellan företag och försvaret, polisen, tullen, kustbevakningen eller räddningstjänsten. Därför söker vi 2 till som ska vara med på denna resa. Kika gärna in vår hemsida för att läsa mer om oss och vilka som är våra partners idag: www.militum.se Vi söker dig som vill knyta nya kontakter och är bekväm med att göra affärer via telefon och teamsmöten. En självklarhet för oss är att jobba efter tydligt uppsatta mål. Du ska kunna upprätthålla en hög aktivitet, kunna leda dig själv och trivs med att jobba i team. Det är dags för oss att ta nästa steg som växande organisation med stora ambitioner och därför vill vi hitta dig som är likasinnad. Intervjuer kommer att ske löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.

27 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Innesäljare

Upsales Agent till Fortum i Göteborg Om kunden: Fortum är ett europeiskt energiföretag med verksamhet i mer än 40 länder. Vi förser våra kunder med el, gas, värme och kyla samt smarta lösningar för att förbättra resurseffektiviteten. Vi vill involvera våra kunder och samhället i omställningen till en renare värld. Tillsammans med vårt dotterbolag Uniper är vi den tredje största producenten av CO2-fri el i Europa. Med ca 19 000 anställda och en gemensam omsättning på 69 miljarder euro har vi storleken, kompetensen och resurserna att driva energiomställningen framåt. Fortums aktie är listad på Nasdaq Helsinki och Unipers aktie på Frankfurtbörsen. Arbetsuppgifter: Är du nyfiken på en karriär inom försäljning och vill börja med att jobba med merförsäljning . Då kan detta vara tjänsten för dig! Fortum arbetar med att anpassa och sälja elavtal till företag och privatpersoner i hela Sverige. Med fokus på kundnytta och hållbarhet hjälper vi våra kunder med att få de bästa Elavtalen. I Rollen som Upsales Agent kommer du att: Tjänsten innebär att aktivt ringa ut och arbeta med merförsäljning av trygghetspaket och ID skydd. Kvalifikationer: Vi letar efter dig som brinner för att alltid leverera god service och goda resultat i ditt arbete. Som person är du ansvarstagande, serviceminded och du ser dig själv som en teamplayer. Du trivs med att arbeta mot både individuella och gemensamma resultat. Din inställning är positiv och du sprider energi till både kollegor och kunder. Du är en lösningsorienterad och engagerad person som ser möjligheter i ditt arbete. Denna roll kräver att du har goda språkfärdigheter i både svenska och engelska.  Övrigt: Minst gymnasieexamen  Du har lätt för att hantera olika system Kunna kommunicera obehindrat på engelska och svenska, både i skrift och tal. (Andra språk är meriterande) Det är starkt meriterande med tidigare erfarenhet av Försäljning Kunna arbeta 100% Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor är du varmt välkommen att maila ansvarig rekryterare Amir Sten på [email protected]

27 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Mediasäljare B2B

Account Manager – För dig som vill ta nästa steg i din mediekarriär! Om Human Performance: Är du redo att ta din resa inom medieförsäljning till nästa nivå? På Human Performance AB får du chansen att arbeta i en dynamisk och affärsfokuserad miljö där du kan växa och utvecklas till din fulla potential. Vi söker nu fler drivna och engagerade medarbetare som vill göra karriär inom mediebranschen och vara en del av vårt framgångsrika team.  Vi på Human Performance arbetar tillsammans med Sveriges största mediehus, vilket ger dig en plattform att skapa effektiva och kraftfulla kampanjer för kunder inom en rad olika branscher. Vårt kontor är centralt beläget i Stockholm med en inspirerande utsikt över vattnet – en perfekt plats för att låta kreativiteten flöda. Arbetsuppgifter: Som Acoount Manager hos oss får du en central roll i att bygga upp och vidareutveckla kundrelationer. Du får möjlighet att självständigt arbeta med att identifiera nya affärsmöjligheter, skapa kreativa kampanjlösningar och ta ansvar för hela processen från idé till avslut. Här har du friheten att välja vilka kunder du vill arbeta med och att sätta din egen prägel på både arbetet och din karriär. Kvalifikationer: Ä r en driven och målinriktad person med en passion för försäljning och en stark vilja att lyckas. Även om du är i början av din karriär ser vi gärna att du har viss erfarenhet av försäljning eller ett naturligt affärstänk. Du är strukturerad och organiserad i ditt arbete, har en kreativ ådra och en förmåga att hitta lösningar som skapar värde för kunderna. För att trivas hos oss behöver du vara en social och prestigelös person som brinner för att bygga relationer och nå högt uppsatta mål. Vi erbjuder: En plats i ett framgångsrikt och positivt team. Goda möjligheter att utvecklas och göra karriär inom företaget. Konkurrenskraftig lön med fast grund och generös provisionsmodell. Roliga aktiviteter och en arbetsmiljö med högt i tak. Övrigt: Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor är du varmt välkommen att maila ansvarig rekryterare Amir Sten på [email protected]

27 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
IT-säljare till Nordlo i Örebro!

IT-säljare till Nordlo i Örebro! Är du en driven relationsbyggare som älskar nykundsbearbetning? Då är det dig vi söker! Nordlo befinner oss i en spännande tillväxtfas och söker nu en självgående och orädd IT-säljare som vill vara med och utveckla vår affär i Örebro och omkringliggande regioner. Din roll blir att öppna nya dörrar, utveckla nuvarande kunder, skapa långsiktiga relationer och bidra till att våra kunder lyckas med sin digitalisering.   Om Nordlo Nordlo är IT-partnern som sätter både medarbetare och kunder först. Deras framgång bygger på engagerade kollegor med passion för hållbara lösningar – tillsammans skapar de affärsvärde och gör skillnad. Hos Nordlo är innovation, trivsel och delaktighet centralt, där alla har potential att bidra med idéer som formar framtiden.   Din roll Som IT-säljare hos Nordlo kommer du att: Prospektera, boka möten och bearbeta nya kunder i Örebro med omnejd – du är vår dörröppnare! Följa upp offerter och dialoger för att säkerställa att inga affärer faller mellan stolarna. Hantera och utveckla befintliga kunder – relationsbyggande är en nyckel till framgång. Identifiera behov inom olika affärsområden, som t.ex. IT-drift, säkerhet och molntjänster. Genomföra cirka 20 kundmöten per månad (fysiskt eller via Teams). Samarbeta nära med våra tekniska experter inför och under kundmöten. Arbeta mot tydliga mål för försäljning av tjänster, produkter och återkommande intäkter.   Vi söker dig som Har ett starkt driv – du lyfter telefonen, bokar möten och får energi av att träffa nya kunder. Är självgående – du behöver inte bli “ledd i handen” utan tar själv initiativ och ansvar. Är orädd – du tvekar inte att ta kontakt, även om det innebär kalla samtal. Är social och kommunikativ – du trivs i dialogen med både nya och befintliga kunder. Har personlig mognad och inger förtroende. Har en positiv inställning och ser möjligheter där andra ser hinder. Har gärna erfarenhet av IT-försäljning och ett bra kontaktnät i regionen (meriterande men inget krav).   Vad vi erbjuder Ett starkt varumärke och en väletablerad kundbas. Ett fritt och självständigt arbete – frihet under ansvar. Möjlighet att utforma din lönemodell – fast lön med potential till bonus/provision. Tekniska specialister som stöttar dig i kunddialoger. Ett nära team med bra stämning och framtidsfokus. Möjlighet att växa in i en ledande säljroll längre fram.   Placering Ditt huvudsakliga område är Örebro med omnejd. Du behöver inte bo i Örebro – vi värderar resultat högre än geografi. Däremot ser vi gärna att du är på kontoret ett par dagar i veckan för gemenskap och samarbete.   Ansökan Urval sker löpande – skicka in din ansökan så snart som möjligt! Välkommen till Nordlo – tillsammans skapar vi framtidens IT-lösningar!   Om Professionals Nord och rekryteringsprocessen Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord i samarbete med Nordlo. Tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att du kommer att anställas direkt av Nordlo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jesper Wingqvist på [email protected].

27 juni 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Key account manager
Randstad AB
Företagssäljare

Arbetsbeskrivning Vill du driva tillväxten för ett av Sveriges mest dynamiska energidrycksvarumärken? Celsius söker en driven och strategisk Key Account Manager med totalansvar för att maximera affärerna hos våra viktigaste kunder inom dagligvaruhandeln. Det här är en nyckelroll där du får möjlighet att direkt påverka vår expansion och ta ett helhetsgrepp om affären. Du kommer att arbeta i en entreprenöriell miljö med korta beslutsvägar och fantastiska utvecklingsmöjligheter. Vi letar efter dig med erfarenhet som Key Account Manager eller Category Manager inom FMCG, gärna med bakgrund från dryckesbranschen. Du har en djup förståelse för den svenska dagligvarukanalen och har bevisat din förmåga att leverera resultat i strategiska kategoriprojekt. Vi ser att du är självgående, proaktiv och en mästare på att bygga framgångsrika partnerskap. Hos oss får du möjlighet att växa, både som person och i din roll, i en motiverande arbetsmiljö. Rekryteringen sker via Randstad. Frågor? Kontakta Hanna Wide på [email protected]. Urval sker löpande och intervjuer kommer att påbörjas vecka 33. För anställning hos Celsius krävs en godkänd bakgrundskontroll, och vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg. Välkommen med din ansökan! Ansvarsområden Ansvara för att utveckla och implementera tydliga, långsiktiga kanalstrategier. Driva tillväxt och lönsamhet hos nyckelkunder med ett helhetsansvar för affären. Förhandla avtal som omfattar listningar, priser, kampanjer och sortiment. I samarbete med kunderna, utveckla och implementera gemensamma affärsplaner och strategiska kategoriprojekt. Kontinuerligt analysera och utvärdera aktiviteter och strategier för att skapa handlingsplaner som optimerar affären. Säkerställa synlighet och tillgänglighet i butik genom nära samarbete med fältsäljteamet. I nära samarbete med leveransteamet, säkerställa goda servicegradsnivåer och prognosprecision. Kvalifikationer För att lyckas i rollen som Key Account Manager ser vi att du har: Flera års erfarenhet som Key Account Manager eller Category Manager inom FMCG. God förståelse för den svenska dagligvarukanalen och dess strukturer. Flytande kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Dokumenterad erfarenhet av förhandlingar, kampanjplanering och strategiska kategoriprojekt med nyckelkunder. Erfarenhet av att driva tvärfunktionella projekt och bygga nätverk. God förståelse för datadrivet arbete med verktyg som Nielsen, CRM, Customer Insight-verktyg och Power BI. Goda kunskaper i Microsoft Office-program (Excel & PowerPoint). B-körkort. Det är meriterande om du har: Erfarenhet av att arbeta med dryckesprodukter. En relevant akademisk bakgrund inom ekonomi, marknadsföring eller liknande. Vi söker dig som är självgående och proaktiv, och besitter en stark förmåga att etablera långsiktiga och givande partnerskap. Du är analytisk, en skicklig kommunikatör i både tal och skrift, och motiveras av att nå ambitiösa mål. Du tar fullt ägarskap för dina ansvarsområden och drivs av att leverera mätbara resultat. Om företaget Celsius Sweden AB Celsius grundades i USA 2004. Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken för aktiva människor i Norden och världen. Den lanserades för första gången i Sverige 2009 – vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin funktionella drycker och energidrycker. med stor framgång på dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. Celsius är, och har alltid varit helt vegansk och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. Celsius innehåller sju olika vitaminer och därtill grönt te, ingefära, guarana och koffein. • Verksamma i 20 år • 15 länder • ca 500 medarbetare (Cirka 60 i Sverige) • 10 Miljarder i omsättning globalt per år

27 juni 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Junior Account Manager
Jobbplats Sverige AB
Företagssäljare

RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG! Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Registrera dig snabbt och enkelt på RecNet.se Vi söker nu en ny Junior Account Manager till vår kund inom telefoni och växlar. Vår kund är en kund som finns över hela Sverige och är en av ladets ledande leverantörer av telefoni och växlar. Företaget har avtal med de flesta operatörer och kan leverera de bästa lösningar ut ifrån kundens Behov. Företaget har över 50 anställda och har många utmärkelser om försäljning och arbetsplats. Företaget satsar mycket på trivsel och vidareutveckling. Vill du arbeta på en spännande arbetsplats med mycket framgång och som har högt i tak och riktigt bra förtjänst möjligheter då har vi jobbet åt dig! Arbetsuppgiften går ut på att besöka kunder som har behov av nya lösningar för telefoni och växlar. Du kommer att ha en bred portfölj med lösningar och kommer alltid att kunna erbjuda kunden den bästa lösningen som är fördelaktig för kunden. Dina möten bokar du till viss del själv och några är förbokade. Mötena sker till företag i alla storlekar. Du bygger även upp ett eget kundregister som du senare bearbetar. De som har jobbat ett tag arbetar bara med sitt kundregister och bearbetar nästan inga nya kunder. Fokus ligger högt på nöjda kunder och vilket gör att du kommer ha en kundstock med glada och taksamma kunder som vill att du kontaktar dem igen. Arbetstider 8:00 – 17:00. Lön 25 000 + Provision. Mål lön 36 000. Vi söker dig som vill arbeta med försäljning på en personlig nivå och som vill utvecklas till en bra säljare med nöjda kunder. Vi ser gärna att du har minst 3 månaders erfarenhet av försäljning sedan tidigare Rekryteringen sker löpande så vänta inte med din ansökan.

27 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Junior Account Manager
Jobbplats Sverige AB
Företagssäljare

RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG! Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Registrera dig snabbt och enkelt på RecNet.se Vi söker nu en ny Junior Account Manager till vår kund inom telefoni och växlar. Vår kund är en kund som finns över hela Sverige och är en av ladets ledande leverantörer av telefoni och växlar. Företaget har avtal med de flesta operatörer och kan leverera de bästa lösningar ut ifrån kundens Behov. Företaget har över 50 anställda och har många utmärkelser om försäljning och arbetsplats. Företaget satsar mycket på trivsel och vidareutveckling. Vill du arbeta på en spännande arbetsplats med mycket framgång och som har högt i tak och riktigt bra förtjänst möjligheter då har vi jobbet åt dig! Arbetsuppgiften går ut på att besöka kunder som har behov av nya lösningar för telefoni och växlar. Du kommer att ha en bred portfölj med lösningar och kommer alltid att kunna erbjuda kunden den bästa lösningen som är fördelaktig för kunden. Dina möten bokar du till viss del själv och några är förbokade. Mötena sker till företag i alla storlekar. Du bygger även upp ett eget kundregister som du senare bearbetar. De som har jobbat ett tag arbetar bara med sitt kundregister och bearbetar nästan inga nya kunder. Fokus ligger högt på nöjda kunder och vilket gör att du kommer ha en kundstock med glada och taksamma kunder som vill att du kontaktar dem igen. Arbetstider 8:00 – 17:00. Lön 25 000 + Provision. Mål lön 36 000. Vi söker dig som vill arbeta med försäljning på en personlig nivå och som vill utvecklas till en bra säljare med nöjda kunder. Vi ser gärna att du har minst 3 månaders erfarenhet av försäljning sedan tidigare Rekryteringen sker löpande så vänta inte med din ansökan.

27 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Junior Account Manager
Jobbplats Sverige AB
Företagssäljare

RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG! Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Registrera dig snabbt och enkelt på RecNet.se Vi söker nu en ny Junior Account Manager till vår kund inom telefoni och växlar. Vår kund är en kund som finns över hela Sverige och är en av ladets ledande leverantörer av telefoni och växlar. Företaget har avtal med de flesta operatörer och kan leverera de bästa lösningar ut ifrån kundens Behov. Företaget har över 50 anställda och har många utmärkelser om försäljning och arbetsplats. Företaget satsar mycket på trivsel och vidareutveckling. Vill du arbeta på en spännande arbetsplats med mycket framgång och som har högt i tak och riktigt bra förtjänst möjligheter då har vi jobbet åt dig! Arbetsuppgiften går ut på att besöka kunder som har behov av nya lösningar för telefoni och växlar. Du kommer att ha en bred portfölj med lösningar och kommer alltid att kunna erbjuda kunden den bästa lösningen som är fördelaktig för kunden. Dina möten bokar du till viss del själv och några är förbokade. Mötena sker till företag i alla storlekar. Du bygger även upp ett eget kundregister som du senare bearbetar. De som har jobbat ett tag arbetar bara med sitt kundregister och bearbetar nästan inga nya kunder. Fokus ligger högt på nöjda kunder och vilket gör att du kommer ha en kundstock med glada och taksamma kunder som vill att du kontaktar dem igen. Arbetstider 8:00 – 17:00. Lön 25 000 + Provision. Mål lön 36 000. Vi söker dig som vill arbeta med försäljning på en personlig nivå och som vill utvecklas till en bra säljare med nöjda kunder. Vi ser gärna att du har minst 3 månaders erfarenhet av försäljning sedan tidigare Rekryteringen sker löpande så vänta inte med din ansökan.

27 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025