Äldreomsorgschef
Sök bland 20 lediga jobb som Äldreomsorgschef och börja ditt nya yrkesliv idag!
Heja Olofström! Olofströms kommun ska verka och ge bra service åt kommuninvånarna. För att kunna ge den service som kommuninvånarna förväntar sig är medarbetarna vår främsta resurs. Engagerade och delaktiga medarbetare som vågar prova nya saker och som strävar efter en bra kvalité gör Olofströms kommun till en attraktiv kommun som man vill bo i, verka i och besöka. Med en öppen och tydlig kommunikation skapar vi tillsammans ett bra arbetsklimat som lyfter välmående på arbetsplatsen. Hos oss på Olofströms kommun är det din talang, ambition och kompetens som är avgörande. Välkommen till Olofström! Beskrivning Äldreomsorgen i Olofström arbetar med ständiga förbättringar och vi behöver nu dig på denna resa! Vår ledningsgrupp är en driven och positiv grupp som tillsammans sätter stort värde i att vi finner stöd och hjälp hos varandra. Nu söker vi dig som vill arbeta som enhetschef inom äldreomsorgen i Olofströms kommun! Beroende på vem du är, din erfarenhet och hur väl det matchar våra tankar på organisationen framåt så kan placering vara antingen i hemtjänst eller särskilt boende. Eller kanske till och med en kombination? Arbetsuppgifter Som enhetschef har du ansvar för verksamhet, personal, arbetsmiljö och budget. Ditt uppdrag är att skapa goda förutsättningar för medarbetarna och verka för att alla arbetar mot uppsatta mål. I det dagliga arbetet leder du verksamheten utifrån ett salutogent förhållningssätt. Du utformar verksamheten tillsammans med teamet som består av dig som enhetschef, undersköterska, sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut. I Olofströms kommun arbetar vi med individens behov i centrum, och i detta är teamarbetet avgörande. Organisatoriskt är du underställd verksamhetschefen och ingår i en ledningsgrupp, där du i nära samarbete med dina kollegor arbetar för att utveckla äldreomsorgen. Kvalifikationer Vi söker dig som drivs av frågorna i äldreomsorgen, samt av att skapa en god vård och omsorg för individen. Du är självständig men arbetar med fördel i team, oavsett om det är med chefskollegor eller med representanter från andra yrkeskategorier. Vi ser helst att du har erfarenhet från arbete som enhetschef inom äldreomsorgen. Som ledare är du strukturerad och organiserad. Du har ett coachande ledarskap, är tydlig, beslutsam och har ett ekonomiskt medvetande. Du kan effektivisera och utveckla verksamheten utifrån politiska mål och uppdrag, och har ett tydligt individfokus i ditt ledarskap. Tjänsten innebär en hög grad av självständigt arbete som kombineras med mer rutinmässiga administrativa arbetsuppgifter. Denna kombination ställer höga krav på noggrannhet, flexibilitet och planeringsförmåga. Arbetet medför täta kontakter med kollegor och övriga medarbetare, varför det läggs stor vikt vid social kompetens och samarbetsförmåga. Som person är du ansvarsfull och delar Olofströms kommuns värdeord: mod, engagemang, delaktighet och kvalitet. Du har ett stort intresse för arbetsledning och har en för tjänsten adekvat högskoleutbildning. Du behärskar det svenska språket väl och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Goda IT- kunskaper och B-körkort är ett krav. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Villkor Tjänsten tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Förutom att du får möjligheten att jobba med ett härligt gäng, så erbjuds du även regelbundna utbildningar samt tillgång till alla de stödfunktioner man behöver såsom; HR-stöd, ekonomi, lön och annat man kan behöva som chef. Som medarbetare erbjuds bland annat friskvårdsbidrag, byte till extra semesterdagar, pensionslöneväxling m.m. Vid nyanställning inom Socialförvaltningen i Olofströms kommun ska utdrag ur belastningsregister för arbete i familjehem uppvisas. Du kan beställa utdrag ur belastningsregistret via länken nedan. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/ Vision och värdegrund Olofströms kommun ska vara stolt och expansiv! År 2025 är vi 14 000 invånare. Utifrån denna vision utgår kommunfullmäktiges tre övergripande mål: - Nära till allt, Barnen i centrum och Jobb till 1000. Som medarbetare hos oss är du en viktig resurs. Oavsett var du jobbar är du en representant för hela Olofströms kommun. Det är viktigt att du delar vår värdegrund och arbetar efter värdeorden: mod, engagemang, delaktighet och kvalitet. Övriga upplysningar Olofströms kommun krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Olofströms kommun tillämpar drogtest innan beslut om nyanställning. I länken nedan finns samlad information kring de viktigaste förmånerna som finns i kollektivavtalet som vi har i Olofströms kommun. Informationen handlar om bland annat semester, lön och ersättningar, föräldraledighet, försäkringar, kompetensutveckling och pension. https://view.officeapps.live.com/op/view.aspx?src=https%3A%2F%2Fskr.se%2Fdownload%2F18.6cb79862189eab9d3902530e%2F1692110733740%2FSag-hej-till-ditt-kollektivavtal-2023-presentation.pptx&wdOrigin=BROWSELINK Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Ansökan sker via länk på www.olofstrom.se/lediga-jobb. Bifoga CV och personligt brev. Till bemannings- och rekryteringsföretag samt till dig som är försäljare Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Sigtuna kommun är en plats med stor spännvidd. Här ryms levande landsbygd, småstad och en internationell flygplats. Ett rikt kulturarv och kulturell mångfald. En stolt historia och stora framtidsplaner. Kanske är det därför drivkraften är så stark att växa, förändras och utvecklas. Det är också därför det är så spännande att arbeta här. Hos oss blir du del av en trevlig och prestigelös kultur där vi hjälps åt och tar tillvara på varandras kunskap, olikheter och erfarenheter. Arbetet är ofta omväxlande, ibland utmanande men alltid meningsfullt. Välkommen hit! Vård- och omsorgsförvaltningen ger service, stöd, vård och omsorg till äldre och personer med funktionsnedsättning samt ansvarar för myndighetsutövning enligt gällande lagstiftning. Förvaltningen bedriver verksamhet inom äldreomsorg, LSS, socialpsykiatri, hälso- och sjukvård, anhörigstöd och myndighetsutövning. Allt arbete utförs med invånaren i fokus med utgångspunkt i värdegrunden; bemötande, delaktighet, förtroende och trygghet. Tillsammans gör vi varandra bra och arbetar för att uppnå Vård- och omsorgsförvaltningen vision som är livskvalitet hela livet. Ärlinghem vård- och omsorgsboende är ett boende för äldre personer med ålderistiska funktionsnedsättningar, kognitiv svikt och kognitiva sjukdomar (demenssjukdom). Boendet består av 58 lägenheter och har kommunens enda enheter för korttidsplatser som består av 12 lägenheter. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en engagerad enhetschef till Ärlinghem vård- och omsorgsboende i natursköna Märsta. Här får du möjligheten att arbeta i en dynamisk och händelserik miljö, där du kan göra skillnad varje dag. Som enhetschef arbetar du nära både medarbetare och boende, med ansvar för arbetsmiljö, personal, ekonomi och kvalitet. Hos oss får du ett varierande och meningsfullt arbete, där du leder den dagliga driften och säkerställer högsta kvalitet på omsorgen och omvårdnaden i samarbete med omsorgspersonal och legitimerad personal för att säkerställa en hög brukarsäkerhet. Uppdraget kräver ett nära, på plats, ledarskap. Uppdraget utgörs av en stor variation i arbetsuppgifter där ingen dag är den andra lik. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: - Systematiskt kvalitetsarbete enligt SOSFS:2011:9 - Rekrytering och kompetensutveckling av omsorgspersonal - Genomförande av hälso- och rehabsamtal - Medarbetar- och lönesamtal - Hantering av in- och utflyttningsprocesser - Kontakt med närstående - Avvikelse- och tillbudshantering samt konflikthantering Din närmaste chef är boendechef och tillsammans med din andra enhetschefskollega på boendet arbetar ni för en välmående verksamhet där personal, boende och anhöriga trivs. KVALIFIKATIONER Vi söker en erfaren enhetschef med relevant högskoleutbildning om minst 180 HP, såsom sjuksköterske- eller fysioterapeututbildning. Du ska ha tidigare erfarenhet av en chefsroll inom äldreomsorg, gärna i minst några år, för att ha förmåga att snabbt integreras och leda verksamheten med hög kvalitet enligt lagar och förordningar. Du ska ha god datorvana och flytande i svenska i tal och skrift. Erfarenhet inom korttidsboende samt systematiskt kvalitetsarbete enligt SOSFS:2011:9 är fördelaktigt. Vidare är det meriterande om du har ledarskapsutbildning och om du har arbetat nära en annan myndighet tidigare. Som enhetschef är du en tydlig och inspirerande ledare som ser möjligheter snarare än hinder. Du tar initiativ och introducerar nya idéer och angreppssätt för att lösa arbetsrelaterade frågor. Du är trygg i din roll och har modet att fatta självständiga beslut samtidigt som du värdesätter samarbete och gemensamma mål. Du är skicklig på att bygga och underhålla relationer, och har goda kommunikationsfärdigheter som gör att du kan anpassa ditt budskap efter olika mottagare och situationer. Som person är du målmedveten, arbetar metodiskt och organiserat för att hålla deadlines och slutföra projekt. Du är resultatorienterad och sätter höga mål, vilket driver dig att arbeta ambitiöst för att nå framgång. Det är ett krav att du som person är strukturerad, organiserar och planerar ditt arbete väl. Det är även ett krav att du som person är samarbetsorienterad och att du anpassar dig och hittar win-win-lösningar genom ett prestigelöst fokus på det gemensamma målet. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Din ansökan gör du enkelt genom att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor kopplade till denna tjänst. Vi ber dig dock att inte bifoga personligt brev. I den här rekryteringen genomförs ekonomisk och juridisk bakgrundskontroll på slutkandidaten som en del i Sigtuna kommuns trygghets- och säkerhetsarbete. Blir du vår slutkandidat kommer du att få mer information och kontrollen görs givetvis med ditt samtycke. Som anställd i Sigtuna kommun får du ta del av en rad förmåner, bl.a. blir du automatiskt medlem i Personalklubben där du kan ta delta i olika aktiviteter. Läs gärna mer om våra andra förmåner och hur det är att jobba hos oss i Sigtuna kommun! https://www.sigtuna.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss.html Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Vår styrka är att Essunga är en av Sveriges minsta kommuner! Vi arbetar på ett okomplicerat sätt över verksamhetsgränser och i nätverk med andra kommuner. Detta ger helhetsperspektiv och hanterbarhet både för medarbetare och kommuninvånare. Förändringar blir synliga i en liten kommun, vilket ger oss som arbetar tillfredställelsen av att se resultat av vårt arbete. Du har stora möjligheter att påverka och våra korta beslutsvägar ger snabba resultat. Vi hälsar dig välkommen till Essunga kommun i hjärtat av Västra Götaland. Centralorten Nossebro är en timmas bilresa från Göteborg och cirka en halvtimma från Alingsås, Vårgårda, Trollhättan och Vänersborg. Vill du veta mer om vad Skaraborg har att erbjuda i form av boende, fritidsaktiviteter och upplevelser? Besök www.livetiskaraborg.se. Om arbetsplatsen Vill du arbeta i en organisation med korta beslutsvägar och möjlighet att påverka både operativa och strategiska frågor? I Essunga kommun har vi samlat all vård och omsorg inom samma sektor och arbetar med en platt organisation där vi har få chefsnivåer. Detta skapar en dynamisk arbetsmiljö där beslut kan fattas snabbt och där ditt ledarskap gör skillnad. Vi söker nu en engagerad enhetschef för ett föräldravikariat som vill vara med och forma framtidens äldreomsorg under en begränsad period. Vi är övertygade om att den bästa omsorgen är den som utgår från individens behov och stärker den friska kapaciteten. Vår målsättning är att skapa förutsättningar för ett så självständigt liv som möjligt för våra brukare. Inom särskilt boende strävar vi efter att varje individ ska känna trygghet och självbestämmande, och vi fokuserar på att endast erbjuda hjälp där den verkligen behövs – allt för att främja individens välmående och oberoende. Vi är stolta över vår redan uppskattade äldreomsorg som fått höga betyg i både brukar- och medarbetarenkäter. Vår verksamhet står inför förändring, där vi genom nya arbetssätt och med hjälp av innovativ teknik vill utveckla och effektivisera vårt arbete. Vi söker dig som under vikariatets period vill bidra med din erfarenhet och dina idéer för att leda oss in i framtiden. Låter det som en utmaning för dig? Om tjänsten Som enhetschef under detta föräldravikariat kommer du att ansvara för särskilt boende inom demens. Tillsammans med en kollega kommer du att leda och utveckla verksamheten för att möta framtidens behov inom Essunga kommun. Du får möjlighet att arbeta med både strategiska och operativa frågor i en organisation som värderar engagemang och innovation. Tillträde 2025-02-01, eller efter överenskommelse, fram till och med 2025-11-30 med möjlighet till förlängning. Vem söker vi? Vi söker dig som har en relevant högskoleutbildning, gärna inom socialt arbete, exempelvis som socionom eller socialpedagog. Tidigare erfarenhet av ledarskap inom äldreomsorg är meriterande. Du är van att driva förändringsarbete och har förmåga att arbeta både med kortsiktiga och långsiktiga mål. Som en erfaren ledare vet du hur viktigt det är att kommunicera tydligt och anpassa ditt ledarskap efter olika förutsättningar och behov. Hos oss uppstår kvaliteten i mötet mellan brukare och medarbetare. Därför söker vi dig som kan skapa engagemang och delaktighet i ditt team. Vi ser också att du är initiativrik, ansvarstagande och har förmågan att arbeta självständigt, samtidigt som du samarbetar effektivt med chefskollegor, biståndshandläggare och andra nyckelpersoner för att hitta lösningar på framtidens utmaningar. Som anställd inom äldreomsorgen i vår kommun erbjuder vi dig en meningsfull och givande arbetsmiljö där du verkligen kan göra skillnad i människors liv. Vi värdesätter våra chefer och erbjuder bland annat goda arbetsvillkor med förmåner, en trygg arbetsmiljö, ett stöttande arbetslag samt en arbetsplats där vi värnar om varandra. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och tillsammans skapa en trygg och värdig omsorg för våra äldre. Rekryteringen kommer att ske fortlöpande under ansökningstiden så tveka inte på att söka redan i dag! Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt Dataskyddsförordningen.
Är du redo för en spännande och utvecklande karriär där du kan göra verklig skillnad för människor varje dag? Hos oss på Humana får du inte bara möjligheten att växa i din roll som verksamhetschef, utan även vara en del av ett företag där engagemang, glädje och ansvar är våra grundläggande ledord. Om du delar vår vision om att alla har rätt till ett bra liv har du nu chans att bli en del av vårt team och göra skillnad tillsammans med oss. Om oss Humana Sjöstadsgården är ett vård- och omsorgsboende för äldre med demensdiagnos eller andra omvårdnadsbehov. På Humana Sjöstadsgården värdesätter vi aktiviteter och arbetar alltid för att våra äldre ska känna sig trygga samt att de kan vara med och påverka sin vardag. Boendet är Silviahem-certifierat. Det innebär att personalen är utbildad i demensvård i syfte att kunna bidra till högsta möjliga livskvalitet för demenssjuka och deras anhöriga. Boendet har 59 lägenheter fördelade på fyra våningsplan. Alla lägenheter är ljusa och fina med stora fönster och öppen planlösning. Vi erbjuder 32 lägenheter för personer med demenssjukdom samt 27 lägenheter för personer med somatiska omvårdnadsbehov. Om tjänsten Som verksamhetschef ansvarar du för kvalitet, personal, ekonomi samt beställarkontakter. Du driver och utvecklar verksamheten i samverkan med dina medarbetare utifrån verksamhetsplan, budget, lagar och andra styrande dokument. Att hela tiden utveckla och förbättra kvaliteten i verksamheten är en ledstjärna för dig. Du kommer att leda och utveckla verksamheten tillsammans med biträdande verksamhetschef. I verksamheten som du ansvarar för finns även gruppledare, lokalvårdare, omvårdnadspersonal, sjuksköterskor, arbetsterapeut, fysioterapeut och aktivitetsansvarig. Sälj och marknadsföringsarbete är en självklar del av ditt jobb och du arbetar aktivt för att nå full beläggning i verksamheten med en effektiv personalplanering. Du ingår i en trevlig och prestigelös regional ledningsgrupp och rapporterar till regionchef. Till stöd har du en central stab som omfattar kvalitet, HR, IT, marknad, ekonomi och lön. Du arbetar tätt tillsammans med gruppledare som hjälper dig bland annat med bemanning och planering. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%, vi tillämpar sex månaders provanställning. Arbetstiderna är måndag till fredag, dagtid. Tillträde för tjänsten sker enligt överenskommelse. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Vem är du? Vi letar efter en ledare med en närvarande och engagerad ledarstil. Du är en coachande ledare som brinner för att se dina medarbetare växa och utvecklas. Med en stark självkännedom och en god kommunikationsförmåga är du en förebild för ditt team. Din förmåga att lösa problem och fokusera på långsiktiga mål gör dig till en värdefull tillgång. Vidare drivs du av att bygga och upprätthålla långvariga relationer och har ett affärsmässigt sinne med tydligt kundfokus. Om du vill vara en del av ett team där ditt ledarskap och passion för att utveckla både dig själv och andra är detta jobbet för dig. För att söka denna tjänst krävs det att du har: - Relevant högskoleexamen inom vård och omsorg (till exempel sjuksköterska, socionom, fysioterapeut eller arbetsterapeut). - Minst 3 års erfarenhet inom äldreomsorgen i ledande befattning Vad får du? -Möjlighet att delta i Ledarprogram -Coachande chef och nära samarbete med stöttande stabsfunktioner -Möjlighet till regelbunden professionell handledning samt stort utbud av interna utbildningar -Karriär- och utvecklingsmöjligheter -Friskvårdsbidrag och kollektivavtal Om Humana Vi på Humana vill göra skillnad i människors vardag. Vi tycker att alla har rätt till ett bra liv oavsett ålder och förutsättningar. Vi finns i Sverige, Norge och Finland och arbetar både med äldreomsorg, individ- och familjeverksamhet samt personlig assistans. Humana är marknadsledande och satsar stenhårt på kvalitet. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Hanna Göthlin, Regionchef [email protected]
Vi är en ledande aktör inom hälsa vård och omsorg med höga ambitioner som erbjuder många möjligheter till utveckling. Vi söker dig som tillsammans med 10 000 kollegor vill vara med och göra det möjligt – i både handling och bemötande. Vi är i en framtidsbransch och därför är det viktigt att visa vad vi står för och vad du kan få uppleva om du blir en del av oss. Det kommer bli en spännande resa mot världens bästa stad för ett långt och värdigt liv. Vi är Göteborg. Välkommen ombord! ARBETSUPPGIFTER Vill du jobba med något där du kan göra skillnad på riktigt? Vill du ha ett arbete som är både utmanande, meningsfullt och där den ena dagen aldrig är den andra lik? Nu har du chansen då vi söker två enhetschef till hemtjänsten på Hisingen. Torslanda omfattar somatisk inriktad hemtjänst för en dagenhet som är uppdelade på flera småteam. Personalen arbetar inga kvällar. Norra Biskopsgården är även det en somatisk inriktad hemtjänstenhet med flera småteam. Den enheten omfattar både dag- och kvällspersonal. Enheterna omfattar mellan 30-35 medarbetare och du arbetar nära tillsammans med ytterligare enhetschefer. Du kommer mötas av sammansvetsade team där ledningsgruppen har ett gott samarbete. Vi har hjärtat på rätt ställe och söker dig som tillsammans med oss vill driva en framtidsbransch och skapa värde för våra göteborgare. Ditt huvuduppdrag som enhetschef för en hemtjänstenhet innebär ansvar för utförandet av beviljade biståndsbeslut enligt socialtjänstlagen (SoL) och hälso- och sjukvårdslagen (HSL). Uppdraget innebär att leda, planera, utveckla och ansvara för din enhet med totalt budget-, personal- och arbetsmiljöansvar. Tillsammans med dina medarbetare och ledningsgruppen ska du forma, utveckla och följa upp arbetet utifrån formulerade mål och uppdrag. Du ingår i en ledningsgrupp tillsammans med verksamhetschef och enhetschefer. Förutom stödfunktionerna ekonomi, kommunikation och HR finns även administrativt stöd för dig som chef med administratör, planerare, omsorgshandledare och bemanningscontroller. På kvällar och helger finns en trygghetsjour som hanterar delar av ditt uppdrag. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har högskoleutbildning om minst 120 högskolepoäng inom vård och omsorg, social- eller beteendevetenskaplig inriktning eller motsvarande som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Meriterande: • Ledarskapsutbildning • Erfarenhet som chef med personal-, budget- och arbetsmiljöansvar • God kännedom om gällande lagstiftning Socialtjänstlagen och Hälso- och sjukvårdslagen • Erfarenhet av arbete i äldreomsorg eller hemtjänst i någon annan roll än som chef Personliga kompetenser: Du är modig, har integritet och kan fatta egna beslut. Som person och ledare är du mål- och resultatorienterad och har en utvecklad social säkerhet med förmåga att läsa av och agera i olika sociala situationer. Du står för fattade beslut och kan förmedla obekväma budskap när det behövs. Du tar dina uppgifter på allvar, är mån om att slutföra det du påbörjat och ser till att arbetet blir utfört på rätt sätt. Med fokus på målet kan du omprioritera arbetet vid ändrade förutsättningar eller behov. Som chef är du lyhörd för idéer och synpunkter från dina medarbetare genom att visa respekt, hänsyn och omtanke. Du har god förmåga till samarbete och har lätt för att skapa relationer. Är du en ledare som ser möjligheter och vill arbeta utifrån ett tillitsbaserat ledarskap? Vi kan erbjuda dig ett spännande utvecklingsarbete tillsammans med kunniga chefer och medarbetare. Vi är Göteborg, är du det också? Varmt välkommen med din ansökan! Preliminära datum för intervjuer: Onsdag 23/10, fredag 25/10 och måndag 28/10 på Vågmästaregatan 1A, Hisingen. Torsdag 31/10 på Zirkongatan 7, Västra Frölunda. ÖVRIGT Bifoga endast CV och eventuella intyg. I denna rekrytering kommer vi inte efterfråga ett personligt brev som ansökningshandling. Vi är Sveriges största kommunala vård- och omsorgsaktör. Hos oss får du: • En arbetsgivare som främjar lika rättigheter och möjligheter oavsett bakgrund eller yrkeskompetens • Trygg anställning • Meningsfulla arbetsuppgifter • Karriärmöjligheter och kompetensutveckling • Heltidsanställning med möjlighet till deltid • Goda semestervillkor • Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden Läs mer om våra förmåner här: https://goteborg.se/wps/portal/start/jobba-i-goteborgs-stad/sa-ar-det-att-jobba-hos-oss/formaner-och-lon Du ansöker via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Har du skyddade personuppgifter? Ring rekryterande chef för att få reda på fler ansökningsalternativ istället för att skicka in en ansökan. Vi undanber oss erbjudanden om kompetensförmedling, annonsering och rekryteringshjälp. I denna rekryteringsprocess är valet av rekryteringskanaler redan bestämt.
Är du undersköterska och söker en ny karriärmöjlighet? Som gruppchef får du en ledarroll och coachar våra medarbetare att göra skillnad för de som bor hos oss.Alla gruppchefer genomgår vårt ledarprogram där du får möjlighet att utvecklas inom ledarskap via vår utbildningsorganisation Lära. Vi är i ständig utveckling och söker dig som vill växa med oss – tillsammans gör vi världen lite bättre, en människa i taget!Hos oss får du engagerade kollegor, duktiga chefer, utbildningar, karriärmöjligheter samt flera förmåner. Om rollen Som gruppchef är din primära arbetsuppgift att coachaocharbeta i det dagliga omsorgsarbetet tillsammans med teamet.Det innebär att du är dina medarbetares förebild och via ditt starka engagemang skapar du varje dag ett gott arbetsklimat i gruppen.Du arbetardagtid, helger och kvällar.20% administrativt. Nära ledarskap: Rollen finns i vår organisationför att säkerställa ett näraledarskap och ge stöd.Du har personal- och planeringsansvar för din arbetsgrupp och är delaktig i att utveckla och kvalitetssäkra verksamheten i enlighet med Vardagas koncept. Detta genom att vara närvarande och stötta, svara på frågor, leda, ge feedback och bekräfta dina medarbetare i vardagen. Du har flera gruppchefskollegor och ni samverkar, bollar och utbyter erfarenheter. Delaktighet: Som gruppchef rapporterar du till verksamhetschefen och har möjlighet att påverka genom ditt deltagande i den lokala ledningsgruppen Villa Vårbacka Villa Vårbacka, ett äldreboende vackert beläget vid Mälaren i Vårby gård i Huddinge. Hos oss har vi hälsa som tema och kvalitet i centrum. Det genomsyrar allt från inredning till mat och aktiviteter. Äldreboendet byggdes år 2013 och piffades upp utifrån hälsotema år 2016. Naturens element har flyttat in i inomhusmiljön för att skapa en rogivande atmosfär. Bland annat har vi skapat en populär inomhusträdgård för umgänge, avkoppling och vila. Villa Vårbacka erbjuder boende för personer som drabbats av demenssjukdom samt personer med somatisk (kroppslig) sjukdom. Dessutom har vi nio korttidsplatser för den som behöver tillfälligt stöd som inte kan ges i det egna hemmet. Hos oss på Vardaga får du också engagerade kollegor och duktiga chefer, utbildningar, karriärmöjligheter samt flera förmåner. Aktivitetsansvarig:Vi arbetar strukturerat med aktiviteter och har en aktivitetsansvarig som utvecklar och utför meningsfulla aktiviteter med våra boenden. Demenscertifiering: Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande viaDemensakademin. Även du kommer få genomgå denna utbildning. Behovsbaserat önskeschema: Vi tillämpar behovsbaserat önskeschema. Det innebär att du och dina medarbetare har möjlighet attpåverka arbetstiden, utifrån behov och önskemål. Vi lägger schema för 10 veckor i taget. Ung Omsorg: Vi har ettsamarbete med företaget Ung Omsorg. Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter tillsammans med oss som arbetar här, för att sätta guldkant på tillvaron för de boende. Djur i omsorgen: Här arbetar vi med djur i omsorgen och vi har regelbundna besök av terapidjur. Din erfarenhet och kunskap Du är utbildad undersköterska, har god datorvana och talar och skriver flytande svenska.Erfarenhet från äldreomsorgoch ledarskapär meriterande för denna roll. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi vill att du är: tydlig och skapar delaktighet coachande och har förmågan att motivera och skapa engagemang hos våra medarbetare. duktig på att ge och ta emot feedback prestigelös och lättlärd självständig och samarbetsvillig affärsmässig genom att vilja och ha förmåga att styra och följa upp verksamheten utifrån kvalitetsmål och ekonomiska ramar Här några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Ledarskapsprogram:Alla gruppchefer genomgår vårt ledarprogram där du får möjlighet att utvecklas inom ledarskap via vår utbildningsorganisation Lära.Kompetensutveckling:Du har tillgång till Vardagas interna utbildningsorganisationLäramed en mängd kurser.Förmånsportal med rabatter:Köp till exempel biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra priser. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2024-10-31Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Självklart har vi även kollektivavtal och försäkringar. Har du frågor? Kontakta gärna: Verksamhetschef Jenny Sjöström [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetarehär. Facklig kontakt:Vision, [email protected] Ansök här Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea.www.vardaga.se
Vi söker en Verksamhetschef som vill bli en del av vårt fantastiska team! Vi vill att du som Verksamhetschef arbetar självständigt med att driva, leda och utveckla verksamheten och dina medarbetare. Du ingår i ett sammanhang med kompetenta supportfunktioner där du får stöd och vägledning för att nå framgång i ditt arbete. Hos oss får du möjlighet att utveckla ditt sätt att leda och du ges möjlighet att förverkliga dina idéer då vårt Forenede Care har starkt fokus på att lyckas tillsammans. Här kommer du att arbeta Neptunigatan är ett särskilt boende med inriktning på somatik och demens och har totalt 54 platser. Dessa är fördelade på 27 somatikplatser och 27 demensplatser. Neptunigatan ligger centralt i Varvsstaden med goda kommunikationsmöjligheter ett stenkast från Malmö central. Tjänsten som Verksamhetschef som gör skillnad Som Verksamhetschef hos Forenede Care har du övergripande ansvar för medarbetare, ekonomi, försäljning och kvalitet. Vidare har du i din roll kontakt med nyckelintressenter såsom kunder, anhöriga, kommuner och myndigheter. De supportfunktioner du har tillgång till i ditt arbete är ekonomi, vård och kvalitet, marknad och kommunikation, affärsutveckling och HR. Du rapporterar direkt till Regionchef och förväntas vara en aktiv och bidragande del av regionens ledningsgrupp. För oss är det viktigt att du vill vara med att påverka regionens riktning samt utveckling. Vi erbjuder Du får möjlighet att påverka företagets riktning. I det familjeägda Forenede Care ingår du i ett sammanhang där du varje dag får ges möjlighet att förändra och göra skillnad genom din personlighet, kompetens och ditt engagemang. Vi erbjuder dig interna och externa utbildningar där du som individ får möjlighet att växa och utvecklas både som människa och i din roll professionellt. Vi har kollektivavtal och naturligtvis erbjuder vi friskvårdbidrag. Vem är du? Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och för att vara framgångsrik i rollen behöver du vara trygg i ditt ledarskap och ha modet att fatta nödvändiga beslut. Du behöver kunna agera strategiskt, analytiskt och lösningsorienterat. Vi behöver dig som kan strukturera din och verksamhetens vardag och som förstår vikten av ett säljande förhållningssätt. Din förmåga att skapa, bygga och bibehålla goda relationer till olika intressenter som kunder, medarbetare, anhöriga, kommuner och beställare är av största vikt. Vidare behöver du tillsammans med dina fantastiska medarbetare driva mot bolagets uppsatta mål. Hos Forenede Care är det viktigt att våra ledare är bra på att lyssna, ödmjuka och empatiska. Du som Verksamhetschef ska ha följande kvalifikationer och erfarenheter Verksamheten är tillståndspliktig och kräver att du har relevant högskoleutbildningdå du kommer att stå på tillstånd för verksamheten hos IVO. För att bli aktuell för tjänsten kommer du behöva godkännas av IVO. Vi efterfrågar: Högskole- och/eller universitetsutbildning, ex sjuksköterska, socionom, beteendevetare eller motsvarande. Ledarskapsutbildning samt mer än 3 års dokumenterad erfarenhet av att framgångsrikt leda medarbetare och team. Aktuell erfarenhet med arbete av socialtjänst lagstiftningen. Ekonomisk kunskap och förståelse av budgetansvar med tillhörande uppföljningsarbete. God kunskap och erfarenhet av arbete och rapportering i olika stödsystem, ex journal-, planerings- och lönesystem. Går du vidare i processen kommer vi efterfråga intyg på ovanstående utbildningar. Meriterande Vi arbetar med ständig utveckling och förbättring i vår vardag och ser att praktisk erfarenhet av förändringsarbete kommer att underlätta ditt arbete hos oss. Då vi arbetar och samverkar nära våra fackförbund är det bra om du har tidigare erfarenhet av att utveckla fackliga relationer. Utöver ovan kan dessutom din vardag underlättas om du har B-körkort. Intervjuerna sker löpande så vi tar tacksamt emot din ansökan redan idag! Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 7400 medarbetare. Vi är det familjeägda företaget där människor får göra skillnad och samtidigt må bra och ha kul på jobbet. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998 och vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Du ges därför goda utvecklingsmöjligheter så att du kan växa med oss. På Forenede Care bryr vi oss om varandra med fokus på trivsel, engagemang och arbetsglädje. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete. Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och bedriver förutom äldreboenden verksamheter inom ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så kommer du känna dig hemma hos oss på Forenede Care. Sista ansökningsdatum 2024-10-31 Kontaktuppgifter Emma Ramde Magnusson, regionchef Mejladress: [email protected] Du är efterlängtad - välkommen till oss!
Nu har du chansen att bli en av oss! Vi arbetar tillsammans med hjärta och kvalitet för att kunna ge bästa möjliga service till Ronneby kommuns invånare. Ronneby ligger vackert mellan hav och skog i mitten av Blekinge. Dessutom har vi bra kommunikationer med bil, tåg och flyg. Dina 2500 blivande kollegor är duktiga på att möta framtidens utmaningar och våra invånares ökade förväntningar genom digitalisering, samarbete och ett engagerat ledarskap. Tillsammans med dig gör vi Ronneby ännu bättre! Läs om Ronneby kommun via https://bit.ly/ArbetapåRonnebykommun ARBETSUPPGIFTER Vi söker en engagerad och erfaren enhetschef som kan leda och utveckla vår enhet. Som enhetschef kommer du att ha det övergripande ansvaret för enhetens dagliga verksamhet, personalledning och strategiska utveckling. Ansvarsområden: • Leda och motivera enhetens personal för att uppnå uppsatta mål. • Ansvarar för budget och ekonomisk uppföljning • Utveckla och implementerar strategier för att förbättra enhetens effektivitet och kvalité. • Säkerställer att enheten följer gällande lagar och riktlinjer • Samarbetar med andra avdelningar och externa partners för att främja enhetens och förvaltningens mål. Du kommer även ansvara för förvaltningens seniorsamordnare och vara en viktig del i att utveckla och bredda aktivitetsutbudet för kommunens seniorer. Kvalitetsarbete och verksamhetsutveckling är en viktig del i det framtida arbetet. Omvärldsanalys är en viktig uppgift och du kommer vara den som säkerställer att föreskrifter/förordningar/ allmänna råd och eventuella domar implementeras i myndighetsutövningen. Hos oss uppskattas det när nya tankar och idéer förenas med beprövad erfarenhet. Var med och bygg framtidens vård- och omsorg tillsammans med oss! KVALIFIKATIONER • Minst tre års chefserfarenhet. • Högskoleutbildning inom socialt arbete, som socionom eller annan utbildning som bedöms likvärdig. • Goda kunskaper i ekonomisk uppföljning och budgetarbete. • Erfarenhet av att arbeta med biståndsbedömning. För att lyckas i ditt uppdrag som enhetschef är du strukturerad, tydlig och har förmågan att motivera och bedriva förändringsarbete. Du vågar anta nya utmaningar och är en drivkraftig ledare, som vågar fatta beslut. I den här rollen är det av största vikt att du har en hög kvalitetsstandard, gör sakliga och korrekta bedömningar och prioriterar utifrån detta. Det är viktigt att du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på svenska och vara van att dokumentera. Digitala lösningar är naturligt för dig och du tar dig an nya program och system. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och god förmåga till samarbete. För tjänsten erfordras körkort För att komma ifråga för en anställning inom vård- och omsorgsförvaltningen i Ronneby kommun ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Blankett som ska användas heter "Utdrag för arbete på HVB-hem" Se mer: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/. Tänk på att beställa utdraget i god tid. ÖVRIGT Tillsättning sker om erforderliga beslut fattas. Ronneby kommun krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med dig som sökande ber vi dig ansöka via ansökningslänken i annonsen. En ansökan till Ronneby kommun är en allmän handling och dina personuppgifter hanteras enligt GDPR.
Är du redo för en spännande och utvecklande karriär där du kan göra verklig skillnad för människor varje dag? Hos oss på Humana får du inte bara möjligheten att växa i din roll som verksamhetschef, utan även vara en del av ett företag där engagemang, glädje och ansvar är våra grundläggande ledord. Om du delar vår vision om att alla har rätt till ett bra liv har du nu chans att bli en del av vårt team och göra skillnad tillsammans med oss. Om oss Södra Centralgatan är Humanas första äldreboende i egen regi, ett nytt modernt och hemtrevligt äldreboende i Gävle. Här får de boende trygg omsorg dygnet runt i vackra omgivningar, med stort aktivitetsutbud och möjlighet till en meningsfull vardag. Huset är byggt med den nyaste tekniken inom både hjälpmedel, ljussättning och design. Södra Centralgatan består av 88 luftiga och ljusa lägenheter fördelade på fem våningsplan. Förutom avdelningarnas stora inglasade balkonger finns det även en underbar takterrass med utsikt över Gävles takåsar, mysiga sittplatser samt SPA med bastu och badmöjligheter. Om tjänsten Som verksamhetschef ansvarar du för kvalitet, medarbetare, ekonomi samt beställarkontakter. Du driver och utvecklar verksamheten i samverkan med dina medarbetare utifrån verksamhetsplan, budget, lagar och andra styrande dokument. Att hela tiden utveckla och förbättra kvaliteten i verksamheten är en ledstjärna för dig. Du kommer att leda och utveckla verksamheten tillsammans med en verksamhetschefskollega samt en biträdande verksamhetschef som är ansvarig för hälso- och sjukvårdsgruppen, sjuksköterskor, arbetsterapeut och fysioterapeut. Sälj och marknadsföringsarbete är en självklar del av ditt jobb och du arbetar aktivt för att nå full beläggning i verksamheten med en effektiv personalplanering. Du ingår i en trevlig och prestigelös divisionsledningsgrupp och rapporterar till divisionschef. Till stöd har du en central stab som omfattar kvalitet, HR, IT, marknad, ekonomi och lön. Du arbetar tätt tillsammans med gruppledare som hjälper dig bland annat med bemanning och planering. Vem är du? Vi letar efter en ledare med en närvarande och engagerad ledarstil. Du är en coachande ledare som brinner för att se dina medarbetare växa och utvecklas. Med en stark självkännedom och en god kommunikationsförmåga är du en förebild för ditt team. Din förmåga att lösa problem och fokusera på långsiktiga mål gör dig till en värdefull tillgång. Vidare drivs du av att bygga och upprätthålla långvariga relationer och har ett affärsmässigt sinne med tydligt kundfokus. Om du vill vara en del av ett team där ditt ledarskap och passion för att utveckla både dig själv och andra är detta jobbet för dig. För att söka denna tjänst krävs det att du har: - Relevant högskoleexamen inom vård och omsorg (till exempel sjuksköterska, socionom, fysioterapeut eller arbetsterapeut). - Minst 3 års erfarenhet inom äldreomsorgen i ledande befattning Det är meriterande om du har erfarenhet av att leda en verksamhet i egen regi samt av att driva ett förändringsarbete. Vad får du? -Möjlighet att delta i Ledarprogram -Coachande chef och nära samarbete med stöttande stabsfunktioner -Möjlighet till regelbunden professionell handledning samt stort utbud av interna utbildningar -Karriär- och utvecklingsmöjligheter -Friskvårdsbidrag och kollektivavtal Övrigt Anställningsform: Tillsvidare, vi tillämpar sex månaders provanställning Tjänstgöringsgrad: 100% Arbetstider: Dagtid, förtroendearbetstid Lön: Enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Under rekryteringsprocessen kan du komma att få genomgå telefonintervjuer, tester och kompetensbaserade intervjuer. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta divisionschef Madeleine Klingryd på [email protected] eller 08-505 251 45. Välkommen med din ansökan! Att jobba på Humana På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - ansvar, glädje och engagemang. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Läs mer på www.humana.se
Varmt välkommen till Forshaga kommun! Vi är cirka 1000 medarbetare vars gemensamma uppdrag är att skapa en bra plats att bo, leva och verka. I vår vision ”Forshaga kommun 2040 – varmt välkommen” står principerna bakom mänskliga rättigheter i centrum. Här ska alla känna sig välkomna, trygga och inkluderade. Tillsammans gör vi skillnad för våra invånare - varje dag! Forshaga kommun ligger i södra Värmland, två mil norr om Karlstad med goda kommunikationer. Här bor 11 500 invånare med nära till både service och natur. Här finns ett rikt föreningsliv inom idrott, kultur och fritid. Företagen i Forshaga kommun mår bra. De flesta är små – men de är många! Vi vill vara en attraktiv arbetsgivare där du som medarbetare trivs och känner stolthet, engagemang och delaktighet. Vi vill erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och anställningsvillkor så att du vill stanna kvar och utvecklas tillsammans med oss. Som anställd hos oss har du tillgång till en rad olika förmåner för bland annat hälsa, friskvård och ledigheter. Vård- och omsorgsförvaltningen har ett brukarorienterat synsätt - vi arbetar alla tillsammans för att ge brukaren en kvalitativ vård och omsorg varje dag. Inom vård- och omsorgsförvaltningen arbetar omkring 400 stolta och engagerade medarbetare inom hemtjänst, vårdboende, funktionsstöd, hälso- och sjukvård. socialpsykiatrin samt myndighetsutövning. Hos oss kommer du arbeta med att ge våra invånare en god service och bidra till att nå kommunens mål. Beskrivning Vi söker en engagerad enhetschef för ett stimulerande chefsuppdrag med stora möjligheter att bidra till en meningsfull vardag för personer som bor på vårt särskilda boende Ullerudsgården i Deje. I rollen förväntas du använda ett tillitsfullt förhållningssätt gentemot både kollegor och medarbetare. Vår arbetsmetod bygger på medskapande, där medarbetare och brukare är involverade i vården och omsorgen, Arbetsuppgifter Som enhetschef får du ett varierande arbete med stor självständighet och möjlighet att påverka verksamheten. Du kommer att arbeta nära dina chefskollegor inom ett team präglat av samarbete och ömsesidigt stöd, och du blir en del av förvaltningens ledningsteam. Ditt ansvar omfattar bland annat: - Skapa en god boendemiljö för våra brukare tillsammans med dina medarbetare. - Säkerställa att verksamheten har rätt bemanning utifrån behov, arbetsmiljö och ekonomi. - Identifiera utvecklingsområden och leda projekt för att förbättra kvaliteten i verksamheterna. - Utveckla personalen och skapa en god arbetsmiljö. - Säkerställa att verksamheten efterlever regelverk och lagstiftning. - Du kommer att ha stöd från förvaltningschef, administrativt stöd samt stödfunktioner inom ekonomi, HR och kommunikation. Kvalifikationer Vi söker dig som har en utbildning som sjuksköterska, socionom eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Relevant erfarenhet inom äldreomsorg, chefs- och ledarskap är en fördel. Vi ser gärna att du har: - Erfarenhet av personalansvar och arbetsmiljöarbete. - Erfarenhet av budgetarbete, och bemanningsplanering inom äldreomsorg. - Förståelse för och erfarenhet av systematiskt arbetsmiljöarbete, prognostisering och uppföljning kopplade till verksamhetens utveckling och mål. Vi värdesätter också en person som har goda ledaregenskaper och som kan bidra positivt till arbetsplatskulturen. Personlig lämplighet och förmågan att hantera utmaningar och ta initiativ i arbetet väger tungt Du ska ha utmärkta samarbets- och kommunikationsfärdigheter, både muntligt och skriftligt på svenska. Förmåga att bygga relationer, skapa dialog och engagera både medarbetare och boende är ett krav. Du bör också vara kreativ, utvecklingsinriktad och drivande, med en förmåga att arbeta med tillitsbaserad styrning och att driva omsorgsfrågor framåt. Erfarenhet av förändringsarbete och att kunna se helheten är viktigt, liksom att kunna samarbeta effektivt med nätverk, fackliga organisationer, kollegor och biståndshandläggare. B-körkort är ett krav. Villkor Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Provanställning kan komma att tillämpas. Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Välkommen med din ansökan! Vi vill att du skickar din ansökan via vårt rekryteringsverktyg på vår hemsida. Information om hur vi hanterar dina personuppgifter finner du https://www.forshaga.se/GDPR Om du av något skäl inte kan söka så (t ex skyddad identitet), vänligen ta kontakt med annonsens kontaktperson för alternativ sökväg. Vi undanber oss samtal från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Visar 1 till 10 av 20 jobb