Äldreomsorgschef

Sök bland 15 lediga jobb som Äldreomsorgschef och börja ditt nya yrkesliv idag!

Enhetschef till kombinerad tjänst inom hemvård och särskilt boende

Svalövs kommun – med ett strategiskt läge inom familjen Helsingborg – erbjuder närhet, optimism och ett gynnsamt klimat för arbete och liv. Bra kommunikationer gör det lätt att arbetspendla. Här bor ca 14 500 invånare. Äldreomsorgen består av tre geografiska områden, Svalöv, Teckomatorp och Kågeröd. Inom varje område finns särskilda boenden och hemvård. Vi har kommit långt när det gäller välfärdsteknik dvs digital teknik som bidrar till ökad livskvalitet för äldre personer. Den hjälper oss i vår vardag, både utifrån brukarens och medarbetarens perspektiv. Svalövs kommun är en tobaksfri och hälsomedveten arbetsplats. Som anställd får du ett friskvårdsbidrag på 2000 kronor per år samt tillgång till en förmånsportal fylld med förmåner. Vi söker nu en ny enhetschef till en kombinerad tjänst för hemvård och särskilt boende med inriktning demens, där du kommer leda cirka 25 medarbetare. Hemvården står inför en utvecklingsresa för att säkra en god och nära vård, kvalitetsarbete och en ekonomi i balans. Inom demensvården har Svalöv de senaste åren påbörjat en fantastisk utvecklingsresa tillsammans med kommunens demenssjuksköterska. I Svalövs kommun arbetar vi mycket i tvillingskapet inom respektive område där enhetscheferna tillsammans med sina medarbetare arbetar för utveckling, kvalitet och teamkänsla över gränserna mot samma mål. ARBETSUPPGIFTER Som enhetschef arbetar du verksamhetsnära i det dagliga arbetet med att stödja och entusiasmera medarbetarna där du bidrar till att skapa en god arbetsmiljö. Du har ett helhetstänk och är en transparent, prestigelös ledare med genuint intresse för medarbetarnas välmående och utveckling. Din förmåga att kommunicera och skapa engagemang och delaktighet är viktiga egenskaper i ditt ledarskap. Med rollen följer också ett ekonomiskt ansvar för enheten, där du följer upp och tillser att verksamheten bedrivs inom tilldelad budgetram. Du ingår i vård och omsorgs ledningsgrupp tillsammans med övriga chefer och nyckelpersoner där alla bidrar med sin kunskap och kompetens för att tillsammans driva utvecklingen framåt. I ditt uppdrag ingår det att ansvara för att teamarbetet med myndighet, hälso- och sjukvårdspersonal och omvårdnadspersonalen fungerar optimalt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har ett tillitsbaserat ledarskap och har förmågan att stimulera, engagera och motivera medarbetare till förnyelse och utveckling. Detta uppnår du genom att vara ett gott föredöme, ge stöd och hantera konflikter samt att uppmuntra till delaktighet och kreativitet. Det är naturligt för dig att jobba med ett coachande ledarskap samt en tro på individens egna förmågor. Vi vill att din ledarstil ska präglas av en god kommunikativ förmåga och en hög medvetenhet om betydelsen av väl fungerande information. Det är viktigt att du kan upprätta och behålla goda relationer inom och även utanför förvaltningen samt att du har mod, kreativitet och handlingskraft. Vi söker dig som har adekvat högskoleexamen och med erfarenhet av att arbeta som enhetschef inom hemvård och demensvård . Uppdraget kräver att du har B-körkort. Intervjuer planeras att vara v.20. Vi ser gärna att sökande utöver ett personligt brev svarar på följande frågeställningar: 1. Hur tänker du dig framtidens hemvård? 2. Hur ser du på ledningsgruppen roll i en politisk styrd organisation? ÖVRIGT Vi ber dig söka tjänsten genom länken i denna annons för att underlätta vår hantering av inkomna ansökningar samt för att säkerställa kvaliteten i vår urvalsprocess. Det är av största vikt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande. En ansökan till Svalövs kommun är en allmän handling. Information om hur vi hanterar dina personuppgifter hittar du på vår hemsida www.svalov.se. Användaren samtycker till och godkänner att Visma hanterar personuppgifter i enlighet med Vismas Policy om Personuppgifter och Cookies. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till 0771-693 693. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför all kontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

12 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Verksamhetschef till äldreomsorgen i Kinda kommun

Vi söker nya kollegor! Vill du jobba med människor, påverka andra människors liv och göra skillnad är Kinda kommun stället för dig. Här bryr vi oss om varandra och det är alltid nära till kollegor, chef och medborgare. Vi står inför en spännande framtid och vill fortsätta ge service med hög kvalitet till våra medborgare. Därför vill vi att alla medarbetare ska se möjligheterna, både i det lilla och i det stora. Här arbetar vi med värdegrunden framåtanda, ansvarskänsla och dialog. Den är med oss i det dagliga arbetet, hur vi bemöter varandra och de vi arbetar för, medborgarna. I Kinda pågår ett spännande utvecklingsarbete i syfte att främja förflyttningen mot god och Nära vård. Kinda kommun har tillsammans med Region Östergötland beslutat om en avsiktsförklaring gällande en etablering av vårdcentrum Kinda. För att kunna växla upp arbetet och fokusera på äldreomsorgen som viktig i den Nära vården så stärker vi nu upp ledningen av äldreomsorgens organisation. Är du intresserad av en ny utmaning där du får vara med och möta framtidens behov och driva äldreomsorgsfrågor framåt i en tid av omställning och förändring? Äldreomsorgen nu och framåt styr mot personcentrering som angreppssätt. Utvecklingen driver även mot digitaliserat stöd för att kunna möta upp brukarnas behov. Vi söker en verksamhetschef till äldreomsorgen som är duktig på att skapa engagemang, är lyhörd och har förmågan att leda i förändring. Har du den personlighet och professionella kapacitet vi söker? Då är du välkommen att ansöka. Som verksamhetschef har du ett övergripande ansvar för ekonomi, personal och verksamhetens utförande. Äldreomsorgens ledning är under omorganisation och du kommer ha stort inflytande på utvecklingen. I din roll har du ansvar för att leda sju enhetschefer. Som verksamhetschef för äldreomsorgen så ingår du i den förvaltningsövergripande ledningsgruppen och förväntas bidra till övergripande ledning, styrning och utveckling av förvaltningen som helhet. I ledningsgruppen finns förutom du också verksamhetschefer för hemsjukvård, funktionsstöd, myndighet, Råd & Stöd samt administration och bemanning. Det här förväntar vi oss av dig: Vi söker dig som har en relevant högskoleutbildning. Du ska ha erfarenhet av att leda chefer eller ha drivit utveckling där första linjens chefer haft involvering. Du är väl förtrogen med de lagar som styr verksamheten. Vi vill att du är trygg i din yrkesroll och har förmåga att leda, inspirera och motivera dina medarbetare och ge möjligheter till utveckling. Med din struktur, stabilitet och goda samarbetsförmåga strävar du mot resultat och god kvalitet i verksamheten. Vi vill att du har förmåga att se händelser i ett större sammanhang, kunna tänka långsiktigt och se resultaten av olika beslut. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper. Vi värdesätter att du skapar förtroende och har lätt att samarbeta. Inom förvaltningen finns en prestigelöshet som vi värnar om. Verksamheten är under utveckling och du behöver vara är en person som har lätt att se kontextuella sammanhang, synliggöra verksamhetens uppdrag samt kunna fokusera på kompetensförsörjningens utmaningar och möjligheter. Mer information och ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag: 2024-04-30. Urval och intervjuer sker löpande, så varmt välkommen med din ansökan idag! Kinda består av ca 10 000 medborgare som tillsammans bygger och utvecklar kommunen. Samverkan är en förutsättning för utveckling och vi arbetar med medborgardialog och med andra kommuner för kunskapsutbyte och tillväxt. Vi har bra kommunikationer till Linköping och därifrån ut till hela världen. Täta expressbussavgångar innebär bra pendlingsmöjligheter. Vi vill att du gör din ansökan elektroniskt via länken. Det underlättar vår administration av ansökningarna. Tack! Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. Vill du vara med? Tillsammans utvecklar vi Kinda kommun! #adifferentkindawork

11 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Nu söker vi en enhetschef till Åkersbergsvägen

Enköpings kommun är arbetsplatsen för dig som vill vara med och skapa det långsiktigt goda samhället. Här får du möjlighet till personlig utveckling samtidigt som du får chansen att göra verklig skillnad för alla som lever och verkar i Enköping. Vi förutsätter att du är kompetent, vetgirig och redo att axla ett stort ansvar. Vilka goda idéer vill du vara med och förverkliga? Vill du veta mer om oss som arbetsgivare? Titta in på vår jobbsida: https://jobb.enkoping.se Inom vård- och omsorgsförvaltningen arbetar vi enligt det salutogena förhållningssättet för att ta tillvara och stärka de resurser personer har. Vi ansvarar för äldreomsorg och stöd till personer med funktionsnedsättningar. Som medarbetare hos oss arbetar du nära människor för att skapa en meningsfull och trygg vardag. ARBETSUPPGIFTER Som chef inom äldreomsorgen har du en viktig roll i den dagliga verksamheten. Du coachar, stöttar och leder det dagliga arbetet, samtidigt som du har kontakt med de äldre och deras anhöriga. Som chef har du en nyckelposition för att vår äldreomsorg i kommunen ska fungera dygnet runt, året runt. Ditt ansvar som enhetschef inom Åkersbergsvägen kommer att omfatta medarbetare, arbetsmiljö samt visst ekonomiskt ansvar. Din närmsta chef kommer vara Annica Kääriä som är resultatenhetschef för Åkersbergsvägen. Tillsammans kommer du och resultatenhetschefen att utveckla verksamheten och driva arbetet framåt. Vi söker därför dig som är nyfiken att utvecklas - och att utveckla verksamheten. Samverkan med flera olika aktörer är en central del av uppdraget som enhetschef och det är viktigt att du ser fördelarna och nödvändigheten med det för kundens bästa. Arbetsuppgifterna för våra medarbetare är varierande och utgår alltid från kundens behov. Vi har ett starkt kundperspektiv i allt vi gör och som chef behöver du ha känsla för de vi ytterst är till för. De system vi arbetar i är bland annat; Medvind, Adato, Stratsys och WinLas. KVALIFIKATIONER Krav: Akademisk examen som t.ex. socionom, beteendevetare, sjuksköterska eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig och relevant för uppdraget. Vidare behöver du behärska svenska väl i tal och skrift och har relevant arbetslivserfarenhet. Meriterande: Chefserfarenhet eller annan erfarenhet som ledare från socialtjänsten/äldreomsorg eller från annan liknande och relevant verksamhet. Kunskaper om arbetsmiljö och arbetsrätt. Akademisk utbildning i socialrätt. Schemaplanering i Medvind. Personliga förmågor: Du ser helheten och tar hänsyn till det större perspektivet. Du arbetar bra med andra människor och relaterar till dem på ett lyhört sätt. Du är trygg i dig själv, lyssnar, kommunicerar tydligt och löser eventuella konflikter på ett konstruktivt sätt. Du är prestigelös och flexibel i ditt förhållningssätt. Du leder, motiverar och stärker dina medarbetare. Vi söker dig som har genuint intresse för utveckling och kvalitativt arbete kring hälsa, vård och omsorg av våra äldre på boendet. Vi går löpande igenom ansökningar och kan komma att kalla till intervju redan under annonseringstiden. Vi välkomnar därför din ansökan snarast möjligt. Vänligen bifoga examensbevis från utbildning tillsammans med CV och personligt brev i din ansökan. Provanställning kan komma att tillämpas. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Det är av yttersta vikt att kunder och klienter inom Vård och omsorgsförvaltningens verksamheter kan känna trygghet i den omsorg som kommunen har ansvar för. Därför måste du visa upp ett utdrag från belastningsregistret innan erbjudande om anställning. Handläggningstiden för ett utdrag är cirka tre veckor och du beställer det själv via polisens webbplats. Beställ gärna utdraget samtidigt som du skickar in din ansökan så att du har allting klart om du går vidare i rekryteringsprocessen. Har du redan ett utdrag får det inte vara äldre än ett år. Beställ ditt utdrag från belastningsregistret på polisens webbplats: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via länken för ansökan. Dina ansökningshandlingar omfattas av offentlighetsprincipen och kan därför komma att lämnas ut som allmän handling efter en sekretessprövning. Vill du veta mer om hur Enköpings kommun generellt sett hanterar personuppgifter så finns mer information på vår hemsida. För dig som har skyddad identitet så finns information om hur du söker tjänsten här: https://enkoping.se/foretag-och-arbete/jobba-i-enkoping.html#box-Personuppgiftersamtskyddadidentitet Har du frågor om systemet eller hur du ska göra din ansökan, kontakta Visma Recruit på 0771-693 693. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

9 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Enhetschef till Ågården i Lindesberg

Brinner du för utveckling och skulle trivas i ett delat ledarskap? Vi söker en enhetschef till Ågården som vill vara med och forma omsorgen i Lindesbergs kommun. Vi arbetar med att förändra organisationen och utökar med antalet chefer på flera enheter inom vård och omsorg. Därför söker vi dig som vill ingå i ett delat ledarskap och tillsammans med din kollega vill fortsätta utveckla verksamheten. Socialförvaltningen är en av Lindesbergs kommuns största förvaltningar där vård och omsorg är en av tre verksamhetsområden. Vård och omsorg ansvarar för stöd, vård och omsorg för äldre. Inom vård och omsorg finns bland annat hemtjänst, vård- och demensboenden samt hälso- och sjukvård. Ågården är ett särskilt boende som ligger centralt i Lindesberg med närhet till tåg och buss. Boendet har sju avdelningar varav två är demensavdelningar. I verksamheten arbetar cirka 75 medarbetare. Nära samarbete med sjuksköterska och arbetsterapeut på enheten är en viktig del av arbetet för att tillsammans med personalen ge en bra vardag och omvårdnad för våra enskilda som bor på Ågården. Här arbetar vi med personcentrerad omsorg och har kvalitetsregistret BPSD som stöd. Inom socialförvaltningen finns en gemensam bemanningsenhet som tillsätter korttidsvikariat. Vi står inför ett stort arbete med heltidsresan och välfärdsteknologi. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill ingå i ett team och tillsammans utveckla arbetet på Ågården. Du kommer ha ett tätt samarbete och utbyte med din enhetschefskollega kring gemensamma frågor men har samtidigt delade ansvarsområden gällande personalgrupper. Som enhetschef kommer du ha fullt ansvar för verksamhet, personal och ekonomi. Du ska på ett kostnadseffektivt sätt leda, planera, samordna och utveckla verksamheten utifrån gällande lagstiftning, politiska beslut, mål och riktlinjer och ekonomiska ramar. Ett stort arbetsområde för dig som chef kommer bli att implementera heltidsresan och arbeta med förändringsarbete gällande planering och schemaläggning. Du rapporterar till verksamhetschefen och ingår i Vård och Omsorgs ledningsgrupp där du förväntas bidra till gemensamma frågor och ökad samverkan inom verksamhetsområdet. Det finns ett nära samarbete med våra stödfunktioner inom t.ex. personal och ekonomi. Samverkan med fackliga organisationer är viktigt för att fortsätta främja en god arbetsmiljö och verksamhetsutveckling. Att vara förtroendeskapande och ha ett ledarskap som bygger på delaktighet ser vi som viktiga ledord i hela socialförvaltningen. Du kommer börja din resa som chef hos på Ågården. Vi ser gärna att du är intresserad och flexibel i att utveckla ditt ledarskap inom andra verksamheter inom vård och omsorg på sikt. KVALIFIKATIONER Du har adekvat högskoleutbildning inom området till exempel socionom eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Erfarenhet av arbete inom området är meriterande. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av Time Care. Du är van att använda IT som stöd i ditt dagliga arbete och kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift. Vi söker dig som ser fördelarna med att ingå i ett delat ledarskap, har en god förmåga att samarbeta för att nyttja varandras styrkor, är prestigelös och har ett helhetsperspektiv. Vi söker dig som är tydlig och trygg i ditt ledarskap samt är målinriktad. Du skapar engagemang och delaktighet hos medarbetarna genom ett teaminriktat ledarskap som präglas av dialog och samverkan. Du är lyhörd, etablerar och behåller goda relationer och har ett professionellt bemötande. Du har en god förmåga att hålla ordning, strukturera och prioritera ditt arbete. Stor vikt kommer läggas på personliga egenskaper. ÖVRIGT Fackliga företrädare nås via kommunens växel, tfn 0581-810 00. Vi tar endast emot ansökningar via Offentliga jobb. Vi undanber oss kontakt med annonsörer och bemannings-/rekryteringsföretag. Lindesberg kännetecknas av en positiv och stark framtidstro. Vi investerar för framtiden och vill växa. Vi söker engagerade medarbetare som vill vara med och utveckla Lindesberg. Samverkan är ett honnörsord och vi vill stärka det i varje del av vår organisation. Idag arbetar ca 1 900 medarbetare med olika uppdrag för att ge invånarna god service med hög kvalitet. Välkommen att utvecklas vidare med oss!

8 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Verksamhetschef till Victoria i Malmö

Här kommer du att arbeta: Äldreboendet Victoria i Limhamns expansiva del där grönområden och bostäder växer fram ligger nära kalkbrottet som är ett naturreservat och bjuder på härlig natur runt knuten. Victoria är ett vård- och omsorgsboende med demensinriktning och har totalt 60 lägenheter fördelat på 6 avdelningar. Vi söker en Verksamhetschef som vill bli en del av vårt fantastiska team! Vi välkomnar nu enVerksamhetschef som vill vara med ochsjälvständigt driva, leda och utveckla verksamheten och dina medarbetare. Du ingår i ett sammanhang med kompetenta supportfunktioner där du får stöd och vägledning för att nå framgång i ditt arbete. På Forenede Care har vi ett starkt fokus på att lyckas tillsammans. Vi värdesätter därför att dufår godamöjligheter att utveckla ditt sätt att leda och ges möjlighetatt förverkliga dina idéer. Tjänsten som Verksamhetschef som gör skillnad I din roll somVerksamhetschef hos Forenede Care har du övergripande ansvar för medarbetare, ekonomi, försäljning och kvalitet. Vidare har du i din roll kontakt med nyckelintressenter som kunder, anhöriga, kommuner och myndigheter. Du har också stöd av vårasupportfunktioner inom ekonomi, vård och kvalitet, marknad och kommunikation, affärsutveckling och HR. Du rapporterar direkt till Regionchef och förväntas vara en aktiv och bidragande del av regionens ledningsgrupp. För oss är det viktigt att du vill vara med att påverka regionens riktning samt utveckling. Vi erbjuder I det familjeägda Forenede Care ingår du i ett sammanhang där du varje dag får möjlighet att förändra och göra skillnad genom din personlighet, kompetens och ditt engagemang. Vi erbjuder dig interna och externa utbildningar där du som individ får möjlighet att växa och utvecklas både som människa och i din roll professionellt. i rollen får du ävenmöjlighet att påverka företagets riktning. Vi har kollektivavtal och naturligtvis erbjuder vi friskvårdbidrag. Vem är du? Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och för att vara framgångsrik i rollen krävs det att du är trygg i ditt ledarskap och har modet att fatta nödvändiga beslut. Du behöver kunna agera strategiskt, analytiskt och lösningsorienterat. Vidare värdesätter vi att dukan strukturera din och verksamhetens vardag och förstår vikten av ett säljande förhållningssätt.Du kommer varaansvarig för de lagar och krav som styr verksamheten. Din förmåga att skapa, bygga och bibehålla goda relationer till olika intressenter som kunder, medarbetare, anhöriga, kommuner och beställare är av största vikt. Vidare ser vi att du tillsammans med dina fantastiska medarbetare har viljan att driva arbetet mot bolagets uppsatta mål. Andra personliga egenskaper som vi värdesätter hos oss på Forenede Care är att du som ledare är ödmjuk, empatisk och bra på att lyssna. Ditt engagemang är viktigt för att lyckas i rollen! Du som Verksamhetschef ska ha följande kvalifikationer och erfarenheter Verksamheten är tillståndspliktig och kräver att du har relevant högskoleutbildning då dukommer att stå på tillstånd för verksamheten hos IVO.För att bli aktuell för tjänsten kommer du behöva godkännas av IVO. Högskole- och/eller universitetsutbildning, exempelvis sjuksköterska, socionom, beteendevetare eller motsvarande. Ledarskapsutbildning samt mer än tre års dokumenterad erfarenhet av att framgångsrikt leda medarbetare och team inom äldreomsorg. Aktuell erfarenhet med arbete av socialtjänstlagstiftningen Ekonomisk kunskap och förståelse av budgetansvar med tillhörande uppföljningsarbete. God kunskap och erfarenhet av arbete och rapportering i olika stödsystem, exempelvis journal-, planerings- och lönesystem. Flerårig erfarenhet inom demensvård Går du vidare i processen kommer vi efterfråga intyg på ovanstående utbildningar. Meriterande Vi arbetar med ständig utveckling och förbättring i vår vardag och ser att praktisk erfarenhet av förändringsarbete kommer att underlätta ditt arbete hos oss. Då vi arbetar och samverkar nära våra fackförbund är det bra om du har tidigare erfarenhet av att utveckla fackliga relationer. Utöver ovan kan dessutom din vardag underlättas om du har B-körkort. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 7400 medarbetare. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998. Hos oss kan du vara trygg som arbetstagare då vi ser våra medarbetare som vår viktigaste resurs. Med en kultur fylld av värme, glädje och stort engagemang arbetar vi kvalitativt med fokus på att alla vi arbetar för att alla ska få leva livet, hela livet. Utöver äldreboende har vi verksamheter som bedriver hemtjänst, ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Arbetstid/Varaktighet Heltid. Tillsvidareanställning. Enligt kollektivavtal tillämpas 6 månaders provanställning. Lön Vi tillämpar individuell och marknadsanpassad lönesättning. Tillträde Enligt ök. Sista ansökningsdag 2024-04-30 Intervjuerna sker löpande så vi tar tacksamt emot din ansökan redan idag! Du är efterlängtad - välkommen till oss!

5 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Vikarierande enhetschef till Bagaregårdens vård- och omsorgsboende

Vi är en ledande aktör inom hälsa vård och omsorg med höga ambitioner som erbjuder många möjligheter till utveckling. Vi söker dig som tillsammans med 10 000 kollegor vill vara med och göra det möjligt – i både handling och bemötande.   Vi är i en framtidsbransch och därför är det viktigt att visa vad vi står för och vad du kan få uppleva om du blir en del av oss. Det kommer bli en spännande resa mot världens bästa stad för ett långt och värdigt liv. Vi är Göteborg. Välkommen ombord!  ARBETSUPPGIFTER Vill du få möjlighet att leda med fokus på delaktighet, arbetsmiljö och utveckling mot vårt gemensamma mål - att bidra till att hyresgäster lever gott med självbestämmande varje dag, hela livet? Nu har du chansen då vi söker en vikarierande enhetschef till Bagaregårdens vård- och omsorgsboende. Bagaregårdens vård- och omsorgsboende är vackert beläget med lummig omgivning och vidsträckt utsikt över Göteborg. Vi erbjuder omsorg av engagerad personal, trevliga måltider och en härlig gemenskap för hyresgästerna. Här finns ett stort aktivitetscentrum, varmvattenbassäng och en trivsam trädgård med bland annat grillplats och boulebana. Som enhetschef ansvarar du för att hyresgästernas behov av omsorg och service tillgodoses. Du har ekonomi-, personal- och arbetsmiljöansvar. Tillsammans med medarbetarna skapar du en dynamisk och god arbetsmiljö som präglas av ett tillitsbaserat ledarskap. Du ingår i områdets ledningsgrupp bestående av verksamhetschef och övriga enhetschefer för vård-och omsorgsboendena i stadsområdet. Som chef är det viktigt att kunna skapa ett gemensamt arbetssätt tillsammans med medarbetarna med inriktning mot utveckling av verksamheten och med fokus på hyresgästens behov. Till din hjälp har du olika stödfunktioner såsom ekonomi, HR, kvalitetsutvecklare samt omsorgshandledare. För att stötta och utveckla dig i ditt ledarskap erbjuder Göteborgs Stad olika introduktionsmoduler samt kompetensutvecklingsprogram som är riktade till chefer. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med högskoleutbildning som socionom eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har tidigare erfarenhet av arbete som chef med personal-, arbetsmiljö- och ekonomiskt ansvar. I din yrkesroll kommer du att arbeta utifrån gällande lagstiftning Socialtjänstlagen (SoL) och Hälso-och sjukvårdslagen (HSL), därför behöver du ha god kännedom om dessa. Det är meriterande om du har utbildning inom ledarskap. Vi söker dig som har förmåga att arbeta tillsammans med andra för att utföra uppgifter och nå mål. Genom att vara intresserad och skapa förståelse för andra verkar du för ett respektfullt arbetsklimat. Du förstår det gemensamma uppdraget, agerar utifrån det och bidrar till helheten. Du är en ledare som genom övertygande argument kan tillföra entusiasm och energi som uppmuntrar goda prestationer, teamkänsla och ökad motivation. Du motiveras av tydligt definierade mål och har förmåga att omvandla dessa till en konkret handling. Med fokus på målet kan du omprioritera arbetet vid ändrade förutsättningar eller behov. Du följer upp och rapporterar resultat och måluppfyllelse. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Intervjuer planeras till den 29 april och 2 maj. Göteborgs Stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Vi arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Som medarbetare i äldre samt vård- och omsorgsförvaltningen erbjuder vi dig: • Trygg anställning med goda anställningsvillkor • Karriärmöjligheter • Internutbildningar • Spännande och meningsfulla arbetsuppgifter • Introduktion vid nyanställning • Heltid med möjlighet till deltid • Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden När du söker jobb hos oss tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Undantag är om du har skyddade personuppgifter då ska du inte skicka in din ansökan här. Kontakta istället rekryterande chef för att lämna in din ansökan på annat sätt. Du hittar kontaktuppgifterna i annonsen. Tänk också på att inte ange referenser med skyddad identitet i din ansökan. Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

4 april 2024
Sista ansökan:
18 april 2024
Enhetschef

Smedjebacken är en trevlig kommun i södra Dalarna, med bra kombination av trivsamt småstadsliv, storslagen natur, aktivt föreningsliv, ett rikt kulturliv och starten för Strömsholms kanal. En tillväxtkommun med små och stora företag med goda förutsättningar då vi ligger i ett strategiskt bra läge mellan Västerås och Falun/Borlänge.  Sedan länge arbetar vi med en ekologisk inriktning. Smedjebacken är närhet, vatten och utveckling, en kommun för alla.  Välkommen till Smedjebackens kommun! Vi är en kommun som med god och stabil ekonomi som grund och med invånarna i fokus arbetar aktivt med utveckling där målet är bästa möjliga verksamhet. Som arbetsgivare är vår styrka prestigelöshet, dialog och korta beslutsvägar. Vi är övertygade om att vi tillsammans kan leva upp till vår värdegrund där välkomnande, engagemang, trygghet och framtidstro är våra ledord.Omsorgsförvaltningen Omsorgsförvaltningen är i behov av att rekrytera 3 enhetschefer till våra särskilda boenden för äldre. Vi är inne i ett spännande skede där vi både omorganiserar och stärker upp organisationen med fler chefer för att skapa bättre förutsättningar till en bra arbetsmiljö för både chefer och medarbetare. Vi välkomnar dig att ansluta till vår växande ledningsgrupp som för tillfället består av förvaltningschef, biträdande förvaltningschef och elva enhetschefer och en biträdande enhetschef. Vi hoppas du har glatt humör och humor och gillar de utmaningar som ett chefskap innebär.Vi söker därför nya enhetschefer som aktivt vill delta i utvecklandet av omsorgens verksamheter. Ni kommer vara två enhetschefer i respektive verksamheter och tillsammans ansvara för helheten. Arbetsuppgifter Som chef inom Smedjebackens kommun: -Företräder du arbetsgivaren. - Genomför du politiska styrda uppdrag. -Företräder du ett helhetsperspektiv för kommunen. -Har du ansvar för verksamheten, personal och ekonomi inom ditt område. Vilket innebär: -Du ska säkerhetsställa att den egna verksamheten bedrivs i enlighet med lagar, förordningar och politiska mål i kommunen. -Du bidrar till metod-och verksamhetsutveckling. -Du samverkar både internt och externt. -Du planerar och följer upp verksamheten. -Du deltar aktivt i ledningsgruppens verksamhet. Även andra arbetsuppgifter kan förekomma och arbetets innehåll kan komma att förändras över tid. cheftjänst 1: Kommer att arbeta på Munkbogården tillsammans med befintlig enhetschef. Ni kommer att dela på ledarskapet för det särskilda boendet samt en hemtjänstgrupp. cheftjänst 2: Kommer att arbeta på Solgårdens demensboende tillsammans med befintlig enhetschef. Ni kommer att dela på ledarskapet för demensboendet och hemtjänstens demensteam. cheftjänst 3: Kommer att arbeta på Allégården tillsammans med befintlig enhetschef. Ni kommer att dela på ledarskapet för Lyktans korttidsboende, en hemtjänstgrupp och ett centralt teknikteam. Ange i din ansökan vilken/vilka av tjänsterna du är intresserad av. Kvalifikationer .Du har relevant högskoleutbildning eller annan utbildning/erfarenhet som kan bedömas likvärdig. .Du behöver ha erfarenhet av och kunskaper i schemaläggning. .Det är en fördel om du har erfarenhet av ny teknik inom äldreomsorgen.  .Tidigare chefserfarenhet av särskilt boende, hemtjänst eller korttidsboende för äldre är meriterande. .Kunskaper i finska är meriterande och körkort är ett krav. Personliga egenskaper Du ska vara tydlig i din ledarroll samt vilja och och våga satsa på utmaningar. Vara praktisk och strukturerad, kunna leda och fördela arbetet samt få dina medarbetare delaktiga i verksamheten och tillsammans skapa en bra arbetsmiljö. Du ska ha lätt för att samarbeta och ha ett strategiskt tänk för verksamheten. Du är kvalitetsmedveten och prestigelös. För att lyckas i rollen som enhetschef behöver du även ha hög integritet samt kunna fatta (snabba) beslut när verksamheten så kräver. Som enhetschef ingår du i omsorgsförvaltningens ledningsgrupp. Dessutom ska du vara intresserad av verksamhetsutveckling och inte rädas att kavla upp ärmarna och ha kul på jobbet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi erbjuder Vi erbjuder Tillsvidareanställning. Heltid. Lön i överenskommelse parter emellan. Vi vill erbjuda dig en trevlig arbetsplats med fokus på arbetsmiljön, vilket även innebär rökfri arbetstid. Eftersom vi tror på dialog i vår kommun erbjuder vi dessutom dig en dialogutbildning när du blir tillsvidareanställd. Vi vill ha frisk och aktiv personal och vi hoppas att vårt friskvårdsbidrag bidrar till detta samt vår aktiva personalförening, Smeden. Att åka kollektivt är bra för miljön och därför kan du som medarbetare få köpa busskort till rabatterat pris, tillsammans kan vi göra skillnad. Att förvalta det vi värnar om ser vi som självklart och vi är stolta över vårt finska förvaltningsområde där du som finsktalande mer än gärna få stärka upp med din kunskap. Vi erbjuder dig en arbetsgivare som tror på sina medarbetare. Vi vill inspirera dig med engagemang, välkomnande, trygghet och att framtidstro.  Vi undanber oss vänligt men bestämt all kontakt med annonsörer och bemanningsföretag i rekryteringsprocessen då urval av rekryteringskanaler redan bestämts för denna rekrytering. Läs mer om oss på smedjebacken.se och hur vi hantera dina personuppgifter enligt GDPR. Smedjebackens kommun arbetar utifrån kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. All rekrytering sker digitalt och via vår externa länk till rekryteringssystemet Webcruiter. Vid problem av registrering av CV var god kontakta Webcruiter support. Varmt välkommen med din ansökan! Har du skyddade personuppgifter kontaktar du HR-specialist Patricia Andersson ([email protected]) så får du hjälp med din ansökan. Kontaktinformation Minna Sjöström, Enhetschef, facklig representant för Vision, 0240-660341, [email protected] Elisabet Zimmer, Förvaltningschef, 0240660330, [email protected] Arbetsplats Johan Ahlbäcks plats 7 777 81 Smedjebacken

4 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Resurschef

Svedala växer och är inne i en mycket spännande och expansiv fas. Hos oss är du med och bygger en attraktiv kommun där ett hållbart arbetsliv, ett gott bemötande, en stor portion öppenhet, engagemang och mod guidar oss i våra uppdrag. Med höga ambitioner och verksamheter i framkant finns här kraft att växa. Tillsammans bygger vi en attraktiv kommun med möjligheter för hela livet. Uppdrag Inom vård och omsorg i Svedala kommun utökar vi nu med en nyinrättad tjänst som Resurschef. Här erbjuds du en spännande tjänst inom verksamhetsområdet där du får vara med att utveckla verksamheten och samtidigt skaffa dig värdefull kunskap genom en mångfasetterad roll. Som Resurschef supporterar du dina chefskollegor med huvudfokus på vardagligt operativt stöd till enhetschefer. I samråd med chefer och övriga medarbetare kommer du följa upp verksamheten utifrån uppsatta mål, medverkan i det löpande kvalitets- och utvecklingsarbete och genomföra punktinsatser vid temporärt hög arbetsbelastning. Vidare kommer du tillsammans med övriga enhetschefer ansvarar för att effektivisera arbetssätt och se till att medarbetarnas kompetens används på ett klokt sätt. Det kan även blir aktuellt att fungera som ersättare vid annan enhetschefs frånvaro, ett arbete som innefattar verksamhets-, budget-, arbetsmiljö- och personalansvar för aktuell enhet/enheter. Du kommer att arbeta inom samtliga områden som ryms inom verksamhetsgrenen äldreomsorg, LSS och socialpsykiatri men inte inneha ett eget ansvarsområde. Du är en del av vård- och omsorgs ledningsgrupp och medverkar i tillhörande möten och samarbeten. Tillsammans arbetar vi för att våra arbetsdagar ska präglas av ett positivt arbetsklimat och en god arbetsmiljö. Kompetens Vi söker dig med relevant akademisk examen, som exempelvis det sociala omsorgsprogrammet, socionom, beteendevetare alternativt annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdigt. Du är en erfaren ledare med erfarenhet från vård- och omsorgsförvaltningens verksamhetsområde, förståelse för arbete i politiskt styrd organisation och de lagstiftningar som rör uppdraget. Som ledare besitter du även ett gott omdöme, agerar utifrån värdegrund och visar prov på såväl beslutsamhet som personlig omtanke.   Du har ett genuint intresse för människor, är lyhörd och besitter en förmåga att tillvarata andras kompetenser och idéer. Med en god kommunikativ förmåga kan du med lätthet skapa förtroende och goda relationer med enhetschefer, medarbetare och fackliga organisationer. Här kommer även din tidigare erfarenhet av att leda arbetsgrupper väl till pass när du skapar de bästa förutsättningarna till gemensam utveckling och lärande.   För att driva arbetet framåt är du trygg, stabil och tar egna initiativ till nya förslag och arbetssätt. Du är flexibel och anpassar dig efter förändrade förutsättningar på ett smidigt, lösningsfokuserat och motiverat vis. Genom ett tydligt helhetsperspektiv kan du löpande agera utifrån verksamhetens bästa. Dina goda ekonomiska kunskaper visar på en förståelse för relationen mellan intäkter och kostnader vilket du sedan agerar utifrån. Du förstår och kan således förklara hur olika aktiviteter påverkar det ekonomiska resultatet. Vidare har du goda IT-kunskaper och en förmåga att snabbt sätta dig in i nya system. Körkort (B) är ett krav. Lön Individuell lönesättning tillämpas. Sista ansökningsdag 2024-04-24.  Övrigt  Vid erbjudande om tjänst kommer vi att begära utdrag från belastningsregistret. Tjänsten omfattas av en heltidstjänst med arbetstiderna 08.00-16.30. Provanställning om 6 månader kan komma att tillämpas. Varmt välkommen med din ansökan!

4 april 2024
Sista ansökan:
24 april 2024
Dedicare söker Verksamhetschef till Humana Hjortsberg, Falkenberg

Dedicare söker verksamhetschef till Humana Hjortsberg, Falkenberg Vill du vara med och driva samt utveckla ett av våra äldreboenden samtidigt som du dagligen arbetar med att ge människor ett bra liv? Nu finns det möjlighet för dig att söka tjänsten som Verksamhetschef för Humanas äldreboende Hjortsberg i Falkenberg. I rollen kommer du tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor. På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Vi satsar på kompetensutveckling för våra chefer genom bland annat mentorprogram, ledarträffar, ledarutvecklingsprogram samt Humanas digitala lärportal Humana Academy. Om boendet Humana Hjortsberg är ett trevligt äldreboende som ligger centralt i Falkenberg och har ljusa och luftiga lägenheter fördelade på tre plan. Humana driver Hjortsberg på uppdrag av Falkenbergs kommun. På Hjortsberg finns totalt 40 demensplatser,19 somatiska platser och 7 trygghetsplatser. Förutom gemensamma utrymmen såsom vardagsrum och matplats så finns en trevlig balkong och en trevlig innegård att tillgå.  Din roll som verksamhetschef Som verksamhetschef ansvarar du för kvalitet, arbetsmiljö, medarbetare, ekonomi samt beställarkontakter. Du driver och utvecklar verksamheten i samverkan med dina medarbetare utifrån verksamhetsplan, budget, lagar och andra styrande dokument. Att hela tiden utveckla och förbättra kvaliteten i verksamheten är en ledstjärna för dig. Du skapar och upprätthåller goda kontakter med kommunen och samarbetspartners. Dina medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden, gruppledare och lokalvårdare. Avseende hälso- och sjukvårdsinsatser samverkar Humana med Falkenbergs kommun. Humana ser ett välfungerande teamarbete som grunden för en vård och omsorg av god kvalitet, där man kan arbeta riskförebyggande och ständigt vara en lärande organisation. Sälj och marknadsföringsarbete är en självklar del av ditt jobb och du arbetar aktivt för att nå full beläggning i verksamheten och att ha en effektiv personalplanering. Du har ett nära och synligt ledarskap som är nödvändigt för att implementera och efterleva rutiner, arbetssätt, värderingar och bemötanden bland dina medarbetare. Som verksamhetschef ingår du i en trevlig och prestigelös divisionsledningsgrupp och rapporterar till divisionschef. Till stöd har du en stab som omfattar kvalitet, HR, IT, marknad, ekonomi och lön. Du arbetar tätt tillsammans med gruppledare som hjälper dig med bl.a. bemanning och planering. Vem är du? • Vi söker dig som har adekvat högskoleutbildning inom vård och omsorg (t ex sjuksköterska, social omsorg, socionom, fysioterapeut, arbetsterapeut) • Du bör ha 3 års erfarenhet som chef inom äldreomsorgen med personal och budgetansvar • Du är affärsmässig och har tydligt kundfokus • Du leder med en stor självinsikt, med rak och tydlig kommunikation och genom att bygga goda och varaktiga relationer • Du har ett stort engagemang och är värderingsstark • Du har ett coachande förhållningssätt och vill se dina medarbetare växa • Du är lösningsorienterad och kan växla perspektiv från det lilla till det stora Vad får du? • Möjlighet att delta i ledarskapsprogram • Coachande och stöttande chefer nära dig • Möjlighet till regelbunden professionell handledning • Karriär- och utvecklingsmöjligheter • Friskvårdsbidrag • Kollektivavtal Om tjänsten Tjänsten är en tillsvidareanställning, med 6 månaders provanställning. Tjänstgöringsgrad är heltid, dagtid.  Lön: individuell lönesättning, övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde enligt överenskommelse. Vad händer nu? Tycker du att tjänsten låter intressant? Vänta då inte med din ansökan. Vi går igenom urvalet och genomför intervjuer löpande, så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.  Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Mattias Svensson, rekryteringskonsult på Dedicare Rekrytering 0721-421234 alt [email protected]  Att jobba på Humana På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Vi satsar på kompetensutveckling för våra chefer genom bland annat mentorprogram, ledarträffar, ledarutvecklingsprogram samt Humanas digitala lärportal Humana Academy. Läs mer om hur det är att jobba hos oss på www.humana.se

28 mars 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Verksamhetschef sökes till Bernadotte vård-och omsorgsboende

Vård- och omsorgsboende för äldre Uppsala kommun Hej, vill du bli en av oss! Om du börjar arbeta hos oss blir du en viktig del av vårt team där vi tillsammans arbetar för att skapa en bättre äldreomsorg. Hos oss får du ett spännande och varierande arbete med frihet under ansvar med möjlighet att arbeta med frågor som ligger varmt om hjärtat. Välkommen att söka detta viktiga, spännande och roliga uppdrag! Vi söker nu verksamhetschef att ingå delat ledarskap på Bernadotte vård- och omsorgsboende. Boendet har inriktning mot demens och omvårdnad. Här bor äldre personer som behöver stöd i sin vardag och som också kan ha behov av allt från grundläggande sjukvård till mer kvalificerad vård. Boendet ligger i området Valsätra söder om Uppsala centrum och det är enkelt att ta sig sig hit med både bil och buss. Läs mer om: våra boenden här (https://vardochomsorg.uppsala.se/boende/aldreboende/vara-aldreboenden/) hur det är att arbeta som verksamhetschef hos oss (https://vardochomsorg.uppsala.se/karriar/mot-dina-nya-medarbetare/) Ditt uppdrag Din roll som verksamhetschef är att se till att boendet drivs framåt med fokus på kvalitet och hela tiden arbeta för full delaktighet för våra brukare. Som verksamhetschef har du stora möjligheter att påverka så att de boendes vardag blir så meningsfull som möjligt med de resurser vi har genom att vara en inspiratör med stor vilja att utveckla. I detta arbete är din förmåga att förstå och främja motivation och självledarskap hos dina medarbetare särskilt viktig. Detta kräver både ett eget stort engagemang och intresse, liksom en mycket god förmåga att göra såväl boende och närstående som medarbetare delaktiga i arbetet med att utveckla verksamheten. Som verksamhetschef har du det övergripande ansvaret för verksamheten och ansvarar för medarbetare, arbetsmiljö och ekonomi. I dina arbetsuppgifter ingår att leda verksamheten mot uppsatta mål samt arbete med budget och ekonomisk uppföljning. Du arbetar nära dina chefskollegor och ingår i en ledningsgrupp med nära stöd och uppbackning av stab och områdeschef. Uppsala kommuns hälso- och sjukvårdsorganisation hanterar försörjningen av legitimerad personal i verksamheterna för att utveckla områdets uppdrag och ta tillvara resurser på ett effektivt sätt. Verksamhetschefen för HS-uppdraget i ditt område blir också en nära kollega. Vi erbjuder: Utvecklingsmöjligheter för dig som ledare Vård- och omsorgsförvaltningen i Uppsala tillhör en av de största förvaltningarna i Sverige och dina utvecklingsmöjligheter som verksamhetschef hos oss är mycket goda. Tillsammans med din områdeschef arbetar vi fram din individuella kompetensutvecklingsplan för hur du vill navigera dig framåt att utvecklas i ditt ledarskap. Handledning och mentorskap har du även att tillgå i ditt ledarskap. Flexibilitet Du styr själv över din arbetstid inom den ram som är överenskommet med områdeschef. Trygghet Vi är en trygg och stabil arbetsgivare där stödet aldrig är långt bort. Din bakgrund Vi söker dig med erfarenhet av arbete som chef med personalansvar alternativt har du annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig, är din ledarerfarenhet från äldreomsorgen så är det meriterande. Är du en inspiratör med stor vilja att utveckla omsorgen om våra äldre så är du väldigt intressant för oss. Vi letar helt enkelt efter dig som har engagemang och förståelse för såväl ledarskap som förbättringsarbete och som vill fortsätta att driva utvecklingsarbetet framåt med viljan att bli det boende där äldre trivs allra bäst. Vi ser även gärna att du har vidareutbildning inom ledarskap och organisationsutveckling samt erfarenhet av systematiskt arbetsmiljöarbete och ekonomiskt ansvar. Du har högskoleexamen inom ett område som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten, exempelvis socionomprogrammet, personalvetarprogrammet, sjuksköterska, arbetsterapeut, fysioterapeut eller annan högskoleutbildning som omfattar minst 180 högskolepoäng och har en inriktning mot socialt arbete, socialpedagogik eller beteendevetenskap. Du har goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift och är van att arbeta i Officepaketet. Som ledare skapar du goda förutsättningar för delaktighet för medarbetare, närstående och våra äldre i ditt arbete med utveckling av verksamheten. Du tar ansvar och driver ditt arbete framåt samt brinner du för att göra skillnad. Vidare har du förmågan att se frågor i ett större perspektiv och förstår både ekonomiska samband, samspelet med politiken och vilka övriga faktorer som leder till en välmående verksamhet där både personal, boende och anhöriga trivs. Vi värdesätter att du är lyhörd och coachande och vi ser fram emot att du bidrar till vår utveckling med glädje och kunskap. Vi alla ser fram emot att få börja jobba med dig och ser med glädje fram emot din ansökan! Upplysningar Har du frågor gällande tjänsterna, kontakta: Områdeschef Petra Gretener 018- 727 02 31 Har du frågor gällande rekryteringsprocessen, kontakta: HR-Specialist Jessica Ededal, 018-727 12 92 Facklig företrädare: SRR/SACO Camilla Ahlsén Hoff, 018-727 24 34 Fysioterapeuterna Ewa Larsson, 018-727 72 01 Sveriges Arbetsterapeuter Eva-Carin Lindgren, 018-727 84 93 Vision Karin Lundborg, 018-727 24 39 Vårdförbundet Kristian Hjertén, 072-210 72 95 Kommunal, 010-442 82 02 I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Om vår organisation Mer information om vår organisation hittar du på www.uppsala.se Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. Dina personuppgifter kommer att användas för att administrera din ansökan inom Uppsala kommun.

28 mars 2024
Sista ansökan:
16 april 2024