Är du serviceinriktad, noggrann och vill arbeta självständigt? Hemfrid söker dig som vill göra skillnad i människors vardag! Som premium medarbetare hos oss städar du våra kunders hem med hög kvalitet och skapar trivsel varje dag. Vi söker dig som: Har erfarenhet från serviceyrken. Talar grundläggande svenska eller engelska. Har känsla för detaljer och god ansvarskänsla. Vi erbjuder bland annat: Fast månadslön. 50–75 % tjänst med tillsvidareanställning. Kollektivavtal, försäkringar, friskvårdsbidrag. Intern utbildning och goda utvecklingsmöjligheter. Ett starkt team med kollegor från hela världen. Tjänsten är i Stockholms län och du arbetar dagtid vardagar, ca 8–17. Låter det som dig? Ansök idag och bli en del av Hemfrid-familjen! Nyfiken på var vi söker personal? Upptäck alla områden här! ------------------------------------------------------------------------------------------ Are you service-minded, detail-oriented, and enjoy working independently? Hemfrid is looking for individuals who want to make a difference in people’s everyday lives! As a premium worker with us, you will clean our customers’ homes to a high standard and create a pleasant environment every day. We are looking for someone who: Has experience in service professions. Speaks basic Swedish or English. Has an eye for detail and a strong sense of responsibility. We offer: A fixed monthly salary. A permanent position of 50–75%. Collective agreement, insurance, wellness allowance. In-house training and great development opportunities. A strong team of colleagues from all over the world. The position is based in Stockholm County and you will work weekdays during daytime hours, approximately 8–17. Sounds like you? Apply today and become part of the Hemfrid family! Curious about where we’re hiring? Discover all our locations here!
Är du serviceinriktad, noggrann och vill arbeta självständigt? Hemfrid söker dig som vill göra skillnad i människors vardag! Som premium medarbetare hos oss städar du våra kunders hem med hög kvalitet och skapar trivsel varje dag. Vi söker dig som: Har erfarenhet från serviceyrken. Talar grundläggande svenska eller engelska. Har känsla för detaljer och god ansvarskänsla. Vi erbjuder bland annat: Fast månadslön. 50–75 % tjänst med tillsvidareanställning. Kollektivavtal, försäkringar, friskvårdsbidrag. Intern utbildning och goda utvecklingsmöjligheter. Ett starkt team med kollegor från hela världen. Tjänsten är i Stockholms län och du arbetar dagtid vardagar, ca 8–17. Låter det som dig? Ansök idag och bli en del av Hemfrid-familjen! Nyfiken på var vi söker personal? Upptäck alla områden här! ------------------------------------------------------------------------------------------ Are you service-minded, detail-oriented, and enjoy working independently? Hemfrid is looking for individuals who want to make a difference in people’s everyday lives! As a premium worker with us, you will clean our customers’ homes to a high standard and create a pleasant environment every day. We are looking for someone who: Has experience in service professions. Speaks basic Swedish or English. Has an eye for detail and a strong sense of responsibility. We offer: A fixed monthly salary. A permanent position of 50–75%. Collective agreement, insurance, wellness allowance. In-house training and great development opportunities. A strong team of colleagues from all over the world. The position is based in Stockholm County and you will work weekdays during daytime hours, approximately 8–17. Sounds like you? Apply today and become part of the Hemfrid family! Curious about where we’re hiring? Discover all our locations here!
HEMFRID SÖKER DIG SOM VILL ARBETA SOM SERVICETEAMARE I STOCKHOLMS LÄN Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Vi söker ständigt efter personal som kan tänka sig jobba hos oss runt om i Stockholm och andra delar av Sverige. Besök gärna vår hemsida www.hemfrid.se/karriar för att se andra städer där vi söker personal i. HEMSTÄDNING I VÄRLDSKLASS Att jobba med oss på hemfrid innebär att du får ett roligt, varierande jobb inom hemstädning. Som service teamare blir du en del av ett sammansvetsat team där du tillsammans med dina kollegor arbetar för att göra våra kunders vardag enklare. Du kommer att arbeta med ett härligt gäng från olika delar av världen, där vi stöttar och hjälper varandra för att skapa bästa möjliga service. Vi letar efter dig som: Tycker om att jobba i team med andra kollegor Ha tidigare erfarenhet inom städning Är engagerad och vill utvecklas inom städning Pratar svenska eller engelska Kan arbeta flexibla timmar Är flexibel att arbeta utan fasta kunder Det är starkt meriterande om du har körkort (B), och gärna egen bil Vi erbjuder dig; Vi erbjuder dig allt från timanställning till en sysselsättningsgrad på 50–75%. Beroende på vad som passar dig! Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring och friskvårdsbidrag Utbildning inom hemstädning med fokus på din utveckling Härliga kollegor från hela världen Vill du bli en av oss? Välkommen med din ansökan! Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. Nyfiken på var vi söker personal? Upptäck alla områden här! HEMFRID IS LOOKING FOR YOU WHO WANT TO WORK AS A SERVICETEAMARE IN STOCKHOLM REGION Hemfrid is Sweden's largest company in home cleaning. We assist our customers with household services such as cleaning, window washing, moving services, and much more. We are constantly looking for staff who are interested in working with us in Stockholm and other parts of Sweden. Please visit our website www.hemfrid.se/karriar to see other cities where we are hiring. WORLD-CLASS HOME CLEANING Working with us at Hemfrid means you’ll have a fun, varied job in home cleaning. As a service team member at Hemfrid, you will be part of a close-knit team, working alongside your colleagues to make our customers' everyday lives easier. You will work with a great group of people from different parts of the world, where we support and help each other to provide the best possible service. We are looking for someone who: Enjoy working in a team with other colleagues. Have previous experience from a cleaning profession. Is committed and wants to develop within cleaning Speaks Swedish or English Can work flexible hours Are flexibel to work without fixed customers It is highly desirable if you have a driving license (B) and preferably your own car We offer you: We offer everything from hourly employment to a workload of 50-75%, depending on what suits you best! Collective agreement and good employment conditions Liability insurance, health insurance, pension insurance, and wellness allowance Training in home cleaning with a focus on your development Wonderful colleagues from all over the world Do you want to join us? Welcome to apply! If you have any questions regarding the position or our recruitment process, feel free to contact us at [email protected]. Curious about where we’re hiring? Discover all our locations here!
Om jobbet: Vi söker nu en städansvarig på två olika verksamheter i Tjörn området för att driva och utveckla en ny avdelning i en unik skärgårdsmiljö med start omgående. Vem är du? Har minst 1 års erfarenhet av rumsstädning och lokalvård på hotell/stugbyar i Sverige Är inspirerande, entusiastisk och kvalitetsinriktad Har ett öga för detaljer Har ett positivt ledarskap och ansvarskänsla Älskar att utveckla och coacha medarbetare Kan prata och skriva på svenska och engelska Vi erbjuder dig: Lön enligt kollektivavtal 100% anställning Arbetet är förlagt under vardagar men vissa helger kan förekomma Tillgång till boende Arbetsuppgifter: Planering och schemaläggning av personal Leda och utveckla städpersonal Upprätthålla en kvalitetsnivå som överensstämmer med verksamhetens riktlinjer Resultatansvar Rumskontroller Beställning av varor Kunna hoppa in och hjälpa till med städning om det krävs Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Har du en känsla för ordning och reda, och det där 'lilla extra'? Söker du en ny spännande jobbmöjlighet med varierande arbetsuppgifter? Nu kan du jobba som Husmor/House Manager i ett privat hushåll, i en trivsam miljö utanför Stockholm. Vi har nu blivit kontaktade av en aktiv familj som söker en pålitlig, ansvarsfull och organiserad Husfru/House Manager som vill arbeta i deras hem och hjälpa dem att sköta om hushållet och bli en uppskattad kollega till övriga anställda i familjens hem. Personen de söker är förutom ordningssam och organiserad en ödmjuk person som har bra samarbetsförmåga, är flexibel, professionell och har en positiv can-do attityd. Som Husfru/House Manager har du ett helhetsansvar för hushållet och ansvarar för den dagliga markservicen. Arbetsuppgifterna är mycket varierande. Du kommer att ha en ledande roll där du kommer att delegera arbetsuppgifter till övriga medarbetare i ett mindre arbetslag, men du förväntas själv även utföra städning och hushållsarbete, tvätt och strykning, organisering av garderober, förråd och skåp, ta emot leveranser, hämta och lämna kemtvätt vid behov och ibland handla åt familjen. Om man är intresserad av matlagning är detta ett stort plus men inget krav. Familjen har nannies som man förväntas arbeta som ett team tillsammans med dock har nannies ansvaret och fokuset på barnen i familjen. Ett stort plus är att man är barnkär även om man inte ansvarar för omsorg av barn. En service-känsla och ett öga för det 'lilla extra' är extra uppskattat av familjen. De lägger stor vikt vid personlighet och personliga egenskaper hos den de anställer och de anser att kommunikation, lojalitet och ömsesidig respekt är väldigt viktigt. De ser gärna en långsiktighet i anställningen då de haft många anställda som trivts och stannat i många år hos familjen. De är väldigt måna om att man skall trivas hos dem, så för rätt person med de rätta kvalifikationerna är de villiga att erbjuda en mycket bra lön och goda arbetsvillkor. Personalbostad finns till förfogande om man inte har boende i Stockholm. Tjänsten är på heltid. Exakta timmar de har behov av hjälp med hushållet är inte fastställda utan det kan också också diskuteras fram för rätt person med de rätta kvalifikationerna . Extra uppskattat är om lite flexibilitet finns och om man kanske hoppar in och jobbar några timmar på en lördag så får man måndagen ledigt exemplevis. Så, söker du en varierande och flexibel anställning där du kommer att bli väldigt väl omhändertagen av dina arbetsgivare, bli sedd och hörd för den du är - och få mycket uppskattning för allt jobb du gör, tveka då inte att skicka in din arbetsansökan!
Forenede Service är en del av den danska Forenede-koncernen och har varit etablerade i Sverige sedan 1998. Att vara ett stort företag med det lilla familjeföretagets anda är viktigt för oss. Vi är ett ledande serviceföretag, men har inte glömt de värderingar som har tagit oss dit vi är i dag - närhet till kunden och närhet till våra medarbetare. Hos oss är alla jobb lika viktiga och vi står stadigt i vår ambition att städa och putsa fönster bäst. På Forenede Service bryr vi oss om varandra och har en hjälpsam kultur där trivsel och engagemang är i fokus.Som Teamledare är du tillsammans med ansvarig Driftchef en nyckelperson för att säkerställa en välfungerande leverans till våra kunder. Du är behjälplig med att fördela arbetet bland medarbetarna och för att säkerställa att servicen verkställs på ett korrekt sätt. Bland dina huvudarbetsuppgifter hör bland annat att: • leda Servicemedarbetarna (lokalvårdarna) i deras arbete • introducera nya medarbetare • utföra kvalitetskontroller och andra praktiska moment • ha daglig kontakt med kund • utföra städarbeten när så krävs • schemaläggning och ringa in vikarier vid behov • leverera och beställa material • vikariera för Driftchefen, vid behov Tjänsten är på heltid. Om dig Hos oss är personligheten och viljan att lära sig det viktigaste. Vi ser även att du har: • tidigare erfarenhet av branschen • dokumenterad erfarenhet av att instruera/arbetsleda • vana av att arbeta administrativt • B-körkort • Insta 800 Nivå 3 • en SRY/PRYL-utbildning eller likvärdig Vad kan vi erbjuda dig? Vad kan vi erbjuda dig? Vi är ett multikulturellt företag där människor och service står i centrum. Vi har en god sammanhållning och hanterar framgångar och motgångar tillsammans. Som anställd hos Forenede Service finns goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Samtliga anställda erbjuds friskvårdsbidrag, olika personalrabatter och utbildning. Givetvis har vi även kollektivavtal. Vi arbetar med löpande urval så var snabb in med din ansökan!
När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter. Var med och skapa välkomnande fjällmiljöer för tusentals gäster varje vecka! Vill du jobba i en miljö där naturen, människorna och verksamheten förändras från dag till dag? Där högsäsong möter högt tempo – och där du får vara med och skapa trygga, välfungerande och välkomnande fjällmiljöer för tusentals gäster varje vecka? Vi söker nu två engagerade och lösningsorienterade gruppledare till vår verksamhet i Åre. Tillsammans med SkiStar driver vi en spännande satsning där vi ansvarar för lokalvården i fjällstugor, fjällhotell och andra lokaler inom deras anläggningar. Det här är en möjlighet för dig som vill ta stort ansvar, bidra till en positiv upplevelse för gästerna och vara med och bygga starka team i en miljö som aldrig står still. Var med på vår resa och skapa minnen och vänner för livet! Vad du kommer att jobba med: • Schemaläggning och vikarietillsättning av personal • Kvalitetskontroller • Stötta, motivera och coacha medarbetare • Genomföra schemalagda städuppgifter enligt kvalitetsstandard • Säkerställa att alla ytor är rena, fräscha och inbjudande • Beställa och köra ut material • Bidra till en trygg och säker arbetsmiljö – för både kollegor och gäster Vad du bidrar med: • Erfarenhet av yrkesmässig städning eller annat servicearbete • God servicekänsla och förmåga att bemöta olika människor • Noggrannhet, struktur och en stark känsla för kvalitet • Flexibilitet och stresstålighet – du trivs när tempot är högt • Förmåga att följa instruktioner och snabbt växla mellan uppgifter • Du är en lagspelare med positiv energi som smittar av sig Hos oss får du: • En unik arbetsmiljö i några av Sveriges mest populära fjälldestinationer • Vara del av ett engagerat team som jobbar nära SkiStars verksamhet • Möjlighet till utveckling, ansvar och långsiktigt arbete inom lokalvård • Vara med och göra skillnad – varje dag, för varje gäst Om tjänsten Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med inledande provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad på site i Åre. Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Elin Hammer, [email protected] Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Din ansökan vill vi ha senast 31-07-2025. Observera att alla medarbetare inom Sodexo ska ha genomgått en identitetsvalidering innan anställning. Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.
När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter. Var med och skapa välkomnande fjällmiljöer för tusentals gäster varje vecka! Vill du jobba i en miljö där naturen, människorna och verksamheten förändras från dag till dag? Där högsäsong möter högt tempo – och där du får vara med och skapa trygga, välfungerande och välkomnande fjällmiljöer för tusentals gäster varje vecka? Vi söker nu två engagerade och lösningsorienterade gruppledare till vår verksamhet i Vemdalen. Tillsammans med SkiStar driver vi en spännande satsning där vi ansvarar för lokalvården i fjällstugor, fjällhotell och andra lokaler inom deras anläggningar. Det här är en möjlighet för dig som vill ta stort ansvar, bidra till en positiv upplevelse för gästerna och vara med och bygga starka team i en miljö som aldrig står still. Var med på vår resa och skapa minnen och vänner för livet! Vad du kommer att jobba med: • Schemaläggning och vikarietillsättning av personal • Kvalitetskontroller • Stötta, motivera och coacha medarbetare • Genomföra schemalagda städuppgifter enligt kvalitetsstandard • Säkerställa att alla ytor är rena, fräscha och inbjudande • Beställa och köra ut material • Bidra till en trygg och säker arbetsmiljö – för både kollegor och gäster Vad du bidrar med: • Erfarenhet av yrkesmässig städning eller annat servicearbete • God servicekänsla och förmåga att bemöta olika människor • Noggrannhet, struktur och en stark känsla för kvalitet • Flexibilitet och stresstålighet – du trivs när tempot är högt • Förmåga att följa instruktioner och snabbt växla mellan uppgifter • Du är en lagspelare med positiv energi som smittar av sig Hos oss får du: • En unik arbetsmiljö i några av Sveriges mest populära fjälldestinationer • Vara del av ett engagerat team som jobbar nära SkiStars verksamhet • Möjlighet till utveckling, ansvar och långsiktigt arbete inom lokalvård • Vara med och göra skillnad – varje dag, för varje gäst Om tjänsten Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med inledande provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad på site i Vemdalen. Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Elin Hammer, [email protected] Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Din ansökan vill vi ha senast 31-07-2025. Observera att alla medarbetare inom Sodexo ska ha genomgått en identitetsvalidering innan anställning. Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.
När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter. Var med och skapa välkomnande fjällmiljöer för tusentals gäster varje vecka! Vill du jobba i en miljö där naturen, människorna och verksamheten förändras från dag till dag? Där högsäsong möter högt tempo – och där du får vara med och skapa trygga, välfungerande och välkomnande fjällmiljöer för tusentals gäster varje vecka? Vi söker nu två engagerade och lösningsorienterade gruppledare till vår verksamhet i Sälen. Tillsammans med SkiStar driver vi en spännande satsning där vi ansvarar för lokalvården i fjällstugor, fjällhotell och andra lokaler inom deras anläggningar. Det här är en möjlighet för dig som vill ta stort ansvar, bidra till en positiv upplevelse för gästerna och vara med och bygga starka team i en miljö som aldrig står still. Var med på vår resa och skapa minnen och vänner för livet! Vad du kommer att jobba med: • Schemaläggning och vikarietillsättning av personal • Kvalitetskontroller • Stötta, motivera och coacha medarbetare • Genomföra schemalagda städuppgifter enligt kvalitetsstandard • Säkerställa att alla ytor är rena, fräscha och inbjudande • Beställa och köra ut material • Bidra till en trygg och säker arbetsmiljö – för både kollegor och gäster Vad du bidrar med: • Erfarenhet av yrkesmässig städning eller annat servicearbete • God servicekänsla och förmåga att bemöta olika människor • Noggrannhet, struktur och en stark känsla för kvalitet • Flexibilitet och stresstålighet – du trivs när tempot är högt • Förmåga att följa instruktioner och snabbt växla mellan uppgifter • Du är en lagspelare med positiv energi som smittar av sig Hos oss får du: • En unik arbetsmiljö i några av Sveriges mest populära fjälldestinationer • Vara del av ett engagerat team som jobbar nära SkiStars verksamhet • Möjlighet till utveckling, ansvar och långsiktigt arbete inom lokalvård • Vara med och göra skillnad – varje dag, för varje gäst Om tjänsten Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med inledande provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse.Tjänsten är placerad på site i Sälen. Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Elin Hammer, [email protected] Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Din ansökan vill vi ha senast 31-07-2025. Observera att alla medarbetare inom Sodexo ska ha genomgått en identitetsvalidering innan anställning. Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.
Om jobbet Lydmar är ett av Stockholms i särklass mest populära hotell. Ett modernt avslappnat lifestylehotel med 46 st individuellt designade rum, en Matsal, som serverar à la carte, inredd som ett trivsamt vardagsrum samt en Terrass med känslan av fransk berså och en Framsida, där vi fokuserar på after work & DJs under sommarmånaderna. Lydmar Hotel AB har ca 50 helårsanställda där vi tillsammans ser till att våra gäster får en upplevelse utöver det vanliga & gärna kommer tillbaka. Lydmar Hotel AB - driftsbolaget är ett helägt dotterbolag till Grand Group AB. Lydmar är medlem i Small Luxury Hotels - SLH Vi söker nya housekeepers som vill vara med i vårt team och säkerställa högsta servicenivå på rum och allmänna utrymmen för våra gäster. Tjänsten innefattar Hotellrumsstäd med sedvanliga uppgifter såsom bäddning, moppning, städa badrum, dammning, dammsugning osv. Arbetet sker dagtid mellan kl 05.30 - 16.00 vilket även inkluderar helger och röda dagar.
Välj ett jobb för att visa detaljer