Norsktalande - Customer Service Agent

Vi på Hero söker nu för kunds räkning en norsktalande Customer Service Agent. Är du en förtroendeingivande person som älskar att arbeta med människor och har en fallenhet för detektivarbete? Du kommer att vara bryggan mellan problem och lösning så om ovan stämmer in på dig, då är detta en position vi vill att du söker! Exempel på arbetsuppgifter - Ta emot inkommande samtal och mejl - Ärende- och orderhantering - Reklamations- och returhantering - Fakturering och avtalshantering - Administrera kunder och ärenden i diverse affärs- och CRMsystem - Övrig administration i officepaketet Om dig För att trivas i en roll inom kundservice så tror vi att du är en person som trivs med att arbeta med mycket kundkontakt över telefon och mail. Vi ser att du är ansvarstagande, noggrann och strukturerad samt brinner för att leverera kundnöjdhet och service i världsklass. Vidare är du en lösningsorienterad, initiativtagande och driven person som trivs med att arbeta självgående såväl som i grupp. Kvalifikationer - God telefon- och datorvana - Flytande i Norska, både i tal och skrift - Erfarenhet av kundtjänst och administration Arbetstider, tillträde och omfattning Arbetstiderna är under måndag till fredag, kontorstider. Vi tillsätter denna typ av roll regelbundet och vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan vara både ett konsultuppdrag eller en direktrekrytering till kund. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Erik Blom på [email protected]. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

23 februari 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
NOC-Tekniker sökes för heltidstjänst i Stockholm 🤩

Om tjänsten - Som en del av vårt Network Operation Center-team blir du en nyckelspelare i att övervaka och säkerställa drift av nätverksutrustning, servrar och tjänster. Ditt uppdrag blir att identifiera och lösa incidenter, och vid behov eskalera dem för snabb åtgärd. Du kommer också att arbeta med ärendehantering, registrera incidenter och återkoppla till våra kunder och beställare. - Detta är ett konsultuppdrag via Wrknest med möjlighet till överrekrytering Dina framtida arbetsuppgifter - Du kommer att utföra omstarter, hantera processer och servrar enligt specifikation, och fungera som en viktig länk mellan kund, beställare och driftsteamet. Vi söker dig som har - Bred teknisk kompetens inom Windows och UNIX/Linux. - Grundläggande kunskaper inom serverapplikationer (t.ex. Microsoft Exchange, SQL Server, Azure, Citrix). - Grundläggande nätverkskunskaper. - Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Vi ser det som meriterande - Erfarenhet av serverhårdvara. - Erfarenhet av IT-leveranser och drift. - Processorienterat och metodiskt arbetssätt (ITIL). Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är Självgående, samarbetsförmåga och kommunikatör. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start: Januari 2024 Plats: Stockholm Omfattning: Initialt sex månader Anställningsform: Konsult via Wrknest Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se (https://wrknest.se/) .

21 februari 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Kvalificerat extrajobb inom kredithandläggning till Svea Bank

Vi söker nu dig som studerar på universitet/högskola och har några år kvar av dina studier, och erbjuder en stimulerande och kvalificerad tjänst med flexibla arbetstider. Här blir du del av ett team som är hjälpsamma och har roligt på jobbet! Vad kommer du att göra? I den här tjänsten tillhör du Sveas affärsområde Payments, som erbjuder finansieringslösningar i både butik och online. Arbetet består av att bedöma konsumentkrediter/lån för de fysiska butikerna och att ta emot samtal och besvara mail från våra företagskunder och privatpersoner. Samtalen behandlar frågor som rör bland annat fakturor, delbetalningar, påminnelser, returer av varor samt anstånd av betalning. Även scanning, insortering av avtal och andra administrativa uppgifter. Vi ser att du kan arbeta framför allt på helger då arbetstiderna som gäller är kl. 11.00-15.00 men även på vardagar ca kl. 16.00-20.00 när ordinarie personal inte är på plats. Schemalagd tid är minst 20-25 h i månaden med stora möjligheter till extratimmar. Utöver den schemalagda tiden finns stor frihet att förlägga arbetstiden under andra tider. Vår jourpersonal har även förtur till jobb på heltid under jul- och sommarlov. Tjänsten utgår på plats på Sveas kontor i Solna. Vi söker dig som: - Studerar andra eller tredje universitetsterminen, gärna med ekonomisk inriktning och planerar att fortsätta studera minst 2 år framöver - Har ett bra kundbemötande och en serviceinriktad inställning - Klarar av att arbeta under ett tidvis högt tempo i stundtals mer intensiva arbetsperioder Vad vi erbjuder dig: - En stimulerande och kvalificerad tjänst där du får ta mycket ansvar - Flexibla arbetstider som gör att tjänsten går att kombinera väl med studierna - En bra merit och möjligheten att få arbeta i ett team med mycket energi Om Svea Svea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka. Vi sitter i nya fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mail. Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar att tillsätta tjänsten så snart som möjligt så skicka in din ansökan redan idag. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till rekryterare Ellen Hallengren på [email protected]. Välkommen med din ansökan!

19 februari 2024
Sista ansökan:
7 augusti 2024
Dansktalande handläggare till Omni-teamet

Vi letar nu efter en dansktalande stjärna som vill bli en del av vårt Omni-team! Teamet består idag av 12 personer, vars viktigaste ansvarsområden är att löpande hantera Resurs kunder inom e-handel, partnersupport och kortlösningar. Du arbetar nära kunderna och ansvarar primärt för inkommande och utgående samtal, men även mail och chatt. Ärendena berör allt från frågor gällande potentiellt bedrägliga e-handelsordrar och presentkort till upplägg av nya butikskedjor och partners. En vanlig dag i Omni innehåller: Inkommande och utgående samtal, tillsammans med dina kolleger samarbetar ni med att supportera chatt och mail-funktionen Administration kring butiker och ombud Upplägg av nya butikskedjor och partners, samt att administrera butiksredovisningar Bedrägerikontroller av E-handelsköp Utbildning till nya kedjor och partners Administration av poängshoppen för Resurs kreditkort Nybeställning och förnyelsehantering av kort Du som söker har tidigare erfarenhet från både service och kundkontakt, och du skriver och talar obehindrat på danska, svenska och engelska. Du har god data- och systemvana, och om du har tidigare erfarenhet från callcenter eller annat administrativt arbete ses det som meriterande. För att lyckas i rollen som handläggare i Omni behöver du vara flexibel, noggrann och ansvarstagande. Att du kan samarbeta med andra och bidrar till ett positivt arbetsklimat är avgörande för vår framgång! Övrigt Tjänsten är på heltid, tillsvidare. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Arbetstider måndag-fredag 08:00-16:45 och c:a en kväll i veckan till 18:00. Vårt kontor ligger i Väla, Helsingborg. Mer än bara ett jobb Resurs anda handlar om transformation, vår kultur och människorna i vårt samhälle. Det handlar om hur vi definierar oss själva, hur vi möter världen och hanterar vår verksamhet. Vi är här för att göra skillnad i människors liv och för att hjälpa dem att få saker att hända.Vi vill ge känslan av frihet och möjligheter - vi vill vara banken som vet hur det känns. Ansök idag! Vänta inte med att skicka in din ansökan, urval och intervjuer sker nämligen löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista annonseringsdatum. Vi ser fram emot att höra från dig. Viktigt att känna till På slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag. LI-LN1

16 februari 2024
Sista ansökan:
4 augusti 2024
Administratör - TradingSolutions Sverige AB

TradingSolutions är ett företag specialiserat på remarketing och försäljning av leasingbilar på uppdrag av vagnparksägare och leasingbolag. Bolaget har en egenutvecklad internetbaserad plattform där bilarna säljs till högstbjudande bilhandlare i Sverige och Europa. Verksamheten växer kraftfullt och under 2023 beräknas drygt 20 000 bilar att säljas av TradingSolutions. Till vår Tradingavdelning söker vi en kollega som tillhandahåller Administration för export Arbetet som exportadministratör innebär att du är ansvarig för våra dokument för sålda bilar mot exporthandeln. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat skicka registreringsbevis, ta emot cmr dokument samt avregistrera ca 800 bilar i månaden Tjänsten kräver att du ständigt strävar efter goda resultat, är noggrann och effektiv och kan arbeta högt tempo. Meriterande - Kunskaper i Adobe Pro samt officepaketet - Erfarenhet inom administration Arbetsplatsen ligger i Stockholm city. I tjänsten innebär även bra förmåner Tjänsten omfattar heltidsanställning. Vi intervjuar kandidater löpande. Vi ser fram emot din ansökan och ett personligt brev. Kontakt: Gustav Frank [email protected]

13 februari 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024
Administratör till företag i Norrort

Om Vi söker en entusiastisk och noggrann individ som trivs med att arbeta som administratör. Om du brinner för att skapa strukturerad och lättillgänglig information i system, är detta jobbet för dig! Arbetsuppgifter: - Ansvara för redigering och uppdatering av innehåll i våra system. - Koordinera och överföra siffror och relaterad information mellan olika system. - Säkerställa att innehållet är korrekt, enhetligt och i linje med företagets riktlinjer. - Samarbete med olika avdelningar för att säkerställa aktuell och relevant information. Vi ser att du: - Har goda kunskaper inom webbredigering och känsla för användarupplevelse. - Är skicklig på datainmatning och har en öga för detaljer. - Har ett intresse för bilar och fordon, samt förstår vikten av noggrannhet och korrekthet. - Kan arbeta självständigt och trivs med att fokusera på uppgifter utan krav på kundkontakt. - Har en positiv inställning och kan hantera arbete i en lugn och koncentrerad miljö. Detta är en rekrytering direkt till kund som i denna process samarbetar med Starfinder. Vi frågor för tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Malin Dunder 0767776762, [email protected]. Välkommen med din ansökan!

30 januari 2024
Sista ansökan:
18 juli 2024
Assistant Manager

As an Assistant Manager at Cuebux, you will work with highly experienced, culturally diverse, and talented teams nurturing a strong social dynamic and a shared sense of achievement. You will gain vast industry experience that will open doors for you, extend your skillset and expand your perspective. We will empower, support, and enable you to take real responsibility in your role so that you can take charge of your career progression with us. For us lasting trusted relationships are everything, both with our teams and our clients. In this role you will: Assist in the delivery of a wide range of projects Contribute to key meetings to monitor progress and collaborate on solving problems. Attend key meetings to monitor progress, actively collaborate on solving problems and communicate impacts to partners. Implement project procedures and use reasonable endeavours to ensure that this procedure is always observed Implement and monitor key project processes, partnering with the client to make improvements and revisions Be a visible participant onsite, assessing progress and ensuring safe work practices. Produce weekly action plan for critical activities and chase with all stakeholders till completion of critical activities. Review proposed variations and delays in the works Coordinate with the client team, consultant team and the contractor on all snagging activities, including the schedule and partner engagement We would love to hear from you if you: Excel in a collaborative and friendly team environment Have project management experience with a focus on MEP Love a dynamic environment with the opportunity to manage your own priorities and deadlines Are an excellent communicator verbally and in writing Have a project management professional certification or are seeking one About us Cuebux is a highly successful global project and cost management consultancy that keeps clients coming back. And for that we have our people to thank. You see we’re not like the others. We’re different. Unique. It’s our fresh thinking and focus on what matters that has led to our evolving. We are on a journey working in some of the most exciting innovative sectors with some of the world’s most prestigious companies delivering major projects that deliver a more sustainable built environment. We have an open culture and a flat structure where you can expect to be treated with genuine care, respect, and empathy. With Cuebux, you can truly discover the power of team! Diversity, inclusion and accessibility Cuebux is committed to transparent, equal opportunity employment practices. We are building a diverse and inclusive organisation, accessible to all, based on having a safe culture which enables all our people to be their true selves. We are a people business, and we understand that the more inclusive we are, the happier our people and better our work will be. We will ensure that individuals with disability are provided reasonable accommodation to participate in the application or recruitment process and are accommodated in the workplace. If you require assistance or accommodation of any kind, please mention this in your application, we would love to hear from you! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

23 januari 2024
Sista ansökan:
22 juni 2024
Finsktalande kundservicehandläggare till backoffice

Nu behöver vi stärka upp med finsktalande medarbetare till Consumer Loans! Rollen som back-office handläggare är en tjänst för dig som drivs av service och har beslutsamhet att hitta de bästa lösningarna för varje kund. 🤝💖 Välkommen in i ett team där målmedvetenhet och högt engagemang är en självklarhet! ARBETSUPPGIFTER Du kommer att tillhöra vår backoffice-avdelning Consumer Loans. Ett av dina viktigaste ansvarsområden är att löpande hantera Resurs kunders låneansökningar. Du kommer besvara kunders frågor, hantera ärenden självständigt, före, under och efter en låneansökan är gjord, och även vara i kontakt med andra banker för att lösa lån. Backoffice-avdelningen arbetar med kunder som ibland befinner sig i en svår personlig situation, vilket ställer krav på empati, integritet och personlig mognad för att kunna hantera ärenden på ett professionellt sätt. Dina primära arbetsuppgifter innefattar: - Besvara kunders frågor och funderingar via telefon och mejl - Kontakt med andra banker angående lån och krediter - Hantera låneansökningar och andra förekommande administrativa uppgifter - Försäljning, då försäljningsmål är en naturlig del av arbetet VI SÖKER DIG SOM - Har erfarenhet från serviceyrket och är van att arbeta med mycket kundkontakt - Skriver och talar finska obehindrat - Skriver och talar obehindrat på svenska och engelska - Har en avslutad gymnasieutbildning Meriterande - Tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon och mejl - Tidigare arbete i administrativ roll, gärna lånehantering Som person är du - Resultatinriktad - Flexibel - Samarbetsvillig - Serviceinriktad Övrig information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid, arbetstiderna kommer gå på rullande schema, 07:15-20:15 vardagar, samt lördag & söndag mellan 8:00-18:00, dock inte varje månad. - Placering: Helsingborg - På slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag

22 januari 2024
Sista ansökan:
10 juli 2024
Dansktalande kundservicehandläggare till backoffice

Nu behöver vi stärka upp med dansktalande medarbetare till Consumer Loans! Rollen som back-office handläggare är en tjänst för dig som drivs av service och har beslutsamhet att hitta de bästa lösningarna för varje kund. 🤝💖 Välkommen in i ett team där målmedvetenhet och högt engagemang är en självklarhet! ARBETSUPPGIFTER Du kommer att tillhöra vår backoffice-avdelning Consumer Loans. Ett av dina viktigaste ansvarsområden är att löpande hantera Resurs kunders låneansökningar. Du kommer besvara kunders frågor, hantera ärenden självständigt, före, under och efter en låneansökan är gjord, och även vara i kontakt med andra banker för att lösa lån. Backoffice-avdelningen arbetar med kunder som ibland befinner sig i en svår personlig situation, vilket ställer krav på empati, integritet och personlig mognad för att kunna hantera ärenden på ett professionellt sätt. Dina primära arbetsuppgifter innefattar: - Besvara kunders frågor och funderingar via telefon och mejl - Kontakt med andra banker angående lån och krediter - Hantera låneansökningar och andra förekommande administrativa uppgifter - Försäljning, då försäljningsmål är en naturlig del av arbetet VI SÖKER DIG SOM - Har erfarenhet från serviceyrket och är van att arbeta med mycket kundkontakt - Talar danska obehindrat - Skriver och talar obehindrat på svenska och engelska - Har en avslutad gymnasieutbildning Meriterande - Tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon och mejl - Tidigare arbete i administrativ roll, gärna lånehantering Som person är du - Resultatinriktad - Flexibel - Samarbetsvillig - Serviceinriktad Övrig information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid, arbetstiderna kommer gå på rullande schema, 07:15-20:15 vardagar, samt lördag & söndag mellan 8:00-18:00, dock inte varje månad. - Placering: Helsingborg - På slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag

22 januari 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Teknisk Backoffice Agent sökes

OM FÖRETAGET We Quest söker nu en teknisk backoffice agent till Amtele Communication i Kungens Kurva. Bolaget är generalagent inom RF & Mikrovåg samt testlösningar för tele och datanät. Amtele har funnits sedan 1960-talet och är leverantör till företag inom telekommunikation, försvar, rymd samt flygindustrin. Deras leverantörer utmärker sig genom att vara teknikledare inom sitt område och finns representerade världen över. Bolaget har haft en årlig tillväxt på 10-15 % årligen och tillhör den stora och framgångsrika företagsgruppen KAMIC. OM ROLLEN I rollen som teknisk backoffice agent så kommer du vara navet på Amtele och supporta säljarna med kontakt mot leverantörer, göra offerter, lägga upp artiklar och hjälpa till med tekniska frågor m.m. Här får du chansen att komma in i ett tryggt och starkt växande bolag där du kan växa in och utvecklas på sikt. Din roll kommer vara varierande och du kommer att vara organisationens fäste som får allt att fungera. VEM SÖKER VI I denna roll så letar vi efter en noggrann, strukturerad och gärna utåtriktad person. Att du har ett tekniskt intresse är en förutsättning för rollen och på sikt så finns möjlighet att växa in i bolaget och övergå till andra roller. Har du erfarenhet av fiberinstallation så är det ett plus. Språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Det är även meriterande om du har någon typ av teknisk utbildning i bagaget på gymnasial- eller högskolenivå. Har du erfarenhet av CRM-systemet Pyramid så är det ett plus. VAD ERBJUDER VI Du kliver in i ett familjärt företag med en positiv attityd som värnar om en bra företagskultur med gemensamma lunchpromenader, fredagsfrukostar och roliga kick-offs. Ledord för Amtele är engagemang, hälsa, kompetens, samarbete och leverans. Här har du stora möjligheter att utvecklas inom bolaget och gå vidare till andra roller. Vidare så erbjuds du ett generöst friskvårdsbidrag och möjlighet till årsbonus som innefattar hela bolaget. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm Lön: Fastlön + Möjligt årsbonus Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Teknik, Backoffice, Noggrannhet, Struktur, RF & Mikrovåg, Utvecklingsmöjligheter. KOD: AMT

8 januari 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024