Är du en strukturerad och lösningsorienterad person som trivs i en administrativ roll med nära samarbete mellan olika avdelningar? Då kan detta vara tjänsten för dig! Om tjänsten Vi söker nu en administrativ koordinator till en kund inom tillverkande industri. I rollen blir du en viktig länk mellan marknad, teknik och produktion, där du ansvarar för att förfrågningar från kund omvandlas till tydliga och kvalitetssäkrade underlag inför offert och produktion. Du analyserar ritningar, tar in leverantörsofferter, beräknar kostnader och sammanställer all information i ett strukturerat produktionsunderlag. Rollen är administrativ och kräver god systemvana samt ett öga för detaljer. Du arbetar i tätt samarbete med både interna team och externa kontakter och ser till att processen löper smidigt från första kundkontakt till produktionsstart. Dina arbetsuppgifter Stötta teknik- och marknadsteamet med administrativa underlag Skapa och sammanställa offert- och produktionsdokument Identifiera materialbehov och ta in offerter från leverantörer Strukturera processteg, kostnader och tidsplaner Dokumentera och kvalitetssäkra i affärssystem Ha löpande kontakt med leverantörer, produktion och kollegor Vi söker dig som har Tidigare erfarenhet av administrativt arbete Gärna erfarenhet från tillverkande industri eller verkstad Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Du är självgående, nyfiken och har en stark administrativ ådra. Du trivs med att skapa struktur, växla mellan uppgifter och har lätt för att prioritera i ett stundtals högt tempo. Du samarbetar gärna med andra, delar med dig av idéer och bidrar till helheten. Du har en prestigelös inställning, ett tydligt engagemang och tar gärna egna initiativ för att driva arbetet framåt. Vi erbjuder Ett företag med ett öppet och stöttande arbetsklimat, där du blir en viktig del i teamet. Du får möjlighet att utvecklas, påverka och växa i din roll. Övrigt Omfattning: HeltidArbetstid: Måndag-fredag kl. 7:00-16:00Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Tjänsten inleds som konsult via OnePartnerGroup med mycket goda möjligheter till övertag och anställning direkt hos företaget. När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega! Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig. Vad händer när du har sökt tjänsten? För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Rebecka Svensson på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
Din roll Är du en serviceinriktad person med erfarenhet av kundservice? Är du strukturerad och självständig i ditt arbete? Vi söker nu en kundservicemedarbetare som kan ge professionellt stöd till både företags- (B2B) och konsumentkunder (B2C) till vårt huvudkontor i Stockholm. Du kommer att samarbeta nära med varuhuspersonal och andra interna funktioner för att säkerställa en effektiv och kundorienterad arbetsmiljö. Du kommer även att spela en viktig roll i optimering och förbättring av produktbeskrivningar och använda digitala verktyg för att förbättra textinnehåll på vår onlinesida. Huvudsakliga arbetsuppgifter Ge professionell kundsupport till både B2B- och B2C- kunder via e-post, chat och telefon Handleda och stötta varuhuspersonal och andra i kundserviceärenden Fungera som en mellanhand mellan interna och externa funktioner så som ekonomi och logistik Optimera och förbättra texter och produktbeskrivningar med hjälp av AI-verktyg och andra digitala verktyg Vara första kontaktpunkt och samordnare för kundserviceärenden mellan olika avdelningar som ekonomi och logistik Vad söker vi i dig? Erfarenhet av kundservice via telefon och/eller chat Erfarenhet av detaljhandeln ses som meriterande Erfarenhet av enklare fakturahantering och orderadministration ses som meriterande Bekantskap med AI-verktyg för textoptimering är en fördel Flytande i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt Erfarenhet och vana vid att arbeta i relevanta IT-system för kundservice Strukturerad, ordningsam och självständig i ditt arbete Kundfokuserad och lösningsorienterad Ha en flexibel inställning och vara villig att utföra arbetsuppgifter utanför den egna rollen för att stötta företagets utveckling Det är meriterande med erfarenhet av liknande sortiment och/eller bransch och/eller liknande arbetsuppgifter inom andra branscher Varför ska du välja Motonet? Motonet är ett starkt och välmående bolag som drivs av den familjeägda 60 år gamla koncernen Broman Group. Motonet är kollektivavtalsanslutna genom Svensk Handel. Kompensation och förmåner utgår som minst enligt branschstandard såsom: friskvårdsbidrag, tjänstepension och prestationsbaserad bonus. Här ges du en möjlighet att vara en av nyckelspelarna i och bidra till Motonets uppbyggnation i Sverige! Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Motonet med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Vill du jobba med kundservice och trivs med att hjälpa andra människor? Lockas du dessutom av att utvecklas inom ett område där du gör verklig skillnad varje dag? Concentrix i Kalmar söker dig som gillar service, vill lära dig nytt och göra skillnad i varje samtal. Om tjänsten Det här är en direktrekrytering, vilket betyder att du blir anställd direkt av Concentrix, men rekryteringsprocessen hanteras av Bravura. Om företaget Concentrix är ett globalt företag som hjälper välkända varumärken att skapa fantastiska kundupplevelser. De jobbar med allt från kundtjänst till teknisk support – och har ett stort fokus på att bygga starka team med engagerade medarbetare. Nu söker de fler personer till sitt team i Kalmar, där du får representera ett välkänt varumärke och hjälpa kunder i vardagen. Arbetsuppgifter - vad du kommer att göra Som kundtjänstmedarbetare är du den första kontakten för privatpersoner som hör av sig med frågor om exempelvis fakturor, abonnemang, bredband, TV och streamingtjänster. Din uppgift är att lyssna, förstå och hitta rätt lösning för varje kund. Du får en ordentlig introduktion och kommer snabbt in i jobbet med stöd från både teamet och din närmaste chef. På den här arbetsplatsen hjälps man åt, delar med sig av tips – och har kul på jobbet! Vill du ta mer ansvar i framtiden? Det finns goda möjligheter att växa. Många av Concentrix ledare har själva börjat sin resa i kundtjänsten – 8 av 10 har klivit vidare internt. Exempel på arbetsuppgifter: Svara på inkommande samtal från kunder Hjälpa till med frågor om fakturor, teknisk support, abonnemang och tjänster Föreslå lösningar som passar kundens behov Du kommer att jobba enligt ett rullande schema: Vardagar kl. 08.00–19.00 och helger kl. 10.00–19.00. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Vi tror att du har med dig Erfarenhet från serviceorienterade yrken Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Då rollen innebär uteslutande både intern och extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga. Som person är du... Serviceinriktad – du gillar att hjälpa andra Självständig – du tar ansvar för ditt arbete och håller en hög kvalitet Kommunikativ – du har lätt att prata med människor och förklara saker på ett enkelt sätt Övrig information Start: 21 juli Plats: Kalmar Lön: Grundlön och provision Arbetstider: Vardagar kl. 08.00–19.00 och helger kl. 10.00–19.00. Så här går det till Som en del av rekryteringsprocessen görs bakgrundskontroller. Vi arbetar kompetensbaserat för att säkerställa en rättvis och fördomsfri process. Vi tillämpar löpande urval, så vänta inte för länge med din ansökan! Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support: [email protected] 010-171 47 10 (ange vilken tjänst det gäller) Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Är du en noggrann och strukturerad person med god datorvana? Vill du vara en del av ett engagerat team? Då kan det här vara rollen för dig! Om tjänstenVi söker nu en administratör till vår kunds back office-avdelning i Haninge. Du kommer att få jobba hos en väletablerad bilåterförsäljare. Tjänsten är på heltid med start omgående och sträcker sig initialt över sommaren. Det finns goda chanser till förlängning för rätt person. Som administratör kommer du att ha en varierad roll där du stöttar organisationen med olika administrativa uppgifter, koordinerar kontorsrutiner och bidrar till en välfungerande och trivsam arbetsmiljö. Du får en central roll med många kontaktytor internt, och din insats kommer vara viktig för att verksamheten ska rulla på i rätt riktning. Som person är du strukturerad, självgående och har ett bra öga för siffror. Du bör trivas i ett högt tempo och kan rycka in där det behövs. Vi tror att du:Har god datorvana och lätt för att sätta dig in i nya system Talar och skriver obehindrat på svenska Erfarenhet från administrativt arbete är meriterande Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag- fredag. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson, 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan! Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.
Elify Energy Group är en koncern som driver 13 elhandelsbolag i Norden och vi tillhandahåller el till kunder i både Sverige, Danmark, Norge och Finland. Att vara en del av Elify Energy Group innebär en fartfylld resa som uppmuntrar till ansvarstagande och såklart att ha kul på jobbet! Arbetsuppgifter I rollen som BackOfficemedarbetare så kommer du främst att sitta med efterfrågan utav elleveranser, avtals- och ärendehantering. Fokus i rollen är att effektivt hantera och övervaka inkommande avtal och elleveranser, från tecknandet utav avtal till påbörjad elleverans. Som en del av teamet kommer du att arbeta med: Ordermejl Ärendehantering Efterfråga elleveranser Viss kontakt med jämförelsesidor samt elnätsbolag Vem är du? Vi ser gärna tidigare erfarenhet av BackOffice, administration eller motsvarande erfarenhet. Du har en mycket god datorvana. Du behärskar svenska och engelska på en flytande nivå, i både tal och skrift. Om du kan fler språk, så är detta meriterande. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och har ett öga för detaljer. Meriterande Tidigare erfarenhet av CRM-system. Tidigare erfarenhet av Officepaketet. Utbildning Alla nyanställda får en internutbildning inom elmarknaden under sin första tid. Utbildningen är på plats och med full betalning. Bra att veta Under vår rekryteringsprocess så gör vi en bakgrundskontroll på de kandidater som går vidare. Om tjänsten: Arbetstider: Vardagar, 07:30-16:30. Period: September 2025 - September 2026 Lön: Fast månadslön
Har du ett tekniskt intresse och erfarenhet av att leda administrativa team? Vill du arbeta i en roll där du är navet mellan tekniker, sälj och kund? Då kan detta vara rätt utmaning för dig! Anställningsform: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Om rollen Som Teamledare Back Office kommer du att ha en nyckelroll i att koordinera det administrativa stödet för våra tekniker. Du ansvarar för att teamet hanterar serviceärenden, planering, orderläggning och dokumentation på ett effektivt och kvalitetssäkrat sätt. Du fungerar som en länk mellan tekniker ute på fältet och interna funktioner såsom logistik, sälj och kundservice. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Leda och stötta ett team som hanterar teknikeradministration och servicekoordinering Säkerställa att tekniker har rätt underlag, reservdelar och information inför uppdrag Följa upp ärenden och säkerställa leverans i rätt tid och enligt överenskomna villkor Identifiera och driva förbättringar i processer och rutiner Fungera som kontaktperson vid komplexa kund- eller serviceärenden Rapportera KPI:er och teamets leveransresultat till avdelningsledning Vi söker dig som: Har erfarenhet av teamledning inom service, teknik eller administration Trivs i en roll med mycket koordinering, problemlösning och kommunikation Har förståelse för tekniska produkter eller tekniskt arbete Är van vid att arbeta i affärssystem (gärna ERP/CRM) och har god datavana Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift Det är meriterande om du har arbetat i en verksamhet med fälttekniker eller i serviceorganisation kopplad till tekniska lösningar. Vi erbjuder: En ansvarsfull och varierad roll i ett stabilt och teknikdrivet företag Ett engagerat team och nära samarbete med teknik och kundservice Möjlighet att påverka och utveckla arbetssätt och processer Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och andra attraktiva förmåner Ansökan Skicka in din ansökan/intresseanmälan så snart som möjligt, vi arbetar med ett löpande urval. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta Sandra Syrén Eriksson på [email protected]
Om företaget Ellevio är ett av Sveriges största elnätsföretag med cirka 700 medarbetare i Stockholm och Karlstad. Ellevios värderingar pålitlighet, engagemang och utveckling styr allt de gör. Genom långsiktiga satsningar och nya innovativa lösningar möjliggör de energiomställningen och att Sveriges klimatmål kan uppnås. Med en pålitlig och stabil eldistribution skapar de förutsättningar för att lamporna i hemmen lyser, att kylskåp och rulltrappor fungerar och att företag kan producera sina varor – 365 dagar om året, dygnet runt. De förbättrar därigenom livskvaliteten i över 940 000 hem och företag och för samhället i stort. Din roll Som administratör arbetar du nära projektledare, produktionsledare och andra interna funktioner för att säkerställa god dokumentation, tydlig kommunikation och välfungerande administrativa processer. Dina ansvarsområden är breda och innefattar bland annat att stödja projekten med dokumentationshantering, ge administrativt stöd till produktionsledare i arbetet med certifieringsmaterial samt hantera konton för exempelvis entreprenörer. Du ansvarar även för kundfakturering och digitala avtal, och har en samordnande roll när det gäller hantering av kundklagomål och garantiärenden samt säkerställa att intäkter fördelas korrekt. Du har även en central roll i utbildningsadministrationen, där du håller ordning på anmälningar, deltagande och uppföljning. På verksamhetsnivå arbetar du med att bygga upp, strukturera och underhålla SharePoint-ytor som stödjer både projekt och interna processer. Du ansvarar för att boka och administrera styrgrupps- och ledningsgruppsmöten samt för att producera och distribuera månads- eller kvartalsbrev som kommunicerar aktuell status i program och projekt. Huvudsakliga arbetsuppgifter Administrativt projektstöd: Hantera dokumentation, kundfakturor, digitala avtal samt stödja produktionsledare i arbetet med certifieringsmaterial och kontohantering. Samordning och uppföljning: Följa upp ekonomiska flöden i projekten, administrera kundklagomål och garantiärenden samt säkerställa att intäkter fördelas korrekt. Verksamhetsadministration: Strukturera och underhålla SharePoint-ytor, boka styrgrupps- och ledningsmöten samt producera och distribuera månads- eller kvartalsbrev. Utbildningssamordning: hålla ordning på anmälningar, deltagande och uppföljning. Din profil För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av administrativt arbete, gärna från en projektorienterad eller teknisk miljö. Du har mycket goda kunskaper i Office-paketet, särskilt i Word, Excel, Outlook och PowerPoint, samt tidigare erfarenhet av att arbeta med SharePoint. Du uttrycker dig väl på svenska i både tal och skrift och har förmåga att arbeta självständigt, strukturerat och med hög noggrannhet. Din samarbetsförmåga är god och du har ett serviceinriktat förhållningssätt. Eftersom arbetsuppgifterna kan variera ser vi även att du trivs med att hantera nya och föränderliga uppgifter. Meriterande är om du har: Erfarenhet av kundadministration, fakturering eller hantering av garantiärenden Arbetat i dokumenthanteringssystem Teknisk eller administrativ utbildningsbakgrund Tidigare erfarenhet av att stödja lednings- eller styrgrupper Personliga egenskaper Som person är du proaktiv och lösningsorienterad, med ett strukturerat arbetssätt och ett öga för detaljer. Du är flexibel, van att hantera flera uppgifter parallellt och har en god kommunikativ förmåga – särskilt när det gäller att skapa tydlighet och struktur i ditt arbete. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Ellevio med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få tillgång till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Erfaren Treasury-specialist sökes till internationell koncern – konsultuppdrag i centrala Stockholm Har du erfarenhet från Treasury och söker en spännande möjlighet att arbeta med Cash Management hos en global aktör? Just nu söker vi en engagerad konsult till ett långt uppdrag i hjärtat av Stockholm – med start efter sommaren. Uppdraget erbjuder en stimulerande roll i en dynamisk och komplex verksamhet, ledande inom sin bransch. Företaget är en global koncern med starkt fokus på hållbarhet, innovation och långsiktiga värden – verksam i över 150 länder. Om rollen Vi söker dig med erfarenhet från Treasury, gärna inom Cash Management – men även du med bakgrund inom Back Office eller annan relevant Treasury-funktion är intressant. I den här rollen kommer du att få arbeta nära ett erfaret och kunnigt team och bidra i det dagliga arbetet inom Treasury, i en verksamhet där flödena är stora och internationella. Exempel på arbetsuppgifter: Hantering av dagliga cash management-processer Betalningsflöden, likviditetsprognoser och interna bankstrukturer Kontakt med interna och externa motparter Deltagande i förbättringsarbete och systemrelaterade projekt Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet från Treasury, gärna med fokus på Cash Management. Erfarenhet från andra delar av Treasuryfunktionen är också meriterande. Du är prestigelös, nyfiken och har ett genuint intresse för system och processer. Du trivs i en internationell miljö där det ställs höga krav och där du ges stort ansvar. För att lyckas i rollen ser vi att du har god kommunikativ förmåga på både svenska och engelska, samt en stark vilja att samarbeta och bidra till ett gott teamklimat. Konsultuppdragets omfattning: Start: Efter sommaren, enligt överenskommelse Omfattning: Konsultuppdrag på minst 12 månader, med möjlighet till förlängning (upp till 18 månader) Plats: Centrala Stockholm Intresserad? Vill du veta mer om tjänsten eller anmäla ditt intresse? Tveka inte att registrera din ansökan hos oss. Eventuella frågor om konsultuppdraget besvaras av Åsa Ollert på Capega, [email protected] alt på 070-752 48 16. Varmt välkommen med din Ansökan! Om Capega Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på www.capega.se och ta en första kontakt. Konsult hos Capega Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension. För mer information om nya tjänster, följ oss på LinkedIn eller håll utkik på www.capega.se
Vi söker en strukturerad och serviceinriktad Verksamhetskoordinator Vill du ha en nyckelroll i den dagliga driften av ett modernt tandteknikerlabb? Trivs du med ordning, kundkontakt och varierande arbetsuppgifter? Då kan det här vara rollen för dig! Om oss Willa Dental är ett välrenommerat tandteknikerlabb som erbjuder högkvalitativa lösningar inom fast protetik och implantat till tandvårdskliniker i hela landet. Vi är ett engagerat team på ca 15 personer som värdesätter kvalitet, god service och ett gott arbetsklimat. Sedan 2021 är vi är en del av Distriktstandvården, en av Sveriges största tandläkarkedjor. Om rollen Som verksamhetskoordinator är du navet i vår administrativa verksamhet. Du har daglig kontakt med både patienter och kunder, ansvarar för att arbetsflödet fungerar smidigt och ser till att administrativa uppgifter sköts korrekt och i tid. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: · Ta emot och registrera alla inkommande ordrar · Ansvara för fakturering – både att skicka och betala fakturor · Ha ansvar för receptionen och ta emot besökare · Hantera inkommande samtal · Boka tider för patienter · Stötta labbchefen i olika administrativa uppgifter Vem är du? Du är organiserad, noggrann och trivs i en roll med många kontaktytor. Du har god känsla för service och gillar att ha ordning och reda. Du behöver inte ha erfarenhet från tandteknik, men det är meriterande om du är utbildad inom tandvård. Det är även meriterande om du har arbetat som ansvarig för ett område eller en grupp. Vi söker dig som: · Har arbetat i liknande roll med administration och kundservice · Har god datorvana och gärna erfarenhet av fakturahanteringssystem · Har strukturerat arbetssätt och hög noggrannhet · Mycket god svenska i tal och skrift · Positiv attityd och god samarbetsförmåga Vi erbjuder: · En varierande roll i en växande verksamhet · Möjlighet att utvecklas tillsammans med ett engagerat team · Trevlig arbetsmiljö och moderna lokaler · Konkurrenskraftiga anställningsvillkor Ansökan Skicka din ansökan med CV och personligt brev senast 30 juni. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Pernilla Grip Acharius. Vi ser fram emot att höra från dig! Distriktstandvården är en av landets största tandvårdskedjor med 39 kliniker i Stockholm, Göteborg och Uppsala. Vi erbjuder barn och vuxna allmän-, akut- och estetisk tandvård. Vi har en mobil tandvårdsenhet som utför tandvård i hemmet, en narkosverksamhet och två specialistkliniker i Stockholm. Med 300 000 patientbesök om året och över 600 medarbetare har vi en viktig roll i tandvården i Sverige.?Vår ambition är att fortsätta etablera oss i områden där behov av ytterligare tandvårdsaktörer finns,?med visionen att bli det självklara tandvårdsvalet.
Om företaget Lensway är en av Nordens ledande aktörer inom e-handel för optikprodukter och erbjuder ett brett sortiment av kontaktlinser, glasögon och solglasögon. Företaget grundades år 2000 och har sedan dess vuxit till att bli en av de största onlineåterförsäljarna inom sitt segment i Europa. Med fokus på bekvämlighet, prisvärdhet och hög kundservice har Lensway byggt upp en stark relation till sina kunder, som framför allt uppskattar den snabba leveransen och den enkla köpupplevelsen. Lensway är en del av EssilorLuxottica-koncernen, en global ledare inom design, tillverkning och distribution av optiska produkter, vilket ger tillgång till marknadsledande varumärken samt avancerad teknisk expertis. Företaget präglas av en modern och datadriven kultur där innovation, kundfokus och hållbar utveckling är centrala drivkrafter. Din roll Har du en stark känsla för detaljer, är strukturerad och gillar att jobba i en administrativ roll? Då kan du vara Lensways nästa Administrativa Koordinator! Som Administrativ Koordinator kommer du att spela en central roll i bolagets kommersiella team. Fokuset kommer att ligga på prissättning, i rollen kombinerar du administrativt arbete med marknadsanalyser och samarbete över olika avdelningar för att bidra till bästa möjliga affärsresultat. Huvudsakliga arbetsuppgifter Scanna marknaden och konkurrensen. Följa upp priser, identifiera avvikelser och analysera försäljningstrender. Administrativa arbetsuppgifter relaterade till orderflödet. Stötta kommersiella teamet med administrativa uppgifter. Övriga arbetsuppgifter kan tillkomma vid behov. Din profil Arbetslivserfarenhet inom administration God teknisk kompetens och förståelse för affärssystem. Goda kunskaper i Excel Flytande i svenska och goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Erfarenhet av glasögon-/optikbranschen är meriterande men inte ett krav Personliga egenskaper Vår kund värderar de personliga egenskaperna högt. Vi söker dig som är noggrann, ihärdig och detaljorienterad med en naturlig förmåga att hålla ordning även i ett högt tempo. Din analytiska ådra hjälper dig att identifiera mönster och förbättringsmöjligheter, samtidigt som du är initiativtagande och proaktiv i att hitta lösningar. Du har en positiv och optimistisk inställning, vilket gör att du bidrar till en god stämning i teamet. Samarbete är något du värderar högt och du trivs med att vara en del av ett lag där alla arbetar mot gemensamma mål. Samtidigt har du förmågan att arbeta självständigt och ta ansvar för dina uppgifter. Din kommunikativa förmåga och serviceorienterade inställning gör att du kan hantera frågor från både kollegor och externa parter på ett professionellt och hjälpsamt sätt. Du är flexibel och anpassningsbar, vilket gör att du kan hantera både monotona arbetsmoment och nya utmaningar med samma engagemang. Start: 11/8-2025 Omfattning: 12 månaders konsultuppdrag på heltid där målsättningen är överrekrytering och en långsiktig anställning inom bolaget Placering: Kista Arbetstider: Kontorstider med möjlighet till flex samt hybridarbete Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar bolaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Läs mer om våra rekryteringstjänster!
Välj ett jobb för att visa detaljer