Besöksbokare/Kundbokare
Sök bland 40 lediga jobb som Besöksbokare/Kundbokare och börja ditt nya yrkesliv idag!
ÄR DU VÅR NYA STJÄRNA? Vi på DeLarge Nordic AB är stolta över att vara en samarbetspartner för försäljningstillväxt hos företag och organisationer runt om i Norden sedan 2015. Nu står vi inför spännande utmaningar och letar efter en driven, engagerad och motiverad person som vill vara en del utav vårt team. Om tjänsten Som mötesbokare hos oss kommer du att hjälpa våra uppdragsgivare att komma ut på kvalificerade möten. I rollen tilldelas du spännande projekt där du blir en nyckelfigur i våra uppdragsgivares försäljningsprocess. Din primära uppgift kommer vara att skapa meningsfulla relationer och samordna högkvalitativa möten. Ditt arbete omfattar både telefon och e-post, du kommer att vara spindeln i nätet genom effektiv administration i CRM-system. Tillsammans med ditt engagerade och dedikerade team kommer ni att vara mer än kollegor - ni blir partners i framgång. Vi söker: Vi söker efter dig som inte räds utmaningar, älskar att samarbeta och har en passion för att vinna. Du trivs i en strukturerad arbetsmiljö och kan hantera ett högt tempo utan att tappa fokus. Din positiva och energifyllda inställning smittar av sig och du strävar efter personlig utveckling och framsteg. Vi söker efter en medarbetare som inte bara vill nå sina mål, utan överträffa högt uppsatta mål. En utmärkt kommunikativ förmåga på svenska är ett krav (tal och skrift). Meriterande är förståelse för det norska språket, även om du inte nödvändigtvis talar det. Erfarenhet av telefonarbete, försäljning eller serviceyrken är meriterande men vi värdesätter personlighet och potential högt. Vårt erbjudande: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Arbetstider: Må-Tor kl.8-16 | Fre kl.8-15 Fast grundlön + Provision Vi strävar efter en inkluderande och jämställd arbetsgrupp där mångfald och olikheter ses som tillgångar. Vänta inte! Intervjuer och urval pågår löpande och vi ser fram emot att välkomna rätt kandidat till vårt team så snart som möjligt. Om du känner att detta är rätt för dig, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Skicka din ansökan med bifogat CV, en kort presentation av dig och varför du är rätt person för tjänsten, till: [email protected] och märk din ansökan med "Mötesbokare”. Vi undanbedes kontakter med erbjudanden om annonsering eller andra rekryteringstjänster.
RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG! Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Registrera dig snabbt och enkelt på RecNet.se Följande annons kommer från en av våra uppdragsgivare. Företaget är en av de största callcenterverksamheterna i Sverige. Det har ett väletablerat namn i branschen och har hand om extern support för stora med välkända företag. Företaget har ett brett utbud av uppdrag och för rätt person finns stora möjligheter att avancera inom bolaget. Vi söker nu 3 st kundtjänstmedarbetare till et av företagets största kunder. Kunden är en av Sveriges största Operatörer för telefoni och mobila bredband. Du kommer att arbeta på avdelningen savedesk, vars huvud syssla består av att hjälpa kunder som vill avsluta sitt abonnemang, och om möjligt försöka få kunden att återansluta sig till operatören. Arbetsuppgiften består av att ta emot samtal från kunder som vi avsluta sitt abonnemang. Vi de tillfällen då tillfälle bjuds arbetar du med att behålla kunden. Majoriteten av arbetsuppgiften består av att bistå kunden i deras serviceärenden. Vi söker: - Du som god service kompetens och viljan att hjälpa människor - Dig som är social och gillar att ta kontakt med människor - Har intresse för att göra goda resultat och som strävar efter nå bra resultat Inga tidigare erfarenheter behövs men är såklart meriterande. Känner du att detta är något för dig? Vänta inte med din ansökan!
RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG! Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Registrera dig snabbt och enkelt på RecNet.se Följande annons kommer från en av våra uppdragsgivare. Företaget är en av de största callcenterverksamheterna i Sverige. Det har ett väletablerat namn i branschen och har hand om extern support för stora med välkända företag. Företaget har ett brett utbud av uppdrag och för rätt person finns stora möjligheter att avancera inom bolaget. Vi söker nu 3 st kundtjänstmedarbetare till et av företagets största kunder. Kunden är en av Sveriges största Operatörer för telefoni och mobila bredband. Du kommer att arbeta på avdelningen savedesk, vars huvud syssla består av att hjälpa kunder som vill avsluta sitt abonnemang, och om möjligt försöka få kunden att återansluta sig till operatören. Arbetsuppgiften består av att ta emot samtal från kunder som vi avsluta sitt abonnemang. Vi de tillfällen då tillfälle bjuds arbetar du med att behålla kunden. Majoriteten av arbetsuppgiften består av att bistå kunden i deras serviceärenden. Vi söker: - Du som god service kompetens och viljan att hjälpa människor - Dig som är social och gillar att ta kontakt med människor - Har intresse för att göra goda resultat och som strävar efter nå bra resultat Inga tidigare erfarenheter behövs men är såklart meriterande. Känner du att detta är något för dig? Vänta inte med din ansökan!
RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG! Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Registrera dig snabbt och enkelt på RecNet.se Följande annons kommer från en av våra uppdragsgivare. Företaget är en av de största callcenterverksamheterna i Sverige. Det har ett väletablerat namn i branschen och har hand om extern support för stora med välkända företag. Företaget har ett brett utbud av uppdrag och för rätt person finns stora möjligheter att avancera inom bolaget. Vi söker nu 3 st kundtjänstmedarbetare till et av företagets största kunder. Kunden är en av Sveriges största Operatörer för telefoni och mobila bredband. Du kommer att arbeta på avdelningen savedesk, vars huvud syssla består av att hjälpa kunder som vill avsluta sitt abonnemang, och om möjligt försöka få kunden att återansluta sig till operatören. Arbetsuppgiften består av att ta emot samtal från kunder som vi avsluta sitt abonnemang. Vi de tillfällen då tillfälle bjuds arbetar du med att behålla kunden. Majoriteten av arbetsuppgiften består av att bistå kunden i deras serviceärenden. Vi söker: - Du som god service kompetens och viljan att hjälpa människor - Dig som är social och gillar att ta kontakt med människor - Har intresse för att göra goda resultat och som strävar efter nå bra resultat Inga tidigare erfarenheter behövs men är såklart meriterande. Känner du att detta är något för dig? Vänta inte med din ansökan!
Är du studerande och ute efter ett utmanande och spännande deltidsjobb? Gillar du att arbeta med telefon som verktyg och drivs av att arbeta uppsökande och skapa affärer för att utveckla skolan? Sök rollen idag - vi applicerar löpande urval. OM TJÄNSTEN Skolmedia levererar en webbaserad streamingtjänst med utbildningsfilm, spelfilm, dokumentärer och poddar för förskolan, grundskolan och gymnasiet. Deras kunder är främst skolor, kommuner, regioner, SFI-samordnare och mediecentraler. Du välkomnas in i ett familjärt bolag på fem personer där du snabbt blir en viktig del av bolaget. I den här rollen kommer du bland annat att ansvara för att boka nya möten för Skolmedia. Du är den första kontakten med kunderna och förväntas sprida kännedom om bolaget och vad Skolmedia levererar. Du kommer använda telefon som ditt främsta verktyg och får energi av att prata med människor. Som person förväntas du vara driven och ihärdig, och få energi av att ringa många samtal per dag. Din entusiasm och uthållighet kommer att vara nyckeln till att skapa värdefulla kontakter och boka möten som hjälper Skolmedia att nå deras mål. Du erbjuds - Ett meriterande extraarbete vid sidan av studierna. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Uppsökande arbete: Ringa kalla samtal till potentiella kunder och identifiera rätt kontaktpersoner inom kommuner och organisationer. * Säljstöd/mötesbokning: Hjälpa till med att boka möten och stödja säljprocessen. * Research: Använda Google och andra verktyg för att hitta information om vem som ansvarar för inköp och utvärdering av tjänster. * Kontakt och uppföljning: Ta första kontakten med potentiella kunder och sprida kännedom kring bolaget VI SÖKER DIG SOM - Studerar en eftergymnasial utbildning. - Har flytande kunskaper i svenska i tal och skrift. - Har möjlighet att arbeta minst en 8 h i veckan. - Har tidigare erfarenhet av sälj. Det är meriterande om du - Har tidigare erfarenhet av att arbeta med sociala medier. - Har goda kunskaper inom IT. - Har erfarenhet inom pedagogik. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Hjälpsam - Stresstolerant - Målmedveten - Ansvarstagande - Orädd Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs gärna mer om Skolmedia här!
We are looking for a Education Coordinator for a global company in Eskilstuna. Start is in august, 12 months contract to begin with. As an education coordinator at the company, you will be responsible for providing an exceptional customerexperience at the demo field. Your main tasks will include carrying out machine presentations, demonstrations and test drives, while showcasing the machines to visitors. Additionally, you’ll be involved in developing the demofield, participating in larger events and exhibitions, and contributing to photoshoots. You will also have the opportunity to lead trainings, provide feedback on customer clinics, and contribute to the development of newproducts. The team: You will be part of the Customer Experience & Events team for the Europe/International region, supporting dealers and other functions across multiple regions. This dynamic team works together to create unforgettable experiences for our visitors and partners. By joining us, you'll be working alongside passionate and driven individuals who are always ready to explore new ways of working together. Qualifications: Deep passion for customer experience. You are an experienced operator of construction machinery or someone eager to combine that skill with the opportunity to present our innovative solutions,. Teamplayer with acustomer-oriented mindset and have the drive to overcome challenges and explore new ways of working. Entrepreneurial spirit, adaptability, and innovative thinking 5 years of similiar tasks. Fluency in both Swedish and English is required for this role. This is a full-time consultant position through Incluso in Eskilstuna. Start is in August, 12 months contract to begin with. Please submit your CV as soon as possible since we will review the applications on an on-going basis. For more information about this role, please contact Emma Hörnsten at [email protected], recruiter at Incluso.
Är du vår nya säljare/rekryterare? Drivs du av att skapa kundvärde och arbeta med säkerhet och valfrihet då är vi en perfekt match. Är du dessutom en fena på relationsbyggande, är vi snart i mål. Svenska Trygghetslösningar är verksamma i hela Sverige vi erbjuder våra kunder olika larmlösningar tillsammans skapar vi säkerhet och valfrihet för våra kunder. Det gör vi genom att jobba hållbart i alla dimensioner. Miljömedvetet, socialt och ekonomiskt. Win-win-win för kunden, oss och miljön. Är du vår nästa kollega som vill göra skillnad och fortsätta växa tillsammans med oss? Vi söker dig Som har bred erfarenhet av kundkontakter via telefon till privatpersoner och företag du är noggrann strukturerad och flexibel. Arbetsbeskrivning Som kundbokare hos oss kommer du att: Kontakta privatpersoner och företag för att boka in installationstider till våra installatörer runt om i Sverige. Hantera föränderliga situationer: Var beredd på snabba förändringar och anpassa dig därefter. Kravprofil Erfarenhet med kundkontakter via telefon arbetat i crm system Lyhörd och resultatinriktad. Flytande i svenska, både i tal och skrift. Vi erbjuder En Heltidstjänst med konkurrenskraftiga villkor. Ett engagerat team och en positiv arbetsmiljö. placering på vårt huvudkontor i Malmö. Ansökan Direkt via annonsen eller så skickar du ditt CV och personliga brev till [email protected] märk ansökan med ”Kundbokare ”
EB Affärspartner AB är ett framgångsrikt och expansivt företag beläget i centrala Gävle. Vi är en affärspartner som hjälper våra kunder till nya affärer genom att vi bokar affärsmöten och genomför leadsgenererande marknadskartläggningar. Just nu söker vi mötesbokare till vårt team. Som mötesbokare arbetar du via telefon med att boka affärsmöten till våra uppdragsgivare. Våra uppdragsgivare är verksamma inom det svenska näringslivet inom en rad olika branscher. Du kontaktar beslutsfattare på företag med syfte att boka ett första möte mellan vår uppdragsgivare och det företaget vår uppdragsgivare önskar träffa. Tjänsten inleds med internutbildning, därefter tillämpas utbildning inför varje nytt uppdrag. Du arbetar i ett glatt team och du ansvarar för din egen budget. Vi söker dig som har ett relationsbyggande arbetssätt och en affärsmässig och förtroendeingivande profil. Du har ett starkt driv och höga ambitioner, men också inre stabilitet och trygghet. Du gillar att samarbeta med dina kollegor och är teamorienterad, samtidigt som du är en tävlingsmänniska som gör allt för att vinna både som team och individuellt. Att lyckas tillsammans som team och hjälpa varandra framåt är en självklarhet för dig. Arbetsplatsen bjuder på en uppsjö av trevliga och hjälpsamma kollegor. Vi söker i första hand personer som har dokumenterad erfarenhet inom besöksbokning eller försäljning via telefon. Dock inget krav. Vi tillämpar en fast månadslön + rörlig del med stora förtjänstmöjligheter för den duktige. Vi söker dig som: - Har ett naturligt driv och är tävlingsinriktad - Kan uttrycka dig väl på svenska – både muntligt och skriftligt - Är serviceinriktad - Är målmedveten - Är duktig på att kommunicera med andra människor - Trivs att jobba i team - Ett stort plus är om du har dokumenterad erfarenhet av att arbeta med mötesbokning B2B, dock inget krav.
Är du serviceinriktad, organiserad och trivs med att ha många bollar i luften? Vill du vara ansiktet utåt för ett företag där kundnöjdhet står i fokus? Då kan detta vara tjänsten för dig! Om tjänsten Som kundmottagare är du företagets första kontakt med kunderna – både via telefon, mejl och på plats. Du ansvarar för att ge professionellt bemötande, boka tider, hantera administrativa uppgifter och säkerställa att kunderna får bästa möjliga service. Dina arbetsuppgifter • Ta emot och välkomna kunder • Boka och koordinera kundbesök • Hantera inkommande samtal och e-post • Uppdatera kunduppgifter i systemet • Samarbeta med övriga avdelningar för att säkerställa smidiga kundflöden Vi söker dig som • Har erfarenhet av kundservice, reception eller administration • Har god datorvana och gärna erfarenhet av bokningssystem • Är strukturerad, ansvarsfull och positiv • Talar och skriver svenska obehindrat (engelska är meriterande) • Är en naturlig lagspelare med hög servicekänsla
Kundbokare för Ekonomisk rådgivning RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG! Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Registrera dig snabbt och enkelt på RecNet.se Vi söker nu för vår kunds räkning en kundbokare inom ekonomirådgivning. Företaget som du kommer vara anställd av är en av Sveriges största banker. De har en bred kundbas med god relation till sina kunder. Du kommer att arbeta med att boka in personliga möten åt deras kunder. Mötet går ut på att se över ekonomin, så som lån, sparande, kort och eventuellt andra tjänster som kan tänkas behövas se över. Du ringer enbart befintliga kunder och arbetar i en seriös miljö och med bra system som hjälper dig i ditt arbete. Du kommer inte att göra några egna rådgivningar eller prata ekonomi, du kommer enbart boka in möten, därför krävs det ingen vidareutbildning inom ekonomi eller liknande. Kontakten sker till privatpersoner och vi ser därför att du är en person som gillar att ta kontakt med nya människor. Är öppen och har lätt för att prata i telefon samt gillar att nå mål. Tidigare erfarenhet av försäljning eller bokning är ej ett krav. Att vara intresserad av ekonomi och sparande är ett plus. Du ska behärska svenska språket flytande. Du erbjuds fast lön på 20 000 + provision per inbokat möte. Du kommer att arbeta heltid 10-18 måndag till fredag. Det finns även möjlighet för extra jobb på kvällar och helger. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 40 jobb