Starta din sälj karriär som mötesbokare på StjärnaFyrkant Karlskrona
Our Stars AB
Kundtjänstpersonal

Är du en driven och entusiastisk individ som trivs i en miljö där du kan påverka tillväxten genom att boka kvalitetsmöten för våra framgångsrika säljare? Då är det dig vi letar efter! Om StjärnaFyrkant: StjärnaFyrkant är en rikstäckande kedja som finns på 24 orter och är en av Sveriges främsta återförsäljare inom telefoni och kommunikationslösningar för företag. Vi strävar efter att erbjuda en enkel och smidig lösning för våra kunder, vilket gör att de kan fokusera helt på sin kärnverksamhet. Vårt team är dedikerat till att skapa långsiktiga relationer och leverera service av högsta klass. Om rollen: Som Mötesbokare hos StjärnaFyrkant kommer du att spela en central roll i att säkra kvalitetsmöten för vårt säljteam. Du kommer att vara ansvarig för att proaktivt identifiera och kontakta potentiella kunder för att boka in möten som möter deras behov och förväntningar. Dina ansvarsområden inkluderar: Proaktivt identifiera och kvalificera potentiella kunder. Skapa förtroendefulla relationer genom att förstå deras behov och önskemål. Boka kvalitetsmöten åt våra säljare, antingen via telefon, teamsmöten eller personliga möten. Samarbeta nära vårt säljteam för att säkerställa att bokade möten leder till resultat. Uppdatera och underhålla vår kunddatabas med relevant information. Vi letar efter dig som: Har tidigare erfarenhet inom försäljning eller kundservice. Besitter utmärkta kommunikationsfärdigheter och förmåga att skapa förtroendefulla relationer. Är självgående och kan ta egna initiativ. Är målinriktad och trivs med att arbeta mot uppsatta mål. Vi erbjuder: Fast månadslön och bonusprogram som belönar din prestation. Personlig utveckling genom individuella utbildningsplaner. Möjligheter till interna befordringar och arbete med nya produkter och tjänster. En trygg arbetsmiljö där du kan trivas och utvecklas. Ett positivt och dynamiskt arbetslag med drivna kollegor. Kontinuerlig utbildning och coachning för att ständigt utvecklas som säljare. Ansökan: Om du är en driven och resultatinriktad person som vill vara en del av vårt framgångsrika team, skicka in din ansökan redan idag!

11 april 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
Möteskoordinator Göteborg
Gekomm AB
Kundtjänstpersonal

Som mötesbokare hos oss på Gekomm AB kommer din primära arbetsuppgift vara att skapa möten och inleda relationer med våra blivande kunder, du använder dagligen telefonen som arbetsverktyg. I din roll hos oss har du stor frihet att driva ditt arbete framåt. Med nära uppföljning och coaching så kommer du att få de verktyg som krävs för att lyckas. Du kommer ta kontakt med kunder för att boka in möten. Du bistår bland annat med bokningar, uppföljningar och hantering i CRM-system. I din vardag hos oss på Gekomm AB har du väldigt mycket kontakt med potentiella kunder. Därför är det väldigt viktigt att du tar ansvar för den administrativa delen i arbetet. För rätt person finns det mycket goda möjligheter att utvecklas och växa i takt med företaget! Våra coacher på plats är specialiserade på B2B försäljning, och alla anställda har en sak gemensamt – jakten på framgång och personlig utveckling där vidareutbildning tillsammans med coachning är en del av vår vardag. Vi har en vinnarkultur med personal som motiveras av att överträffa förväntningarna. De specialiserade teamen arbetar väldigt strukturerat och engagerat med en tydlig målsättning – Att alltid vara bäst! Gekomm AB är en arbetsplats där personalen känner glädje i sitt arbete, trivs med sina kollegor och motiveras av framgång. Normen är att överträffa förväntningarna ut mot slutkund, därför är all vår personal erkänt högpresterande. Vad erbjuder vi: Allt arbetsmaterial för att du på bästa sätt ska lyckas i din karriär. Utbildning och löpande coachning. Provisionsbaserad lön. Spännande tävlingar löpande. Mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi ser gärna att du som söker: Pratar och skriver på flytande svenska och engelska. Har en stark vilja att lyckas i ditt arbete. Är social och har lätt för att prata. Har tidigare erfarenhet från försäljning. (Merit, inget krav) Tävlingsinriktad Vana att arbeta med frihet under ansvar. Har B Körkort Jobbtyp: Heltid Lön: Garanti + Provision Annan ersättning: Bonus Provisionslön Resultatbonus Förmåner: Internutbildningar samt utveckling inom bolaget där vi gärna utvecklar personal organiskt inom bolaget. Schema: Dagtid 07:30-16:30 Måndag till fredag

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Mötesbokare Helsingborg
Gekomm AB
Kundtjänstpersonal

Som mötesbokare hos oss på Gekomm AB kommer din primära arbetsuppgift vara att skapa möten och inleda relationer med våra blivande kunder, du använder dagligen telefonen som arbetsverktyg. I din roll hos oss har du stor frihet att driva ditt arbete framåt. Med nära uppföljning och coaching så kommer du att få de verktyg som krävs för att lyckas. Du kommer ta kontakt med kunder för att boka in möten. Du bistår bland annat med bokningar, uppföljningar och hantering i CRM-system. I din vardag hos oss på Gekomm AB har du väldigt mycket kontakt med potentiella kunder. Därför är det väldigt viktigt att du tar ansvar för den administrativa delen i arbetet. För rätt person finns det mycket goda möjligheter att utvecklas och växa i takt med företaget! Våra coacher på plats är specialiserade på B2B försäljning, och alla anställda har en sak gemensamt – jakten på framgång och personlig utveckling där vidareutbildning tillsammans med coachning är en del av vår vardag. Vi har en vinnarkultur med personal som motiveras av att överträffa förväntningarna. De specialiserade teamen arbetar väldigt strukturerat och engagerat med en tydlig målsättning – Att alltid vara bäst! Gekomm AB är en arbetsplats där personalen känner glädje i sitt arbete, trivs med sina kollegor och motiveras av framgång. Normen är att överträffa förväntningarna ut mot slutkund, därför är all vår personal erkänt högpresterande. Vad erbjuder vi: Allt arbetsmaterial för att du på bästa sätt ska lyckas i din karriär. Utbildning och löpande coachning. Provisionsbaserad lön. Spännande tävlingar löpande. Mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi ser gärna att du som söker: Pratar och skriver på flytande svenska och engelska. Har en stark vilja att lyckas i ditt arbete. Är social och har lätt för att prata. Har tidigare erfarenhet från försäljning. (Merit, inget krav) Tävlingsinriktad Vana att arbeta med frihet under ansvar. Har B Körkort Jobbtyp: Heltid Lön: Garanti + Provision Annan ersättning: Bonus Provisionslön Resultatbonus Förmåner: Internutbildningar samt utveckling inom bolaget där vi gärna utvecklar personal organiskt inom bolaget. Schema: Dagtid 07:30-16:30 Måndag till fredag

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Vill du jobba i bilbranschen? Vi söker dig med intresse för fordon!
Starfinder AB
Kundtjänstpersonal

Har du ett brinnande intresse för bilar och fordon och är sugen på att ta steget in i bilbranschen? Då kan det här vara din chans! Vi söker engagerade och serviceinriktade personer till olika roller inom fordonsbranschen – erfarenhet är ett plus, men inget krav. Exempel på tjänster: Däckmontörer Reservdelspersonal Fordonstekniker Kundmottagare/servicerådgivare Bilsäljare Oavsett om du är praktiskt lagd, gillar kundkontakt eller brinner för försäljning, finns det en plats för dig hos oss. Det viktigaste är att du har ett genuint intresse för fordon, en vilja att lära dig och ett driv att utvecklas. Vi erbjuder: Möjlighet att växa och utvecklas inom bilbranschen Ett härligt team med kunniga och stöttande kollegor En spännande och varierande arbetsmiljö Är du redo att påbörja din resa i bilbranschen? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig. Har du frågor gällande våra tjänster och hur våra processer går till? Kontakta Frida Eriksson på 076-009 65 02. Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Starta din sälj karriär som mötesbokare på StjärnaFyrkant Malmö
Our Stars AB
Kundtjänstpersonal

Är du en driven och entusiastisk individ som trivs i en miljö där du kan påverka tillväxten genom att boka kvalitetsmöten för våra framgångsrika säljare? Då är det dig vi letar efter! Om StjärnaFyrkant: StjärnaFyrkant är en rikstäckande kedja som finns på 24 orter och är en av Sveriges främsta återförsäljare inom telefoni och kommunikationslösningar för företag. Vi strävar efter att erbjuda en enkel och smidig lösning för våra kunder, vilket gör att de kan fokusera helt på sin kärnverksamhet. Vårt team är dedikerat till att skapa långsiktiga relationer och leverera service av högsta klass. Om rollen: Som Mötesbokare hos StjärnaFyrkant kommer du att spela en central roll i att säkra kvalitetsmöten för vårt säljteam. Du kommer att vara ansvarig för att proaktivt identifiera och kontakta potentiella kunder för att boka in möten som möter deras behov och förväntningar. Dina ansvarsområden inkluderar: Proaktivt identifiera och kvalificera potentiella kunder. Skapa förtroendefulla relationer genom att förstå deras behov och önskemål. Boka kvalitetsmöten åt våra säljare, antingen via telefon, teamsmöten eller personliga möten. Samarbeta nära vårt säljteam för att säkerställa att bokade möten leder till resultat. Uppdatera och underhålla vår kunddatabas med relevant information. Vi letar efter dig som: Har tidigare erfarenhet inom försäljning eller kundservice. Besitter utmärkta kommunikationsfärdigheter och förmåga att skapa förtroendefulla relationer. Är självgående och kan ta egna initiativ. Är målinriktad och trivs med att arbeta mot uppsatta mål. Vi erbjuder: Fast månadslön och bonusprogram som belönar din prestation. Personlig utveckling genom individuella utbildningsplaner. Möjligheter till interna befordringar och arbete med nya produkter och tjänster. En trygg arbetsmiljö där du kan trivas och utvecklas. Ett positivt och dynamiskt arbetslag med drivna kollegor. Kontinuerlig utbildning och coachning för att ständigt utvecklas som säljare. Ansökan: Om du är en driven och resultatinriktad person som vill vara en del av vårt framgångsrika team, skicka in din ansökan redan idag!

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Receptionist
Member 24 AB
Kundtjänstpersonal

Som extraanställd receptionist på Member 24 arbetar du tillsammans med ditt team mot att uppnå försäljningsmål, säkerställa hög servicenivå för våra medlemmar samt se till att gymmets dagliga drift fungerar. Receptionsarbete, försäljning av medlemskap, ärendehantering, kundservice samt att hålla ordning & reda på gymmet blir några av dina arbetsuppgifter. Du bör ha god datakunskap då detta är ett viktigt arbetsverktyg i din roll. Du bör vara målfokuserad och gilla försäljning samt kunna arbeta strukturerat mot tydliga mål och budget. Det finns riktlinjer för verksamheten som kommer att underlätta för dig i din roll. Omfattning: Vid behov/extra. Kvalifikationer I rollen som extraanställd receptionist behöver du vara: Intresserad av och gilla att arbeta med försäljning. (Tidigare erfarenhet av arbeten inom försäljning är ett stort plus.) Redo att ”kavla upp ärmarna” när det behövs. Engagerad och driven som person med mycket energi. Målinriktad med hög känsla för service. Ordningsam, strukturerad och noggrann. För att lyckas i rollen ska du ha: Som minst gymnasial utbildning med godkända betyg. Vi föredrar minst 1 års erfarenhet av liknande arbeten t ex inom detaljhandel eller från gymbranschen. Goda kunskaper i att hantera Officepaketet. Erfarenhet från arbete mot budget och uppsatta mål är ett plus. Goda kunskaper i både svenska och engelska, tal och skrift. Om oss: Member 24 startades i Västerås 2010 och vi finns idag på ett flertal orter i Mälardalen, Stockholm samt i Gävle/Sandviken och Falun. Vårt mål är att ge våra medlemmar den mest inspirerande och bästa gymupplevelsen till ett riktigt bra pris. De flesta av våra gym är öppna dygnet runt och vi erbjuder utrustning från världsledande leverantörer såsom Technogym och Eleiko. På utvalda gym finns häftiga studios för gruppträning, där vi kör både egna koncept och program från samarbetspartners t ex Les Mills. https://member24.se/ Sök jobbet direkt via: https://jobs.member24.se/

12 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Receptionist
DM TAK AB
Kundtjänstpersonal

DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice inom Stockholmregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 24 anställda som arbetar eller utgår från våra lokaler i Länna Industriområde, som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Just nu söker vi en person som från vårt kontor kan ta emot och hantera inkommande besök, samtal och mail och därmed hjälpa våra kunder och vårt team genom att vara en trygg och effektiv nyckelperson i vår reception.Vi söker därför en STABIL OCH KUNDORIENTERAD RECEPTIONIST Gällande dig: Du kommer vara vårt ansikte utåt och faktiskt även inåt. Du behandlar med andra ord alla bra.Du kommer att ta hand om inkommande mejlförfrågningar, ta emot samtal från kunder och intressenter, ibland (under lågsäsong) kan du även ringa upp potentiella kunder och boka in dem för möten med våra duktiga säljare. Man behöver inte nödvändigtvis ha erfarenhet från takbranschen eller ens som receptionist - vi letar efter någon som är stabil och som under en ansenlig tid framåt är genuint villig och intresserad av att leverera denna värdefulla service.Du är känd för att vara effektiv, gillar att få saker gjorda och bra på att skapa ordning och rutiner.Det du eventuellt inte kan om datorer och teknik är du villig att lära dig.Det kan ibland bli mycket som händer samtidigt och du kan trots det hålla dig lugn och fokuserad och fortsätta att vilja hjälpa till.Det här är inget ”enkelt jobb” utan ett arbete där du gradvis behöver lära dig mer och mer för att vara på topp.Det krävs även att du behärskar det svenska språket väl, i både tal och skrift.Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en arbetsplats där utveckling, produktivitetoch kundnöjdhet är i fokus. Det i sin tur skapar ett vinnande team och vinnande medarbetare.Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och om du är ambitiös, löpande utbildning, vilket möjliggör ett alltmer effektivt arbete och med tiden, större ansvarstagande.Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka in din ansökan redan idag!

29 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Receptionist
DM TAK AB
Kundtjänstpersonal

DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice inom Stockholmregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 24 anställda som arbetar eller utgår från våra lokaler i Länna Industriområde, som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Just nu söker vi en person som från vårt kontor kan ta emot och hantera inkommande besök, samtal och mail och därmed hjälpa våra kunder och vårt team genom att vara en trygg och effektiv nyckelperson i vår reception.Vi söker därför en STABIL OCH KUNDORIENTERAD RECEPTIONIST Gällande dig: Du kommer vara vårt ansikte utåt och faktiskt även inåt. Du behandlar med andra ord alla bra.Du kommer att ta hand om inkommande mejlförfrågningar, ta emot samtal från kunder och intressenter, ibland (under lågsäsong) kan du även ringa upp potentiella kunder och boka in dem för möten med våra duktiga säljare. Man behöver inte nödvändigtvis ha erfarenhet från takbranschen eller ens som receptionist - vi letar efter någon som är stabil och som under en ansenlig tid framåt är genuint villig och intresserad av att leverera denna värdefulla service.Du är känd för att vara effektiv, gillar att få saker gjorda och bra på att skapa ordning och rutiner.Det du eventuellt inte kan om datorer och teknik är du villig att lära dig.Det kan ibland bli mycket som händer samtidigt och du kan trots det hålla dig lugn och fokuserad och fortsätta att vilja hjälpa till.Det här är inget ”enkelt jobb” utan ett arbete där du gradvis behöver lära dig mer och mer för att vara på topp.Det krävs även att du behärskar det svenska språket väl, i både tal och skrift.Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en arbetsplats där utveckling, produktivitetoch kundnöjdhet är i fokus. Det i sin tur skapar ett vinnande team och vinnande medarbetare.Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och om du är ambitiös, löpande utbildning, vilket möjliggör ett alltmer effektivt arbete och med tiden, större ansvarstagande.Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka in din ansökan redan idag!

22 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Receptionist
DM TAK AB
Kundtjänstpersonal

DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice inom Stockholmregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 23 fast anställda som arbetar eller utgår från våra lokaler i Länna Industriområde, som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Just nu söker vi en person som från vårt kontor kan ta emot och hantera inkommande besök, samtal och mail och därmed hjälpa våra kunder och vårt team genom att vara en trygg och effektiv nyckelperson i vår reception.Vi söker därför en STABIL OCH KUNDORIENTERAD RECEPTIONISTGällande dig: Du kommer vara vårt ansikte utåt och faktiskt även inåt. Du behandlar med andra ord alla bra. Du kommer att ta hand om inkommande mejlförfrågningar, ta emot samtal från kunder och intressenter, ibland (under lågsäsong) kan du även ringa upp potentiella kunder och boka in dem för möten med våra duktiga säljare. Man behöver inte nödvändigtvis ha erfarenhet från takbranschen eller ens som receptionist - vi letar efter någon som är stabil och som under en ansenlig tid framåt är genuint villig och intresserad av att leverera denna värdefulla service. Du är känd för att vara effektiv, gillar att få saker gjorda och bra på att skapa ordning och rutiner. Det du eventuellt inte kan om datorer och teknik är du villig att lära dig. Det kan ibland bli mycket som händer samtidigt och du kan trots det hålla dig lugn och fokuserad och fortsätta att vilja hjälpa till. Det här är inget ”enkelt jobb” utan ett arbete där du gradvis behöver lära dig mer och mer för att vara på topp. Det krävs även att du behärskar det svenska språket väl, i både tal och skrift.Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en arbetsplats där utveckling, produktivitet och kundnöjdhet är i fokus. Det i sin tur skapar ett vinnande team och vinnande medarbetare.Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och om du är ambitiös, löpande utbildning, vilket möjliggör ett alltmer effektivt arbete och med tiden, större ansvarstagande.Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka in din ansökan redan idag!

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Söker du ett utvecklande arbete på heltid eller deltid?
Orasolv Clinics AB
Kundtjänstpersonal

Jobbtitel:Telefonist/Mötesbokare till tandvårdskedjaPlats:Göteborg, Happident huvudkontorJobbtyp:Deltid, Heltid Vi söker en självgående telefonsäljare/mötesbokare till vårt skickliga team, denna person föredrar varierat arbete och älskar att anta nya utmaningar. På Happident värderar vi trivsel, att ha kul på jobbet och utveckling. Vi söker dig som är driven, motiveras av resultat och tycker försäljning är roligt. Alla våra medarbetare genomgår en utbildning både i produktkännedom & verksamheten, således krävs ingen tidigare erfarenhet inom tandvård. Ansvarsområden: · Ringa leads och konvertera dom till möjliga kunder · Boka in befintliga och nya kunder till våra kliniker i Sverige · Följa upp med kunder och säkerställa en god och smidig kundresa Vi tror att du… · Kan både svenska och engelska i tal och skrift · Har goda dator och Excel kunskaper · Är organiserad, självgående och har en riktig go-getter attityd Vad vi erbjuder… · Spännande och utvecklande arbetsmiljö · Individuellt ansvar · Konkurrenskraftig lön Är du taggad på att vara med och forma vårt varumärke, vår strategi och vår företagskultur? Du kommer få ta beslut som verkligen gör skillnad. Urval görs löpande, så vänta inte med din ansökan! Anställningsform: Tillsvidare med 6 mån provanställning.Tillträde: SnarastKontaktuppgifter: Cecilia Lassen

11 januari 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025