Biträdande butikschef/Säljande butikschef
Sök bland 26 lediga jobb som Biträdande butikschef/Säljande butikschef och börja ditt nya yrkesliv idag!
Är du en serviceinriktad lagspelare? I så fall kan vi erbjuda dig ett roligt arbete i en spännande miljö där ingen dag är den andra lik, med stor variation på arbetsuppgifterna. Ena stunden jobbar du med merförsäljning i kassan, för att snabbt skifta till att coacha din kollega, eller så ser du till att stationen är ren och fräsch. För oss är alla uppgifter lika viktiga, och vi hjälps åt att genomföra dem med högsta kvalitet. På våra stationer är det ofta ett högt tempo där du och dina kollegor tar hand om våra kunder genom service i världsklass. Nu söker vi en biträdande Säljchef till OKQ8 Härnösand. I denna roll kommer du att vara ett stöd för ordinarie Säljchef, du har en ledande roll och träder in i Säljchefens ställe vid behov. Det innebär att motivera, coacha och stötta personalen, administrativa uppgifter, men även kassa- och butiksarbete. Vi söker Dig som vill utvecklas och gå vidare i din karriär. Du brinner för försäljning, ledarskap och vill på sikt driva en egen OKQ8-station. Utöver det är du en positiv och ansvarstagande person som är nyfiken på att träffa nya människor och trivs i högt tempo. Det är meriterande om du tidigare jobbat med service eller försäljning samt har erfarenhet av att leda andra. B-Körkort är det enda formella kravet. Vi erbjuder OKQ8 erbjuder en spännande arbetsplats, med rolig atmosfär och härliga kollegor. Här arbetar människor i alla åldrar med olika bakgrund. Vi tror på utveckling på alla nivåer och som biträdande Säljchef ger vi dig verktygen för att du på sikt ska kunna driva en OKQ8-station. Som biträdande Säljchef arbetar du i skift. Denna tjänst är ett vikariat på 35 timmar per vecka. Stationen har öppet vardagar mellan klockan 06:30 - 22:00 och helger mellan klockan 08:00 - 22:00. Kan du göra oss ännu bättre? Sök då tjänsten redan idag! Då det är avgörande för oss att du, precis som vi, brinner för service, kommer du efter ansökan få tillsänt ett servicestest som är anpassat för tjänsten, som en del i vår rekryteringsprocess. OKQ8 Scandinavia arbetar för att vara en jämställd arbetsplats med medarbetare som trivs och utvecklas och där olikheter uppmuntras. Vi vill vara ett företag som speglar samhället, med en inkluderande kultur som hjälper till att minska utanförskap och bidrar till mångfald. Hela samhället ställer om mot en fossilfri framtid. Vi vill leda utvecklingen i branschen genom att driva förändring och arbetar aktivt för att minska vårt eget klimatavtryck, såväl som att hjälpa våra kunder att göra bättre och mer hållbara val utifrån sina förutsättningar. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling på riktigt? Välkommen att följa med på vår resa! - Varierande arbete som gör skillnad - Varje dag på din station bjuder på omväxlande arbetsuppgifter och erfarenheter. Du är inte bara proffs på service och en problemlösare, du förbereder och serverar mat och hjälper till med enklare bilvård vilket ger dig en bredd av kompetenser. Under arbetsdagarna varvas högt tempo med lugnare stunder. - Spännande möten med människor - Jobbet på station är socialt och du träffar nya människor varje dag. Och genom vänlig service och professionell attityd gör du stor skillnad för våra kunders upplevelse av OKQ8. - Team som skapar framgång - Du leder och engagerar ditt kompetenta team som möter våra kunder varje dag. Med hög arbetsmoral som innebär att vara proaktiv, hugga i där det behövs och göra det lilla extra skapar ni gemensamt stationens framgång – och har roligt under tiden. Hos oss är det inte ovanligt att medarbetare blir vänner för livet. - Utveckling och karriär - När vi anställer medarbetare investerar vi även i dig som person. Din bakgrund är inte det viktigaste – däremot din inställning och vilja att göra ett bra arbete. För dig som vill ta ytterligare ett steg i karriären erbjuder vi fina möjligheter. Genom arbetets alla utmaningar utvecklas du inte bara i ditt arbete – utan även som människa.
Vi söker dig som är redo för nya spännande utmaningar! ChopChop i Kalmar söker efter en driven och målmedveten assisterande restaurangchef som är redo att anta nya utmaningar och utveckla restaurangen och teamet tillsammans med våran restaurangchef. Vi söker dig som vill jobba med våran nuvarande team och bidra med dina erfarenheter! Du ska jobba med våran restaurangchef och tillsammans utveckla teamet. Vi är ett växande snabbmatskedja som startades 2011 och har idag 41 restauranger. Du är ledaren på plats som jobbar aktivt med att finnas där, följer upp och utvecklar din viktigaste tillgång, vilket är din personal. Med det sagt är det viktigt att du jobbar aktivt i driften med din restaurangchef och ditt team för att visa vägen och tillvägagångssättet på hur man ska utföra det praktiska arbetet med kvalité. Det är viktigt att du är duktig i det praktiska arbetet och ser nyttan och nöjet med att jobba tillsammans med din personal för att leverera slutprodukten och en grym kundupplevelse. Du är spelaren på planen som har det yttersta ansvaret för att vägleda gruppen och verksamheten mot rätt riktning. Vad vill vi? Vi vill fortsätta utveckla det öppna och trivsamma arbetsplatsen tillsammans med dig! Vi söker dig som Värnar om personalens välmående och utveckling i det praktiska arbetet samt personlig utveckling. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom personalhantering eller har en ledarstil som är utmärkande och övertygande. Som vill leda ditt team till att bli Bäst i Sverige! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: Att säkerställa så att restaurangen uppfyller de mål som sätts internt. Omvandla det övergripande målen till handlingsplaner som är anpassade för just din enhet. Att jobba aktivt för att uppnå men även förmedla ChopChops ledord: Gott, snabbt och enkelt! Att säkerställa samt jobba på: planering av personal och schema, service och bemötande, försäljning och den lokala marknadsföringen samt service/reparation och underhåll. Att aktivt jobba med uppföljning av restaurangens rutiner, utföra kontroller för att bibehålla god och korrekt standard. Att leda samt jobba med ditt team i driften. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på ChopChop kan erbjuda dig en ny plattform som värnar om din kompetens och passion för att jobba med service och personal. Vi kan erbjuda dig goda utvecklingsmöjligheter då vi är ett företag med höga ambitioner och har mycket kvar att utveckla tillsammans med vår personal. ChopChop Asian Express är Europas första asiatiska Drive-Thru restaurang. Vårt mål är att skapa trivsamma och bra arbetsmiljöer för vår medarbetare och ha nöjda gäster där vi serverar god asiatisk mat med högkvalitativa råvaror. Vi skall vara ett alternativ till de traditionella snabbmatsrestaurangerna. Besök vår hemsida för att ta steget till att lära känna oss! Vi söker dig: Du är resultatdriven och kan snabbt samt enkelt leverera mätbara och synliga resultat Du har minst 1-2 års erfarenheter av personalhantering, gärna men inte nödvändigtvis inom restaurang. Du är positiv Du har en förmåga att inspirera och stödja dina medarbetare och kan motivera dem att sälja och ge bra kundbemötanden. Du är och arbetar systematiskt, strukturerad med en klar överblick. Tidigare erfarenheter inom restaurang eller servicebranschen är ett krav! http://www.chopchop.se Tjänsten startar med upplärning enligt överenskommelse. Det är viktigt att du märker ansökan med " Kalmar - Assisterande restaurangchef "
Om rollen Som Rituals nya Assistant Shop Manager strävar du efter att förvandla din butik till en plats där du och dina kollegor älskar att arbeta, och dina kunder att handla. Detta innebär bland annat att du: Driver butikens resultat genom att säkerställa utmärkt kundservice och produktivt samarbete samt effektiva rutiner. Är Shop Managers högra hand och redo att ta över Shop Manager ansvar vid behov. Stötta dina kollegor till att uppnå sin fulla potential genom att coacha, utveckla och vara en bra förebild. Tillsammans med din Shop Manager bygger en kultur av förtroende som är baserad på positiv och konstruktiv feedback. I gengäld vårdar vi din utveckling genom att kontinuerligt utbilda dig utefter din kunskapsnivå för att ta dina ledaregenskaper till nästa nivå. Du kommer vara omringad av dedikerade, positiva och serviceinriktade kollegor som verkligen jobbar med Heart & Soul. Kravspecifikation Som Assistant Shop Manager inspirerar du ditt team och når tillsammans butikens mål kring kundnöjdhet och försäljning. Du förstår vikten av utmärkt kundservice och brinner för att stötta och utveckla andra. Utöver detta har du: Minst 2 års erfarenhet av en liknande roll inom detaljhandel eller kundservice. God förmåga att coacha samt utveckla ett team. Förmåga att vara lösningsorienterad och ta ägandeskap Samarbetsvillig, lyhörd och kommunikativ. Goda system- och datakunskaper. Flytande språkkunskaper i svenska och engelska. Du är 18 år eller äldre. Ytterligare information Är du intresserad? Vi erbjuder en tjänst på 30 timmar/vecka. Startdatum: 1/11 Vi strävar efter att bli det snabbast växande företaget inom well-being och bryr oss om dig lika mycket som vi bryr oss om miljön. Bli en del av vår resa och sök tjänsten idag, vi går igenom ansökningar och håller intervjuer löpande. Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till vårt rekryteringsteam [email protected]. Stort lycka till i vår rekryteringsprocess! I enlighet med GDPR accepterar Rituals endast ansökningar via vår karriärhemsida!
Är du redo att motivera och coacha butiksteamet tillsammans med Butikschefen? Och se till att ditt team har den bästa säljattityden och ger våra kunder den bästa shoppingupplevelsen? Då kanske du är den Ställföreträdande Butikschef vi söker! VAD VI ERBJUDER DIG Du får chansen att bli en del av ett företag som vill vara kandidaternas förstahandsval när de väljer arbetsgivare. Vi är dynamiska och hos oss blir din röst hörd, du blir involverad och din utveckling är viktig. Dessutom får du som JYSK-ambassadör följande: Möjligheter till egen utveckling och ansvar – vår ambition är att rekrytera 80% av våra framtida butikschefer internt. Läs mer här. Individuell bonus på upp till 2 månadslöner Del av konkurrenskraftig säljbonus på 6% av omsättningsökning i butik Förmåner, t.ex. friskvårdsbidrag, årlig JYSK-gala och andra sociala aktiviteter 25 dagars semester Avtalspension 20% rabatt hos JYSK och företag inom Lars Larsen Group Interna tävlingar mellan butiker med attraktiva priser Ett flexibelt arbetsschema med möjlighet att förena arbete, familj och fritid VAD DITT NÄSTA JOBB KOMMER INNEBÄRA Tillsammans med Butikschefen ansvarar du för att optimera butiksrutinerna, göra butiken redo för kunderna och nå bra försäljningsresultat Din huvudsakliga uppgift kommer vara att säkerställa veckokampanjer, säljattityd och skapa en positiv, energirik miljö där ditt team trivs I linje med våra JYSK Ledarskapsvärderingar stöttar du Butikschefen genom att kommunicera, leda och coacha teamet på butiksgolvet Du tränar dina kollegor i att alltid sätta kunden först, hur man avgör kundernas behov och merförsäljning Du trivs med fysiskt arbete och föregår med gott exempel genom att sälja och utföra rutinuppgifter i butiken I framtiden ser du dig själv som Butikschef för din egen butik och du visar engagemang för att ta dig dit Träffa en av våra Ställföreträdande Butikschefer och lär dig mer om jobbet här. VAD DU SKA BIDRA MED Erfarenhet av att leda, motivera och utveckla ett team Förmågan att inspirera och kommunicera för att skapa ett positivt arbetsklimat Engagemang för att ta ägandeskap över butikens kundservice och resultatet av den Du vet hur du får saker gjorda: Du håller huvudet kallt och visar vägen, även i stressiga situationer Du strävar alltid efter att förbättra dina resultat och återhämtar dig snabbt efter ett bakslag Du jobbar i huvudsak varannan helg, så att du får vara på plats när vi har störst kundtillströmning. Då är du i stället ledig en dag mitt i veckan. Du älskar att sälja och är dessutom en riktigt skicklig säljare REKRYTERINGSPROCESSEN Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. Vi genomför alltid intervjuer – för utvalda tjänster kan du förvänta dig att genomföra tester och/eller en videointervju, där vi ser fram emot att höra varför du passar bra för jobbet. OM OSS Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 000 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar – Köpman, Kollega och Kåranda – beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar. På JYSK vill vi inkludera alla oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans jobbar vi hårt för att säkra vår inkluderande kultur, som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Vi tror att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team. För mer information, besök vår karriärsida.
Till ÖoB i Ystad söker vi nu en kundfokuserad och utvecklingsinriktad ställföreträdande varuhuschef med tidigare erfarenheter inom ledarskap och detaljhandel. Som ställföreträdande varuhuschef sitter du med i varuhusets ledningsgrupp och är tillsammans med varuhuschefen ansvarig för varuhusets drift och försäljning. Vi söker dig med tidigare erfarenhet som ställföreträdande varuhuschef (vice butikschef) eller avdelningsansvarig samt vill utvecklas mot en tjänst som varuhuschef i framtiden. Kvalifikationer Du är självgående och har stark drivkraft att utveckla varuhusets försäljning, medarbetare samt resultat inom ramen för ÖoBs koncept och arbetsmodell. Med god social förmåga samt goda coachande ledaregenskaper är du som ställföreträdande varuhuschef samarbetsinriktad och uppskattar tjänstens många kontaktytor. Samtidigt har du hög integritet och gillar att planera och organisera. ÖoB är ett värderingsstyrt bolag med medarbetare som drivs av utmaningar och som gillar ett omväxlande arbete i högt tempo. Därför krävs det att du alltid är serviceinriktad med kundens behov i fokus. Vidare så värderar vi god samarbetsförmåga, hög servicekänsla (mot kunder och kollegor), blick för det visuella i ett varuhus samt kunna se "helheten" i varuhuset. Erfarenhet från ledande position inom detalj-/dagligvaruhandeln samt erfarenhet från stordrift är meriterande, men stor vikt kommer även läggas på dina personliga egenskaper. Tjänsten är tillsvidare på 30 tim/v med tillträde enligt överenskommelse. Arbetstiderna är varierande och inkluderar kväll och helg. Hos oss har du chansen till ett riktigt spännande och utvecklingsinriktat arbete i ledande befattning där ÖoB kan erbjuda mycket stora utvecklingsmöjligheter. Välkommen med din ansökan senast 31/10-2024. (Urval och intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden varvid vi önskar din ansökan så snart som möjligt).
Vill du vara med och sprida läsglädje som biträdande butikschef i en av våra största butiker? Nu söker vi en Biträdande Butikschef till Nordstan, Göteborg. I rollen som biträdande butikschef söker vi en ledarförebild som tillsammans med butikschefen ansvarar för hela butiken, vilket innefattar ett ansvar för såväl butiksdriften som ledarskapet. Även när butikschefen är på plats är du närvarande och coachar teamet och är butikschefens närmsta bollplank. Du rapporterar till vår butikschef, som är din mentor och hjälper dig med din utveckling. På sikt ska du vara redo att bli butikschef för en egen butik. Butiken har ca 20 medarbetare med mer än 2000 m2 säljyta fyllda med Böcker, Spel och produkter för att skriva och skapa.. Vi söker dig med siktet på att överträffa kundens förväntningar, försäljning i blodet, öga för exponering, huvud för planering och hjärta för människor och ledarskap. Vi vill ha ditt engagemang och om du delar vår passion för kunder, ledarskap, vårt sortiment så har vi ett roligt och utvecklande jobb till dig. Företagets värdeord Kunder, Mod, Ansvar, Tillsammans och Göra skillnad är en ledstjärna i vår vardag. Kundens upplevelse är vårt främsta mål och lagets välbefinnande, dess främsta medel. Vi söker dig som: • Har ett brinnande intresse för sälj, både genom det direkta kundmötet och genom butiksexponering och erfarenhet av butiksarbete och gärna i ledande position • Är engagerad och kommersiellt driven • Drivs av att entusiasmera, coacha och utveckla andra • Är ett föredöme i varje kundmöte och strävar efter att vara en förebild • Ständigt söker efter utveckling och förbättring såväl i smått som i stort • Är en lagspelare som värdesätter goda relationer med kollegor och kunder Vi erbjuder: • En nyckelroll hos en av Sveriges ledande aktörer inom försäljning av litteratur samt pappers- och kontorsprodukter i en av kedjans största butiker • En plattform att utveckla dig själv, ditt ledarskap och din kunskap om vårt sortiment och detaljhandel. • En butikskedja präglad av stolthet över den egna produkten och en vilja att alltid möta kundens förväntningar. • Ett synnerligen starkt varumärke i en spännande bransch med många möjligheter Övrigt: Tjänsten är tillsvidareanställning på heltid med tillsättning enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. I alla rekryteringar görs bakgrundskontroller av slutkandidaterna. Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt då vi håller intervjuer löpande. I denna rekrytering samarbetar vi med Retail Recruitment. Frågor besvaras av ansvarig rekryterare. Om du stämmer in på beskrivningen ovan är du välkommen att söka tjänsten. Vi erbjuder ett roligt och varierande arbete i en spännande och inspirerande bransch. Varmt välkommen med din ansökan! Akademibokhandeln är Sveriges ledande bokhandelskedja med 120 butiker över hela landet samt näthandel på akademibokhandeln.se I våra butiker kan du få lästips och inspiration, besöka författarsamtal och signeringar, ta med barnen på sagostund och hämta ut välförtjänta Läsborgarmärken. Du kan välja och vraka bland ett brett sortiment av böcker, pappers- och kontorsvaror. Behöver du hjälp att välja så finns vi som jobbar i butiken nära till hands. Vår vision ”Läsglädje för alla" och våra värdeord kunden, mod, ansvar, tillsammans och göra skillnad ska ligga till grund för allt vi gör. Läs mer om oss på www.akademibokhandeln.se
Vill arbeta i ett team med engagerade kollegor, fyllt med energi? Ser du dig själv som en naturlig ledare som är driven, serviceinriktad och kommunikativ? Toppen, då kanske du är vår nästa stjärnspelare! Vi söker en Teamleader till vårt lag. Stadiums vision är att inspirera till ett aktivt liv för alla. För att kunna göra det måste alla våra medarbetare har roligt på jobbet och drivas av samma sak som vi: att aktivera världen – vad är din drivkraft? Läs mer om våra drivkrafter på vår karriärsida. Vad innebär det att vara Teamleader på Stadium? Våra kunder ska känna sig välkomna på Stadium, de ska bli inbjudna till en kundupplevelse runt hela löparbanan. En upplevelse som kännetecknas av service i världsklass. Som Teamleader är du en tydlig Sidekick till butikschefen där ni tillsammans driver våra kärnprocesser för att skapa de bästa förutsättningarna för den totala kundupplevelsen. Det gör du genom att coacha, ge feedback och kontinuerligt utveckla övrig personal i butiken. Du är ett bollplank till butikschefen i den dagliga driften. Du tycker att förändring är positivt och vi ser att du har ett affärsmässigt ledarskap där du driver försäljningen mot budgeterade mål och nyckeltal. Att du har god systemkunskap när det gäller uppföljning och analys av försäljningssiffror ser vi som ett stort plus. Planering, rekrytering och schemaläggning tillhör vardagen. Du ingår i ledningsgruppen på butiken och är ansvarig för butiken när butikschefen inte är på plats. Vem är du? Vi tror att du delar vårt sätt att tänka och våra övertygelser när det kommer till att se möjligheter i alla utmaningar. Du tycker om att ha mycket ansvar och möjlighet att växa i din roll samt gillar att utveckla andra. Vi söker dig som har erfarenhet av försäljning och det är viktigt att du har en förståelse och en drivkraft av att arbeta mot uppsatta mål i butik. Har du jobbat i en ledande befattning inom detaljhandeln eller liknande ser vi det som meriterande. Genom god samarbets- och kommunikationsförmåga, nyfikenhet och energi bidrar du till butikens och hela företagets framgång. Om du har intresse och kunskap om våra varumärken och produkter, är det ett stort plus. **** Vad erbjuder vi dig? Läs mer om vårt lag på vår Karriärsida, på Instagram WorkatStadium eller på Linkedin. Klicka på länken här för att komma till ett av våra poddavsnitt och på 15 min få en inblick i hur det är att jobba på Stadium. Varaktighet/arbetstid Tjänsten är ett vikariat på 100 % fram till 2025-12-31, tillträdesdatum efter överenskommelse. Ansökan Som en del i rekryteringsprocessen kommer du att få en inbjudan till din e-mail till att besvara ett personlighetstest och ett kapacitetstest. Det tar ca 30 minuter att besvara testen. Vi kommunicerar mestadels genom mail så se till att hålla koll på din inkorg, håll även koll på skräpposten för säkerhets skull. Eftersom vi alltid vill göra saker så enkelt som möjligt är det inte säkert att vi väntar till sista ansökningsdag innan vi går vidare i rekryteringsprocessen. Så vänta inte, sök redan nu. Välkommen med din ansökan. Come join the movement. Tycker du också att livet är roligare när det rör på sig? Hos oss på Stadium jobbar lagspelare som brinner för försäljning, sport och sportmode. Energi, mod och laganda är några av de grundstenar som gjort att det lilla familjeföretaget från Norrköping blivit en av Nordens största sportkedjor. Men vi stannar inte där. Genom innovation och enkelhet fortsätter vi att utvecklas med nya koncept, fler produkter och varumärken på marknaden. Tävlingsandan och passionen genomsyrar allt vi gör och vår mission är att inspirera och ge fler människor möjlighet till ett aktivt liv. Join the movement.
Är du redo att motivera och coacha butiksteamet tillsammans med Butikschefen? Och se till att ditt team har den bästa säljattityden och ger våra kunder den bästa shoppingupplevelsen? Då kanske du är den Ställföreträdande Butikschef vi söker! VAD VI ERBJUDER DIG Du får chansen att bli en del av ett företag som vill vara kandidaternas förstahandsval när de väljer arbetsgivare. Vi är dynamiska och hos oss blir din röst hörd, du blir involverad och din utveckling är viktig. Dessutom får du som JYSK-ambassadör följande: Möjligheter till egen utveckling och ansvar – vår ambition är att rekrytera 80% av våra framtida butikschefer internt. Läs mer här. Individuell bonus på upp till 2 månadslöner Del av konkurrenskraftig säljbonus på 6% av omsättningsökning i butik Förmåner, t.ex. friskvårdsbidrag, årlig JYSK-gala och andra sociala aktiviteter 25 dagars semester Avtalspension 20% rabatt hos JYSK och företag inom Lars Larsen Group Interna tävlingar mellan butiker med attraktiva priser Ett flexibelt arbetsschema med möjlighet att förena arbete, familj och fritid VAD DITT NÄSTA JOBB KOMMER INNEBÄRA Tillsammans med Butikschefen ansvarar du för att optimera butiksrutinerna, göra butiken redo för kunderna och nå bra försäljningsresultat Din huvudsakliga uppgift kommer vara att säkerställa veckokampanjer, säljattityd och skapa en positiv, energirik miljö där ditt team trivs I linje med våra JYSK Ledarskapsvärderingar stöttar du Butikschefen genom att kommunicera, leda och coacha teamet på butiksgolvet Du tränar dina kollegor i att alltid sätta kunden först, hur man avgör kundernas behov och merförsäljning Du trivs med fysiskt arbete och föregår med gott exempel genom att sälja och utföra rutinuppgifter i butiken I framtiden ser du dig själv som Butikschef för din egen butik och du visar engagemang för att ta dig dit Träffa en av våra Ställföreträdande Butikschefer och lär dig mer om jobbet här. VAD DU SKA BIDRA MED Erfarenhet av att leda, motivera och utveckla ett team Förmågan att inspirera och kommunicera för att skapa ett positivt arbetsklimat Engagemang för att ta ägandeskap över butikens kundservice och resultatet av den Du vet hur du får saker gjorda: Du håller huvudet kallt och visar vägen, även i stressiga situationer Du strävar alltid efter att förbättra dina resultat och återhämtar dig snabbt efter ett bakslag Du jobbar i huvudsak varannan helg, så att du får vara på plats när vi har störst kundtillströmning. Då är du i stället ledig en dag mitt i veckan. Du älskar att sälja och är dessutom en riktigt skicklig säljare REKRYTERINGSPROCESSEN Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. Vi genomför alltid intervjuer – för utvalda tjänster kan du förvänta dig att genomföra tester och/eller en videointervju, där vi ser fram emot att höra varför du passar bra för jobbet. OM OSS Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 000 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar – Köpman, Kollega och Kåranda – beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar. På JYSK vill vi inkludera alla oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans jobbar vi hårt för att säkra vår inkluderande kultur, som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Vi tror att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team. För mer information, besök vår karriärsida.
Är du redo att motivera och coacha butiksteamet tillsammans med Butikschefen? Och se till att ditt team har den bästa säljattityden och ger våra kunder den bästa shoppingupplevelsen? Då kanske du är den Ställföreträdande Butikschef vi söker! VAD VI ERBJUDER DIG Du får chansen att bli en del av ett företag som vill vara kandidaternas förstahandsval när de väljer arbetsgivare. Vi är dynamiska och hos oss blir din röst hörd, du blir involverad och din utveckling är viktig. Dessutom får du som JYSK-ambassadör följande: Möjligheter till egen utveckling och ansvar – vår ambition är att rekrytera 80% av våra framtida butikschefer internt. Läs mer här. Individuell bonus på upp till 2 månadslöner Del av konkurrenskraftig säljbonus på 6% av omsättningsökning i butik Förmåner, t.ex. friskvårdsbidrag, årlig JYSK-gala och andra sociala aktiviteter 25 dagars semester Avtalspension 20% rabatt hos JYSK och företag inom Lars Larsen Group Interna tävlingar mellan butiker med attraktiva priser Ett flexibelt arbetsschema med möjlighet att förena arbete, familj och fritid VAD DITT NÄSTA JOBB KOMMER INNEBÄRA Tillsammans med Butikschefen ansvarar du för att optimera butiksrutinerna, göra butiken redo för kunderna och nå bra försäljningsresultat Din huvudsakliga uppgift kommer vara att säkerställa veckokampanjer, säljattityd och skapa en positiv, energirik miljö där ditt team trivs I linje med våra JYSK Ledarskapsvärderingar stöttar du Butikschefen genom att kommunicera, leda och coacha teamet på butiksgolvet Du tränar dina kollegor i att alltid sätta kunden först, hur man avgör kundernas behov och merförsäljning Du trivs med fysiskt arbete och föregår med gott exempel genom att sälja och utföra rutinuppgifter i butiken I framtiden ser du dig själv som Butikschef för din egen butik och du visar engagemang för att ta dig dit Träffa en av våra Ställföreträdande Butikschefer och lär dig mer om jobbet här. VAD DU SKA BIDRA MED Erfarenhet av att leda, motivera och utveckla ett team Förmågan att inspirera och kommunicera för att skapa ett positivt arbetsklimat Engagemang för att ta ägandeskap över butikens kundservice och resultatet av den Du vet hur du får saker gjorda: Du håller huvudet kallt och visar vägen, även i stressiga situationer Du strävar alltid efter att förbättra dina resultat och återhämtar dig snabbt efter ett bakslag Du jobbar i huvudsak varannan helg, så att du får vara på plats när vi har störst kundtillströmning. Då är du i stället ledig en dag mitt i veckan. Du älskar att sälja och är dessutom en riktigt skicklig säljare REKRYTERINGSPROCESSEN Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. Vi genomför alltid intervjuer – för utvalda tjänster kan du förvänta dig att genomföra tester och/eller en videointervju, där vi ser fram emot att höra varför du passar bra för jobbet. OM OSS Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 000 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar – Köpman, Kollega och Kåranda – beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar. På JYSK vill vi inkludera alla oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans jobbar vi hårt för att säkra vår inkluderande kultur, som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Vi tror att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team. För mer information, besök vår karriärsida.
Vill du vara med och skapa Thansens nästa framgång!? Vi söker nu en driven biträdande butikschef till vår butik på Väla Vi ser gärna att du är driven och har tidigare erfarenhet inom detaljhandel. Skicka in din ansökan via vår hemsida jobb.thansen.se Drömmer du om en utvecklande och intressant arbetsdag där du kan finslipa dina kunskaper och utveckla dina ambitioner? Är du en serviceperson som gör allt för att kunden ska bli nöjd? Är du intresserad av bilar, däck,cyklar eller andra av våra produktgrupper? Med mer än 130 butiker i Danmark och Norge, numera 15 butiker i Sverige är vi i en kraftigt expansiv fas. Som biträdande butikschef är det du som tillsammans med butikschefen som sköter butiken och är den dagliga beslutsfattaren. Du kommer att ansvara för butikens prestation och teamet av medarbetare. Samtidigt blir du en del av ett ambitiöst företag, där dina möjligheter att skapa sig en karriär inom detaljhandeln är mycket stora. Vill du bli en del av det "blå laget"? Ansvarsområden: Butikens prestation av försäljning och alla andra nyckeltal Kundnöjdhet Utbildning och motivering av medarbetare Planering och optimering av verksamheten Tjänsten passar dig väl om du: Kan arbeta självständigt och lösa utmaningar på egen hand Har en hög energinivå och ett positivt förhållningssätt Är duktig på att ha överblick och är fokuserad i dina insatser Inte är rädd för att ta dig an och delta i butikens dagliga uppgifter Du kommer att få en grundlig utbildning så att du är väl beredd för uppgiften. Därefter har du löpande möjlighet att diskutera ideer och lösningar med ansvarig distriktschef. Din profil Du har erfarenhet av butiksledning, försäljning och service. Du förstår kundernas behov Du är ambitiös och fokuserad Du är trygg och tydlig i ditt ledarskap Du är utåtriktad och trivs i kontakten med andra Vi erbjuder: Som biträdande butikschef i en av de stora kedjorna inom dansk och norsk detaljhandel kommer du att ingå i ett team av engagerade kollegor med en informell ton, där alla arbetar för att nå de gemensamma målen. Vi arbetar för att ge kunderna den bästa servicen och de vassaste erbjudandena. Vi arbetar utifrån mantrat ANK "Alltid nöjda kunder", och vill skicka en tydlig signal om att vi finns till för våra kunder. Du blir en kollega med mer än 1 100 engagerade medarbetare i Danmark, Norge och Sverige och kommer in i en organisation som präglas av dynamik, tillväxt och engagemang. Observera att vi rekryterar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra ifrån dig.
Visar 1 till 10 av 26 jobb