Biträdande butikschef/Säljande butikschef

Sök bland 19 lediga jobb som Biträdande butikschef/Säljande butikschef och börja ditt nya yrkesliv idag!

STÄLLFÖRETRÄDANDE BUTIKSCHEF TILL JYSK SJÖBO

Är du redo att motivera och coacha butiksteamet tillsammans med Butikschefen? Och se till att ditt team har den bästa säljattityden och ger våra kunder den bästa shoppingupplevelsen? Då kanske du är den Ställföreträdande Butikschef vi söker! VAD VI ERBJUDER DIG Du får chansen att bli en del av ett företag som vill vara kandidaternas förstahandsval när de väljer arbetsgivare. Vi är dynamiska och hos oss blir din röst hörd, du blir involverad och din utveckling är viktig. Dessutom får du som JYSK-ambassadör följande: Möjligheter till egen utveckling och ansvar – vår ambition är att rekrytera ‎‎80% av våra framtida butikschefer internt. Läs mer här. Individuell bonus på upp till 2 månadslöner Del av konkurrenskraftig säljbonus på 6% av omsättningsökning i butik Förmåner, t.ex. friskvårdsbidrag, årlig JYSK-gala och andra sociala aktiviteter 25 dagars semester Avtalspension ‎20% rabatt hos JYSK och företag inom Lars Larsen Group ‎ Interna tävlingar mellan butiker med attraktiva priser ‎ Ett flexibelt arbetsschema med möjlighet att förena arbete, familj och fritid ‎ VAD DITT NÄSTA JOBB KOMMER INNEBÄRA Tillsammans med Butikschefen ansvarar du för att optimera butiksrutinerna, göra butiken redo för kunderna och nå bra försäljningsresultat ‎ Din huvudsakliga uppgift kommer vara att säkerställa veckokampanjer, säljattityd och skapa en positiv, energirik miljö där ditt team trivs I linje med våra JYSK Ledarskapsvärderingar stöttar du Butikschefen genom att kommunicera, leda och coacha teamet på butiksgolvet Du tränar dina kollegor i att alltid sätta kunden först, hur man avgör kundernas behov och merförsäljning Du trivs med fysiskt arbete och föregår med gott exempel genom att sälja och utföra rutinuppgifter i butiken I framtiden ser du dig själv som Butikschef för din egen butik och du visar engagemang för att ta dig dit Träffa en av våra Ställföreträdande Butikschefer och lär dig mer om jobbet ‎här. VAD DU SKA BIDRA MED Erfarenhet av att leda, motivera och utveckla ett team Förmågan att inspirera och kommunicera för att skapa ett positivt arbetsklimat Engagemang för att ta ägandeskap över butikens kundservice och resultatet av den Du vet hur du får saker gjorda: Du håller huvudet kallt och visar vägen, även i stressiga situationer ‎ Du strävar alltid efter att förbättra dina resultat och återhämtar dig snabbt efter ett bakslag ‎ Du jobbar i huvudsak varannan helg, så att du får vara på plats när vi har störst kundtillströmning. Då är du i stället ledig en dag mitt i veckan. Du älskar att sälja och är dessutom en riktigt skicklig säljare REKRYTERINGSPROCESSEN Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. ‎ Vi genomför alltid intervjuer – för utvalda tjänster kan du förvänta dig att genomföra tester och/eller en videointervju, där vi ser fram emot att höra varför du passar bra för jobbet. Ytterligare information OM OSS Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 300 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar – Köpman, ‎Kollega och Kåranda – beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar. På JYSK vill vi inkludera alla oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans jobbar vi hårt för att säkra vår inkluderande kultur, som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Vi tror att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team. För mer information, besök vår karriärsida.

12 april 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
City Gross Bromma söker Teamleader Frukt & Grönt

Till vår City Gross i Bromma söker vi en Teamledare till vår Frukt & Gröntavdelning City Gross har drivit familjeägda stormarknader sedan 1993 med ett enda mål, att verkligen göra skillnad. Därför gör vi inte som andra matbutikskedjor. Istället erbjuder vi färskt svenskt kött som är styckat och packat i butik av kunnig personal, manuella diskar för fisk och skaldjur från hållbara bestånd, nybakt surdegsbröd från egna bagerier och Sveriges bredast livsmedelssortiment. Vi har idag 42 butiker med 3 800 anställda, från Sundsvall i norr till Trelleborg i söder. Vi anser att våra medarbetare är vår främsta resurs, därför försöker vi ta tillvara på varje medarbetares kompetens på bästa sätt. Bli en av oss! Som Teamledare Frukt & Grönt kommer du att: • Arbeta med inköp/beställningar, varupåfyllnad, planering och uppföljning. • Ansvara för att vi erbjuder våra kunder en fräsch och inbjudande frukt- och gröntavdelning.  • Ansvara för att skapa en god ekonomi för avdelningen. • Arbeta aktivt i butiken, vilket kräver att du är kreativ och inspireras av att möta och utveckla andra människor • Tillsammans med dina kollegor inom avdelningen medverka till en trivsam, effektiv och säljande arbetsmiljö.  Du rapporterar till Säljchef Färskvaror som också har personalansvaret för avdelningen.  Våra butiker är öppna årets alla dagar, så arbete på kvällar och helger ingår som en naturlig del i butiksarbetet.    Vi söker dig som:  • Har flera års erfarenhet från detaljhandeln och arbete inom frukt och grönt.  • Har goda kunskaper i butiksekonomi och försäljning • Har tidigare erfarenhet av ledande befattning. • Är en lagspelare och brinner för att leverera god kundservice För att lyckas i rollen som Teamledare Frukt & Grönt ser vi att du har ett starkt driv, ett prestigelöst förhållningssätt, god samarbetsförmåga och bidrar till att skapa ett gott arbetsklimat. Du trivs i mötet med kunden och strävar alltid efter att göra det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, framförallt vad gäller ledarskap.   Vi erbjuder På City Gross erbjuder vi dig en spännande utmaning och ett stimulerande arbete i ett expansivt familjeföretag med intressanta framtidsplaner och starka värderingar. Vårt arbete grundar sig i våra värderingsord - kundfokuserade, resultatdrivna, inkluderande och ansvarstagande. Tillsammans möter vi kundernas behov, driver försäljning och skapar en atmosfär av öppenhet och förtroende. För oss som arbetsgivare är ambitionen att alltid skapa bästa möjliga förutsättningar för dig som medarbetare så att du kan känna trygghet och arbetstillfredsställelse i din vardag samt att du kan utvecklas i din roll.     Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt ök.  I samband med denna rekrytering samarbetar City Gross i Bromma med Retail Recruitment och ansvarig rekryterare är Monica Sveiven. City Gross har drivit familjeägda stormarknader sedan 1993 med ett enda mål, att verkligen göra skillnad. Därför gör vi inte som andra matbutikskedjor. Istället erbjuder vi färskt svenskt kött som är styckat och packat i butik av kunnig personal, manuella diskar för fisk och skaldjur från hållbara bestånd, nybakt surdegsbröd från egna bagerier och Sveriges bredast livsmedelssortiment. Vi har idag 42 butiker med 3 800 anställda, från Sundsvall i norr till Trelleborg i söder. Vi anser att våra medarbetare är vår främsta resurs, därför försöker vi ta tillvara på varje medarbetares kompetens på bästa sätt.

12 april 2024
Sista ansökan:
19 april 2024
City Gross Bromma söker Teamleader Fisk & Delikatess

Till vår City Gross i Bromma söker vi en Teamledare Fisk & Delikatess med catering ansvar   City Gross har drivit familjeägda stormarknader sedan 1993 med ett enda mål, att verkligen göra skillnad. Därför gör vi inte som andra matbutikskedjor. Istället erbjuder vi färskt svenskt kött som är styckat och packat i butik av kunnig personal, manuella diskar för fisk och skaldjur från hållbara bestånd, nybakt surdegsbröd från egna bagerier och Sveriges bredast livsmedelssortiment. Vi har idag 42 butiker med 3 800 anställda, från Sundsvall i norr till Trelleborg i söder. Vi anser att våra medarbetare är vår främsta resurs, därför försöker vi ta tillvara på varje medarbetares kompetens på bästa sätt. Bli en av oss! Som Teamledare Fisk/Delikatess kommer du att: • Arbeta med personalledning, personlig försäljning, förädling, varupåfyllnad, inköp, planering och uppföljning. • Arbeta sälj- och resultatinriktat genom att göra lönsamma affärer.  • Arbeta aktivt i butiken, vilket kräver att du är kreativ och inspireras av att möta och utveckla andra människor • Medverka till att erbjuda våra kunder en fräsch och inbjudande fisk- och delikatessavdelning samt catering.  • Tillsammans med dina kollegor inom avdelningen medverka till en trivsam, effektiv och säljande arbetsmiljö. Du rapporterar till Säljchef Färskvaror som också har personalansvaret för avdelningen.  Våra butiker är öppna årets alla dagar, så arbete på kvällar och helger ingår som en naturlig del i butiksarbetet.    Vi söker dig som: • Har ett stort intresse för mat/färskvaror och tycker om, och gärna har erfarenhet av, att utöva personlig försäljning över disk.  • Har relevant utbildning.  • Har stor erfarenhet av att jobba med färsk fisk och delikatess eller cateringverksamhet.  • Har erfarenhet av arbete med färsk fisk inom detaljhandeln och/eller som kock/kallskänka är meriterande.  • Har tidigare erfarenhet av ledande befattning. • Är en lagspelare och brinner för att leverera god kundservice För att lyckas i rollen som Teamledare Fisk & Delikatess ser vi att du har ett starkt driv, ett prestigelöst förhållningssätt, god samarbetsförmåga och bidrar till att skapa ett gott arbetsklimat. Du trivs i mötet med kunden och strävar alltid efter att göra det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, framförallt vad gäller ledarskap   Vi erbjuder På City Gross erbjuder vi dig en spännande utmaning och ett stimulerande arbete i ett expansivt familjeföretag med intressanta framtidsplaner och starka värderingar. Vårt arbete grundar sig i våra värderingsord - kundfokuserade, resultatdrivna, inkluderande och ansvarstagande. Tillsammans möter vi kundernas behov, driver försäljning och skapar en atmosfär av öppenhet och förtroende. För oss som arbetsgivare är ambitionen att alltid skapa bästa möjliga förutsättningar för dig som medarbetare så att du kan känna trygghet och arbetstillfredsställelse i din vardag samt att du kan utvecklas i din roll.     Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt ök.    I samband med denna rekrytering samarbetar City Gross i Bromma med Retail Recruitment och ansvarig rekryterare är Monica Sveiven. City Gross har drivit familjeägda stormarknader sedan 1993 med ett enda mål, att verkligen göra skillnad. Därför gör vi inte som andra matbutikskedjor. Istället erbjuder vi färskt svenskt kött som är styckat och packat i butik av kunnig personal, manuella diskar för fisk och skaldjur från hållbara bestånd, nybakt surdegsbröd från egna bagerier och Sveriges bredast livsmedelssortiment. Vi har idag 42 butiker med 3 800 anställda, från Sundsvall i norr till Trelleborg i söder. Vi anser att våra medarbetare är vår främsta resurs, därför försöker vi ta tillvara på varje medarbetares kompetens på bästa sätt.

12 april 2024
Sista ansökan:
19 april 2024
Ställföreträdande Butikschef Ludvika

Som ställföreträdande butikschef hos jem & fix ansvarar du för driften av butiken när butikschefen inte finns på plats. Detta innebär att du skapar förutsättningar för dig och dina medarbetare att på bästa sätt kunna leverera goda försäljningsresultat. Som butikschefens högra hand ser du till att rutiner rörande kassa, leveranser och arbetsmiljö efterföljs, och du strävar ständigt efter att vara en förebild för dina kollegor. Du arbetar operativt med den dagliga butiksdriften, som består av uppgifter såsom att beställa och ta emot varor, packa upp leveranser samt leda och aktivt delta i försäljning- och lagerarbete. Dina personliga egenskaper Vi ser gärna att du är en lagspelare som trivs med att sprida positiv energi och få ditt engagemang att smitta av sig. Du är proaktiv och resultatinriktad med förmågan att tydligt förmedla förväntningar och information till dina medarbetare. Du är välorganiserad och lösningsfokuserad även under hög arbetsbelastning samt har förmågan att prioritera och planera för bästa arbetsflöde. Löpande utvärdering av dina egna och dina medarbetares arbetsinsatser ser du som en självklarhet. Kanske har du en ambition om att i framtiden axla rollen som butikschef? Om du dessutom är en hängiven och händig hemmafixare, så är det ett stort plus. Vad vi erbjuder Vi erbjuder dig en spännande roll med stora möjligheter till utveckling i en organisation under stark expansion. Som ställföreträdande butikschef hos jem & fix arbetar du med stor frihet under ansvar och har alltid bra stöd hos dina kollegor och chefer. Du kommer att ingå i ett distrikt med flera andra butiker där samarbete och prestigelöshet står högt i kurs. Om oss jem & fix är en lågprisbyggmarknad inom bygg, hem och trädgård. Vi är ett familjeägt dansk-svenskt bolag som öppnade sin första butik i Sverige 2005. Sedan dess har vi expanderat stadigt och bygger nya butiker löpande. I dagsläget har vi över 200 butiker spridda över Sverige, Danmark och Norge. Det gör oss till Nordens ledande lågprisbyggmarknad. Anställningsvillkor Lön enligt Detaljhandels kollektivavtal. Då butiken är öppen alla dagar i veckan förekommer det både dag-, kvälls- och helgarbete. Arbetslivserfarenhet Arbete med kundservice och/eller försäljning. Meriterande om man jobbat inom Handel och har ordningssinne och driv. Vi tillämpar löpande urval.

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Teamleader till Synsam Flagship Store Korsgatan Göteborg

Nu söker vi nästa superstjärna till vår fantastiskt fina Flagship Store på Korsgatan i Göteborg! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Har du ett intresse för ledarskap och vill ta nästa steg i din karriär?Då borde du läsa vidare! När du kliver in genom dörrarna på Korsgatan möts du av 5000 bågar & solglasögon som glimmar i hyllorna. Varumärken som Cartier, Tom Ford och Bottega Veneta trängs med bästsäljare från Jämtö. Det du inte hittar här, det finns helt enkelt inte! I rollen som teamleader kommer du att jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen.För oss är kunden alltid nr 1 och som teamleader och butikssäljarehar du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder. IFlagship Stores, som representerar det bästa av Synsam, är både ambitionen och förväntningarna höga! Förutom att arbeta medförsäljningkommer du,tillsammans med din Store Manager,ha personalansvar för en grupp säljare för vilka du löpande coachar, informerar, säkerställer kompetens och delegerar ett dagligt arbete, detta för att aktivt bidra till ditt teams ochbutikens uppsatta mål! Genom ditt coachande ledarskap är du med ochsäkerställer en god försäljning, en snygg visuell upplevelse och att butikens rutiner efterlevs. Du får dessutom göra dettillsammans med ett grymt teami en Flagship Store – Synsams kronjuvel i Göteborg! Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet – du kommer verkligen till din rätt när du får jobba med försäljning! Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! För att lyckas i rollen har du också ett intresse för ledarskap och coaching samtidigt som duär duktig på att inspirera ochfå andra att utvecklas i sin säljroll. Låter detta som nästa steg för dig? Vad roligt! Klicka på länken nedan och följ de enkla stegen för att skicka in din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Hoppas vi ses - ta chansen och bli vår nästa stjärna på Flagship Store Korsgatan i Göteborg!

8 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Assisterande Butikschef Individ Prestige Nordby

Individ Prestige och Individ är högprofilerande klädesaffärer belägna på Nordby Shoppingcenter utanför Strömstad. Individ etablerades år 2004, Individ Prestige 2009, med starka varumärken som Hugo Boss, Polo Ralph Lauren, Jacob Cohen, Ganni & Jeanerica.. Vi söker nu en assisterande butikschef till Individ Prestige. I tjänsten ingår personalansvar, inköpsplanering och optimering av varulager. Du skall ha ett brinnande intresse för försäljning och service, då våra kunder förtjänar en hög servicegrad. Vi söker dig som är drivande och ambitiös, med stor vilja och stort engagemang. Vidare måste du vara positiv, stresstålig, ärlig, och ordningsam. Du brinner för att utveckla och effektivisera verksamheten och är duktig på att se möjligheter, motivera och skapa ett bra samarbetsklimat i gruppen. Vi söker dig med tidigare erfarenhet inom klädhandel. Tjänsten är tillgänglig för tillträde omgående. Vill du bli en del av vårt team? Vänta inte med att skicka din ansökan.

6 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Coop Dorotea - vice butikschef

Vi söker dig som brinner för service och handel! Du har erfarenhet av ledarskap och vill utvecklas vidare tillsammans med oss. Befattningen är på deltid 34 timmar i genomsnitt per veck a ( heltid 38,25 timmar). Vi intervjuar löpande så skicka in din ansökan nu! Som vice butikschef har du i samråd med butikschef ansvar för att den dagliga driften fungerar optimalt. Du bidrar till att vi säljer med lönsamhet och har ett positivt arbetsklimat. Vid butikschefens frånvaro är du ansvarig på plats! Som vice butikschef krävs att du trivs med ett tempofyllt arbete. Du ser mycket arbete på begränsad tid som en utmaning. Du har förmåga att med egna iniativ utveckla och förbättra butiken. Vi tror att du som passar för tjänsten har vana och gärna utbildning inom branschen. Visste du att vi har 84 butiker? Lyckas du väl med ditt uppdrag finns alltså mycket stora utvecklingsmöjligheter inom företaget. Verklig framgång bygger på att vi älskar vårt jobb och visar äkta omtanke och glädje för våra kunder. Vi är en stor organisation med många butiker. Det innebär att det också finns många möjligheter att vidareutvecklas. Om du vill och har potential kan du växa med oss Coop Nord strävar efter att få allsidigt sammansatta personalgrupper med avseende på kön, kulturellt ursprung och ålder. Frågor och facklig kontakt Butikschef Sabrina Jonsson 0942-25 951 Handel Sven-Erik Svahn 0942-25 950 Besök vår hemsida www.coopnord.se för mer information om Coop Nord vår organisation och vårt hållbarhetsarbete. Coop Nord är en av Sveriges största konsumentföreningar. Vi ägs av över 300 000 medlemmar och driver fler än 80 Coop-butiker i Västerbotten, Västernorrland och Jämtland. Några av våra butiker drivs i franchiseform, som Coopföretag. Varje dag hittar våra medlemmar och kunder prisvärd, hållbar matglädje till fest och vardag i våra butiker. Vi arbetar med något livsviktigt – mat. Vill du vara en del i vårt lag?

4 april 2024
Sista ansökan:
18 april 2024
Biträdande butikschef thansen Värnamo

Vill du vara med och skapa Thansens nästa framgång!? Vi söker nu en driven biträdande butikschef till vår butik på Ringvägen 59D Vi ser gärna att du är driven och har tidigare erfarenhet inom detaljhandel. Skicka in din ansökan via vår hemsida jobb.thansen.se Drömmer du om en utvecklande och intressant arbetsdag där du kan finslipa dina kunskaper och utveckla dina ambitioner? Är du en serviceperson som gör allt för att kunden ska bli nöjd? Är du intresserad av bilar, däck,cyklar eller andra av våra produktgrupper? Med 130 butiker i Danmark och Norge har vi stora ambitioner och öppnar nu vår andra butik i Sverige. Som biträdande butikschef är det du som tillsammans med butikschefen som sköter butiken och är den dagliga beslutsfattaren. Du kommer att ansvara för butikens prestation och teamet av medarbetare. Samtidigt blir du en del av ett ambitiöst företag, där dina möjligheter att skapa sig en karriär inom detaljhandeln är mycket stora. Vill du bli en del av det "blå laget"? Ansvarsområden: Butikens prestation av försäljning och alla andra nyckeltal Kundnöjdhet Utbildning och motivering av medarbetare Planering och optimering av verksamheten Tjänsten passar dig väl om du: Kan arbeta självständigt och lösa utmaningar på egen hand Har en hög energinivå och ett positivt förhållningssätt Är duktig på att ha överblick och är fokuserad i dina insatser Inte är rädd för att ta dig an och delta i butikens dagliga uppgifter Du kommer att få en grundlig utbildning så att du är väl beredd för uppgiften. Därefter har du löpande möjlighet att diskutera ideer och lösningar med ansvarig distriktschef. Din profil Du har erfarenhet av butiksledning,försäljning och service. Du förstår kundernas behov Du är ambitiös och fokuserad Du är trygg och tydlig i ditt ledarskap Du är utåtriktad och trivs i kontakten med andra Vi erbjuder: Som biträdande butikschef i en av de stora kedjorna inom dansk och norsk detaljhandel kommer du att ingå i ett team av engagerade kollegor med en informell ton, där alla arbetar för att nå de gemensamma målen. Vi arbetar för att ge kunderna den bästa servicen och de vassaste erbjudandena. Vi arbetar utifrån mantrat ANK "Alltid nöjda kunder", och vill skicka en tydlig signal om att vi finns till för våra kunder. Du blir en kollega med mer än 1 100 engagerade medarbetare i Danmark,Norge och Sverige och kommer in i en organisation som präglas av dynamik, tillväxt och engagemang. Observera att vi rekryterar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra ifrån dig.

3 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Assisterande Restaurangchef - ChopChop Linköping

Är du redo att ta din karriär inom restaurangbranschen till nästa nivå? Vi söker en entusiastisk och ambitiös assisterande restaurangchef för vår framgångsrika snabbmatskedja. Som assisterande restaurangchef kommer du att vara en viktig del av vårt ledningsteam och vara med och driva våra restauranger till nya höjder. Vi är ett växande Restaurangkedja som startades 2011 och har idag 41 restauranger. Vi tror på att erbjuda våra gäster inte bara god mat, utan även en minnesvärd upplevelse. Som assisterande restaurangchef kommer du att arbeta nära vår restaurangchef för att säkerställa att våra höga standarder upprätthålls och överträffas varje dag. Du kommer att vara involverad i allt från personalledning och schemaläggning till kvalitetskontroll och kundnöjdhet. Vi söker någon med starkt ledarskap och en passion för att ge service i världsklass. Du är en lagspelare som kan inspirera och motivera ditt team för att nå gemensamma mål. Du är även en problemlösare som kan hantera utmaningar och fatta snabba beslut i en dynamisk arbetsmiljö. Vem söker vi? För att lyckas i rollen som assisterande restaurangchef bör du ha tidigare erfarenhet inom restaurangbranschen och vara bekant med de höga krav som ställs på kvalitet, snabbhet och effektivitet. Vi erbjuder dig en spännande möjlighet att utvecklas inom ett väletablerat och växande företag med utmärkta karriärmöjligheter. Om du har vad som krävs för att bli en del av vårt team och vara med och forma framtidens snabbmatsupplevelse, väntar vi på din ansökan. Låt oss tillsammans skapa enastående mat och glada gäster. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: Att säkerställa så att restaurangen uppfyller de mål som sätts internt. Omvandla det övergripande målen till handlingsplaner som är anpassade för just din enhet. Att jobba aktivt för att uppnå men även förmedla ChopChops ledord: Gott, snabbt och enkelt! Att säkerställa samt jobba på: planering av personal och schema, service och bemötande, försäljning och den lokala marknadsföringen samt service/reparation och underhåll. Att aktivt jobba med uppföljning av restaurangens rutiner, utföra kontroller för att bibehålla god och korrekt standard. Att leda samt jobba med ditt team i driften. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på ChopChop kan erbjuda dig en ny plattform som värnar om din kompetens och passion för att jobba med service och personal. Vi kan erbjuda dig goda utvecklingsmöjligheter då vi är ett företag med höga ambitioner och har mycket kvar att utveckla tillsammans med vår personal. ChopChop Asian Express är Europas första asiatiska Drive-Thru restaurang. Vårt mål är att skapa trivsamma och bra arbetsmiljöer för vår medarbetare och ha nöjda gäster där vi serverar god asiatisk mat med högkvalitativa råvaror. Vi skall vara ett alternativ till de traditionella snabbmatsrestaurangerna. Besök vår hemsida för att ta steget till att lära känna oss! Vi söker dig: Du är resultatdriven och kan snabbt samt enkelt leverera mätbara och synliga resultat Du har minst 1-2 års erfarenheter av personalhantering, gärna men inte nödvändigtvis inom restaurang. Du är positiv Du har en förmåga att inspirera och stödja dina medarbetare och kan motivera dem att sälja och ge bra kundbemötanden. Du är och arbetar systematiskt, strukturerad med en klar överblick. Tidigare erfarenheter inom restaurang eller servicebranschen är ett krav! http://www.chopchop.se Tjänsten startar med utbildning i höst eller enligt överenskommelse. Det är viktigt att du märker ansökan med " Linköping - Assisterande "

2 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
STÄLLFÖRETRÄDANDE BUTIKSCHEF TILL JYSK MARIESTAD

Är du redo att motivera och coacha butiksteamet tillsammans med Butikschefen? Och se till att ditt team har den bästa säljattityden och ger våra kunder den bästa shoppingupplevelsen? Då kanske du är den Ställföreträdande Butikschef vi söker! VAD VI ERBJUDER DIG Du får chansen att bli en del av ett företag som vill vara kandidaternas förstahandsval när de väljer arbetsgivare. Vi är dynamiska och hos oss blir din röst hörd, du blir involverad och din utveckling är viktig. Dessutom får du som JYSK-ambassadör följande: Möjligheter till egen utveckling och ansvar – vår ambition är att rekrytera ‎‎80% av våra framtida butikschefer internt. Läs mer här. Individuell bonus på upp till 2 månadslöner Del av konkurrenskraftig säljbonus på 6% av omsättningsökning i butik Förmåner, t.ex. friskvårdsbidrag, årlig JYSK-gala och andra sociala aktiviteter 25 dagars semester Avtalspension ‎20% rabatt hos JYSK och företag inom Lars Larsen Group ‎ Interna tävlingar mellan butiker med attraktiva priser ‎ Ett flexibelt arbetsschema med möjlighet att förena arbete, familj och fritid ‎ VAD DITT NÄSTA JOBB KOMMER INNEBÄRA Tillsammans med Butikschefen ansvarar du för att optimera butiksrutinerna, göra butiken redo för kunderna och nå bra försäljningsresultat ‎ Din huvudsakliga uppgift kommer vara att säkerställa veckokampanjer, säljattityd och skapa en positiv, energirik miljö där ditt team trivs I linje med våra JYSK Ledarskapsvärderingar stöttar du Butikschefen genom att kommunicera, leda och coacha teamet på butiksgolvet Du tränar dina kollegor i att alltid sätta kunden först, hur man avgör kundernas behov och merförsäljning Du trivs med fysiskt arbete och föregår med gott exempel genom att sälja och utföra rutinuppgifter i butiken I framtiden ser du dig själv som Butikschef för din egen butik och du visar engagemang för att ta dig dit Träffa en av våra Ställföreträdande Butikschefer och lär dig mer om jobbet ‎här. VAD DU SKA BIDRA MED Erfarenhet av att leda, motivera och utveckla ett team Förmågan att inspirera och kommunicera för att skapa ett positivt arbetsklimat Engagemang för att ta ägandeskap över butikens kundservice och resultatet av den Du vet hur du får saker gjorda: Du håller huvudet kallt och visar vägen, även i stressiga situationer ‎ Du strävar alltid efter att förbättra dina resultat och återhämtar dig snabbt efter ett bakslag ‎ Du jobbar i huvudsak varannan helg, så att du får vara på plats när vi har störst kundtillströmning. Då är du i stället ledig en dag mitt i veckan. Du älskar att sälja och är dessutom en riktigt skicklig säljare REKRYTERINGSPROCESSEN Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. ‎ Vi genomför alltid intervjuer – för utvalda tjänster kan du förvänta dig att genomföra tester och/eller en videointervju, där vi ser fram emot att höra varför du passar bra för jobbet. OM OSS Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 300 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar – Köpman, ‎Kollega och Kåranda – beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar. På JYSK vill vi inkludera alla oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans jobbar vi hårt för att säkra vår inkluderande kultur, som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Vi tror att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team. För mer information, besök vår karriärsida

2 april 2024
Sista ansökan:
15 april 2024