Bovärd/Fastighetsvärd/Husvärd

Sök bland 14 lediga jobb som Bovärd/Fastighetsvärd/Husvärd och börja ditt nya yrkesliv idag!

Bovärd - Eskilstuna - Heltid

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker en engagerad och ansvarstagande bovärd som trivs med att arbeta både i team och självständigt. Ditt huvudfokus kommer vara att säkerställa boendetillfredsställelse för våra hyresgäster. Nedan är några av de viktigaste arbetsuppgifterna: Röra dig ute i bostadsområdena och skapa kontakt med hyresgäster. Inspektera fastigheter och bedöma eventuella skador. Hantera nycklar och värdefull utrustning. Vara tillgänglig för hyresgäster och hantera deras frågor och önskemål. Uppmärksamma behov av förbättringar, såsom lekplatser eller grillplatser, och rapportera detta till rätt instans. Hantera klagomål på grannar och lösa konflikter när de uppstår. Besvara felanmälningar och koordinera reparationer med reparatörer. Kvalifikationer: Kundbemötande och serviceinriktad attityd. Förmåga att arbeta både i team och självständigt. Drivkraft och engagemang för att säkerställa hyresgästernas trivsel. Händig och praktiskt lagd. B-körkort är ett krav. Personliga egenskaper: Vi söker dig som trivs i en varierad arbetsmiljö och har förmågan att ta eget ansvar för dina fastigheter. Du bör vara självgående och samtidigt ha en stark team spirit. Ansvarstagande, engagemang och en positiv attityd är egenskaper vi värdesätter. Plats: Eskilstuna, Stockholm Omfattning: Heltid Arbetstider: Dagtid, måndag-fredag Skicka in din ansökan med CV och Personligt Brev så hör vi av oss!

29 november 2024
Sista ansökan:
28 december 2024
Bovärd - Eskilstuna - Heltid
Simplex Bemanning AB
Fastighetsskötare

Vi söker en engagerad och ansvarstagande bovärd som trivs med att arbeta både i team och självständigt. Ditt huvudfokus kommer vara att säkerställa boendetillfredsställelse för våra hyresgäster. Nedan är några av de viktigaste arbetsuppgifterna: Röra dig ute i bostadsområdena och skapa kontakt med hyresgäster. Inspektera fastigheter och bedöma eventuella skador. Hantera nycklar och värdefull utrustning. Vara tillgänglig för hyresgäster och hantera deras frågor och önskemål. Uppmärksamma behov av förbättringar, såsom lekplatser eller grillplatser, och rapportera detta till rätt instans. Hantera klagomål på grannar och lösa konflikter när de uppstår. Besvara felanmälningar och koordinera reparationer med reparatörer. Kvalifikationer: Kundbemötande och serviceinriktad attityd. Förmåga att arbeta både i team och självständigt. Drivkraft och engagemang för att säkerställa hyresgästernas trivsel. Händig och praktiskt lagd. B-körkort är ett krav. Personliga egenskaper: Vi söker dig som trivs i en varierad arbetsmiljö och har förmågan att ta eget ansvar för dina fastigheter. Du bör vara självgående och samtidigt ha en stark team spirit. Ansvarstagande, engagemang och en positiv attityd är egenskaper vi värdesätter. Plats: Eskilstuna, Stockholm Omfattning: Heltid Arbetstider: Dagtid, måndag-fredag Skicka in din ansökan med CV och Personligt Brev så hör vi av oss!

28 november 2024
Sista ansökan:
28 december 2024
BOVÄRD - SOLNA - HELTID

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Jobbtitel: Bovärd Plats: Solna, Stockholm Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag: 08.00-18.30 Tisdag-torsdag: 08.00-16.30 Fredag: 08.00-13.05 Arbetsuppgifter: Vi söker en engagerad och ansvarstagande bovärd som trivs med att arbeta både i team och självständigt. Ditt huvudfokus kommer vara att säkerställa boendetillfredsställelse för våra hyresgäster. Nedan är några av de viktigaste arbetsuppgifterna: Röra dig ute i bostadsområdena och skapa kontakt med hyresgäster. Inspektera fastigheter och bedöma eventuella skador. Hantera nycklar och värdefull utrustning. Vara tillgänglig för hyresgäster och hantera deras frågor och önskemål. Uppmärksamma behov av förbättringar, såsom lekplatser eller grillplatser, och rapportera detta till rätt instans. Hantera klagomål på grannar och lösa konflikter när de uppstår. Besvara felanmälningar och koordinera reparationer med reparatörer. Kvalifikationer: IT-vana är viktigt. Kundbemötande och serviceinriktad attityd. Förmåga att arbeta både i team och självständigt. Drivkraft och engagemang för att säkerställa hyresgästernas trivsel. Händig och praktiskt lagd. Fullständig gymnasieexamen och B-körkort är ett krav. Personliga egenskaper: Vi söker dig som trivs i en varierad arbetsmiljö och har förmågan att ta eget ansvar för dina fastigheter. Du bör vara självgående och samtidigt ha en stark teamspirit. Ansvarstagande, engagemang och en positiv attityd är egenskaper vi värdesätter. Skicka in din ansökan med CV och Personligt Brev så hör vi av oss!

27 november 2024
Sista ansökan:
12 december 2024
Ekonomiansvarig/bovärd
Munkforsbostäder AB
Fastighetsskötare

Om jobbet Munkforsbostäder AB är Munkfors största bostadsförmedling med ca 300 lägenheter. Företaget har erbjudit hyresrätter i kommunen sedan 1967 och drivs på en allmännyttig grund utan vinstintresse. där Munkfors kommun äger 100%. Vårt mål är att ha nöjda hyresgäster och bidra till en positiv utveckling för kommunen genom ett etiskt och socialt ansvarstagande. Vi arbetar aktivt med energieffektivisering, minskad vattenförbrukning och avfallssortering för att både bidra till en hållbar miljö och säkerställa en god ekonomi. Arbetsuppgifter Munkforsbostäder söker en mångsidig och noggrann medarbetare som vill ansvara för vår ekonomiska administration, hantera vår hyresavtal och vara en viktig kontaktperson för våra hyresgäster. Du kommer att vara en nyckelperson i vår verksamhet och bidra till att säkerställa kvalitet och noggrannhet inom våra olika områden. I din roll som ekonomiansvarig och bovärd kommer du att hantera den löpande redovisningen och ekonomiska uppföljningen, samtidigt som du sköter kundkontakter, administrationen av hyresavtal, hyresaviseringar och andra fastighetsrelaterade uppgifter. Du kommer att vara placerad tillsammans med kommunens ekonomienhet, där du får bra stöd i ekonomiska frågor. Du kommer att arbeta i samma ekonomisystem som kommunen använder. du kommer att ha möjlighet att arbeta tillsammans med vår nuvarande anställd under 2 - 3 månader och lära dig arbetsuppgifterna. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat: Löpande redovisning och bokslutsarbete Upprättande av budget, prognoser och finansiella rapporter Likviditetsplanering och ekonomisk uppföljning Ansvara för hyresaviseringar och administration av hyresavtal Hantera uppsägningar, överlåtelser och nya hyresavtal Kontakt mot hyresgäster för frågor om lägenheter, hyror och felanmälningar Kvalifikationer Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning inom ekonomi eller en relevant högskole- eller universitetsutbildning. Du bör ha flera års erfarenhet av ekonomiarbete, gärna i en roll som ekonom, ekonomiassistent eller liknande. För att trivas i denna roll ser vi att du är flexibel, strukturerad och har en god förståelse för både detaljer och helhetsperspektiv. Vidare behöver du vara självgående, med en stark känsla för noggrannhet och effektivitet i ditt arbete. Förutom erfarenhet och utbildning är det viktigt vem du är som person. Stor vikt kommer därför att läggas vid dina personliga egenskaper. Individuell lönesättning. Ansök senast 2024-12-15 För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sölvie Andersson på telefon 0563-541018 eller e-post [email protected] Välkommen med din ansökan till: e-post: [email protected] eller postadress Munkforsbostäder AB Box 13 684 21 Munkfors

25 november 2024
Sista ansökan:
15 december 2024
Bovärd
Willhem AB (Publ)
Fastighetsskötare

Willhem söker bovärd till Eskilstuna Är du händig och genuint intresserad av att hjälpa människor? Trivs du dessutom med ett praktiskt jobb med en del administration? Då är detta tjänsten för dig! Nu söker vi en engagerad och serviceinriktad bovärd till vårt kontor i Eskilstuna. Vårt kontor i Eskilstuna ingår i Willhem Mälardalen som också har ett områdeskontor i Västerås. Tillsammans äger och förvaltar Willhem Mälardalen närmare 1600 lägenheter. Som bovärd hos oss är du den som har ögonen ute i fastigheten och den som säkerställer att våra hyresgäster får en fortsatt riktigt bra service. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att felsöka, reparera och avhjälpa fel som uppstår i våra kunders lägenheter. Under ledning av områdeschefen ansvarar du för fastigheterna samt vårdar och utvecklar relationen med våra hyresgäster. I dina arbetsuppgifter ingår: - planera och utföra reparationer och löpande underhåll - hantera och dokumentera serviceanmälan, synpunkter och reklamationer - utföra rondering i ditt fastighetsområde - utföra lägenhetsbesiktningar - beställningar samt attest av fakturor - utföra tillsyn av ventilation och värme i våra fastigheter - skapa och upprätthålla en bra relation till hyresgäster och rapportera hyresgästsynpunkter Vem är du? Vi söker dig som har gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot, eller påbyggnad inom, teknik och/eller fastighet. Du är en händig problemlösare med kunskap och erfarenhet inom minst några av områdena, VVS, lägenhetsbesiktning, SBA, ronderingsarbete eller el. Vidare har du erfarenhet av kundnära fastighetsarbeten. Du bör ha god vana av att arbeta i datasystem och B-körkort är ett krav. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som bovärd styr du mycket över din tid så vi söker dig som är ansvarsfull och som kan prioritera din arbetsdag. Du har ett stort driv och får gärna komma med idéer om hur vi kan förbättra våra områden. Din förmåga att arbeta självständigt är god men du fungerar lika bra i grupp då vi lägger stor vikt vid att samarbeta och hjälpas åt. Som bovärd arbetar du i nära samarbete med våra biträdande förvaltare. Willhems erbjudande Hos Willhem välkomnas du till ett nyskapande bostadsbolag som kännetecknas av en framåtsträvande och hjälpsam kultur. I Eskilstuna kommer du att ingå i ett litet team med medarbetare där du blir en viktig del av att skapa vägen framåt. Vi erbjuder förmåner som friskvårdstimme och ett generöst friskvårdsbidrag, sjukvårdsförsäkring och regelbundna trivselaktiviteter. Ansökan: Välkommen med din ansökan senast den 8 december via: http://jobb.willhem.se/. Urval kommer att ske löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med att söka! Har du några frågor om tjänsten ber vi dig kontakta områdeschef Maria Zetterqvist via mail: [email protected] Innan erbjudande om anställning genomförs en bakgrundskontroll innehållande rättslig och ekonomisk bakgrund. Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse Arbetstid: Heltid Lön: Fast lön På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Huvudkontoret ligger i Göteborg och ca 270 personer arbetar idag hos Willhem. Marknadsvärdet på fastigheterna uppgår till 56 miljarder och ägare är Första AP-fonden. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på story.willhem.se

19 november 2024
Sista ansökan:
8 december 2024
Bovärd till AF Bostäder
Bravura Sverige AB
Fastighetsskötare

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos AF Bostäder. Om företaget: AF Bostäder är ett av Sveriges största studentbostadsföretag som äger och förvaltar cirka 6200 bostäder, alla i centrala Lund. AF Bostäder äger, förvaltar och utvecklar bra och prisvärda bostäder åt Lundastudenter. Deras hyresgäster är unga, vetgiriga, optimistiska och på väg ut i livet. Hos AF Bostäder är fokus att studenterna under sin tid hos AF Bostäder får god service i ett hem där de kan må bra, känna sig trygga och ha utrymme för umgänge med grannar och vänner i en miljö som främjar studieglädje. AF Bostäder är ett syftesdrivet företag i stiftelseform med vision att vara det bästa studentbostadsföretaget i Sverige. Med fokus på satsningar inom hållbarhet med hänsyn till trivsel, hälsa, miljö och ekonomi i kombination med studenternas behov och önskemål i centrum arbetar de aktivt för att uppnå denna vision. Hos AF Bostäder välkomnas du till en platt organisation med prestigelös och sammansvetsad företagskultur med fokus på delaktighet. Arbetsuppgifter: I rollen som Bovärd kommer du att arbeta i en bred roll där den ena dagen inte är den andra lik. I tjänsten kommer du inte ha ett fast område tilldelat utan stöttar upp där behovet finns under en tidsperiod. Det som är centralt och som du alltid behöver ha med dig är att uppskatta kontakten med människor och trivas i en varierande vardag. Du kommer bland annat att hantera inkommande och utgående kundkontakter såsom frågor, felanmälan, klagomål och vara behjälplig med information. Du hanterar störningsärenden, planerar och genomför besiktningar och tillsyn i samband med in- och utflyttningar. Du ansvarar för budgetuppföljning för bostadsunderhåll inom ditt egna bovärdsområde samt granskar och konterar fakturor i samband med detta. Utöver detta innebär en stor del av arbetet att utföra enklare reparationer såsom täta fönster, rensa avlopp, byte av lampor, packningar, kranar etc. Du ansvarar även för yttre skötsel såsom renhållning av sten- och grusytor, avfallsstationer samt snöröjning. • Daglig kundkontakt med hyresgäster och nära samarbete • Hantering av felanmälningar, störningsärenden och besiktningar • Utföra enklare reparationer • Ansvar för budgetuppföljning för bostadsunderhåll Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Avslutad gymnasial utbildning • Några års arbetslivserfarenhet av en kundorienterad roll alternativt relevant hantverksyrke som innefattat nära kundkontakt • God datorvana • B-körkort • Svenska / Engelska i både tal och skrift (övriga språk är meriterande) Vi är övertygade om att det är dina personliga egenskaper som kommer vara avgörande för att lyckas i rollen som bovärd. Har du rätt inställning och vilja så lär AF Bostäder dig gärna resterande. Vi ser att du är utåtriktad, kommunikativ och har en stor social kompetens samt ett medmänskligt engagemang. Du brinner för att hjälpa andra människor och trivs med att vara del av ett team där du är en lagspelare. Därtill tar du stort ansvar för dina arbetsuppgifter och är inte rädd att hugga tag där det behövs. Du besitter förmågan att prioritera och strukturera upp ditt arbete men även agera flexibelt när vardagen ställs om. Slutligen har du lätt för att fatta beslut, även under svåra omständigheter. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten som bovärd samt AF Bostäder. Övrig information: Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Lund Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

18 november 2024
Sista ansökan:
9 december 2024
Är du Hammaröbostäders nya Uthyrningskoordinator?
Hammarö kommun
Fastighetsskötare

Välkommen till oss på Hammarö! Hammarö är en kommun med framåtanda och stark tillväxt som ligger vid Vänern omgiven av klippor och vatten. Många väljer att flytta till oss vilket gör att vi ständigt växer och utvecklas. Något som speglar allt som sker i vår kommun är närheten till staden, invånarna, vattnet och till varandra. Hos oss får du en arbetsplats mitt i vår vackra skärgård! Hammaröbostäder är ett allmännyttigt bostadsbolag som erbjuder ett attraktivt boende i den växande skärgårdskommunen Hammarö. Ägare av bolaget är Hammarö kommun. Vi äger, förvaltar och hyr ut cirka 1000 hyresrätter där också särskilda boendeformer ingår, samt ett antal lokaler. Då Hammarö växer utvecklas vår verksamhet genom nyproduktion av hyresrätter. ARBETSUPPGIFTER Är du en serviceinriktad och organiserad person med intresse för fastighetsförvaltning? Hammaröbostäder söker nu en Uthyrningskoordinator till en nyckelroll där du ansvarar för uthyrning, kundservice och visst underhåll av Hammaröbostäders fastigheter i Hammarö kommun. Detta är en unik möjlighet att vara med och forma en ny tjänst inom vår organisation - så ta chansen att bli en del i ett sammansvetsat team där du får möjlighet att trivas och utvecklas! Som Uthyrningskoordinator kommer du att ha ett brett ansvarsområde med flera varierande arbetsuppgifter. Du är en viktig länk mellan oss och våra hyresgäster. Rollen kommer främst att innebära att: • ansvara för uthyrning av lägenheter och parkeringsplatser, och vara den första kontakten för framtida hyresgäster. Du hanterar hela uthyrningsprocessen, från att ta emot intresseanmälningar till visning och kontraktsskrivning. • genomföra besiktningar av lägenheter, där ditt bemötande och din professionalism är avgörande för att ge ett gott intryck. • vid behov utföra enklare reparationer och förbättringsarbeten. • ansvara för bolagets nyckelhantering. KVALIFIKATIONER I rollen som Uthyrningskoordinator hos Hammaröbostäder behöver du vara serviceinriktad, strukturerad och lösningsorienterad. Eftersom du kommer att hantera mindre reparationer är det en bonus om du är händig. Du kommer att ha många kontakter, så att vara lyhörd och bemöta hyresgäster, kunder och kollegor med ett leende. Du är kommunikativ och trivs med att skapa och bibehålla goda relationer med både hyresgäster och kollegor. För att lyckas i rollen behöver du: • inneha B-körkort, då rollen innebär en del resande mellan våra fastigheter. • kommunicera obehindrat på svenska och engelska. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. • ha relevant erfarenhet från liknande roll, gärna inom fastighetsförvaltning. • ha datavana, då vi sköter all administration elektroniskt. Erfarenhet av fastighetsförvaltning, besiktning samt fastighetssystem som exempelvis Vitec och Momentum är meriterande. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hammarö kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Hammarö kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

15 november 2024
Sista ansökan:
6 december 2024
Fastighetsskötare till nytt uppdrag i Täby
CBRE GWS Sweden AB
Fastighetsskötare

Ta chansen att arbeta som fastighetsskötare i ett spännande nytt uppdrag som startar i slutet av mars 2025! Här får du möjlighet att utföra varierande arbetsuppgifter i en eller flera fastigheter, och bidra till att skapa en trivsam och välskött miljö för våra hyresgäster. Vi söker dig som är engagerad, serviceinriktad och redo att växa tillsammans med oss. CBRE´s uppdrag är att leverera service och underhåll av fastigheter och utveckla de fastighetsrelaterade tjänsterna, allt för att säkerställa att vår kund och dess medarbetare har en väl fungerande arbetsplats. Genom att arbeta med ständiga förbättringar, utvecklar vi metoder och processer för att alltid leverera med hög kvalitet. CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence). Dessa värderingar har vi med i alla delar av vårt arbete och vi vill att det skall genomsyra allt vi gör liksom att du som medarbetare hos oss också känner igen dig i dessa och vill leva efter dem. Inom Business Unit Tech (tidigare H2M) arbetar ca 200 medarbetare med teknisk fastighetsdrift och förvaltning. Genom kunskap, kreativitet och samarbete skapar vi bättre förutsättningar för klokare fastighetsdrift, där helheten står i fokus. Tjänsten innebär bland annat att: Som fastighetsskötare hos CBRE är du fastighetsägarens ansikte utåt. I rollen ingår rondering med felavhjälpande underhåll av fastigheterna och att åtgärda de felanmälningar som kommer in. Du kommer också att ansvara för och själv utföra de flesta felanmälningarna i samarbete med övrig driftspersonal och specialister på CBRE. Vem är du? Du har: * Utbildad fastighetsskötare eller har motsvarande kompetens förvärvad genom arbetslivserfarenhet * Minst 1 års erfarenhet av fastighetsskötsel * Erfarenhet av självständigt arbete i olika typer av fastigheter * Erfarenhet från att ha arbetat med olika fastighetstekniska system Personliga egenskaper: Som person ser vi gärna att du är serviceinriktad, att du ser till kundens bästa och du är bra på att hantera olika typer av människor och olika typer av situationer som kan uppstå i det dagliga arbetet. Det är också en fördel om du är noggrann i ditt arbete och gillar att arbeta metodiskt. Vi ser gärna att du är en teknisk intresserad person som gillar att använda tekniska lösningar i ditt arbete. Vi erbjuder en omväxlande tjänst med utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Du kommer att omfattas av vår tjänstepension, våra friskvårdsförmåner och vår Benify-portal mm. Tjänsten är på 100% och tillsvidare med provanställning. Vid frågor angående tjänsten, vänligen kontakta rekryterande chef Sofia Noveus Känns denna roll intressant, ansöka redan idag! Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 120 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte 2022 30,0 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom facilities management, projekt och rådgivning.

14 november 2024
Sista ansökan:
26 december 2024
Bovärd till Albèr Fastigheter
Qtym AB
Fastighetsskötare

Albèr Fastigheter ingår i en grupp familjeägda fastighetsbolag med stark förankring i Värmland. Vi hyr ut egenägda bostäder och lokaler i Karlstad, Kristinehamn, Säffle och Hammarö. Vi har även en verksamhetsgren i Stockholm samt flera underbolag som arbetar med vidareutveckling av fastigheter och nyproduktion av bostäder. Vi har haft en stabil tillväxt sedan starten 1993. I dag är Albér Fastigheter en av de största privatägda fastighetskoncernen i Värmland. Vår målsättning är att vara en trygg, lokal hyresvärd med en långsiktig investering i våra fastigheter. Vill du ha ett varierat och praktiskt jobb där du möter hyresgäster varje dag? Albèr Fastigheter söker nu en Bovärd till vårt team i Karlstad som kan vara ansiktet utåt mot våra privathyresgäster. Om rollen Som Bovärd är du ansvarig för att se till att våra hyresgäster trivs och att våra lägenheter hålls i gott skick. Dina arbetsuppgifter inkluderar lägenhetsbesiktningar, visningar och daglig kontakt med hyresgäster för att lösa frågor och skapa en bra boendemiljö. Du kommer att samarbeta med våra tekniker och snickare när det behövs, och du har alltid stöd i teamet. Rapporterar gör du till Förvaltningschefen. Vi söker dig som: • Har erfarenhet av lägenhetsbesiktningar och gärna även underhållsarbete. • Är kommunikativ och serviceinriktad – du är bekväm med att möta människor och lyssna på hyresgästernas behov. • Är praktiskt lagd och prestigelös, redo att rycka in och hugga i där det behövs. • Har viss teknisk förståelse för byggnader och deras system, och vet hur man löser praktiska problem. • Är van vid att arbeta i digitala system, eller är mottaglig för att lära dig nya digitala verktyg (vi implementerar snart Vitec). • Har B-körkort. • Är trygg i dig själv och vågar ta dialoger med hyresgäster för att lösa eventuella problem. Vi erbjuder Hos oss får du arbeta med både frihet och ansvar och ingår i ett team som jobbar både med kommersiella och privata fastigheter. Albèr Fastigheter erbjuder en arbetsplats där vi hjälper varandra och alltid strävar efter att skapa bra boendemiljöer för våra hyresgäster. Ansökan Sista ansökningsdag är 8 december 2024. Intervjuer sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före senaste dag för ansökan. Tillträde enligt överenskommelse. I denna rekrytering samarbetar Albèr med Qtym. Vid frågor om tjänsten, kontakta Sofia Graflund, [email protected] alt 070- 423 34 23. För att möjliggöra god kontakt med sökande till tjänsten så ber vi dig att skicka in din ansökan digitalt via ansökningsknappen nedan.

14 november 2024
Sista ansökan:
8 december 2024
BOVÄRD - SOLNA - HELTID

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Jobbtitel: Bovärd Plats: Solna, Stockholm Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag: 08.00-18.30 Tisdag-torsdag: 08.00-16.30 Fredag: 08.00-13.05 Arbetsuppgifter: Vi söker en engagerad och ansvarstagande bovärd som trivs med att arbeta både i team och självständigt. Ditt huvudfokus kommer vara att säkerställa boendetillfredsställelse för våra hyresgäster. Nedan är några av de viktigaste arbetsuppgifterna: Röra dig ute i bostadsområdena och skapa kontakt med hyresgäster. Inspektera fastigheter och bedöma eventuella skador. Hantera nycklar och värdefull utrustning. Vara tillgänglig för hyresgäster och hantera deras frågor och önskemål. Uppmärksamma behov av förbättringar, såsom lekplatser eller grillplatser, och rapportera detta till rätt instans. Hantera klagomål på grannar och lösa konflikter när de uppstår. Besvara felanmälningar och koordinera reparationer med reparatörer. Kvalifikationer: IT-vana är viktigt. Kundbemötande och serviceinriktad attityd. Förmåga att arbeta både i team och självständigt. Drivkraft och engagemang för att säkerställa hyresgästernas trivsel. Händig och praktiskt lagd. Fullständig gymnasieexamen och B-körkort är ett krav. Personliga egenskaper: Vi söker dig som trivs i en varierad arbetsmiljö och har förmågan att ta eget ansvar för dina fastigheter. Du bör vara självgående och samtidigt ha en stark teamspirit. Ansvarstagande, engagemang och en positiv attityd är egenskaper vi värdesätter. Skicka in din ansökan med CV och Personligt Brev så hör vi av oss!

12 november 2024
Sista ansökan:
12 december 2024