Vi söker en vikarie till driftenheten

Är du en driven, engagerad och serviceinriktad person med kunskap om fastighetsskötsel? Vilka är vi? Alfta-Edsbyns Fastighets AB finns i Ovanåkers kommun, i hjärtat av Hälsingland. Vi är ett helägt fastighetsbolag som ägs av Ovanåkers kommun och verkar inom Allmännyttan. Vi har idag ca 1 600 lägenheter för uthyrning, varav ca 650 finns i Alfta och ca 950 finns i Edsbyn. Utöver våra hyreshus förvaltar vi även fastigheter åt Ovanåkers kommun, där vi jobbar med olika delar av driften. Vårt huvudkontor finns i Alfta och vi förvaltar också industrilokaler i vårt systerbolag Alfta Industricenter AB. Vid Aefab arbetar vi med att bygga, förvalta, utveckla och skapa attraktiva boenden för en ökad inflyttning till kommunen. Företaget har ca 65 anställda som arbetar med allt ifrån ledning, administration, lokalvård, fastighetsförvaltning och byggnadsteknik till el- och driftsfrågor samt information- och marknadsfrågor. Vad ska du göra? Som resurs hos oss kommer du främst att jobba som bovärd. Jobbet kan dock även innebära inre och yttre underhåll som exempelvis gräsklippning, ogräsrensning, enklare målning och reparationer. Att arbeta som bovärd innebär att ha kontakt med våra hyresgäster vid inflyttning, under tiden de bor i sin lägenhet och när någon flyttar ut. Du hanterar allt ifrån besiktningar till inkommande felanmälningar på dina områden och ansvarar för att dessa blir åtgärdade. Du sköter också den löpande tillsynen och underhållet av fastigheternas allmänna utrymmen så att de lever upp till företagets fastställda mål. Utöver våra egna hyreshus kommer du också att vara bovärd vid några av kommunens fastigheter, där du träffar kunder och hanterar felanmälningar och arbetsordrar vid exempelvis skolor/förskolor, boenden och kontor. Som bovärd arbetar du både självständigt och i grupp, inom ett givet område med ekonomiskt ansvar, vilket innebär att du måste ha förståelse för ekonomi. Arbetet innebär även en del administration och kontakter med avtalade entreprenörer. Som bovärd är en av dina viktigaste arbetsuppgifter att kommunicera med våra hyresgäster och skapa goda relationer med alla som bor hos oss. Målet är att vi ska ha nöjda kunder. Vi värdesätter dina kunskaper och att du har ett öppet sinne för människor med olika bakgrund, där alla är lika viktiga för oss. Beredskap kan komma att ingå i tjänsten. Vem är du? Vi söker dig som är utbildad inom fastighetsskötsel, alternativt har tillämpat denna kunskap genom arbete inom fastighetsskötsel eller har likvärdig erfarenhet från andra jobb. Som person har du ett stort driv, engagemang och framåtanda. Du är serviceinriktad och sätter kunden främst. Att alla människor är lika mycket värda är en självklarhet för oss och även för dig. Vidare är du organiserad och affärsmässig med en god samarbetsförmåga. Vi sätter stor vikt vid lojalitet. Det mesta som rör felanmälningar/arbetsordrar och all annan typ av administration sker idag digitalt, vilket innebär att du behöver ha goda kunskaper i svenska tal och skrift samt har lätt för att hantera dator och mobiltelefon. Tjänsten kräver B-körkort. Vi kan erbjuda dig en varierad och fartfylld roll som innebär många olika samarbeten och arbetsuppgifter inom organisationen. Hos oss arbetar vi ofta nära varandra, men med våra egna ansvarsområden. Den lite mindre organisationen gör att du kommer att få insyn i mycket mer än dina områden och bidra med viktiga aspekter till helheten, varje dag. Vi erbjuder dig kompetenta och nyfikna kollegor samt en organisation som verkar för hyresgästerna, kunderna och personalen med ledorden trygghet, service och framåtanda. Vi arbetar kontinuerligt för en god arbetsmiljö och erbjuder friskvård i flera olika former. Vikariatet gäller för perioden 240501-241130. Individuell lönesättning tillämpas Tillträdesdatum enligt överenskommelse, snarast möjligt. Rekrytering kan komma att ske löpande. Alfta-Edsbyns Fastighets AB strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Skicka in din ansökan via formuläret på vår hemsida och bifoga CV samt personligt brev, din ansökan skall vara inskickad senast fredagen den 10 maj. Välkommen med din ansökan!

25 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Fastighetsvärd till Bergshamra, Sfären

Till vårt fastighetsbestånd i Bergshamra, Solna, söker vi nu en fastighetsvärd som har kunden i fokus. Du ska se helheten, gillar att ha många bollar i luften och har ett öga för prioritering. Om tjänsten I tjänsten som Fastighetsvärd ansvarar du för den dagliga driften som sker i dina fastigheter. Du kommer att ha en nyckelfunktion i vårt arbete att bli kundens första val, vara ansiktet utåt och genom att löpande hantera olika typer av frågor, i våra digitala system, från kunder leverera den bästa servicen till hyresgästerna. Det är av stor vikt att du förstår tekniska problem som kan uppstå i fastigheterna där du gör bedömningen om vad som behöver göras. Vidare kommer du att handskas med serviceanmälningar och beställningar via Xpand, som är bolagets digitala fastighetssystem, samt sköta kontakten med entreprenörer för att få arbetet att fortlöpa. Du är praktiskt lagd och är inte rädd att hugga i där det behövs, vilket du gör med ett vänligt och omtänksamt bemötande för att våra kunder ska få den absolut bästa servicen av dig. Arbetsuppgifter i urval Hantera serviceanmälningar, åtgärda och återkoppla till kund via vårt datasystem Xpand. Exempel på serviceanmälan kan vara att lufta element, hantera stopp i våtutrymmen, mäta tryck i undercentralen, ventilationsfrågor, laga portdörrar som inte går igen med mera. Planera reparation och underhåll tillsammans med entreprenörer Ansvara för avflyttningsbesiktningar Fakturahantering Hålla i kontakten med entreprenörer Våra arbetstider är; måndag 07.00- 19.00, tisdag- torsdag 07.00-16.00, fredag 07.00-12.00. Vem söker vi? Vi söker dig som är självgående, ansvarstagande och som inte är rädd för att testa nya saker. Du har en naturlig fallenhet för kundservice där du utför dina arbetsuppgifter med omsorg. Vidare ser vi att du har ett öga för detaljer och ser till att få saker gjorda. Du kommer att utgå från vårt fina områdeskontor i Bergshamra där du kommer att arbeta ensam varför det är viktigt att du trivs med att arbeta självständigt, emellanåt kommer du att få besök av drifttekniker, förvaltare och andra kollegor. Krav Du har mycket god datavana då tjänsten innebär cirka 60 % administration i våra digitala system och cirka 40 % praktiskt arbete i form av att reparera serviceanmälningar. Du har B-körkort. Du behärskar det svenska och engelska språket obehindrat i både tal och skrift. Mycket meriterande med tidigare erfarenhet av liknande roll som innefattar både teknik, arbeta i digitala system och kundrelationer. Om Stena Stena Fastigheter är ett modernt familjeägt fastighetsbolag som speglar staden vi är en del av. Som kollega hos oss är du med och skapar hållbara städer, kvarter och arbetsplatser där människor trivs, känner sig hemma och vill stanna länge. Du är också med och bidrar till att unga människor i våra kvarter ges goda möjligheter att utvecklas i skolan, ha roligt på fritiden och har hopp och mål för framtiden. Tillsammans gör vi det lilla extra och kraften hittar vi genom att ha kul på jobbet och leva våra värderingar som är att vara omtänksamma, proffsiga, innovativa och öppna. Vi gör varandra bra! Läs gärna mer om oss genom att klicka på länken: https://www.stenafastigheter.se/ Ansökan Intresserad? Du söker tjänsten genom att klicka på "Ansök nu". Glöm inte att ditt CV och personliga brev behöver innehålla, personuppgifter, kontaktuppgifter samt arbetserfarenhet och utbildning. Vi tar inte emot ansökningar via mail med hänsyn till GDPR-skäl, vänligen respektera detta. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Stena Fastigheter begär utdrag från belastningsregistret som en bakgrundskontroll på vår slutgiltiga kandidat som vi ämnar erbjuda tjänsten. Välkommen med din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Vill du växa med Clarion! / آیا می خواهید با هوتل کلاریون رشد کنید

آیا می‌خواهید بخشی از یک تیم فوق‌العاده در هوتل کلاریون در لولئو شوید؟ هوتل کلاریون به دنبال کارمندان متعهد در زمینه‌های محل اقامت، رستوران، خدمات نگهبانی (واکتمستری) ، میزبانی و مدیریت صبحانه هستند. هوتل کلاریون به دنبال ایجاد یک محیط کاری با ملیت و فرهنگ های مختلف است و افتخار می‌کند که اکنون کارکنانی از ده ملیت مختلف دارد. هوتل کلاریون ترجیح می‌دهندکه بیشتر ملیت‌ها مختلف را به خود جذب کنند تا کسب و کار خود را بیشتر تنوع ببخشند دانستن زبان سوئدی اجباری نیست. شما فرصت یادگیری زبان سوئدی را در محل کار خود خواهید داشت. هوتل کلاریون استخدام کارکنان خارجی را می پذیرد چون کارکنان با ‌داشتن فرهنگ های مختلف را به عنوان یک مزیت یا فرصت می‌بیند ! اهداف هوتل کلاریون این است که به یک پلتفرم برای فرصت‌های آینده شما مبدل شود.چه در صنعت هوتل داری تجربه داشته باشید چه نداشته باشید ،ما آموزش و پشتیبانی برای شما فراهم می کنیم تا بتوانید مهارت های خود را توسعه دهید و شغلی طولانی مدت با ما ایجاد کنید هوتل کلاریون یک محیط کاری پر رونق که امروز در حدود ۵۰ تا ۶۰ نفر کارمند دارد و در فصل‌های پربار به حدود ۱۲۰ نفر افزایش می‌یابد. اینجا فرصت رشد با آن‌ها را خواهید داشت برای اطلاعات بیشتر و برای ارسال درخواست کار، به وب‌سایت ما مراجعه کنید شرکت نوردیسک کامپتنس به طور مداوم افراد را برای مصاحبه (انترویو) فرا می خواند و مشتاقانه منتظر درخواست شما است خوش آمدید به هوتل کلاریون -جایی که آنها با هم برای موفقیت کار می کنند

22 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Vill du växa med Clarion! / هل تريد ان تنمو مع

هل تريد أن تكون جزءًا من فريق رائع في فندق كلاريون في لوليا؟ إنهم يبحثون عن موظفين ملتزمين في أماكن الإقامة والمطاعم وعمال النظافة واستضافة الإفطار. تسعى شركة Clarion جاهدة لتوفير بيئة عمل متعددة الثقافات وتفخر بوجود موظفين من عشر جنسيات مختلفة اليوم. إنهم يرحبون بالمزيد من الجنسيات لإثراء أعمالهم بشكل أكبر. معرفة اللغة السويدية ليست شرطا. سيكون لديك الفرصة لتعلم اللغة السويدية في مكان العمل. ترحب Clarion بالعمالة الأجنبية وترى أن وجود موظفين من خلفيات ثقافية مختلفة يعد ميزة! تتمثل رؤية Clarion في أن تكون بمثابة منصة لفرصك المستقبلية. سواء كانت لديك خبرة في مجال الضيافة أم لا، فإننا نقدم التدريب والدعم لمساعدتك على تطوير مهاراتك وبناء حياة مهنية طويلة الأمد معنا. يعد فندق Clarion مكان عمل مزدهرًا يضم ما بين 50 إلى 60 موظفًا اليوم وسيكون قادرًا على التوسع إلى حوالي 120 شخصًا خلال فترات الذروة في الموسم. هنا تحصل على الفرصة لتنمو معهم! لمزيد من المعلومات والتقديم زوروا موقعنا : ………. تستدعي شركة Nordisk Kompetens الأشخاص بشكل مستمر لإجراء المقابلات وتتطلع إلى تلقي طلبك. مرحبًا بكم في فندق Clarion - حيث يعملون معًا لتحقيق النجاح! 🌟

22 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Fastighetsvärd

Botkyrkabyggen är ett av landets större allmännyttiga bostadsföretag med ca 10 700 hyresbostäder och 150 anställda. Vi arbetar för att vara landets mest kundorienterade företag med ledorden nära-engagerade-pålitliga. Botkyrkabyggen arbetar för att skapa inkluderande arbetsplatser, en ökad mångfald, en jämn könsfördelning av kvinnor och män i olika åldrar och med spridning i etnisk bakgrund hos personalen. Vi strävar efter att skapa blandade arbetslag på alla nivåer och inom alla yrkeskategorier, vårt ledord är hållbarhet. Vi söker en Fastighetsvärd till vårt södra förvaltningsområde. Som Fastighetsvärd jobbar du med ständiga förbättringar i miljön både inomhus och utomhus i syfte att skapa trivsamma, trygga och attraktiva områden. Ansvarsområden Som Fastighetsvärd ansvarar du för både inomhus- och utomhusytor, inklusive rondering av allmänna utrymmen och den yttre miljön. Du utför uppföljning av arbeten och genomför kvalitetskontroller av entreprenörer som har anlitats, samt har ansvar för tillsyn och kontroll av lekparker, kvarterslokaler, tvättstugor, hissar och skyddsrum. Utöver detta hanterar du boinflytande och trivselutveckling samt tar hand om störningsärenden. Rollen inkluderar också att assistera vid skräpplockning och bortforsling av grovsopor samt utföra mindre reparationer. Kravprofil Vi söker dig med minst gymnasieutbildning och några års erfarenhet inom fastighetsbranschen. Du får gärna ha en eftergymnasial utbildning inom relevant område. För att lyckas i rollen krävs allmänna datakunskaper samt förmågan att utföra enklare reparationer. Eftersom våra bostadsområden representeras av över 100 olika nationaliteter är det en fördel om du är flerspråkig. B-körkort är ett krav. Som person har du en god samarbetsförmåga, är kvalitetsmedveten och kan på ett självgående och ansvarsfullt sätt driva processer framåt. Eftersom arbetet som Fastighetsvärd innebär en nära relation med våra hyresgäster är det viktigt att du är lyhörd och bemöter alla människor med respekt. Övrigt Botkyrkabyggen erbjuder ett stimulerande arbete med goda möjligheter till utveckling och många kontaktytor både i och utanför företaget. Vi erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag, sjukvårdsförsäkring, flexibla arbetstider och ett gott arbetsklimat. Botkyrkabyggen är en rökfri arbetsplats. Tjänsten är en tillsvidareanställning och tillträde sker enligt överenskommelse. Ansökan Välkommen att skicka din ansökan med CV och personligt brev senast den 5 maj 2024. Urval och intervjuer sker löpande. För mer information kontakta gärna Områdeschef Anna Rang tel. 070-162 94 22 eller besök vår hemsida; www.botkyrkabyggen.se.

19 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Kvartersansvarig sökes på heltid till Helsingborgshem!

Är du en driven och serviceinriktad person med ett intresse för teknik och reparation? Då kan vi ha rollen för dig! Helsingborgshem är en modern bostadsleverantör med över 12 000 hyreslägenheter i över 30 olika bostadsområden. Som en viktig del av Helsingborgs Stad är Helsingborgshems roll central för stadens tillväxt och attraktivitet för en mångfald av invånare. De strävar efter att skapa bostäder, kvarter och tjänster som passar olika livsstilar och behov, med målet att våra hyresgäster ska vara stolta över sin bostad, sitt område och sin stad. De är 230 medarbetare som genom ett öppet och aktivt förhållningssätt strävar efter att förverkliga våra kunders drömmar om hemmet, både idag och imorgon. För mer information, besök www.helsingborgshem.se. Om rollen: Som kvartersansvarig är det av största vikt att du ser till att fastigheterna är hela, rena och välunderhållna. Din uppgift är att leverera den bästa boendeupplevelsen till Helsingborgshems hyresgäster och att dagligen vara i kontakt med hyresgäster, entreprenörer och leverantörer. Du behöver ha ett genuint intresse för fastigheter och boende för att lyckas i rollen. Som kvartersansvarig arbetar du i team tillsammans med boendeutvecklare, områdesutvecklare, teknisk förvaltare och andra stöttande funktioner inom organisationen. Ni har ett gemensamt uppdrag att ge våra hyresgäster den bästa servicen samtidigt som ni vårdar och underhåller våra fastigheter. Du blir en viktig del i att bidra till det ständiga arbetet att skapa attraktiva stadsdelar ge kunderna en positiv och trygg upplevelse. Som kvartersvärd får du en varierad roll med arbetsuppgifter som bland annat: - Hantera inkommande felanmälningar och utföra reparationer både i lägenheter och i allmänna utrymmen både inomhus- och utomhus. - Följa schemalagda ronderingar för att säkerställa skötsel och underhåll i enlighet med våra kunders behov samt myndighetskrav. - Planera och strukturera din dag på egen hand utifrån verksamhetens behov. - Använda digitala verktyg och administrera kopplat till dina dagliga ärende. I din roll som kvartersansvarig kan du också bli en del av deras interna jourgrupp, vilket innebär att du kan behöva vara tillgänglig kvällar och helger enligt schema. StudentConsulting ansvarar för rekryteringsprocessen och slutgiltig kandidat kommer bli direktanställd av Helsingborgshem. Din profil Du är en flexibel person som trivs med att arbeta i en varierande roll med stort eget ansvar. Du har ständigt ett serviceorienterat förhållningssätt och trivs med att interagera med andra, både hyresgäster och kollegor. Vidare är du en person som förstår vikten av rutiner och struktur, samtidigt som du är lösningsorienterad och lyhörd. Att planera, prioritera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt är en självklarhet för dig. Krav och meriter: - Du har kunskap om skötsel och reparation och vi ser det som meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom området. - Det är ett krav att du har gymnasieexamen och anser det meriterande om du besitter fastighetsvärds- eller fastighetsteknisk utbildning. - Certifikat för heta arbeten och systematiskt brandskyddsarbete är meriterande. - Du är en van datoranvändare och det är meriterande om du arbetat i kundstödsprogram tidigare. - Du har förmågan att ta dig an ett fysiskt krävande arbete. - Du kan uttrycka dig obehindrat i tal och skrift på svenska. - Manuellt B-körkort. På Helsingborgshem får du arbeta i ett företag med hög utvecklingstakt och intressanta utmaningar med att utveckla Helsingborg till en attraktiv stad att leva och bo i för en mångfald av människor. Du får arbeta i ett välmående bostadsbolag med en stolt och engagerad företagskultur där vi vågar, utvecklar och bryr oss. Välkommen med din ansökan! Tillsättning sker så fort vi finner rätt kandidat. Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

15 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Säsongsanställda för yttre skötsel

På sommaren när det prunkar som mest i våra kvarter behöver vi på GotlandsHem lite extra avlastning och förstärkning. Vi söker dig som vill ha ett omväxlande och trivsamt utomhusarbete. Avdelningen bostadsservice ansvarar för både inre och yttre skötsel samt underhåll av GotlandsHems fastigheter och bostadsområden. Du blir vår representant i kvarteren och kommer att jobba med yttre skötsel. Du ingår i ett arbetslag som hjälps åt för att hålla gårdar, soprum, gräsmattor, rabatter, buskar och häckar fina. Mycket görs tillsammans men vissa saker måste du kunna lösa och ta initiativ till själv. Förutom frisk luft får du också en god bild av vårt fastighetsbestånd och hur vi jobbar. Det är ett bra sätt att komma in i verksamheten och lära känna våra hyresgäster. Lite om dig Du förstår ansvaret som kommer med uppdraget och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Det innebär att du är duktig på bemötande och har god fingertoppskänsla i kontakt med andra människor. Du är en trygg och självständig person som inte tummar på kvalitet och alltid är professionell i mötet med dem du träffar i ditt arbete. Dessutom är du praktiskt lagd, gillar att samarbeta och är villig att hjälpa till där det behövs. Du ska ha gymnasieutbildning och det är meriterande om du är vidareutbildad inom grönyteskötsel. Det är också en fördel om du redan arbetat några år i ett yrke som ställer krav på gott bemötande och servicekänsla. Körkort för moped klass 2, AM-kort eller B-körkort är ett krav och du måste kunna uttrycka dig på svenska i tal och skrift. Det är en fördel om du kan tala och skriva på ytterligare något språk. Sök jobbet Vi strävar efter en jämn könsfördelning och tycker att mångfald är en styrka. Därför välkomnar vi sökande med olika bakgrund och kön. En säsongsanställning varar oftast under perioden maj till och med augusti. Arbetet sker på vardagar och på heltid. Start- och slutdatum kan vi komma överens om. Rekrytering sker löpande. Vi har redan gjort vårt medieval och vill inte bli kontaktade av andra säljbolag. GOTLANDSHEM – GOTLÄNNINGARNAS HYRESVÄRD Vi är ett, av Region Gotland, helägt bostadsföretag som verkar över hela ön. Vi har byggt, förvaltat och hyrt ut lägenheter sedan 1957 och är stolta över vårt uppdrag. Arbetet med att bli en ännu bättre hyresvärd och utveckla såväl företag som personal är ständigt pågående.

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Bovärd/Trygghetsvärd till K2A i Sundsvall.

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du driven och tycker om att arbeta varierat med mycket eget ansvar? Ser du det som en självklarhet att alltid arbeta serviceinriktat, göra det lilla extra och sätta kunderna i fokus? Då kan denna tjänst som Bovärd/Trygghetsvärd hos K2A vara något för dig! I rollen som Bovärd ingår drift, skötsel och underhåll av fastigheternas tekniska system samt andra service- och driftrelaterade ärenden gentemot fastigheterna och hyresgäster. I rollen som Trygghetsvärd kommer du dagligen anordna diverse sociala aktiviteter och vara en trygghet för de hyresgäster som är 65+. Som bovärd/Trygghetsvärd hos K2A är du ansiktet utåt gentemot hyresgästerna och därför är det av stor vikt att du hela tiden arbetar kundorienterat och strävar efter att fastigheterna upprätthåller så hög standard som möjligt. Vidare kommer dina arbetsuppgifter bland annat innefatta: - Rondering av fastigheter, teknikutrymmen och miljörum. - Ta emot felanmälningar och utföra eventuella åtgärder. - Dagligen anordna sociala aktiviteter för de hyresgäster som bor på Sidsjöhöjdens trygghetsboende. - Energieffektivisering och driftoptimera befintliga system inom ex. värme och ventilation. - Kontakt med hyresgäster gällande hantering av felanmälan, planering av åtgärder samt återkoppling. - Planera och genomföra lägenhetsbesiktningar. - Nyckelhantering. Personprofil Vi söker dig som är en driven och prestigelös problemlösare. Vi tror att du kommer från en bransch där du fått arbeta händigt och med kroppen, kanske inom snickeri, el, eller bygg. Vid frågor eller problem så kommer du vara den primära kontakten som hyresgästerna vänder sig till, vilket ställer krav på dig som söker att du är kommunikativ och tycker om att lösa problem samt bemöter hyresgästerna på ett professionellt och trevligt sätt. Har du tidigare arbetat som servicetekniker, fastighetstekniker, drifttekniker eller fastighetsskötare är det meriterande. För att lyckas i rollen som fastighetstekniker krävs: - Svenska och engelska flytande i tal och skrift. - B-körkort. Övrigt Start: Omgående. Omfattning: Heltid. Arbetstid: 07-16, med flexibilitet. Plats: Sundsvall. PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Oscar Backman på [email protected] Välkommen in med din ansökan redan idag! Företagspresentation K2A är ett grönt fastighetsbolag med fokus på långsiktigt ägande och förvaltning av egenproducerade hyreslägenheter. Vi utvecklar och erbjuder moderna, yteffektiva och funktionella bostäder i Stockholm, Mälardalen och utvalda universitet- och högskoleorter. Vår målsättning är att bli det första klimatpositiva fastighetsbolaget i Sverige, redan 2027.

15 april 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Fastighetsreparatör till Svenska Bostäder Västerort

Nu söker vi efter en Fastighetsreparatör till Svenska Bostäder Västerort med start omgående! Om tjänsten Du kommer utföra reparationer i lägenheter, lokaler samt allmänna utrymmen. Vi ser gärna att du har kunskaper inom fastighetsförvaltning, så att du kan komma in i arbetet snabbt! Denna roll kan innefatta kundvärdsuppgifter som exempelvis nyckelhantering, rondering etc. Om dig Om du är junior eller senior för rollen spelar inte så stor roll, det viktigaste är att du har rätt attityd, inställning och personlighet för jobbet. Vi ser gärna att du är självgående, serviceinriktad samt tydlig i ditt sätt. Du bör kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift på svenska. Ytterligare språkkunskaper är ett plus. Körkort är ett krav. Om uppdraget Starttid omgående med en uppdragslängd till 30 augusti - med chans till förlängning. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

4 april 2024
Sista ansökan:
4 maj 2024
Nu söker vi en kundvärd!

Vi söker en händig och serviceminded person med hög arbetsmoral för arbete i Husby och Tensta. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från liknande serviceinriktad roll och gärna med erfarenhet från underhåll av fastigheter. Du är inte rädd för att ta egna initiativ till saker du ser behövs göras. Ansvarsområden inkluderar: Ansvarsområden Ansvar för kontakter med bostads- och lokalhyresgäster vid frågor och kundvårdsärenden Ansvar för att utföra löpande tillsyn/rondering av fastigheterna och utföra lättare felavhjälpande åtgärder Ansvar för löpande kommunikation med hyresgäster Ansvar för att utveckla hyresgästupplevelsen Delta i planering och genomförande av trygghets- och trivselfrämjande åtgärder i samråd med områdeschef Ansvar för inflyttningsprocessen Nyckelansvarig avseende lägenhetsnycklar och passagebrickor Ansvar för visning av tomställda lägenheter Ansvar för reception samt utlämning av nycklar till entreprenörer I övrigt delta i förekommande eller nya uppgifter, kopplat till befattningen. Krav på utbildning:Gymnasieutbildning ochB-körkort.Meriterande eftergymnasial utbildning med inriktning fastighetsteknik, fastighetsdrift eller VVS. Krav:Kunskaper om fastighetsförvaltning och fastighetsägaransvaret. Dokumenterat god administratör.Meriterande:Kunskap i hyreslag och erfarenhet av att tolka och tillämpa lagar och anvisningar. Övriga språkkunskaper utöver svenska ÖvrigtPlacering: Husby/TenstaArbetstider: Mån-fre 07-16.00Omfattning: omgående- 30 augusti2024 med chans till förlängning Låter det som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan då rekrytering sker löpande! Om Arena PersonalArena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024