Nu söker vi en ny stjärna som vill driva Sushi Daily I Halmstad

Om jobbet Detta är en fantastisk möjlighet att ta över driften av en sushikiosk. Sushi Daily erbjuder Happily Handmade Sushi av hög kvalitet på lättillgängliga platser runt om i Europa. Våra kiosker finns på stormarknader och resecentra och är små världar av kreativitet: där skickliga sushimästare gör färsk, utsökt sushi inför dina ögon. Med över 1000 kiosker i 11 länder glädjer vi tusentals kunder varje dag. Alla Sushi Daily Kiosker i Norden drivs av egenföretagare, så kallade franchisetagare. Franchisetagaren driver sin egen kiosk enligt ett koncept som bygger på ett nära samarbete med oss. Vi hjälper dig att komma i gång ordentligt och ger dig det stöd du behöver längs vägen. Tillsammans hjälps vi åt att göra verklighet av din dröm om att starta och driva en egen verksamhet Du driver din Sushi Daily Kiosk som ett eget aktiebolag och har friheten att driva och utveckla den med fokus på hög service till kunderna. Du får stöd och råd från oss, och får även kontakt med andra franchisetagare inom Sushi Daily’s nätverk så att ni kan stötta varandra och utbyta erfarenheter. Det krävs ingen stor investering, du kan får möjlighet att driva en sushikiosk som har kunder från dag ett. Fullständig utbildning tillhandahålls Kontakta Mig: [email protected]

27 mars 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Butikschef till Kamux – Norrtälje

Det går bra för Kamux och vi fortsätter vår tillväxtresa! Vi har idag 23 butiker i Sverige och är störst i Norden på begagnade bilar! Drivs du av att arbeta mot uppsatta mål? Är du en coachande ledare med erfarenhet från bilbranschen? Då kan det vara dig vi söker! Att jobba som butikschef Rollen som butikschef på Kamux är omväxlande där ingen dag är den andra lik! Du har resultat- och budgetansvar för hela butiken där du bland annat ansvarar för att uppnå butikens, säljarnas samt dina egna personliga mål. I ditt arbete så arbetar du även med hela försäljningsprocessen – från inköp till försäljning av bilar, till rätt priser. I rollen ingår även att säkerställa modellering, fotografering samt testning av bilar och du ansvarar för kontakten med externa samarbetspartners. Affärsmässighet är en självklarhet i ditt arbete. Vi erbjuder dig En chans att fortsätta bygga ett bra team i Norrtälje. Du kommer att få en gedigen introduktionsutbildning för att lära dig Kamux koncept. Hos oss finns det goda utvecklingsmöjligheter där du även kan utvecklas som ledare och inom försäljning. Vi har dessutom ett brett utbud av olika bilmodeller vilket är en stor fördel för våra kunder och för dig som butikschef och för våra säljare. Vad innebär det att jobba på Kamux? Kamux är ett stort, börsnoterat företag som expanderat kraftigt i Sverige under de senaste åren och vi kommer fortsätta växa. Personalen är otroligt viktig för oss och vi satsar mycket på att utbilda och coacha våra anställda så de ska ha de största möjligheterna att lyckas. Vi brukar se oss som det lite annorlunda bilföretaget, som drivs av att hjälpa våra kunder hitta bilen för dem och fatta ett beslut de kommer vara nöjda med. Vi söker dig! Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från en ledande roll där du arbetat med coachande ledarskap. Har du tidigare arbetat i sälj- och bilbranschen är detta meriterande. För att trivas i rollen som butikschef krävs det engagemang och god anpassningsförmåga där du har vana av att hantera olika typer av människor. Vi ser även att du drivs av att arbeta mot uppsatta mål där du sätter laget före jaget. Vidare gillar du att arbeta strukturerat och har ett stort intresse av att göra lönsamma affärer. B-körkort är ett krav. Om Kamux Kamux är en snabbväxande affärskedja specialiserad på handel med begagnade bilar och relaterade tjänster. För att kunna erbjuda kunderna förstklassig service när och var som helst kombinerar Kamux online-försäljning med ett utbrett nätverk av butiker. Förutom försäljning via digitala kanaler är företaget verksamt med 78 butiker i Sverige, Finland och Tyskland, varav 23 butiker i Sverige. Sedan företaget grundades har Kamux sålt över 500 000 begagnade bilar, varav 62 922 såldes 2022. Kamux omsättning uppgick 2022 till 968,7 miljoner euro och bolaget hade i genomsnitt 883 anställda omräknat till heltid. Kamux Oy är listat på Nasdaq Helsingfors-börsen. Mer information finns på www.kamux.se. Vill du leda butiken och säljarna i Norrtälje till fortsatt framgång? Sök redan idag! Skicka in ditt CV och personliga brev så fort som möjligt, dock senast den 12:e maj. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att söka! Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar på andra sätt än via vårt rekryteringssystem. För frågor om tjänsten kontakta regionchef Jeremias Heikkinen, [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

25 mars 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Butikschef till Kamux – Växjö

Det går bra för Kamux och vi fortsätter vår tillväxtresa! Vi har idag 23 butiker i Sverige och är störst i Norden på begagnade bilar! Drivs du av att arbeta mot uppsatta mål? Är du en coachande ledare med erfarenhet från bilbranschen? Då kan det vara dig vi söker! Att jobba som butikschef Rollen som butikschef på Kamux är omväxlande där ingen dag är den andra lik! Du har resultat- och budgetansvar för hela butiken där du bland annat ansvarar för att uppnå butikens, säljarnas samt dina egna personliga mål. I ditt arbete så arbetar du även med hela försäljningsprocessen – från inköp till försäljning av bilar, till rätt priser. I rollen ingår även att säkerställa modellering, fotografering samt testning av bilar och du ansvarar för kontakten med externa samarbetspartners. Affärsmässighet är en självklarhet i ditt arbete. Vi erbjuder dig En chans att fortsätta bygga ett bra team i Växjö. Du kommer att få en gedigen introduktionsutbildning för att lära dig Kamux koncept. Hos oss finns det goda utvecklingsmöjligheter där du även kan utvecklas som ledare och inom försäljning. Vi har dessutom ett brett utbud av olika bilmodeller vilket är en stor fördel för våra kunder och för dig som butikschef och för våra säljare. Vad innebär det att jobba på Kamux? Kamux är ett stort, börsnoterat företag som expanderat kraftigt i Sverige under de senaste åren och vi kommer fortsätta växa. Personalen är otroligt viktig för oss och vi satsar mycket på att utbilda och coacha våra anställda så de ska ha de största möjligheterna att lyckas. Vi brukar se oss som det lite annorlunda bilföretaget, som drivs av att hjälpa våra kunder hitta bilen för dem och fatta ett beslut de kommer vara nöjda med. Vi söker dig! Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från en ledande roll där du arbetat med coachande ledarskap. Har du tidigare arbetat i sälj- och bilbranschen är detta meriterande. För att trivas i rollen som butikschef krävs det engagemang och god anpassningsförmåga där du har vana av att hantera olika typer av människor. Vi ser även att du drivs av att arbeta mot uppsatta mål där du sätter laget före jaget. Vidare gillar du att arbeta strukturerat och har ett stort intresse av att göra lönsamma affärer. B-körkort är ett krav. Om Kamux Kamux är en snabbväxande affärskedja specialiserad på handel med begagnade bilar och relaterade tjänster. För att kunna erbjuda kunderna förstklassig service när och var som helst kombinerar Kamux online-försäljning med ett utbrett nätverk av butiker. Förutom försäljning via digitala kanaler är företaget verksamt med 78 butiker i Sverige, Finland och Tyskland, varav 23 butiker i Sverige. Sedan företaget grundades har Kamux sålt över 500 000 begagnade bilar, varav 62 922 såldes 2022. Kamux omsättning uppgick 2022 till 968,7 miljoner euro och bolaget hade i genomsnitt 883 anställda omräknat till heltid. Kamux Oy är listat på Nasdaq Helsingfors-börsen. Mer information finns på www.kamux.se. Vill du leda butiken och säljarna i Växjö till fortsatt framgång? Sök redan idag! Skicka in ditt CV och personliga brev så fort som möjligt, dock senast den 12:e maj. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att söka! Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar på andra sätt än via vårt rekryteringssystem. För frågor om tjänsten kontakta regionchef Milan Filipovic, [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

25 mars 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Butikschef till Kamux - Upplands Väsby

Det går bra för Kamux och vi fortsätter vår tillväxtresa! Vi har idag 23 butiker i Sverige och är störst i Norden på begagnade bilar! Drivs du av att arbeta mot uppsatta mål? Är du en coachande ledare med erfarenhet från bilbranschen? Då kan det vara dig vi söker! Att jobba som butikschef Rollen som butikschef på Kamux är omväxlande där ingen dag är den andra lik! Du har resultat- och budgetansvar för hela butiken där du bland annat ansvarar för att uppnå butikens, säljarnas samt dina egna personliga mål. I ditt arbete så arbetar du även med hela försäljningsprocessen - från inköp till försäljning av bilar, till rätt priser. I rollen ingår även att säkerställa modellering, fotografering samt testning av bilar och du ansvarar för kontakten med externa samarbetspartners. Affärsmässighet är en självklarhet i ditt arbete. Vi erbjuder dig En chans att fortsätta bygga ett bra team i Upplands Väsby. Du kommer att få en gedigen introduktionsutbildning för att lära dig Kamux koncept. Hos oss finns det goda utvecklingsmöjligheter där du även kan utvecklas som ledare och inom försäljning. Vi har dessutom ett brett utbud av olika bilmodeller vilket är en stor fördel för våra kunder och för dig som butikschef och för våra säljare. Vad innebär det att jobba på Kamux? Kamux är ett stort, börsnoterat företag som expanderat kraftigt i Sverige under de senaste åren och vi kommer fortsätta växa. Personalen är otroligt viktig för oss och vi satsar mycket på att utbilda och coacha våra anställda så de ska ha de största möjligheterna att lyckas. Vi brukar se oss som det lite annorlunda bilföretaget, som drivs av att hjälpa våra kunder hitta bilen för dem och fatta ett beslut de kommer vara nöjda med. Vi söker dig! Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från en ledande roll där du arbetat med coachande ledarskap. Har du tidigare arbetat i sälj- och bilbranschen är detta meriterande. För att trivas i rollen som butikschef krävs det engagemang och god anpassningsförmåga där du har vana av att hantera olika typer av människor. Vi ser även att du drivs av att arbeta mot uppsatta mål där du sätter laget före jaget. Vidare gillar du att arbeta strukturerat och har ett stort intresse av att göra lönsamma affärer. B-körkort är ett krav. Om Kamux Kamux är en snabbväxande affärskedja specialiserad på handel med begagnade bilar och relaterade tjänster. För att kunna erbjuda kunderna förstklassig service när och var som helst kombinerar Kamux online-försäljning med ett utbrett nätverk av butiker. Förutom försäljning via digitala kanaler är företaget verksamt med 78 butiker i Sverige, Finland och Tyskland, varav 23 butiker i Sverige. Sedan företaget grundades har Kamux sålt över 500 000 begagnade bilar, varav 62 922 såldes 2022. Kamux omsättning uppgick 2022 till 968,7 miljoner euro och bolaget hade i genomsnitt 883 anställda omräknat till heltid. Kamux Oy är listat på Nasdaq Helsingfors-börsen. Mer information finns på www.kamux.se. Vill du leda butiken och säljarna i Upplands Väsby till fortsatt framgång? Sök redan idag! Skicka in ditt CV och personliga brev så fort som möjligt, dock senast den 12:e maj. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att söka! Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar på andra sätt än via vårt rekryteringssystem. För frågor om tjänsten kontakta regionchef Jeremias Heikkinen, [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

25 mars 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Butikschef

Nu söker vi en driven och kompetent butikschef till en väletablerad och populär tobak och servicebutik mitt på ett av södermalms mest trafikerade gator. Som butikschef kommer du vara ansvarig över drift och underhåll av butiken några av områdena du kommer behöva jobba inom är Lager och Inköp Personal och Rekrytering Ledning och Organisering Kassa och Försäljning Budget, Ekonomihantering och grundläggande bokföring Kontakt med säljare och leverantörer Samarbete med varumärke och andra partners Underhåll och/eller implementering av nya butiks och affärssystem Tobak och livsmedelshantering och mycket mer.. Det är en stor roll med mycket ansvarsområden och därav krävs en gedigen erfarenhet och kompetens inom yrket.

24 mars 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Butikschef sökes till Västerås

SENG söker Butikschef till vår butik i Västerås Vi söker en driven, motiverad och inspirerande butikschef som varje dag vill förbättra våra kunders livskvalitet genom bättre sömn samt medverka till att stärka SENG´s position på marknaden. Vi är specialister som erbjuder individuella sömnlösningar till de kvalitetsmedvetna. SENG har genomgått en spännande utveckling de senaste åren och snabbt blivit en av Skandinaviens framstående aktörer på marknaden vad gäller sängar i high-end-segmentet. SENG har i dag 53 butiker i Sverige och Danmark som tillsammans arbetar under ett starkt koncept som är uppbyggt av en hög servicenivå, full behovstäckning och ingående rådgivning. Det garanterar kunderna de bästa förutsättningarna för att välja rätt sänglösning. Läs mer om företaget här: www.seng.se Din profil Vi behöver förstärkning och söker dig som har några års erfarenhet av försäljning och ledarskap inom detaljhandeln. Du är en inspirerande ledare som trivs med att utbilda, coacha och motivera andra medarbetare, detta gör du med tydlig och engagerande kommunikation. Du är samtidigt lyhörd och ser till medarbetarnas individuella behov av stöttning och vägledning för att nå uppsatta mål och resultat. Som person motiveras du av att sätta höga mål och arbetar hårt för att överträffa förväntningarna från chef såväl som kunder. Du förstår vikten av och fokuserar på kostnader, intäkter och är van vid att arbeta med en budget och nyckeltal. Du är dessutom positiv och har en förmåga att se möjligheter och handlingsalternativ i utmanande situationer. Arbetsuppgifter Som Butikschef är du en säljande ledare och har fullt ansvar för butikens försäljning, drift och resultat. Du ansvarar för att våra besökare alltid möts av kunnig och välmotiverad personal som älskar att överträffa våra kunders förväntningar. Du kommer själv att arbeta aktivt i butiken med kundbemötande såväl i kassa som på golvet. Du sätter upp försäljningsmål, säkerställer att kampanjer och aktiviteter genomförs enligt marknadsplan för att tillsammans med dina medarbetare säkerställa SENG's position på marknaden. - Coacha, leda och motivera medarbetare i butik - Budgetanalys och uppföljning - Utbildar och utveckla personal enligt säljmetodik - Schemaläggning utefter budget - Beställning och lagerhantering - Ansvarar för butikens drift, försäljning och resultat - Hantering och uppföljning av reklamationer Kvalifikationer För att lyckas i rollen tror vi att du har: Ca. 2 års dokumenterad erfarenhet från en ledande roll inom detaljhandel, gärna butikschef. Goda resultat och erfarenhet av försäljning, helst inom detaljhandeln. Erfarenhet av att arbeta med budget och nyckeltal. Erfarenhet av schemaläggning. Erfarenhet av att motivera och coacha medarbetare. Behärskar svenska och engelska till fullo i både tal och skrift. B-körkort och tillgång till bil (ej krav). Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i TimePlan. Vi erbjuder: Ett utvecklingsorienterat arbete i en väletablerad kedja av sängbutiker. Utbildning inom säng, sömn och sälj, samt möjlighet till vidare kompetensutveckling. Friskvårdsbidrag. Attraktiv bonus. Avtalsenliga försäkringar och tjänstepension. Personalkort med lukrativa inköpsmöjligheter i många utav Lars Larsen-gruppens bolag. SENG:s kultur kännetecknas av fokus på resultat och service på en hög nivå och det är därför avgörande att du har ett synligt engagemang och driv. Du är också målinriktad och är redo att gå den där extra milen. Tjänstens omfattning: Placeringsort: Västerås Omfattning: Heltid med möjlig schemaläggning under veckans alla dagar och minst två av tre helger, rullande. Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidareanställning (provanställning 6 mån) Tillträde: Omgående Kollektivavtal: Tjänstemannaavtal via Unionen Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Retail Manager Amila Kubat, [email protected] Om SENG SENG öppnade sin första butik i Århus, Danmark år 1999, när stiftaren och nuvarande HR & Expansion Director, Jørgen Bebe Staal, bestämde sig för att öka kundernas livskvalitet genom bättre sömn. Idag är SENG en skandinavisk kedja med 53 butiker och drygt 200 anställda, som allesammans är specialister vad gäller madrasser, sängmiljöer och hur man bäst får en god natts sömn. SENG har sedan år 2014 varit en del av Lars Larsen Group som driver flera kända detaljkedjor, såsom JYSK, ILVA och BOLIA. I juni 2021 köpte Lars Larsen Group Sängjätten-kedjan i Sverige och det är dessa butiker som nu har bytt namn till SENG.

19 mars 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Butikschef Karlskrona ca 30 tim/v

Butikschef Då vår nuvarande butikschef går vidare inom företaget så söker vi nu hennes efterträdare till butiken i Karlskrona. I rollen ingår att säkra och följa upp driften för hela butiken. Du har stort resultatansvar och ansvarar samtidigt för att hela butiken jobbar strukturerat och lever upp till affärsidén och kundernas förväntan. Det innebär också att se till att vi följer En viktig del i arbetet är att skapa ett vinnande team med fullständigt självgående säljare och en inspirerande atmosfär. Exempel på ansvarsområden är bla. - Leda, utveckla och inspirera personalen. - Sälja våra produkter - Ansvar för butikens försäljning - Optimering av butikens drift med ansvar för att rutiner tas fram, följs och/eller utvecklas på ett bra sätt - Uppföljning av nyckeltal - Följa marknadsföringsplanen - Utföra lättare reparationer och justering av bågar - Se till att arbetsmiljö-arbete utförs och följs upp - Schemaläggning och daglig planering - Rekrytering - Medarbetarsamtal - Butiksadministration Kvalifikationer - Mångårig erfarenhet från ledande befattning inom retail - Gedigen erfarenhet, kunskap och utbildning inom butik - Goda kunskaper i butiksekonomi - Butiksledarutbildning eller liknande Meriterande är tidigare arbete inom optikbranschen Meriterande är akademisk utbildning inom handel Personliga egenskaper Du är en person som drivs av att inspirera och engagera medarbetarna samt att kunna skapa ett positivt arbetsklimat. Du ska ha ett stort kunnande kring branschen och goda kunskaper i svenska språket. Både tala och skriva. Du har social kompetens och är lyhörd för kundernas behov. Du är duktig på att strukturera, prioritera, delegera och analysera. Självklart är att du är tydligt fokuserad på kund och försäljning och du drivs av att skapa god lönsamhet genom uppsatta mål. Du är flexibel och villig att prova nya arbetssätt och är lösningsorienterad. Vad vi kan erbjuda dig En ansvarsfull och dynamisk position inom en ambitiös organisation! Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön med ett bonusprogram. Utöver detta erbjuder vi: - Personalrabatt på glasögon eller solglasögon - Friskvårdsbidrag - Fantastiska kollegor Tjänsten är en deltidstjänst på ca 30 tim/v Intervjuer kommer att ske löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag

15 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Nu söker vi en ny stjärna som vill driva Sushi Daily I Karlskrona

Detta är en fantastisk möjlighet att ta över driften av en sushikiosk. Sushi Daily erbjuder Happily Handmade Sushi av hög kvalitet på lättillgängliga platser runt om i Europa. Våra kiosker finns på stormarknader och resecentra och är små världar av kreativitet: där skickliga sushimästare gör färsk, utsökt sushi inför dina ögon. Med över 1000 kiosker i 11 länder glädjer vi tusentals kunder varje dag. Alla Sushi Daily Kiosker i Norden drivs av egenföretagare, så kallade franchisetagare. Franchisetagaren driver sin egen kiosk enligt ett koncept som bygger på ett nära samarbete med oss. Vi hjälper dig att komma i gång ordentligt och ger dig det stöd du behöver längs vägen. Tillsammans hjälps vi åt att göra verklighet av din dröm om att starta och driva en egen verksamhet Du driver din Sushi Daily Kiosk som ett eget aktiebolag och har friheten att driva och utveckla den med fokus på hög service till kunderna. Du får stöd och råd från oss, och får även kontakt med andra franchisetagare inom Sushi Daily’s nätverk så att ni kan stötta varandra och utbyta erfarenheter. Det krävs ingen stor investering, du kan får möjlighet att driva en sushikiosk som har kunder från dag ett. Fullständig utbildning tillhandahålls

14 mars 2024
Sista ansökan:
1 september 2024
Butikschef Karlskrona ca 30 tim/v

Butikschef Då vår nuvarande butikschef går vidare inom företaget så söker vi nu hennes efterträdare till butiken i Karlskrona. I rollen ingår att säkra och följa upp driften för hela butiken. Du har stort resultatansvar och ansvarar samtidigt för att hela butiken jobbar strukturerat och lever upp till affärsidén och kundernas förväntan. Det innebär också att se till att vi följer En viktig del i arbetet är att skapa ett vinnande team med fullständigt självgående säljare och en inspirerande atmosfär. Exempel på ansvarsområden är bla. - Leda, utveckla och inspirera personalen. - Sälja våra produkter - Ansvar för butikens försäljning - Optimering av butikens drift med ansvar för att rutiner tas fram, följs och/eller utvecklas på ett bra sätt - Uppföljning av nyckeltal - Följa marknadsföringsplanen - Utföra lättare reparationer och justering av bågar - Se till att arbetsmiljö-arbete utförs och följs upp - Schemaläggning och daglig planering - Rekrytering - Medarbetarsamtal - Butiksadministration Kvalifikationer - Mångårig erfarenhet från ledande befattning inom retail - Gedigen erfarenhet, kunskap och utbildning inom butik - Goda kunskaper i butiksekonomi - Butiksledarutbildning eller liknande Meriterande är tidigare arbete inom optikbranschen Meriterande är akademisk utbildning inom handel Personliga egenskaper Du är en person som drivs av att inspirera och engagera medarbetarna samt att kunna skapa ett positivt arbetsklimat. Du ska ha ett stort kunnande kring branschen och goda kunskaper i svenska språket. Både tala och skriva. Du har social kompetens och är lyhörd för kundernas behov. Du är duktig på att strukturera, prioritera, delegera och analysera. Självklart är att du är tydligt fokuserad på kund och försäljning och du drivs av att skapa god lönsamhet genom uppsatta mål. Du är flexibel och villig att prova nya arbetssätt och är lösningsorienterad. Vad vi kan erbjuda dig En ansvarsfull och dynamisk position inom en ambitiös organisation! Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön med ett bonusprogram. Utöver detta erbjuder vi: - Personalrabatt på glasögon eller solglasögon - Friskvårdsbidrag - Fantastiska kollegor Tjänsten är en deltidstjänst på ca 30 tim/v Intervjuer kommer att ske löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Nu söker vi en ny stjärna som vill driva Sushi Daily I Umeå

Detta är en fantastisk möjlighet att ta över driften av en sushikiosk som är redan öppen och igång. Och möjlighet för ta också en helt ny sushikiosk att kommer till ICA Kronoparken under 2024. Sushi Daily erbjuder Happily Handmade Sushi av hög kvalitet på lättillgängliga platser runt om i Europa. Våra kiosker finns på stormarknader och resecentra och är små världar av kreativitet: där skickliga sushimästare gör färsk, utsökt sushi inför dina ögon. Med över 1000 kiosker i 11 länder glädjer vi tusentals kunder varje dag. Alla Sushi Daily Kiosker i Norden drivs av egenföretagare, så kallade franchisetagare. Franchisetagaren driver sin egen kiosk enligt ett koncept som bygger på ett nära samarbete med oss. Vi hjälper dig att komma i gång ordentligt och ger dig det stöd du behöver längs vägen. Tillsammans hjälps vi åt att göra verklighet av din dröm om att starta och driva en egen verksamhet Du driver din Sushi Daily Kiosk som ett eget aktiebolag och har friheten att driva och utveckla den med fokus på hög service till kunderna. Du får stöd och råd från oss, och får även kontakt med andra franchisetagare inom Sushi Daily’s nätverk så att ni kan stötta varandra och utbyta erfarenheter. Det krävs ingen stor investering, du kan får möjlighet att driva en sushikiosk som har kunder från dag ett. Fullständig utbildning tillhandahålls

13 mars 2024
Sista ansökan:
20 juli 2024