Butikschef

Sök bland 138 lediga jobb som Butikschef och börja ditt nya yrkesliv idag!

Varuhuschef Elgiganten Skövde

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 700 anställda och totalt 177 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Söker du efter nästa utmaning? Då har vi här en fantastisk möjlighet till dig! Om rollen Som Varuhuschef är du huvudansvarig för driften av hela varuhuset. För att lyckas framgångsrikt i rollen behöver du vara strukturerad, ambitiös, ansvarstagande och samtidigt ha ett genuint intresse för att skapa goda förutsättningar för glada och engagerade medarbetare samt nöjda kunder. Vi tror att du som ledare har stor vilja att nå framgång och trivs med att arbeta mot och uppnå nya mål tillsammans med dina kollegor. Dina arbetsuppgifter består av den dagliga driften av ditt eget varuhus - där du skall leda och utveckla dina kollegor, samtidigt som du får medarbetarna att trivas. Vår kultur är viktig för oss och i stort sett allt som du gör som medarbetare i Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet. Ansvarsområden • Huvudansvar för driften i varuhuset med ett budget-, resultat- och rapporteringsansvar. • Fullt personalansvar med arbetsuppgifter som schemaläggning, rekrytering, onboarding, utvecklingssamtal, arbetsmiljö mm. • Leda, utveckla och motivera medarbetare.  • Ge tydlig vägledning och tydliga mål för avdelningarna.  • Planera och genomföra olika marknadsaktiviteter i varuhuset • Arbeta för att bli det naturliga förstahandsvalet för kunderna och erbjuda service i världsklass före, under och efter köpet. Om dig Vi söker dig som är en erfaren ledare inom Retail. Vi vill att du delar vår övertygelse om att tydligt, coachande och ödmjukt ledarskap ger motiverade medarbetare och skapar gemenskap. För dig är kunderna och medarbetarna det du bryr dig mest om, samtidigt som du gör det som krävs för att skapa goda resultat för ditt varuhus. Eftersom rollen är så pass mångsidig behöver du besitta förmågan att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt och att du dessutom har en god genomförandekraft. Vi tror också att det kommer underlätta din vardag om du även har lätt för dig att lära dig nya tekniska system. Vi tror att du är en ledare som: • älskar utmaningar och har höga ambitioner  • visar engagemang och uthållighet  • är målinriktad, strukturerad och resultatorienterad  • har god kommunikation och är tydlig  • kan samarbeta med andra och tar egna initiativ Elgiganten erbjuder: Med ansträngning och beslutsamhet kan du gå långt inom bolaget och erbjuder alla våra medarbetare goda utvecklings- och karriärsmöjligheter. Hos oss kommer du att få en bra introduktion som ger dig rätt förutsättningar att lyckas och trivas hos oss. • Individuell lönesättning och pension • Generöst bonusavtal • Personlig utveckling och löpande utbildning • Utmärkta karriärsmöjligheter i Sverige och Norden • Förmåner inom friskvård och personalköp Övrig information Anställningsform: Tillsvidare  med inledanande provanställning Omfattning: 100%, arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2024-06-30   På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

23 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Varuhuschef Elgiganten Gävle

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 700 anställda och totalt 177 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Söker du efter nästa utmaning? Då har vi här en fantastisk möjlighet till dig! Om rollen Som Varuhuschef är du huvudansvarig för driften av hela varuhuset. För att lyckas framgångsrikt i rollen behöver du vara strukturerad, ambitiös, ansvarstagande och samtidigt ha ett genuint intresse för att skapa goda förutsättningar för glada och engagerade medarbetare samt nöjda kunder. Vi tror att du som ledare har stor vilja att nå framgång och trivs med att arbeta mot och uppnå nya mål tillsammans med dina kollegor. Dina arbetsuppgifter består av den dagliga driften av ditt eget varuhus - där du skall leda och utveckla dina kollegor, samtidigt som du får medarbetarna att trivas. Vår kultur är viktig för oss och i stort sett allt som du gör som medarbetare i Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet. Ansvarsområden • Huvudansvar för driften i varuhuset med ett budget-, resultat- och rapporteringsansvar. • Fullt personalansvar med arbetsuppgifter som schemaläggning, rekrytering, onboarding, utvecklingssamtal, arbetsmiljö mm. • Leda, utveckla och motivera medarbetare.  • Ge tydlig vägledning och tydliga mål för avdelningarna.  • Planera och genomföra olika marknadsaktiviteter i varuhuset • Arbeta för att bli det naturliga förstahandsvalet för kunderna och erbjuda service i världsklass före, under och efter köpet. Om dig Vi söker dig som är en erfaren ledare inom Retail. Vi vill att du delar vår övertygelse om att tydligt, coachande och ödmjukt ledarskap ger motiverade medarbetare och skapar gemenskap. För dig är kunderna och medarbetarna det du bryr dig mest om, samtidigt som du gör det som krävs för att skapa goda resultat för ditt varuhus. Eftersom rollen är så pass mångsidig behöver du besitta förmågan att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt och att du dessutom har en god genomförandekraft. Vi tror också att det kommer underlätta din vardag om du även har lätt för dig att lära dig nya tekniska system. Vi tror att du är en ledare som: • älskar utmaningar och har höga ambitioner  • visar engagemang och uthållighet  • är målinriktad, strukturerad och resultatorienterad  • har god kommunikation och är tydlig  • kan samarbeta med andra och tar egna initiativ Elgiganten erbjuder: Med ansträngning och beslutsamhet kan du gå långt inom bolaget och erbjuder alla våra medarbetare goda utvecklings- och karriärsmöjligheter. Hos oss kommer du att få en bra introduktion som ger dig rätt förutsättningar att lyckas och trivas hos oss. • Individuell lönesättning och pension • Generöst bonusavtal • Personlig utveckling och löpande utbildning • Utmärkta karriärsmöjligheter i Sverige och Norden • Förmåner inom friskvård och personalköp Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med inledanande provanställning Omfattning: 100%. Arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2024-06-30   På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

23 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Butikschef, Sundsvall

Har du en driven, mål- och resultatorienterad personlighet som är nyfiken på att utvecklas i ledarskap? Vill du hänga med oss på vår resa och tillsammans med dina kollegor utveckla en butik? Vill du jobba på en av Sveriges bästa arbetsplatser? En modern organisation där förändring, enkelhet och omtanke är ledorden? Då är detta en tjänst för dig!   Vårt erbjudande Förändring, enkelhet och omtanke viktiga ledord, vilket utgör grunden i vårt arbete och bygger vår kultur. Smarteyes erbjuder en arbetsplats där delaktighet och samarbete har en betydande roll i det dagliga arbetet. För oss på Smarteyes är du som medarbetare vår viktigaste tillgång. Din åsikt är därför betydelsefull och du kommer att ha stora möjligheter att påverka och utveckla din arbetsplats. I region norr har vi 13 butiker och utifrån geografi arbetar vi nära och tillsammans med att utveckla våra verksamheter genom att vi tillsammans träffas regelbundet och utbyter erfarenheter. Det gemensamma utvecklingsarbetet leds av en regionchef som kommer bli din närmsta chef. Ditt uppdrag Vi på Smarteyes söker nu en driven personlighet som vill ha ansvar för, utveckla och leda det dagliga arbetet som butikschef i vår butik i Sundsvall. Du kommer driva arbetet i butiken tillsammans med butikens medarbetare både genom att vara en del utav det dagliga arbetet i butiken, men också genom att bidra till dina BC kollegor i regionen på olika sätt. Vidare kommer du att ha det övergripande lönsamhetsansvaret samt ansvar för personal och arbetsmiljö. Ditt fokus är förutom det ovanstående även att aktivt utveckla butikens rutiner och arbetssätt samt ansvara för budgetering och rekrytering. Vad vi söker  Som person är du trygg i ditt ledarskap, älskar att jobba mot resultat och har såklart ett brinnande intresse för att bemöta våra kunder på bästa sätt och att de ska hitta rätt bland våra bågar i butiken. Du är bra på att prioritera och organisera samtidigt som du har lätt för att samarbeta och hitta nya strategier för att utveckla butiken, dig själv och dina kollegor. Sist men inte minst önskar vi att du har tidigare erfarenhet av ledarskap (gärna inom detaljhandeln), helst ett år. Om Smarteyes Engagerade och välmående medarbetare är Smarteyes viktigaste tillgång och vi arbetar aktivt för en arbetsmiljö och kultur där alla våra medarbetare trivs över tid. Smarteyes är en arbetsplats där delaktighet och samarbete har en betydande roll i det dagliga arbetet. Vi följer upp medarbetartrivsel och engagemang på veckobasis för att alltid veta hur vår organisation mår. Hur stolta och glada vi är över hur väl våra medarbetare trivs berättar vi gärna mer om! Smarteyes är en av Sveriges snabbast växande optikerkedjor som även finns i Danmark. Ända sedan starten 2007 har vi på Smarteyes haft en lite annorlunda syn på glasögon, vi ser dem nämligen som någonting mer än ett synhjälpmedel - vi ser dem även som en modeaccessoar. Genom effektiva inköp och god design erbjuder vi ett brett sortiment modeglasögon till attraktiva priser i våra 71 butiker i Sverige. Sedan 2022 ingår vi i Synoptik A/S samt EssilorLuxottica, och ser mycket framemot att fortsätta utveckla framtidens optik tillsammans! Läs mer om oss på www.smarteyes.se Start: Omgående Omfattning: 100% Ort: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidare (Provanställning om 6 månader tillämpas) Kontaktperson: Raymon Reinholdsson, [email protected] Sista ansökningsdag är 13/06/2024. Skicka in din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag vid rätt matchning!

23 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Butikschef

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Som Butikschef har du det yttersta ansvaret för den dagliga driften. Ansvaret innefattar personal, hygien, underhåll, beställningar, budget och resultat. Du ska utbilda och utveckla arbetsgruppen för att leverera; en bra kundservice, god hygien och uppnå butikens sälj & kostnadsmål. I den dagliga driften ingår ansvar för underhåll av samtliga maskiner och utrustning. Om dig: Vi söker dig som har en passion för ledarskap, att sälja och att möta kunden på bästa sätt. Med ett högt engagemang strävar du mot att nå butikens mål tillsammans med dina medarbetare och du är duktig på att skapa delaktighet och teamkänsla i gruppen. Du delar Yogiboosts värderingar och brinner för att se dina medarbetare växa, då du anser att det är lika viktigt att de presterar och utvecklas som att du gör det. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är van vid att ta egna initiativ. Du agerar snabbt på säljmöjligheter och följer löpande upp och analyserar verksamhetens resultat. Som person är du relationsskapande, social och vågar komma med egna förslag för att främja butikens utveckling. Vi ser att du har erfarenhet från att arbeta i butik- eller caféverksamhet samt att du har erfarenhet som ledare med direkt personalansvar, alternativt erfarenhet som vi bedömer likvärdig. Vi kommer att till stor del utgå från din personliga lämplighet för tjänsten och förväntar oss att du har viljan och förmågan till vidare utveckling inom Yogiboost.

23 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Butikschef - Campusbokhandeln i Örebro

Vi söker en butikschef till vår butik i Örebro! Som butikschef inom Campusbokhandeln leder du din butik och personalgrupp i syfte att möjliggöra ett klimatsmart och prisvärt alternativ för kurslitteratur och andra studieunderlättande redskap. Om rollen: Du kommer att vara en nyckelperson i vår organisation, med ansvar för att leda och utveckla butiken i Örebro. Du driver försäljning genom att tillsammans med dina medarbetare skapa förutsättningar för goda kundupplevelser och försäljningsresultat. I rollen ansvarar du för bemanningsplanering och schemaläggning samt för att rekrytera, coacha och utbilda din personal. Du planerar och driver butiksverksamheten på både lång och kort sikt i linje med Campusbokhandelns övergripande strategi och du samarbetar med närmaste chef och dina butikschefskollegor för att utveckla våra butikers gemensamma arbetssätt. Om oss: Campusbokhandeln är en marknadsledande bokhandelskedja med fokus på studenter och kurslitteratur. Vi strävar ständigt efter att bli ännu bättre och vår ambition är att vara Sveriges grönaste och skönaste bokhandel. Verksamheten präglas därför av hållbarhet, cirkulärt tänkande och en övertygelse om att arbetet ska vara både roligt och meningsfullt. Kvalifikationer Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet av ledande befattning. Erfarenhet av detaljhandeln, kunskaper i schemaläggning och kännedom av detaljhandelsavtalet är ett stort plus. Du kommunicerar väl på svenska och engelska i tal och skrift. Du har goda kunskaper inom MS Office och erfarenhet av butiksspecifika IT-system. Vi tror att du som söker tjänsten har en naturlig ledarskapsförmåga och att du drivs av att motivera och inspirera dina medarbetare. Du har ett starkt resultatfokus och genom ditt engagemang och goda planeringsförmåga lyckas du med att framgångsrikt organisera det dagliga arbetet i butiken. Du är en problemlösare och har ett positivt synsätt vilket gör att du alltid ser möjligheter. Tjänsten är placerad i Campusbokhandelns butik vid Örebro universitet och du kommer arbeta dagtid vardagar. Det är en tillsvidareanställning på heltid med start i mitten av augusti eller enligt överenskommelse. Campusbokhandeln har kollektivavtal och tillämpar alltid 6 månaders provanställning. Ansök genom att följa länken nedan. Vi kommer behöva ett CV och ett personligt brev som en del av din ansökan. Sista ansökningsdagen är den 23e juni 2024, intervjuer och rekrytering sker löpande.

22 maj 2024
Sista ansökan:
8 november 2024
Butikschef, Gbg

___________________________________________________________________________________________ Häng med på resan med Jollyroom – e-handeln som startade år 2010 och nu dominerar Nordens marknad som den största onlinebutiken för barn- och babyprodukter. Vi strävar efter att erbjuda inte bara produkter, utan en total livsstilsupplevelse, för föräldrar i Europa. Med över 2 miljoner nöjda kunder och ett sortiment som omfattar produkter för gravida, nyfödda och barn till 12 år, är vi inte bara en butik, vi är en destination för barnfamiljen. Vi brinner för att göra familjelivet enklare, roligare och mer inspirerande genom att erbjuda de bästa varumärkena och de senaste produkterna. Men vi nöjer oss inte där - vi är på en ständig resa mot att bli bäst i Europa. Vår nya bas, Campus Jollyroom strax utanför Göteborg, är en plats där innovation möter passion. Här huserar vårt stora, moderna kontor, toppmoderna lager på 55 000 kvm och ett showroom som tar kundupplevelsen till en ny nivå. Vi tror på att investera i våra 400 medarbetare, därför har vi även ett välutrustat stort personalgym på plats för att se till att vårt team är i toppform för att möta våra högt uppsatta mål. Men det slutar inte där. Med fysiska butiker i Stockholm och Oslo expanderar vi vårt grepp över den europeiska marknaden. Vi är inte bara med i spelet - vi är här för att vinna. Och du kan vara en del av det här vinnande laget. Vi letar ständigt efter talanger som delar vår passion och vår drivkraft att göra skillnad. Så om du är redo att vara en del av något stort, om du är hungrig efter utmaningar och redo att ta nästa steg i din karriär, då är Jollyroom platsen för dig. Är du vår nya Butikschef? Välkommen till Campus Jollyroom på Hisingen, där vårt 3000m2 Showroom & Outlet står redo att välkomna ännu en stjärna till teamet! Just nu söker vi en passionerad Butikschef som vill vara med och göra butiken till den ultimata destinationen för barnfamiljer i Göteborgsområdet! We work together, we are brave and we create value for the customer – är du med på matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen? Arbetsuppgifter I vårt koncept, ett kombinerat Showroom & Outlet, blir du en del av ett prestigelöst och sammansvetsat team. Med fokus på att leverera service i världsklass coachar du teamet och leder den dagliga driften. Förutom det operativa butiksarbetet innebär rollen bland annat kontakt med leverantörer och övriga avdelningar internt, sortimentsansvar, schemaläggning, budgetansvar samt säkerställande av utbildningar. Kvalifikationer Vi söker dig som tidigare har arbetat i butik samt i rollen som ledare. Du är resultatinriktad och drivs av att nå uppsatta mål. Vidare är du en fena på att hålla balansen mellan noggrannhet och effektivitet och för dig är det självklart att inget lämnas åt slumpen. Du är prestigelös och inte rädd för att hugga i och göra det som behövs för att arbetsdagen skall fungera på bästa sätt för teamet. Då en stor del av det dagliga arbetet innebär kontakt med kunder, leverantörer samt med övriga avdelningar internt ser vi att du har mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift. Meriterande - Kunskap i SAP - Kunskaper i annat affärs- betalnings- eller kassasystem - Tidigare erfarenhet av barn - och babyprodukter Fördelar med att jobba hos oss: - Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch - Bli en del av ett mycket härligt kompentent team! - Stora karriärmöjligheter, vi har i år tillsatt mer än 50 procent av alla tjänster internt - Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar - Kollektivavtal för alla anställda - Friskvårdsbidrag samt tillgång till ett fantastiskt och stort gym på kontoret - Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city Upplägg och kontakt - Start: Omgående - Omfattning: Heltid, 38,25 h/vecka enligt Detaljhandelsavtalet - Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning tillämpas. - Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111 - Arbetstider: Vardagar 09:30-18:15, lördagar 10:00-17:00 & söndagar 10:30-17:00. - Kontakt: Elin Svensson, via [email protected] Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll. Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

22 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Butikschef Levi's Store Sundsvall Birsta

Har du ett intresse for denim, mode och butiksdrift? Vi söker nu en engagerad butikschef till Levi's Store! Din uppgift som butikschef är att leda och coacha teamet i din egen butik och arbeta aktivt för att främja en kultur som präglas av laganda, samarbete och fokus på resultat. Som butikschef ser du till att dina medarbetare får nödvändig utbildning och träning i service, produktkunskap och försäljning. Du ansvarar för att butiken följer de centralt fastställda ramarna för produktexponering (i samarbete med Visual Merchandiser), utställning och marknadsföring. Du har erfarenhet och kunskap från servicebranchen, men din personlighet och ditt intresse för Levi’s och människor är minst lika viktigt. Vi söker dig som: - Vill leda och motivera din personal - Vill vara en bra förebild - Har ett intresse för butiksekonomi - Är engagerad och får en ”kick” av att ge förstklassig service - Har ett genuint intresse för jeans och mode - Gillar att jobba med människor och glädja andra - Trivs med att vara del utav ett ungt, dynamiskt och utåtriktat team Vi kan erbjuda: - Möjligheten att påverka och vidareutveckla Levi´s Store - En ung och inkluderande miljö - Bonusordning - Förmånlig personalrabatt i Varners butiker Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är varierande, dag-, kväll-, och helg. Är du den vi söker? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan idag. Vi ser fram emot att höra ifrån dig! Levi´s Store är butiken för alla som älskar Levi´s. Här hittar kunderna hela sortimentet till den amerikanska giganten under ett och samma tak. I alla våra butiker blir kunden bemött av personal med hög produktkompetens och god service. ​ ​Levi's Store drivs i Norden av Varner Brand Stores som är en del av modekoncernen Varner som består av flera profilerade kedjor; Dressmann, Cubus, Carlings, Bik Bok, Volt och Junkyard. Verksamheten omfattar för närvarande 6 nätbutiker och över 1200 fysiska butiker i Norge, Sverige, Finland och Island.​

22 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Butikschef (vikariat)

ERFAREN BUTIKSCHEF SÖKES TILL VIKARIAT 100% Då vår nuvarande butikschef snart går på mammaledighet söker vi nu en som vil leda teamat till fortsatta framgångar i ca 1 år framåt. Om tjänsten Du älskar att tävla som team och vet hur du får kul på jobbet. Flexibilitet en stor fördel. ONLY erbjuder dig en attraktiv arbetsmiljö med spännande utmaningar och gott om utrymme för egna idéer. Vi jobbar i ett och dynamiskt team med en platt organisation och en öppen kommunikation. Huvudsakliga arbetsområden Leda och motivera teamet. Upplärning och kontinuerlig utveckling av medarbetarna. Ansvar för den dagliga driften av butiken. Ansvar för försäljning, omsättning och inventering. Uppföljning av företagsekonomiska nyckeltal. Personalplanering och schemaläggning. Rekrytering av extrapersonal. Alla i butiken förekommande uppgifter. Samarbete med andra avdelningar i ett teamorienterat ONLY. Din profil För dig är kundens upplevelse av din butik och dina medarbetare högsta prioritet. Du brinner för service och kundmöten och vet att det gör stor skillnad på resultat. Som ledare är du kommunikativ, tydlig och lyhörd. Du brinner för ledarskapet! Din erfarenhet av personalledning gör att du kan coacha och leda dina medarbetare på ett tydligt sätt där du också kan delegera uppgifter. Det är en självklarhet att hålla deadlines och följa upp. Du har minst 2 års arbete inom detaljhandeln och en stor talang för försäljning. Du gillar att jobba affärsmässigt med fokus på kostnader och lönsamhet. Du jobbar strukturerad, självgående och har en god organisationsförmåga. Erfarenhet av personaladministration, försäljnings-administration och gärna ekonomiskt ansvar. Du har en naturlig nyfikenhet som tar dig framåt. Ditt underbara humör smittar gärna av sig till både kunder och medarbetare. Arbetstid/Varaktighet: Anställningen är ett vikariat som teckas på 1 år med möjlighet till förlängning. Arbetstiden är fördelat på dagtid, kvällstid och helg samt helgdagar. Startdatum: Enligt överenskommelse men gärna så snart som möjligt. Ansökningar: Vi tar inte emot ansökningar per post eller e-mail, endast via extern webbplats, se länk. Ansökningar som inkommer per post, mail eller i butik behandlas inte. Vi behandlar ansökningar löpande så inkom med din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma tillsättas innan sista datum. Det vore kul att ha dig i vårt team! OM ONLY Stores ONLY har idag 625 butiker i Europa med en målsättning om 1000 butiker. På den svenska marknad har vi en tydlig expansionsplan. ONLY Stores är en del av BESTSELLER Retail Europe som har funnits i mer än 25 år och vi driver konceptbutiker under följande varumärken: ONLY, ONLY & SONS OCH JDY. Vi har huvudkontor i Brande, där vi är 40 dedikerade kollegor som arbetar med drift av butiker. Vi driver BESTSELLER Retail Europe utifrån ledningsmässiga värden, som bygger på framgång till varje pris, närhet till våra kollegor och butiker och en okuvlig tro på att vi kan göra det ännu bättre imorgon. Vi arbetar i en mycket konkurrensmässig miljö, där våra insatser och vår inställning ger resultat direkt på bottenlinjen. Vi hyllar principen om frihet under ansvar, och vi älskar människor som tar nytt initiativ, och som gör skillnad. Vi tror att det är det sätt vi bäst utvecklar vår verksamhet och varandra på.

22 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Butikschef

Brinner du för service och att skapa goda kundrelationer? Då kanske Tele2 är rätt arbetsplats för dig! Vi söker nu en Butikschef till Tele2 i Norrköping. Vi arbetar nära våra kunder och ger service i en bransch som för många är en stor och viktig del av vardagen. Som butikschef på Tele2 ansvarar du för att leverera den absolut bästa servicen till våra kunder och samtidigt göra vardagen lite lättare. Som Butikschef har du det övergripande ansvaret för den dagliga driften av butiken. Du driver försäljning genom att inspirera och utveckla våra duktiga säljare så att de blir riktigt proffsiga i mötet med kund. Som person tror vi därför att du är en coachande och inspirerande ledare som har stor förmåga att arbeta strukturerat efter uppsatta mål. Du är duktig på försäljning och brinner för att se dina medarbetare utvecklas. Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll i en miljö där du har möjlighet att göra skillnad. Vi har en familjär stämning och med teamet i ryggen får du det bästa utgångsläget för att få butiken att prestera på topp. Vi drivs av intern utveckling och för den som har ambition och vilja ser vi detta som en start för en karriär på Tele2. Som Butikschef erbjuds du en gedigen introduktion samt vårt skräddarsydda ledarskapsprogram för att göra dig mer rustad inför att ta din butik till nya höjder! Vi söker dig som har: erfarenhet inom försäljning och detaljhandeln minst ett års erfarenhet av att leda, coacha och följa upp personal intresse av dagens teknik fullständig gymnasieutbildning och goda engelskkunskaper. Behärskar du fler språk är det givetvis en fördel. ÄR VI EN MATCH? Vi är en kreativ och nytänkande organisation där du har möjlighet att ta del av vår starka kultur och våra värderingar. Vi har också ett stort fokus på mångfald och inkludering som vi tror är vägen till framgång! Du kommer ha möjlighet att påverka din roll och det finns goda möjligheter till intern rörlighet. På det sättet bevarar vi den värdefulla kompetens vi behöver. Läs gärna mer om oss på www.tele2.com/career. Tycker du att det låter spännande? Tveka inte att söka redan idag! Intervjuer kommer att ske löpande. Eftersom vi eftersträvar en jämn könsfördelning ser vi gärna kvinnliga ansökningar. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Norrköping. Välkommen med din ansökan! Som ett steg i rekryteringsprocessen utför Tele2 en bakgrundskontroll på aktuella kandidater.

22 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Butikschef - Mölndal 38h/v

Jobbeskrivning Som Rituals nya Shop Manager ansvarar du för butikens kundupplevelse och försäljningsmål. Detta innebär bland annat att du: • Har ett nära samarbete med Area Manager för att driva butikens försäljning, uppsatta KPI:er och framgång i din butik. • Månadsvis utveckla planer baserade på produktivitetsmål. • Säkerställer optimal butiksadministration (HR och rekrytering, schemaläggning , kassakontroll och säkerhet), samt hantera butikens budget . • Hanterar produktsaldo och vardagliga butiksrutiner som att hålla ordning på lagret och se till att butiken är ren och fräsch. • Driver välmående och engagemang bland anställda genom regelbundna, personliga möten som skapar genuina relationer med butiksteamet. Du organiserar även butiksmöten för att fira framgångar och reflektera över punkter som kan utvecklas vidare. I gengäld vårdar vi din utveckling genom att kontinuerligt utbilda dig utefter din kunskapsnivå för att ta dina ledaregenskaper till nästa nivå. Du kommer vara omringad av dedikerade, positiva och serviceinriktade kollegor som verkligen jobbar med Heart & Soul. Kravspecifikation Som Shop Manager är du en inspirerande, stöttande och resultatinriktad ledare. Du förstår vikten av utmärkt kundservice och brinner för att stötta och driva andra att nå sin fulla potential. Utöver detta har du: • Minst 3 års relevant Shop Manager-erfarenhet inom detaljhandel eller kundservice. • Kunskaper inom ledarskap (t.ex. kommunikation och coachning samt utveckla andra). • Förmåga att vara lösningsorienterad och fatta beslut. • Samarbetsvillig, lyhörd och kommunikativ. • Goda system- och datakunskaper. • Flytande språkkunskaper i svenska och engelska. Ytterligare information Vi erbjuder en tjänst på heltid (38,25 tim/vecka). Startdatum: Omgående Vi strävar efter att bli det snabbast växande företaget inom well-being och bryr oss om dig lika mycket som vi bryr oss om miljön. Bli en del av vår resa och sök tjänsten idag, vi går igenom ansökningar och håller intervjuer löpande. Sista ansökningsdag är XX månad. Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till vårt rekryteringsteam [email protected]. Stort lycka till i vår rekryteringsprocess! I enlighet med GDPR accepterar Rituals endast ansökningar via vår karriärhemsida

22 maj 2024
Sista ansökan:
21 juni 2024