Stig in i en värld av färg och doft som fältsäljare för Spira Blommor i sommar! Spira Blommor är en ledande leverantör av högkvalitativa blommor till livsmedelsbutiker över hela landet och söker nu en driven säsongsmedarbete för jobb under sommaren i Arvika. Har du en annan huvudsaklig sysselsättning eller arbetar deltid finns möjlighet till att arbeta cirka 20% från v. 27 till v. 30. Urval kommer ske löpande så skicka in din ansökan redan idag! Om tjänsten Som fältsäljare kommer du att vara det glada ansiktet utåt och möter kunder och shoppare i butikerna. Du kommer att ha ansvaret för att sälja och leverera fantastiska blommor till kunder i butiken och se till att blomsteravdelningen skiner med kvalitet och effektivitet i alla dess delar. Dina dagar kommer att spenderas med att besöka olika butiker och vårda blomsteraffären, genom att ordna exponering, skyltning med priser och information, beställningar och ombesörjande av blommor. Vem är du? Vi söker dig som har lätt för att kommunicera och skapa goda relationer, alltid med ett leende på läpparna. Du har ett intresse för blommor och ett öga för detaljer. Att ha körkort och tillgång till egen bil är ett krav i denna tjänst. Om du har tidigare erfarenhet från livsmedelshandel, blomsterbranschen eller försäljning är det som att du redan känner doften av framgång i luften. Men även om du inte har den exakta erfarenheten är det din inställning och ditt engagemang som verkligen spelar roll. Vi letar efter någon som är redo att lära, växa och blomstra i denna spännande roll. Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se. Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.
Svenska Batterilagret AB söker medarbetare som Butikssäljare för vår butik i Västerås. Vi säljer och marknadsför batterier, laddare och tillbehör . Med affärsidén ”batterier från klocka till truck” har Batterilagret sedan starten, för mer än 20 år sedan vuxit snabbt. Vi har idag en rikstäckande verksamhet som erbjuder marknadens bredaste sortiment av batterier och batterirelaterade tillbehör. Kunskap, kvalité och konkurrensmässiga priser är ledstjärnor i vårt arbete. Ett nära samarbete med ledande tillverkare borgar för att vi kan stå för vad vi lovar. Vi ska alltid kan erbjuda de bästa och senaste lösningarna till rätt priser. Huvudkontor och centrallager ligger i Kungälv utanför Göteborg. Våra kunder är privatpersoner och industrikunder. Vi omsätter ca SEK 280 milj. och har höga tillväxtmål. Som butikssäljare på Svenska Batterilagret ansvarar du för att skapa långsiktiga affärer med våra kunder. Vi på Batterilagret ska alltid ge ett professionellt kundbemötande. Vi lever på att ge 100% service! Vi ser gärna att Du har erfarenhet av försäljning. Det är också meriterande men inget krav om du har erfarenhet om batterier och laddare. Produktkunskap får du från oss. Du är öppen och enkel person med ett intresse för att träffa och hjälpa kunder med tekniska lösningar.
Brinner du för att arbeta med människor och att ge service? Drivs du av försäljning och att arbeta mot uppsatta mål? Då är det kanske dig vi söker. Som säljare på KICKS är din huvuduppgift att genom personlig och professionell service ge varje besökare en lustfylld köpupplevelse. Dagligen driver du försäljning inom samtliga delar av sortimentet och tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att genomföra kampanjer och aktiviteter i enlighet med KICKS koncept. Vi söker dig som: Brinner för försäljning och trivs med att arbeta mot individuella mål Har en genuin servicekänsla och älskar att arbeta med människor Alltid har kunden i fokus och drivs av utmaningen att ge varje besökare personlig service Har stort intresse för våra produkter och viljan att utvecklas till skönhetsexpert Är engagerad, ansvarstagande, ser möjligheter och trivs med att arbeta i team Är du utbildad hudterapeut/makeupartist eller har erfarenhet från liknande tjänst inom detaljhandeln ser vi det som meriterande. Du får möjligheten att arbeta i en organisation med hög energinivå, tillsammans med kollegor med positiv och öppen attityd. Tjänsten är en tillsvidareanställning på: 3 timmar per vecka Tillträde: Augusti/September Är du den vi söker? Välkommen in med din ansökan redan idag. Vi intervjuar löpande. Sista ansökningsdag är 9 Juli 2025. Är du nyfiken på allt spännande som händer hos oss, ta en titt på vår Linkedin-sida här. KICKS är Nordens ledande skönhetsaktör och är en del av Matas Group A/S. KICKS erbjuder ett holistiskt skönhetskoncept med makeup, doft, hudvård och hårvård. Med professionella skönhetsexperter och en unik omnikanal-modell erbjuder KICKS personlig service, vägledning och inspiration. KICKS har ca 230 butiker i Sverige, Norge och Finland samt e-handel på varje marknad. Vårt syfte inom Matas Group är att vi ska skapa förutsättningar för "beautiful lives". För oss handlar "beautiful" om mycket mer än bara utseende; det omfattar välmående, glädje, frihet, identitet, personlig utveckling och gemenskap. Vi önskar bygga livslånga relationer med våra kunder och vill vara relevanta och till nytta varje dag. Result, Relations & you är värderingar som präglar vårt arbete och allt vi gör. KICKS anställer inte minderåriga, skulle du vara under 18 och har intresse av KICKS är du välkommen att söka praktik direkt via Butikschef. KICKS genomför bakgrundskontroll på slutkandidater. På KICKS tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund och livserfarenheter.
Ända sedan starten för mer än 100 år sedan har vi på Clas Ohlson haft en stark företagskultur som präglas av en vilja att göra kunden nöjd. Vi är lagspelare som bryr oss om varandra, våra kunder och resultatet av det vi gör, och vi har ett uttalat mål om att vara ledande inom hållbarhet. Om du delar vår ambition att hela tiden åstadkomma mer kan vi erbjuda dig fantastiska möjligheter att växa både personligen och professionellt. Vi tror på dig. Kom och väx med oss! Som säljare är din främsta uppgift att få kunden att trivas, känna sig välkommen och att se till de hittar rätt produkter och lösningar under sitt besök. Med engagemang, personligt ansvar och initiativkraft lyfter du tillsammans med dina kollegor upplevelsen av att handla på Clas Ohlson. På ett serviceinriktat sätt tar du aktivt kontakt och skapar kundmöten, svarar på frågor och berättar om våra produkter. I din roll ingår det också att arbeta i kassa och vara en del av varuflödet i form av bland annat påfyllning. Tjänsten är tillsvidareanställning som är belagd varannan helg med start from vecka 31- 2025. Clas Ohlson tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid tillsvidareanställning. För att uppnå detta arbetar du med att: Vara tillgänglig och kontakta kunder proaktivt samt alltid sträva efter att ge kundservice i världsklass Ha inställningen att göra varje kund nöjd, oavsett situation, men inom givna ramar Delta i samtliga arbetsuppgifter i butiken samt följa rutiner och arbetssätt Medverka till att utveckla kundmötet, butiksrutiner och arbetsuppgifter Hjälpa till i introduktionen och utbildningen för nya medarbetare och kollegor Vara delaktig i att butiksytor, bakomlager och kontor är städade och i god ordning Vem söker vi? Avklarad gymnasieutbildning, meriterande med utbildning inom Försäljnings- och serviceprogrammet (tidigare Handel- och administration) eller annan jämförbar utbildning Arbetslivserfarenhet inom serviceyrke och/eller någon av våra produktkategorier är meriterande Goda språkkunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift Du behöver ha fyllt 18 år för att arbeta hos oss Vi tror att du som söker denna tjänst brinner för mötet med kunder och drivs av att få arbeta med försäljning. Som person ser vi också att du har lätt för att ta initiativ och motiveras av att leverera resultat. För att trivas hos oss ser vi det som viktigt att du är en teamspelare som motiveras av att ha nära samarbete med dina kollegor i det dagliga arbetet. Vi tror också att du motiveras av att vara i en arbetsmiljö som är snabbrörlig där du förväntas vara flexibel och stresstålig. Välkommen hem Clas Ohlson erbjuder en inkluderande och uppmuntrande arbetsmiljö där alla förväntas ta initiativ och våga prova nya saker. Ditt driv och din lust att utveckla Clas Ohlson tillsammans med oss är det som får oss att ligga steget före. Vi tror på mångfald och att våra medarbetares olika bakgrunder, personligheter, erfarenheter och kompetenser är viktiga för vår framgång. Förutom möjligheten att växa med oss så erbjuder vi också marknadsmässig lön, personalrabatt, rörlig ersättning, friskvårdsbidrag och kollektivavtal. Hur det är att jobba hos oss? Klicka på följande länk och ta del av våra medarbetares berättelser. Bli en del av oss! Tillsammans med dig vill vi förenkla vardagen för alla våra kunder! Ansök redan idag - dock inte senare än 30/6! Rekryteringsprocessen är igång och vi genomför intervjuer och urval löpande. Som en del av vår rekryteringsprocess använder vi digital referenstagning på slutkandidaten. Om du har ytterligare frågor kopplat till tjänsten ber vi dig kontakta rekryterande chef [email protected]. Välkommen med din ansökan!
RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG! Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Läs mer på www.RecNet.se. Vi söker nu för vår kunds räkning butikssäljare till ett nystartat projekt. Kunden är ett av Sveriges ledande energi bolag, och jobbar med attraktiva lösningar för kunden och har nya innovativa sätt att nå ut med sina produkter. Företaget arbetar efter att ha de mest prisvärda produkterna på marknaden och arbetar hela tiden för att hitta nya sätt att göra sin produkt bättre. Vi söker nu säljare till ett nytt koncept med mindre butiker där personer kan komma in och jämföra sina elpriser för att byta leverantör. Företaget kommer att erbjuda attraktiva event och andra tillställningar som kommer att attrahera personer till butikerna. Du kommer att arbeta som säljare i butiken och kommer att prata med de personer som kommer in i butiken för att erbjuda dem en bättre lösning på sitt elabonnemang. Arbetet kommer att ske i en lugn avslappnad miljö med olika event så som artister, utställningar m.m. Du arbetar heltid med schemalagda tider måndag till söndag, 09:00 – 20:00. Lön 25 000 + Provision Mål lön 35 000 Vi söker dig med ett högt driv och som vill arbeta med en spännande produkt. Du ska gilla att utvecklas och drivas av att nå nya mål. Du ska ha erfarenhet av tidigare försäljning minst 6 månader. Rekryteringen sker löpande så vänta inte med din ansökan. Välkommen med din ansökan!
RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG! Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Läs mer på www.RecNet.se. Vi söker nu för vår kunds räkning butikssäljare till ett nystartat projekt. Kunden är ett av Sveriges ledande energi bolag, och jobbar med attraktiva lösningar för kunden och har nya innovativa sätt att nå ut med sina produkter. Företaget arbetar efter att ha de mest prisvärda produkterna på marknaden och arbetar hela tiden för att hitta nya sätt att göra sin produkt bättre. Vi söker nu säljare till ett nytt koncept med mindre butiker där personer kan komma in och jämföra sina elpriser för att byta leverantör. Företaget kommer att erbjuda attraktiva event och andra tillställningar som kommer att attrahera personer till butikerna. Du kommer att arbeta som säljare i butiken och kommer att prata med de personer som kommer in i butiken för att erbjuda dem en bättre lösning på sitt elabonnemang. Arbetet kommer att ske i en lugn avslappnad miljö med olika event så som artister, utställningar m.m. Du arbetar heltid med schemalagda tider måndag till söndag, 09:00 – 20:00. Lön 25 000 + Provision Mål lön 35 000 Vi söker dig med ett högt driv och som vill arbeta med en spännande produkt. Du ska gilla att utvecklas och drivas av att nå nya mål. Du ska ha erfarenhet av tidigare försäljning minst 6 månader. Rekryteringen sker löpande så vänta inte med din ansökan. Välkommen med din ansökan!
RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG! Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Läs mer på www.RecNet.se. Vi söker nu för vår kunds räkning butikssäljare till ett nystartat projekt. Kunden är ett av Sveriges ledande energi bolag, och jobbar med attraktiva lösningar för kunden och har nya innovativa sätt att nå ut med sina produkter. Företaget arbetar efter att ha de mest prisvärda produkterna på marknaden och arbetar hela tiden för att hitta nya sätt att göra sin produkt bättre. Vi söker nu säljare till ett nytt koncept med mindre butiker där personer kan komma in och jämföra sina elpriser för att byta leverantör. Företaget kommer att erbjuda attraktiva event och andra tillställningar som kommer att attrahera personer till butikerna. Du kommer att arbeta som säljare i butiken och kommer att prata med de personer som kommer in i butiken för att erbjuda dem en bättre lösning på sitt elabonnemang. Arbetet kommer att ske i en lugn avslappnad miljö med olika event så som artister, utställningar m.m. Du arbetar heltid med schemalagda tider måndag till söndag, 09:00 – 20:00. Lön 25 000 + Provision Mål lön 35 000 Vi söker dig med ett högt driv och som vill arbeta med en spännande produkt. Du ska gilla att utvecklas och drivas av att nå nya mål. Du ska ha erfarenhet av tidigare försäljning minst 6 månader. Rekryteringen sker löpande så vänta inte med din ansökan. Välkommen med din ansökan!
Söker du efter en ny utmaning där du får möjlighet att utvecklas och vara med och direkt påverka Ur&Penns fortsatta framgång? Vill du jobba i ett familjärt företag där vi har kul på jobbet och peppar varandra? Perfekt! Då kanske det här är början på din Ur&Penn resa! OM TJÄNSTEN Som medarbetare på Ur&Penn arbetar du med både service och hantverk. Du arbetar med försäljning av klockor och smycken, samt med enklare reparationer av klockor, som tex batteribyten och korta armlänkar. Vi har ett högt tempo med kunden i fokus! En stor del av arbetsuppgiften handlar om att driva den dagliga försäljningen genom kundservice och merförsäljning. Hos oss arbetar man även med: • Kassahantering (försäljning, byten, returer). • Håltagning/piercing i öron/näsa (utbildning i det får man när man börjar hos oss). • Skyltning, påfyllning av varor och byte av kampanjer. • Inventering. Tjänsten är ett vikariat på 6h/v under perioden 2025-06-19 - 2025-08-31. Placering: Femman, har du vägarna förbi butiken är du välkommen att lämna ditt CV fysiskt i butiken. OM DIG Vi tror att du är en energisk lagspelare med ett stort driv, och intresserar dig för mode och våra produkter. Vi tror att du beskriver dig själv som ansvarsfull, initiativtagande och tävlingsinriktad! Är du också serviceinriktad med ett “customer first” mindset, så skulle vi kunna passa bra ihop! Hos oss är intern utveckling viktigt och vi hoppas att du vill utvecklas och växa inom Ur&Penn! GRUNDLÄGGANDE KRAV • Flytande svenska i tal och skrift. MERITERANDE • Tidigare arbetslivserfarenhet inom detaljhandel. • En fullständig gymnasieutbildning. • Ytterligare språkkunskap utöver svenska. OM OSS Ur&Penn, med ca 120 butiker, är idag Skandinaviens ledande kedja inom klockor, smycken och modeaccessoarer! Ur&Penn är ett företag där samarbete står i fokus, och vi lever efter våra värdeord; glädje, tillit och vinnande attityd. Som medarbetare hos oss blir du en kugge i det vi kallar för vår utökade familj! Vi erbjuder en fartfylld vardag i en organisation som är i ständig rörelse. Vår vision är att vara förstahandsvalet för alla som vill smycka och uttrycka sin personlighet med kvalitativa och prisvärda accessoarer. VAD VI HAR ATT ERBJUDA • En stor möjlighet att klättra inom företaget och en stor möjlighet till personlig utveckling. • En positiv och familjär arbetsmiljö. • Personalrabatt på våra varumärke. PROCESSEN Processen består av ett första urval. Sedan följer en digital och fysisk intervju samt kontroll av belastningsregister. Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdag är 19/7 men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att höra från dig, vi ses på Ur&Penn!
Bli en nyckelspelare för framtidens hållbara arbetsmiljöer – Kinnarps Nyköping söker Säljare Vill du vara med och förändra en hel bransch? Marknaden skriker efter hållbara lösningar – och vi på Kinnarps tar ledningen. Nu söker vi dig som vill kombinera affärer med värderingar – och jobba med ett av marknadens mest respekterade erbjudanden. Hos oss får du chansen att göra verklig skillnad – för människor, organisationer och miljö. Om oss – Kinnarps i NyköpingKontorsfackhandlarna i Nyköping AB är ett privatägt bolag som verkar under det starka Kinnarps-varumärket. Vi täcker Nyköping, Oxelösund, Trosa och Gnesta – en expansiv region där efterfrågan på hållbara, genomtänkta arbetsmiljöer växer snabbt. På Gumsbacken i Nyköping har vi ett modernt showroom som vi delar med Gibon Nyköping. Kinnarps är Europas ledande helhetsleverantör av inredningslösningar för kontor, utbildning och vård. Sedan 1942 har vi kombinerat kvalitet, ergonomi och design med ett genuint miljötänk. All tillverkning sker i Sverige och vi verkar i över 40 länder. Vad erbjuder rollen?Det här är en säljroll med stor variation och mycket frihet. Du är med och driver vår affär lokalt, från första kundkontakt till färdig leverans. Du rapporterar till vår lokala VD och arbetar nära såväl kollegor som projektledare, inredare och leverantörer. Rollen innebär att: Du proaktivt säljer värdeskapande helhetslösningar inom arbetsplatsdesign – från ergonomiska kontorsmiljöer till skolor och omsorgsmiljöer. Du identifierar behov, håller presentationer, tar fram lösningsförslag tillsammans med våra inredare och följer affären hela vägen i mål. Du bearbetar både befintliga och nya kunder, framför allt beslutsfattare inom offentlig och privat sektor. Du bidrar till att våra kunder skapar hållbara och inspirerande miljöer där människor trivs och presterar. Du arbetar i ett team med högt i tak, prestigelös kultur och en inkluderande anda. Vi erbjuder: Ett starkt och hållbart varumärke i ryggen. Ett erfaret, värderingsstyrt team i Nyköping. Möjlighet att kombinera affärer med kreativitet, samhällsnytta och långsiktiga relationer. Friskvårdsbidrag erbjuds efter avslutad provanställning. En sund balans mellan arbete och privatliv. Vem är du? Du är driven och affärsmässig – men också nyfiken, relationsskapande och passionerad kring hur människor arbetar och mår. Du kanske inte har sålt inredning tidigare, men du har ett öga för färg, form och funktion. Du kanske: Gillar smart design och inspireras av arkitektur och ergonomi. Följer trender inom kontor, hemarbete eller arbetsmiljö. Du känner troligen igen dig i detta: Du har erfarenhet av försäljning, gärna B2B, och trivs med att jobba långsiktigt med dina kunder. Du är strukturerad och målinriktad – du planerar, följer upp och är uthållig. Du är kommunikativ och trygg i att presentera idéer och lösningar i personliga möten, exempelvis i vårt showroom eller runt ett fikabord. Du är lösningsorienterad och har förmågan att förstå kundens behov – ofta innan de själva gör det. Meriterande: Erfarenhet av försäljning till offentlig sektor eller projektbaserad försäljning. Vana att jobba i CRM-system. Intresse för eller erfarenhet av inredningsprogram eller designverktyg. Du har: Goda kunskaper i svenska i tal och skrift. B-körkort. Varför välja Kinnarps? Till skillnad från många andra aktörer säljer vi inte bara möbler – vi skapar helhetslösningar som ger långsiktigt värde för våra kunder. Våra kunder ska uppleva ett ökat värde i sin verksamhet när de samarbetar med oss. Vår kunskap guidar dem till hållbara inköp och inkluderar ergonomi, ekonomi, arbetsmiljö och miljö. Vi är certifierade enligt ISO 9001 och 14001, vilket innebär att vi arbetar systematiskt med förbättringar – både internt och för våra kunder. Med svensk produktion, ett starkt hållbarhetsfokus och ett gediget helhetstänk hjälper vi våra kunder att bygga smarta, vackra och funktionella arbetsmiljöer. Du får jobba med något som betyder något – och du får växa tillsammans med oss. Ingen dag är den andra lik. Placeringsort:Nyköping, med kundmöten i närområdet. Körkort krävs. Anställningsform och förmåner: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning Arbetstid: Kontorstider, med viss flexibilitet Kollektivavtal: Ja Friskvårdsbidrag: Ja (efter provanställning) Vill du skapa framtidens arbetsmiljöer tillsammans med oss? Välkommen att höra av dig – vi intervjuvar löpande och ser fram emot att lära känna dig! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
NilsonGroup AB är en av Skandinaviens ledande skokoncerner med E-handel och butiker i Sverige och Norge. Genom våra butikskoncept DinSko och Skopunkten kan vi erbjuda något som passar för alla. Ett oslagbart utbud med låga priser för hela familjen. Vill du jobba med mode och skor är NilsonGroup det självklara valet - vi gör det enkelt, kul och inspirerande att handla skor! Arbetsbeskrivning Vi söker säljare med ett stort intresse för skor, mode och trender. Vi erbjuder dig ett varierande, kundinriktat och utmanande arbete. Du kommer att jobba i vår butik med försäljning av skor, exponering och lagerhantering. Vi har en modern och trevlig butiksmiljö. Arbetet innebär att du både gillar att jobba i team med dina kollegor såväl som självständigt. Med en vilja att lära sig och utvecklas kan vi erbjuda ett spännande och innehållsrikt arbete där varje dag inte är den andra lik. Din primära arbetsuppgift är framför allt att alltid ha kunden i fokus. Du kommer även att arbeta aktivt med merförsäljning, hålla dig uppdaterad om aktuella försäljningskampanjer och uppföljning av dessa, underhåll av butiksmiljö samt verka för och sträva mot 100% kundnöjdhet. Vem söker vi? Du har en pågående eller en genomförd gymnasieutbildning. Du har tidigare erfarenhet av försäljning i butik med hög servicegrad, du drivs av och trivs med att sälja och jobba efter uppsatta nyckeltal och mål. Du sätter alltid kunden i fokus och jobbar på ett serviceinriktat sätt. Vi söker dig som är positiv, lyhörd och stresstålig. Att vara engagerad, driven och ha vana av att ta egna initiativ är andra viktiga egenskaper som vi eftersöker hos dig. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och din roll som säljare. Du är social, öppen och arbetar både kundorienterat och försäljningsinriktat. Vi söker dig som har kassavana har erfarenhet av att ha arbetat i butik tidigare har pågående eller en genomförd gymnasieutbildning har fyllt 18 år när du tillträder tjänsten har god samarbetsförmåga Vi ser det som meriterande om du har exponeringskunskaper från tidigare arbete erfarenhet av att ha jobbat med mode/detaljhandel tidigare gått säljutbildning Information om tjänsten Befattning: Vi söker nu en säljare till Skopunkten i Skellefteå. Omfattning: 15 timmar/vecka, tillsvidareanställning. Tillträde: Snarats möjligt. Sista ansökningsdag är 2025-06-30. Rekrytering sker löpande under ansökningstiden. Därför kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att vi endast tar emot ansökningar via länk till vårt rekryteringssystem, ej via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer