Elgiganten Phonehouse Umeå Avion söker säljare
Elgiganten AB
Butikssäljare, fackhandel

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Har du lätt att prata med människor och behärskar samtidigt konsten att lyssna? Då kan du vara vår nästa stjärnsäljare! Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – var och en med ett hjärta för elektronik och en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. Din roll som säljare Den viktigaste uppgiften för dig som säljare är att hitta den perfekta lösningen för just din kund genom att lyssna aktivt, svara på frågor och vägleda kunden till bästa köp. Det handlar om att hjälpa kunden genom hela processen från första mötet till färdigt köp det tar såklart inte slut här, kanske behövs din support även efter köpet. Du kommer i rollen som säljare även arbeta med att fylla på varor och hålla butiken uppdaterad enligt koncept. Utveckling, utbildning och hålla din kompetens inom området teknik uppdaterad är något som kommer vara en naturlig del i ditt arbete.   Vem är du? Som säljare på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det!   Vi tror att du: • Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service • Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor • Brinner för försäljning och trivs att arbeta mot mål • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas • Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss. Vilka är vi? Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together.   På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas.   Utveckling hos oss Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera stort i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.   Elgiganten erbjuder: • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med inledande provanställning Omfattning: Deltid 75% arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-07-31 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

16 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Style expert till NK Eyewear & Optics 75%
Synsam Group Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

NK har nu öppnat dörrarna till sin nya exklusiva optikdestination – NK Eyewear & Optics, en plats där stil och optik möts på högsta nivå, belägen i ett av varuhusets mest attraktiva lägen. Vi söker dig som brinner för förstklassig service och vill vara med och skapa minnesvärda kundupplevelser genom att representera exklusiva designmärken och erbjuda en skräddarsydd upplevelse från första stund. Om rollen Som Style Expert är din huvudsakliga uppgift att guida kunder genom vårt noggrant utvalda sortiment av designbågar. Du anpassar dina rekommendationer utifrån kundens stil och behov och skapar en personlig shoppingupplevelse. Din förmåga att leverera service i toppklass gör att du bygger starka och långsiktiga kundrelationer, alltid med fokus på stil och kvalitet. Du kommer att ingå i ett engagerat team bestående av optiker, stilexperter och butikschef. Tillsammans kombinerar ni era kompetenser för att skapa en personlig och professionell upplevelse för varje kund. För dig som värderar service och kvalitet är detta en unik möjlighet att vara med och skapa något extraordinärt från grunden! Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ge skräddarsydd och stilren rådgivning kring glasögon, bågar och solglasögon. Hjälpa kunder att hitta den perfekta kombinationen av stil, funktion och komfort. Rekommendera lösningar som passar kundens unika behov och personliga stil. Fungera som expert på vårt sortiment av högkvalitativa glasögon och linser. Vi söker dig som: Är lyhörd, utåtriktad och älskar att ge personlig service. Att överträffa kundens förväntningar är en självklarhet för dig! Har genuint intresse för mode och design. Har erfarenhet av försäljning inom detaljhandeln, gärna inom mode eller premiumprodukter, eller gedigen erfarenhet från andra serviceyrken. Besitter ett estetiskt sinne och förmågan att vägleda kunder i deras stilval. Är bekväm med att kommunicera på både svenska och engelska, då vi har många internationella kunder. Det är meriterande om du har erfarenhet av optik, men detta är inget krav – vi erbjuder kontinuerlig utbildning. Vi erbjuder Här får du arbeta i en inspirerande arbetsmiljö med exklusiva produkter och möjlighet till personlig utveckling inom både stil och optik. Som en del av vårt team kommer du att spela en central roll i att forma kundupplevelsen och skapa en atmosfär av förstklassig service och stilrådgivning i världsklass. Du får en gedigen introduktion som kombinerar praktisk butiksträning med digitala kurser samt fortlöpande utbildning under anställningen. Tjänsten är på 75 tjänstgöringsgrad. Vi erbjuder även förmåner som friskvårdsbidrag, bonussystem och personalrabatt. Ansökan Låter detta som rätt roll för dig? Vill du vara med och skapa en exklusiv optikdestination? Skicka in din ansökan och bli en del av vårt passionerade team där mode och funktion möts. Hos oss på NK Eyewear&Optics värdesätts mångfald, och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Vår rekryteringsprocess inkluderar tester, intervjuer, referenstagning och bakgrundskontroll för slutkandidaten. Urval och intervjuer sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan! Var med och uppfyll människors drömmar - bli en del av NK. NK är ett av Sveriges mest anrika varuhus. I över 100 år har vi framgångsrikt och med finess uppfyllt våra kunders drömmar genom att leverera shoppingupplevelser i världsklass. I Stockholm erbjuder vi varje kund ett välutvecklat, exklusivt sortiment.

16 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Kjell & Company Eskilstuna söker säljare med servicekänsla och teknikint...
Kjell & Co Elektronik AB
Butikssäljare, fackhandel

Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta extra vid behov i vår butik i Eskilstuna. Den här tjänsten passar perfekt för dig som studerar men är flexibel även på vardagarna. Möjlighet till fler timmar finns runt sommar/jul samt för dig som har möjlighet att ta dig till någon av våra kompisbutiker i Västerås. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Kjell & Company

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
VI SÖKER EN SÄLJARE 25 H/V TILL ÅHLÉNS CITY I STOCKHOLM
Pilgrim Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

VILL DU BLI EN DEL AV VÅRT UNIKA SMYCKESUNIVERSUM? Pilgrim söker en ansvarsfull, serviceinriktad timanställd med intresse för mode och goda resultat i vår butik i Åhléns City för en tjänst på 25 timmar/vecka. Som timanställd ingår du i ett team av duktiga, modeintresserade säljare. Du måste vara serviceminded ut i fingerspetsarna eftersom vårt yttersta mål är att ge våra kunder en unik och fantastisk upplevelse när de besöker våra butiker. På Pilgrim jobbar vi tillsammans som ett stort team, så därför är det avgörande att du är en teamplayer som vill vara med i gemenskapen och bidra med gott humör och goda resultat. DINA HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER • Försäljning och kundservice • Ta hål i öronen • Se till att butiken är inbjudande och välkomnande OM DIG • Du är minst 18 år gammal • Du är en skicklig säljare och sätter alltid kunden i centrum för en unik upplevelse • Du är modeintresserad och följer med i trender • Du talar flytande svenska och engelska • Du är ansvarstagande, serviceinriktad och lojal • Du är glad, positiv och motiverande • Du är flexibel och kan behålla överblicken i stressade situationer TILLTRÄDE Anställningsstart: Enligt Ök Som timanställd krävs det att du är flexibel och kan arbeta alla dagar i veckan, men främst eftermiddagar, kvällar, helger och under utökade öppettider. SKICKA IN DIN ANSÖKAN Skicka in din ansökan och ditt CV inklusive foto till Retail Manager Mari Bergström på [email protected] och ange ” 25 Tim Stockholm” i ämnesraden. Vi håller intervjuer löpande och alla ansökningar behandlas konfidentiellt. VI SER FRAM EMOT ATT HÖRA AV DIG

16 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Fix My Phone Örebro
The Morad Group AB
Butikssäljare, fackhandel

På Fix My Phone hjälper vi över 300.000 kunder varje år med deras mobila enheter. Både med reparation och att förse med rätt tillbehör. Vi är Sveriges ledande reparationskedja och är ett riktigt tillväxtbolag med stora visioner! På senare tid har vi expanderat verksamheten till att sälja och köpa in begagnade mobiltelefoner också vilket kommer vara en stor del av arbetet framåt! Då har du hittat rätt plats! På Fix My Phone är du inte bara en butiksmedarbetare – du är en vardagshjälte för våra kunder. I en dynamisk marknad för mobila enheter är vi dedikerade till att erbjuda snabba och exakta reparationer samt försäljning av de senaste mobilerna och accessoarerna. Många väljer reparation för att vara både ekonomiskt smarta och miljövänliga. Om de inte väljer reparation, föredrar de ofta begagnade produkter. Vi reparerar i stort sett alla modeller, vilket gör varje arbetsdag unik och stimulerande! I takt med vår expansion och den snabbt växande marknaden letar vi efter nya stjärnor som vill dyka in i teknikens fascinerande värld och växa tillsammans med oss. Vi söker dig med ett starkt intresse för försäljning och teknik, och en passion för personlig och professionell utveckling. Du trivs med att vara aktiv och ta tillvara på möjligheter. Hos oss får du en stimulerande arbetsmiljö och en roll med mycket ansvar. Vi erbjuder utbildning inom yrket som mobilreparatör, vilket ger dig kunskaper för att reparera alla typer av enheter. Dessutom får du regelbunden coaching och försäljningsutbildning för att nå dina mål. På Fix My Phone är utveckling och framåtanda vårt kännetecken. Vi strävar ständigt efter att utveckla både oss själva och våra medarbetare för att närma oss vårt bästa "JAG". Att göra bättre idag än vad du gjorde igår är vår levnadsregel. För de som visar framfötterna och vill växa med vår expansion erbjuder vi utvecklande roller. Känner du igen dig? Skicka in din ansökan direkt. Urval och intervjuer pågår löpande, och vi ser fram emot att få ta del av din ansökan! Jobbtyp: Heltid, Deltid, Visstid, Fast Lön: 20 000,00kr - 50 000,00kr per månad Annan ersättning utöver fast timlön. Resultatbonus Ob-tillägg Bonus

16 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Butikssäljare till Synsam Falkenberg 80%
Synsam Group Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra!  För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass  Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Du kommer att få möjlighet att skicka med en kort videopresentation i ansökan, det är frivilligt men ett bra sätt att ta chansen att presentera sig! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!

16 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Kjell & Company Värnamo söker säljare med servicekänsla och teknikintresse!
Kjell & Co Elektronik AB
Butikssäljare, fackhandel

Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta ungefär 6 timmar i veckan i vår butik i Värnamo. Den här tjänsten passar perfekt för dig som studerar eller har en annan flexibel sysselsättning vid sidan av, men förutsätter att du även kan jobba vardagar vid behov. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Kjell & Company

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
Butiksäljare med avdelningsansvar
Sportboden i Boden AB
Butikssäljare, fackhandel

Vill du bli vår nya stjärna? Vi söker dig som trivs i ett högt tempo, har stort eget driv och gillar ansvar. Vi på Team Sportia Boden är ett gäng som har kul på jobbet och trivs tillsammans. Vi jobbar hårt för våra kunder och för varandra. Hos oss är ingen dag den andra lik, vi strävar hela tiden efter att utvecklas och det finns stor möjlighet att sätta sin personliga prägel på sortiment och butiken i stort. Om du tycker att det här låter som något för dig så söker vi nu två personer, en skoansvarig och en klädansvarig. Ordningssinne, positiv energi, intresse för människor och vilja att ta stort eget ansvar är viktiga egenskaper. Förmåga och intresse för att jobba med sociala medier är ett plus då det ingår i båda tjänsterna. Tjänsten som skoansvarig har en omfattning på cirka 75-90% med tillträde omgående och den som konfektionsansvarig är på cirka 90-100% med tillträde början på augusti.

16 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Store Manager till Frölunda
Telenor Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Letar du efter en arbetsplats för framtiden?    Stores i Telenor är en av våra viktigaste säljkanaler som utgör cirka 40 % av all försäljning. Uppdraget för en Store Manager är att tillsammans med kollegorna skapa en välfungerande butik. För att trivas i denna roll brinner du för ledarskap och försäljning som däri innefattar totalansvar inom Stores på en lokal marknad. Om du brinner för att bli Telenors lokala hub för både konsumenter och företagare samt älskar försäljning, människor och ledarskap - då är detta rollen för dig!     Vad gör en Store Manager?   * Du har fullt ansvar för butiken, vilket innebär all försäljning, rekrytering, medarbetarutveckling samt att samtliga kampanjer och nya produkter förs ut på bästa sätt     * Eget försäljningsansvar samtidigt som du leder och säkerställer att medarbetarna i butiken når sina och butikens mål    * Du blir en av våra primära Telenor ambassadörer mot såväl konsument som företagskunder     * Du utvecklar och bygger teamet lokalt i nära samarbete med Learning Lab    * Du ansvarar tillsammans med dina kollegor för att rutiner och kvalitet följs i enlighet med policys, vad gäller exempelvis inventering, lagerhållning och säkerhet     * Du utvecklar och skapar kontakter med kollegor inom Stores samtidigt som du säkerställer en gruppdynamik inom din butik som är framgångsrik    * Du ansvarar även för schemaläggning, kostnadsmål, drift och kundklagomål i butiken.      Är du vår nya Store Manager?     Vi söker dig som fullkomligt brinner för ledarskap och försäljning. Du stimuleras av att coacha andra och bidrar gärna med din erfarenhet till dina kollegor. Du är duktig på att hantera olika typer av personligheter och du är en teamspelare av rang. Vidare är du en god organisatör med en problemlösningsförmåga och inställning att allt är möjligt. Vi ser att du har ett genuint intresse när det gäller försäljning och tillväxt såväl mot konsument som mot företag. För att trivas med jobbet måste du tycka om att vara nära medarbetarna, bidra med egen försäljning och även vilja vara en del av bemanningen i butiken. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande bransch sedan tidigare samt om du haft en ledande position.       Våra löften till dig    Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar.       Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum.      Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående.      Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här.       Sök till oss idag            Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag.       Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning på heltid       Frågor? Kontakta Caroline Olsson på [email protected] (...

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Rusta Nordby söker säljare med ansvar för varumottagning!
Retail Staffing Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi behöver en ny säljare! Brinner du för detaljhandel? Drivs du av de utmaningar som finns i ett varuhus? Då är det dig vi behöver till vårt team. Till vårt varuhus i Nordby söker vi nu en säljare med ansvar för vår varumottagning. Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid (30 t/v) med inledande provanställning på sex månader och start 1 september. Det vore jättekul om du vill vara med och utveckla Rusta tillsammans med oss!   Din roll  I rollen som säljare med ansvar för varumottagningen ingår man i varuhusets ledningsgrupp tillsammans med varuhuschef och ställföreträdande varuhuschef. Du ansvarar för samtliga arbetsmoment och rutiner som innefattar varumottagning, påfyll och varuflöde. Du kommer leda och delegera arbetsuppgifter till medarbetare. I övrigt kommer du vara delaktig i allt övrigt varuhusarbete. Arbetet i ett Rusta-varuhus är fartfyllt, varierat och roligt. Ingen dag är den andra lik! Du kommer att arbeta med och ta ansvar för olika typer av uppgifter varje dag.   Ditt ansvar som säljare: • att alltid sätta kund- och försäljningsfokus som första prioritet och att bidra till att uppnå och överträffa varuhusets försäljnings- och lönsamhetsmål • att arbeta effektivt med kassaarbete, varuhusexponering, prissättning, lagerhantering och påfyllnad (inkl. inventeringar) • att hålla ordning och reda Din profil Framförallt är du en person som trivs med ett högt tempo och som vill utvecklas i din roll som säljare hos oss på Rusta. Du gillar att skapa ordning och reda och har ett strukturerat arbetssätt. Du har lätt för att ta till dig och förmedla information och har ett coachande förhållningssätt till dina kollegor.   Våra värderingar Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. Värderingarna stärks genom att alla medarbetare har varit med i arbetet med att identifiera och forma dem. De ska fungera som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som kompass och vägledning i det dagliga arbetet. Med hjälp av dessa ska Rusta klara sin fortsatta expansion och tillväxt utan att tappa sitt ursprung, fokus eller flexibilitet.   Sätt igång och ansök! Låter det här som en tjänst för dig? Sök redan i dag, ansökningarna behandlas löpande. I samband med denna rekrytering samarbetar Rusta med Retail Staffing. För att uppfylla kraven i GDPR samt kunna hålla en god kommunikation med våra sökande tar vi emot ansökningar digitalt via annonsen, inte via e-post.   Vi använder oss av ett personlighetstest som en del av urvalsprocessen. Testet mäter egenskaper som är viktiga för arbetet, och ser till att alla sökande bedöms på samma sätt. Testet tar ca 15 min att fylla i och är en förutsättning för att gå vidare i urvalsprocessen. Går du vidare i rekryteringen så använder oss av digital referenstagning som slutsteg. Som en del av rekryteringsprocessen för tjänsten Säljare genomför vi en bakgrundskontroll på alla externa rekryteringar innan anställning kan bli aktuell. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller    Välkommen att registrera CV och personligt brev! Rusta är detaljhandelskedjan som erbjuder ett brett sortiment av hem- och fritidsprodukter till överraskande låga priser. Vi vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för många människor att köpa produkter av god kvalitet till bästa pris. Det första varuhuset öppnades 1986 i Gävle och idag har Rusta över 200 varuhus i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Rusta arbetar långsiktigt med att öka medvetenheten kring socialt- och miljömässigt ansvarstagande, för att säkerställa en hög kvalitet på våra produkter och samtidigt medverka till ett mer hållbart samhälle.

13 juni 2025
Sista ansökan:
27 juni 2025