Säljledare - Skidor och cyklar
Xxl Sport & Vildmark AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL Gävle i Valbo köpstad! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar – Verkstad - Lager och logistik - Kassa. På cykel- och skidavdelningen säljer vi alla produkter och utrustningar för cyklar och skidor, vi erbjuder även flera tjänster som till exempel smörjning av skidor och montering av extrautrustning till cyklar. Som säljledare är du ansvarig för avdelningens drift och resultat. Du ska som ledare motivera, stödja och inspirera teamet så att de har bästa möjliga förutsättningar för att prestera sitt bästa. Tjänsten ingår i varuhusets ledningsgrupp och rapporterar till varuhuschefen. Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer att vara: Leda enligt XXL:s ledarskapsprinciper, vara ett föredöme för de anställda och följa XXL:s kultur och värderingar Uppföljning och utveckling av teamet Utbildning av nya anställda Sörja för att kampanjer genomförs enligt plan Delegera arbetsuppgifter och ansvar till avdelningens anställda Följa upp och bidra aktivt med att ordna avdelningens arbetsmiljöarbete För att lyckas i tjänsten tror vi att du: Har ett intresse för sport och/eller friluftsliv, och för produkterna vi säljer Motiveras av att skapa goda kundupplevelser i samarbete med ditt team Trivs med personalansvar Är beslutsam, du kan ta och genomföra beslut Har goda samarbetsförmåga Har en engagerande och tydlig ledarstil Är effektiv och lösningsorienterad, och kan snabbt anpassa dig till förändringar Är strukturerad och ordningsam Kvalifikationer: Relevant erfarenhet från liknande tjänst inom detaljhandel Goda resultat från försäljning och kundservice Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga löne- och bonusupplägg och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige (teamtailor.com)https://xxlsverige.teamtailor.com/ Är du den vi söker? Då ser vi fram emot din ansökan! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Skicka ansökan". När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Butikssäljare med ansvar för avdelningen trädgårdsväxter - Blomsterlande...
Retail Knowledge Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Blomsterlandet i Haninge söker en butikssäljare med goda trädgårdskunskaper för en tillsvidareanställning på 30 timmar per vecka med start omgående. Vi vill att du har ett genuint intresse av växter och trädgård och att du gärna delar med dig av din kunskap till våra kunder. Stämmer detta in på dig?Då kanske du är rätt person för att bli en del av vårt härliga team i Haninge.Vi vill att du har:Ett stort engagemang för kundmötet, vara positiv och ha lätt för att samarbeta med andra. Du är självgående men kan samtidigt leda andra, har en stark servicekänsla och trivs med att ta initiativ. Det är också viktigt att du är stresstålig, ordningsam, van att hantera flera uppgifter samtidigt och har god datorvana. Krav på erfarenhet: För att lyckas i denna roll ser vi att du har erfarenhet från liknande arbete och goda kunskaper om växter och trädgårdsskötsel. Det är särskilt meriterande om du har en utbildning som trädgårdsmästare. Krav på erfarenhet: För att lyckas i denna roll ser vi att du har erfarenhet från liknande arbete och goda kunskaper om växter och trädgårdsskötsel. Det är särskilt meriterande om du har en utbildning som trädgårdsmästare. Arbetsuppgifter: Varumottagning Varuexponering Varuplock Växtskötsel Beställningsansvar Försäljning, kundmöte och rådgivning. Tunga lyft förekommer i arbetet Om jobbetOrt: HaningeTillträde: SnarastAnställningsgrad: 30h/v tillsvidareanställningArbetstiderna varierar, man ska kunna jobba tidiga mornar och sena kvällar samtvar tredje helg (rullande schema) Vi ser fram emot att få ta del av din ansökan!

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Store Manager Malmö
Skofabriken Kavat AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi söker nu en drivande Store Manager till vår fina butik i centrala Malmö. Inspo Vi älskar kvalité. Vi älskar design. Och vi älskar hur våra skor åldras med tiden. Kavat grundades 1945 av Ragnar Karlsson och våra ledord är ”Walk Carefully On Mother Nature”. Vi tror att dagens hållbara mode handlar om kläder och skor som förblir relevant och som kan bäras år efter år. Skor som är värda att vårda och att vara stolt över. Hur känner du? Teamet i Malmö är ett glatt och härligt gäng och som gillar varandras sällskap. Vi jobbar hårt för att kunna ge den bästa servicen till våra kunder och brinner för att ge det lilla extra. Vi har ett nära samarbete med våra andra butiker runt om i Sverige men också med vårt huvudkontor i Kumla. Det innebär att du får fler härliga kollegor att utbyta kunskap med! Vi är nu på en otroligt spännande resa och söker nu en Store Manager till vår fina butik på Södra Förstadsgatan i Malmö. Om rollen I rollen som vår Store Manager har du ett övergripande ansvar över butiken där du kommer att ha en stor frihet att påverka och bidra till Kavats framgång och utveckling. Du har frihet under ansvar och arbetar produktivt utifrån gällande målsättningar, KPI:er, strategier och andra riktlinjer som gäller för Kavats butiker. Så om du är en strukturerad och utåtriktad person, som har en passion för service och alltid vill ge det lilla extra, då är det dig vi behöver! I rollen ingår att se till att butiken öppnar och stänger enligt kommunicerade öppettider. personalansvar för butiksanställda. schemaplanering efter öppettider och inom fastställda ramar för personalkostnader i samråd med ekonomifunktionen. att hålla butiken i ordning och fronta nyheter och säsongsprodukter. löpande säljcoachning och utbildning av personal. att säkerställa en bra kundupplevelse genom hög service och kunskap om material, produkterna och Kavats värderingar. att vara en god och glad ambassadör och representera Kavat på ett föredömligt sätt. hantering av skovård, skotvätt och enklare reparationer i linje med Kavats cirkulära affärsidéer. att genomföra och projektleda kundevent och andra marknadsaktiviteter för butiken. kassahantering efter av bolaget fastställda rutiner och att avstämning sker enligt fastställda krav. att i mån av tid jobba med lättare kundtjänstärenden. att vara del av företagets e-handelslogistik med plock, pack och leverans. inventering av varulager enligt instruktion från ekonomiansvarig. allmänna förekommande arbetsuppgifter i en skoaffär. Vem är du? Du har en gymnasial utbildning i grunden och kompletterat med någon form av säljutbildning eller ledarskapsutbildning. Med minst två års erfarenhet av butiksarbete eller annan form av service är du redan van vid att möta kunder och leverera service i världsklass. Om du dessutom har erfarenhet av att arbeta med affärssystem och CRM-verktyg är ett stort plus i kanten! Du är en stjärna i Office-paketet, och Excel är din trogna följeslagare. Att uttrycka dig på både svenska och engelska, i både tal och skrift, är en självklarhet för dig och självklart har du B-körkort. Som person är du driven, kreativ och social. Du trivs med att ta initiativ, skapa nya kundrelationer och se till att varje affär går i mål. Du är strukturerad och lyhörd, och din förmåga att samarbeta gör dig till en uppskattad kollega. Flexibilitet är din superkraft, och med ditt skarpa öga för att marknadsföra och presentera produkter skapar du både inspiration och säljresultat. Bli en del av Kavat-familjen! Som du säkert förstår är vi ett företag som siktar högt och ser mångfald och olikheter som en självklar tillgång. Vi vet också att fantastiska kandidater ibland struntar i att ansöka om de inte lever upp till alla våra önskemål och kvalifikationer – och så vill vi såklart inte ha det! Så även om du bara kan vissa delar, men inte alla, ser vi gärna att du skickar in en ansökan ändå. Vi vill tillsätta tjänsten omgående så tveka inte att ansöka redan idag om du vill vara med på vår roliga resa! Omfattning 100% Tillträde: Enligt överenskommelse

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Florist till bemanningspool - Stockholm
Retail Knowledge Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi söker en flexibel och engagerad florist till vår bemanningspool i Stockholm! Är du utbildad florist, brinner för kundservice och tycker om att ingen dag är den andra lik? Då kan det vara dig vi letar efter! I rollen som florist hos oss kommer du att vara en viktig del i vår bemanningspool. Du arbetar ambulerande i någon av vår kunds butiker i Stockholm och utför arbetsuppgifter som bukettbindning, gravdekoraktioner men även varuplock, försäljning, kundservice och att sitta i kassan. Du drivs av att möta människor och ser det som en rolig utmaning att hjälpa våra kunder att hitta det som de efterfrågar. Som en del av vår bemanningspool blir du både en ambassadör för oss och för de butiker du arbetar i. Flexibilitet är en nyckel för att trivas i rollen – du tycker att varierande arbetsuppgifter är utvecklande och har inga problem att hoppa in med kort varsel. Vad vi söker hos dig Vi tror att du är en positiv och serviceinriktad person som har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra. Du trivs med ett högt tempo och ser varje kundmöte som en möjlighet att överträffa förväntningar. För att lyckas i rollen är du: Ansvarsfull och självgående. Kommunikativ och har en naturlig förmåga att samarbeta. Flexibel och anpassningsbar till olika arbetsmiljöer. Säljdriven och trivs i en roll där kundservice står i fokus. Flytande i svenska, både i tal och skrift. Förutsättningar för att bli en del av vår bemanningspool För att kunna arbeta som florist i vår bemanningspool behöver du uppfylla följande: Du har en annan huvudsaklig sysselsättning, som studier eller deltidsarbete, i minst ett år framåt. Du har en floristutbildning Du är strukturerad. Du kan arbeta butikstider, vilket innebär dag, kväll och helg. Du har möjlighet att arbeta minst två vardagar i veckan. Du är flexibel och kan hoppa in med kort varsel. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en spännande och varierande roll där ingen dag är den andra lik. Hos oss får du möjlighet att utveckla dina färdigheter som florist, möta nya människor och bli en del av ett engagerat team. Du får arbeta i en kreativ och fartfylld miljö med arbetsuppgifter som både utmanar och utvecklar dig. Om du är en ansvarsfull och säljdriven florist som älskar att möta människor och leverera fantastisk service, vill vi gärna höra från dig. Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt fantastiska team!

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Dollarstore Gällivare söker Butiksmedarbetare på heltid
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, fackhandel

Sugen på att vara med och demokratisera shoppingglädjen för alla våra kunder? Hos oss på Dollarstore kommer du att vara ansiktet utåt – både när våra kunder kommer in i butiken och när de lämnar den. Din uppgift är att se till att de får en positiv upplevelse, från första "hej" till sista "tack och hej då". Om du har erfarenhet av att jobba i kassa är det ett plus, men viktigast är att du gillar att möta människor och ge bra service.Tillsammans med din butikschef ser du till att butiken alltid ser tipptopp ut, är välfylld och inbjudande. Det betyder att du ibland behöver beställa nya varor och alltid hålla ett öga på att allt ser bra ut.Vi jobbar tätt tillsammans i vårt team och hjälps åt med allt som behöver göras. Ibland behöver man rycka in där det behövs och vara beredd på att arbetsuppgifterna kan variera från dag till dag. Hos oss på Dollarstore tycker vi att det ska vara kul att handla lågpris! Om du håller med och vill vara en del av vårt glada gäng, då kan det här vara rätt plats för dig Varför Dollarstore: Som en del av Dollarstores team får du möjlighet att arbeta i en spännande och dynamisk arbetsmiljö där du dagligen får möjlighet att påverka och bidra till vår fortsatta framgång. Vi erbjuder också möjligheter till personlig och professionell utveckling samt förmåner och belöningar för ditt engagemang och din prestation. Är detta rätt utmaning för dig?Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Vi värdesätter mångfald och välkomnar alla sökande.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök. Du blir anställd direkt av DollarStore som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till DollarStore och en rolig resa! Om oss:Dollarstore är en av Sveriges ledande lågprisaktörer och strävar ständigt efter att erbjuda våra kunder glädje, gemenskap och fantastiska priser. Med över 130 butiker i både Sverige och Danmark och över 2000 engagerade medarbetare fortsätter vi att växa och utvecklas. Sedan augusti 2023 är vi en del av finska Tokmanni Group, och tillsammans är vi en av de ledande lågprisaktörerna i Norden.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Butiksäljare deltid!
Clevry Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Om företaget Konradssons Kakel är en av Sveriges största leverantörer av kakel och klinker. Utmärkande för Konradssons är känslan för kvalitet och service, samt dess breda och djupa sortiment. På Konradssons arbetar vi i en företagskultur av högt medarbetarengagemang, i en platt organisation. Vi som jobbar här har ett genuint intresse av kakel och klinker, inredning, service och kvalitet. På Konradssons i Bromma har vi ett brett sortiment och en av Stockholms fräschaste bad- och kakelutställningar samt en proffsbutik för våra hantverkskunder. Vi är ett härligt arbetslag som drivs av att ge bästa service till våra kunder. Du kan läsa mer om demhär! Din roll Konradssons Kakel söker nu en butiksäljare på deltidtill sitt team i Bromma. I din roll kommer du att erbjuda högkvalitativ kundservice och fungera som experten inom kakel och klinker, från att bistå med färgval till materialrekommendationer. Konradssons Kakel fungerar även som återförsäljare för ledande leverantörer inom badrumsutrustning och badrumsinredning. Det ingår även att hjälpa kunder över telefon och mejl samt via inbokade möten för rådgivning. I det dagliga arbetet hjälps ni åt att se till att det är snyggt i butiken. Huvudsakliga arbetsuppgifter Bidra med god kundservice Sköta den dagliga verksamheten Ge råd om klinker, kakel och badrumsinredning Din profil Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat i butik alternativt med kundkontakt. Du behöver även ha god datavana och det är meriterande om du har arbetat i Navision. För denna roll behöver du vara flytande i svenska i tal och skrift.Som person är du anpassningsbar, serviceinriktad och lösningsorienterad. Detta är en roll på 60% där du kommer att arbeta följande dagar och tider: Dagar: Jämna veckor: onsdag, torsdag och fredag Ojämna veckor: onsdag, torsdag, fredag ochlördag Arbetstider: Vardagar: 09:45-18:15 Lördagar: 09:45-16:15 Du kommer att vara konsult via oss på Clevry men arbeta på plats på Konradssons Kakel i Bromma. Uppdraget startar omgående och är inledningsvis till årsskiftetmed arbete under sommaren. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar Konradssons Kakelmed konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på[email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedInClevry Sweden

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Blomsterlandet i Linköping söker säsongsmedarbetare
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, fackhandel

Brinner du för försäljning, service och trädgård? Då söker vi dig som ser varje kundmöte som en möjlighet att sprida växtglädje! Om tjänstenVarje kundmöte är en möjlighet att sprida växtglädje. Det är därför vi engagerar oss i alla våra kunder – stora som små. Vi är generösa med inspiration, service, tips och råd, för vi vill att våra kunder ska lyckas. Kunder som lyckas kommer tillbaka! Vi tror att du som söker denna tjänst brinner för mötet med kunder, drivs av att få arbeta med försäljning och har ett starkt växtintresse. Som säljare är din främsta uppgift att få kunden att trivas, känna sig välkommen och att se till att kunden får tips och råd till sitt växtinköp. Som person ser vi också att du har lätt för att ta initiativ och motiveras av att leverera resultat. Arbetsuppgifterna kommer att bestå av Växtskötsel och kundservice Varumottagning, varuexponering & varuplock Kassaarbete Andra förekommande butikssysslor Vi vill att du ska:Med engagemang, personligt ansvar och initiativkraft arbetar du som säljare i alla avdelningar där du är en teamspelare som motiveras av att ha nära samarbete med dina kollegor i det dagliga arbetet. Krav på erfarenhet:För att klara av tjänsten så ser vi gärna att du har tidigare erfarenheter från butiksarbete, meriterande om det är inom växtbranschen. För tjänsten behöver du även kunna arbeta helger och kvällar. Om jobbetOrt: LinköpingTjänstgöringsgrad: Tjänsten är på 20 h i veckan med chanser till att ta extra pass. Anställningen startar enligt överenskommelse och pågår fram till vecka 35. Är du intresserad?Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt Varmt välkommen med din ansökan! Blomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 64 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt. Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Deltidssäljare Reservdelar Motonet Örebro
Motonet AB
Butikssäljare, fackhandel

Brinner du för försäljning, struktur och kundservice? Vill du vara med på en spännande resa och utveckla Motonet i Örebro? Då är detta jobbet för dig! Vi söker nu en säljare med fokus på deltid med fokuspå automotive/reservdelar. Vad söker vi i dig? Vi söker dig som besitter tidigare erfarenhet av verkstad, reservdelar, kassaarbete och butiksarbete. Som person är du: Högst motiverad att alltid leverera god service med ett leende Trivs med att arbeta både självständigt och i team Drivs av att nå uppsatta mål Noggrann Rollen som säljare Ge utomordentlig kundservice Varupåfyllnad i varuhuset Hålla varuhuset representabelt för kunder Kassa- och försäljningsarbete Tillhandahållande av olika tjänster till kunder Säkerställa smidigt varuflöde från lager till kund Packa upp och lagerföra inkommande leveranser Har goda datorkunskaper På Motonet arbetar vi som ett lag, vilket innebär att dina arbetsuppgifter kan variera för att vi ska kunna erbjuda den bästa kundupplevelsen. Rollen som säljare med fokus på automotive Förutom ovan kriterier söker vi dig som har kunskap om, tidigare erfarenhet eller ett intresse för reservdelar till bilar, motorcyklar och andra fordon. I rollen som automotive säljare ansvarar du också för vår snabbservicestation. Arbetet som reservdelsförsäljare är ett varierat arbete med kundservice och försäljning där du får utveckla dina kunskaper inom bland annat bilindustrin. Varför ska du välja Motonet? Motonet är ett starkt och välmående bolag som drivs av den familjeägda och nästan 60 år gamla koncernen Broman Group. Det betyder att du kan vara trygg hos oss. Motonet är kollektivavtalsanslutna genom Svensk Handel. Kompensation och förmåner utgår som minst enligt branschstandard såsom: Friskvårdsbidrag Tjänstepension Månatlig bonus En möjlighet att få vara med på Motonets uppbyggnation i Sverige Rekryteringsprocessen Låter detta intressant? Sista ansökningsdagen är den 28 februari och vi kommer att hantera ansökningarna efter att sista ansökningsdatum har passerat. Du kommer att bli kontaktad oavsett om du går vidare i processen eller inte.Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta rekryterande chef Jimmy Bergman, [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vill du veta mer om Motonet? Klicka dig in på våra karriärsidor: Jobba på Motonet - Motonet Sverige

29 januari 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Butikssäljare
Gina Tricot AB
Butikssäljare, fackhandel

ARBETA PÅ GINA TRICOT Nu söker vi en entusiastisk och engagerad person som vill vara en del av vårt Gina Tricot-team. Om du älskar mode och brinner för att skapa en bra kundupplevelse kan du vara precis den person vi letar efter! OM ROLLEN Som butikssäljare på Gina Tricot kommer du att spela en viktig roll i att skapa en positiv atmosfär för våra kunder. I dina arbetsuppgifter ingår det att tillsammans med ditt team ständigt driva försäljningen och att se till att vi alltid levererar en bra upplevelse för våra kunder. VEM ÄR DU? Vi söker dig som är en utåtriktad, initiativrik och positiv person som brinner för mode och försäljning. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo där du alltid sätter kunden i fokus. Förutom det är du en teamplayer som är flexibel med arbetstider och kan arbeta under kvällar, helger och intensiva perioder som jul. Kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av detaljhandeln eller sälj Passion för mode och trender Goda kommunikationsfärdigheter Flexibel gällande arbetstider VAD ERBJUDER VI? När du börjar din karriär hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och försäljningsteknik – du blir också en del av ett stort community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats där gemenskapen är stark och där du verkligen får känna dig som en del av laget. Tjänsten är ett vikariatpå 24h/v. Vi tillämpar provanställning. Är du rätt person för utmaningen? Intervjuer och tillsättning sker löpande.

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Butikssäljare/slangmontör, Borlänge
Hydroscand AB
Butikssäljare, fackhandel

Är du en teknisk problemlösare som vill utmanas i ditt arbete? Vill du arbeta med försäljning på ett växande familjeföretag och är redo att ge våra kunder förstklassig service? Då kan du vara den vi söker som vår nya butikssäljare/slangmontör i Borlänge! Arbetsuppgifter Som butikssäljare/slangmontör jobbar du med personlig försäljning över disk. Ditt jobb blir att på ett professionellt och ödmjukt sätt finna den bästa lösningen för varje enskild kund. Andra dagliga arbetsuppgifter är hantering av inkommande förfrågningar, materialanskaffning och orderhantering. Utöver detta ingår arbetsuppgifter som inventering, monterings- och produktionsarbete. Vi erbjuder En rolig och varierande arbetsmiljö med en familjär känsla där vi hjälps åt. Vi på Hydroscand värnar om våra medarbetare och erbjuder både interna och externa utbildningar. Som ny medarbetare på Hydroscand får du alltid en tydlig introduktionsplan och blir tilldelad en mentor, allt för att säkerställa att du får en så bra upplärning som möjligt. Hos oss får du ett arbete med mycket kundkontakt och goda utvecklingsmöjligheter, på ett svenskt familjeföretag som är verksamt i 20 länder globalt. Din profil Du bör ha ett tekniskt intresse och gärna tidigare erfarenhet av försäljning. Utbildning eller arbetserfarenhet inom fordons-, pneumatik- eller hydraulikteknik är ett plus, men inget krav. Det är viktigt att du har ett stort engagemang, är lösningsfokuserad, flexibel och har en känsla för god service. B-körkort är ett krav. Dessutom vill vi att du har en god social kompetens samt en förmåga att skapa och vårda goda relationer till både kunder och medarbetare. Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Är du intresserad? För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Petra Sundqvist Fredriksson (platschef) på telefon: 0243-810 91 Sista ansökningsdag är den 10 februari 2025 men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Ansökning sker via vår karriärsida (ansökning via e-post undanbedes). Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag. För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025