Nu söker vi en Driftledare!
Arena Personal Sverige AB
Fastighetsskötare

Nu söker vi en Driftledare till vår kund inom fastighetsbranschen! I rollen kommer du ansvara för följande: • Ansvara för distriktets energisystem och styrning av datoriserade värme- och ventilationsanläggningar • Ansvara för analys och uppföljning av energiprestanda och OVK • Vara delaktig som distriktets representant i framtagande av mål för energi- och övrig mediaförbrukning • Bistå som expertstöd i ärenden om bristande inomhuskomfort • Stötta områdeschefer och förvaltningskoordinatorer inom teknikområdet • Ansvara för framtagande av budgetförslag för distriktets räkning inom teknikområdet • Ansvara för genomförandet av beslutade åtgärder, antingen i egen regi eller genom projektbeställning • Representera distriktet som mottagande instans i ny- och ombyggnadsproduktionsprojekt gällande driftstekniska frågor • Ansvara för arbetsmiljöfrågor vid planering av projekt och ibland samordning av arbetsmiljöfrågor i samband med genomförandet • I övrigt delta i förekommande eller nya uppgifter inom distriktet. Om dig Vi söker dig som har KY-utbildning inom energi alternativt motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt. Du har dokumenterat goda kunskaper om energisystem, styr och regler, VVS, mätmetoder och el samt flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi lägger stor vikt vid ditt engagemang och din drivkraft. Som person söker vi dig som är självgående med driv och struktur som har lätt för att samarbeta med andra. Du levererar med kvalitet och är noggrann och professionell i ditt arbetssätt. Övrig information:  * Arbetsplats: distrikt Järva. * Uppdragstid: Konsultuppdraget startar i juni/juli - april 2026. * Arbetstider:  Måndag-fredag 08-17.00 * Körkort är ett krav * Har du elbehörighet BB2, är certifierad som energiexpert och/eller behörighet som OVK besiktningsman är det meriterande.

13 juni 2025
Sista ansökan:
30 november 2025
Regionchef, var med och led och utveckla med fokus på kund

För kunds räkning söker vi en duktig ledare med högt driv som vill ta vår affär och relation till kund till nästa steg. Du utgår från Göteborg men jobbar med en region över västra Sverige. Om tjänsten Vill du ta ett helhetsansvar för verksamhet och personal i en region där din insats gör verklig skillnad? Vi söker en drivande och närvarande Regionchef som brinner för ledarskap, affärsutveckling och långsiktiga kundrelationer. Centralt i din tjänst ligger ledarskapet och förmågan att med ett närvarande ledarskap entusiasmera dina kollegor. Du är duktig på att bygga långsiktiga relationer, både internt och externt, och kan identifiera kundens behov. Till det blir du en nyckelperson i regionens tillväxtresa med fullt ansvar för att leda arbetet mot ökad lönsamhet, effektivitet och kundnöjdhet. Ditt uppdrag Som Regionchef ansvarar du för att: Leda, inspirera och utveckla medarbetare i din region. Säkerställa och öka lönsamhet i befintliga affärer. Identifiera och driva nya arbetssätt och förändringsinitiativ. Utveckla och förvalta långsiktiga kundrelationer. Arbeta aktivt med merförsäljning och tjänsteutveckling. Skapa struktur och förutsättningar för en effektiv och hållbar verksamhet. Du är en relationsskapande ledare med starkt affärsfokus och ett tydligt coachande ledarskap. Genom ditt engagemang och din närvaro bygger du en kultur präglad av ansvar, delaktighet och resultat. Din profil Vi söker dig som har: Minst 10 års relevant arbetslivserfarenhet, gärna från en tekniskt inriktad verksamhet. Dokumenterad erfarenhet av att leda större team (minst 5 år). Genomfört förändrings- och effektiviseringsarbete med goda resultat. Vana av tjänsteförsäljning och kundvård. Förmåga att hantera komplexa personalfrågor med trygghet och integritet. Mycket god svenska och god engelska i både tal och skrift. Eftergymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet. Teknisk förståelse är en förutsättning för att lyckas i rollen men det är ditt ledarskap, din affärsmässighet och förmåga att skapa engagemang som kommer att vara avgörande. Ansökan Tycker du att detta låter intressant? Skicka in din ansökan i form av CV och personligt brev genom att klicka på knappen ”Ansök här”. På grund av GDPR kan vi tyvärr inte ta emot ansökningar via mejl. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är 2025-07-05. Vill du veta mer, kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Albert L. Barnéus, [email protected] alt. 070 236 36 99 eller Linus Elghorn, [email protected] alt. 076 762 46 86. Vi ser fram emot din ansökan!

11 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Contract Manager inom Fastighetsdrift i Linköping
CBRE GWS Sweden AB
Fastighetsskötare

Är du en trygg ledare som brinner för att utveckla både människor och verksamhet? Vill du vara en del av ett företag där kvalitet, innovation och arbetsglädje står i centrum? Då kan detta vara din nästa utmaning! På CBRE arbetar vi för att skapa välfungerande arbetsplatser genom att leverera service och underhåll i världsklass. Vi är stolta över att vara ett värderingsstyrt företag där våra ledord RISE - Respect, Integrity, Service och Excellence - genomsyrar allt vi gör. Hos oss får du möjlighet att växa i en inkluderande miljö där vi värdesätter mångfald, samarbete och balans i livet. Om rollen Som Contract Manager kommer du att tillhöra Business Unit Tech (tidigare H2M), där cirka 200 medarbetare arbetar med teknisk fastighetsdrift och förvaltning. Genom kunskap, kreativitet och samarbete skapar vi bättre förutsättningar för klokare fastighetsdrift, där helheten står i fokus. Du har ett helhetsansvar för ett eller flera uppdrag. Du leder teamet mot gemensamma mål, säkerställer att vi levererar enligt avtal och identifierar nya affärsmöjligheter. Rollen innebär både strategiskt och operativt ansvar, med fokus på: * Affärsplanering och kundrelationer * Arbetsledning och personalansvar * Projektledning och entreprenadstyrning * Ekonomisk uppföljning och förbättringsarbete Du rapporterar till Area General Manager och blir en nyckelperson i vår fortsatta utveckling. Vem är du? Vi söker dig som är en engagerad och kommunikativ ledare med ett genuint intresse för människor och fastigheter. Du har: * Eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning, teknik eller motsvarande erfarenhet * Minst fem års erfarenhet av arbetsledning, gärna inom fastighetssektorn * God kännedom om LOU och erfarenhet av entreprenader * Förmåga att arbeta affärsmässigt med budget och fastighetsekonomi * Erfarenhet av kvalitetsledningssystem (t.ex. ISO) Det är meriterande om du har drivit egna projekt eller förändringsarbete inom branschen. Vi tror att du är: * En trygg och coachande ledare som skapar engagemang i teamet * Lösningsorienterad och strukturerad med ett starkt kundfokus * En lagspelare som trivs med att samarbeta och dela kunskap * Nyfiken och utvecklingsdriven - du ser möjligheter där andra ser hinder Vad erbjuder vi? Hos oss får du en varierad och utvecklande roll i ett företag som satsar på sina medarbetare. Vi erbjuder: * Individuell kompetensutveckling och karriärmöjligheter * Tjänstepension, friskvårdsbidrag och tillgång till vår förmånsportal via Benify * En inkluderande arbetsmiljö där vi värdesätter balans mellan arbete och privatliv * Möjlighet att påverka och bidra till en mer hållbar fastighetsförvaltning Tjänsten är på heltid och tillsvidare med inledande provanställning. Vill du veta mer? Kontakta rekryterande chef Jonas Ventzén på CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag med över 130 000 medarbetare globalt. Vi hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster att skapa värde genom innovativa och hållbara lösningar. Inom affärsområdet Global Workplace Solutions (GWS) levererar vi integrerade tjänster inom fastighetsservice, projekt och rådgivning.

10 juni 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Regionchef, var med och led och utveckla med fokus på kund

Vi söker en duktig ledare med högt driv som vill ta vår affär och relation till kund till nästa steg. Du utgår från Göteborg men jobbar med en region över västra Sverige. Om tjänsten Vill du ta ett helhetsansvar för verksamhet och personal i en region där din insats gör verklig skillnad? Vi söker en drivande och närvarande Regionchef som brinner för ledarskap, affärsutveckling och långsiktiga kundrelationer. Centralt i din tjänst ligger ledarskapet och förmågan att med ett närvarande ledarskap entusiasmera dina kollegor. Du är duktig på att bygga långsiktiga relationer, både internt och externt, och kan identifiera kundens behov. Till det blir du en nyckelperson i regionens tillväxtresa med fullt ansvar för att leda arbetet mot ökad lönsamhet, effektivitet och kundnöjdhet. Ditt uppdrag Som Regionchef ansvarar du för att: Leda, inspirera och utveckla medarbetare i din region. Säkerställa och öka lönsamhet i befintliga affärer. Identifiera och driva nya arbetssätt och förändringsinitiativ. Utveckla och förvalta långsiktiga kundrelationer. Arbeta aktivt med merförsäljning och tjänsteutveckling. Skapa struktur och förutsättningar för en effektiv och hållbar verksamhet. Du är en relationsskapande ledare med starkt affärsfokus och ett tydligt coachande ledarskap. Genom ditt engagemang och din närvaro bygger du en kultur präglad av ansvar, delaktighet och resultat. Din profil Vi söker dig som har: Minst 10 års relevant arbetslivserfarenhet, gärna från en tekniskt inriktad verksamhet. Dokumenterad erfarenhet av att leda större team (minst 5 år). Genomfört förändrings- och effektiviseringsarbete med goda resultat. Vana av tjänsteförsäljning och kundvård. Förmåga att hantera komplexa personalfrågor med trygghet och integritet. Mycket god svenska och god engelska i både tal och skrift. Eftergymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet. Teknisk förståelse är en förutsättning för att lyckas i rollen men det är ditt ledarskap, din affärsmässighet och förmåga att skapa engagemang som kommer att vara avgörande. Ansökan Tycker du att detta låter intressant? Skicka in din ansökan i form av CV och personligt brev genom att klicka på knappen ”Ansök här”. På grund av GDPR kan vi tyvärr inte ta emot ansökningar via mejl. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är 2025-07-05. Vill du veta mer, kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Albert L. Barnéus, [email protected] alt. 070 236 36 99 eller Linus Elghorn, [email protected] alt. 076 762 46 86. Vi ser fram emot din ansökan!

5 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Nu söker vi en Driftledare!
Arena Personal Sverige AB
Fastighetsskötare

Nu söker vi en Driftledare som är redo för ett uppdrag i Järva. Vi söker dig som har KY-utbildning inom energi alternativt motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt. Du har dokumenterat goda kunskaper om energisystem, styr och regler, VVS, mätmetoder och el samt flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Körkort är ett krav. Vi lägger stor vikt vid ditt engagemang och drivkrafter. Som person söker vi dig som är självgående med driv och struktur som har lätt för att samarbeta med andra. Du levererar med kvalitet och är noggrann och professionell i ditt arbetssätt. I rollen kommer du ansvara för följande: • Ansvara för distriktets energisystem och styrning av datoriserade värme- och ventilationsanläggningar • Ansvara för analys och uppföljning av energiprestanda, OVK samt genomförda åtgärder • Vara delaktig som distriktets representant i framtagande av mål för energi- och övrig mediaförbrukning • Bistå som expertstöd i ärenden om bristande inomhuskomfort • Stötta områdeschefer och förvaltningskoordinatorer inom teknikområdet • Ansvara för framtagande av budgetförslag för distriktets räkning inom teknikområdet • Ansvara för genomförandet av beslutade åtgärder, antingen i egen regi eller genom projektbeställning • Representera distriktet som mottagande instans i ny- och ombyggnadsproduktionsprojekt gällande driftstekniska frågor • Ansvara för arbetsmiljöfrågor vid planering av projekt och ibland samordning av arbetsmiljöfrågor i samband med genomförandet • I övrigt delta i förekommande eller nya uppgifter inom distriktet. Övrig information:  * Uppdragstid: Konsultuppdraget startar i juni/juli - april 2026. * Arbetstider:  Måndag-fredag 08-17.00 * Körkort är ett krav * Har du elbehörighet BB2, är certifierad som energiexpert och/eller behörighet som OVK besiktningsman är det meriterande.

5 juni 2025
Sista ansökan:
22 november 2025
Driftchef till Gävle
Coor Service Management AB
Fastighetsskötare

Är du en nyfiken och engagerad ledare med en stark servicekänsla och gott administrativt sinne som brinner för att utveckla teamet och verksamheten i nära samarbete med dina kollegor? Då är den här rollen som driftchef inom Coor något för dig! Vilka är vi? Du erbjuds möjlighet att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med hög ambitionsnivå och servicekänsla med kunden i fokus. Vi har en prestigelös och utvecklingsinriktad kultur där man som ledare har ett stort eget ansvar. Tillsammans med kunniga kollegor och chefer ställer vi upp och hjälper varandra att nå framgång. Om uppdragetCoor har fått det viktiga uppdraget att ansvara för fastighetsdriften vid flera sjukhus och skolor i Gästrikland och Hälsingland. Vi söker dig som vill använda din kompetens och ditt engagemang för att skapa trygga, fungerande miljöer för patienter, elever och personal. Hos oss blir du en del av ett team som värdesätter service, samarbete och viljan att hela tiden utvecklas tillsammans. Vad innebär rollen? Genom ett kundfokuserat, affärsmässigt och kvalitetsmässigt sätt blir din uppgift att utveckla, planera och leda verksamhetens arbete mot uppsatta mål. Rollen innebär således ett helhetsansvar för personal, leverans, kund och ekonomi i en omväxlande vardag. Exempel på ansvar och arbetsuppgifter: - Personalansvar och utveckling av medarbetare. - Leda, koordinera och utveckla den operativa serviceleveransen för att säkerställa en professionell och tillfredsställande leverans gentemot kund. - Upprätta och utveckla en förtroendegivande och affärsmässig dialog med kund samt löpande uppföljning inom ramen för leveransen. - Förbättrings- och utvecklingsarbete, både internt och mot kund. - Koordinering, styrning och samarbete med andra grupper inom Coor såväl som med underleverantörer. - Upprätta mål samt löpande följa upp dessa. - Ekonomi- och bokslutsarbete. Vad söker vi hos dig? Som person är du stresstålig, serviceinriktad och ansvarstagande med högt säkerhetstänk. Du är en social och utåtriktad person som trivs i en miljö där du möter nya människor och har ett öppet och prestigelöst förhållningssätt gentemot både kollegor och kunder. Du är flexibel och uppskattar den variation som arbetet ger. Du är en strukturerad och metodisk administratör som arbetar noggrant och effektivt. Som ledare är du omtänksam och en god lyssnare, vilket bidrar till ett positivt arbetsklimat och starka relationer inom teamet. Du tar ansvar för att säkerställa att våra processer och rutiner följs, samtidigt som du bidrar till att skapa en trygg och trivsam arbetsmiljö. Om du älskar att ge bästa möjliga service och har en naturlig förmåga att leda och inspirera andra, då är detta rätt roll för dig! Vi ser att du har: - Tidigare erfarenhet som ledare inom fastighetsbranschen - Relevant utbildning inom fastighetsteknik, fastighetsskötsel och/eller motsvarande praktisk erfarenhet - Goda kunskaper inom företagsekonomi, arbetsrätt och ledarskap med erfarenhet av bokslut och resultatuppföljning - Behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift - Är en van systemanvändare med goda kunskaper i Officepaketet - Körkort B är ett krav Vi erbjuder trygga och säkra arbetsvillkor - En varm och välkomnade arbetskultur - Introduktion till alla nyanställda för att ge dig en bra start i arbetet - Friskvård för att gynna en balans i livet - Förmåner som avtalspension, försäkringar och föräldralön. - Möjlighet att utvecklas inom ett stort och växande företag - Löpande kompetensutveckling med utbildningar och kurser Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidareanställning - Sysselsättningsgrad: Heltid 100% - Arbetstid: Måndag - fredag 07:00-16:00 - Startdatum: Enligt överenskommelse - Provanställning: 6 månader Bakgrundskontroller utförs på all vår personal vid anställning och vi använder personlighetstester. Övrig information Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Välkommen med din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.

4 juni 2025
Sista ansökan:
30 november 2025
Fastighetsförvaltare i Morgongåva | Apotea
Apotea AB
Fastighetsskötare

Är du vår nya Fastighetsförvaltare i Morgongåva? På Apotea händer det mycket – och snabbt! Vi fortsätter att växa och nu söker vi en operativ fastighetsansvarig som vill vara med och utveckla vår arbetsmiljö på vårt logistikcenter i Morgongåva. Gillar du att ha koll på detaljerna samtidigt som du ser helheten? Då kanske det är dig vi letar efter! Vad innebär rollen? Som Fastighetsförvaltare ansvarar du för att våra lokaler uppfyller höga krav på inomhusmiljö, säkerhet och tillgänglighet – både i Morgongåva och på våra kontor i Stockholm. Du kommer att ha en nyckelroll i att skapa en trygg och välfungerande arbetsmiljö genom nära samarbete med driftchefer, fastighetsägare, leverantörer, skyddsorganisationen och kollegor inom Apotea. Placeringsort: Morgongåva Arbetsmodell: On-site, inget distansarbete Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara: Ta emot och hantera felanmälningar kopplade till fastighet, både inne och ute Arbeta förebyggande med inomhus- och utomhusmiljö för att säkerställa en trivsam och säker arbetsplats Samverka med Morgongåva Företagspark i frågor om underhåll och ombyggnationer Driva och utveckla vårt brandskyddsarbete tillsammans med chefer och skyddsombud Genomföra riskbedömningar och upprätta handlingsplaner Arbeta med dokumentation och kontinuitetsplanering Ansvara för avtal gällande larm, bevakning (Securitas) och andra leverantörer För att lyckas i rollen tror vi att du har du: Gymnasieutbildning i bagaget Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och god kunskap om fysisk arbetsmiljö Vana vid att leda och organisera projekt Erfarenhet av brandskydds- och säkerhetsarbete Som person är du självgående och strukturerad med ett stort säkerhetstänk. Du har lätt för att samarbeta, är lösningsorienterad och trivs i en roll där du får ta ansvar och fatta egna beslut – även när tempot är högt. Vad Apotea erbjuder dig På Apotea erbjuder vi en innovativ och digital arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta med de senaste teknologierna. Vi erbjuder goda möjligheter till karriärsutveckling och en rad förmåner, såsom friskvårdsbidrag och personalrabatter. Vårt starka engagemang för hållbarhet innebär att du som anställd hos oss är en del av ett företag som aktivt arbetar för att minska sin miljöpåverkan och främja socialt ansvar. Hållbarhetsarbetet bedrivs genom hela organisationen och fokuserar på tre övergripande områden: miljömässiga och sociala aspekter på arbetsplatsen och i vår värdekedja. Vi strävar efter en jämlik och inkluderande värld där alla ges samma möjligheter och bidrar till lösningar som gynnar både människor och miljön. Därför samarbetar vi med organisationer som fokuserar på människors välmående, hälsa och miljöskydd. Om Apotea Apotea.se är Sveriges största nätapotek. Vi har det största sortimentet, över 34 000 receptfria varor och över 20 000 receptbelagda läkemedel för människor och djur, och är Sveriges mest hållbara e-handel enligt Sustainable Brand Index 2021. Med snabba leveranser och rådgivning underlättar vi vardagen för våra kunder. Apotea omsatte under 2024 över 6 miljarder kronor och har cirka 1000 anställda. Vi finns i Stockholm, på Lidingö, i Varberg och i Morgongåva. För mer information, se apotea.se. Apotea är en inkluderande arbetsgivare som värdesätter mångfald. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter att skapa en arbetsmiljö där människor oavsett bakgrund, kön, ålder, religion eller funktionsvariation kan trivas och utvecklas. Följ oss på sociala medier för att hålla dig uppdaterad kring allt som händer på Apotea LinkedIn Instagram Vi hoppas du vill bli en del av oss Skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen till Apotea – där innovation möter omtanke och varje dag är en möjlighet att göra skillnad!

19 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Driftansvarig till Berry Superfos Mullsjö

Om Rollen Är du en driven tekniker som brinner för att säkerställa att verksamhetskritiska system fungerar optimalt? Då är detta rollen för dig! Vi söker en engagerad person som vill vara med och säkerställa att våra system för ventilation, uppvärmning, maskin- och verktygskyla, befuktning och tryckluft fungerar på topp. I denna roll kommer din vardag att präglas av en mix av operativa och strategiska delar. Du kommer att hantera både rutinmässiga uppgifter och akuta åtgärder, leda projekt och vara högst involverad i olika utvecklingsprojekt. Du har ett  team med två personer men inget personalansvar. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Underhållsplanering av centrala system och fastighet Projektledning vid modernisering av befintliga system eller installation av nya system Besiktning av utrustning och system samt rapportering för att uppfylla lag- och myndighetskrav Brandskydd (SBA) och elsäkerhetsansvar Samarbete med kollegor och leverantörer för att säkerställa att arbeten utförs enligt avtal och tidsplaner Ansvar för kostnader relaterade till centrala system och fastighet Din Profil Vi söker dig som har en gedigen förståelse och kunskap inom teknisk fastighetsdrift. En bakgrund inom el- och/eller VVS-installationer är meriterande för tjänsten, gärna från industrin. Du har en utmärkt förmåga att prioritera arbetsuppgifter och visar en hög grad av flexibilitet i ditt arbete. Du är en kommunikativ person som kan uttrycka dig väl både gentemot kollegor och leverantörer. Du uppskattar en omväxlande vardag där du får kombinera administrativa uppgifter med operativt arbete i verksamheten. Vi ser att du har ett stort eget driv och en passion för att utveckla, förändra och förbättra i din strävan efter att ta verksamheten till nästa nivå. Vi Erbjuder Vi har påbörjat en spännande resa och hoppas hitta dig som vill vara med på fortsättningen. Här får du stort ansvar och utrymme i en varierad vardag med både problemlösning och utveckling. Du blir en del av vårt engagerade team där dina insatser verkligen spelar roll. Tveka inte, sök redan idag! Vi hanterar urval löpande men ansök absolut senast den 7 april. I denna rekrytering samarbetar vi med Stella Rekrytering & Ledarskap. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Sören Holmlind 070-6702552 alternativt Frida Grandt, 072-14 83 817. Välkommen med din ansökan! Om Berry Superfos Berry Superfos Mullsjö AB designar, utvecklar och producerar förpackningslösningar i plast, främst till livsmedelsindustrin. Vår enhet ingår i Berry Global, en koncern med 300 anläggningar runt om i världen. I Mullsjö omsätter vi ca 850 Msek och här arbetar ca 210 medarbetare som tillsammans bedriver verksamhet under dygnets alla timmar, vardag som helg. Vi är marknadsledande inom vårt område och fokuserar b.la. på hållbarhet genom att alltmer erbjuda miljösmarta livsmedelsförpackningar.

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025