EKONOMIASSISTENT TILL TRANS-AUTO AB - SOMMARVIKARIAT

Studerar du ekonomi och letar efter ett sommarjobb där du kan få praktisera dina kunskaper? Trans-Auto söker en prestigelös och självständig ekonomistudent som vill arbeta under sommaren som Ekonomiassistent på deltid 50% under v. 28-31. Du kommer att arbeta på Trans-Autos kontor i Södertälje. Om företaget Trans-Auto AB säljer och renoverar drivlinekomponenter inom mobil och marin industri på den nordiska och baltiska marknaden. Vi representerar världsledande varumärken och med hjälp av bred teknisk expertis och en hög servicegrad kan vi erbjuda våra kunder ett komplett stöd under applikationens hela livslängd. Vårt huvudkontor ligger i Södertälje söder om Stockholm där vår anläggning även innefattar lager och verkstad. Vi har även ett försäljningskontor i Finland. Dina arbetsuppgifter I rollen som Ekonomiassistent kommer du att ansvara för följande arbetsuppgifter: • Registrering av leverantörsfakturor • In- och utbetalningar • Kontakt med kunder och leverantörer via mail och telefon • Support till övriga kollegor Din profil Vi söker dig som studerar ekonomi och är redo att praktisera dina teoretiska kunskaper. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är driven, lättlärd, ansvarsfull och framåt. I ditt arbetssätt är du noggrann, flexibel och van att arbeta självständigt. Då koncernspråket är engelska krävs mycket goda kommunikativa kunskaper i såväl svenska och engelska i tal och skrift. Framgångsfaktorer • Pågående universitets- eller högskoleutbildning inom ekonomi • Ansvarstagande, kommunikativ och självgående • Flytande i svenska och engelska i tal och skrift • Tidigare erfarenhet av ekonomisystemet Jeeves är ett plus men inte ett krav Om oss Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab). Ansökan START: V.28-31 OMFATTNING: Deltid, 50% PLACERING: Södertälje LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Sara Westin-James; 072-215 15 34 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-05-20 Detta är ett sommarvikariat där du kommer att vara anställd av oss på Resultat AB och uthyrd till Trans-Auto AB. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas snabbt. Har du frågor är du välkommen att kontakta Sara Westin-James; 072-215 15 34.

7 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Ekonomiassistent AP till internationellt bolag!

Vi på Newr söker just nu en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till ett stort internationellt företag!Om rollenI rollen som ekonomiassistent kommer du främst arbeta med hela processen avleverantörsreskontran. Du kommer att arbeta i stora flöden vilket förutsätter att du är en fena på att hantera många bollar i luften samtidigt. Anställningen påbörjas som en konsultanställning hos oss på Newr där du arbetar ute hos vår uppdragsgivare. Detta är sedanen möjlighet för dig som letar efter något långsiktigt, då det för rätt person finns det mycket goda chanser att uppdraget mynnar ut till en anställning hos kund! Du utgår från deras kontor norr om Stockholm, och arbetar kontorstider. Start planeras så snart som möjligt.Vi söker dig somSom person behöver du ha en god kommunikativ förmåga, ha en känsla för service och vara en teamplayer. Vidare ser vi att du har hög integritet, är trygg och organiserad i ditt arbete. Denna tjänst kräver även att du är bekväm med att arbeta i högt tempo och mot deadlines. Vi söker dig som har minst ett års erfarenhet från en liknande roll där du arbetat med leverantörsreskontra. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, exempelvis yrkesutbildning eller högskoleutbildning, men det är inget krav. Meriterande om du har erfarenhet från en större ekonomiavdelning med stora flöden.Låter detta som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan!Urval sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor gällande rollen är du varmt välkommen att höra av dig till oss på Newr - Anna Modin, [email protected].

7 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Ekonomiassistent Veho Bil Sverige AB-Smista

Om tjänsten: Veho Bil Sverige AB utökar nu Redovisningsgruppen och söker en ekonomiassistent som kommer ingå i teamet som består av fyra personer inklusive Redovisningschef. Du kommer att arbeta med: Du kommer att arbeta på vårt huvudkontor beläget i Smista där även andra funktioner är stationerade så som exempelvis HR, Lön och Marknad. Redovisningsgruppen har hand om all ekonomihantering i bolaget, även för våra andra anläggningar i Sverige. I dina arbetsuppgifter ingår bl a: - Kassaredovisning - Bankavstämning - Administration och hantering av kundfakturor - Administration och hantering av leverantörsfakturor - Löpande bokföring - Kontoavstämningar - Hantera utbetalningar och inbetalningar - Besvara kunder och medarbetare via telefon och mail - Skapa effektiva processer och rutiner inom redovisning - Andra vanligt förekommande administrativa uppgifter på en ekonomiavdelning Vem du är: Vi vill att du som söker denna tjänst har dokumenterad erfarenhet och relevant utbildning inom ekonomi. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och har förmågan, och intresse av, att hantera flera uppgifter samtidigt. I ditt arbete är du nyfiken och lösningsorienterad. Du har förmågan att se vad som behöver prioriteras och ser alltid till att göra ett bra jobb och leverera enligt tidsplan. För att lyckas i rollen krävs att du är flexibel, förändringsbenägen och har en stark vilja att lära dig nya saker. Då du kommer att vara en servicefunktion gentemot kunder, kollegor och samarbetspartners är det viktigt att du är serviceinriktad, social och positiv. Dessa egenskaper visar du också självklart gentemot dina kollegor på jobbet. Du bidrar med god stämning och prestigelöshet som genererar den speciella teamkänslan och yrkesstoltheten som finns hos oss inom Veho Bil. Du behärskar engelska i tal så väl som i skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av: Bilbranschen Exporthantering Momshantering SAP Basware Palette Kobra Vi erbjuder dig: Veho Bil erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete i ett flexibelt, ödmjukt team som kännetecknas av familjär stämning där vi alla hjälper varandra, accepterar varandras olikheter och har nära till skratt. Vi visar stort engagemang och mycket arbetsglädje och din kompetens kommer att göra skillnad. Om du är en person med ansvarstagande och egen drivkraft finns stora möjligheter till utveckling. Vi tycker det är viktigt att du trivs hos oss Vi har ett stort engagemang och mycket arbetsglädje och med din kompetens är vi övertygade om att vi tillsammans kommer att göra skillnad och lyckas. Förutom kompetensutveckling erbjuder vi andra förmåner, friskvårdsbidrag, avdelningsaktiviteter med mera. Vi har också ett samarbete med Great Place To Work där vi jobbar med olika aktiviteter och ett kontinuerligt förbättringsarbete för att bibehålla rankningen som en av Sveriges bästa arbetsplatser. Din ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning heltid som inleds med sex månaders provanställning. Kontakt från rekryteringsföretag undanbedes. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

7 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Ekonomiassistent

Om jobbet Vi på Vilos Group AB, agenturägare för flertalet släpvagnsmärken i Sverige söker vår nästa kollega! Om oss Vilos Group AB är ett etablerat bolag som varit aktivt sedan 1992. Vi är agenturägare av flertalet släpvagnsmärken på den svenska marknaden och jobbar främst B2B. Vi har idag ca etthundra etablerade kunder över hela Sverige, från Norr till Söder. Vår drivkraft är rätt släpvagnsprodukt för varje behov och vi försöker alltid vara det enkla och tillgängliga alternativet för varje kund. Bolaget har 9 anställda. Vi söker dig med intresse för ekonomi och redovisning. Du är lyhörd, social och noggrann. Vad du erbjuds Du erbjuds en stimulerande och nytänkande arbetsplats som alltid strävar efter bättre processer. Tillsammans med ekonomiansvarig hanterar ni företagets löpande redovisning och rapportering. Du blir en del av en växande verksamhet med framtidsutsikter. Företaget har under 2023 etablerat nytt centrallager med kontor på 1400kvm där din arbetsdag utgår ifrån, med alla bekvämligheter som nya lokaler erbjuder samt gym och bastu. Du kommer omringas av goda kollegor med gott om humor och positiv inställning till arbetets gång, med mångåriga erfarenheter av företaget. Din arbetsdag kommer inkludera ansvarsområde inom löpande redovisning i leverantör och kundreskontra, lönehantering och rapportering. Vad du kommer att jobba med Som anställd som ekonomiassistent jobbar du huvudsakligen med: Löpande arbete i kund samt leverantörsreskontra – kontering av leverantörsfakturor, hantera in samt utbetalningar, attest, påminnelse och inkassohantering Hantera kundtjänst berörande fakturafrågor Lönehantering och rapportering Avstämningar och skapa rapportunderlag Ha en övergripande servicefunktion gentemot organisationen, kunder och leverantörer. Vem vi söker Din personlighet (Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper) Ärlig, seriös och trovärdig Social och serviceminded Strukturerad och självgående Goda kommunikations- och initiativegenskaper Lösningsorienterad och en färdigställare Noggrann Har en vilja för att lära och redo att ta initiativ för att utvecklas inom tjänsten. Goda datakunskaper Din bakgrund och erfarenhet Gymnasial utbildning Tidigare erfarenhet av ekonomiarbete och/eller löpande redovisning Du har en vana av att hantera ERP, projektsystem, mejl, excel. Du pratar flytande svenska. Övrigt om tjänsten Placeringsort: Hallsberg Örebro Län Tjänsten erbjuds som en tillsvidareanställning med en omfattning om 50% med 6 månaders provanställning. Din arbetstid är flexibel men arbetstiden ska i första hand förläggas dagtid mellan kl 07.00 – 16.00. Även distansarbete kan förekomma. Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Du ansöker genom att ta personlig kontakt med CEO, Sara Oliv via mejl [email protected]. Vi tillsätter tjänsten främst efter dina personliga egenskaper. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

7 maj 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Ekonomiassistent

Vi på Hellsténs Bygg & Entreprenad är ett bygg- och anläggningsföretag med utgångspunkt och kontor i Eskilstuna. Men vi är flexibla och är idag delaktiga i flera olika projekt över hela Mälardalen med omnejd. Rollbeskrivning Vi söker nu en ekonomiassistent som är driven och har huvudet på skaft men som samtidigt är ödmjuk i sin arbetsroll. Arbetsuppgifter Leverantörsreskontra Kundreskontra Lönearbete Projekthantering Avstämningsarbete Boksluts/årsredovisning Vana att arbeta i Fortnox, NEXT programredovisning och Visma Lön 600 ser vi som meriterande.

7 maj 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024
Ekonomiassistent till Advokatfirman Lindahl i Malmö

Är du en noggrann och engagerad ekonomiassistent på jakt efter nästa utmaning? Vi söker dig för att förstärka vårt team inom en väletablerad organisation med ca 80 medarbetare. Tillsammans med våra erfarna kollegor kommer du att spela en viktig roll för att säkerställa en smidig och effektiv hantering av vår ekonomi och redovisning. Om tjänsten Som en del av vårt team kommer du att arbeta brett med vanligt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning. Du kommer bland annat att hantera klientmedel, kundfordringar samt leverantörsfakturor och utbetalningar. Din roll innebär också att utföra löpande bokföringsuppgifter och avstämningar i samband med månads- och årsbokslut samt diverse administrativa uppgifter i det dagliga arbetet. Startdatum: Augusti/september. Tjänsten är en tillsvidareanställning med provanställning. Vi ser fram emot att välkomna dig till våra nya lokaler i Varvsstaden/Snickeriet, där du kommer att bli en viktig del av vårt team. Om dig För att trivas och vara framgångsrik i rollen som ekonomiassistent behöver du ha en stabil grund inom ekonomi och erfarenhet av varierande arbetsuppgifter inom området. Det är avgörande att du är noggrann, strukturerad och har en analytisk förmåga. Vidare är det viktigt att du är serviceinriktad och har hög uppmärksamhet på detaljer för att säkerställa kvaliteten i ditt arbete. Du är ansvarsfull och lösningsorienterad och du uppskattar att vara en del i ett team. Vi förväntar oss att du har genomfört gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot ekonomi. Flytande svenska i tal och skrift är en grundläggande förutsättning för tjänsten. För att trivas och vara framgångsrik i rollen är det positivt om du har erfarenhet av olika affärssystem samt goda kunskaper i Excel. Om Advokatfirman Lindahl Advokatfirman Lindahl är en av Sveriges ledande advokatbyråer med närmare 300 medarbetare på sex kontor i Sverige.Vi är en affärsjuridisk fullservicebyrå och kan erbjuda dig en trevlig och modern arbetsplats med högt i tak och många kontaktytor. På vårt Malmökontor arbetar ca 80 medarbetare, varav 65 jurister. Vi är stolta över vår starka gemenskap, vår laganda och respekt för varandra. För oss är det viktigt med tydlighet och prestigelöshet kollegor emellan och att trivas på jobbet. Kontaktuppgifter I denna rekrytering samarbetar Advokatfirman Lindahl med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Annika Nessvold via [email protected] eller 0736-84 11 63. Ansök så snart som möjligt då urval sker löpande.

7 maj 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Ekonom som vill bryta ny mark till Peridos huvudkontor!

Är du i början av karriären och längtar efter att få sätta tänderna i något eget? Söker du en variationsrik vardag och trivs med att hjälpa människor? Vill du vara en del av att utveckla riktigt bra service i en spännande och föränderlig bransch av frilansare och “giggare” - då kan det här vara din nästa utmaning! Om tjänsten Vi på Peridos huvudkontor söker nu en pigg ekonom till vårt framgångsrika dotterbolag Cansolo. Cansolo omsatte strax över 100 miljoner 2023 och ger människor möjlighet att nå sina drömmar och arbeta som egenföretagare utan eget företag. Tjänsten innebär att frigöra tid och skapa trygghet för egenanställda genom att ta hand om administration och fakturering. Du driver även utvecklingen av Cansolos tjänster för att öka vår effektivitet och möta egenanställdas behov på bästa sätt. Du kommer att sitta tillsammans med Peridos ekonomiavdelning, en mindre grupp kollegor som jobbar hårt och samarbetar bra. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet, och det är något vi jobbar hårt på för att uppnå. Vi sitter i fina lokaler vid Mariatorget med närhet till både tunnelbana och lunchställen. Du kommer att gilla det! Vad innebär rollen? Cansolos kunder består av drivna privatpersoner som valt att ta steget mot egenföretagande men vill ha vår hjälp med fakturering och administration. Vissa är helt nya inför begrepp som arbetsgivaravgift, moms och bruttolön, medan andra har full koll. Variationen på erfarenhet är stor och du hjälper dem där de befinner sig. Arbetet innebär mer konkret att granska och godkänna uppdrag som kommer in, att svara på frågor, skicka fakturor och betala ut löner. En mycket viktigt del av rollen är också att hitta smarta förbättringar i arbetssätt, hur vi kommunicerar med våra kunder och i våra egenutvecklade IT-stöd. Både för att skapa en grym service för kunderna och för att öka effektivitet i våra egna processer. Till din hjälp har du flera kollegor som löpande hjälper till i kundtjänst och gärna ställer upp som bollplank vid klurigare situationer. I den här rollen kommer du att kunna göra stor skillnad både för enskilda individer som vill testa sin affärsidé och för hur Cansolos tjänster bedrivs och utvecklas som en del av en ny marknad. Dina egenskaper Vi söker dig som gillar att ha kontakt med människor och kan växla mellan att förklara enklare rutiner på ett trevligt och tillmötesgående sätt till att tveklöst ge dig in i mer avancerade resonemang om lönsamhet, moms eller verksamhetsutveckling. Service är viktigt för dig. Du är prestigelös och lockas av variationen som denna roll erbjuder. Ibland vägleder du blivande eller befintliga egenföretagare, nästa stund diskuterar du systemutvecklingsidéer med vår IT-avdelning för att gå vidare till att granska fakturaunderlag. Att ha ett öga för förbättringsmöjligheter och att själv ta tag i dem är viktigt i den här rollen - och det kommer naturligt för dig. Du har ett positivt sinne och tycker om när det händer mycket. Låter det här som en perfekt tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vi söker dig som: Erfarenhet av grundläggande ekonomiarbete Erfarenhet av service eller kundkontakt till privatpersoner Ett organisatoriskt sinne Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, även på engelska Meriterande: Föreningsengagemang under skoltiden Erfarenhet inom IT och systemhantering Arbete inom kundtjänst Omfattning och tillträde Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Ansökan Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Ansvarig rekryterare för denna tjänst är 34595 och du kan nå han/henne via mail på [email protected]. Om Perido Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Ekonomi- & löneadministratör

Ekonomi- & löneadministratör sökes för kunds räkning! Är du noggrann, strukturerad och har en passion för siffror samt människor? Brinner du för ekonomi och löneadministration? Vi på Rekryteringsgruppen söker nu för kunds räkning en kompetent och drivet ekonomi- & löneadministratör. Tjänsten ger dig en fantastisk möjlighet att utvecklas professionellt inom ett företag som värdesätter utveckling och medarbetarnas trivsel. Man ska vara driven och habra entreprenörsanda. Om tjänsten:Arbetsuppgifter: Administrera anställningsavtal. Löneadministration inklusive skatter och sociala avgifter Ekonomisk rapportering och analys Kontakt med externa parter såsom Skatteverket och banken Krav för tjänsten: Akademisk examen inom ekonomi, eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt Minst 2 års erfarenhet av ekonomiarbete och löneadministration Goda kunskaper i Fortnox ochOffice-paketet, särskilt Excel. God förmåga i svenska och engelska, i både tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av att arbeta med ekonomisystem. Kunskap inom arbetsrätt och kollektivavtal Vi erbjuder: Vi erbjuder dig en mångsidig tjänst i ett växande företag. Du kommer att ha möjlighet att utvecklas och växa i din professionella roll. Vi erbjuder också konkurrenskraftiga löner, flexibla arbetstider och ett stödjande team. Arbetstider:Kontorstider 08-17 Heltid med tillträde omgående. Så ansöker du:Är du den ekonomi- & löneadministratören vi letar efter? Skicka in din ansökan bestående av CV och personligt brev via Teamtailor snarast. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot din ansökan! Sökord: Ekonomi, löneadministration, bokföring, bokslut, ekonomisystem, Visma, heltid, flexible arbetstid, administration, ekonomiadministratör, löneadministratör.

7 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Ekonomiassistent

Om tjänsten Ekonomiassistent Dina arbetsuppgifter Fakturering, exporthantering, kontering leverantörsfakturor m.m Vem är du? En flitig noggrann person som vill jobba extra i sommar och framledes. Fördelar med att arbeta som pensionär Veterankraft är en jobbplattform för personer från 55 år och äldre. Som tjänste- och bemanningsföretag hyr vi ut 55-plussare till företag, föreningar och offentlig sektor. Med vår stora bank av 55-plussare med livserfarenhet och olika kompetenser täcker vi i stort sett allt inom tjänstesektorn, oavsett omfattning och innehåll. Om Veterankraft En Veteran inom Veterankraft AB har en viktig uppgift och egenskap: att vara centrum för positiv energi. Den positiva energin återspeglas i ett stort engagemang och ett professionellt uppträdande med en underliggande glädje och kamratskap. Det skall vara roligt att jobba för oss och det skall vara roligt att vara kund hos oss.

7 maj 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Fransk- eller Holländsktalande Ekonomiassistent

Talar du franska eller holländska och har erfarenhet av arbete med kundreskontra? Då kan det vara dig vi söker! Vi på Vindex söker just nu en Ekonomiassistent till vår kund. Uppdraget startar omgående och beräknas pågå i ungefär sex månader. Placering: Centrala Stockholm Huvudsakliga arbetsuppgifter Kundreskontra Ansvarig för att hantera sena inbetalningar Skicka ut betalningspåminnelser Inkassokrav Kontakt med kunder Kvalifikationer och personliga egenskaper För den här rollen söker vi dig som har några års arbetslivserfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Ett krav för den här rollen är dessutom att du kommunicerar flytande på engelska och franska eller holländska, i tal och skrift. För att lyckas i den här rollen är du ansvarstagande och kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du trivs med breda kontaktytor och är inte rädd för att ligga på kunder som är sena med inbetalningar! Sök rollen idag! Kan det vara dig vi söker? Skicka gärna ditt CV i word-format till oss på Vindex och ange referensnummer SAEKASS2588. Tveka inte att kontakta ansvarig rekryterare Sara Söderlilja ([email protected], 070-171 81 93 ) vid fler frågor kring rollen. Vad vi erbjuder Under din anställning som konsult hos Vindex får du alltid fast månadslön och omfattas av både olycksfallsförsäkring och livförsäkring. Professionella underkonsulter fakturerar via eget bolag. Som en del av processen för varje roll utförs en bakgrundskontroll på de aktuella slutkandidaterna som då kommer att informeras i förväg. Om Vindex Vi är en rekryteringsbyrå som arbetar med interimslösningar och rekrytering nischat endast mot ekonomiavdelningen. Vi är specialister på tillsättningar av konsulter och kandidater inom ekonomifunktionen. Detta innebär att vi tillsätter CFO:er, ekonomichefer, controllerchefer, Business Controllers, redovisningschefer, koncernredovisningsekonomer, redovisningsekonomer samt lönespecialister. Är du intresserad av fler uppdrag/tjänster som Ekonomiassistent? Kika gärna under fliken Lediga uppdrag och jobb

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024