Om oss Trainor är ett expansivt företag med globala ambitioner. Nu söker vi en senior Key Account Manager för att stärka vårt säljteam. Har du erfarenhet inom teknisk försäljning, en affärsinriktad inställning och förmågan att skapa relationer? Då kan du vara den vi letar efter! Om företaget Vi är stolta över att vara ledande i Norden inom elsäkerhetsutbildning Trainor är Nordens största utbildare inom elsäkerhet och marknadsledande inom eLearning. Med över 30 års specialistkunskap och ett brett utbud av både digitala och lärarledda kurser driver vi branschens utveckling och erbjuder moderna utbildningslösningar. Det gör oss till en pålitlig partner för svenska, nordiska och internationella företag inom många olika branscher. Trainor är en del av Apave Group, en internationell koncern med 14 000 anställda och över 150 års erfarenhet av hantering av tekniska-, miljömässiga-, mänskliga- och digitala risker. Dina arbetsuppgifter • Som utbildningssäljare kommer du att ansvara för att driva rådgivande försäljning av utbildningar och digitala administrationslösningar inom elsäkerhet och arbetsmiljö. • Du kommer ansvara för att både utveckla befintliga samt skapa nya relationer till framtida kunder. • Tillsammans med dina kollegor på sälj och Trainor experter kommer du ta fram fina utbildningserbjudanden för Sveriges elektriker. Din profil • Du har någon form av elbakgrund • Du har erfarenhet av försäljning av utbildningar eller liknande. • Du är en skicklig relationsbyggare som trivs med att samarbeta nära våra kunder och samarbetspartners. • God kommunikationsförmåga i tal och skrift både på svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av • Tekniska kommittéer inom elsäkerhet • Utbildning inom el • Praktiskterfarenhet inom el Ansökan Tjänstgöringsort Sundsvall, Stockholm, Nyköping eller Göteborg I denna rekrytering samarbetar Trainor med Clockwork som hanterar hela rekryteringsprocessen. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig chefsrekryterare, Andreas Krasser på tfn 070-8215332 Om oss Clockwork rekryterar och bemannar över hela Sverige. Med stora upparbetade kandidatnätverk och fokus på hög kvalité har vi snabbt fått förtroende av Sveriges största utbildningsföretag och kommuner. Läs mer om vår resa: www.clockworkpersonal.se/skolbemanningochrekrytering
Om oss Trainor är ett expansivt företag med globala ambitioner. Nu söker vi en senior Key Account Manager för att stärka vårt säljteam. Har du erfarenhet inom teknisk försäljning, en affärsinriktad inställning och förmågan att skapa relationer? Då kan du vara den vi letar efter! Om företaget Vi är stolta över att vara ledande i Norden inom elsäkerhetsutbildning Trainor är Nordens största utbildare inom elsäkerhet och marknadsledande inom eLearning. Med över 30 års specialistkunskap och ett brett utbud av både digitala och lärarledda kurser driver vi branschens utveckling och erbjuder moderna utbildningslösningar. Det gör oss till en pålitlig partner för svenska, nordiska och internationella företag inom många olika branscher. Trainor är en del av Apave Group, en internationell koncern med 14 000 anställda och över 150 års erfarenhet av hantering av tekniska-, miljömässiga-, mänskliga- och digitala risker. Dina arbetsuppgifter • Som utbildningssäljare kommer du att ansvara för att driva rådgivande försäljning av utbildningar och digitala administrationslösningar inom elsäkerhet och arbetsmiljö. • Du kommer ansvara för att både utveckla befintliga samt skapa nya relationer till framtida kunder. • Tillsammans med dina kollegor på sälj och Trainor experter kommer du ta fram fina utbildningserbjudanden för Sveriges elektriker. Din profil • Du har någon form av elbakgrund • Du har erfarenhet av försäljning av utbildningar eller liknande. • Du är en skicklig relationsbyggare som trivs med att samarbeta nära våra kunder och samarbetspartners. • God kommunikationsförmåga i tal och skrift både på svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av • Tekniska kommittéer inom elsäkerhet • Utbildning inom el • Praktiskterfarenhet inom el Ansökan Tjänstgöringsort Sundsvall, Stockholm, Nyköping eller Göteborg I denna rekrytering samarbetar Trainor med Clockwork som hanterar hela rekryteringsprocessen. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig chefsrekryterare, Andreas Krasser på tfn 070-8215332 Om oss Clockwork rekryterar och bemannar över hela Sverige. Med stora upparbetade kandidatnätverk och fokus på hög kvalité har vi snabbt fått förtroende av Sveriges största utbildningsföretag och kommuner. Läs mer om vår resa: www.clockworkpersonal.se/skolbemanningochrekrytering
Säljande Mötesbokare / Fältsäljare Sommarjobb eller timanställning med omedelbar start – Solebra AB, Göteborg Omfattning: Heltid (säsongsanställning eller tills vidare) Lön: 100 % provisionsbaserad – du styr din egen inkomst, utan lönetak Vill du ha ett jobb där du själv bestämmer hur mycket du tjänar? Solebra AB söker dig som är social, målinriktad och trivs med att arbeta med människor. Oavsett om du är ny i arbetslivet eller har säljerfarenhet sedan tidigare, erbjuder vi dig chansen att kliva in i en roll där du både utvecklas snabbt och får betalt för varje insats. Du kommer att arbeta ute i fält med att möta villaägare, boka rådgivningar och i vissa fall även presentera våra lösningar direkt på plats. Det är en perfekt kombination av mötesbokning och uppsökande försäljning – med fullt stöd från erfarna kollegor och ledare. Arbetsuppgifter Knacka dörr i tilldelade bostadsområden Boka in kostnadsfria energirådgivningar Vid behov även presentera erbjudanden direkt Bygga förtroende och skapa starka kundrelationer Samarbeta med våra seniora rådgivare Arbeta självständigt med dagligt stöd från teamet Vad du får hos Solebra Branschens mest generösa provisionsmodell – vanlig månadslön: 25 000–50 000 kr Möjlighet till kombination av fast grundlön + rörlig del Om du gör ett bra jobb finns goda möjligheter att växa inom bolaget och ta steget vidare till en roll som Pre Sales Agent med fokus på försäljning via dator och telefon Grundlig introduktion och daglig coachning Ett sammansvetsat team med högt driv och god sammanhållning Möjligheter till fortsatt anställning och karriärvägar inom Solebra Ett arbete där du får växa som person – inte bara som säljare Vi söker dig som Är positiv, social och tycker om att prata med människor Har ett starkt inre driv och trivs med att jobba mot mål Talar flytande svenska Har en tävlingsinstinkt och vill göra skillnad Vill växa långsiktigt med oss Har körkort (meriterande men inget krav) Har erfarenhet av försäljning – eller en stark vilja att lära Det praktiska Start: Omgående Arbetstider: Måndag–fredag kl. 11:00–17:00, men du får gärna arbeta helger och bestämma dina egna tider När du är självgående finns även möjlighet att jobba kvällar Tjänst: Heltid, säsongsjobb eller tillsvidare enligt överenskommelse Plats: Göteborg med omnejd – arbetet sker ute i fält Om Solebra AB Solebra AB är ett svenskt företag som hjälper villaägare att sänka sina energikostnader genom smarta, hållbara lösningar. Vi växer snabbt och är kända för vår höga kvalitet, vårt personliga bemötande och vår starka laganda. Hos oss får du mer än ett jobb – du får en möjlighet att göra skillnad, både för kunder och för din egen framtid. Ansökan Skicka in ditt CV och ett kort personligt brev så snart som möjligt. Vi intervjuar och anställer löpande. Bifoga gärna ett foto – det är inget krav, men uppskattas. Ansök idag – vi ser fram emot att lära känna dig.
Om oss Trainor är ett expansivt företag med globala ambitioner. Nu söker vi en senior Key Account Manager för att stärka vårt säljteam. Har du erfarenhet inom teknisk försäljning, en affärsinriktad inställning och förmågan att skapa relationer? Då kan du vara den vi letar efter! Om företaget Vi är stolta över att vara ledande i Norden inom elsäkerhetsutbildning Trainor är Nordens största utbildare inom elsäkerhet och marknadsledande inom eLearning. Med över 30 års specialistkunskap och ett brett utbud av både digitala och lärarledda kurser driver vi branschens utveckling och erbjuder moderna utbildningslösningar. Det gör oss till en pålitlig partner för svenska, nordiska och internationella företag inom många olika branscher. Trainor är en del av Apave Group, en internationell koncern med 14 000 anställda och över 150 års erfarenhet av hantering av tekniska-, miljömässiga-, mänskliga- och digitala risker. Dina arbetsuppgifter • Som utbildningssäljare kommer du att ansvara för att driva rådgivande försäljning av utbildningar och digitala administrationslösningar inom elsäkerhet och arbetsmiljö. • Du kommer ansvara för att både utveckla befintliga samt skapa nya relationer till framtida kunder. • Tillsammans med dina kollegor på sälj och Trainor experter kommer du ta fram fina utbildningserbjudanden för Sveriges elektriker. Din profil • Du har någon form av elbakgrund • Du har erfarenhet av försäljning av utbildningar eller liknande. • Du är en skicklig relationsbyggare som trivs med att samarbeta nära våra kunder och samarbetspartners. • God kommunikationsförmåga i tal och skrift både på svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av • Tekniska kommittéer inom elsäkerhet • Utbildning inom el • Praktiskterfarenhet inom el Ansökan Tjänstgöringsort Sundsvall, Stockholm, Nyköping eller Göteborg I denna rekrytering samarbetar Trainor med Clockwork som hanterar hela rekryteringsprocessen. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig chefsrekryterare, Andreas Krasser på tfn 070-8215332 Om oss Clockwork rekryterar och bemannar över hela Sverige. Med stora upparbetade kandidatnätverk och fokus på hög kvalité har vi snabbt fått förtroende av Sveriges största utbildningsföretag och kommuner. Läs mer om vår resa: www.clockworkpersonal.se/skolbemanningochrekrytering
Tar du studenten 2025 och vill kickstarta din karriär inom försäljning? Vi söker dig som är nyfiken, målmedveten och vill ha ett jobb där du kan utvecklas och tjäna pengar från dag ett – utan krav på tidigare erfarenhet Vad erbjuder vi ? Fast månadslön + marknadens bästa bonusar Unik karriärstege med goda chanser att klättra inom företaget Inspirerande kontorslokaler mitt i Centrala Göteborg (vid Liseberg) Prisbelönt utbildningsprogram inom försäljning, ledarskap och personlig utveckling. Konferensresor till t.ex. Barcelona, Mexiko och Sydafrika Hjälp med att ta körkort (möjlighet till tjänstebil finns) Vilka är Key Solutions? Key Solutions har sedan starten 2008 hjälpt några av världens bästa varumärken med sin kundtillväxt, såsom Google, Telia, Netflix m.fl. En av Sveriges bästa arbetsplatser: Vi har 13 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work och blev nyligen utsedda till Sveriges 3:e bästa arbetsplats 2025. Årets #1 Partner: Vi har flera gånger blivit utsedda till Årets Säljpartner av marknadsledande varumärken som exempelvis Telia, Eon och Tele2. En plats att växa på: Hos oss på Key Solutions blir du en del av ett engagerat team med över 200 kollegor i Stockholm, Göteborg och Helsingfors. Här får du de rätta verktygen, de bästa förutsättningarna – och en unik möjlighet att utvecklas snabbt och bygga en framgångsrik karriär. Vi ser gärna att du som söker är... - En sann glädjespridare och har god social kompetens - Är en person som gillar att bidra med din positiva och glada personlighet - Tävlingsinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre - Pratar och skriver obehindrat på svenska Tidigare erfarenhet inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav. Låter detta intressant?Ansök via vår webbplats eller skicka ett kortfattat mejl till [email protected] Inget formellt CV behövs – berätta istället om dig själv. OBS! Spana in våra sociala medier. https://linktr.ee/keysolutionsse
Är du en relationsskapare som drivs av att göra affärer och skapa långsiktigt värde för dina kunder? Nu söker Newman Bil ytterligare en engagerad kollega som vill ta en nyckelroll inom försäljning av transportbilar och bli en del av vårt engagerade B2B-team. Tillsammans med ett gäng drivna och affärsfokuserade kollegor får du vara med och ta vår affär till nästa nivå. Hos oss präglas kulturen av tillit, eget ansvar och en miljö där du har stora möjligheter att påverka din vardag. Newman Bil är en väletablerad fullserviceanläggning i Hässleholm med stark lokal förankring och en passion för bilar, människor och kundupplevelse. Vi representerar några av marknadens mest välrenommerade varumärken och kombinerar det bästa av det personliga mötet med hög servicegrad och pålitliga lösningar. Om tjänsten Som B2B-säljare har du ett helhetsansvar genom hela försäljningsprocessen med särskilt fokus på att identifiera nya affärsmöjligheter och bygga din egen kundportfölj. Du spelar en central roll i att skapa starka relationer, representera välkända varumärken och guida varje kund till rätt lösning utifrån deras behov. Dina ansvarsområden inkluderar: Nykundsbearbetning och aktiv försäljning Leda hela försäljningsprocessen av transportbilar Skapa värde för kunden genom rådgivning och behovsbaserade lösningar Din profil Vi söker dig som är affärsmässig, lösningsorienterad och relationsskapande. Du har lätt för att anpassa dig till olika människor och situationer, trivs i ett högt tempo och gillar variation i vardagen. Med ett starkt intresse för både bilar och affärer är du en trygg rådgivare som bygger förtroende och långsiktiga samarbeten. Du trivs ute hos kund, där affärerna händer och ser bilen som ditt mobila kontor. Med en stark egen motor kombinerar du struktur med högt engagemang. Du tar initiativ, ser möjligheter och tvekar aldrig att kavla upp ärmarna för att driva affären hela vägen i mål. Kvalifikationer Du talar och skriver obehindrat på svenska Innehar B- körkort Erfarenhet inom försäljning Vi erbjuder dig Med starka varumärken, lokal förankring och service i toppklass ger vi dig bästa möjliga förutsättningar att lyckas och växa i din roll. Du blir en del av ett erfaret team där laganda, kunskap och engagemang står i centrum. I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder. Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Amanda Svenberg, 076 009 77 46. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ser fram emot din ansökan!
Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Välj ett jobb för att visa detaljer