Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation.Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen.Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder- Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning -Garantilön + provision -Möjlighet till ren provisionslön -Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar -Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar)Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation.Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg.Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar.På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder- Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning- Generöst lönesystem- Goda möjligheter att växa inom bolaget- Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision!Vi söker dig som- Har B-körkort- Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar- Trivs med att jobba självständigt- Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå- Är positiv och ser lösningar hellre än problem- Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål- Behärskar svenska flytande i tal och skriftSök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation.Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen.Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder- Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning -Garantilön + provision -Möjlighet till ren provisionslön -Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar -Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar)Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.
Söker du en tjänst där du är en viktig del av ett lag? En tjänst där du arbetar i nära samarbete med dina kollegor och där din insats är avgörande för att vi ska lyckas tillsammans? Vill du hamna i ett spännande sammanhang med starka varumärken och kvalitetsprodukter som satsar stort framöver? Då kan detta var en tjänst för dig! Om tjänsten Tjänsten innebär att du ansvarar för våra brödprodukter i butiken, vilket innebär ansvar för att beställa nya produkter, fylla på, placera rätt i hyllan, kontrollera färskheten etc. Allt i samråd med den person som är brödansvarig i butiken. Du bygger även relation i butik och finns till hands om frågor dyker upp. Tjänsten är på ca 10 timmar tre dagar i veckan. Detta är en rörlig roll där du besöker olika butiker under en dag. Vem är du? Det här är ett jobb för dig som är ansvarstagande och gillar att jobba med frihet under ansvar. Som person är du noggrann, serviceinriktad och gillar att ge det lilla extra. Det är meriterande om du har jobbat i livsmedelsbutik tidigare. Lämplig bostadsort är Jokkmokk med omnejd. Vad kan vi erbjuda dig? Vi erbjuder dig ett jobb där du blir en viktig del i en växande organisation som utvecklas och satsar! Hos oss får du jobba med kända varumärken, kvalitetsprodukter och med kollegor som brinner för det de gör! Låter detta som din nästa utmaning? Låter detta som din nästa utmaning? Då är du varmt välkommen med din ansökan bestående av CV via annonsen på recruitpartner.se snarast då vi gör ett löpande urval, dock senast 2025-02-05. Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att mejla oss på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Polfärskt Bröd är en rikstäckande distributör av bröd och kakor till dagligvaruhandeln. Företaget omsätter över 3 miljarder kronor och säljer och levererar några av marknadens starkaste varumärken inom matbröd så som Polarbröd, Korvbrödsbagarn, Fazer och Skogaholm. Polfärskt säljer även bröd från Hatting och Brödverket samt kaffebröd från Gille och Hägges. Polfärskt Bröd AB ägs till 51 procent av Polarbröd AB. Resten ägs av de regionala och egenägda Polfärsktföretagen som står för distribution, försäljning och lokal service. Tillsammans med våra kunder och partners skapar vi attraktiva, lönsamma och säljande brödavdelningar i Sveriges alla dagligvarubutiker. Detta gör vi genom lokalt ägandeskap och central gemenskap i en unik kombination. Totalt har Polfärskt över 600 anställda varav 450 säljande distributörer som utgår från 31 strategiskt utplacerade brödterminaler över hela Sverige. Läs mer på www.polfarskt.se.
Brinner du för att skydda vår planet och har en talang för försäljning? Naturskyddsföreningen i Stockholm söker nu modiga och utåtriktade värvare till vårt dynamiska team. Vill du ta ställning för en frisk och levande planet och en hållbar framtid? Vill du jobba 6 timmar per dag, livet är trots allt inte bara arbete. Utvidga ditt nätverk, arbeta med fantastiska kollegor. Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning eller kommunikation Har hög social kompetens och älskar att engagera människor Är modig och inte rädd för att möta nya människor på stan. Din roll: Möta människor på stan och inspirera dom att bli månadsgivare och medlemmar. Kommunicera effektivt och engagerande om våra viktiga miljöfrågor. Bidra till att öka vår medlemsbas och därmed vårt genomslag för miljön. Vi erbjuder: Två olika anställningsformer. En flexibel anställning för dig som vill ha det. Möjlighet till fast anställning med månadslön och SL-kort. Marknadens kanske bästa sälj och marknadsutbildning. Daglig coachning och träning. Goda karriärmöjligheter. Join the good Guys – save the planet. Ansök nu! Om Naturskyddsföreningen Naturskyddsföreningen är Sveriges största miljöorganisation och en folkrörelse som sedan 1909 står upp för naturen. Vi sprider kunskap, bildar opinion och påverkar beslutsfattare – lokalt, nationellt och globalt. Klimat, skog, jordbruk, miljögifter, vatten, hav och hållbar konsumtion är våra viktigaste arbetsområden. Bra Miljöval är vår miljömärkning och Sveriges Natur vår medlemstidning. Välkommen att bli medlem, engagera dig eller skänk en gåva. Tillsammans har vi kraft att förändra. Naturskyddsföreningen vill vara en inkluderande folkrörelse som speglar samhället, och vi vill att det ska genomsyra hela vår verksamhet. Vi vill vara en arbetsplats som är attraktiv för alla, eftersom vi tror att en variation av perspektiv, erfarenheter och bakgrund gör oss ännu starkare. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Övrigt Tjänsten är antingenen tillsvidareanställning på 75% med månadslön. Du arbetar fem dagar i veckan. Eller en visstidsanställning på mellan tre och fem dagar i veckan.Tillträde snarast enligt överenskommelse. Naturskyddsföreningen tillämpar provanställning. Vi värnar om våra medarbetares hälsa och erbjuder bland annat både friskvårdsbidrag och friskvårdstimme. Frågor Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Vid frågor om rekryteringsprocessen eller tjänstens innehåll, kontakta: Raluca Roiescu,F2F chef,073-782 01 65,[email protected] Göran BeskowF2F säljledare073-675 57 17 [email protected] Fackliga kontaktpersoner Unionen:@Jakob Svensson,072-014 87 84 Saco:@Petra Holgersson, 072-565 44 05
Vill du ta nästa kliv i din karriär och utvecklas inom försäljning i SaaS-branschen? Har du ett starkt intresse för att skapa framgångsrika affärer och äga hela kunddialogen? Hos Infobric får du chansen att bli en del av ett ledande bolag där du får möjligheten att arbeta med spännande SaaS-tjänster i en bransch som ständigt utvecklas Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Infobric. Om företaget Infobric är ett snabbväxande SaaS-bolag som arbetar på en internationell marknad. Företagets mission är att skapa socialt hållbara och resurseffektiva byggarbetsplatser genom digitala tjänster som gör kundernas arbetsdagar både säkrare och mer produktiva. Infobric grundades 2004 och har sedan dess varit en viktig del i digitaliseringen av anläggnings-, service- och byggbranschen. Idag är bolaget ett av Europas ledande ConTech-bolag med verksamhet i fyra länder. Infobrics tjänster används på över 30 000 byggarbetsplatser och av över 10 000 kunder runt om i Norden och Storbritannien. Affärsområdet Infobric Workforce arbetar med att säkerställa en trygg och säker arbetsplats genom en rad olika lösningar till bygg- och anläggningsbranschen. Vi söker nu en ny distriktsäljare till Malmöregionen. Arbetsuppgifter I rollen som distriktsäljare hos Infobric erbjuds du en roll som nyckelspelare i bolagets försäljningsteam. Du tillsammans med övriga teamet arbetar aktivt för att skapa affärsmöjligheter, främst hos befintliga kunder som byggföretag och deras respektive byggarbetsplatser. Ditt primära fokus är B2B-försäljning där du ansvarar för hela kedjan, från prospektering till avslut. Det innefattar att bygga relation med befintliga kunder samt bearbeta nya, boka kundmöten samt hålla demos och presentera Infobrics system och produkter. Du har en hög närvaro ute hos kunderna och i tjänsten ingår resor till kunder i Malmöregionen som är det distrikt du ansvarar över. Distriktet sträcker sig från södra Skåne upp till Halmstad, Växjö, Kalmar. Dina primära arbetsuppgifter är: • Driva och bygga stark kommersiell utveckling • Boka och utföra möten, både digitalt och fysiskt • Bearbeta och bygga långsiktiga relationer med främst befintliga kunder • Ha förståelse för- och skapa behovsanalyser Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Eftergymnasial utbildning inom exempelvis försäljning eller ekonomi alternativt arbetslivserfarenhet inom B2B • Flytande svenska och engelska, i tal och skrift • Goda kunskaper i Officepaketet • B-körkort • Tidigare arbetslivserfarenhet inom branschen är meriterande För att trivas i rollen som distriktsäljare är du en resultatinriktad person som motiveras av att prestera och arbeta efter tydligt uppsatta mål. Du har vidare förmåga att arbeta strukturerat och kan självständigt driva dina projekt framåt. Då rollen innebär många kontaktytor såväl internt som externt ser vi att du är en kommunikativ och socialt säker person som får energi av dialog med nya människor. Vidare trivs du med att bygga relationer till andra och har förmågan att lyssna och förstå såväl kunder som kollegors behov. Du sätter kunden i fokus och anstränger dig alltid för att leverera lösningar. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Malmö, med möjlighet till hybridarbete Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Din roll Är du en relationsbyggande och driven säljare som trivs med att möta kunder och skapa långsiktiga affärer? Vill du arbeta i en roll där laganda, frihet under ansvar och kundnöjdhet står i fokus? Dahl söker nu en Utesäljare för en direktanställning i Stockholm! Som utesäljare hos Dahl arbetar du med B2B-försäljning till entreprenörer ochmindre byggbolag inom VVS. Ditt uppdrag är att vårda och utveckla relationer med befintliga kunder, bygga förtroende och skapa affärer som matchar kundernas behov.Du ska kunna erbjuda dem både produkter och expertis för att göra deras arbete enklare och mer lönsamt. Huvudsakliga arbetsuppgifter Träffa kunder på bland annat deras arbetsplatser med fokus på att skapa långsiktiga relationer och förstå deras behov.Du arbetar med både planerade kundmöten och spontana besök – däravkrävs det att du är flexibel och har en lösningsorienterad inställning. Tjänsten innebär även en viss del representation, ibland på kvällar. Bygga och upprätthålla förtroende, samtidigt som du lyfter fram Dahl Svergies mervärden och deras stora produktutbud med fokus på att hitta rätt lösningar för varje specifika kund. Representera ditt team av innesäljare och arbeta tätt tillsammans för att ge bästa möjliga service. Administrativa arbetsuppgifter förekommer. Din profil För att lyckas i rollen har du tidigareerfarenhet av försäljning, gärna inom bygg- eller installationsbranschen. Du behöver vara duktig på siffror och ha grundläggande kunskaper i Excel. Har du erfarenhet av CRM-system, som Salesforce, är det meriterande. Andra krav för tjänsten är att du besitterB-körkort och är flytande i svenska samt har god kunskap i engelska.Som person är durelationsskapande och en kommunikativ person med förmågan att bygga starka kundrelationer. Du är strukturerad men samtidigt flexibel, vilket gör att du enkelt kan anpassa dig efter olika kunders behov och arbetssituationer. Med din optimistiska inställning och prestigelöshet bidrar du till ett lösningsorienterat arbetssätt, samtidigt som du har hög arbetsmoral och en ödmjuk attityd. Du är en lagspelare som uppskattar att samarbeta nära med ditt team och ser värdet i att bidra till gemensamma framgångar. Omfattning: HeltidStart: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägnigningstidPlacering:Placering på en av Dahlsfilialer i Stockholm, anpassat efter ditt geografiska läge Varför arbeta hos Dahl? Dahl erbjuder entrivsam arbetsmiljö med positiv, hjälpsam och prestigelös atmosfär.Vi vill att samtliga medarbetare ska trivas, må bra och ha kul på jobbet. Vi har en stark tro på att våra medarbetare är avgörande i vår framgång och vi är måna om att samtliga medarbetare ska kunna växa och göra karriär hos oss.Om Dahl Dahl är ett handelsbolag vilket innebär att inköp, försäljning och logistik är vår kärnverksamhet. Vi ägs av den franska industrikoncernen Saint-Gobain och har över 100 års branscherfarenhet inom VVS. Vår vision är att vara den ledande värdeskaparen i branschen och tillsammans strävar vi efter att upplevassom tillgängliga, tillförlitliga och kompetenta. Att arbeta på Dahl innebär variation och möjlighet att få vara en del av det stora bolagets trygghet och stabilitet samtidigt som du upplever effektiviteten och entreprenörsandan av det lilla bolaget. Dahl är med sina återkommande utmärkelser av ”Årets karriärföretag” en attraktiv arbetsplats för över 1200 medarbetare över hela landet. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar Dahl med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected] välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Har du en passion för teknik och försäljning? Vill du vara med och skapa långsiktiga kundrelationer samtidigt som du tar ansvar för att utveckla nya affärer? RZ INM i Göteborg söker nu en tekniskt drivande säljare med fokus på nykundsbearbetning – en unik möjlighet att bli en viktig del av ett företag med en spännande framtid. Om rollen Som teknisk säljare hos oss kommer du att spela en nyckelroll i företagets tillväxtresa. Vi söker dig som älskar att bygga relationer och samtidigt har ett starkt driv för att hitta nya kunder och möjligheter. Ditt ansvar sträcker sig från att identifiera och bearbeta nya kunder till att säkerställa att vi levererar värde och kvalitet i alla led. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: Prospektering av nya kunder: Identifiera och kontakta potentiella kunder för att utöka vår kundbas. Offerter & upphandlingar: Skapa och hantera konkurrenskraftiga erbjudanden. Kommunikation med intressenter: Säkerställa tydlig och effektiv dialog med kunder och samarbetspartners. Relationsbyggande: Bygga långsiktiga och starka kundrelationer genom personlig service och teknisk rådgivning. Produktmatchning: Identifiera kundens behov och matcha dem med rätt lösningar ur vårt produktutbud. Uppföljning & support: Följa upp affärer och säkerställa att våra kunder får bästa möjliga service. Din profil Vi söker dig som är en erfaren relationsbyggare med teknisk förståelse och en stark försäljningsdrivkraft. För att lyckas i rollen tror vi att du har: Gedigen erfarenhet av relationsskapande försäljning. Grundläggande kunskap inom tillverkningsindustrin och förståelse för ritningslära. Förmåga att uttrycka dig flytande på svenska och engelska, i både tal och skrift. Van att arbeta med olika affärssystem och hantera administrativa uppgifter. B-körkort – då resor till kunder är en naturlig del av arbetet. Som person är du självgående, målmedveten och trivs med att arbeta i en dynamisk miljö där du får möta nya utmaningar. Du drivs av att hitta lösningar som gör skillnad för våra kunder och har en naturlig förmåga att skapa förtroende.
Är du en relationsskapare som trivs i en självständig och flexibel roll? Vill du representera högkvalitativa produkter och vara en del av ett framgångsrikt företag som är ledande inom designad badrums- och köksinredning? Tapwell söker nu en engagerad utesäljare som vill utveckla långsiktiga kundrelationer och bidra till företagets tillväxt. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Tapwell. Om företaget Tapwell är ett svenskt, privatägt företag som säljer designad badrums- och köksarmaturer av hög kvalitet via återförsäljare i Norden. Tapwell grundades 1999 och har idag ca 35 anställda i Sverige. Hela koncernen, där Tapwell är moderbolag, omsätter 800 MSEK och sysselsätter drygt 100 personer. Koncernen har, med sina varumärken Tapwell, Haven, Bricmate och ROOH en ledande ställning i Norden inom designade produkter för badrum och kök. Haven erbjuder svenska badrumsmöbler som tillverkas i Oskarström, utanför Halmstad. Här kombineras skandinavisk design med inslag av Japandi, där trä och mjuka färger sätter prägel på produkterna och skapar en harmonisk och stilren känsla. Bricmate är specialiserad på granitkeramik för hela hemmet. Allt från väggar och golv till bänkskivor. Här inspireras vi från arkitektur, material och form från hela världen, men har det nordiska uttrycket som bas. ROOH är duschväggar tillverkade av kvalitetsmaterial i halländska Oskarström. Designat för skandinaviska hemmet Lansering Q1 2025. Arbetsuppgifter I rollen som utesäljare ansvarar du för att sälja Tapwells sortiment till köksbutiker i västra och södra Sverige. Du arbetar aktivt med att bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer samt identifiera nya affärsmöjligheter. Som utesäljare säkerställer du att Tapwells produkter och lösningar uppfyller kundernas behov genom att erbjuda professionell rådgivning och skräddarsydda lösningar. Du håller dig uppdaterad om Tapwells sortiment och relevanta branschregler, samtidigt som du strävar efter att ständigt utveckla din produktkunskap. Resor är en naturlig del av arbetet då du i huvudsak besöker dina kunder ute i butik. Du utgår från hemmet och planerar självständigt dina kundbesök, möten och resor för att maximera din produktivitet och nå dina försäljningsmål. Du deltar även på mässor och håller i produktutbildningar. Du erbjuds en gedigen introduktion för att skapa förståelse för Tapwells produkter, arbetssätt och företagskultur. Arbetsuppgifter: • Försäljning av Tapwells produkter till köksbutiker • Bygga och upprätthålla långsiktiga kundrelationer • Hålla produktutbildningar och delta på branschmässor • Självständig planering av kundbesök och resor • Följa upp och rapportera försäljningsresultatUtbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet från en kundnära och serviceorienterad roll • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • B-körkort • Erfarenhet från branschen och arbete mot återförsäljare är meriterande Som utesäljare har du daglig kontakt med kunder och bygger långsiktiga relationer genom att skapa förtroende och anpassa dig efter deras behov. Du trivs i en självständig roll där du planerar din vecka och arbetsdag för att nå dina mål. Med en strukturerad arbetsstil prioriterar och organiserar du effektivt för att leverera hög kvalitet. Som person är du social och lyhörd, uppskattar att samarbeta och ser möjligheter i varje kundmöte. Med ditt driv och engagemang tar du ägandeskap för att skapa framgångsrika resultat. Övrig information Start: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Södra och västra Sverige (tjänsten innebär resande och Tapwell erbjuder en tjänstebil) Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Om ossWorkz är ett stadigt växande företag som är specialiserade inom kundservice. Vi är stolta över att ha utvecklat moderna och skräddarsydda tjänster för bemanning, rekrytering, utbildning och verksamhetsutveckling. Vår metod är konsultativ, vilket gör att vi kan skapa långsiktiga resultat och hållbar framgång för både våra kunder och medarbetare. Vi söker nu en säljare/affärsutvecklare som kan vara med och ta Workz till nästa nivå! Vi erbjuderHos oss på får du chansen att vara en del av en expertorganisation där självledarskap och samarbete är i fokus. Du kommer att ha ett stort ansvar och möjlighet att påverka företagets utveckling. Tillsammans med dina kollegor får du arbeta i en flexibel miljö där du kan bidra till att skapa långsiktiga resultat. Vi erbjuder en spännande och varierad arbetsroll med möjlighet till både personlig och professionell utveckling. För att belöna dina prestationer erbjuder vi en bonus- och provisionsmodell som speglar din framgång i rollen. Om rollenI rollen som säljare/affärsutvecklare på Workz är du en nyckelperson för att hitta nya kunder och affärsmöjligheter. Du kommer att sälja våra koncept och tjänster främst inom bemanning och rekrytering. Ditt arbete innebär att skapa nya kontakter och över tid utveckla dessa relationer till långsiktigt nöjda kunder. Du kommer att samverka med den övriga organisationen för att anpassa lösningar och säkerställa bra resultat. Vi söker digVi söker dig som är uthållig, kommunikativ och resultatinriktad. Du drivs av att nå uppsatta mål och har förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. Din förmåga att anpassa försäljningen efter marknadens behov och vara lösningsfokuserad hjälper dig att skapa nya affärsmöjligheter. Du trivs i en föränderlig miljö där eget ansvar och initiativ är avgörande för att nå resultat. Vi ser också att du: • Är flytande i både tal och skrift på både svenska och engelska • Har minst en fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande. • Har dokumenterad erfarenhet av nykundsbearbetning, tjänsteförsäljning och relationsbyggande i B2B-sammanhang. Det är även meriterande om du har erfarenhet från att sälja rekryteringstjänster. Har du dessutom erfarenheter från kundservice – intern eller outsourcad, är det en tillgång. Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan via länken nedan! Uppfyller du skallkraven kommer du snart att få ett kort testpaket utskickat, det första steget av flera i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot att hitta rätt person som vill bidra till Workz tillväxt och framgång!
Välj ett jobb för att visa detaljer