Bakgrund SPHINX Computer Vertriebs-GmbH grundades 1989 och har utvecklats till en av de största distributörerna för industriella kommunikationsprodukter i Europa. Huvudkontoret och centrallagret ligger i Laudenbach. SPHINX har 19 filialer med mer än 90 anställda i Tyskland och utomlands. S-Connect AB ingår i Sphinx Group koncernen. 2018 köpte Sphinx verksamheten i MBG/Elektronik och bildade S-Connect AB. S-Connect har sitt säte i Helsingborg vilket också är placeringsort. Driven säljare Tjänsten innefattar att självständigt kunna rekrytera nya kunder så väl som att förvalta dom befintliga samt svara på kunders förfrågningar. Du kommer även att göra offerter, bevaka aktiva projekt och göra affärsavslut. Resor i tjänsten måste kunna göras vid behov. Du bör ha arbetslivserfarenhet inom B2B försäljning och då gärna försäljning av industrianpassade IT-produkter. Då produkterna är avsedda för avancerad nätverkskommunikation krävs god förståelse för IT och nätverkskommunikation. Du är engagerad, har lätt att skapa förtroende och gillar att driva försäljning genom att hjälpa kunderna till effektivare och bättre lösningar. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper: För att lyckas i denna roll bör du ha: • Tidigare arbetslivserfarenhet i en liknande roll inom försäljning. • God datorvana samt erfarenhet av Officepaketet och att arbeta i CRM. • Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. • Körkort, vilja och möjlighet att jobba en del ute på fältet. • God teknisk förståelse Det är meriterande om du har: • Tekniskt intresse. • Meriterande om du har utbildning inom Teknik och teknisk industri. • Erfarenhet av projektförsäljning och långa säljprocesser. • Meriterande om du kan tala tyska. Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Emma Svensson. Tjänsten tillträdes efter överenskommelse. #jobbjustnu
Älskar du att resa och vill ha ett jobb där varje dag är en ny utmaning? Som resande säljare på Key Solutions får du upptäcka Sverige tillsammans med ett energifyllt team – med fast lön, tjänstebil, boende och marknadens bästa bonusprogram. Vilka är Key Solutions? Key Solutions koncernen består idag av 12 företag med 200 ambitiösa medarbetare som dagligen hjälper några av Sveriges största och mest välkända företag att öka sin försäljning. Vi har haft nöjet att hjälpa några av världens största och snabbast växande varumärken som bland annat Google, Telia och EON. Sedan starten 2008 har vi levererat över 1 miljon kunder till våra varumärken. Vi har 13 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute och har idag lokala kontor i Stockholm och Göteborg samt expanderat verksamheten internationellt till Helsingfors. Vi befinner oss i en expansiv fas och söker fler nya engagerade kollegor som vill växa tillsammans med oss. Vad erbjuder vi? - Marknadens bästa bonusar, alltid med trygg fast grundlön - Goda chanser att klättra inom företaget och göra karriär! - Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika - Hjälp med att ta körkort samt möjlighet till tjänstebil och andra förmåner - Prisbelönt utbildningsprogram samt personlig coachning Hur funkar arbetet? Som resande säljare får du upptäcka hela Sverige tillsammans med dina kollegor, vi garanterar ett äventyr! Du kommer att utgå från vårt lokala kontor där du kommer att arbeta som resande säljare. Självklart står vi för resan till och från arbetsorten. Vi tillhandahåller även boende, står för tjänstebil samt övriga arbetsverktyg som krävs för att du ska kunna göra ett bra jobb. Du har dessutom traktamente för de dagar som du är bortrest. Våra arbetstider är måndag-fredag mellan kl. 12.00-21.00. Samtliga medarbetare har fast timlön och marknadens bästa bonusprogram! Vi söker dig som: - Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor - Är en person som gillar att bidra med din positiva och glada personlighet - Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre - Tidigare arbete inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav Vi ser gärna att du trivs med att arbeta både i grupp och självständigt. Du är en aktiv person som tycker om att delta i spännande fritidsaktiviteter tillsammans med ditt team. Tycker du detta låter intressant? Skicka in din ansökan nedan!
Presto hjälper företag och organisationer att skydda sina verksamheter mot varumärke och olycka. Som medarbetare på Presto är du med och gör skillnad. Vi räddar liv tillsammans med våra kunder. Om rollen Som Regionsäljare kommer du att få ett omväxlande och stimulerande arbete som representant för företaget och arbeta med både nya och befintliga kunder. Rollen utgår från vårt kontor i Luleå men du kommer att tillbringa större delen av din tid ute hos kunder i deras verksamhetsmiljöer. Du kommer bland annat att ansvara för: Din egen kundportfölj samt involvera dina kollegor inom andra avdelningar på olika sätt. Som stöd till ditt arbete arbetar vi genom våra verksamhets- och CRM-system. Din budget, i linje med våra resultat-/avdelningsmål. Nya- och befintliga kunder. Affärsmöjligheterna skapas ifrån ditt eget arbete, ifrån vår säljorganisation, samt inkommande förfrågningar. Att utveckla relationer hos kunderna samt driva nya affärer hos dem. Att driva och utveckla försäljning av Prestos totala kunderbjudande, som inkluderar alla våra tjänster och produkter. Att lösa kundernas behov genom att aktivt föreslå förbättringar utifrån deras nuläge och önskemål. Vi söker dig som Vill spendera dina dagar hos olika kunder på olika uppdrag och brinner för att bygga relationer och förstå kunderna, deras verksamhet och behov. Utveckling ligger i vårt DNA och som medarbetare på Presto drivers du av en lärande kultur, att utvecklas i din roll men även vara med och utveckla verksamheten och branschen. Du har ambitioner och ser möjligheter i utmaningarna du ställer inför, en chans att lära dig och dina kollegor något nytt. För att lyckas i rollen behöver du: Erfarenhet inom försäljning och du motiveras av att arbeta med en mix av befintlig kundstock och ny-kundsbearbetning. B-körkort. Meriterande om du har tidigare relevant erfarenhet inom fastighetsförvaltning eller brandskyddsarbete men inget krav för tjänsten. Vi erbjuderResultatbaserad bonus som belönar goda prestationer Utvecklingsmöjligheter inom en långsiktig och stabil bransch som funnits länge. Internutbildning via Presto Academy, vi utbildar dig inom rollens olika verksamhetsområden. Kollektivavtal, arbetstidsförkortning, kollektivavtalsenliga försäkringar inklusive tjänstepension. Till din fritid erbjuder vi friskvårdsbidrag via Epassi, rabatterade priser hos SJ, Elite hotels, Scandic, Sats och Nordic Wellness samt tillgång till livsstilsverktyget. Vill du jobba tillsammans med oss?Vi som jobbar på Presto har olika bakgrund och erfarenhet med en gemensam drivkraft att växa och att arbeta tillsammans som ett lag. Det är kombinationen av våra olikheter som gör oss starka tillsammans. Vi strävar efter att rekrytera medarbetare med olika bakgrund för att spegla samhället och våra kunders mångfald. Stämmer ovan in på dig? skicka in din ansökan idag! Våra rekryteringsprocesser är kompetensbaserade och vi använder Alva Labs för att behålla en fördomsfri rekrytering. Dessa ger oss en indikation på hur väl du matchar rollbeskrivningen. Vi går löpande igenom ansökningarna, vänta därför inte med att skicka i din ansökan. Slutkandidater kommer genomgå en säkerhetsprövning, inklusive belastningsregister, kreditprövning och drogtest. Tjänsten är på heltid (40 tim/vecka) och utgår huvudsakligen från vårt kontor i Luleå men är för det mesta ute hos våra kunder. Vi tillhandahåller tjänstebil Anställning inleds med 6 månaders visstidsanställning med avsikt att sedan fortsätta med tillsvidareanställning. Vid frågor om tjänsten kontakta: Rekryterare Ida Bernhardsson på [email protected] eller André Jonsson säljledare i region Norra Norrland på [email protected] Om oss Sedan starten 1959 har vi alltid satt säkerheten främst. Det är vilka vi är, det är vad vi gör och det ligger i vårt DNA . Vi har ett ansvar att driva verksamheten på bästa möjliga sätt och vara ett föredöme i vår bransch. Inte bara just nu, utan även för kommande generationer . Årligen servar vi brandskydd och förebygger risker på fler än 75.000 verksamheter och fastigheter Vi återvinner över 70.000 släckare i vår fabrik i Katrineholm och utbildar 100 000 deltagare inom säkerhet
Är du en drivande och självgående person med erfarenhet av uppsökande försäljning? Vi söker nu en auktionsmäklare som vill vara med på en spännande resa och bidra till företagets expansion i Norrland. Med frihet under ansvar och möjlighet att påverka både din egen arbetsvardag och företagets framtid, kommer du att spela en viktig roll i att etablera och utveckla Blintos nätverk i Norrbotten! Urvalet sker löpande, skicka in din ansökan idag. Information om tjänsten Professionals Nord söker för Blintos räkning en auktionsmäklare. Tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Blinto. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Blintos önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds Frihet under eget ansvar Inflytande och möjlighet att bidra till företagets utveckling En dynamisk arbetsmiljö i tillväxt och expansion, präglad av hög energi och stark framåtanda. Arbetsuppgifter Rollen som auktionsmäklare innebär att sälja in Blintos tjänst genom att etablera och utveckla samarbeten med partners inom ditt försäljningsdistrikt. Du kommer främst att arbeta mot företag, men storleken på bolag och typer av branscher kan variera. De produkter som i första hand auktioneras på Blinto.se är entreprenadmaskiner, nyttofordon och verktyg. En av de bästa delarna med rollen är variationen och friheten. Du arbetar självständigt men ingår i ett team med aktivt stöd från våra olika roller på Blinto. Arbetsuppgifterna innefattar Du kommer resa runt i Norrbotten till kunder med både inbokade och spontana kundbesök. Ansvarig för objektdokumentation – text, foto och film. Du kommer även att skapa annonser för de objekt du säljer. Jobba självständigt och med kontoret under auktionen för att säkerställa en optimal upplevelse för både säljare och budgivare. Förhandla vid behov för att säkerställa en affär när reservationspriset inte nås. Följ med kunder genom hela auktionsprocessen, från start till mål. Vi söker dig som Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Blinto. Vidare ser vi att du tidigare har jobbat med någon form av försäljning där du är van vid att bearbeta kunder via telefon, spontana besök och genom ditt befintliga nätverk. Det är också meriterande om du har arbetat med uppsökande försäljning i din tidigare roll. För att passa i rollen som auktionsmäklare ser vi att du är affärsmässig, självgående och ansvarstagande, med förmågan att organisera och planera ditt eget arbete på ett effektivt sätt. Du trivs med att arbeta självständigt men förstår också vikten av samarbete, både med kunder och kollegor. Du är kommunikativ och relationsskapande och har lätt för att bygga långsiktiga relationer med både säljare och budgivare. Du motiveras även av möjligheten att själv påverka din inkomst. Krav för tjänsten B-körkort Flytande svenska i både tal och skrift START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Luleå URVAL: Sker löpande KONTAKT: Alma Jonsson, [email protected] Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail, men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]. #blinto #professionalsnord #auktionsmäklare #säljare
Är du tekniskt intresserad och söker efter nästa steg i din säljkarriär? Vill du vara med på vår tillväxtresa och bli en del av ett vinnande team? Då är tjänsten som säljare hos oss på Domino Sweden rätt för dig! Om oss Vi på Domino utvecklar helhetslösningar och utrustningar inom området industriell kodning och produktmärkning. Företaget grundades 1978 och har idag 25 dotterbolag och över 200 sälj- och servicekontor i mer än 120 länder. Våra märksystem används inom de flesta branscher för märkning på många olika typer av material: papper, glas, plast, metall, gummi, livsmedel med flera. Kännetecknande för Dominosystemet är hög kvalitet och flexibilitet samt att det är enkelt att installera och anpassa i produktionen. Läs mer på www.domino.se Domino Sweden består av 50 medarbetare, fördelade över kontor i Linköping, Sävedalen och Löddeköpinge. Vi söker nu en ny säljkollega till vårt huvudkontor i Linköping. Vi har moderna lokaler och arbetsklimatet präglas av god stämning, många skratt och professionalism i mötet med kunder och samarbetspartners. Om tjänsten Som säljare på marknadsledande Domino Sweden erbjuds du ett välskött distrikt med många befintliga kunder, som du med cirka tre resdagar per vecka ser till att löpande vara ute och besöka. Ungefär 20% av din tid läggs på prospektering och nykundsbearbetning. Kunderna finns främst bland tillverkande industrier som har behov av lösningar för märkning, identifiering och spårbarhet. Du utgår från vårt kontor i Linköping och de flesta resor sker över dagen till städer mellan Jönköping och Uppsala, 1–2 gånger per månad kan övernattning i tjänsten bli aktuellt. Med självständighet och under eget ansvar arbetar du mot tydliga mål. Till din hjälp har du ett säljteam bestående av omkring 15 medarbetare runt om i Sverige, men även kunniga kollegor i andra befattningar med teknisk expertis, så att ni tillsammans kan hitta den bästa lösningen för varje unik kund. På Domino Sweden får du jobba med mycket konkurrenskraftiga produkter tillsammans med engagerade kollegor, på ett företag med stora möjligheter och många planer för framtiden. Vi söker dig som vill följa med oss på vår tillväxtresa och erbjuder dig att bli en del av ett vinnande team. Hos oss får du goda möjligheter till karriärutveckling, en tjänstebil och fortlöpande produktutbildningar. Om dig Vi söker en driven och passionerad säljare med tekniskt intresse. Du vågar fatta beslut, är skicklig på förhandling, har en professionell framtoning och är duktig på att bemöta människor. Du är nyfiken och tänker kreativt för att hitta ingångar och möjligheter. Har du erfarenhet av att arbeta mot tillverkande industri och med teknisk försäljning ser vi det som starkt meriterande. Du förstår värdet av dokumentation och kommunicerar väl i tal och skrift på svenska och engelska. Då arbetet innebär resor har du B-körkort. Övrigt Tillträde: Enligt överenskommelseOmfattning: HeltidPlacering: Linköping Denna rekrytering sker i samarbete med OnePartnerGroup. Observera att vi på grund av GDPR ej tar emot ansökningar via e-post. Urvalet sker löpande och vi uppmuntrar därför intressenter att söka så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista annonseringsdag. Har du frågor om processen, vänligen kontakta rekryteringskonsult Rebecka Karlsson på mejl via [email protected] eller på tel. nr 0730496812. Alla sökande kommer att få en första återkoppling inom två veckor från dess att ansökan kommit in, har du inte fått återkoppling inom två veckor ber vi dig kontrollera att mejl från oss inte hamnat i din skräppost, samt att du i din profil hos oss angivit korrekt mejladress. Vår rekryteringsprocess består av följande steg: Urval baserat på ansökningshandlingar, telefonintervju, kompetensbaserade tester som mäter problemlösningsförmåga och personlighet (tidsåtgång tillsammans ca 45 minuter), djupintervju, referenstagning, bakgrundskontroll och kundintervju. Vi ser fram mot att ta del av din ansökan, välkommen!
Söker demonstratörer för heltid/deltid, garantilön + provision! Vi på AquaClean Tech söker just nu demonstratörer för att utöka vårt team. Vi har idag vårt huvudkontor i Västerås med filialkontor i Uppsala. Vi växer hela tiden och behöver därför fler drivna demonstratörer för att kunna täcka de orter där vi inte jobbar just nu. Hos oss jobbar man med att demonstrera en städutrustning som heter Roboclean. Den är ledande inom sin teknik idag. Produkten kan allt från luftrening, sanering, Rekond m.m Man utgår från hemmet och åker på förbokade kundbesök. Vid ett besök har man alltid betalt, vid försäljning givetvis mer. Det finns inget lönetak. Krav på att man har körkort och egen bil då man utgår från hemmet och ska ta sig till sina kunder. Pga av detta så har man som säljare ett kostnadsavdrag på 40% av sin lön. Då man kan påverka sitt eget schema varje vecka så söker vi både heltid och deltidstjänster. Så är du: - Tävlingsinriktad - Målmedveten - Flexibel - Ansvarsfull - Social - Driven Så är detta jobbet för dig. Vi håller intervjuer löpande så välkommen med din ansökan.
Söker demonstratörer för heltid/deltid, garantilön + provision! Vi på AquaClean Tech söker just nu demonstratörer för att utöka vårt team. Vi har idag vårt huvudkontor i Västerås med filialkontor i Uppsala. Vi växer hela tiden och behöver därför fler drivna demonstratörer för att kunna täcka de orter där vi inte jobbar just nu. Hos oss jobbar man med att demonstrera en städutrustning som heter Roboclean. Den är ledande inom sin teknik idag. Produkten kan allt från luftrening, sanering, Rekond m.m Man utgår från hemmet och åker på förbokade kundbesök. Vid ett besök har man alltid betalt, vid försäljning givetvis mer. Det finns inget lönetak. Krav på att man har körkort och egen bil då man utgår från hemmet och ska ta sig till sina kunder. Pga av detta så har man som säljare ett kostnadsavdrag på 40% av sin lön. Då man kan påverka sitt eget schema varje vecka så söker vi både heltid och deltidstjänster. Så är du: - Tävlingsinriktad - Målmedveten - Flexibel - Ansvarsfull - Social - Driven Så är detta jobbet för dig. Vi håller intervjuer löpande så välkommen med din ansökan.
Söker demonstratörer för heltid/deltid, garantilön + provision! Vi på AquaClean Tech söker just nu demonstratörer för att utöka vårt team. Vi har idag vårt huvudkontor i Västerås med filialkontor i Uppsala. Vi växer hela tiden och behöver därför fler drivna demonstratörer för att kunna täcka de orter där vi inte jobbar just nu. Hos oss jobbar man med att demonstrera en städutrustning som heter Roboclean. Den är ledande inom sin teknik idag. Produkten kan allt från luftrening, sanering, Rekond m.m Man utgår från hemmet och åker på förbokade kundbesök. Vid ett besök har man alltid betalt, vid försäljning givetvis mer. Det finns inget lönetak. Krav på att man har körkort och egen bil då man utgår från hemmet och ska ta sig till sina kunder. Pga av detta så har man som säljare ett kostnadsavdrag på 40% av sin lön. Då man kan påverka sitt eget schema varje vecka så söker vi både heltid och deltidstjänster. Så är du: - Tävlingsinriktad - Målmedveten - Flexibel - Ansvarsfull - Social - Driven Så är detta jobbet för dig. Vi håller intervjuer löpande så välkommen med din ansökan.
Söker demonstratörer för heltid/deltid, garantilön + provision! Vi på AquaClean Tech söker just nu demonstratörer för att utöka vårt team. Vi har idag vårt huvudkontor i Västerås med filialkontor i Uppsala. Vi växer hela tiden och behöver därför fler drivna demonstratörer för att kunna täcka de orter där vi inte jobbar just nu. Hos oss jobbar man med att demonstrera en städutrustning som heter Roboclean. Den är ledande inom sin teknik idag. Produkten kan allt från luftrening, sanering, Rekond m.m Man utgår från hemmet och åker på förbokade kundbesök. Vid ett besök har man alltid betalt, vid försäljning givetvis mer. Det finns inget lönetak. Krav på att man har körkort och egen bil då man utgår från hemmet och ska ta sig till sina kunder. Pga av detta så har man som säljare ett kostnadsavdrag på 40% av sin lön. Då man kan påverka sitt eget schema varje vecka så söker vi både heltid och deltidstjänster. Så är du: - Tävlingsinriktad - Målmedveten - Flexibel - Ansvarsfull - Social - Driven Så är detta jobbet för dig. Vi håller intervjuer löpande så välkommen med din ansökan.
Söker demonstratörer för heltid/deltid, garantilön + provision! Vi på AquaClean Tech söker just nu demonstratörer för att utöka vårt team. Vi har idag vårt huvudkontor i Västerås med filialkontor i Uppsala. Vi växer hela tiden och behöver därför fler drivna demonstratörer för att kunna täcka de orter där vi inte jobbar just nu. Hos oss jobbar man med att demonstrera en städutrustning som heter Roboclean. Den är ledande inom sin teknik idag. Produkten kan allt från luftrening, sanering, Rekond m.m Man utgår från hemmet och åker på förbokade kundbesök. Vid ett besök har man alltid betalt, vid försäljning givetvis mer. Det finns inget lönetak. Krav på att man har körkort och egen bil då man utgår från hemmet och ska ta sig till sina kunder. Pga av detta så har man som säljare ett kostnadsavdrag på 40% av sin lön. Då man kan påverka sitt eget schema varje vecka så söker vi både heltid och deltidstjänster. Så är du: - Tävlingsinriktad - Målmedveten - Flexibel - Ansvarsfull - Social - Driven Så är detta jobbet för dig. Vi håller intervjuer löpande så välkommen med din ansökan.
Välj ett jobb för att visa detaljer