Har du en stark vilja att ta nästa kliv inom försäljning och ha möjligheten att ansvara över ditt eget team? Då har du hittat rätt! Som arbetsledare hos oss arbetar du med fältförsäljning, där du ansvarar för att etablera goda kundrelationer och presentera våra uppdragsgivares produkter och tjänster på ett engagerande sätt. Du ansvarar över ditt eget försäljningsmål och coachar dina medarbetare till att nå framgång. Vad vi erbjuder: En attraktiv lönemodell med goda förtjänstmöjligheter. Motiverande tävlingar– vinn resor, teknikprylar och andra spännande priser. Snabba utvecklingsmöjligheter i ett företag som växer snabbt. Utbildning och coaching inom försäljning och personlig utveckling. En energifylld företagskultur med roliga aktiviteter och en stark teamkänsla. Vi söker dig som: Är ambitiös, social och målmedveten. Har ett positivt driv och gillar att träffa nya människor. Vill utvecklas och bygga erfarenhet inom försäljning. Uttrycker dig väl på svenska. Trivs med struktur och ett organiserat arbetssätt. Vi erbjuder en gedigen försäljning- och ledarskapsutbildning som följs upp i flera steg. Våra coacher finns dagligen här för att hjälpa dig utvecklas och för att ditt team ska nå sina mål. Det är viktigt att du har lätt för att inleda en professionell men lättsam interaktion med nya människor. Meriterande är om du har tidigare erfarenheter inom eller som account manager, försäljning, ledarskap eller kundservice. Praktisk information: Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Malmö. Du utgår från vårt kontor i Malmö. Om MH Enterprises: MH Enterprises är ett ungt och innovativt företag som arbetar med några av marknadens starkaste varumärken. Vi består idag av ca 70 medarbetare och fortsätter att växa. Kreativitet, kvalitet och passion för service är grunden till vår framgång. Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande! Krav: B-körkort Erfarenhet inom försäljning Lön: 30 000,00kr - 75 000,00kr per månad
Hemglass är ett av Sveriges mest välkända varumärken. Vi har sålt glass och mat direkt till Sveriges hushåll sedan 1968. Vi finns i hela Sverige via 29 säljkontor och 280 säljbilar. För oss är det viktigt med hög kvalitet, personlig service och stort engagemang. Nu söker Hemglass i Karlstad säljare som kan hjälpa oss att ta hand om våra kunder på bästa sätt! Du kommer att köra Hemglassbilen på planerade säljturer och möta kunder i alla åldrar för att distribuera vår glass och våra matprodukter. Vi söker dig som har förmågan att ge våra kunder en bra upplevelse i mötet med oss på Hemglass. Du har en hög energinivå, är självständig och har en stark servicekänsla. Arbetstid: Ca 15-30 timmar/vecka. Eller enl överenskommelse. Vardagar em/kväll. Lördagar/helger dagtid. Grundlönen är fast med möjlighet till en extra rörlig del baserad på både kundnöjdhet och resultat. Rätt person kan räkna med att komma upp i goda inkomster. Möjlighet till tillsvidareanställning efter säsong finns för den som trivs med oss och våra kunder. Du bör kunna starta din anställning omgående. Du söker och hittar mer information om jobbet via länken https://hemglass.se/jobba-hos-oss/ Tillsättning av tjänsterna sker löpande så skicka gärna din ansökan redan idag! #jobbjustnu
🌟 Bli en del av Verisure – Sälj trygghet, gör skillnad och väx med oss! Verisure söker säljare i Falkenberg! Brinner du för att skapa trygghet för andra – samtidigt som du utvecklas själv? På Verisure söker vi dig som är social, engagerad och gillar att arbeta med människor. Du behöver inte ha tidigare säljerfarenhet – vi letar efter rätt inställning och vilja att växa. Här får du jobba i ett team där samarbete, gemenskap och personlig utveckling är minst lika viktigt som att nå resultat. 💼 Om rollen: Som säkerhetssäljare på Verisure hjälper du familjer och privatpersoner att känna sig trygga i sitt hem – något som verkligen gör skillnad. Du planerar och genomför kundmöten där du erbjuder rådgivning och presenterar våra smarta säkerhetslösningar. Du ansvarar för hela processen – från första kontakt till att avtalet är på plats – men du är aldrig ensam. Vi jobbar som ett team, med tydliga mål och stöd hela vägen. 💡 Vi erbjuder: * Attraktiv provisionsstege utan tak – garantilön + provisionsstege * Mållön: 32 000–40 000 kr * Tjänstebil * En onboarding i världsklass där du får rätt verktyg för att lyckas * Tydlig karriärstege * Trygg anställning i ett stabilt och växande företag * Säljtävlingar och gemensamma mål som firas tillsammans ✅ Vi söker dig som: * Har B-körkort (krav) * Kan arbeta vardagar kl. 12–21, Fre: 10-18 * Talar och skriver flytande svenska * Är fri från anmärkningar i belastningsregistret och hos UC * Har god social förmåga och tycker om att bygga förtroende * Är driven men prestigelös, och tycker om att jobba mot gemensamma mål 🌍 Om Verisure: Vi skyddar över 5,6 miljoner hem världen över och är Europas ledande aktör inom smarta säkerhetslösningar. Vi är stolta över att kunna erbjuda en arbetsplats med omtanke, innovation och stark gemenskap. Hos oss är du inte bara en del av ett företag – du är en del av något större. 📩 Ansök redan idag! Vi rekryterar löpande – vänta inte med din ansökan! Av GDPR-skäl tar vi inte emot ansökningar via mejl, men har du frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected] – skriv gärna vilken ort det gäller i ämnesraden. 👉 Du kan också läsa mer om oss på vår Karriärsida eller följa oss på Instagram. Välkommen till Verisure – där trygghet, utveckling och teamanda möts.
Vi söker en Regionchef till Parmaco i Norrland – för dig som vill vara med och bygga ett hållbart och framtidssäkrat samhälle. Vill du vara med och driva förändringen i bygg- och fastighetsbranschen? Hos Parmaco utvecklar vi dynamisk arkitektur – byggnader som är lika rörliga och flexibla som de samhällen de tjänar. Istället för permanenta konstruktioner som riskerar att bli icke ändamålsenliga över tid, designar, tillverkar och hyr vi ut byggnader som enkelt kan anpassas, flyttas och återanvändas. Detta sänker inte bara kostnader för våra kunder, utan minskar också bygg- och fastighetsbranschens klimatavtryck – en avgörande faktor för en mer hållbar framtid. Vi söker nu en engagerad Regionchef som vill vara med och skapa nya möjligheter för kommuner och företag att möta framtidens krav på hållbarhet, flexibilitet och kvalitet. Här får du en roll med stort ansvar, starkt mandat och utrymme att verkligen göra skillnad. Om rollen Som Regionchef har du ett övergripande ansvar för affärsutveckling och försäljning inom din region. Du arbetar nära våra kunder – framför allt kommuner – och hjälper dem att hitta rätt lösningar för deras lokalförsörjning, både på kort och lång sikt. Rollen innebär stor frihet men också stort ansvar, där proaktivt kontaktskapande och mötesbokning är en naturlig del av vardagen. Tjänsten utgår från hemmakontor, helst med placering i Luleå, men andra orter kan också vara aktuella, och innebär frekventa resor inom regionen. Ditt arbete kommer att präglas av: Strategisk försäljning och kundbearbetning Bygga och vårda långsiktiga kundrelationer Identifiera nya affärsmöjligheter och driva affären från första kontakt till avslut Representera Parmaco i din region och delta vid kundmöten, nätverk och mässor Tätt samarbete med vårt team för att utveckla och genomföra regionens affärsplan Vi söker dig som är: Målinriktad och självgående, med ett starkt driv att lyckas i dina affärer En förtroendeingivande kommunikatör som lyssnar in kundens behov Nyfiken, lösningsorienterad och van att tänka nytt Bekväm med att aktivt ta kontakt med nya kunder Intresserad av samhällsutveckling och förstår hur samhällsbyggande fungerar Din bakgrund: Minst 5 års erfarenhet av försäljning eller affärsutveckling, gärna med fokus på fastigheter eller samhällsbyggnad Erfarenhet av marknadsanalys och att arbeta strategiskt med kundsegment Förståelse för hur kommuner arbetar och gärna erfarenhet av offentlig upphandling Flytande svenska i tal och skrift Vana av ett självständigt arbete som kräver resor inom regionen Vi erbjuder: En meningsfull roll i ett företag som ligger i framkant när det gäller hållbara och flexibla byggnadslösningar Stora möjligheter att påverka din region och utvecklas i takt med bolaget Ett dedikerat team som delar din vilja att bygga framtidens samhälle Ansökan och kontakt I denna rekrytering samarbetar Parmaco AB med Rubino Rekrytering. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino, +46 739 015 911. Skicka din ansökan så snart som möjligt, då vi intervjuar löpande. Välkommen med din ansökan! Om oss Parmaco är en föregångare inom dynamisk arkitektur med över 60 års erfarenhet av att designa, tillverka och hyra ut flexibla byggnader som kan anpassas, flyttas och återanvändas för att möta samhällens föränderliga behov. Med verksamhet i Finland, Sverige och Tyskland och över 400 levererade byggnader – från skolor och förskolor till kontor, bostäder, äldreboenden, vårdmiljöer och säkerhetsklassade byggnader – skapar Parmaco dynamiska lösningar som integreras sömlöst i sin omgivning och skapar utrymme för en mer hållbar framtid. Läs mer på https://parmaco.se/
Är du en fena på att bygga kundrelationer, driva projekt i mål och tänka affärsmässigt från start till faktura? Till Parajett Digital Solutions (PDS) söker vi dig som vill kombinera försäljning med projektledning – i en roll där du får stort ansvar, tydliga mål och möjlighet att påverka hela kedjan. Vill du vara med och leda digital kommunikation till nästa nivå? Sök rollen som Teknisk säljare till PDS – där idé blir till leverans. OM TJÄNSTEN Parajett Digital Solutions är ett svenskt techbolag som utvecklar smarta lösningar för säker och effektiv kommunikation. Med spetskompetens inom digital kommunikation, utskrifter, kuvertering och säker distribution hjälper PDS företag och myndigheter att nå rätt mottagare snabbt, tillförlitligt och i rätt format. Genom att förena teknisk innovation med strikt efterlevnad av regelverk är PDS en trygg och pålitlig partner för allt från myndighetsutskick till affärskritisk kommunikation. I rollen som teknisk säljare får du ett helhetsansvar för kundrelationen från avtal, daglig dialog, rådgivning till affärsutveckling. Du är kundens främsta kontaktperson och ser till att det som har utlovats också levereras med rätt kvalitet, i rätt tid och inom budget. Rollen kombinerar det operativa arbetet som Key Account Manager med det strategiska ansvaret hos en projektledare. Genom att samordna interna resurser och arbeta nära utvecklare och specialister, identifierar du utvecklingsmöjligheter och bidrar till att affären rör sig framåt. I rollen kommer du ansvara för att fånga upp kundens behov, översätta dem till interna aktiviteter och säkerställa att rätt kompetens kopplas in vid rätt tillfälle till exempel vid planerade strategimöten. Här är det du som leder samtalet och sätter agendan. Försäljningen bygger på förtroende och att skapa ett verkligt värde för befintliga kunder genom proaktiv rådgivning och en djup förståelse för deras verksamhet. Du erbjuds - En central roll inom verksamheten där du får möjlighet att självständigt driva affären framåt - Vara länken som håller ihop teamet, processerna och kunddialogen - Arbeta nära sälj, utveckling, produktion och ledning - Möjligheten att växa – både med företaget och i din professionella roll ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Ansvara för budget, affärsutveckling och långsiktiga relationer med några av PDS mest strategiska kunder * Leda kundprojekt från första offert till färdig leverans – och säkerställa att både kund och PDS lever upp till sina åtaganden * Kalkylera, offerera och planera affärer med precision och affärsmässighet * Följa upp avtal, fakturering, prognoser och se till att ekonomiska mål nås * Identifiera nya affärsmöjligheter hos befintliga kunder och driva merförsäljning med fokus på kundvärde * Säkerställa att varje projekt levereras i tid, med hög kvalitet och inom budget VI SÖKER DIG SOM - Har en stark teknisk förståelse och trivs i gränslandet mellan teknik, affär och kundvärde – gärna med erfarenhet från en roll som exempelvis projektledare - Är ansvarstagande och initiativrik – du ser vad som behöver göras och agerar när något inte fungerar som det ska - Har goda ekonomiska insikter och vana av att ta affärsansvar, inklusive hantering av offerter, marginaler och affärsramverk - Talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska Det är meriterande om du har - Erfarenhet av att arbeta med olika outputkanaler, såsom digital brevlåda, e-faktura och pappersutskick - Relevant eftergymnasial utbildning inom exempelvis teknik, ekonomi eller IT - Erfarenhet av offentlig upphandling och arbete i enlighet med LOU (Lagen om offentlig upphandling) - Förståelse och/eller erfarenhet av att jobba inom ramarna för ISO 9001, 14001 och 27001 För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Målmedveten - Ansvarstagande - Socialt självsäker - Intellektuellt nyfiken Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. Innan anställning kommer en bakgrundskontroll genomföras som ligger till grund för anställning hos PDS. INFORMATION OM FÖRETAGET Här kan du läsa mer om Parajett Digital Solutions!
Vill du arbeta och vårda relationer till kunder och försätta bygga vidare RAWLPLUG:s starka varumärke inom infästning och verktyg? Vi på Rawl Scandinavia söker säljare till vårt team. RAWLPLUG tillverkar infästning och tillbehör som borr och verktyg av hög kvalitet. Vi finns idag etablerat på en rad stora kedjor med många butiker och målet är att etablera oss på ännu fler. Vi söker nu dig som vill försätta bearbeta marknaden där idag har vi etablering men också utöka våra kundrelationer. Vill du bli del av ett team där du själv styr över dina arbetsveckor och majoriteten av tiden får träffa kunder? Kom och bli en del av vårt gäng! Dina framtida arbetsuppgifter: . Planerar, prioriterar och genomför säljdrivande insatser för att utveckla försäljning . Utveckla affären med befintliga återförsäljare och samtidigt som du arbetar för att hitta nya kunder . Demonstrerar våra produkter och säkerställa våra produkters synlighet hos våra återförsäljare . Initierar och genomför lokala marknadsaktiviteter, såsom utbildningar . Medverkar vid mässor och events . Administration i form av registrering av kundaktiviteter samt skapa offerter Vem är du? Vi söker dig med en kunskap inom infästning, verktyg och/eller maskiner. Har du erfarenhet av att sälja produkter inom infästningar är det stor fördel men inget krav. Då du kommer att verka på den nationella marknaden behöver du goda kunskaper i svenska och där är vi en del av ett internationellt bolag behöver du även ha goda kunskaper i engelska. Du har goda kunskaper i Office-paketet. Som person har du positiv attityd med god förmåga att etablera kontakter och bygga relationer. Du har en god kommunikativ förmåga och är bra på att skapa förtroende. Affärer och resultat är något som driver dig i ditt arbete. Du trivs i en självständig roll och har förmågan att skapa en struktur för att optimera dina arbetsveckor.
Välkommen till 1KOMMA5 – Europas ledande leverantör av smarta energilösningar till privatpersoner. Vi installerar solceller, laddboxar, energilagring och vårt AI-baserade styrsystem Heartbeat. Vårt mål: att göra varje villa klimatneutral enligt Parisavtalet. Vi finns idag på 75+ orter med över 2 200 anställda och växer snabbt. Redan 2023 blev vi ett Unicorn-bolag – det snabbast växande cleantech-företaget i Europa. Om rollen som fältsäljare I den här rollen representerar du 1KOMMA5 ute hos privatkunder som är intresserade av våra produkter. Det bästa? Majoriteten av dina kundmöten är redan förbokade åt dig. Det betyder att du slipper kalla samtal och istället fokuserar på det du är bäst på – att skapa relationer och göra affärer. Du säljer solceller, laddboxar och batterilösningar direkt till villaägare. Du ansvarar för affären från första mötet till påskrivet avtal, därefter tar projektteamet över. Vad du får hos oss: Förbokade kundmöten – ingen kallringning Tjänstebil eller milersättning Hög provisionsmodell Karriärmöjligheter inom ett snabbväxande techbolag Möjlighet att jobba med produkter som gör verklig klimatnytta Säljutbildning och produktcoachning Engagerat och värderingsstyrt team Vi söker dig som: Gillar att vara på språng och träffa nya människor varje dag Har ett naturligt driv och gillar att jobba mot tydliga mål Är social, lyhörd och trygg i mötet med kunder Trivs med frihet under ansvar och struktur i vardagen Oavsett om du har tidigare säljbakgrund eller är ny i branschen ger vi dig rätt verktyg för att lyckas. Det viktigaste är att du vill växa – både som person och med oss. Vi tror att du har: B-körkort (obligatoriskt) Erfarenhet av försäljning, service eller kundkontakt God svenska och engelska i tal och skrift Flexibilitet att ibland arbeta kvällstid Ett tekniskt intresse (du får lära dig det du inte kan!) Meriterande om du har: Säljerfarenhet mot konsument (B2C) Vana att arbeta med CRM-system Erfarenhet från energibranschen eller liknande teknikförsäljning Plats: Göteborg Arbetstid: Mån–Fre, kl. 10–19 med flexibel förläggning Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Bli en del av något större På 1KOMMA5 är du inte bara en kugge i maskineriet – du är med och driver energiomställningen framåt. Varje affär du gör bidrar till ett mer hållbart samhälle, ett hem i taget. Vi är en arbetsplats som speglar samhället. Vi välkomnar sökande oavsett kön, bakgrund eller ålder. Bakgrundskontroll ingår som del i rekryteringen. Ansök nu! Vi intervjuar löpande – skicka in din ansökan redan idag och ta första steget mot en grön karriär som fältsäljare!
Bli en del av ett av Sveriges mest snabbväxande företag – Vasafiskerian söker säljare! Är du en målinriktad, driven och social person som har talang för försäljning? Vill du sälja högkvalitativa fisk- och skaldjursprodukter och samtidigt ha möjlighet till hög förtjänst? Då kan rollen som säljare på Vasafiskerian vara något för dig! Vad innebär rollen? Som säljare hos Vasafiskerian arbetar du ute på fältet i villa- och bostadsområden där du: Möter nya kunder och säljer våra produkter direkt på plats. Ansvarar för ditt område, vilket innebär frihet att självständigt planera och utföra ditt arbete. Bygger och utvecklar långsiktiga kundrelationer. Vad erbjuder vi? Hög provision utan tak – du har full kontroll över din lön, där våra lättsålda produkter och nöjda kunder ger dig en god förutsättning att tjäna mycket. Motion och frisk luft – ett aktivt jobb där du är ute och rör på dig varje dag. Ett starkt varumärke i ryggen – Vasafiskerian är Sveriges största fisk- och skaldjursbutik online och känt för kvalitet och service i hela Sverige. Utvecklingsmöjligheter – bli en del av vårt vinnande team och väx tillsammans med oss. Här finns möjligheten att avancera inom organisationen. Vem söker vi? Vi letar inte efter en viss bakgrund eller erfarenhet – det är dina personliga egenskaper och vilja att utvecklas som är viktigast för oss. För att lyckas som säljare hos oss tror vi att du: Är målmedveten och älskar att anta nya utmaningar. Har ett starkt driv och trivs med att både arbeta självständigt och i team. Är social och har lätt att skapa förtroende i mötet med människor. Har B-körkort (meriterande men inte ett krav).
Om DIB Do-It-Better (DIB) Travel Portal är vår egenutvecklade online plattform som underlättar och ger förutsättningar för ett hållbart affärsresande för företag och kommuner i Norden. Vi strävar efter att erbjuda en enkel bokningsportal som är kraftfull för individuella affärsresenärer och administratörer. Vi har ett produktutbud inom alla områden såsom flyg, hotell, taxi, tåg, bussar och självklart även kollektivtrafik i Sverige. Vi skapar både finansiell och hållbarhetsmässig synlighet för företagsinköpare. Vi grundades 2016 och har kontor i Stockholm och Belgrad. DIB står för Do It Better, det är en värdegrund som genomsyrar hela vårt företag. Vår huvudmarknad idag är Sverige, med kunder spridda över hela landet, främst i storstadsregioner och norra Sverige. Våra kunder verkar både inom den privata sektorn och offentliga organisationer. Vi tror att några av våra nyckelfaktorer för framgång är proaktivitet gentemot våra kunder och att upprätthålla nära relationer. Vi etablerar vår närvaro i Danmark och Norge och siktar på Finland inom några år. Nu söker vi en Sales Manager Ansvarsområden: Försäljning av affärsresekonton för den svenska marknaden: -Du är självgående och driver din egen försäljning allt från att identifiera leads till att låsa affären. -Du proaktivt identifierar och kontaktar potentiella kunder för att erbjuda affärs- och tjänsteresor samt möten, events och konferenser. -Du är van att analysera kundens behov och önskemål för att sedan skräddarsy lösningar som passar deras affärsverksamhet. -Du presenterar och offererar vår bokningsportal, inklusive transporter, boende och andra relaterade travel-management tjänster. -Du är van att identifiera vilka dealbreaks som gäller för kunden och säkerställer att vårt erbjudande är konkurrenskraftigt. -Du förlöser eventuella utestående frågor hos kund och stänger affären på ett framgångsrikt sätt. Efter signerat kontrakt ansvarar du för att överlämna rätt information till vårt implementeringsteam enligt kundens önskemål såsom ex resepolicy, krishantering samt egna avtalade priser. Marknadsföring och försäljningsutveckling: -Du deltar i marknadsföringsaktiviteter för att öka medvetenheten om DIB Travel och dess tjänster ex mässor och nätverk. -Du är nyfiken och söker aktivt nya försäljningsmöjligheter och affärsutvecklingsprojekt. -Du gillar att ligga i framkant så att analysera marknadstrender och konkurrenssituation för att identifiera nya affärsmöjligheter och strategier är för dig en inbyggd vana. Rapportering och dokumentation: Vi jobbar i HubSpot för att följa vår försäljningsprocess. Här dokumenterar vi alla kundinteraktioner & affärstransaktioner. Du säkerställer korrekt uppföljning och arkivering. Där kan du sedan ta ut regelbundna rapporter om försäljningsprestanda, kundtrender och marknadsutveckling. Kvalifikationer och färdigheter: Vi söker dig som älskar att låsa affärer, du har enkelt för att se hur vi hjälper kunden på bästa sett. -Du har en erfarenhet av B2B försäljning, inom affärsresebranschen. -Utmärkta kommunikations- och förhandlingsfärdigheter. -Stark problemlösningsförmåga och förmåga att hantera olika situationer under stress. Kunskap om affärsresor och resebranschen är en fördel. -Bevisad track-record av framgångsrik företagsförsäljning inom B2B (helst rese-relaterat) av komplexa tjänstelösningar. -Teamplayer med förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ. -Utbildning inom försäljning, marknadsföring eller turism är en fördel. Vad erbjuder vi: Att vara en del av ett snabbväxande bolag där du får chansen att arbeta med försäljning av vår innovativa plattform till företagsmarknaden. Vi är ett företag som värdesätter dina tankar och idéer, vi vill höra din röst och vill att du påverkar vår framtidsresa. Om du också är genuint intresserad av hur kombinationen av senaste teknik och utmärkt personlig service kan se ut inom resebranschen är vi rätt ställe. Vi finns i centrala Stockholm med flera närliggande pendlingsmöjligheter och sitter på ett modernt kontorshotell. Pensionspar enligt ITP1, friskvårdsbidrag samt möjlighet till bonus ingår Heltid vardagar med minst 3 dagar/vecka på kontoret i Stockholm. Du förväntas kunna resa i tjänsten, även om en del av säljmötena kan tas via länk. Vi ser helst att du bor i Stockholmsområdet. Start enligt överenskommelse. Varmt välkommen med din ansökan och har du frågor om tjänsten kontakta då rekryterare Jannica Grönqvist på [email protected] alt 0723-240421
Välkommen till möjligheten att bli en del av vårt säljteam som Resande Säljare! Vi söker dig som är en driven och engagerad säljare med affärssinne och passion för försäljning – redo att bidra till vår tillväxt och stärka vårt kunderbjudande över hela landet. Vi jobbar med starka varumärken inom skönhet och letar efter dig som bygger relationer med hög energi, jagar affärer med passion och inte väntar på att något ska hända – du får det att hända. Vi söker fler resande säljare till Stockholmsregionen, Västkusten, Norra Sverige samt Södra Sverige och vill gärna höra från dig! Har du driv, affärssinne och en passion för försäljning? Då kan du vara vår nästa resande säljare. Skicka in din ansökan redan idag – för rätt person kan möjligheten öppna sig direkt! Om Tjänsten Som Resande Säljare spelar du en central roll i vår fortsatta expansion. Du arbetar med försäljning i din region och din huvuduppgift är att bygga och underhålla starka kundrelationer. Din förmåga att förstå kundernas behov likväl som vårt erbjudande för att ta fram skräddarsydda lösningar kommer att vara avgörande för din framgång. Huvudsakliga Ansvarsområden Driva försäljning med fokus på kund och resultat Utveckla och vårda långsiktiga kundrelationer Identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter Säkerställa hög påfyllnadsgrad och nya produkter för att tillgodose kundernas behov Profil och Kvalifikationer Erfarenhet av försäljning och kundrelationer Starka kommunikations- och förhandlingsfärdigheter B-körkort och möjlighet att resa i tjänsten Resultatinriktad och förmåga att arbeta självständigt Meriterande med erfarenhet inom vår bransch Vad Vi Erbjuder Vi erbjuder en spännande tjänst i ett framåtsträvande företag där du har chansen att växa med oss. Utöver en självständig och inspirerande roll erbjuder vi ett starkt och stödjande team som delar din passion för framgång. Placering och Resor Resor inom din region är en central del av tjänsten. Flexibilitet vad gäller arbetstider och resor är ett krav. Vi uppmuntrar kvalificerade kandidater från alla bakgrunder att ansöka. Välkommen att bli en viktig del av vårt team! Ansökan och Rekryteringsprocess Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan genom vår rekryteringsplattform. Vi ser fram emot att höra mer om dig och hur du kan bidra till vårt team!
Välj ett jobb för att visa detaljer