Om vår kund Kommunen är en av Sveriges ledande kunskaps- och innovationsregioner, med ett starkt fokus på hållbar utveckling, utbildning och forskning. Här kombineras småstadens charm med storstadens möjligheter – ett dynamiskt samhälle där både människor och idéer växer. Med en stabil ekonomi, välfungerande samhällsservice och en tydlig framtidsvision skapas goda förutsättningar för både invånare och medarbetare. Regionen präglas av närhet till natur, kultur och ett aktivt näringsliv, vilket gör den till en attraktiv plats att leva och arbeta i. Om rollen: Som controller kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa god ekonomistyrning, uppföljning och analys inom verksamheten. Du arbetar nära både kollegor inom stödfunktioner och verksamhetsansvariga för att stötta i ekonomiska frågor och bidra till måluppfyllelse. Rollen kräver både strategisk överblick och ett öga för detaljer. Arbetsuppgifter inkluderar: Kvalificerat arbete med budget, uppföljning, nyckeltal och analys. Vara ett stöd och bollplank för verksamhetsansvariga. Bidra i utveckling och effektivisering av arbetssätt, system och processer. Kvalifikationer: Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi Några års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete, gärna inom fastighetsekonomi Mycket goda kunskaper i Excel Erfarenhet av arbete i ekonomi- och verksamhetssystem Meriterande med erfarenhet från politiskt styrd organisation Om dig... Du är en analytisk person med ett strukturerat och lösningsorienterat arbetssätt. Du har en stark servicekänsla och motiveras av att bidra med värde till verksamheten. Med din kommunikativa och pedagogiska förmåga förmedlar du ekonomisk information på ett tydligt och lättförståeligt sätt. Du är lyhörd för behoven runt dig, har lätt för att skapa relationer och trivs i samarbeten – samtidigt som du är självgående och tar egna initiativ. Ditt engagemang och din vilja att ständigt utvecklas gör dig till en uppskattad kollega och ett tryggt stöd i ekonomifrågor. Start: 28 april 2025 Slut: 30 september 2025 (möjlighet till förlängning 2+2 månader) Plats: På plats i Lund (25% remote) Omfattning: Heltid
Vi söker en driven och analytisk medarbete för rollen som Projektcontroller. I denna roll kommer du att spela en nyckelroll i vår projektorganisation och bidra till att säkerställa att projekten levereras enligt plan och budget. Vårt bolag är engagerat i hållbara lösningar och innovation, och vi värdesätter medarbetare som delar dessa värderingar. Arbetsuppgifter Övervaka och analysera projektbudgeten för att säkerställa kostnadseffektivitet. Utveckla och implementera kontrollsystem för projektdata och rapportering. Identifiera och rapportera avvikelser från projektplanen samt föreslå korrigerande åtgärder. Stödja projektledningen i ekonomiska beslutsprocesser. Bistå med ekonomiska analyser och prognoser för att förbättra projektets resultat. Kvalifikationer Erfarenhet av projektkontroll eller liknande ekonomifunktion. Akademisk utbildning inom ekonomi, finans eller relevant område. Stark analytisk förmåga och erfarenhet av att arbeta med stora datamängder. Kännedom om projekthanteringsverktyg och ekonomisystem. Förmåga att arbeta självständigt samt i team, med skarpa deadline-färdigheter. Personliga egenskaper Detaljorienterad och noggrann med ett strategiskt tänkande. Proaktiv och lösningsorienterad med en förmåga att arbeta under press. God kommunikationsförmåga och förmåga att bygga relationer med olika intressenter. Varför arbeta hos oss? Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du blir en del av ett målmedvetet och engagerat team. Hos oss har du möjlighet att utvecklas och växa i din professionella karriär. Vi värdesätter balans mellan arbete och privatliv och erbjuder därför flexibla arbetsvillkor. Som Projektcontroller hos oss är du med och formar framtidens hållbara lösningar. AnsökanÄr du redo att ta nästa steg i din karriär och vill vara en del av en innovativ och växande verksamhet? Skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att få veta mer om dig och vad du kan tillföra vårt team!
Om Net4Mobility Net4Mobility är ett joint-venture mellan Telenor och Tele2 som grundades 2009 med uppdraget att samordna utbyggnaden och driften av ett rikstäckande mobilnät. I dagsläget täcker nätet 99% av den svenska befolkningen och med 5G till över 90%. Under 2025 kommer 5G-utbyggnaden att fortsätta för att nå ännu fler. Bolaget erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där de värdesätter teamwork, stödjande samarbete och korta beslutsvägar. Här får du arbeta brett inom ekonomiområdet i en expansiv verksamhet med stora finansiella flöden och omfattande tillgångar. Om rollen Som Financial Controller hos Net4Mobility kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa en hög kvalitet i redovisning och finansiell rapportering. Du kommer att arbeta nära verksamheten och ha en central funktion i både analys och uppföljning av finansiella resultat. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Assistera vid månads- och årsbokslut Förbereda underlag inför revision och samverka med revisorer Upprätta balans- och resultaträkningar samt managementrapportering Hantera skatter, deklarationer, avstämningar och ekonomiska utredningar tillsammans med redovisningschef Uppföljning av större flöden, Cash flow management samt Internkontroller Genomföra finansiell analys och ad hoc-analyser samt bistå med input i prognos- och budgetprocesser Delta i förbättring- och utvecklingsarbete Delta i diverse forum tillsammans med redovisningschef och representanter från ägarbolag Vem vi söker Vi söker dig som har en stark förståelse för redovisning och finansiella processer samt förmågan att arbeta självständigt och analytiskt. Du är kommunikativ, affärsinriktad och har en god samarbetsförmåga. Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet från kvalificerad redovisning. Du är van att självständigt arbeta med löpande bokföring och ansvara för bokslutsarbete. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Erfarenhet av att arbeta med stora finansiella flöden Mycket god förståelse för balans- och resultaträkning Stark analytisk förmåga och systemintresse Nyfiken, hjälpsam och lösningsorienterad inställning Erfarenhet från Telecom, Entreprenad eller annan projektintensiv verksamhet är meriterande, men inget krav Vill du bli en del av ett bolag i framkant inom telekom och bidra till deras fortsatta framgång? Välkommen med din ansökan! Tillträde och omfattning Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstider är kontorstider måndag till fredag med möjlighet till flexibilitet och hybridarbete. Kontoret är beläget i Kista med kort promenadavstånd till både pendeltåg och tunnelbana. Ansökan Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt CV. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Cecilia Enfors, [email protected]. Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Senior Redovisningsekonom Om företaget Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där vi värdesätter teamwork, stödjande samarbete och korta beslutsvägar. Hos oss får du arbeta brett inom ekonomiområdet i en expansiv verksamhet med stora finansiella flöden och omfattande tillgångar. Om rollen Som Senior Redovisningsekonom spelar du en nyckelroll i att säkerställa hög kvalitet i redovisning och finansiell rapportering. Du arbetar nära verksamheten och har en central funktion i både analys och uppföljning av finansiella resultat. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Månads- och årsbokslut Analys av utfall samt ad hoc-analyser Bistå med input i prognos- och budgetprocesser Förbereda underlag vid revision Hantering av skatter, deklarationer, avstämningar och utredningar Upprättande av balans- och resultaträkningar samt managementrapportering Vem vi söker Vi söker dig med stark förståelse för redovisning och finansiella processer samt förmågan att arbeta självständigt och analytiskt. Du är kommunikativ, affärsinriktad och har en god samarbetsförmåga. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Minst 5 års erfarenhet av kvalificerad redovisning Erfarenhet av att arbeta med stora finansiella flöden Mycket god förståelse för balans- och resultaträkning Stark analytisk förmåga och systemintresse Nyfiken, hjälpsam och lösningsorienterad inställning Erfarenhet från Telecom, Entreprenad eller annan projektintensiv verksamhet är meriterande Tillträde och omfattning Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstider är kontorstider, måndag till fredag, med möjlighet till flexibilitet och hybridarbete. Ansökan Vi tar emot ansökningar via vår hemsida. Klicka på knappen "Ansök" längst ner i annonsen för att registrera ditt CV. Vi går igenom ansökningarna löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor? Kontakta rekryteringsansvarig på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Sugen på en utvecklande tjänst i ett av Skånes mest spännande bolag? ”Jag tycker om att utveckla min personal och att se dem växa.” Så säger CFO Jenny Graflind. En ledare med mycket energi som har en positiv inverkan på hela gruppen. Välkommen till teamet som tycker om att gå till jobbet, skrattar tillsammans och hjälps åt. Swedencare växer så det knakar och koncernen utökas i snabb takt, dels genom den starka efterfrågan på husdjursmarknaden, och även genom uppköp av bolag runt om i världen, främst i Europa och Amerika. Minja Markovic, som sitter som Redovisningschef idag, blir din närmsta kollega och den som leder det dagliga arbetet. En duktig, vänlig, engagerad och positiv ledare som kommer få dig att känna dig 100% välkommen. Kanske är koncernredovisning något du vill utvecklas inom? Ta chansen att få jobba på ett noterat bolag i en internationell miljö. Tjänsten är placerad på huvudkontoret i Malmö och du rapporterar till CFO. Och du, din hund är precis lika välkommen som du. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Analysarbete av dotterbolag Konsolidering (eliminering/interna transaktioner/koncernbokningar) Rapportering för gruppen Implementering av nya dotterbolag Stötta de lokala ekonomifunktionerna Budgetarbete Vem är du? Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom ekonomi/redovisning och som har minst ett par års erfarenhet inom området. Kanske sitter du som redovisningskonsult eller revisor idag och vill ta steget in på en ekonomiavdelning. Här är din personlighet viktig. Ditt driv och din kommunikativa förmåga gör att du helst ser dig själv på ett bolag där det händer massor och där du har många kontaktytor. Du är analytisk och strukturerad och är inte rädd för att använda din engelska i kontakten med dotterbolagen. Erfarenhet från Cognos eller liknande konsolideringssystem samt IFRS är meriterande men inget krav. Har vi fångat ditt intresse? Intervjuer sker löpande så ansök gärna så snart som möjligt. I den här rekryteringen samarbetar Swedencare med Mpya Finance. Har du frågor gällande rekryteringsprocessen eller kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Johanna Andersson på tel. 0706-555730, [email protected] alternativt Per Cato på tel. 0703009729, [email protected] Ansökan sker via www.mpyafinance.se.
Vi tycker att hemelektronik är fantastiskt. Vi vill därför ge fler mer glädje, avkoppling, och produktivitet i vardagen! Vi gör prylar tillgängligt för alla så enkelt, billigt och hållbart som möjligt. För att lyckas är så klart våra grymma medarbetare det viktigaste vi har. Är du med? Om tjänsten Älskar du siffror, analyser och att arbeta i en miljö där enkelhet och handlingskraft står i centrum? Är du redo att ta ansvar och vara en nyckelspelare i en organisation där vi tillsammans skapar framtidens detaljhandel? Då är det dig vi söker! Som Financial Controller hos oss på NetOnNet blir du en del av ett dynamiskt ekonomiteam som tillsammans ansvarar för att leverera högkvalitativ rapportering. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Analys av månads- och årsbokslut. Förbereda och analysera finansiella rapporter och prognoser. Säkerställa korrekt redovisning enligt gällande regelverk och företagsstandarder. Stödja i budgetering och kostnadskontroll. Genomföra interna kontroller. Bidra till utvecklingen av rapporteringssystem och finansiella processer. CSRD rapportering. Vem söker vi? Vi söker dig som har ett starkt driv och en passion för att arbeta med siffror och analyser. För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du: Har en relevant högskoleutbildning inom ekonomi, redovisning eller finans. Har minst 3 års erfarenhet från en liknande roll, gärna inom detaljhandeln eller e-handel. Har god kommunikationsförmåga och kan förklara komplexa ekonomiska begrepp på ett enkelt sätt. Har goda kunskaper i redovisning och ekonomistyrning. Är självgående, strukturerad och lösningsorienterad Vad erbjuder vi? En spännande och utvecklande roll i ett framåtsträvande företag. Möjlighet att påverka och utveckla företagets ekonomiska processer. En inkluderande kultur där ditt bidrag verkligen gör skillnad. Konkurrenskraftiga förmåner och en balans mellan arbete och privatliv. Wow – det här är vi! NetOnNets arbete präglas av fyra värdeord - #enkla, #nyfikna, #tillsammans och #handlingskraftiga - det är våra ledstjärnor i vardagen. För oss är också mångfald och inkludering viktigt, vi strävar efter att ha en bred mångfald på NetOnNet, dels för att vi ska spegla samhället i stort, dels för att mångfald berikar organisationen med viktiga insikter som ger ökad förståelse för företagets ständigt växande kundbas. Vår arbetsplatsstrategi förenar det bästa av två världar, där vi kombinerar effektiviteten i det digitala arbetssättet med kreativiteten och styrkan med de fysiska mötena. Wow säger vi! Det ger dig möjlighet att arbeta hemifrån en viss del av arbetstiden. På det här viset vill vi forma ett starkt hållbart företag med medarbetare som utvecklas som individer som möjliggör starka resultat. Bli en del av vårt team Vill du också jobba med oss och bli en del av vårt team? Du söker enkelt genom att klicka på ”Skicka ansökan” och registrerar därefter din ansökan. Vi läser ansökningarna löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan, gör det redan idag! Vi ser fram emot att höra mer om dig. Vi accepterar enbart ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Har du referenser, ber vi dig att inte inkludera dem direkt i ansökan, utan lämna dessa vid en senare begäran. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Emélie Sandström, Chief Finance Director.
Vi tycker att hemelektronik är fantastiskt. Vi vill därför ge fler mer glädje, avkoppling, och produktivitet i vardagen! Vi gör prylar tillgängligt för alla så enkelt, billigt och hållbart som möjligt. För att lyckas är så klart våra grymma medarbetare det viktigaste vi har. Är du med? Om tjänsten Älskar du siffror, analyser och att arbeta i en miljö där enkelhet och handlingskraft står i centrum? Är du redo att ta ansvar och vara en nyckelspelare i en organisation där vi tillsammans skapar framtidens detaljhandel? Då är det dig vi söker! Som Financial Controller hos oss på NetOnNet blir du en del av ett dynamiskt ekonomiteam som tillsammans ansvarar för att leverera högkvalitativ rapportering. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Analys av månads- och årsbokslut. Förbereda och analysera finansiella rapporter och prognoser. Säkerställa korrekt redovisning enligt gällande regelverk och företagsstandarder. Stödja i budgetering och kostnadskontroll. Genomföra interna kontroller. Bidra till utvecklingen av rapporteringssystem och finansiella processer. CSRD rapportering. Vem söker vi? Vi söker dig som har ett starkt driv och en passion för att arbeta med siffror och analyser. För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du: Har en relevant högskoleutbildning inom ekonomi, redovisning eller finans. Har minst 3 års erfarenhet från en liknande roll, gärna inom detaljhandeln eller e-handel. Har god kommunikationsförmåga och kan förklara komplexa ekonomiska begrepp på ett enkelt sätt. Har goda kunskaper i redovisning och ekonomistyrning. Är självgående, strukturerad och lösningsorienterad Vad erbjuder vi? En spännande och utvecklande roll i ett framåtsträvande företag. Möjlighet att påverka och utveckla företagets ekonomiska processer. En inkluderande kultur där ditt bidrag verkligen gör skillnad. Konkurrenskraftiga förmåner och en balans mellan arbete och privatliv. Wow – det här är vi! NetOnNets arbete präglas av fyra värdeord - #enkla, #nyfikna, #tillsammans och #handlingskraftiga - det är våra ledstjärnor i vardagen. För oss är också mångfald och inkludering viktigt, vi strävar efter att ha en bred mångfald på NetOnNet, dels för att vi ska spegla samhället i stort, dels för att mångfald berikar organisationen med viktiga insikter som ger ökad förståelse för företagets ständigt växande kundbas. Vår arbetsplatsstrategi förenar det bästa av två världar, där vi kombinerar effektiviteten i det digitala arbetssättet med kreativiteten och styrkan med de fysiska mötena. Wow säger vi! Det ger dig möjlighet att arbeta hemifrån en viss del av arbetstiden. På det här viset vill vi forma ett starkt hållbart företag med medarbetare som utvecklas som individer som möjliggör starka resultat. Ansökan Låter detta som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan redan idag! Vi tillämpar löpande urval. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Emélie Sandström, Chief Finance Director.
Senior Financial Controller Om uppdraget För vår kund inom industrisektorn söker vi nu en erfaren och affärsdriven Financial Controller med fokus på tillverkning. Du kommer att spela en nyckelroll i den finansiella uppföljningen av globala kostnader, CAPEX och tillverkningsrelaterade kostnader (COGS), med ansvar för rapportering, analys och kommunikation mot flera olika intressenter inom koncernen. Dina huvudsakliga ansvarsområden Ansvara för månatlig finansiell rapportering och analys till koncernfunktioner (t.ex. FP&A och redovisning) Ta fram konsoliderade utfall och prognoser till operations reviews Vara ett stöd till verksamheten tillsammans med Business Controller Konsolidera och analysera prognoser/budget i verktyget Konstrukt Ansvara för periodiseringar, kapitalisering och timkostnadsberäkningar Säkerställa leverans av finansiella underlag till koncernredovisning i samband med bokslut Stödja interna och externa revisioner samt säkerställa SOX-compliance Ad hoc-analyser och kostnadsaktiviteter Förväntade leveranser Månatliga bokslut Prognoser Kapitaliseringsprocesser SOX-kontroller Revisionsunderlag Kompetenskrav Minst 5 års erfarenhet av finansiell controlling, gärna inom industri- eller fordonsbranschen God kunskap i IFRS, SAP, AARO Excel och affärsanalysverktyg Förmåga att planera och koordinera arbete självständigt och i team Erfarenhet av att hantera ad hoc-förfrågningar och prioritera därefter Vi söker dig som är Analytisk, lösningsorienterad och proaktiv Van vid att tolka och förklara finansiell information på ett tydligt sätt – även för icke-ekonomer En stark kommunikatör med god samarbetsförmåga Team & rapportering Du rapporterar till Controlling Manager och blir en del av ett team på ca 10 personer som kontrollerar R&D, Produktion, Inköp, Design och Investeringar. Plats: Göteborg Uppdragsperiod: Omgående start – 31 augusti 2025 Distansarbete: På plats i Göteborg
We are seeking a Financial Controller Manufacturing for our client. In this role, you will be responsible for ensuring precise and timely reporting (using SAP and AARO) of global Spend, P&L, CAPEX, and COGS. You will also be tasked with visualizing and clearly explaining the key variances compared to targets, as well as year-over-year (YoY) and quarter-over-quarter (QoQ) comparisons for designated departments and COGS categories. Main responsibilities: • Oversee monthly financial reporting and analysis for group functions such as FP&A and accounting. Prepare consolidated actuals and forecasts for operations reviews, and collaborate with the Business Controller (BC) as a strategic partner to the operations team. • Consolidate and analyze the total forecast and budget in Konstrukt for designated departments. • Manage the accrual and capitalization process, including calculating hourly rates, and ensure timely submission of data to group accounting during month-end closing for relevant departments. • Provide necessary documentation for internal and external audits while ensuring SOX compliance for assigned control functions. • Perform ad hoc reporting and analysis as needed. • Lead and drive cost management initiatives. Responsibilities: • Overseeing the monthly financial closing process. • Preparing and managing financial forecasts. • Handling the capitalization process effectively. • Ensuring compliance with SOX controls. • Providing support during internal and external audits. Requirements: • Over 5 years of experience in financial controlling, ideally within the industrial or automotive sectors. • Extensive knowledge of IFRS, proficiency in Excel, and hands-on experience with SAP and business analytics tools. • Excellent skills in planning and coordinating tasks both independently and collaboratively within diverse teams. • Adaptable and skilled at setting priorities while effectively managing ad hoc requests. • Fluent English, spoken and written. Additional Requirements: • Excellent analytical and problem-solving abilities, with a proactive mindset and the ability to maintain both a broad perspective and keen attention to detail. • Strong business acumen with the ability to effectively interpret and communicate financial insights clearly and concisely to a wide range of stakeholders, including non-financial audiences. • Outstanding interpersonal and communication skills are essential for this role. The Team: This position reports to the Controlling Manager and is part of a team of approximately 10 members responsible for controlling activities across R&D, Manufacturing, Procurement, Design, and Investments. Start Date and Application: Duration: 01-04-2025-31-08-2025 Application deadline: 28-03-2025 Location: Gothenburg Contact person: 0790 062 711 Selections and interviews are ongoing! Sway Sourcing is an innovative recruitment partner specializing in matching the right talent with the right company – quickly and efficiently. Our primary focus areas are Finance, Administration, HR, Marketing, and IT, but we also possess the broad expertise and flexibility required to deliver tailored recruitment solutions across all industries. Although we are a relatively new player, we have already built trust with many of Sweden’s largest companies and operate both nationally and internationally. With bases in Sweden and Spain, we offer a unique combination of local expertise and global reach. Our strong network and deep industry insights make us a natural partner for companies looking to stay ahead in their recruitment efforts.
Vill du ta en nyckelroll i en internationell organisation där du får arbeta både operativt och strategiskt inom ekonomi? Är du en analytisk och strukturerad ekonom med erfarenhet av finansiell rapportering, revision och ekonomistyrning? Vi söker en erfaren Finance Lead / Financial Controller till ett spännande interimsuppdrag hos ett internationellt bolag! Var? Centrala Stockholm När? Slutet av april och minst 5 månader Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting Om rollen I denna breda roll kommer du att vara en nyckelperson inom ekonomistyrning och finansiell rapportering, där du ansvarar för redovisning och analys samt arbetar nära CFO. Du blir en viktig länk mellan den lokala verksamheten och företagets Shared Service Center och kommer ha en nyckelfunktion i att säkerställa korrekt bokslutsarbete, prognoser och revision. Dina arbetsuppgifter inkluderar t.ex.: Månads- och årsbokslut – ansvara för balans- och resultaträkning samt kassaflödeshantering Revision och årsredovisning – vara kontaktperson för revisorer och säkerställa regelefterlevnad Finansiell analys och rapportering – analysera försäljning, kostnader och lönsamhet Budget och prognosarbete – månatlig uppföljning och sammanställning till företagets huvudkontor Systemutveckling och BI-rapporter – delta i förbättringsarbete och implementering av nya verktyg Administrera utbetalningar kopplat till avtal som företaget har Vi söker dig som har: Erfarenhet som Financial Controller eller Finance Manager God förståelse för P&L, balansräkning och kassaflödesanalys Tidigare erfarenhet av revision och årsredovisningar Mycket goda kunskaper i Excel, erfarenhet av Hyperion är meriterande Analytisk förmåga, struktur och ett prestigelöst arbetssätt Flytande engelska i tal och skrift Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.
Välj ett jobb för att visa detaljer