Försäljningschef

Sök bland 146 lediga jobb som Försäljningschef och börja ditt nya yrkesliv idag!

Säljchef Klimat, Ahlsell Sydost
Tng Group AB
Försäljnings- och marknadschefer

Är du en positiv ledare som vill skapa förutsättningar för tillväxt genom att coacha andra? Sök rollen som Säljchef på Ahlsell! Som Säljchef inom Klimat, där vi samlat kundgrupperna inom ventilation, isolering och plåt, får du en central roll i att leda och utveckla ett varmt och sammansvetsat säljteam. Genom ett engagerat och närvarande ledarskap säkerställer du att teamet har de bästa förutsättningarna att lyckas. Rollen innebär både operativt och strategiskt arbete, där du samarbetar tätt med kunder, leverantörer och andra affärsområden för att skapa hållbara affärer och stärka ditt team och utveckla segmentet inom Klimat. Ditt anställningserbjudande Här väntar en spännande utmaning på dig som har kunskap inom ventilation, isolering eller plåt, där du får kombinera affärsutveckling, försäljning och ledarskap i ett marknadsledande bolag som Ahlsell. Du blir en del av en hjälpsam och sammansvetsad kultur, där du arbetar nära dina medarbetare och kunder för att leverera marknadens bästa lösningar. Hos oss får du frihet under ansvar, möjlighet att utveckla affärer och arbeta i en organisation som sätter hållbarhet och innovation i fokus. Med sund balans mellan operativt och strategiskt arbete får du vara med och driva försäljningsutvecklingen framåt mot ambitiösa mål! Dina arbetsuppgifter • Leda och coacha ett decentraliserat team av säljare och innesäljare. • Bygga relationer och utveckla försäljningen genom att förstå kundernas behov. • Hantera större projekt från förfrågningsunderlag till offert och färdig affär. • Samarbeta med leverantörer för att skapa starka affärsupplägg. • Vara en del av divisionens ledningsgrupp och bidra till segment Klimats utveckling i Sverige. Värt att veta Du kommer att ha din bas i region Sydost, med lämplig placeringsort Växjö, men det viktigaste är att du finns i närheten av teamet och kunderna. Säljarna i ditt team utgår från kontor i Kalmar, Växjö och Jönköping, men vi har även kontor på andra orter i regionen. Resor ingår i rollen, vilket ger dig de bästa förutsättningar att vara närvarande där det behövs som mest. Du blir en del av ett sammansvetsat team där hjälpsamhet och engagemang präglar vardagen. Vi har en familjär och prestigelös kultur, där vi jobbar tillsammans för att skapa de bästa lösningarna för våra kunder. Vi är en decentraliserad organisation och tror på modellen att beslut fattas längt fram i organisation vilket gör att du ges stor möjlighet att påverka både arbetssätt och klimat. Vi har sedan starten vuxit oss stora, idag är vi marknadsledande, men behållit vår entreprenörsanda. Hos oss säljer du inte bara produkter, du erbjuder också våra kunder effektiva logistiklösningar och tjänster som skapar värde i deras processer. Här blir du en del av Sveriges största säljorganisation. Vi får ofta höra att vi är vänliga och tillmötesgående, det gör oss stolta. Vi tar vår position på allvar och arbetar för att bidra till att göra det enklare att bygga ett bättre och mer hållbart samhälle.   På Ahlsell kommer du till en varm kultur där våra värdeord enkelhet, ansvar och öppenhet genomsyrar vår verksamhet och där medarbetare beskriver bolaget som en arbetsplats där samarbetet och teamkänslan med kollegor är stark. Vi har en arbetskultur som kännetecknas av att ta tillvara på våra medarbetares olikheter och som verkar för en inkluderande kultur där du kan vara dig själv. Det finns stora möjligheter att utvecklas och växa inom Ahlsell – du påverkar din egen väg framåt. Läs mer om vad det innebär att jobba på Ahlsell - Om Ahlsell | Jobba hos oss: https://cms-ahlsell-se.test.azure.ahlsell.com/om-ahlsell/jobba-hos-oss/ Våra förväntningar Vi söker dig som är affärsmässig, resultatinriktad och trygg i ditt ledarskap. Du har erfarenhet från en liknande roll inom exempelvis ventilation, isolering eller plåt och har en god förståelse för både den tekniska och kommersiella delen av försäljning. Du trivs med att bygga relationer, är lyhörd och förtroendeingivande, och har förmåga att driva förändring och innovation i en bransch i utveckling. Redo att ta nästa steg? Sök nu och bli en del av en organisation där du kan göra verklig skillnad! Intresserad? Rekryteringen sker i samarbete med TNG, specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

9 februari 2025
Sista ansökan:
11 mars 2025
Försäljningschef/Franchisetagare till DigitalOWL i Vetlanda
T.S.C Telecom Sales Consulting AB
Försäljnings- och marknadschefer

Bli Franchisetagare och Entreprenör med DigitalOWL - En Unik Investeringsmöjlighet DigitalOWL söker ambitiösa entreprenörer som vill driva sin egen verksamhet inom digital transformation. Detta är inte en vanlig anställning, utan en möjlighet att bli franchisetagare och företagsägare i din stad. Viktig information: Detta är en franchisemöjlighet som kräver en initial investering Du blir egen företagare, inte anställd Investeringsbeloppet ger dig rätten att driva DigitalOWL i ditt område Om DigitalOWL DigitalOWL är en innovativ digitalbyrå som erbjuder skräddarsydda lösningar inom: Sökmotoroptimering Digital marknadsföring Webbutveckling AI-lösningar Leadsgenerering Vad vi erbjuder franchisetagare Ekonomiska möjligheter: Potential för hög avkastning på din investering Provisionsbaserade intäkter Resultatbonusar och tillväxtincitament Professionell utveckling: Nationellt Advisory Board Personlig executive coaching Ledarskapsutbildningar och mentorprogram Operativt stöd: Komplett digital verktygslåda 360° administrativt stöd Färdiga säljprocesser Tillgång till nationellt expertnätverk Vem vi söker: Krav: 5+ års erfarenhet inom sälj, marknad eller entreprenörskap Dokumenterad B2B-försäljningserfarenhet Telemarketing Starkt tech-nätverk Förmåga att göra en betydande finansiell investering Ledaregenskaper & personlig profil: Strategiskt helhetsperspektiv Extremt resultatfokuserad Teambuilding-förmåga Innovativt tänkande Stark kommunikatör Passion för digitalisering Mod att ta kalkylerade risker Förmåga att omsätta vision till handling Ansökningsprocess Skicka din ansökan via formuläret Vi granskar alla ansökningar noggrant Vi kontaktar endast kandidater som matchar profilen och har finansiell kapacitet Alla ansökningar behandlas konfidentiellt OBS: Detta är en unik möjlighet att bli företagsägare och franchisetagare, inte en traditionell anställning. Var beredd på att diskutera din investeringskapacitet under urvalsprocessen. Missa inte chansen att bli en del av DigitalOWL-familjen och leda den digitala utvecklingen i din stad som franchisetagare och entreprenör!

9 februari 2025
Sista ansökan:
11 mars 2025
Säljchef med entreprenörs själ
Jobbplats Sverige AB
Försäljnings- och marknadschefer

Om BraElpris: Bra Elpris Grundades 2022 med ambitionen att minska företags elkostnader. Vi erbjuder en helhetslösning kring våra kunders elkostnader vilket omfattar förvaltning, optimering och förhandling av avtal. Om tjänsten: Som säljchef ansvarar du över försäljningen och den dagliga driften av säljkåren. Din arbetsroll innefattar totalansvar över budget, säljprocess, kundvård och uppsatta expansionsmål. Du ingår i ledningsgruppen och är med och utvecklar hela företagets affärsutveckling och arbetar direkt under vd:n. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattar: Rekrytering och övergripande hr-ansvar Budget och resultatansvar Säljoptimering och utveckling av säljstrategier Uppföljning och utveckling av marknadsföring Uppföljning och utveckling av samarbetsavtal Övergripande storkunds ansvar och uppföljning Vad vi söker: Vi söker dig som har arbetat med försäljning sedan tidigare och som har en god förmåga att arbeta med säljstrategier och har erfarenheter från telemarketing sedan tidigare. Du har ett starkt inre driv och är självmotiverande! Du drivs av att leda andra och att uppnå resultat. Du är en naturlig ledare som kan inspirera, utveckla och skapa en trivsam miljö för ditt säljteam Om du har tidigare erfarenhet av försäljning av elavtal eller liknande produkt är det ett stort plus. Vi erbjuder: En spännande och utvecklande arbetsplats, med god gemenskap och högt i tak. (både på arbetsplatsen och i organisationen) Ett företag i en spännande tillväxtfas som ger möjlighet för rätt person att kunna växa i så väl din roll som bolagsstruktur. Du erhåller en fast lön samt generös provision utan tak. Tjänsten är på heltid. Låter detta intressant för dig så spara inte på din ansökan. Vår rekrytering sker löpande, välkommen in med din ansökan.

8 februari 2025
Sista ansökan:
22 februari 2025
Teamledare Eventförsäljning
Jobbplats Sverige AB
Försäljnings- och marknadschefer

Teamledare med goda befordringsmöjligheter Vi söker en driven ledare med säljfokus Leder du hellre än att följa? Agerar du hellre än att reagera? Och har du insett att du lyckas när dina medarbetare lyckas? Då kan det mycket väl vara dig vi söker till rollen som TL på Jobbplats. Sedan starten har Jobbplats drivits av två nyckelord: driv och lagspel. Vi har byggt ett team av drivna säljare som är lättare att likna vid ett idrottslag än ett företag. På Jobbplats vinner vi tillsammans, och förlorar tillsammans. Det är viktigt för oss. Nu söker vi en teamledare till event som delar vår ambition av att alltid bli bättre – både individuellt och kollektivt. Vad går jobbet ut på? Som teamleader på Jobbplats ansvarar du för budget, schemaläggning och utbildning av nya och befintliga medarbetare. Du slänger inte upp fötterna på skrivbordet och bränner igenom dina gamla telefonlistor utan är aktivt ute och träffar dina säljare och kunder. Dessutom säljer du själv i sann laganda. Du lever som du lär, föregår med gott exempel och inspirerar dina medarbetare. Befordringsmöjligheter Skulle jobbet som teamledare gå bra finns goda möjligheter att ta rollen som säljchef. Då ansvarar du för våra teamledare. Vem tror vi att du är? Du vet att försäljning kan vara snabba pengar – inte enkla pengar. Du har en tydlig målsättning i vad och vart du vill i karriären, och du ser ett stort värde i att skapa och utveckla ett bra team. Du gillar att sätta upp budget, och krossa den. Du är en tävlingsmänniska som hjälper dina säljare att trivas och prestera på arbetet. Hos Jobbplats får du allt stöd och all utbildning du behöver oavsett om du är säljare eller chef. Vill du veta mer? Hör av dig till oss så bokar vi in en tid och tar ett förutsättningslöst snack över en kopp kaffe. Eller så skickar du en ansökan här. Vi hörs!

8 februari 2025
Sista ansökan:
22 februari 2025
Chief Customer Officer (CCO) Sandvik Mining and Rock Solutions
SANDVIK AB
Försäljnings- och marknadschefer

To stay ahead of the market and take our customer centricity to new heights, we are now looking for a Chief Customer Officer to join us at Sandvik Mining and Rock Solutions (SMR). In this new and pivotal role, you ensure our business grows to the next level by increasing collaboration and agility within our dynamic sales organization. You report directly to the President of SMR and become an essential part of the management team. Some words about us We are a leading supplier of solutions for the mining and infrastructure industries. With passion, expertise and an innovative mindset, we provide our global customers with the best overall experience, and our technologies help enable the sustainable mine of the future. In 2023, sales were approximately 66 billion SEK with about 17,000 employees. Your mission By hosting, supporting and empowering our 14 Sales Areas, Global Account Management Team, and Sales Platform Team, you drive a streamlined reporting structure that enhances our responsiveness to global market dynamics. You maintain and strengthen the collaboration between our Sales Areas, as well as towards the SMR divisions, to enable quicker and more informed decisions and keep us ahead of geopolitical developments and market shifts. With your expertise and involvement, you ensure that we follow our common SMR strategic direction and ways of working. To keep a global perspective and align strategy with execution, you work closely with our sales organizations and divisions, leveraging common functions within SMR, and acting as an important voice towards the Business Area Management team. Additionally, you strengthen governance by integrating sales area performance reviews and key customer management processes with our common strategic goals. Sales Area VP’s, Global Account Management Team, and Sales Platform Team will report directly to the CCO. This role is based in Stockholm, Sweden. Your profile We are looking for a visionary leader with a passion for driving customer-focused strategies and achieving business excellence, and a background within the mining or infrastructure industry. The ideal candidate has extensive experience in sales leadership, a proven track record of managing global accounts, and the ability to navigate both complex market dynamics and decentralized organizational structures. Naturally, your communication skills in English must be excellent. Strong collaboration skills and the ability to make informed decisions quickly are essential, along with being a good communicator, networker and negotiator. You grow our business and the people around you through empowering, influential and credible leadership, and you create a genuinely collaborative environment with a broad set of stakeholders. With your strategic mindset and confident approach, you drive initiatives and master challenges in our international, matrix and ever-changing organization. If you are intrigued by making a significant impact on our market presence and customer engagement, we invite you to apply and join us on our journey! Our culture At Sandvik, we’re tech driven, innovative and entrepreneurial. We believe that success is a team effort so we value diversity and are committed to creating an inclusive culture where people can be themselves and reach their full potential. We invest in supporting each other, learning together and celebrating our differences. Visit our stories hub, LinkedIn or Facebook to get to know us further. Contact information  For further information about this position, please contact:  Frans-Olof Laurentz, HR Business Partner at [email protected] We have already decided on what advertising channels and marketing campaigns we wish to use, and respectfully decline any additional contacts. #LI-DNI How to apply Please send us your application through our application system as soon as possible and no later than February 18, 2025. Job ID: R0074261. Please note that we don’t accept applications by e-mail. Our recruitment process is open and fair – we welcome all applicants and evaluate every unique application in line with the specified requirements profile, to find the best match for the position. To learn more about our recruitment process, please visit our career site or contact HR Services at [email protected]. Sandvik Mining and Rock Solutions is a business area within the Sandvik Group and a global leading supplier of equipment and tools, parts, service, digital solutions and sustainability-driving technologies for the mining and construction industries. Application areas include rock drilling, rock cutting, loading and hauling, tunneling and quarrying. In 2023, sales were approximately 66 billion SEK with about 17,000 employees.

7 februari 2025
Sista ansökan:
18 februari 2025
Försäljningschef med entreprenörsanda till Camatec!
Meet a Group international AB
Försäljnings- och marknadschefer

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Camatec har en lång tradition av framgångsrikt ingenjörsarbete inom produkt- och produktionsutveckling med en bred kundbas inom den tillverkande industri. Vi är i en spännande tillväxtfas och satsar på att bredda oss ytterligare och möta marknadens framtida behov. Vi söker nu en driven och erfaren Försäljningschef som vill leda försäljningsarbetet och ta möjligheten att kombinera teknisk kompetens med innovation och stort kundfokus. OM ROLLEN Som Försäljningschef med ingenjörsbakgrund kommer du att ansvara för att leda och utveckla vårt försäljningsarbete. Rollen kräver en såväl strategisk som operativ insats med fokus på att identifiera marknadens och nya kunders specifika tekniska utmaningar. Med Camatecs helhetsleverans och gedigna expertis inom konstruktion, produkt- och produktionsutveckling, stöttar vi kunder genom hela resan – från konceptutveckling till leverans av färdig hårdvara. Våra inhouse-projekt garanterar hög kvalitet, effektivitet och skräddarsydda lösningar utifrån kundernas behov …på Riktigt! Vi skapar värde för våra kunder som håller över tid. Du kommer vara att; Omsätta vision och implementera mål genom realistiska delmål och försäljningsstrategier. Identifiera nyckelmarknader och spännande kunder, följa marknadstrender och identifiera affärsmöjligheter. Nykundsbearbetning - skapa, underhålla & stärka långsiktiga kundrelationer. Offerthantering & överlämning till projekt. Analysera försäljningsdata och rapportera resultat till ledning. Coacha och inspirera affärsenhetschefer i deras säljarbete. Leda & hålla i löpande sälj- och marknadsmöten. Ansvara för ett aktivt och uppdaterat CRM. VI SÖKER Vi söker dig med gedigen erfarenhet av försäljningsansvar med god teknisk insikt inom industriell tillverkning. Att ha arbetat med tjänsteförsäljning inom B2B ser vi som en förutsättning för att axla rollen. Vidare ser vi att du tidigare har: Arbetat i projektorganisation och självgående drivit projekt- och tjänsteförsäljning med fokus på att skapa värde för kunden. Byggt ett tekniskt kunnande för att föra dialog på hög teknisk nivå och kunna omvandla kundens behov till innovativa och görbara leveranser. Nätverkat och byggt långsiktiga relationer genom att identifiera nyckelmarknader och röra dig i rätt forum. Drivit försäljningsarbetet i rätt riktigt med hänsyn till tid, resurser och marknad. Som person tror vi att du har en entreprenörsanda inom dig och ett driv som tar dig framåt i såväl medvind som motgång. Du är en fena på att bygga starka nätverk och skapa långsiktiga relationer och eftersom du uppskattar variation trivs du i att pendla mellan operativt sälj och strategiarbete. Du har en förmåga att engagera ditt team, du tar initiativ och driver självständigt arbete och processer framåt. Vår organisation vilar på en stark värdegrund – MANDO (Mod, Affärsmässighet, Nyfikenhet, Driv och Omtanke) som guidar oss dagligen i vårt arbete. OM TJÄNSTEN & ANSÖKAN Anställningsform: Tillsvidare Tillträde: Enligt överenskommelse Lön och förmåner: Lön enligt överenskommelse. Stora utvecklingsmöjligheter och hög grad att påverka arbetsroll med flexibilitet och hybrid placering. Omfattande kompensationspaket med tjänstepension, privatvårdsförsäkringspaket, friskvård, företagshälsovård, möjlighet till personalbil, förmånscykel samt ett generöst bonusprogram. Placering: Täby, Stockholm. Ansökan: Skicka in din ansökan genom att bifoga CV och besvara urvalsfrågor. Vi kommer att granska ansökningar löpande och återkomma så snart vi bara kan, vanligtvis inom två veckor. Vid frågor: Vänligen kontakta affärsenhetschef Per Schjelderup, Camatec Sthlm, på [email protected] alternativt affärsenhetschef Joakim Bengtsson, Camatec Karlstad, på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

6 februari 2025
Sista ansökan:
20 februari 2025
Regional försäljningschef Retail - Spendrups Bryggeri
Spendrups Bryggeri AB
Försäljnings- och marknadschefer

Anställningsform: tillsvidare|Tillträdesdag: efter överenskommelse| Ansök senast: 16februari Vi på Spendrups söker nu en driven och erfarenregional försäljningschef för Dagligvaruhandeln i Region Norr. I denna viktiga roll får du ansvar för ett dedikerat team av sju säljare. Somregional försäljningschef kommer du att vara en strategisk och operativ ledare, med fokus på långsiktig försäljningstillväxt och starka relationer med våra partners och kunder inom dagligvaruhandeln. Du kommer att arbeta nära våra andra regional försäljningschefersamt vår Nationella Försäljningschef (NFC) för att inspirera och motivera teamet, samtidigt som du skapar konkreta resultat genom att leda regionen till effektiv försäljning och goda affärsrelationer. Vad innebär rollen? I rollen får du ett helhetsansvar för din region, där dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Ledarskap och motivation – Leda, coacha och inspirera regionens säljteam för att uppnå uppsatta mål. Mål och resultat – Ansvara för budgetering, målsättning och uppföljning av säljaktiviteter i regionen. Proaktiv affärsutveckling – Anpassa och justera säljplanen för att utveckla nya affärsmöjligheter och möta föränderliga marknadsförhållanden och affärsmål. Operativt ansvar – Ansvara för specifika kundgrupper och utveckla nya affärsmöjligheter. Kapacitetsbedömning – Löpande bedöma och optimera teamets kapacitet på både kort och lång sikt. Kommunikation och samordning – Säkerställa att säljteamet har rätt verktyg och stöd för att uppnå resultat, samt rapportera internt. Konferens- och eventansvar – Planera och genomföra konferenser och säljaktiviteter med tydliga mål och teman. Tjänsten är placerad i Stockholm och rapporterar tillNationell försäljningschef DVH. Vem är du? Vi söker en erfaren och resultatorienterad ledare med en gedigen bakgrund inom dagligvaruhandeln och fältförsäljning. Vi ser det som meriterande om du har arbetat som Distriktschef eller Regionchef/regional försäljningschef tidigare, och vara van vid att arbeta med både strategiska och operativa uppgifter. Vi ser att du har: Relevant utbildning – Gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot ekonomi eller försäljning. Eftergymnasiala studier inom ledarskap eller försäljning är meriterande. Erfarenhet från DVH-sektorn – Du har gedigen erfarenhet som ledare inom dagligvaruhandeln och fältförsäljning. Starka ledaregenskaper – Du motiverar och utvecklar dina medarbetare genom ett tydligt och inspirerande ledarskap. Affärsmannaskap och analytisk förmåga – Du är van vid att driva och utveckla försäljning och har en god förmåga att analysera och anpassa affärsstrategier. Kommunikativ förmåga – Du är en god lyssnare och en tydlig kommunikatör som skapar förtroende och engagemang. Personliga egenskaper vi värdesätter: Förmåga att inspirera och skapa engagemang. Hög anpassningsförmåga till förändrade omständigheter. Stark känsla för ansvar och professionalism. Ett driv att ständigt förbättra och utveckla. Vad erbjuder vi? Somregional försäljningschef hos oss påSpendrups får du möjlighet att vara en del av ett framgångsrikt och innovativt dryckesföretag. Här får du stort ansvar, utrymme för kreativitet och möjligheten att göra skillnad. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö och ett starkt team som strävar efter att nå nya höjder. Företagsmiljö Vi sitter i fina nyrenoverade lokaler på Sankt Eriksgatan 119 i Vasastaden. På Spendrups Bryggeri är vi en aktiv arbetsplats med roliga aktiviteter som afterwork-events och friskvårdsinitiativ. Vi värdesätter närvaro på kontoret men erbjuder också möjlighet att jobba på distans två dagar i veckan då arbetet tillåter det. Din ansökan För denna tjänst behöver vi inget personligt brev, du ansöker istället genom att svara på några korta urvalsfrågor och bifoga ditt CV. Om du uppfyller kravenkommer du även att få göratvå urvalstester som skickas tilldin mejl. Slutkandidater kommerefter sitt godkännande att omfattas av en bakgrundskontroll. Spendrups vision är att vara ett bryggeri i världsklass. Det innebär att vi stolt vill kunna jämföra oss med de bästa i världen i allt vi gör. Det gäller de produkter vi lanserar och de relationer vi bygger, hur vi agerar i nuet och hur vi satsar på sikt. Vår mission är att med kreativ kraft, långsiktigt ansvarstagande och passion skapa smakupplevelser och relationer i världsklass. Som medarbetare på Spendrups har du en viktig roll i vår gemensamma strävan mot världsklass och vi ser gärna att du identifierar dig själv med våra värderingar: Stolthet, Äkthet, Nyskapande och Handlingskraft. Välkommen in!

5 februari 2025
Sista ansökan:
16 februari 2025
Chief Sales Officer (CSO)
Kapita Investment Group AB
Försäljnings- och marknadschefer

Vill du leda och utveckla vårt försäljningsteam mot nya höjder? Som Föresäljningschef hos oss får du en nyckelroll i att driva strategiska initiativ, inspirera ditt team och skapa långsiktiga affärsrelationer. Vi söker dig som kombinerar starkt affärssinne med en passion för ledarskap och innovation – och som vill vara en del av en organisation där möjligheter och framgång möts. Om rollen Som försäljningschef har du en avgörande roll i att forma, utveckla och driva vår försäljningsorganisation. Du ansvarar för att bygga ett högpresterande team genom rekrytering, coaching och kontinuerlig utveckling. Rollen kombinerar strategiskt ledarskap med operativt engagemang, där du både sätter riktlinjer och är aktivt delaktig i den dagliga verksamheten med fokus på kapitalanskaffning och att bygga långsiktiga relationer med våra investerare. Dina ansvarsområden: Teamledning: Motivera och utveckla ett högpresterande försäljningsteam. Genomföra regelbundna uppföljningar, ge feedback och identifiera utvecklingsmöjligheter. Coaching och ledarskap: Stötta och inspirera teamet genom kontinuerlig feedback, utbildning och utvecklingssamtal. Målsättning och uppföljning: Sätta tydliga och mätbara försäljningsmål i linje med företagets övergripande strategi. Följa upp resultat, analysera avvikelser och vidta åtgärder för att säkerställa teamets måluppfyllelse. Strategi och planering: Utveckla och implementera försäljningsstrategier för att effektivt resa kapital och skapa långsiktiga och starka kundrelationer. Operativt arbete: Delta i kundmöten och kapitalresning för att bygga relationer med potentiella investerare. Analysera marknaden och identifiera nya affärsmöjligheter samt att förstå marknadens behov. Rekrytering: Bygga upp ett högpresterande försäljningsteam genom att identifiera, attrahera och anställa rätt talanger. Din profil: Dokumenterad erfarenhet av försäljning och ledarskap, gärna inom investment eller kapitalresning. Dokumenterad förmåga att bygga och leda högpresterande team. Stark kommunikations- och förhandlingsförmåga. Stark affärsförståelse och förmåga att identifiera affärsmöjligheter. Resultatdriven och analytisk med en förmåga att arbeta strukturerat och strategiskt. Erfarenhet av att utveckla försäljningsstrategier och arbeta mot ambitiösa mål. God förståelse för kapitalmarknader och investeringar är meriterande. Swedsec-licens är ett krav. Behärskar både det svenska och engelska språket, i tal och skrift. Kunskaper i Microsoft Office paktet. Arbetat i CRM system. Vi erbjuder En spännande och dynamisk arbetsmiljö där du har möjlighet att påverka både din egen och företagets framgång. Möjlighet att arbeta med ett engagerat och drivande team i en snabbväxande bransch. Konkurrenskraftiga anställningsvillkor och provisionsmodell kopplad till prestation. Fortlöpande möjligheter till professionell utveckling och karriärvägar inom bolaget. Om Kapita Investment Group Kapita Investment Group är ett investment bolag som fokuserar på att föra samman kapital och möjligheter. Vi erbjuder våra kunder skräddarsydda lösningar baserade på deras profil och djupgående marknadskunskap. Vår kultur präglas av innovation, samarbete och en stark vilja att skapa långsiktigt värde för våra partners och förenar därför strukturen från investmentbolag med entreprenörsandan från startups. Vara med och forma framtidens investeringar. Anställningsform Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, vilket innebär en långsiktig roll hos oss på Kapita. Vi tillämpar en provanställning på sex månader för att säkerställa att både du och vi trivs med samarbetet och arbetsuppgifterna. Ansökan Skicka din ansökan med CV och personligt brev nedan senast den 23 februari 2025. Vi intervjuar kandidater löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 februari 2025
Försäljningschef/Franchisetagare till DigitalOWL i Falköping
T.S.C Telecom Sales Consulting AB
Försäljnings- och marknadschefer

Bli Franchisetagare för DigitalOWL i din stad Vi söker efter en Försäljningschef / Team leader / Account Manager Vem vi är DigitalOWL är en innovativ digitalbyrå som driver digital transformation genom skräddarsydda lösningar inom sökmotoroptimering, digital marknadsföring, webbutveckling, AI-lösningar och leadsgenerering. 💡 Vi Erbjuder Mer Än Ett Jobb - Vi Erbjuder En Entreprenörsresa! Ekonomiska Möjligheter Konkurrenskraftig grundersättning Provisionsbaserade intäkter Resultatbonusar Tillväxtincitament Professionell Utveckling Nationellt Advisory Board Personlig executive coaching Ledarskapsutbildningar Mentorprogram Operativt Stöd Komplett digital verktygslåda 360° administrativt stöd Färdiga säljprocesser Nationellt expertnätverk 🔍 Vår Ideala Kandidat Krav: 5+ år inom sälj/marknad/entreprenörskap Dokumenterad B2B-försäljningserfarenhet Starkt tech-nätverk Ledaregenskaper & Personlig Profil Strategiskt helhetsperspektiv Extremt resultatfokuserad Teambuilding-förmåga Innovativ mindset Stark kommunikatör Digital passion Mod att ta kalkylerande risker Förmåga att omsätta vision till handling 🌟 Viktigt att notera Detta är en unik möjlighet att bli företagsägare, inte en traditionell anställning. Så här ansöker du: Skicka din ansökan, via formuläret. Vi granskar alla ansökningar noggrant Vi kontaktar endast kandidater som matchar profilen Vi hanterar alla ansökningar konfidentiellt. Urval sker löpande. Missa inte denna unika chans att bli en del av DigitalOWL-familjen och leda den digitala utvecklingen i din Kristianstad. Ta chansen att få ditt drömjobb, göra skillnad och väx med oss på DigitalOWL!

2 februari 2025
Sista ansökan:
1 april 2025
Försäljningschef/Franchisetagare till DigitalOWL i Mölnlycke
T.S.C Telecom Sales Consulting AB
Försäljnings- och marknadschefer

Bli Franchisetagare för DigitalOWL i din stad Vi söker efter en Försäljningschef / Team leader / Account Manager Vem vi är DigitalOWL är en innovativ digitalbyrå som driver digital transformation genom skräddarsydda lösningar inom sökmotoroptimering, digital marknadsföring, webbutveckling, AI-lösningar och leadsgenerering. 💡 Vi Erbjuder Mer Än Ett Jobb - Vi Erbjuder En Entreprenörsresa! Ekonomiska Möjligheter Konkurrenskraftig grundersättning Provisionsbaserade intäkter Resultatbonusar Tillväxtincitament Professionell Utveckling Nationellt Advisory Board Personlig executive coaching Ledarskapsutbildningar Mentorprogram Operativt Stöd Komplett digital verktygslåda 360° administrativt stöd Färdiga säljprocesser Nationellt expertnätverk 🔍 Vår Ideala Kandidat Krav: 5+ år inom sälj/marknad/entreprenörskap Dokumenterad B2B-försäljningserfarenhet Starkt tech-nätverk Ledaregenskaper & Personlig Profil Strategiskt helhetsperspektiv Extremt resultatfokuserad Teambuilding-förmåga Innovativ mindset Stark kommunikatör Digital passion Mod att ta kalkylerande risker Förmåga att omsätta vision till handling 🌟 Viktigt att notera Detta är en unik möjlighet att bli företagsägare, inte en traditionell anställning. Så här ansöker du: Skicka din ansökan, via formuläret. Vi granskar alla ansökningar noggrant Vi kontaktar endast kandidater som matchar profilen Vi hanterar alla ansökningar konfidentiellt. Urval sker löpande. Missa inte denna unika chans att bli en del av DigitalOWL-familjen och leda den digitala utvecklingen i din Kristianstad. Ta chansen att få ditt drömjobb, göra skillnad och väx med oss på DigitalOWL!

2 februari 2025
Sista ansökan:
4 mars 2025