Frenda växer och vi söker nu fler serviceinriktade Supportmedarbetare som vill vara med och bidra till en kundupplevelse utöver det vanliga. Om du brinner för kundkontakt, problemlösning och vill arbeta i en spännande och expansiv miljö – då kan det här vara rollen för dig! Om Frenda – teknik med hjärta för tandvård Frenda startades 2017 och har sedan dess vuxit till ett härligt gäng på cirka 55 personer med kontor mitt i Stockholm. Under 2025 kommer vi att växa med många fler. Vår vision? Att förbättra munhälsan genom en enklare vardag för alla som arbetar med tandvård. Det uppnår vi genom att vi vill vara den självklara plattformen för effektiv, säker och patientcentrerad tandvård. För vi vet att en frisk mun gör skillnad – för hela människan. Vi är ett svenskt produktbolag som utvecklar och levererar en heltäckande molnbaserad SaaS-lösning. Plattformen erbjuder en allt-i-ett-lösning bestående av patienthantering, röntgen/bildbehandling samt lagring & säkerhetskopiering mot tandvårdsbranschen. Hos oss är gemenskap, engagemang och ständig utveckling självklara delar av vardagen. Vi är snälla och ambitiösa och tror på att växa tillsammans – både som företag och som individer. Här får du vara med och påverka, i en kultur som präglas av öppenhet, nyfikenhet och snabba beslut. Just nu befinner vi oss i en riktigt spännande tillväxtresa – och vi har bara börjat. Vad gör en Supportmedarbetare hos Frenda? Som supportmedarbetare är du ofta den första personen våra kunder möter – och därför en väldigt viktig del av Frenda-upplevelsen. Du guidar, felsöker, förklarar och följer upp – alltid med målet att skapa trygghet, lösa problem och ge riktigt bra service. Du kommer bland annat att: Besvara ärenden via telefon, mejl och chatt Hjälpa kunder att använda plattformen på bästa sätt Felsöka och lösa frågor om våra system och angränsande tjänster Samarbeta med kollegor inom t.ex. utveckling och utbildning Dokumentera lösningar och bidra till vår kunskapsbank Vi tror att du... Har ett pedagogiskt och lösningsorienterat sätt att arbeta Är kommunikativ, noggrann och serviceinriktad Har ett tekniskt intresse och vill förstå hur saker fungerar Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Har kanske jobbat med IT-support, kundtjänst eller liknande Extra plus om du har erfarenhet från tandvård eller SaaS Hos Frenda får du... Vara med och skapa en arbetsmiljö där människor trivs, presterar och utvecklas Driva kontorsprojekt och påverka hur vårt kontor kommer att se ut i framtiden En dynamisk vardag med stor variation och många kontaktytor Flexibla arbetstider och möjlighet till hybridarbete Kollektivavtal, bra förmåner och ett generöst friskvårdsbidrag En kultur som präglas av gemenskap, öppenhet och samarbete Du kliver in i ett bolag som hunnit bygga upp stark kompetens och struktur – men där det fortfarande finns massor kvar att forma. Vi växer, och det innebär både möjligheter och utmaningar. Här får du vara med från insidan och bidra till att skapa ordning, glädje och sammanhang. Låter det här som något för dig? Vi ser fram emot att höra från dig – och välkomnar dig till en roll där du får sätta din prägel på Frendas framtid! Har du frågor? Kontakta vår rekryterare Selma på [email protected] Hoppas vi ses! #teamfrenda
Om rollen Vi söker nu en engagerad IT-tekniker för ett onsite-uppdrag hos en offentlig verksamhet norr om Stockholm. I rollen kommer du att vara en del av ett mindre team som ansvarar för att stötta användare på plats med både hård- och mjukvarurelaterade ärenden. Arbetsuppgifter Installation, felsökning och support av datorer, skrivare, kringutrustning och mobila enheter Användarsupport på plats (1st line och enklare 2nd line) Hantering av behörigheter, konton och andra administrativa IT-uppgifter Support kring nätverk och skrivare Dokumentation av ärenden i ärendehanteringssystem Vi söker dig som har Minst 1 års erfarenhet av liknande arbete som IT-tekniker Goda kunskaper inom Windows-miljöer, Office 365 och felsökning av klientdatorer Erfarenhet av ärendehanteringssystem Goda kunskaper i svenska (tal & skrift) B- Körkort Om dig Du är en serviceminded och lösningsorienterad person som trivs med att hjälpa andra och hitta praktiska lösningar på problem. Du arbetar självständigt, är strukturerad i ditt arbetssätt och tar gärna egna initiativ för att driva saker framåt. Dessutom är du kommunikativ och har lätt för att samarbeta med både kollegor och användare. Plats: Täby (onsite) Omfattning: Heltid Start: Början av maj 2025 Uppdragets längd: 6 månader Låter detta som rätt uppdrag för dig? Skicka in din ansökan snarast – urval sker löpande!
IT-bemanning är ett socialt och personligt IT-konsultföretag där vi värdesätter den enskilda medarbetaren. Har du de rätta egenskaperna - social, driven och tävlingsinriktad så kan vi ge dig de rätta förutsättningarna för ett roligt och stimulerande arbete som konsult hos någon av våra kunder. IT-bemanning är ett dotterföretag till IT-konsultföretaget Xperta AB och som är specialiserade inom området IT-infrastruktur. Vem är du? Vi söker dig som med ett starkt kundfokus som tycker om att ge professionell service. Du är lättlärd och kan snabbt sätta dig in i nya system och nya tekniker. Vidare behöver du kunna anpassa dig efter olika kunders behov för att lösa deras problem. Som person är du glad och social och har lätt för att samarbeta med andra. Vi ser gärna att du trivs med ett högt tempo och att du kan hantera flera ärenden och processer samtidigt. I denna tjänst lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Dina erfarenheter Vi ser att du som söker har minst en gymnasial utbildning, gärna inom IT-support/teknik. Vidare ser vi att du har omkring 1 års arbetslivserfarenhet inom IT-support. Alternativt har du arbetslivserfarenhet inom kundtjänst eller något annat serviceyrke samt en annan teknisk roll inom IT och ett stort tekniskt intresse för hårdvara. Goda kunskaper av applikationer som ingår i MS Office Grundläggande kunskaper inom Nätverk, TCP/IP Goda kunskaper av att supportera datorer med Windows 10/11 Goda kunskaper av administration i Active Directory, Exchange och MS Teams alternativt tjänster i Office365 Grundläggande kunskaper av Windows server Kännedom om ITIL Goda kunskaper att supportera PC & MAC Goda kunskaper av hårdvara och kringutrustning Erfarenhet av ärendehanteringssystem Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Simon Waax, [email protected]
Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom IT-Support? Tillsammans med vår kund söker vi nu engagerade och teknisk kunnig problemlösare med ett stort servicemind. Som en del i vår kunds Service Desk-team kommer du hantera ärenden med ansvar för både klienthantering och teknisk support. Du får möjligheten att göra en skillnad i en roll där du bidrar till att förbättra och utveckla varsamheten varje dag. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Hantering av tekniska problem relaterade till datorer, mobiltelefoner, skrivare och annan IT-utrustning. Felsökning av mjuk- och hårdvara samt support för Mac och Windows. On- och off-boarding av medarbetare, inklusive installation och konfigurering av arbetsutrustning. Grundläggande systemadministration i Active Directory, hantering av gruppolicyer och dokumentation av ärenden. Delta i projekt för att bidra till förbättring och uppgraderingar av system. Underhåll av kunskapsartiklar och dokumentation för att säkerställa en användarvänlig supportupplevelse. Vi söker dig som har: Erfarenhet av Google Workspace och ärendehanteringssystem. Erfarenhet av Intune och Active Directory Kunskaper inom datorhårdvara, operativsystem och nätverk. Erfarenhet av teknisk dokumentation och incidenthantering. Positiv inställning och ett passionerat intresse för ny teknik. Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift Om CONSULTING it: När du börjar hos oss som konsult på CONSULTING it blir du en del av vår gemenskap. Du får dessutom kollegor runt om i Sverige! Du har en dedikerad konsultchef som stöttar dig och din utveckling. Vi hjälper dig hitta nya vägar genom att prova på nya roller och nya branscher, för oss är det viktigt att du trivs på din arbetsplats. Vi ser till att du hamnar på ett bra bolag under ditt uppdrag och att uppdragen ligger i linje med hur du vill utvecklas framöver. Oavsett vad det blir, står vi bakom dig hela vägen – i ditt nästa, nästa och nästa steg. Gå med i vårt team och ta del av en spännande och utvecklande arbetsmiljö!
Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt. Om tjänsten Arbetstiderna är vardagar, kvällar, helger och nätter. Du kommer tillhöra ett team med kollegor som arbetar med lika arbetsuppgifter som dig där varje team består av en engagerad Team Manager. För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Du kommer även få en introduktion in i företaget så du på bästa sätt välkomnas in till oss. Hos vissa av våra avdelningar så finns möjligheten till hybrid arbete. Tjänsterna förväntas starta under april och maj. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtal för olika företag där du inhämtar information av inringaaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Du kommer även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar och att besvara kunds chatt samt mejl. Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vill du ha en central roll i att driva och samordna IT i en verksamhet som gör verklig skillnad för människors arbetsliv? Här får du vara spindeln i nätet för drift, support och utveckling i en samhällsviktig organisation! Om företaget Feelgood är ett av Sveriges ledande företag inom företagshälsa och arbetsmiljö, med ett helhetsfokus på hälsa i arbetslivet. Genom att kombinera medicinsk kompetens med modern teknik erbjuder Feelgood tjänster som stärker både individens välmående och organisationens resultat. Medarbetarna består av specialister inom arbetsmiljö, ergonomi, psykologi, rehabilitering och ledarskap – alla med ett gemensamt mål: att skapa friska arbetsplatser där både människor och företag kan växa. Feelgoods vision är att hälsa ska vara en strategisk resurs i varje organisation, och att förebyggande insatser ska vara grunden för ett hållbart arbetsliv. I rollen som IT-samordnare blir du en nyckelperson i att möjliggöra en stabil, effektiv och framtidssäkrad IT-miljö som stöttar Feelgoods fortsatta digitala utveckling och tillväxt. Arbetsuppgifter Som IT-samordnare spelar du en central roll i att säkerställa både driften och utvecklingen av IT-miljön inom organisationen. Rollen omfattar en kombination av operativa uppgifter inom drift och support samt deltagande i projekt och strategiskt förvaltningsarbete. Du kommer vara delaktig i att samordna den dagliga IT-driften, ha löpande kontakt med externa drift- och supportleverantörer, säkerställa funktionaliteten i nätverk, skrivare, datorer och telefoni, samt fungera som en viktig kontaktperson för verksamhetens olika enheter. • Säkerställa daglig IT-drift, inklusive digital arbetsplats, nätverk, skrivare, telefoni och användarhantering • Stötta användare på distans och på plats samt samverka med verksamheten och externa IT-leverantörer vid tekniska behov • Delta i IT-projekt, systemförvaltning samt hantera supportärenden och förändringar kopplade till verksamhetsutveckling • Medverka i driftmöten, intern planering och felsökning i t.ex. Microsoft 365 och Windows-miljöer Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet av arbete inom IT-support eller servicefunktion • Erfarenhet av nätverk och telefoni samt felsökning av hårdvara och mjukvara • Meriterande med erfarenhet av fjärrskrivbordsmiljöer, införande och support av Microsoft 365 samt IT- och informationssäkerhetsarbete • Obehindrad i svenska och engelska, både i tal och skrift Som person är du självgående, ansvarstagande och flexibel. Du tar egna initiativ och är prestigelös i din inställning till arbetsuppgifter – oavsett om det handlar om vardaglig drift, teknisk felsökning eller samordning i projekt. Du har lätt för att samarbeta och bygger snabbt goda relationer både internt och externt. Du är orädd inför nya uppgifter och har en stark vilja att lära dig. Din sociala kompetens gör att du möter användare och kollegor på olika nivåer med tålamod och pedagogisk förmåga – även när det gäller tekniskt ovana. Du har ett helhetsperspektiv, men är också noggrann i detaljerna, vilket gör att du snabbt blir en viktig del av teamet. Övrig information Start: Omgående Plats: Hägersten, Stockholm Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Feelgood. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. #Brillante
Talar och skriver du flytande tyska och brinner för IT? Tycker du om att hjälpa andra och lösa tekniska problem? Då kan detta vara möjligheten för dig! Vi söker en serviceinriktad IT Supporttekniker som vill bli en del av vår kunds härliga och kunniga servicedesk. Hos oss får du arbeta i ett innovativt bolag i framkant, där du hjälper kunder och användare med tekniska frågor, felsökning och support i en modern IT-miljö. I rollen som IT Supporttekniker är du en problemlösare med varierande arbetsuppgifter och utmaningar. Du har möjlighet att få djupare insyn i olika IT-miljöer och hitta lösningar på mer komplexa IT-problem. Du kommer att ansvara för felsökning av både hård- och mjukvara samt hantering av inkommande ärenden via telefon, e-post och ärendehanteringssystem. Du arbetar i en Windows-miljö med Microsoft 365 och sköter kontoadministration i Active Directory och Azure/Entra ID. Ansvarsområden: Ta emot ärenden från deras kunds användare och ge ett bra bemötande. Hantering av klientdatorer, servrar och mobiltelefoner. Windows-miljö, Microsoft 365 och tillhörande företagsapplikationer samt administration i Active Directory. Följa upp och slutföra deras användares ärenden med fokus på kundnöjdhet. Identifiera och rapportera återkommande problem inom deras supportleverans. För att du ska trivas i rollen som IT Supporttekniker hos oss ser vi att du är serviceinriktad, noggrann och stresstålig. Du är en lagspelare som gillar att jobba i grupp. Du trivs i en miljö där man delar kunskap med varandra och ligger i framkant vad beträffar tjänster och teknik. Vad vi söker hos dig: Stort intresse inom IT Meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst eller teknisk support Kunskap inom exempelvis Microsoft 365, nätverk, Windows Server och hårdvara Flytande i både tyska, svenska och engelska i tal och skrift Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Är du den som alltid får prylarna att funka – oavsett om det gäller nätverk, klienter eller bara en envis skrivare? Vi söker en ny stjärna till vårt inhouse IT-team som brinner för teknik och gillar att hjälpa andra. Om Plejd Plejd är ett snabbväxande och innovativt svenskt techbolag inom smart belysning och hemautomation. Vi brinner för att göra elektrikerns vardag enklare genom att utveckla produkter och tjänster som utnyttjar den nya tekniken på rätt sätt. Med vår position i framkant av belysningsautomation har vi etablerat oss som en tongivande aktör på den svenska marknaden. Vi är ett integrerat fullstack-företag med intern expertis och vi stoltserar med en diversifierad grupp av specialister inom områden som produktion, automation, elektronik, mekanik, inbyggda system, apputveckling och moln/backend-teknologier. Allt under ett tak. Om tjänsten I den här rollen blir du vårt första ansikte utåt inom IT-support – den som kollegorna vänder sig till när tekniken krånglar. Du ingår i vårt IT-team och ansvarar i första hand för 1st line-support, där du med ditt tekniska kunnande hjälper till att lösa IT- och datarelaterade frågor i både kontors- och produktionsmiljö. Arbetsuppgifterna varierar från dag till dag och kan omfatta allt från hantering av datakablar och klientkonfiguration till användarsupport, behörighetsadministration samt övervakning och underhåll av nätverk och system. Du har alltid teamet i ryggen, men är den som kollegorna i första hand möter i supportärenden. Vi söker dig som är pedagogisk, serviceinriktad och trivs med att hjälpa andra – även när tempot är högt eller problemet oklart från början. Rollen innebär också ansvar för drift och underhåll av servrar och nätverk kopplat till både vårt kontor och vår produktionsanläggning. Eftersom produktionen är igång från tidig morgon till sent på kvällen kan det ibland krävas arbete på obekväma tider, exempelvis vid akuta fel eller planerade underhåll. Vi jobbar alltid förebyggande och stöttar varandra i teamet – men flexibilitet och beredskap att kunna rycka in med kort varsel är en viktig del av uppdraget. Om dig Vi tror att du har ett stort teknikintresse och gillar att både förstå hur saker funkar under huven och hjälpa andra när något krånglar. Du gillar att ta tag i saker, lösa problem tillsammans med andra och se till att tekniken rullar på – både i vardagen och när det oväntade händer. För att trivas och lyckas i rollen behöver du ha erfarenhet av: Programmering i Python, PowerShell eller andra scriptspråk Konfiguration, administration och felsökning av Windows, Mac och Linux Att hantera IT-hårdvara – bygga, felsöka och laga datorer Grundläggande förståelse för nätverk och protokoll som TCP/IP Det är ett plus om du dessutom har erfarenhet eller kunskap inom några av följande områden: Eftergymnasial utbildning inom Data/IT/Elektro (YH, B.Sc, M.Sc eller motsvarande Windows Server Docker och containerteknik Servervirtualisering, t.ex. VMware eller StarWind VSAN Google Workspace Admin Ubiquiti UniFi nätverk Du behöver kunna kommunicera obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift, då båda språken används dagligen i rollen. Som person är du ödmjuk, samarbetsvillig och nyfiken. Du tar gärna egna initiativ, delar med dig av din kunskap och är en positiv kraft i teamet Om processen Låter detta intressant? Tveka då inte utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen sker löpande. Vi kan komma att tillämpa tester i denna tjänst för att ha en mer objektiv urvalsprocess. Vi har valt att själva sköta rekryteringen till denna tjänst, och tackar därför nej till all eventuell hjälp från dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Om företaget Företaget är ett ledande globalt hygien- och hälsobolag som ökar människors välbefinnande genom produkter och lösningar. Försäljningen sker i cirka 150 länder och har omkring 47 000 medarbetare och huvudkontoret ligger i Stockholm, där denna tjänst är placerad på kontoret i Mölndal. Vi berättar mer om företaget vid en första kontakt under rekryteringsprocessen. Arbetsuppgifter Vi söker nu en ny kollega till vår kund inom medicinteknik, för ett konsultuppdrag med start i maj/juni 2025. Kunden har en entreprenöriell del av verksamheten där man kombinerar hårdvara och mjukvara som en digital tjänst till sina användare globalt. Här får du chansen att vara en viktig del i supportteamet bakom dessa produkter. Du kommer tillhöra deras IQ Solutions Operations Team och arbeta i 2nd line support. Arbetet sker i företagets ärendehanteringssystem (Zendesk) och gäller teknisk support för både mjukvara och hårdvara i ett antal Medical Device-produkter som används främst inom äldreomsorgen. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera supportärenden gällande produkter som mäter och kommunicerar via SIM/gateway Ge teknisk support till interna kunder globalt Aktivera och avaktivera enheter i ett webbaserat system Samverka med 3rd line support och andra funktioner i teamet Identifiera produktfel och ibland hjälpa till att skicka produkter vidare för undersökning Följa upp firmware-uppdateringar och övervaka enheter Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Teknisk utbildning Intresse för både mjukvara och hårdvara Erfarenhet av supportverktyg som Zendesk är meriterande Svenska och engelska i tal och skrift Vi söker dig som är tidigt i din karriär och som är nyfiken, social och har ett driv att lära dig nya saker. Du trivs i mindre team, är inte rädd att ställa frågor eller kavla upp ärmarna. Vi ser gärna att arbete med produkter som gör skillnad för användare inom vården och äldreomsorg känns meningsfullt för dig. Övrig information Start: Maj/juni Plats: Mölndal Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Navid Parsa på [email protected] eller 070 – 434 17 71. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Brillante
Är du serviceminded, kanske nyfiken på teknik och en intresserad problemlösare? Då kan du vara vår nästa medarbetare! MultiNet är en framgångsrik svensk leverantör av webbaserade system (SaaS). Bolaget växer och vi söker därför en ny medarbetare till vårt supportcenter i Norrköping. Arbetsbeskrivning Som Supportmedarbetare hos Multinet kommer du att leverera support av våra olika webbtjänster via telefon och e-post. I din roll kommer du ha daglig kontakt med våra kunder och jobba i närhet av företagets alla medarbetare där du utgör en viktig och central del i teamet. Möjlighet till karriärsutveckling finns, t.ex. utbildning, driftsättning, testning och även utveckling. Personliga egenskaper Vi söker dig som: - Finner tillfredsställelse i att ge våra kunder bästa möjliga service - Har en viss social kompetens - Kan arbeta både i grupp och enskilt - Har god datorvana. (Har du kunskaper i HTML och CSS är det intressant men inget krav) - Har goda kunskaper i svenska, både tal och skrift Om du är rätt person för oss finns stora möjligheter att påverka din personliga utveckling och ditt ansvar. P.g.a. allergiproblem utgår vi från att du är helt rökfri. Du måste kunna uttrycka dig på svenska i tal och skrift. Våra arbetstider är mellan 08:00-17:00
Välj ett jobb för att visa detaljer