Grassfish is a Digital in-store companyWe believe that outstanding customer experiences make all the difference. Grassfish creates Digital In-store solutions that enhance the customer experience, bridges the gap between online and in-person, creating a seamless customer journey. We deliver a SaaS platform together with consulting expertise to global brands and leading retailers, connecting a world of retail. With our team of dedicated professionals, we strive towards our goal of becoming the global number one platform company within Digital In-store. Grassfish is part of the Vertiseit Group, listed on Nasdaq First North Growth Market in Sweden. We believe in peopleOur company culture is our most important asset and is based on our core values - think like a customer, make it simple, dare to challenge and trust in diversity. They guide us in everything we do - from the decisions we make to how we interact with each other and our customers. Job description and key responsibilitiesWe are now looking for a Supply Chain Technician to strengthen the team. As Supply Chain technician at Grassfish you are part of the team that manages projects, delivers and installs the Digital In-Store solutions for our customers. You will work within the Deployment function. This means to by phone supporting our technician partners as they are deploying our systems at the customer’s site. The other main objective in the role is to perform the setup and configuration of new systems in our software. Your profileAt Grassfish we are always moving forward. We believe that the person we are looking for is curious, wants to push new ideas and eager to join our journey in becoming the global number one within Digital In-store. You enjoy working in teams, taking personal responsibility, and learning new things. You communicate fluently in Swedish and Englishand have a strong sense for service. A general technical interest is meritorious. Perks Health initiatives and wellness allowance Competent colleagues Collective agreement Internal career opportunities The position is full-time and located to the office in Varberg.We recruit on an ongoing basis, last day of application is 2025-01-31If you have any questions you are welcome to contact: Henrik Fävremark, Global Head of Supply Chain, [email protected] About GrassfishToday Grassfish has 120 employees in Austria, Germany, Sweden, Norway, Denmark and the UK. Our customers can be found throughout multiple industries and include brands such as BMW, Porsche, O2 Telefonica, Commerzbank, Lufthansa, Lindex, J.Lindeberg, SPAR and DHL. Grassfish is part of the Vertiseit Group, listed on Nasdaq First North Growth Market in Sweden.
Om tjänsten Som IT-supporttekniker är du en nyckelperson för att säkerställa att myndighetens IT-miljö fungerar smidigt för våra medarbetare. Du kommer att arbeta med att ge support och teknisk vägledning till användare, både på plats och på distans. Rollen innefattar en variation av arbetsuppgifter, från att lösa tekniska problem till att bidra till utvecklingen av våra IT-processer. Du kommer att ingå i ett professionellt och engagerat team som värdesätter samarbete, kvalitet och säkerhet i allt de gör. Huvudsakliga arbetsuppgifter Ge teknisk support till användare via telefon, mejl och webb. Utföra första felsökning Lösa inkommande ärenden i första kontakten Bidra till förbättring och dokumentation av rutiner för IT-support. Samarbeta med 2nd och 3rd line-support samt andra delar av organisationen för att säkerställa en effektiv IT-leverans. Kvalifikationer Krav: Eftergymnasial utbildning inom IT eller motsvarande arbetslivserfarenhet. 1-3 års erfarenhet av att arbeta med teknisk support. God ledning God problemlösningsförmågaoch ett strukturerat arbetssätt. Mycket god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande: Erfarenhet av att arbeta med IT-support inom offentlig sektor. Personliga egenskaper Vi söker dig som är serviceinriktad, kommunikativ och har ett genuint intresse för att hjälpa andra. Du är lösningsorienterad och har en förmåga att arbeta effektivt både självständigt och i team. Din förmåga att prioritera och hantera flera uppgifter samtidigt är en framgångsfaktor i rollen. Praktisk information Placering: Centrala Stockholm. Anställningsform: Konsultuppdrag Tillträde: Enligt överenskommelse Vill du vara med och göra skillnad? Skicka in din ansökan idag!
Vi söker nu en driven IT Supporttekniker med erfarenhet av både Windows- och Mac-miljöer, som vill utvecklas vidare i en dynamisk IT-miljö. Om du vill vara del av en varm och inkluderande företagskultur som investerar i din utveckling, kan det här vara rätt möjlighet för dig! I denna roll kommer du att hantera supportärenden via telefon, e-post, ärendehanteringssystem och på plats där användare enkelt kan vända sig till dig och ditt team. Din arbetsdag kommer att vara varierad, med frågor av olika karaktär, men oavsett är ditt fokus alltid att leverera en personlig och engagerad support för att underlätta användarnas dagliga arbete. Vi söker dig som har erfarenhet av att supportera både macOS och Windows-baserade system och som brinner för att ge användarfokuserad, pedagogisk support. Din erfarenhet inkluderar: Mac OS och Windows OS Microsoft 365 Jamf/Intune Google Workspace Active Directory/Azure AD Konferensutrustning och skrivare ServiceNow eller liknande ärendehanteringssystem Vi ser att du behärskar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift. Som person är du lyhörd, har en stark förmåga att prioritera och kan snabbt förstå användarens behov. Du är social, tycker om att träffa nya människor, och din pedagogiska förmåga gör att du kan förklara tekniska frågor på ett lättförståeligt sätt. Dessutom har du ett starkt intresse för IT och håller dig uppdaterad om de senaste tekniska trenderna. Låter detta som du? Ansök idag och bli en del av vårt team! Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för:Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss?Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Om företaget Bravura söker för kunds räkning en supporttekniker till ett av Sveriges ledande företag inom sin bransch. Mer information ges vid eventuell intervju. Arbetsuppgifter Som supporttekniker är din främsta uppgift att leverera service i världsklass gällande support och felsökning vid tekniska problem, installationer eller andra IT relaterade beställningar. Majoriteten av arbetet sker inom helpdesk, men det förekommer även arbete ute hos kund.Vanligt förekommande arbetsuppgifter: Besvara användarnas IT-relaterade frågor per telefon, mail och på plats hos kund Självständigt felsöka och hitta lösningar på tekniska problem kopplat till IT Felsökning av såväl hårdvara som mjukvara och nätverk Registrera ärenden i företagets ärendehanteringssystem Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Gymnasieexamen med inriktning IT eller teknik, alternativt ett intresse för IT/teknik Tidigare erfarenhet inom IT- support/helpdesk Kunskap eller kännedom inom ett eller fler områden; Windows 10, Office 365, Active Directory Flytande svenska och engelska, både tal och skrift Körkort B är meriterande För att trivas i rollen tror vi att du gillar att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Då du i rollen ständigt har kontakt med människor har du lätt för att anpassa dig och din kommunikation utifrån person och situation. Utöver din goda datorvana ser vi även att du som söker är noggrann i ditt arbete, har förmågan att hålla struktur och tycker om att göra saker ordentligt. Övrig information Start:Enligt överenskommelsePlats: MalmöLön:: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Vi gör ett löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att höra av dig till rekryteringsansvarig, David, på [email protected]. Välkommen med din ansökan!
IT-bemanning är ett personligt IT-konsultföretag där vi värdesätter den enskilda konsultens egenskaper. Har du de rätta egenskaperna - social, driven och tävlingsinriktad så kan vi ge dig de rätta förutsättningarna för ett roligt och stimulerande arbete som konsult hos någon av våra kunder. IT-bemanning är ett dotterföretag till IT-konsultföretaget Xperta AB och som är specialiserade inom området IT-infrastruktur. För kunds räkning söker vi en supporttekniker till kundens IT service deskavdelning. Uppdraget är ett långsiktigt konsultuppdrag som innefattar goda möjligheter till utveckling samt möjlighet till anställning hos kund på sikt. Kunden sitter i södra Stockholm (närförort) och är ett stort företag baserat inom hela Norden. Servicedesken är ett tätt gäng, där samarbete och god kommunikation är högt värderat. Tjänsten ska tillsättas fortlöpande. Arbetsuppgifterna inom 1:a linjens Service Desk innefattar: Informera, vägleda och assistera användarna i det dagliga användandet av supporterade system, verktyg och utrustning. Mottaga, registrera, koordinera och rapportera information, önskningar, behov, frågor och problem som står i relation till ett effektiv användande av IT hos kunden. Vara sambandet mellan användarna, kundens IT och externa leverantörer. Mottaga, registrera, följa upp och rapportera ärenden tills de avslutas och stängs. Vara behjälplig vid On- och Offboarding med kontoadministration samt hårdvarubeställning. Vem vi söker: Du har goda kunskaper i engelska och svenska, både vad gäller tal och skrift. Kunskaper inom norska är meriterande, men ej ett krav. Du har ett stort kundfokus och tycker om att ge professionell service. Du är lättlärd och kan snabbt sätta dig in i nya system och tekniker. Du är glad och social och har lätt för att samarbeta med andra. Du trivs med ett högt tempo och kan hantera flera ärenden och processer samtidigt. I denna tjänst lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Dina kunskaper: Vi ser gärna att du har erfarenhet från IT-support eller teknisk kundtjänst och bör ha erfarenhet av alla eller några av nedanstående system, program och verktyg: Supportverktyg som används för systemadministration, felsökning och problemlösning, såsom: Ärendehanteringssystem (Freshservice) Fjärrsupport mha av TeamViewer Antivirusskydd (Symantec Endpoint Protection) AVD – virtuell desktop. Office 365 paketet Sharepoint Active Directory Azure VPN Microsoft Endpoint Manager MDM (Mobile Device Management) Windows 10 & 11 Meriterande är kunskap i Agresso (Affärssystem) Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Simon Waax, 0707518517
IT Service Desk Agent – Är du redo att ta nästa steg? Är du lösningsfokuserad och redo att ge användarna bästa möjliga support? Vi söker två engagerade IT Service Desk-agenter till ett spännande uppdrag i Stockholm! Här får du chansen att hjälpa användare med tekniska utmaningar, säkerställa smidiga processer och bidra till stabil incidenthantering. Om rollen Som IT Service Desk-agent är du den första kontaktpunkten för användare som behöver teknisk support. Du kommer att: Diagnostisera och lösa IT-relaterade problem snabbt och effektivt. Samarbeta med teamet för att hantera incidenter enligt etablerade processer. Bidra till hög användarnöjdhet genom tydlig och professionell kommunikation. Din profil Måste-ha: Minst 2 års erfarenhet av en supportroll. Kunskap om IT Service Management och dess processer. Stark teknisk förståelse för datorer, mjukvara och hårdvara. Förmåga att felsöka och lösa tekniska problem. Flytande engelska, både skriftligt och muntligt. Bra-att-ha: Utmärkta kommunikationsfärdigheter. Förmåga att hålla dig lugn under press. Ett användarcentrerat mindset. En lagspelare som bidrar till en positiv teamkultur. Vi erbjuder En möjlighet att jobba i en central roll inom IT-support. En inkluderande arbetsplats med engagerade kollegor. Möjlighet till förlängning efter projektets slut. Praktisk information: Uppdragsperiod:09 Feb 2025 - 09 Aug 2025 Plats: Solna/Stockholm Omfattning: 6 månader med möjlighet till förlängning Arbetstider: Veckodagar (dagtid) med ett flexibelt schema på 39 timmar i veckan. Är det här rollen för dig?Skicka in din ansökan redan idag – vi behandlar ansökningar löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Om rollen Du blir en del av ett team på tre personer som ansvarar för att stötta användare med IT-relaterade frågor. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Support inom Windows 10/11, Microsoft 365, PC-installationer och telefoni. Hjälp med skrivar- och IT-utrustning samt hantering av IT-leveranser. Förflyttning av IT-utrustning och praktiska uppgifter i raffinaderiområdet. Delta i samordning, avstämningsmöten och förbättringsarbete inom IT-stoppet. Vi söker dig som har: Erfarenhet av IT-support i en Windows/AD-miljö. God vana av användarstöd för Windows 10/11 och Microsoft 365. Kunskap inom nätverk/TCP-IP och grundläggande felsökning. Flytande engelska i tal och skrift. B-körkort. Dina egenskaper Du är: Serviceminded och flexibel – redo att lösa både stora och små utmaningar. Noggrann och strukturerad – kvalitet är viktigt för dig. Orädd för att ta i där det behövs – du ser lösningar där andra ser problem. Vad vi erbjuder: En spännande arbetsplats mitt i händelsernas centrum på ett raffinaderi. Möjlighet att vara en nyckelspelare i ett viktigt projekt. En roll där dina tekniska kunskaper och serviceanda får skina. Praktiska detaljer: Plats: Göteborg (100% på plats) Uppdragsperiod: 3 februari 2025 – 31 maj 2025 Ansök senast: 24 januari 2025 Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
IT-bemanning är ett socialt och personligt IT-konsultföretag där vi värdesätter den enskilda medarbetaren. Har du de rätta egenskaperna - social, driven och tävlingsinriktad så kan vi ge dig de rätta förutsättningarna för ett roligt och stimulerande arbete som konsult hos någon av våra kunder. IT-bemanning är ett dotterföretag till IT-konsultföretaget Xperta AB och som är specialiserade inom området IT-infrastruktur. Vem är du? Vi söker dig som med ett starkt kundfokus som tycker om att ge professionell service. Du är lättlärd och kan snabbt sätta dig in i nya system och nya tekniker. Vidare behöver du kunna anpassa dig efter olika kunders behov för att lösa deras problem. Som person är du glad och social och har lätt för att samarbeta med andra. Vi ser gärna att du trivs med ett högt tempo och att du kan hantera flera ärenden och processer samtidigt.I denna tjänst lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Dina erfarenheter Vi ser att du som söker har minst en gymnasial utbildning, gärna inom IT-support/teknik. Vidare ser vi att du har 1 till 2 års arbetslivserfarenhet inom IT-support. Alternativt har du arbetslivserfarenhet inom kundtjänst eller något annat serviceyrke samt en annan teknisk roll inom IT och ett stort tekniskt intresse. Goda kunskaper av applikationer som ingår i MS Office 2010/13/16 Grundläggande kunskaper inom Nätverk, TCP/IP Goda kunskaper av att supportera datorer med Windows 7, 8, 10/11 Goda kunskaper av administration i Active Directory, Exchange och MS Teams alternativt tjänster i Office365 Grundläggande kunskaper av Windows server Kännedom om ITIL Goda kunskaper att supportera PC & MAC Goda kunskaper av hårdvara och kringutrustning Erfarenhet av ärendehanteringssystem Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Simon Waax, [email protected]
Lindströms Bil är ett familjeföretag som finns på 7 orter. Vi värnar om att behålla den familjära känslan. Vi jobbar dagligen utifrån våra värderingar i Toyota Way och Lindström Way. Det är vad vi kallar BRiT - Best Retailer in Town! Vi är sedan mer än 50 år auktoriserade återförsäljare för Toyota och Lexus. Vi har fullserviceanläggningar med bilförsäljning, serviceverkstad och reservdelsförsäljning i Falköping, Skövde, Alingsås, Trollhättan, Borås, Jönköping och Värnamo. I Skövde finns även auktoriserad serviceverkstad för Lexus. Lindströms Bil vinner "Ichiban 2024 - Best Retailer in Town" i Sverige och“An employer of choice” som tilldelas den Toyota-återförsäljare som anses vara den bästa arbetsgivaren i Europa. Är du en teknintresserad problemlösare som vill kickstarta din karriär inom IT? Lindströms Bil söker nu en Junior Systemsupport som vill vara med och säkerställa att våra IT-system rullar lika smidigt som våra bilar. Vi söker dig som Har ett stort intresse för IT-systemoch problemlösning . Är nyutexaminerad eller har en gymnasial/eftergymnasial utbildning inom IT eller motsvarande erfarenhet. Har grundläggande kunskaper inom Windows-miljöer och Microsoft 365. Är serviceinriktad, lösningsorienterad, kommunikativ och gillar att hjälpa andra. Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Meriterande om du har tidigare erfarenhet av teknisk support eller liknande roll, men det är inget krav. Om rollen Som Junior Systemsupport rapporterar du direkt till vår IT-chef, men kommer även att samarbeta nära med vår servicemarknadschef och ekonomichef i frågor som rör våra operativa system. Några av de system som är kopplade till verksamheten som dukommer att arbeta med är Kobra och Cabassom är exempel på branschspecifika system, Utöver detta kommer du också att använda och supporta medarbetare i verktyg som Microsoft Office-programmen, Teams, intranät mfl. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Ge teknisk support och vägledning till användare inom organisationen. Felsöka och lösa problem kopplade till hårdvara, nätverk och mjukvara. Underhålla och uppdatera våra system och dokumentera lösningar och processer. Bygga rapporter och uppdatera prislistor kan vara exempel på uppgifter. Stötta olika avdelningar med tekniska förbättringar och effektiviseringar. Det här är en perfekt roll för dig som är i början av din IT-karriär och vill utvecklas i en stimulerande miljö med många kontaktytor. Vi erbjuder dig ett spännande arbete där du kan vara med att påverka både verksamhet och människor. Vår målsättning är att du ska få lika mycket energi som du ger till ditt arbete. Vi bygger vår verksamhet på ett av världens starkaste varumärkeToyota, som är synonymt med hög kvalité och hållbarhet. På samma sätt önskar vi jobba med vårt supportteam, där du kommer att vara en del av i den här rollen. Du har din bas i Skövde men irollen förekommer det resor mellan orterna regelbundet. B-körkort och goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftlig, är ett krav. Vi erbjuder dig En familjär arbetsplats med tydlig företagskultur - Lindströms Bil är ett familjeföretag och vi värnar om att behålla den familjära känslan. Trygghet - Bilbranschen befinner sig i ständig förändring och med Toyota och Lexus som varumärken ger det oss en stark position och trygg framtid. Utveckling - Genom Toyota & Lexus genomför vi löpande kompetenshöjande utbildningar som utvecklar oss både personligt och professionellt. Friskvårdsbidrag - Att du ska må bra är en självklarhet för oss, därför erbjuder vi bland annat friskvårdsbidrag. Din egna förmånsportal - Som anställd hos oss får du tillgång till ett generöst utbud av förmåner genom Benify - marknadens ledande plattform för förmåner och därigenom skapar du ditt alldeles egna förmånspaket utifrån vad som är viktigt för just dig. Försäkringar och pension - Vi är anslutna till kollektivavtal och du omfattas automatiskt av våra kollektivavtalade försäkringar och pension. Pensionsrådgivning - Att vara anställd hos oss ska vara en investering för framtiden. Alla våra anställda har möjlighet till personlig pensionsrådgivning. Ett förmånligt bilägande - Som anställd erbjuder vi dig förmåner som innebär ett enkelt och prisvärt bilägande. Vad säger våra kollegor? ”Det bästa med Lindströms bil är den goda sammanhållningen mellan kollegorna och den starka kulturen! Som Servicemarknadschef för Lindströms Bilär det dessutom en förmån att få jobba med Toyota och Lexus” säger Daniel Linder påLindströms Bil . Vi har R-licensR-licens är en etisk kvalitetsmärkning som identifierar företag vilka har ett rekommendabelt etiskt förhållningssätt. Företag som aktivt vill arbeta med och uppmärksamma etiken inom sin organisation. Licensmärkets R står för rekommenderat företag. Välkommen med din ansökan senast den 28 februari.
Tavana IT söker flera supporttekniker med erfarenhet av arbete inom IT-support till våra kunder. Har du 1-3 års erfarenhet av first line support eller helpdesk och känner att det är dags att ta nästa steg i din karriär? Vi har de perfekta uppdragen för dig! DIN VARDAGSom kunnig IT-supporttekniker blir du en del av vårt team som ger förstklassig support till våra värdefulla kunder. Rollen innebär att du är anställd hos Tavana och arbetar som konsult ute hos våra kunder. Dina arbetsuppgifter kommer att variera från dag till dag och kan inkludera allt från att hantera lösenords problem till att utföra installationer och felsökningar av både mjuk- och hårdvara. Hos oss blir du erbjuden att utöka dina kunskaper och utveckla dina nuvarande kompetenser VEM ÄR DU? En framåtsträvande, social person med ett brinnande intresse för IT! Vi ser gärna att du har 1+ års erfarenhet av att ge IT-support via telefon, chatt och e-post. Du har teknisk kunskap och erfarenhet av att lösa inkommande ärenden självständigt, via remote desktop eller på plats. Din tekniska erfarenhet inkluderar arbete med Active Directory, Azure, Citrix samt ServiceNow och gärna andra ärendehanteringssystem. Du bör även ha hanterat Configuration Manager/SCCM och Microsoft Intune. Vidare är du väl förtrogen med supporten av Microsoft 365 och Microsoft Office i både Windows- och Mac-miljöer. Du har även erfarenhet av arbete enligt SLA:er och har god kännedom utav ITIL. Svenska och engelska behärskar du obehindrat INFORMATION: Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstidOmfattning: 100%Placering: StockholmLön: Enligt överenskommelse VARFÖR SKA DU VÄLJA OSS?Vårt motto är att det ska vara roligt att gå till jobbet och vi månar om våra konsulter. Vi skapar därför möjlighet till utveckling och anordnar roliga events oss kollegor emellan. Som konsult hos Tavana erbjuds du en arbetsplats med varierande uppgifter i dynamiska miljöer och med fantastiskt trevliga kollegor. Med din ambition och rätt verktyg från oss, ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Det är först när ni lyckas – som vi lyckas! LÅTER DET INTRESSANT? Toppen Skicka in ansökan, med eller utan CV. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Har du frågor gällande tjänsten, vilka Tavana är eller konsultrollen så är du välkommen att skicka mail till [email protected]. Vänligen notera att vi tar inte emot ansökningar via mejl.
Välj ett jobb för att visa detaljer