Hotellchef

Sök bland 11 lediga jobb som Hotellchef och börja ditt nya yrkesliv idag!

Hotellansvarig - Siljansnäs Hotell
Siljansnäs Hotell AB
Hotell- och konferenschefer

Siljansnäs Hotell bytte ägare 2021 och genomgick omfattande renoveringar inför nyöppningen i maj samma år. Utvecklingen av såväl fastigheten som hotelldriften är i fortsatt fokus och vi jobbar dagligen för att skapa den bästa hotellupplevelsen för våra gäster. Vår vision är att vara en av Dalarnas mest minnesvärda hotellupplevelse där maten står i centrum i symbios med den vackra vy som hotellet erbjuder. Detta inkluderar mycket god service, fräscha och rymliga rum, aktiviteter runt hotellvistelsen samt ett brett och genomarbetat dryckesutbud. Just nu söker vi en hotellansvarig för antingen sommarsäsongen 2025. Som hotellansvarig ansvarar du för den dagliga driften av frukost, reception och städ - ett team på totalt ca 10-15 personer i olika åldrar. Vi söker primärt dig som har erfarenhet av liknande roll sedan tidigare men kan även tänka oss en receptionschef/husfru med ett antal års erfarenhet som är redo att ta klivet upp i en större ansvarsroll. Egenskaper som ekonomiskt tänkande och tydlighet värderar vi högt. Du behöver kunna svenska eller engelska flytande i såväl tal som skrift. Du ansvarar för inköp, planering och schemaläggning i samråd med platschefen och har ett resultatansvar kopplat till det. Vi tillämpar ett förmånligt prestationsbaserat bonussystem; levererar du bra tillsammans med oss så delar vi mer än gärna med oss av det. Jobbet är med start i maj/juni och löper heltid t.o.m augusti/september. Skulle du vara intresserad av en helårsanställning där du under övriga delar av året mestadels själv jobbar i frukost och/eller städ så finns det möjlighet för det också. Vi tillämpar helårsanställning vilket innebär att antalet timmar varierar från månad till månad samtidigt som du har en fast månadslön. Föredrar du att jobba på timme eller fakturera via eget bolag så är vi öppna för det. Välkommen med din ansökan och eventuella frågor till [email protected]

20 mars 2025
Sista ansökan:
19 april 2025
Central Head of Experiences & GEM
ESS Hotel Group AB
Hotell- och konferenschefer

Välkommen till OffESS! Med utsikt från våning 25 i Jacy'z huset i Göteborg hittar du ett passionerat support-team bestående av avdelningar som jobbar med allt från marknad och sälj till IT och projektledning. Vårt gemensamma mål är tydligt - vi ska skapa stamgäster till våra destinationer! Att skapa upplevelser och minnen för livet tar vi på största allvar, därför är det nu dags för oss att leta upp dig, vår Head of Experiences. Du som både kommer utveckla men också säkerställa leveransen av gästupplevelsen på våra destinationer. Är du passionerad inom hospitality och en inspirerande, coachande ledare, då tycker jag du ska läsa vidare! Så hur kan en dag se ut? Rollen är spritt språngande ny för oss, men vi vill och tror att din dag kan komma att se ut som följer. Du befinner dig ute på någon av våra destinationer, där du har nära dialog med teamet inom Guest Experience (GEM) och ett nära samarbete med ledningsgruppen för att vara spot on i gällande uppföljning och kunna vara snabbfotad till action. Du supportar och hjälper dem att strukturera, genomföra och analysera insatser som höjer gästupplevelsen. Din prestigelöshet och närvaro är A och O för att skapa ett tight förtroende i management-gruppen och tillsammans med dem säkerställa att vårt fokus på hospitality alltid är högst närvarande och på prio-listan. Du säkerställer att förutsättningarna finns där och när de inte gör det, då kommer du med verktygen. Oavsett vad du gör under dagen så är det vissa saker som aldrig lämnar ditt bakhuvud, det som kommer lika naturligt för dig som en kall öl i solen. Vad pratar jag ens om? Jo - ljud, ljus, doft och kuddpuff bland annat. Här känner du direkt med ditt spider-sense när något inte stämmer och med ledordet Management by Acting visar du vägen för hela teamet och får de att både se och agera för att våra miljöer alltid skall upplevas som vi bestämt. Du har hela tiden ett nära öra mot den så kallade rälsen, för att i god tid kunna förekomma gästens förväntningar och på ett coachande sätt guida respektive GEM till de insatser som gör störst skillnad. Det innebär att du jobbar nära verksamhetens alla delar och mer än gärna hoppar in i driften så väl i reception som i pool club. Förutom allt roligt ovan så kommer här ett urval av dina ansvarsområden: Kontinuerlig uppföljning av NPS på våra destinationer för att kunna utveckla hospitalityarbetet både på specifika destinationer men också för hela ESS Group Vara delaktig i att skapa sömlösa gästflöden tillsammans med Commersial Managers Tillsammans med ESS Academy och HR utbilda våra team och ha serviceträning Talangutveckling inom organisationen och skapa ambassadörsprogram Äga och implementera quality assurance på destinationer tillsammans med Director of Hospitality Ansvara, boka upp och följa upp våra mystery shoppers Vem tror vi att du är? Du är en senior ledare och utstrålar passion i allt du gör, de runtom dig motiveras av din inspirerande handlingskraft. Du tror på att bästa resultat kommer genom samarbete och det finns ingen utmaning som inte går att lösa. Dessutom när du snabb på att komma till beslut eftersom du har ett helikopterperspektiv på verksamheten. För att du ska lyckas i rollen tror vi också att du är: Strukturerad i ditt arbete Kommunikativ, inlyssnande och inkluderande Har många års erfarenhet inom hospitality där du har lett ledare Men framförallt är du prestigelös. Du lyckas inte utan teamen du jobbar med och du är en förebild i att lyfta de runtom dig. Om tjänsten Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Tillträde och lön: Lön enligt avtal och tillträde i augusti eller enligt överenskommelse Du rapporterar till vår Director of Hospitality. Om processen: Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sista ansökningsdag 30 mars. Uppfyller du inte exakt alla krav i annonsen? Tveka inte att skicka in en ansökan ändå, vi är beredda att överväga sökande med närliggande arbetslivserfarenhet och utbildning.

19 mars 2025
Sista ansökan:
30 mars 2025
General Manager, Scandic Kiruna
Scandic Hotels AB
Hotell- och konferenschefer

Nu söker vi en general manager – en inspiratör som utvecklar sina medarbetare för att leverera en gästupplevelse och arbetsplats i världsklass Som General Manager hos oss på Scandic Kiruna har du det yttersta ansvaret för hotellets verksamhet. Du och dina chefer arbetar tillsammans för att driva hotellet mot uppsatta mål, utveckla verksamheten, arbetssätt och processer utifrån Scandics riktlinjer. I rollen som chef attraherar, utvecklar och inspirerar du dina medarbetare för att leverera en gästupplevelse och en arbetsplats i världsklass både idag, imorgon och på längre sikt. En central del i din roll är att genom samverkan och nätverkande med lokala aktörer arbeta för att positionera Scandics varumärke lokalt och dra in lönsamma affärer till Scandic. Du rapporterar till District Director och är en del av teamet som driver hela distriktets resultat och utveckling. Vi söker dig som har hög social kompetens med ett brinnande intresse för människor och tycker om att vara närvarande bland såväl gäster som medarbetare. Du är en stark och trygg ledare med god självinsikt, högt resultatdriv och utvecklad samarbetsförmåga. Vidare är du lyhörd, har hög integritet och god förmåga att skapa förtroende. Vår ledarskapskompass med Inspire, Collaborate, Build trust och Empower är en naturlig del av ditt ledarskap. Du lever våra värderingar och agerar som ett föredöme i din roll. Erfarenheter som du delar med oss: Du har troligtvis idag en ledande befattning inom hotellbranschen. I din nuvarande roll har du visat goda sälj-, affärsmässiga och ekonomiska resultat samt är chef över andra chefer. Du ska ha goda ekonomiska kunskaper, hög kommunikativ förmåga samt behärskar engelska i tal och skrift. Vi utgår från att du har eftergymnasial utbildning med relevant inriktning. Information om tjänsten: Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I samband med denna rekrytering kommer vi att använda oss av personanalystester. Varmt välkommen med din ansökan! Ps, på vår hemsida kan du läsa ännu mer om vår kultur och hur vi arbetar på Scandic! BRING YOUR CULTURE, BUILD OURS. Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

11 mars 2025
Sista ansökan:
1 april 2025
Hotellchef
Newton hotel AB
Hotell- och konferenschefer

Livington hotel ligger i vinsta. Vi letar efter en hotellchef som har erfarenhet och vill utveckla hotellet, konferensen och restaurangen. Söker du en roll med stort ansvar och blandade arbetsuppgifter är detta den perfekta tjänsten för dig. Du kommer vara spindeln i nätet på plats och ansvara för den dagliga verksamheten. Arbetsuppgifter: Leda personal, bygga ledningsteamet samt kulturen för hela personalstyrkan. Driva, följa upp och ansvara för försäljningen på hela hotellet och utveckla strategier för merförsäljning och ökad omsättning. Kommunikation och veckomöten, löpande kommunikation med ledningsgruppen och personal. Ansvara för servicekvalitet och säkerställa en exceptionell gästupplevelse genom att optimera arbetsflöden och rutiner Ansvara för schemaläggning, rekrytering, semesterplanering. Planera, leda och driva försäljningen för event. Utveckla och implementera rutiner. Kvalifikationer · Erfarenhet från att självständigt drivit och ansvarat för hotell och konferens. · Ansvara för den övergripande kundkommunikationen. · Flera års erfarenhet som ledare med bevisad förmåga av att bygga starka team. · Vana av att jobba med Property management system (PMS) och bordsbokningssystem. Viktigt med affärsmässighet och helhetsperspektiv på hotell och restaurang. Som person är du drivande och kommunikativ med en stor förståelse för företagande och entreprenörskap. Tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning. Heltid på rullande schema inklusive kvällar/helger. Fast grundlön

3 mars 2025
Sista ansökan:
30 april 2025
Hotellchef, Fryksås Hotel & Gestgifveri
Resebemanning Sverige AB
Hotell- och konferenschefer

Fryksås Hotell och Gestgifveri byggdes för snart 100 år sedan och ligger i en av Dalarnas finaste fäbodvallar -ett populärt område för naturupplevelser och rekreation. Här njuter vi av fiske, vandring eller cykling på sommaren och på vintern har vi ett av Sveriges bästa områden för längdskidåkning. För 2 år sedan tog Ekensdal med Mathias Herlev Hansson och Petter Kylberg över Fryksås Hotell och Gestgifveri. (www.ekensdal.se) Mathias har mångårig erfarenhet av internationella topprestauranger och både OS- och VM-guld med Svenska kocklandslaget. Sedan dess har nivån, utbudet och kvalitén på vin, mat och service höjts. Nu vill vi växa mer och utveckla verksamheten vidare. Till detta behöver vi en entreprenöriell Hotellchef som får stora möjligheter att påverka både företaget och den egna rollen. Om tjänsten Som Hotellchef kommer du att ha det övergripande ansvaret över hotellet och restaurangen inklusive all personal genom att leda, stötta och coacha medarbetarna. Du kommer driva den dagliga försäljningen samt långsiktigt planera verksamheten efter säsong. Kommunikation och tydligt ledarskap ingår dagligen och du får ett mycket stort ansvar samt stor möjlighet att påverka din framtida roll. Du kommer ingå i ledningsgruppen samt rapportera direkt till Ägare/VD. -------------------- Arbetsuppgifter: Leda personal, bygga ledningsteamet samt kulturen för hela personalstyrkan. Driva, följa upp och ansvara för försäljningen på hela hotellet. Ansvara för schemaläggning, rekrytering, semesterplanering och utbildning av personal tillsammans med kökschef och restaurangchef/hov. Kommunikation och veckomöten med kök och matsal, löpande kommunikation med ledningsgrupp och personal. Planera, leda och driva försäljningen för event. Utveckla och implementera rutiner. Ansvara för den övergripande kundkommunikationen. Kvalifikationer: Erfarenhet från att självständigt drivit och ansvarat för hotell / restaurang med omsättning > 15 Mkr per år, eller motsvarande. Flera års erfarenhet som ledare med bevisad förmåga av att bygga starka team. Resturangerfarenhet med matsalsvana. Mycket meriterande med sommelierutbildning. Vana av att jobba med Property management system (PMS) och bordsbokningssystem. Meriterande med Sociala medier, Visbook & Bookvisit. Viktigt med affärsmässighet och helhetsperspektiv på hotell och restaurang. Som person är du drivande och kommunikativ med en stor förståelse för företagande och entreprenörskap. Körkort B Svenska samt Engelska flytande i tal och skrift. Tyska meriterande Vi erbjuder: Möjlighet att vara med och utveckla ett av Dalarnas klassiska Hotell och Gästgiverier. Vi befinner oss i en spännande fas där vi expanderar inom paketerade erbjudanden, konferens och bröllop. Du kommer ha stor frihet under ansvar och möjlighet att påverka din framtida roll. Du får arbeta med hög nivå på mat, vin och service. Vi brinner för det vi gör och tror att du gör det också. Du kommer arbeta i en vacker miljö, rik på naturupplevelser som ger stora möjligheter till träning och rekreation. Kanske är ni ett par som vill jobba tillsammans!? Det kan vi lösa! Även boende initialt. Tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning. Heltid på rullande schema inklusive kvällar/helger. Fast grundlön plus resultatbaserad del. Kollektivavtal. Start enligt överenskommelse men önskvärt maj/juni. Vid frågor om tjänsten kontakta Rekryterare Jannica Grönqvist på [email protected] alternativt 0723-240421 Varmt välkommen med din ansökan!

2 mars 2025
Sista ansökan:
6 april 2025
Platschef till Fitness24Seven
Adecco Sweden AB
Hotell- och konferenschefer

Om tjänsten Som Gym Experience Manager på Fitness24Seven kommer du att arbeta i en dynamisk och hälsoinriktad miljö där du ansvarar för att maximera lönsamheten för våra anläggningar. Du kommer att leda ett engagerat team på cirka fem medarbetare och implementera strategiska planer för att förbättra kundservicen och uppnå våra mål. I rollen som Gym Experience Manager kommer du att ha ansvaret för klustret Borås som inkluderar anläggningarna Borås C, Borås Knalleland och Mölnlycke. Det är en heltidstjänst på 40 timmar i veckan där dina arbetstider kan inkludera dagtid, kvällar och helger. Önskad start är så snart som möjligt. Resor förekommer i tjänsten.  I din roll som Gym Experience Manager kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: • Ansvara för att skapa kostnadseffektiva och hållbara arbetsplaner. • Implementera och följa nya koncept och arbetsmetoder. • Hantera budgeten för förbrukningsvaror, reparationer och underhåll. • Samarbeta med andra avdelningar för att främja effektiva arbetsflöden och regional utveckling. • Förbättra kundupplevelsen genom innovativa serviceförbättringar. • Utveckla och implementera strategiska planer och mål för distriktet och regionens anläggningar. • Överse alla personalrelaterade frågor inom klustret • Leda onboardingprocessen för nya medarbetare • Planera och genomföra försäljningsaktiviteter för att maximera lönsamheten. Förutom personalansvar ligger ditt fokus på att utveckla och övervaka försäljningsstrategier samt säkerställa att vi lever upp till våra KPI.  Om dig Vi söker dig med en avslutad gymnasieexamen och gärna eftergymnasial utbildning inom ledarskap, försäljning eller liknande. Du har dokumenterad erfarenhet av ledarskap och en stark förmåga att strategiskt planera och genomföra försäljningsaktiviteter. Du är resultatorienterad, kommunikativ och har en förmåga att motivera och engagera ditt team. Viktigt för tjänsten är: • Flytande svenska och engelska i både tal och skrift • Tidigare erfarenhet inom försäljning och service • Tidigare erfarenhet av ledarskap och distansledarskap. • Tidigare erfarenhet av att arbeta med budget, nyckeltal, resultat och rapporter. • Du är målinriktad och har ett närvarande ledarskap • Du har lätt för att prata framför grupp • Har ett stort intresse för träning, både gym och gruppträning • B-körkort är önskvärt  Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.   Om Fitness24Seven Fitness24Seven är en av världens snabbast växande gymkedjor och riktar sig till den vanliga motionären som tycker att kvalitativ träning inte skall kosta en förmögenhet. På 20 år har de gått från att ha ett enda gym i Malmö till att ha över 250 anläggningar i 5 länder på 3 olika kontinenter. Som medlem på Fitness24Seven har du tillgång till alla anläggningar, i alla länder, dygnet runt. Dessutom ingår gruppträning och det finns även separat avdelning för tjejer. Fitness24Seven har ett stort fokus kring CSR och arbetar bland annat mot organisationer som SOS-barnbyar. Värderingarna som genomsyrar företaget är long-term thinking, on the customers’ terms, learning organisation, cooperation makes the team and social responsibility. Om ansökan  Vi strävar efter en innovativ och inkluderande rekryteringsprocess. Därför använder vi det AI-drivna intervjuverktyget Tengai i det första steget. Verktyget hjälper oss att fokusera på dina styrkor och erfarenheter utan påverkan av förutfattade meningar. Kontaktuppgifter I den här rekryteringen samarbetar Fitness24Seven med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maja Svensson via [email protected]  Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

24 februari 2025
Sista ansökan:
26 mars 2025
Områdeschef Housekeeping Stockholm
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Hotell- och konferenschefer

RestaurangAssistans förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Vi skapar arbetstillfällen och bidrar till integration. Med 25 verksamma år och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor. Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet! Brinner du för besöksnäringen och vill leverera service i världsklass till våra kunder? Älskar du att jobba med människor och utveckla medarbetare? Har du ett öga för detaljer? Då har vi tjänsten för dig! Till vårt helt nya kontor i centrala Stockholm söker vi nu en områdeschef som vill fortsätta utveckla och driva vår verksamhet inom hotellstäd framåt. Som områdeschef hos oss är ingen dag den andra lik! Rollen har stort fokus på försäljning, affärsutveckling, och optimering av avdelningen men ide varierande arbetsuppgifterna ingår även rekrytering, bemanning, schemaläggning, coachning, kvalitetskontroller, kunduppföljningar, personal- och kundevents.En stor del av arbetet går ut på att säkerställa driften av avdelningens bemanningskunder och våra städentreprenader. Vi söker någon som är en coachande ledare både för personalen på kontoret och våra medarbetare ute hos kund.Ditt närmsta team består av två kollegor och tillsammans ansvarar ni för avdelningens lönsamhet och kvalitet. Vem är du för att passa i rollen? Har tidigare erfarenhet som Chefshusfru, Hotellchef, Platschef eller VD Har en god ekonomisk förståelse Ett stort driv för affärer God insikt i personalhantering och planering, arbetsrätt Hög social förmåga och flexibel Du är positiv och bra på att motivera dina medarbetare Trygg, diplomatisk och noggrann Du är lösningsfokuserad och gillar att ha många bollar i luften Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, övriga språk är meriterande Har B körkort då resor inom Stockholm med närområde förekommer Vad erbjuder vi? Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov Härliga kollegor med ett starkt driv och en "ingenting är omöjligt" -inställning Generösa personalförmåner Löpande kompetensutveckling Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen Tjänsten är på heltid med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år. Vi hoppas kunna tillsätta tjänsten under senare delen av Q1 2025. Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt person snarare än att hitta någon med kort varsel. Kanske är det du som ärvår nästa nyckelspelare?

28 oktober 2024
Sista ansökan:
16 april 2025
Områdeschef Housekeeping Stockholm
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Hotell- och konferenschefer

RestaurangAssistans förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Vi skapar arbetstillfällen och bidrar till integration. Med 25 verksamma år och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor. Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet! Brinner du för besöksnäringen och vill leverera service i världsklass till våra kunder? Älskar du att jobba med människor och utveckla medarbetare? Har du ett öga för detaljer? Då har vi tjänsten för dig! Till vårt helt nya kontor i centrala Stockholm söker vi nu en områdeschef som vill fortsätta utveckla och driva vår verksamhet inom hotellstäd framåt. Som områdeschef hos oss är ingen dag den andra lik! Rollen har stort fokus på försäljning, affärsutveckling, och optimering av avdelningen men ide varierande arbetsuppgifterna ingår även rekrytering, bemanning, schemaläggning, coachning, kvalitetskontroller, kunduppföljningar, personal- och kundevents.En stor del av arbetet går ut på att säkerställa driften av avdelningens bemanningskunder och våra städentreprenader. Vi söker någon som är en coachande ledare både för personalen på kontoret och våra medarbetare ute hos kund.Ditt närmsta team består av två kollegor och tillsammans ansvarar ni för avdelningens lönsamhet och kvalitet. Vem är du för att passa i rollen? Har tidigare erfarenhet som Chefshusfru, Hotellchef, Platschef eller VD Har en god ekonomisk förståelse Ett stort driv för affärer God insikt i personalhantering och planering, arbetsrätt Hög social förmåga och flexibel Du är positiv och bra på att motivera dina medarbetare Trygg, diplomatisk och noggrann Du är lösningsfokuserad och gillar att ha många bollar i luften Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, övriga språk är meriterande Har B körkort då resor inom Stockholm med närområde förekommer Vad erbjuder vi? Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov Härliga kollegor med ett starkt driv och en "ingenting är omöjligt" -inställning Generösa personalförmåner Löpande kompetensutveckling Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen Tjänsten är på heltid med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år. Vi hoppas kunna tillsätta tjänsten under senare delen av Q1 2025. Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt person snarare än att hitta någon med kort varsel. Kanske är det du som ärvår nästa nyckelspelare?

25 oktober 2024
Sista ansökan:
9 april 2025
Områdeschef Housekeeping Stockholm
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Hotell- och konferenschefer

RestaurangAssistans förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Vi skapar arbetstillfällen och bidrar till integration. Med 25 verksamma år och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor. Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet! Brinner du för besöksnäringen och vill leverera service i världsklass till våra kunder? Älskar du att jobba med människor och utveckla medarbetare? Har du ett öga för detaljer? Då har vi tjänsten för dig! Till vårt helt nya kontor i centrala Stockholm söker vi nu en områdeschef som vill fortsätta utveckla och driva vår verksamhet inom hotellstäd framåt. Som områdeschef hos oss är ingen dag den andra lik! Rollen har stort fokus på försäljning, affärsutveckling, och optimering av avdelningen men ide varierande arbetsuppgifterna ingår även rekrytering, bemanning, schemaläggning, coachning, kvalitetskontroller, kunduppföljningar, personal- och kundevents.En stor del av arbetet går ut på att säkerställa driften av avdelningens bemanningskunder och våra städentreprenader. Vi söker någon som är en coachande ledare både för personalen på kontoret och våra medarbetare ute hos kund.Ditt närmsta team består av två kollegor och tillsammans ansvarar ni för avdelningens lönsamhet och kvalitet. Vem är du för att passa i rollen? Har tidigare erfarenhet som Chefshusfru, Hotellchef, Platschef eller VD Har en god ekonomisk förståelse Ett stort driv för affärer God insikt i personalhantering och planering, arbetsrätt Hög social förmåga och flexibel Du är positiv och bra på att motivera dina medarbetare Trygg, diplomatisk och noggrann Du är lösningsfokuserad och gillar att ha många bollar i luften Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, övriga språk är meriterande Har B körkort då resor inom Stockholm med närområde förekommer Vad erbjuder vi? Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov Härliga kollegor med ett starkt driv och en "ingenting är omöjligt" -inställning Generösa personalförmåner Löpande kompetensutveckling Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen Tjänsten är på heltid med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år. Vi hoppas kunna tillsätta tjänsten under senare delen av Q1 2025. Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt person snarare än att hitta någon med kort varsel. Kanske är det du som ärvår nästa nyckelspelare?

21 oktober 2024
Sista ansökan:
9 april 2025
Områdeschef Housekeeping Stockholm
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Hotell- och konferenschefer

RestaurangAssistans förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Vi skapar arbetstillfällen och bidrar till integration. Med 25 verksamma år och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor. Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet! Brinner du för besöksnäringen och vill leverera service i världsklass till våra kunder? Älskar du att jobba med människor och utveckla medarbetare? Har du ett öga för detaljer? Då har vi tjänsten för dig! Till vårt helt nya kontor i centrala Stockholm söker vi nu en områdeschef som vill fortsätta utveckla och driva vår verksamhet inom hotellstäd framåt. Som områdeschef hos oss är ingen dag den andra lik! Rollen har stort fokus på försäljning, affärsutveckling, och optimering av avdelningen men ide varierande arbetsuppgifterna ingår även rekrytering, bemanning, schemaläggning, coachning, kvalitetskontroller, kunduppföljningar, personal- och kundevents.En stor del av arbetet går ut på att säkerställa driften av avdelningens bemanningskunder och våra städentreprenader. Vi söker någon som är en coachande ledare både för personalen på kontoret och våra medarbetare ute hos kund.Ditt närmsta team består av två kollegor och tillsammans ansvarar ni för avdelningens lönsamhet och kvalitet. Vem är du för att passa i rollen? Har tidigare erfarenhet som Chefshusfru, Hotellchef, Platschef eller VD Har en god ekonomisk förståelse Ett stort driv för affärer God insikt i personalhantering och planering, arbetsrätt Hög social förmåga och flexibel Du är positiv och bra på att motivera dina medarbetare Trygg, diplomatisk och noggrann Du är lösningsfokuserad och gillar att ha många bollar i luften Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, övriga språk är meriterande Har B körkort då resor inom Stockholm med närområde förekommer Vad erbjuder vi? Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov Härliga kollegor med ett starkt driv och en "ingenting är omöjligt" -inställning Generösa personalförmåner Löpande kompetensutveckling Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen Tjänsten är på heltid med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år. Vi hoppas kunna tillsätta tjänsten under senare delen av Q1 2025. Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt person snarare än att hitta någon med kort varsel. Kanske är det du som ärvår nästa nyckelspelare?

14 oktober 2024
Sista ansökan:
27 mars 2025