Innesäljare Industri Västerås
Ahlsell Sverige AB
Företagssäljare

På Ahlsell kommer du till en varm kultur där våra värdeord enkelhet, ansvar och öppenhet genomsyrar vår verksamhet. Värdeorden beskriver hur vi arbetar och hur vi förhåller oss till kunder, leverantörer, samhället och inte minst, till varandra. Vill du vara med och göra skillnad? Vår vision på Ahlsell - Vi bygger ett mer hållbart samhälle - beskriver vad vår verksamhet och erbjudande syftar till. På Ahlsell är vi en del av våra kunders vardag, vi hjälper dem att göra det enklare att vara proffs. På Ahlsell är medarbetarna det viktigaste vi har och tillsammans med vårt engagemang och kunskap kan vi varje dag bli bättre än igår. För att trivas hos oss gillar du att jobba i en öppen, positiv och entreprenörsdriven kultur där du får möjlighet att växa och utvecklas. Helt enkelt ”den bästa tiden i ditt arbetsliv” – vårt medarbetarlöfte till dig! Vi erbjuder Vi har sedan starten vuxit oss stora, idag är vi marknadsledande, men behållit vår entreprenörsanda. Hos oss säljer du inte bara produkter, du erbjuder också våra kunder effektiva logistiklösningar och tjänster som skapar värde i deras processer. Här blir du en del av Sveriges största säljorganisation. Vi får ofta höra att vi är vänliga och tillmötesgående, det gör oss stolta. Vi tar vår position på allvar och arbetar för att bidra till att göra det enklare att bygga ett bättre och mer hållbart samhälle. Våra medarbetare beskriver Ahlsell som en arbetsplats där samarbetet och teamkänslan med kollegor är stark, att arbetet innebär frihet under ansvar och utvecklingsmöjligheterna är stora. För oss är det viktigt att tillvarata våra medarbetares olikheter och vi vill verka för en inkluderande kultur. Våra medarbetares olika bakgrunder, kompetenser och perspektiv är en viktig förutsättning för att vi ska nå framgång. Vi ser därför gärna en mångfald av sökanden. Läs gärna mer om hur vi ser på mångfald och inkludering på vår hemsida: Inkludering och mångfald (ahlsell.se) Om rollen Som innesäljare kommer du vara en del av ett professionellt säljteam där du tillsammans med dina kollegor ansvarar för försäljningen till Ahlsells kunder i Västerås. Du kommer arbeta för att ge våra kunder bästa tänkbara rådgivning och service genom hela deras köpprocess. Ahlsell är marknadsledande och ett av de starkaste varumärkena i branschen. Att vara en nyckelspelare inom Ahlsell för att förstå kundens behov och hitta rätt lösningar ser du som en spännande utmaning och ett viktigt uppdrag. Några av dina framtida arbetsuppgifter kommer vara att arbeta med: • Rådgivning • Produkt • Beställningar • Upphandlingar • Offertförfrågningar • Orderhantering • Leverantörskontakter Du jobbar proaktivt genom att ta kontinuerlig kontakt med kunderna för att bibehålla och stärka kundrelationerna. Om dig För oss är det viktigt att du som söker gillar att samarbeta. Med vårt enorma utbud av både produkter och lösningar gynnar det vår kund om vi arbetar som ett team. Vi kallar det One Ahlsell. Som innesäljare behöver du vara strukturerad, serviceinriktad och lösningsorienterad. Din bakgrund kan variera men ett tekniskt intresse och vana att arbeta administrativt kommer att hjälpa dig i din roll. Vi ser gärna att du har en teknisk säljerfarenhet inom området Verktyg och förnödenheter och/eller inom Rör & Armatur, Industri VVS. Det är meriterande om du har erfarenhet ifrån process- eller tillverkningsindustrin. Du motiveras av att skapa goda relationer och att överträffa kundernas förväntan lika starkt som du brinner för att ro affärer i hamn. Placering: Ahlsells kontor i Västerås. Ansökan Varmt välkommen med Din ansökan till oss. Du skickar in Din ansökan genom att klicka på knappen Ansök nedan.  Vid frågor är du välkommen att ringa Säljchef Anton Karjel tel: 076-1457868  alt. Regional Försäljningschef Dennis Frimodig tel: 076-1183209. Sista ansökningsdag: 2025-08-17. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Vi ser gärna både kvinnliga och manliga sökanden. Fackliga representanter för Unionen når du via Lena Bergman, telefon +46727169831.

4 juli 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Sales Development (SDR)
Cloudo Sales AB
Företagssäljare

Sales Development Representative – Ta första steget in i en spännande säljkarriär! Älskar du att knyta nya kontakter och vill kickstarta din karriär inom sälj? Som SDR på Cloudo blir du vår röst utåt och den som tar första steget mot nya affärer. Om Cloudo Cloudo är en komplett, oberoende leverantör av produkter och tjänster inom IT och kommunikation. Vi erbjuder högkvalitativa lösningar som är skräddarsydda efter våra kunders behov, med ett starkt fokus på säkerhet, effektivisering och kommunikation. Genom att analysera verksamheter och utveckla smarta strategier hjälper vi företag att optimera sina processer och förbättra kommunikationen med både kunder och anställda. Bli en del av Cloudo Vill du vara en del av ett snabbväxande företag där du får utvecklas inom försäljning och affärsutveckling? På Cloudo söker vi nu en driven SDR som brinner för att skapa nya kontakter och öppna dörrar för affärer. Som SDR hos oss är du den viktiga första länken i vår säljprocess. Din roll handlar om att: Identifiera nya affärsmöjligheter – Hitta rätt företag och personer att kontakta. Vara vår första kontakt utåt – Skapa intresse för våra tjänster genom proaktiv kommunikation. Boka in möten – Säkerställa att våra säljare får möta rätt kunder och fatta affärsbeslut. Bygga relationer – Skapa långsiktigt förtroende från första samtalet. Samarbeta tätt med säljteamet – Optimera strategier och resultat tillsammans med våra säljare. Vem vi söker Vi letar efter dig som är driven, social och resultatinriktad. Du trivs i en roll där du får skapa kontakter och gillar att jobba mot mål. Krav: Erfarenhet av försäljning, kundkontakt eller en relevant utbildning Flytande svenska i tal och skrift, samt grundläggande engelska Ett starkt driv och viljan att utvecklas inom försäljning Förmåga att skapa förtroende och anpassa din kommunikation efter olika kunder Meriterande: Erfarenhet av mötesbokning, telemarketing eller B2B-försäljning Tidigare jobb inom butik, kundtjänst eller service där du aktivt jobbat med kunder Erfarenhet av att jobba mot mål och uppsatta KPI:er Vad vi erbjuder En spännande roll i ett växande bolag Fast lön med provision Interna utbildningar och coachning för att du ska lyckas En företagskultur där vi firar framgångar tillsammans En härlig teamkänsla och roliga aktiviteter Det praktiska Placering: Lund, på vårt huvudkontor Start: Så snart som möjligt Omfattning: Heltid Ansök idag! Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Vi går igenom ansökningar löpande, så vänta inte för länge – vi ser fram emot att höra från dig!

4 juli 2025
Sista ansökan:
22 november 2025
Säljare & Account Manger På Remote
ARM Consulting AB
Företagssäljare

Säljare – Jobba hemifrån, oavsett var i världen du befinner dig! Älskar du försäljning och önskar att du kunde jobba på distans – från var som helst i världen? Då är det här jobbet för dig. Vi söker nu flera säljare till vårt växande team. Snittlön: 40 000kr/månad Lönespann: 25 000 – 80 000 (provisionsbaserat + bonusar) Arbetstider: 09:00 - 16:00 Vad du får: -Kostnadsfri säljutbildning -Tävlingar med priser som presentkort och utlandsresor -Utvecklingsmöjligheter inom bolaget -Stöd från ett team av erfarna telefonförsäljare -Jobba hemifrån – oavsett var du befinner dig -Fantastiska kollegor Vi söker dig som: - Har erfarenhet av telefonförsäljning (Inget krav) -Är målinriktad och älskar att nå resultat -Trivs med att arbeta självständigt -Har hög social kompetens och bygger snabbt förtroende -Har dator, headset och bra internetuppkoppling Rekryteringsprocess: Vi håller en enkel och snabb rekryteringsprocess digitalt. Du får information och nästa steg via e-post. Håll därför utkik i inkorgen efter din ansökan. Vid frågor maila: [email protected] Jobbtyp: Heltid, Tillsvidare

4 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Starta din säljkarriär hos oss! Mållön 25-32k
Svea Renewable Solar AB
Företagssäljare

För tio år sedan satte vi solenergi på kartan i Sverige. Vi började med solpaneler, men erbjöd snart även energiavtal, batterisystem och laddboxar – och växte till att bli branschens största solenergibolag och nu tar vi nästa stora steg. Som ett Energy Tech-företag leder vi återigen vägen och förändrar hur hushåll och företag använder energi. Nu söker vi fler stjärnor till vårt mötesbokarteam – en perfekt roll för dig som vill kickstarta din säljkarriär i en framtidsbransch. Du får arbeta från vårt moderna kontor med utsikt över vattnet, omgiven av drivna kollegor och ett starkt team som stöttar dig hela vägen. Här får du lära dig grunderna i försäljning, utvecklas snabbt och göra skillnad – både för kunder och för klimatet. Välkommen till oss. Join the Power Shift! Du erbjuds Utvecklingsmöjligheter – Vi ser detta som starten på din säljresa. Målet? Mer seniora roller i vår stora säljorganisation inom B2C, B2B eller ledarskap.  Trygghet med potential – En grundlön på 17 000 kr samt en prestationsbaserad lönemodell. Våra bäst presterande mötesbokare tjänar mellan 27-32.000kr / mån. Marknadens bästa erbjudande – Våra produkter och tjänster är oslagbara.  En energifylld kultur – Du blir en del av ett sammansvetsat team som har lika mycket fokus på att fira framgångar som att ta sig an utmaningar. Om teamet och rollen Din framtida ledare Viktor berättar såhär om din framtida upplevelse hos oss: "Vi bygger ett team som inte bara levererar resultat utan också skapar energi, glädje och samhörighet. Här handlar det om att vinna tillsammans och utvecklas som individer varje dag." Här kan du läsa en intervju med David, som inledde sin säljkarriär som mötesbokare hos oss. Som mötesbokare... Skapar du affärsmöjligheter: Du kontaktar potentiella privatkunder per telefon för att boka in möten som våra säljare sedan tar vidare. Har du hög aktivitet och hög energi: Varje dag ringer du mellan 150–300 samtal, men du gör det aldrig ensam. Du får löpande coachning, tydliga mål och ett engagerat team samt chef som stöttar dig hela vägen. Ju mer du engagerar dig, desto mer utvecklas du – och desto större blir resultaten. Får du fokusera på det viktigaste: Du får stöd från din chef som förser dig med telefonnummer och listor, så du kan lägga allt ditt fokus på att nå ut till rätt personer. Är du med och utvecklar: Som en del av ett växande team har du chansen att bidra till utvecklingsarbetet för avdelningen. Din input och dina idéer kan verkligen göra skillnad! Är vi en match? Vi söker personer som har rätt inställning och energi – erfarenhet är inte det viktigaste. Vi letar efter dig som: Vill växa och utvecklas inom försäljning Är peppad på att ringa många samtal varje dag Älskar att tävla och nå mål Är strukturerad och disciplinerad i ditt arbete Är en stjärna på att kommunicera Listan kan kännas lång, men ingen är bäst i alla kategorier. Sök om du känner igen dig någorlunda På Svea Solar kan du Grow as we grow - vi lär dig nya skills här! Övrig information Startdatum för rollen: Omgående Placering: Med utsikt över vattnet vid Alviks Strand Arbetstider: Mån-fre 8-17, alla säljare arbetar heltid från kontoret för att främja ett högt resultatfokus och #DoItTogether Mångfald och inkludering Vi vet att mångfald och olika erfarenheter bidrar till kreativiteten som krävs för att utveckla branschen. Vi värdesätter en jämn könsfördelning och ambitionen är att rekrytera medarbetare från olika bakgrunder för att representera samhället och våra kunder. Därför bedöms alla kandidater från samma premisser. Vi ställer samma frågor till alla kandidater samt använder tester i Alva Labs som en del av bedömningen. Enkel ansökan - sök med mobilen på under 15 minuter Du behöver inte bifoga personligt brev och inte ansöka med CV. Vi vill ge dig en modern och smooth ansökningsupplevelse Vi inleder processen relativt omgående efter att annonsen publicerats Längst ned på denna sida hittar du mer information om våra rekryteringsprocesser För slutkandidat gör vi bakgrundskontroll av belastningsregister För en rättvis bedömning får våra kandidater genomföra tester i Alva Labs om man uppfyller ska-kraven. Diversity is key! Varmt välkommen med din ansökan! #LILS2

4 juli 2025
Sista ansökan:
21 december 2025
Säljare & Account Manager På Remote
ARM Consulting AB
Företagssäljare

Säljare – Jobba hemifrån, oavsett var i världen du befinner dig! Älskar du försäljning och önskar att du kunde jobba på distans – från var som helst i världen? Då är det här jobbet för dig. Vi söker nu flera säljare till vårt växande team. Snittlön: 40 000kr/månad Lönespann: 25 000 – 80 000 (provisionsbaserat + bonusar) Arbetstider: 09:00 - 16:00 Vad du får: -Kostnadsfri säljutbildning -Tävlingar med priser som presentkort och utlandsresor -Utvecklingsmöjligheter inom bolaget -Stöd från ett team av erfarna telefonförsäljare -Jobba hemifrån – oavsett var du befinner dig -Fantastiska kollegor Vi söker dig som: - Har erfarenhet av telefonförsäljning (Inget krav) -Är målinriktad och älskar att nå resultat -Trivs med att arbeta självständigt -Har hög social kompetens och bygger snabbt förtroende -Har dator, headset och bra internetuppkoppling Rekryteringsprocess: Vi håller en enkel och snabb rekryteringsprocess digitalt.Du får information och nästa steg via e-post. Håll därför utkik i inkorgen efter din ansökan. Vid frågor maila: [email protected] Jobbtyp: Heltid, Tillsvidare

4 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Säljare & Account Manager På Distans
ARM Consulting AB
Företagssäljare

Säljare – Jobba hemifrån, oavsett var i världen du befinner dig! Älskar du försäljning och önskar att du kunde jobba på distans – från var som helst i världen? Då är det här jobbet för dig. Vi söker nu flera säljare till vårt växande team. Snittlön: 40 000kr/månad Lönespann: 25 000 – 80 000 (provisionsbaserat + bonusar) Arbetstider: 09:00 - 16:00 Vad du får: -Kostnadsfri säljutbildning -Tävlingar med priser som presentkort och utlandsresor -Utvecklingsmöjligheter inom bolaget -Stöd från ett team av erfarna telefonförsäljare -Jobba hemifrån – oavsett var du befinner dig -Fantastiska kollegor Vi söker dig som: - Har erfarenhet av telefonförsäljning (Inget krav) -Är målinriktad och älskar att nå resultat -Trivs med att arbeta självständigt -Har hög social kompetens och bygger snabbt förtroende -Har dator, headset och bra internetuppkoppling Rekryteringsprocess: Vi håller en enkel och snabb rekryteringsprocess digitalt. Du får information och nästa steg via e-post. Håll därför utkik i inkorgen efter din ansökan. Vid frågor maila: [email protected] Jobbtyp: Heltid, Tillsvidare

4 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Målinriktad norsktalande innesäljare mot byggindustrin
Friday Väst AB
Företagssäljare

Vi fortsätter vår tillväxtresa och söker nu dig som har erfarenhet av försäljning, är norsktalande och är intresserad av teknik. Vill du dessutom arbeta i en kundnära roll på en arbetsplats som starkt präglas av teamwork? Då är det kanske dig vi söker till rollen som innesäljare till Symetri med placering i Göteborg. OM SYMETRI: På Symetri utvecklar och tillhandahåller vi tekniska lösningar och tjänster för företag inom arkitektur, konstruktion, bygg, infrastruktur samt tillverkningsindustrin. Vi gör det möjligt för företag att arbeta smartare för en bättre framtid genom att säkerställa tillgång till den expertis och teknologi de behöver för effektivt och hållbart arbete. Vi utvecklar och distribuerar våra egenutvecklade lösningar och Symetri är en av Autodesks största solutions partner globalt. Vi utmanar människor att arbeta för en bättre framtid och vi värderar särskilt mycket engagemang, teamwork, mod och förändringsvilja. Symetri har ca 1 000 anställda i 7 länder på 33 kontor och ca 400 000 dagliga användare.   Symetri är ett expansivt bolag med stark finansiell styrka och ägs till 100% av Addnode Group som är noterat på Nasdaq Stockholm. DIN NYA TJÄNST: Du blir en del i vårt nordiska innesäljteam och kommer att arbeta mot den norska byggindustrin. Vårt team arbetar med att konsultera företag gällande programvaror och tjänster som hjälper våra kunder att optimera deras arbetsflöden. I rollen som innesäljare på Symetri kommer du främst att arbeta med en egen kundbas på den norska marknaden och med ett ansvar för hela försäljningsprocessen. I ditt dagliga arbete ingår exempelvis att: Vidareutveckla befintlig kundbas, driva försäljning av programvaror och tjänster från Symetri. Driva nyförsäljning genom uppföljning av leads.   Om teamet: Symetris nordiska innesäljteam består av ca 10 medarbetare. Vi har en väldigt bra teamkänsla där alla hjälper varandra att lyckas och vi har högt i tak. Vi har nära samarbete med andra säljteam och du kommer även att ha ett norskt säljteam som du arbetar nära. DINA KVALIFIKATIONER: För att lyckas i rollen som innesäljare hos Symetri är det avgörande att du: Har några års erfarenhet av renodlad försäljning och/eller från ett serviceyrke som inkluderar försäljning. Är positiv, orädd och driven samt tycker om att arbeta i team Har goda kunskaper i norska i både tal och skrift samt grundläggande kunskaper i svenska samt engelska. Har god datorvana, där erfarenhet av CRM- och affärssystem såsom Microsoft Dynamics eller liknande är meriterande Har teknisk förståelse, där det är meriterande med erfarenhet från byggindustrin PLACERING: Tjänsten innebär placering på Symetris kontor i Göteborg. OM ANSTÄLLNINGEN: Detta är en direktrekrytering, vilket betyder att Friday och vår kund Symetri tillsammans ansvarar för rekryteringsprocessen men att du blir anställd direkt hos Symetri. ÖVRIG INFO: Omfattning: Heltid, tillsvidare. Start: Omgående. Rekryteringsansvarig: Marta Laszewska, Friday. OM FRIDAY: Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter. Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag! Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

4 juli 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Säljare & Account Manager På Remote
ARM Consulting AB
Företagssäljare

Säljare – Jobba hemifrån, oavsett var i världen du befinner dig! Älskar du försäljning och önskar att du kunde jobba på distans – från var som helst i världen? Då är det här jobbet för dig. Vi söker nu flera säljare till vårt växande team. Snittlön: 40 000kr/månad Lönespann: 25 000 – 80 000 (provisionsbaserat + bonusar) Arbetstider: 09:00 - 16:00 Vad du får: -Kostnadsfri säljutbildning -Tävlingar med priser som presentkort och utlandsresor -Utvecklingsmöjligheter inom bolaget -Stöd från ett team av erfarna telefonförsäljare -Jobba hemifrån – oavsett var du befinner dig -Fantastiska kollegor Vi söker dig som: - Har erfarenhet av telefonförsäljning (Inget krav) -Är målinriktad och älskar att nå resultat -Trivs med att arbeta självständigt -Har hög social kompetens och bygger snabbt förtroende -Har dator, headset och bra internetuppkoppling Rekryteringsprocess: Vi håller en enkel och snabb rekryteringsprocess digitalt.Du får information och nästa steg via e-post. Håll därför utkik i inkorgen efter din ansökan. Vid frågor maila: [email protected] Jobbtyp: Heltid, Tillsvidare

4 juli 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
FONIA SÖKER FLER INNESÄLJARE - FASTLÖN+ PROVISION - UPPSALA
Fonia AB
Företagssäljare

. Tjänsten går ut på att via telefon sälja och marknadsföra mobila tjänster till privatpersoner och företag.   Karriärmöjligheterna inom företaget är mycket goda, då vi hela tiden växer. Vi erbjuder kontinuerlig utbildning inom sälj- och kundhantering tillsammans med tävlingar och generösa priser. Det är ett krav att du behärskar svenska språket i både tal och skrift men i övrigt krävs ingen tidigare erfarenhet av försäljning då vi utbildar på plats. Du har drivet, vi ger dig de verktyg som behövs för att utvecklas till en prisbelönt säljare! Om Fonia: Vi är Fonia. Den flexibla mobiloperatören för konsumenter och entreprenörer. Vi på Fonia drivs av att förenkla komplexitet. För oss betyder det att tänka nytt och att göra saker annorlunda. Fonias tjänster är speciellt utvecklade för att förenkla vardagen för våra kunder. Vårt  mål är att skapa transparenta och problemfria lösningar för företagare och konsumenter - enkelt, smidigt och prisvärt Vi söker dig som: * Vill tjäna mycket pengar, är hungrig och framförallt har en vinnarskalle! * Som person är du driven och söker alltid en lösning på de hinder du stöter på. * Du är förtroendeingivande och har en vilja att alltid nå de mål som sätts upp. Om du är rätt person finns det goda möjligheter att utvecklas inom vår organisation. * Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande men inte ett krav. Din personlighet är det som avgör om du är en passande kandidat, det viktigaste är att du är en glad person med ett leende som lätt smittar av sig! Vi erbjuder dig: * En lättsåld produkt som inte kräver någon tidigare säljerfarenhet! * 15 000 kr fastlön + hög provision + bonus (snittlön 27 500 kr) * Tävlingar med generösa priser!  * Karriärmöjlighet inom företaget!  * Kontinuerlig coaching. * Säljutbildning och vidareutbildning. * Stora utvecklingsmöjligheter. Typ av anställning: Tillsvidare (heltid) Tillträde: Omgående enligt överenskommelse Övrigt: För allas trivsel råder dresscode "propert och städat" på kontoret Arbetstider: 08:00 - 17:00 måndag-fredag Läs mer om tjänsten på www.fonia.se  OBS! Ansök i första hand genom att skicka CV/Personligt brev via den externa webbplatsen. Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga så snart vi kan och behandlar ansökningar löpande.

4 juli 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Teknisk säljare
Jobway AB
Företagssäljare

Är du en erfaren säljare med intresse för lösningar inom dörrar, fönster och fasader? Vill du arbeta i ett stabilt företag med god sammanhållning, hög kvalitet och frihet under ansvar? Då kan detta vara jobbet för dig! RockPart söker just nu en teknisk säljare till verksamheten i Frövi. Ansök här! Som teknisk säljare hos RockPart arbetar du med varierande projekt inom byggnads- och fastighetssektorn. Du arbetar i nära dialog med kunden för att hitta rätt lösningar inom metallpartier, dörrar, fönster och fasader i aluminium. I rollen hanterar du inkommande förfrågningar, åker ut på fält och räknar på inkommande projekt. Arbetsområdet är Mälardalen.   För att lyckas i rollen har du: B-körkort God datavana Goda kunskaper i svenska (tal och skrift) Erfarenhet av att räkna på jobb och kalkylera Meriterande: Erfarenhet av CAD   Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser därför att du är en social och positiv lagspelare. Utöver detta är du en serviceinriktad person som är ödmjuk gentemot arbetskamrater, kunder samt uppdrag. Du värderar kvalitet högt i ditt dagliga arbete. RockPart erbjuder dig: Varierande arbetsdagar Möjlighet till flexibla arbetstider och arbete hemifrån En trygg anställning med goda anställningsvillkor i form av kollektivavtal och friskvårdsbidrag Låter detta som rätt möjlighet för dig? Skicka in din ansökan och CV redan idag! I denna rekrytering samarbetar RockPart med rekryteringsföretaget Jobway. Vid frågor, kontakta rekryterare David Nyrén på [email protected]. Urval sker löpande – tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt.   Om RockPart:RockPart startade sin verksamhet 1988 och har under åren utvecklats till en stark leverantör av metallpartier, dörrar, fönster och fasader i aluminium. De flesta av våra kunder finns inom byggnads- och fastighetssektorn. Vi anlitas framför allt på grund av våra kvalitetsprodukter, för våra säkra leveranstider och för att vi har duktiga montörer som åker ut till kund och monterar produkterna på plats. Aluminiumprofiler i kombination med glas är det som genomsyrar vår verksamhet. Speciallösningar med hjälp av ritningar eller skisser från kunden är också vanligt.

4 juli 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025