OLearys Gävle & Sandviken söker Servispersonal

OLearys Gävle & Sandviken söker servispersonal med passion för gästupplevelsen! Vi söker dig som Har minst ett års arbetslivserfarenhet som servispersonal i restaurang/bar, och har god kassavana. Du har gymnasieutbildning, talar och skriver svenska obehindrat och har goda kunskaper i engelska. Som person är du glad, utåtriktad, gillar att träffa nya människor och brinner för att ge den absolut bästa kundupplevelsen till gästerna. Du är problemlösare, är flexibel, är bra på att skapa goda relationer och gillar att jobba som en del av ett team. Vi ser även att du är duktig på hantera stress och ger ett professionellt och trevligt bemötande till alla våra gäster oberoende av om det är lugnt i lokalen eller om vi har 200 sittande gäster. Arbetsuppgifter Din yttersta roll som servitris hos O'Learys är att se till att våra gäster får en fantastisk upplevelse när de besöker oss. Detta innebär att ständigt ha full fokus på gästerna, välkomna och uppmärksamma varje gäst, vara inlyssnande och hjälpsam samt på ett professionellt sätt bemöta gästens önskemål! Du hjälper gästerna till bords, presenterar menyn och tar beställningar, serverar mat och dryck samt ger gästerna bra service under hela sitt besök hos oss. Som Servis kan du du även bli tilldelad följande roller: Hovmästare - Detta innebär att du har ansvaret för hovmästarrollen och hovpulpeten för att bemöta alla gäster, kontrollera bokningar och hjälpa gästerna vidare till bords/aktivitet/annat. Du är alert, pigg, glad och välkomnar alla gäster på ett trevligt och familjärt sätt samt hänvisar dem in i restaurangen utifrån gästens syfte med sitt besök. Greeter - Detta innebär att du har ansvaret att bemöta alla gäster i dörren/fronten av restaurangen och välkomna dem. Du är alert, pigg, glad och välkomnar alla gäster på ett trevligt och familjärt sätt samt hänvisar dem in i restaurangen utifrån gästens syfte med sitt besök. Aktivitetsansvar - Detta innebär att du stöttar/agerar aktivitetsansvarig för kvällen, mottar gäster i spelreceptionen, visar gästerna till sina aktiviteter och startar igång aktiviteten, förklarar spelregler osv. Du är alert, pigg, glad och välkomnar alla gäster på ett trevligt och familjärt sätt samt hänvisar dem till rätt aktivitet. Om O'Learys O'Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Som anställd på O’Learys är du en del av en gemenskap och ett team. Tillsammans stärker och utvecklar vi O’Learys för att ge våra gäster bästa möjliga upplevelse. Din personlighet, din erfarenhet och ditt engagemang är de största tillgångarna för O’Learys som varumärke. Därför söker vi dig som har passion för mat, dryck, sport och människor. Sök tjänsten genom att skicka in din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan! START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: 30-100% ARBETSTIDER: Dag/Kvällar/Helger PLATS: Gävle & Sandviken VI ERBJUDER DIG: En häftig arbetsmiljö, ett härlig team och goda chanser till vidareutbildning inom företaget.

26 mars 2024
Sista ansökan:
12 september 2024
Spännande tjänst inom F&B

RestaurangAssistans förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Med över 20 år i branschen och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor. Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet! Brinner du för hotell- och restaurangbranschen och vill leverera service i världsklass till våra kunder? Älskar du att jobba med människor och utveckla medarbetare? Vill du ha en fot kvar i branschen men slippa driften? Då har vi tjänsten för dig! Till vårt kontor i Malmö söker vi nu en Personalansvarig som vill vara med och fortsätta att utveckla vår F&B avdelning. På Personalansvarig hos oss kommer du att arbeta med rekrytering och uthyrning av allt från diskare, restaurangbiträden, kockar till bartenders och servitörer. Vi bemannar och rekryterar personal till stora hotellkedjor, företagsrestauranger, banketter och à la carte krogar m.m. En vanlig dag på kontoret innefattar t.ex. intervjuer och anställningar av nya medarbetare, schemaläggning, daglig bemanning och annan personaladministration. I tjänsten ingår även mycket kundkontakt, försäljning, möten, utbildningar och uppföljningar. Du kommer även få vara med ute och säkerställa driften på stora och spännande kundevents! Du rapporterar till Driftchef. RestaurangAssistans målsättning är att våra kunder och medarbetare alltid ska vara nöjda med de tjänster vi utför och med oss som serviceföretag. Arbetet ställer därför höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis. Vem är du? - Positiv och bra på att motivera dina medarbetare - Gillar att arbeta med människor från jordens alla hörn - En problemlösare som har lätt att se möjligheter - Prestigelös och en teamspelare som kan hugga in där det behövs - Bekväm med att skapa nya relationer i försäljning - En person som gillar högt tempo med varierande arbetsdagar - Trygg, diplomatisk och noggrann - Trivs med att ha många bollar i luften och administrativa uppgifter i kontorsmiljö Du har sedan tidigare: - Arbetat som Restaurangchef/köksmästare alternativt F&B-manager - Ett brett kontaktnät inom Skånes restaurangvärld - Gärna erfarenhet av stora banketter och event - Gärna erfarenhet av att ansvara och leda stora personalgrupper - God insikt i såväl schemaläggning som personalhantering - God ekonomisk förståelse och erfarenhet av resultat- och budgetansvar - Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska - B-körkort Vad får du hos oss - Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak - Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar - Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov - Bli en del av ett sammansvetsat team på kontoret där alla hjälps åt och har en "ingenting är omöjligt" -inställning - Möjlighet att bygga upp och sätta sin egen prägel på avdelningen - Generösa personalförmåner - Löpande kompetensutveckling - Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen - Utbildning inom bl.a. arbetsrätt och kollektivavtal Detta är en tillsvidaretjänst med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år. Vi hoppas på att kunna välkomna en ny kollega hos oss under våren så vänta inte med att skicka in din ansökan!

26 mars 2024
Sista ansökan:
5 september 2024
Driven, glad kock som vill rodda vår restaurang Norra Strand Kök & Bar

Vi söker en köksansvarig att leda teamet på Norra Strand Kök & bar sommaren 2024! Vi söker dig med erfarenhet som kock och som har ett gediget intresse för mat & dryck och förmågan att leda ett arbetslag i kök mot gemensam framgång för verksamheten gentemot våra gäster. Hos oss får du chansen att påverka utvecklingen av verksamheten tillsammans med campingledningen. Arbetsuppgifter - Leda restaurangverksamheten, arbetsflödet, och samarbetet för teamet i köket - Kostnadsmedvetet inköp av råvaror - Vidareutveckla och upprätthålla arbetsrutiner, utifrån effektivitet och hygienkrav Kvalifikationer - dina kunskaper, erfarenheter & förmågor - Du har längre erfarenhet av arbete i kök- och restaurang, gärna i en ledande roll - Du motiveras av ett högt arbetstempo där du får ha många järn i elden - Du har lätt för att lära och kort inkörningstid innan du kan driva arbetet självgående - Du har höga krav på renlighet och hygien i köket och hjälper dina kollegor att upprätthålla den standard våra gäster förtjänar Vilka är vi? Norra Strands Kök & Bar är en mötesplats för människor i Mellbystrand som erbjuder mer än god mat & dryck - här skapar vi sommarstämning och härliga minnen för hela familjen genom bland annat musikupplevelser och aktiviteter som frågesport. Vi öppnade dörrarna sommaren 2022 och strävar nu mot att vidareutveckla verksamheten mot nya höjder. Vår restaurang, café och bar spelar en viktig roll för den helhetsupplevelse som Mellbystrands Camping vill erbjuda inte bara sina campinggäster utan hela Mellbystrand med omnejd. Vår kultur präglas av att vi är ett litet team där vi hjälper och peppar varandra. Vi förstår att vi själva bidrar till att skapa en härlig arbetsplats. Vi löser möter utmaningar och löser problem tillsammans med ett tydligt mål i sikte - att få gästen att känna sig lika välkommen varje gång de besöker oss.

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Spännande tjänst inom F&B

RestaurangAssistans förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Med över 20 år i branschen och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor. Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet! Brinner du för hotell- och restaurangbranschen och vill leverera service i världsklass till våra kunder? Älskar du att jobba med människor och utveckla medarbetare? Vill du ha en fot kvar i branschen men slippa driften? Då har vi tjänsten för dig! Till vårt kontor i Malmö söker vi nu en Personalansvarig som vill vara med och fortsätta att utveckla vår F&B avdelning. På Personalansvarig hos oss kommer du att arbeta med rekrytering och uthyrning av allt från diskare, restaurangbiträden, kockar till bartenders och servitörer. Vi bemannar och rekryterar personal till stora hotellkedjor, företagsrestauranger, banketter och à la carte krogar m.m. En vanlig dag på kontoret innefattar t.ex. intervjuer och anställningar av nya medarbetare, schemaläggning, daglig bemanning och annan personaladministration. I tjänsten ingår även mycket kundkontakt, försäljning, möten, utbildningar och uppföljningar. Du kommer även få vara med ute och säkerställa driften på stora och spännande kundevents! Du rapporterar till Driftchef. RestaurangAssistans målsättning är att våra kunder och medarbetare alltid ska vara nöjda med de tjänster vi utför och med oss som serviceföretag. Arbetet ställer därför höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis. Vem är du? - Positiv och bra på att motivera dina medarbetare - Gillar att arbeta med människor från jordens alla hörn - En problemlösare som har lätt att se möjligheter - Prestigelös och en teamspelare som kan hugga in där det behövs - Bekväm med att skapa nya relationer i försäljning - En person som gillar högt tempo med varierande arbetsdagar - Trygg, diplomatisk och noggrann - Trivs med att ha många bollar i luften och administrativa uppgifter i kontorsmiljö Du har sedan tidigare: - Arbetat som Restaurangchef/köksmästare alternativt F&B-manager - Ett brett kontaktnät inom Skånes restaurangvärld - Gärna erfarenhet av stora banketter och event - Gärna erfarenhet av att ansvara och leda stora personalgrupper - God insikt i såväl schemaläggning som personalhantering - God ekonomisk förståelse och erfarenhet av resultat- och budgetansvar - Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska - B-körkort Vad får du hos oss - Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak - Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar - Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov - Bli en del av ett sammansvetsat team på kontoret där alla hjälps åt och har en "ingenting är omöjligt" -inställning - Möjlighet att bygga upp och sätta sin egen prägel på avdelningen - Generösa personalförmåner - Löpande kompetensutveckling - Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen - Utbildning inom bl.a. arbetsrätt och kollektivavtal Detta är en tillsvidaretjänst med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år. Vi hoppas på att kunna välkomna en ny kollega hos oss under våren så vänta inte med att skicka in din ansökan!

19 mars 2024
Sista ansökan:
5 september 2024
Spännande tjänst inom F&B

RestaurangAssistans förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Med över 20 år i branschen och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor. Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet! Brinner du för hotell- och restaurangbranschen och vill leverera service i världsklass till våra kunder? Älskar du att jobba med människor och utveckla medarbetare? Vill du ha en fot kvar i branschen men slippa driften? Då har vi tjänsten för dig! Till vårt kontor i Malmö söker vi nu en Personalansvarig som vill vara med och fortsätta att utveckla vår F&B avdelning. På Personalansvarig hos oss kommer du att arbeta med rekrytering och uthyrning av allt från diskare, restaurangbiträden, kockar till bartenders och servitörer. Vi bemannar och rekryterar personal till stora hotellkedjor, företagsrestauranger, banketter och à la carte krogar m.m. En vanlig dag på kontoret innefattar t.ex. intervjuer och anställningar av nya medarbetare, schemaläggning, daglig bemanning och annan personaladministration. I tjänsten ingår även mycket kundkontakt, försäljning, möten, utbildningar och uppföljningar. Du kommer även få vara med ute och säkerställa driften på stora och spännande kundevents! Du rapporterar till Driftchef. RestaurangAssistans målsättning är att våra kunder och medarbetare alltid ska vara nöjda med de tjänster vi utför och med oss som serviceföretag. Arbetet ställer därför höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis. Vem är du? - Positiv och bra på att motivera dina medarbetare - Gillar att arbeta med människor från jordens alla hörn - En problemlösare som har lätt att se möjligheter - Prestigelös och en teamspelare som kan hugga in där det behövs - Bekväm med att skapa nya relationer i försäljning - En person som gillar högt tempo med varierande arbetsdagar - Trygg, diplomatisk och noggrann - Trivs med att ha många bollar i luften och administrativa uppgifter i kontorsmiljö Du har sedan tidigare: - Arbetat som Restaurangchef/köksmästare alternativt F&B-manager - Ett brett kontaktnät inom Skånes restaurangvärld - Gärna erfarenhet av stora banketter och event - Gärna erfarenhet av att ansvara och leda stora personalgrupper - God insikt i såväl schemaläggning som personalhantering - God ekonomisk förståelse och erfarenhet av resultat- och budgetansvar - Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska - B-körkort Vad får du hos oss - Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak - Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar - Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov - Bli en del av ett sammansvetsat team på kontoret där alla hjälps åt och har en "ingenting är omöjligt" -inställning - Möjlighet att bygga upp och sätta sin egen prägel på avdelningen - Generösa personalförmåner - Löpande kompetensutveckling - Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen - Utbildning inom bl.a. arbetsrätt och kollektivavtal Detta är en tillsvidaretjänst med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år. Vi hoppas på att kunna välkomna en ny kollega hos oss under våren så vänta inte med att skicka in din ansökan!

15 mars 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
OLearys Gävle & Sandviken söker Servispersonal

OLearys Gävle & Sandviken söker servispersonal med passion för gästupplevelsen! Vi söker dig som Har minst ett års arbetslivserfarenhet som servispersonal i restaurang/bar, och har god kassavana. Du har gymnasieutbildning, talar och skriver svenska obehindrat och har goda kunskaper i engelska. Som person är du glad, utåtriktad, gillar att träffa nya människor och brinner för att ge den absolut bästa kundupplevelsen till gästerna. Du är problemlösare, är flexibel, är bra på att skapa goda relationer och gillar att jobba som en del av ett team. Vi ser även att du är duktig på hantera stress och ger ett professionellt och trevligt bemötande till alla våra gäster oberoende av om det är lugnt i lokalen eller om vi har 200 sittande gäster. Arbetsuppgifter Din yttersta roll som servitris hos O'Learys är att se till att våra gäster får en fantastisk upplevelse när de besöker oss. Detta innebär att ständigt ha full fokus på gästerna, välkomna och uppmärksamma varje gäst, vara inlyssnande och hjälpsam samt på ett professionellt sätt bemöta gästens önskemål! Du hjälper gästerna till bords, presenterar menyn och tar beställningar, serverar mat och dryck samt ger gästerna bra service under hela sitt besök hos oss. Som Servis kan du du även bli tilldelad följande roller: Hovmästare - Detta innebär att du har ansvaret för hovmästarrollen och hovpulpeten för att bemöta alla gäster, kontrollera bokningar och hjälpa gästerna vidare till bords/aktivitet/annat. Du är alert, pigg, glad och välkomnar alla gäster på ett trevligt och familjärt sätt samt hänvisar dem in i restaurangen utifrån gästens syfte med sitt besök. Greeter - Detta innebär att du har ansvaret att bemöta alla gäster i dörren/fronten av restaurangen och välkomna dem. Du är alert, pigg, glad och välkomnar alla gäster på ett trevligt och familjärt sätt samt hänvisar dem in i restaurangen utifrån gästens syfte med sitt besök. Aktivitetsansvar - Detta innebär att du stöttar/agerar aktivitetsansvarig för kvällen, mottar gäster i spelreceptionen, visar gästerna till sina aktiviteter och startar igång aktiviteten, förklarar spelregler osv. Du är alert, pigg, glad och välkomnar alla gäster på ett trevligt och familjärt sätt samt hänvisar dem till rätt aktivitet. Om O'Learys O'Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Som anställd på O’Learys är du en del av en gemenskap och ett team. Tillsammans stärker och utvecklar vi O’Learys för att ge våra gäster bästa möjliga upplevelse. Din personlighet, din erfarenhet och ditt engagemang är de största tillgångarna för O’Learys som varumärke. Därför söker vi dig som har passion för mat, dryck, sport och människor. Sök tjänsten genom att skicka in din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan! START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: 30-100% ARBETSTIDER: Dag/Kvällar/Helger PLATS: Gävle & Sandviken VI ERBJUDER DIG: En häftig arbetsmiljö, ett härlig team och goda chanser till vidareutbildning inom företaget.

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Spännande tjänst inom F&B

RestaurangAssistans förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Med över 20 år i branschen och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor. Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet! Brinner du för hotell- och restaurangbranschen och vill leverera service i världsklass till våra kunder? Älskar du att jobba med människor och utveckla medarbetare? Vill du ha en fot kvar i branschen men slippa driften? Då har vi tjänsten för dig! Till vårt kontor i Malmö söker vi nu en Personalansvarig som vill vara med och fortsätta att utveckla vår F&B avdelning. På Personalansvarig hos oss kommer du att arbeta med rekrytering och uthyrning av allt från diskare, restaurangbiträden, kockar till bartenders och servitörer. Vi bemannar och rekryterar personal till stora hotellkedjor, företagsrestauranger, banketter och à la carte krogar m.m. En vanlig dag på kontoret innefattar t.ex. intervjuer och anställningar av nya medarbetare, schemaläggning, daglig bemanning och annan personaladministration. I tjänsten ingår även mycket kundkontakt, försäljning, möten, utbildningar och uppföljningar. Du kommer även få vara med ute och säkerställa driften på stora och spännande kundevents! Du rapporterar till Driftchef. RestaurangAssistans målsättning är att våra kunder och medarbetare alltid ska vara nöjda med de tjänster vi utför och med oss som serviceföretag. Arbetet ställer därför höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis. Vem är du? - Positiv och bra på att motivera dina medarbetare - Gillar att arbeta med människor från jordens alla hörn - En problemlösare som har lätt att se möjligheter - Prestigelös och en teamspelare som kan hugga in där det behövs - Bekväm med att skapa nya relationer i försäljning - En person som gillar högt tempo med varierande arbetsdagar - Trygg, diplomatisk och noggrann - Trivs med att ha många bollar i luften och administrativa uppgifter i kontorsmiljö Du har sedan tidigare: - Arbetat som Restaurangchef/köksmästare alternativt F&B-manager - Ett brett kontaktnät inom Skånes restaurangvärld - Gärna erfarenhet av stora banketter och event - Gärna erfarenhet av att ansvara och leda stora personalgrupper - God insikt i såväl schemaläggning som personalhantering - God ekonomisk förståelse och erfarenhet av resultat- och budgetansvar - Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska - B-körkort Vad får du hos oss - Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak - Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar - Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov - Bli en del av ett sammansvetsat team på kontoret där alla hjälps åt och har en "ingenting är omöjligt" -inställning - Möjlighet att bygga upp och sätta sin egen prägel på avdelningen - Generösa personalförmåner - Löpande kompetensutveckling - Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen - Utbildning inom bl.a. arbetsrätt och kollektivavtal Detta är en tillsvidaretjänst med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år. Vi hoppas på att kunna välkomna en ny kollega hos oss under våren så vänta inte med att skicka in din ansökan!

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Kökschef till enastående restaurang

Är du ansvarsfull, kreativ och har gästen i fokus. Din förmåga är att driva medarbetare, flera verksamheter och hitta synergier för effektivisering. Är du personer som sätter ledarskap och andra människor i centrum med ditt engagemang, närvaro och medvetenhet. Då ska du läsa vidare. Spontanansökan med oss redan idag ROLLEN Som köksmästare ser du till att leda den dagliga driften, är närvarande och tar dina beslut kopplade till företagets värderingar och framtidsvisioner. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du är strukturerad, ordningsam, kvalitetssäkrar processer och ser till att högsta kvalitet hålls i alla led. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver företagets utveckling. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ Laga mat Driva utveckling Driva team Menyplanering ‍♀️ Logistik 🔐 Konceptuella färdigheter Schema och bemanning DU HÄR FÅR DU Trygghet i din anställning Friskvårdsbidrag Ett hållbart schema Härliga relationer med samarbetspartners, leverantörer och gäster Pension osv. DET HÄR FÅR VI ✅ - Är duktig på att driva andra människor - Noggrann - Coachande Ledarskap - Hungrig på nya utmaningar VID FRÅGOR Magnus Olsson [email protected] OM PROGRESSIO ❤️ Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra partners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom besöksnäringen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess tidigare. People, Planet och Profit. Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa 👊🏼

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Kökschef till enastående restaurang

Är du ansvarsfull, kreativ och har gästen i fokus. Din förmåga är att driva medarbetare, flera verksamheter och hitta synergier för effektivisering. Är du personer som sätter ledarskap och andra människor i centrum med ditt engagemang, närvaro och medvetenhet. Då ska du läsa vidare. Spontanansökan med oss redan idag ROLLEN Som köksmästare ser du till att leda den dagliga driften, är närvarande och tar dina beslut kopplade till företagets värderingar och framtidsvisioner. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du är strukturerad, ordningsam, kvalitetssäkrar processer och ser till att högsta kvalitet hålls i alla led. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver företagets utveckling. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ Laga mat Driva utveckling Driva team Menyplanering ‍♀️ Logistik 🔐 Konceptuella färdigheter Schema och bemanning DU HÄR FÅR DU Trygghet i din anställning Friskvårdsbidrag Ett hållbart schema Härliga relationer med samarbetspartners, leverantörer och gäster Pension osv. DET HÄR FÅR VI ✅ - Är duktig på att driva andra människor - Noggrann - Coachande Ledarskap - Hungrig på nya utmaningar VID FRÅGOR Magnus Olsson [email protected] OM PROGRESSIO ❤️ Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra partners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom besöksnäringen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess tidigare. People, Planet och Profit. Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa 👊🏼

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Kökschef till enastående restaurang

Är du ansvarsfull, kreativ och har gästen i fokus. Din förmåga är att driva medarbetare, flera verksamheter och hitta synergier för effektivisering. Är du personer som sätter ledarskap och andra människor i centrum med ditt engagemang, närvaro och medvetenhet. Då ska du läsa vidare. Spontanansökan med oss redan idag ROLLEN Som köksmästare ser du till att leda den dagliga driften, är närvarande och tar dina beslut kopplade till företagets värderingar och framtidsvisioner. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du är strukturerad, ordningsam, kvalitetssäkrar processer och ser till att högsta kvalitet hålls i alla led. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver företagets utveckling. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ Laga mat Driva utveckling Driva team Menyplanering ‍♀️ Logistik 🔐 Konceptuella färdigheter Schema och bemanning DU HÄR FÅR DU Trygghet i din anställning Friskvårdsbidrag Ett hållbart schema Härliga relationer med samarbetspartners, leverantörer och gäster Pension osv. DET HÄR FÅR VI ✅ - Är duktig på att driva andra människor - Noggrann - Coachande Ledarskap - Hungrig på nya utmaningar VID FRÅGOR Magnus Olsson [email protected] OM PROGRESSIO ❤️ Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra partners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom besöksnäringen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess tidigare. People, Planet och Profit. Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa 👊🏼

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024