Konferens- och hotellreceptionist

Nu söker vi dig som vill vara en del av en av våra viktigaste verksamheter och som är lika redo som vi att möta våra gäster i höst! Om tjänsten Hos oss får du ett varierande och roligt arbete i en kombinerad roll som konferensvärdinna och receptionist. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat in- och utcheck, bokning, fakturering, konferensservice och teknikhantering. Utöver det ingår att vara behjälplig för våra gäster, ordna material och hjälpa med olika frågor. Du kommer även ha kontakt med gäster via telefon och mail. Du har stora kontaktytor både internt och externt och är hjärtat i vårt system som ska sprida information till resten av verksamheten. Om oss Vi är ledande i mötesbranschen på grund av att vi ger våra gäster exceptionell service, ett riktigt bra möte och en härlig helhetsupplevelse. Vårt uppdrag är att se till gästernas bästa och leverera ett högkvalitativt konferensevenemang. Detta gör vi genom att ha motiverad och kunnig personal som får ett stort förtroende i sina arbetsuppgifter samtidigt som vi jobbar nära varandra i ett glatt och positivt team. Till vårt team söker vi personer som vill utveckla och utvecklas med oss. Vi har höga ambitioner och vi förväntar oss det samma av alla som arbetar hos oss. Med ett framgångsrikt och stabilt företag i ryggen och en organisation där det finns erfarenhet, trygghet, kunskap och driv finns alla förutsättningar för att vi tillsammans får dig att prestera och utveckla dig till ditt allra bästa. Om dig Vi söker dig som brinner för mötet mellan människor, är utåtriktad och positiv samt tycker om att jobba i lag. Då du ofta ställs inför nya situationer ser vi att du är flexibel och på ett kreativt sätt hittar du lösningar. Du ska vara strukturerad och noggrann med god planeringsförmåga samt kunna hålla många bollar i luften. I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser gärna att du tidigare arbetat med service och kundbemötande. Det är meriterande om du har erfarenhet av konferens- och receptionsarbete och av att arbeta i något bokningssystem. Mycket goda kunskaper i svenska och god engelska i både tal och skrift är ett krav. Övrigt Tjänsten är på 75% visstid eller tillsvidareanställning med sex månaders provanställning med start augusti 2024. Du arbetar skift där tidigaste passet börjar runt 7 och senaste passet slutar 23. Vanligtvis jobbar du måndag-fredag men helgjobb förekommer. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför in din ansökan redan idag, dock senast den 31 maj 2024. Har du frågor är du välkommen att kontakta Receptionschef Niki på 018-27 80 14, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Krav Mycket god svenska i tal och skrift God engelska i tal och skrift Meriterande Erfarenhet från servicebranschen Erfarenhet av konferens- och receptionsarbete Erfarenhet av Spectra bokningssystem Om arbetsgivaren - Nova Park Nova Park är en av Sveriges ledande hotell- och konferensanläggningar. Nova Park har 117 hotellrum, 229 bäddar och i vår största lokal har vi kapacitet för upp till 300 personer. I samma koncern finns även konferensanläggningen Steningevik där båda anläggningarna arbetar mycket nära varandra. Med våra mycket strategiska lägen endast minuter från Arlanda och en dryg halvtimme från Stockholm och Uppsala är vi ett av förstahandsvalen för mötesbokaren. Hos oss finns plats för alla typer av möten och konferenser samt även för utställningar, mässor och produktlanseringar. Båda anläggningarna är säkerhetscertifierade inom Stay Safe Hospitality och miljöcertifierade hos Green Key.

15 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Servicevärd till biskopsgården Östrabo

Är du en ansvarsfull och lösningsorienterad person som brinner för att ge service och att hjälpa andra? Då kanske du är vår nya servicevärd på biskopsgården Östrabo! Om tjänsten  Som servicevärd ansvarar du för stiftsorganisationens interna och externa representation. Detta sker i nära samarbete med vår biskop och övriga medarbetare på stiftskansliet. Rollen innebär att vara ansiktet utåt och säkerställa att servicen genomförs kvalitativt och professionellt. I arbetsuppgifterna ingår att hantera representation inom biskopens uppdrag och att hålla biskopsgården i ett bra och representativt skick. Det innebär planering, hantering av beställningar och bokningar, förberedelser inför fikor och luncher, servering, att säkerställa att våra besökande möts av välkomnande lokaler mm. Vissa andra inom avdelningen förekommande arbetsuppgifter kommer att ingå. Kvälls- och helgarbete förekommer.     Om dig Vi söker dig som har öga för såväl detaljer som helheten och som vill vara med och bidra till att arbetsuppgifterna utförs serviceinriktat, effektivt och utvecklingsorienterat.   För att trivas hos oss ska du vara en positiv person som tycker om att samarbeta med andra. Du är kommunikativ, prestigelös och flexibel i ditt arbetssätt och du hittar snabbt och kreativt lösningar på de önskemål eller utmaningar som kan uppstå. Du är flexibel också när det gäller tjänstgöring dag, kväll och helg. Du är ansvarstagande och strukturerad och kan hantera stressiga situationer och samtidigt prioritera rätt saker. Du är en person som har lätt att lära och alltid ger ett gott bemötande. Du har gymnasieexamen och erfarenhet inom serviceområdet och ett genuint intresse för service och att hjälpa andra. B körkort krävs. Därtill är du bra på att prata och skriva svenska. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.  Självklart delar du Svenska kyrkans värderingar.  Om oss  Stiftet är Svenska kyrkans regionala nivå. Växjö stift består av 171 församlingar och pastorat och omfattar större delen av Småland, hela Öland och en liten del av Halland. På Växjö stiftskansli arbetar ca 65 personer med uppgift att på olika sätt främja och stötta pastoratens arbete. Ytterst ansvarig för stiftets verksamhet är biskopen. Tjänsten är placerad på stiftskansliet som är beläget i det vackra området kring Östrabo i Växjö.  På stiftskansliet väntar ett roligt arbete i en stabil organisation med högkompetenta, engagerade och trevliga kollegor. Arbetsmiljön är viktigt för oss, vi värnar om en god gemenskap på arbetsplatsen och värdesätter ett hållbart arbetsliv med en balans mellan arbete och privatliv.  Läs gärna mer om Växjö stift https://www.svenskakyrkan.se/vaxjostift.  Övrigt Tillträde sker efter överenskommelse.  Ange diarienummer S 2024-0043 i din ansökan.  Vi kan komma att kalla till intervjuer löpande under ansökningstiden, så vänta inte med att skicka in din ansökan!

12 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Konferensvärd

Konferensvärd till Hotel C Stockholm Vill du vara med och forma framtidens konferensupplevelser? Hotel C Stockholm, en av Stockholms mest populära mötesplatser, är redo att öppna upp våra nyrenoverade konferenslokaler i slutet av april 2024. Vi söker nu en engagerad, driven och lösningsorienterad person som vill leverera konferensupplevelser och gästmöten i linje med vårt varumärke. Om oss: På Hotel C Stockholm strävar vi efter att erbjuda en unik och mångsidig upplevelse mitt i hjärtat av Stockholm. Beläget granne till Stockholms centralstation och Arlanda Express, skapar vi en bubblande mötesplats. Med våra 367 rum, nyrenoverade konferenslokaler och vår restaurang Swede Hollow, samt vårt unika samarbete med ICEHOTEL i Jukkasjärvi genom vilket vi driver ICEBAR Stockholm, erbjuder vi en unik destination mitt i stadens puls. Dina ansvarsområden inkluderar: • Daglig drift på konferensavdelningen så som välkomna gäster, ordningställande av fika, förbereda konferensrum, plocka disk, städa konferenskök och andra utrymmen • Utöva service för gästerna i huset och i synnerhet konferensgäster • Verka för ett nära samarbete med övriga avdelningar på hotellet för att skapa en smidigt och sömnlös mötes- och konferensupplevelse. • Vara påläst kring de grupper vi har i huset och kommande arrangemang. Vi letar efter dig som: • Vill leverera konferensupplevelser och gästmöten med glädje, energi och engagemang i sann hospitality anda. • Är proaktiv och driven i ditt dagliga arbete och vill lära dig mer. • Är duktig på att hålla många bollar i luften på samma gång • Gillar en händelserik arbetsmiljö där förändringar sker med kort varsel och ingen dag är den andra lik. • Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Erfarenhet av konferensdrift är meriterande men inte ett krav. Rollen är operativ och är en 75% tillsvidareanställning med fast månadslön enligt överenskommelse och kollektivavtal. Kvälls och helgarbete förekommer. Tjänsten rapporterar till Conference Manager. Ansök redan idag då urval sker löpande. För mer information, kontakta Filip Celander, Hotel Manager, [email protected].

10 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Vi söker en receptionist och konferensvärdinna till Profilhotels Nacka

Profilhotels Nacka är vårt nya hotell där storstad möter skärgård. Här bor man nära shopping, ett rikt kulturliv och fantastisk natur. Hotellet ger de bästa förutsättningarna för att gästen ska få en trevlig vistelse med extra guldkant. Till nyrenoverade Profilhotels Nacka söker vi nu dig som vill vara med och sätta hotellet på kartan och som, tillsammans med General Manager Mattias, vill skapa ett fantastiskt team. Älskar du att ge högklassig service och vill skapa en arbetsplats man är stolt över? Är du en person som delar med dig av erfarenheter och ger positiv energi till dina kollegor? Då är det dig vi söker! Du möter utmaningar med ett leende och kommer med lösningar, du har erfarenhet inom serviceyrken och är öppen och hjälpsam. Du talar både svenska och engelska flytande. OM TJÄNSTEN: Vi söker 1 person till denna deltids. Arbetetstiderna varierar men är främst dagtid, helger kan förekomma. Arbetsbeskrivning: Din främsta uppgift är att sköta vår konferensverksamhet. Du tar emot gästerna på morgonen, stämmer av dagen, kontrollerar att tekniken fungerar och ser till att gästerna serveras fika och lunch. Du behöver ha ett sinne för organisation och kunna planera din dag utefter förutsättningarna.  Du bör gilla att ha många bollar i luften samtidigt.  Utöver konferensverksamheten så hjälper du till i vår hotellreception de dagar vi inte har inbokade konferenser. I receptionen checkar man in och ut gäster, hanterar de bokningar som kommer in och ger service i värdsklass till de gäster som du träffar.  Vi ser gärna att du har erfarenhet av konferens och reception. Rekrytering sker löpande så vänta inte utan ansök direkt.   Ligula Hospitality Group är moderbolag i en privatägd koncern i stark tillväxt. Vi äger, förvaltar och utvecklar varumärken och koncept inom hotell- och restaurangnäringen. Sedan 2015 har vi mer än fördubblat antalet hotell och expansionen fortsätter. Koncernen består i dag av 45 hotell i Sverige, Danmark och Tyskland som drivs under varumärkena ProfilHotels, Apartments by Ligula, Motel L, Good Morning Hotels och Collection by Ligula. Genom avtal driver vi även fem Best Western Plus hotell. Vi sysselsätter normalt ca 800 årsanställda och omsätter över 1 400 MSEK.

9 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Receptionist / konferensvärdinna (två timmar per dag) till FAR

SNABBFAKTA Omfattning: Deltid, två timmar per dagArbetstider:Måndag – fredag kl. kl.11.30-13.30Ort:StockholmStartdatum: omgåendeAnställningsform: Särskild visstidsanställning på 6 månader med stora chanser till förlängning (detta är en långsiktig tjänst) DIN FRAMTIDA ARBETSPLATSFAR är en branschorganisation inom redovisning, revision och rådgivning och ett av Sveriges största privata utbildningsföretag inom ekonomiområdet! De genomför kurser och utbildningar inom ekonomi på grund- och specialistnivå både online och fysiskt. Hos FAR kommer du dagligen arbeta med härliga kollegor i nya, fräscha lokaler centralt i Stockholm på Fleminggatan. På kontoret arbetar ca. 50 medarbetare där du kommer att samarbeta tätt med din kollega i receptionen. DIN ROLLI rollen som receptionist och konferensvärdinnakommer du att agera lunchavlösare och ansvara för att leverera service i världsklass till besökare och interna kollegor. Du har en viktig roll som ansiktet utåt för vår kund och externa besökare. Du kommer även svara på inkommande telefonsamtal, hantera administrativa uppgifter och hålla samtliga konferensytor rena och välkomnande. Dina arbetsuppgifter inkluderar: · Ta emot och välkomna besökare · Växelhantering · Beställningar av luncher och fikabröd · Ta hand om disk efter serverade luncher · Förbereda inför och efter möten/ konferenser · Kontakt med leverantörer och bud · Posthantering VEM ÄR DU? Som person är du positiv ochtrevlig! Dubrinner för att göra det lillaextra för att skapa trivsel på kontoret. För att lyckas i rollen har du ett öga för detaljer, är flexibel och älskar att leverera högklassig service. Vidare är du ansvarstagande, lösningsorienterad och proaktiv i ditt arbete. Du som söker uppfyller nedan krav: · Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist · Har goda kunskaper i Office-paketet · Talar och skriver obehindrat på svenska · Du ser dig långsiktigt i en deltidstjänst VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Receptionist / konferensvärdinna (två timmar per dag) till FAR

SNABBFAKTA Omfattning: Deltid, två timmar per dag Arbetstider: Måndag - fredag kl. kl.11.30-13.30 Ort: Stockholm Startdatum: omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning på 6 månader med stora chanser till förlängning (detta är en långsiktig tjänst) DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS FAR är en branschorganisation inom redovisning, revision och rådgivning och ett av Sveriges största privata utbildningsföretag inom ekonomiområdet! De genomför kurser och utbildningar inom ekonomi på grund- och specialistnivå både online och fysiskt. Hos FAR kommer du dagligen arbeta med härliga kollegor i nya, fräscha lokaler centralt i Stockholm på Fleminggatan. På kontoret arbetar ca. 50 medarbetare där du kommer att samarbeta tätt med din kollega i receptionen. DIN ROLL I rollen som receptionist och konferensvärdinna kommer du att agera lunchavlösare och ansvara för att leverera service i världsklass till besökare och interna kollegor. Du har en viktig roll som ansiktet utåt för vår kund och externa besökare. Du kommer även svara på inkommande telefonsamtal, hantera administrativa uppgifter och hålla samtliga konferensytor rena och välkomnande. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Ta emot och välkomna besökare Växelhantering Beställningar av luncher och fikabröd Ta hand om disk efter serverade luncher Förbereda inför och efter möten/ konferenser Kontakt med leverantörer och bud Posthantering VEM ÄR DU? Som person är du positiv och trevlig! Du brinner för att göra det lilla extra för att skapa trivsel på kontoret. För att lyckas i rollen har du ett öga för detaljer, är flexibel och älskar att leverera högklassig service. Vidare är du ansvarstagande, lösningsorienterad och proaktiv i ditt arbete. Du som söker uppfyller nedan krav: Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist Har goda kunskaper i Office-paketet Talar och skriver obehindrat på svenska Du ser dig långsiktigt i en deltidstjänst VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION - Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. - Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. - Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

22 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Receptionist / konferensvärdinna (två timmar per dag) till FAR

SNABBFAKTA Omfattning: Deltid, två timmar per dag Arbetstider: Måndag - fredag kl. kl.11.30-13.30 Ort: Stockholm Startdatum: omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning på 6 månader med stora chanser till förlängning (detta är en långsiktig tjänst) DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS FAR är en branschorganisation inom redovisning, revision och rådgivning och ett av Sveriges största privata utbildningsföretag inom ekonomiområdet! De genomför kurser och utbildningar inom ekonomi på grund- och specialistnivå både online och fysiskt. Hos FAR kommer du dagligen arbeta med härliga kollegor i nya, fräscha lokaler centralt i Stockholm på Fleminggatan. På kontoret arbetar ca. 50 medarbetare där du kommer att samarbeta tätt med din kollega i receptionen. DIN ROLL I rollen som receptionist och konferensvärdinna kommer du att agera lunchavlösare och ansvara för att leverera service i världsklass till besökare och interna kollegor. Du har en viktig roll som ansiktet utåt för vår kund och externa besökare. Du kommer även svara på inkommande telefonsamtal, hantera administrativa uppgifter och hålla samtliga konferensytor rena och välkomnande. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Ta emot och välkomna besökare Växelhantering Beställningar av luncher och fikabröd Ta hand om disk efter serverade luncher Förbereda inför och efter möten/ konferenser Kontakt med leverantörer och bud Posthantering VEM ÄR DU? Som person är du positiv och trevlig! Du brinner för att göra det lilla extra för att skapa trivsel på kontoret. För att lyckas i rollen har du ett öga för detaljer, är flexibel och älskar att leverera högklassig service. Vidare är du ansvarstagande, lösningsorienterad och proaktiv i ditt arbete. Du som söker uppfyller nedan krav: Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist Har goda kunskaper i Office-paketet Talar och skriver obehindrat på svenska Du ser dig långsiktigt i en deltidstjänst VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION - Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. - Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. - Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Bokning - Grupp & Konferens

Ligula Hospitality Group är moderbolag i en privatägd koncern i stark tillväxt. Vi äger, förvaltar och utvecklar varumärken och koncept inom hotell- och restaurangnäringen. Sedan 2015 har vi mer än fördubblat antalet hotell och expansionen fortsätter. Koncernen består i dag av 45 hotell i Sverige, Danmark och Tyskland som drivs under varumärkena ProfilHotels, Apartments by Ligula, Motel L, Good Morning Hotels och Collection by Ligula. Genom avtal driver vi även fem Best Western Plus hotell. Vi sysselsätter normalt ca 800 årsanställda och omsätter över 1 400 MSEK. Best Western Plus Park City Malmö ligger bara några sekunder från vattnet i den ombyggda Västra Hamnen, och är perfekt för att besöka både stranden och Malmö stadscentrum. Lite över en kilometer bort ligger Gamla stan, där du kan välja mellan arkitektoniska triumfer, historiska platser och moderna museer. Om du vill njuta av havsluften ligger Ribersborgs strand med sin fina vita sand bara tre kilometer från vårt hotell i Malmö. Malmös Turning Torso, Sveriges högsta byggnad som sträcker sig hela 190 meter upp i skyn, ligger bara 500 meter från hotellet. Efter att ha tagit in denna fantastiska syn, bege dig till Gamla stan för att se stadens historiska slott eller för att smutta på en kaffe på Lilla Torg, ett livligt torg i centrum. Kulturintresserade bör besöka Sankt Petri Kyrka, en gotisk kyrka från 1300-talet med vacker exteriör i rött tegel och medeltida fresker. Best Western Plus Park City Malmö ingår i Ligula Hospitality Group AB. Din profil Vi söker en drivande person med några års erfaranhet av liknande yrken, gärna inom hotellbranschen. Vi ser att du är representativ, flexibel, stresstålig samt har en positiv inställning mot våra gäster och kollegor. Du ska kunna arbeta självständigt men även vara en bra lagspelare. Vi förutsätter att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift i både svenska och engelska, kunskap i ett ytterligare språk är meriterande.   Dina huvudsakliga arbetsuppgifter - Grupp och konferensbokning - Individuella rumsbokningar - Ta hand om konferensgästerna på plats - Dagligen vara uppdaterad på vad som händer i huset - Vara behjälplig i receptionen - Provisioner   Vad krävs av dig - Tidigare erfarenhet av yrket  - Flexibel, noggrann och strukturerad  - Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Ytterligare språk är meriterand - Gärna kunskap i något hotellbokningssytem    Vid frågor får ni gärna kontakta Hilma Cardemil på [email protected] Intervjuer kommer att ske löpande och kommer att tillämpas så fort som möjligt.  Arbetstiderna kan variera och innebära en del kvälls/helg jobb.

15 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Projektledare Event, konferens, bröllop

Projektledare - Event, bröllop och konferens Vi söker en härlig och driven projektledare till vårt Copperhillteam. Eventavdelningen består av två projektledare som tillsammans projektleder våra konferenser, event, bröllop och tillhörande "the Villa" Copperhill Mountain Lodge är ett unikt designhotell av internationell toppklass. Vårt största uppdrag här är att ge våra gäster ett varmt och innerligt värdskap, att leverera en unik upplevelse i vår unika miljö. Vi söker nu medarbetare som är lika engagerade i våra gästers upplevelser som vi är. Vi hoppas att just du vill bli en del av vårt team Vi har många mål som vi vill uppnå på vårt hotell. Två är viktigare än alla andra: Att vi trivs på jobbet och att våra gäster trivs med oss. Trivs vi kommer våra gäster att märka det och trivas de också. Vi som jobbar här är proffs på det vi gör och vi är proffs i våra yrkesroller. Vi är pålästa och om vi inte kan svaret tar vi reda på det. Vi bjuder på oss själva och tar alltid hand om varandra på ett fint och genuint sätt. Vi är trevliga på riktigt och har nöjda gäster och kollegor som vårt största fokus. Vi söker dig med känsla för värdskap och hög arbetsmoral. Du behöver vara en god administratör och ha ett stort ekonomiskt sinne, samtidigt som du är social och brinner för gästbemötandet. Du kommer ha mycket kontakt intern och externt, så social kompetens och kommunikation är viktiga delar i arbetet. Arbetet sker i ett litet team så vi lägger stor vikt på värderingar, attityd och teamkänsla Vi ser att du: • Har flerårig erfarenhet av projektledning på hotell, konferensanläggning eller eventbyrå. • Är en god administratör, ordning och reda. • Har ett ekonomiskt sinne, då arbetet innebär mycket fakturering och • Drivs av uppsatta mål, deadlines och viljan att alltid nå bra resultat. • Är kommunikativ och social med ett stort sinne för bemötande I befattningen som projektledare ingår följande: • Projektansvarig för event, konferenser, bröllop och hotellets privata villa • Planering av insålda event, visningar inför offererade event • Optimera och öka merförsäljning • Fakturering och uppföljning Varaktighet: Deltid 80%, tillsvidareanställning med start juni 2024 Arbetstider: Varierande dag/kväll samt helger. Hotellet tillämpar årsarbetstid Lön: Efter överenskommelse. Tänk på: Att hotellet ligger 8 km från Åre by, högst upp i Björnens skidområde. Körkort och bil är en förutsättning Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, se länk för att lämna in din ansökan Vid frågor: Event Manager Maja Svensson, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

14 mars 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Servis/konferensvärd till vikariat 🤵‍♀️

TJÄNSTEN FRAM är ett personalföretag med hjärta och passion för människor, som sätter gemenskap, glädje och personlig utveckling högst upp på listan. Vi drivs av att ständigt förbättras och utvecklas tillsammans med de som jobbar hos oss - och det är här du kommer in. Nu söker vi dig som är erfaren servitris/konferensvärd som tillsammans med oss vill utveckla restaurangen och konferensavdelningen i Mölndal. Arbetsplatsen är ett stort internationellt företag med över 1000 anställda med en personalrestaurang som serverar ca 400 lunch om dagen, 10-70 affärslunch, frukost och ett stort antal konferenser. Utvecklingsviljan är hög och du kommer att vara med och lyfta servicenivå och kvalitet på konferenserna/bokningarna tillsammans med ansvariga på plats. Vi ser gärna att du är kreativ i ditt arbete och hittar nya recept eller erbjudanden som du själv producera för att överträffa kunden / gästens förväntan. Ett stort intresse för bakning är meriterande. Du kommer med idéer och utveckling för hur vi hela tiden ska kunna göra upplevelsen så bra som möjlig för våra gäster. Du talar svenska och engelska flytande i skrift och tal. Du kommer även att vara servisansvarig för företagets affärsluncher och middaga. Hos denna kund arbetas det prestigelöst och alla ska kunna hjälpa alla. Erfarenhet från restaurang är meriterande. TRYGGT ARBETE, STABILA TIDER Ett tryggt, stabilt jobb med helt förutsägbara arbetstider. Du jobbar varje dag 08.30-16.30 måndag till fredag. Lunchrast, ledig röda dagar, semester på sommaren. Och - det bästa av allt, inte en enda helg. 08.30-16.30 mån - fredag Vikariat med möjlighet för förlängning Lön enl överenskommelse Start Juni Mölndal, Göteborg FRAM BEMANNING På FRAM är vi helt övertygande om att restaurang är ett av världens roligaste jobb. Energin, kollegorna, de glada gästerna och att få jobba med mat och dryck tycker vi slår slöa kontorsarbeten och gråa administrativa jobb i alla avseenden. Att räkna ner tiden tills vi slutar är det få Frammare som känner igen sig i. Vi är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med hotell- och restaurangbranschen och ser på företag och personal lite annorlunda. Vi älskar våra medarbetare och brinner för restaurangbranschen. Självklart medlemmar i Visita och anslutna till HRF:s kollektivavtal. Sök nu, ansökningar tas emot löpande. Fyll i frågorna på ansökan på nästa sida och bifoga en bild på dig själv.

1 mars 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024