Konferensvärd/Konferensvärdinna

Sök bland 40 lediga jobb som Konferensvärd/Konferensvärdinna och börja ditt nya yrkesliv idag!

Teamledare inom konferens till vår kund i Stockholm
KFX HR-partner Skandinavien AB
Hotellreceptionister m.fl.

Om tjänsten Nu söker vi en teamledare till vår kunds konferensavdelning! Har du lång erfarenhet av service, inom till exempel restaurangbranschen, ett planeringssinne och är duktig på att ha många bollar i luften? Då kan du vara den vi söker! Tjänsten är på heltid och du arbetar på plats hos vår kunds kontor i centrala Stockholm. Läs mer om tjänsten nedan och sök redan idag! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter I rollen som teamledare på vår kunds konferensavdelning spelar du en viktig roll för gästupplevelsen och agerar företagets ansikte utåt! Framförallt jobbar du med att ge service till kollegor och gäster - innan, efter och under konferenser och externa möten. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: • Ansvara för företagets konferensrum och kök, inklusive förberedelser och underhåll • Ta emot och välkomna gäster samt se till att de får en professionell och trevlig upplevelse • Servering av luncher, fika och dryck i konferensrummen • Koordinera bokningar av mötesrum i Google Kalender • Ta emot leveranser • Säkerställa att konferensrummen ser bra ut och att allt är påfyllt • Vara behjälplig med teknisk utrustning i konferensrummen • Vidarefakturering och fakturahantering i interna system samt X-flow och ServiceNow Kvalifikationer • Gedigen erfarenhet av att ge service i toppklass, förslagsvis inom restaurang, konferens eller kontor • Erfarenhet av koordinering och en ansvarstagande roll • Datorvana och ett administrativt sinne • Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Har du tidigare arbetat med konferenser ses det som meriterande för denna roll Som person ser vi framförallt att du kan ge förstklassig service till vem som helst och är duktig på att smälta in i och känna av olika sammanhang. Vidare är du noggrann och van att hantera flera uppgifter samtidigt. Du har även ett skarpt planeringssinne och förmåga att se vad som behöver göras. Övrigt Start: Omgående, vid överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till fredag, 7.30-16.30 Plats: Stockholm Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

3 oktober 2024
Sista ansökan:
3 november 2024
Konferensansvarig till vår kund i Stockholm
KFX HR-partner Skandinavien AB
Hotellreceptionister m.fl.

Om tjänsten Vill du vara en del av en dynamisk arbetsmiljö där service och bemötande står i centrum? Har du tidigare erfarenhet av arbete med konferenser och vill utvecklas i en roll där du får ta mer ansvar? Då kan detta vara rollen för dig! Nu söker vi en engagerad och serviceinriktad person för en teamledande roll på konferensavdelningen hos vår kund i Stockholm. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter I rollen som konferensansvarig hos vår kund är du teamleader över ett litet team som tillsammans spelar en viktig roll i gästupplevelsen och agerar företagets ansikte utåt! Bland annat ditt arbete att: • Ansvara för företagets konferensrum och kök, inklusive förberedelser och underhåll • Ta emot och välkomna gäster samt se till att de får en professionell och trevlig upplevelse • Servering av dryck och förtäring till anställda och besökare vid behov • Vara behjälplig med teknik och utrustning i konferensrummen • Säkerställa att alla lokaler alltid håller hög standard och är redo för användning • Vara företagets ansikte utåt och bidra till en trevlig atmosfär Kvalifikationer • Tidigare erfarenhet av service inom kontor eller konferens • Tidigare erfarenhet av administration/koordinering • Utmärkt kommunikationsförmåga och ett professionellt bemötande • Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Teknisk förståelse och förmåga att hantera enklare IT-utrustning är meriterande Som person ser vi att du är flexibel, noggrann och van att hantera flera uppgifter samtidigt. Vi söker även dig som brinner för service och att hjälpa människor med stort som smått. Vidare har du en förmåga att se vad som behöver göras och ta egna initiativ. Övrigt Start: Omgående, vid överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till fredag, kontorstider Plats: Stockholm Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

30 september 2024
Sista ansökan:
30 oktober 2024
Konferensvärd/-värdinna till vår kund i Stockholm
KFX HR-partner Skandinavien AB
Hotellreceptionister m.fl.

Om tjänsten Vill du vara en del av en dynamisk arbetsmiljö där service och bemötande står i centrum? Drivs du av att skapa en minnesvärd upplevelse för både besökare och kollegor? Nu söker vi en engagerad och serviceinriktad konferensvärd/-värdinna för en roll på heltid hos vår kund i Stockholm! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter I rollen som konferensvärd/-värdinna hos vår kund arbetar du ett litet team där ni tillsammans spelar en roll roll i gästupplevelsen och agerar företagets ansikte utåt! Bland annat ditt arbete att: • Ansvara för företagets konferensrum och kök, inklusive förberedelser och underhåll • Ta emot och välkomna gäster samt se till att de får en professionell och trevlig upplevelse • Servering av dryck och förtäring till anställda och besökare vid behov • Vara behjälplig med teknik och utrustning i konferensrummen • Säkerställa att alla lokaler alltid håller hög standard och är redo för användning • Vara företagets ansikte utåt och bidra till en trevlig atmosfär Kvalifikationer • Tidigare erfarenhet av service inom kontor, konferens, eller hotell/restaurang • Tidigare erfarenhet av administration eller koordinering • Utmärkt kommunikationsförmåga och ett professionellt bemötande • Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Teknisk förståelse och förmåga att hantera enklare IT-utrustning är meriterande Som person ser vi att du är flexibel, noggrann och van att hantera flera uppgifter samtidigt. Vi söker även dig som brinner för service och att hjälpa människor med stort som smått. Vidare har du en förmåga att se vad som behöver göras och ta egna initiativ. Övrigt Start: Omgående, vid överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till fredag, kontorstider Plats: Stockholm Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

17 september 2024
Sista ansökan:
17 oktober 2024
Servicehost
Iss Facility Services AB
Hotellreceptionister m.fl.

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? Om rollen Din uppgift är att se till att kontorets tjänsteleverans fungerar smidigt och att skapa en trivsam och väl fungerande arbetsplats för de som besöker och arbetar på arbetsplatsen. Du får därmed en mycket viktig roll i att skapa ett välkomnande och professionellt mottagande. Du kommer att ha en varierad arbetsdag där du växlar mellan typiska receptiosuppgifter och agera värd. Tjänsten innebär bland annat: • Hålla i ordning på kontoret i kök/pentryn, reception och alla andra övriga allmänna ytor såsom förråd, öppna landskap samt och konferensrum. • Hantering av disk (plocka in- och ut ur diskmaskinen, plocka i landskap och kök) • Catering – förbereda och servera stående frukost på kontoret och leverera samt beställa catering till möten. • Utföra administrativa uppgifter • Säkerhet – hantering av passerkort och behörigheter, larm. • Post- och budhantering: portomaskin, beställa bud, packa mm. • Behjälplig vid skanning, kopiering, utskrifter till kund och medarbetare • Sekretesshantering kontrollera samt beställa hämtning vid behov • Avfallsrapportering. • Kaffemaskin samt diskmaskin, rengöra, fylla på och åtgärda fel • Bistå medarbetare med ad hoc frågor och ta hand om den allmänna trivseln på kontoret. Vi erbjuder Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du får stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet. Vi värderar mångfald och inkludering högt. Hos ISS är alla människor lika mycket värda och har samma rättigheter och möjligheter. Våra medarbetare speglar samhällets mångfald, vilket både är en konkurrensfördel och en tillgång i vårt långsiktiga hållbara arbete. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats. ISS värderingar, som är fundamentala i hur vi arbetar, är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa Din Profil Vi söker dig som är serviceinriktad, prestigelös, ansvarsfull och initiativrik. Du håller en hög servicenivå, har god överblick över ditt ansvarsområde och förmågan att föreslå förbättringar för kunden. Det är viktigt att du är lyhörd för kundens behov och har ett öga för merförsäljning. Du har lätt för att skapa och upprätthålla goda relationer, både med kunder och kollegor, och du har god samarbetsförmåga, då arbetet kan utföras både självständigt och i grupp. Dessutom är du flexibel och duktig på att prioritera. Kvalifikationer Vi söker dig som är social, hjälpsam och positiv, och som uppskattar ett varierande arbete. Du är självständig, proaktiv och tar gärna initiativ. Du är prestigelös och tvekar inte att ta itu med de uppgifter som uppstår – du ser vad som behöver göras och agerar! Du har inga problem med att ta personlig kontakt när det behövs och kan avgöra hur och när det är mest lämpligt Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS ambition att leverera service i världsklass. Vi ser gärna att du har dokumenterad erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, exempelvis som konferensvärd/värdinna, hotellreceptionist eller liknande, men din personlighet väger tyngre. Du har förmågan att fatta egna beslut och en god organisatorisk skicklighet. Det är viktigt att du behärskar svenska i både tal och skrift samt har en god förmåga att kommunicera på engelska. Anställningens omfattning Tjänsten är på 80%, med möjlighet att utökas till 100% under hösten. Du är anställd av ISS med placering hos kund i centrala Malmö. Anställningen inleds med en provanställning på 6 månader. Sista ansökningsdatum är 2024-10-10 Arbetstiderna är dagtid, måndag till fredag. Din ansökan Välkommen med din ansökan samt CV! OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mail utan via länken nedan. Skicka gärna in din ansökan snarast då intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Cecilia Rind. [email protected]

10 september 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024
Möblerare natt på Maryhill Estate
ESS Hotel Group AB
Hotellreceptionister m.fl.

Det är äntligen dags att slå upp portarna till vårat efterlängtade Maryhill Estate! Den 18 november, kommer vi tillsammans med ett fantastiskt team, välkomna våra exalterad gäster. De kommer få en av de mest extravaganta upplevelsen de någonsin skådat. Innan vi kikar på ditt CV behöver vi stämma av så att du känner igen dig i personlig, lekfull, professionell och passionerad - det är våra värderingar vi efterlever både mot varandra och våra gäster. Om du går det, då är du redo att bli en Mary Magic. Vem är du? Du som person har en hög känsla för service och kvalité. Du är självgående, van vid fysiskt arbete och noggrann med detaljer. Du arbetar tätt ihop med hela huset och samtliga avdelningar. Du är en positiv person som ser möjligheter, snarare än utmaningar. Vi tror även att du har hög energinivå, är flexibel i vart du kan behövas liksom att saker och ting kan förändras snabbt efter gästens och husets behov. Precis som alla andra i våra team, så är gästresan det viktigaste, därför tror vi också att du gillar service och ser gästens behov som de primära.Hur kan ett arbetspass se ut? Vi vill skapa ett dynamiskt hus där både du som möblerare och dina kollegor på Maryhill jobbar mellan avdelningar och med olika uppgifter. Allt för att skapa en organisation som är flexibel utifrån verksamhetens behov, men också för att ge en större möjlighet till variation och utveckling för dig som medarbetare i det dagliga arbetet. Som möblerare är dina primära arbetsuppgifter att säkerställa möbleringen i våra möteslokaler och publika utrymmen. Det innefattar att möblera de planerade upplevelser våra koordinatorer och säljare har sålt som nu ska förberedas till våra gäster på plats. Tjänsten ingår ivårt meeting & event team. Arbetsuppgifter så som förberedelse i konferenslokaler, teknik genomgång, viss förberedelse av konferensfikor mm ingår i viss utsträckning. Du ansvarar för lagerhållningen av våra möbler i förrådsutrymmen och arbetar proaktivt för att effektivisera och optimera våra rutiner för denna förvaring. Mötesupplevelsen på Maryhill är en central och viktig del av helheten vilket gör ditt arbete värdefullt och viktigt. Om tjänsten Anställningsform: 100% tillsvidare, nattarbete, helgarbete förekommer.Tillträde och lön: Lön enligt avtal och tillträde enligt överenskommelse Om processen:Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sista ansökningsdag 20 september Uppfyller du inte exakt alla krav i annonsen? Tveka inte att skicka in en ansökan ändå, vi är beredda att överväga sökande med närliggande arbetslivserfarenhet och utbildning. Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom huset liksom inom ESS Group. Vi jobbar ständigt med att utbilda våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman temat. Utöver det får du en säker anställning och friskvårdsbidrag. Samtotroliga kollegor och kanske till och med vänner för livet!

9 september 2024
Sista ansökan:
26 februari 2025
Grupp- oh konferensansvarig
Storlien Högfjällshotell AB
Hotellreceptionister m.fl.

Storlien Högfjällshotell började byggas under 30-talet och har sedan dess varit en plats där många människor skapat minnen för livet. Samtidigt var det i Storlien som Sveriges första skidbacke öppnade och likaså Sveriges första skidskola. 2018 stängdes det inför ägarbyte och vintern 2023 kunde vi öppna igen, nu med renoverade rum men charmen bevarad. Sedan öppning har antalet företag och privatpersoner som vill boka konferens/ fest/ möten/ aktiviteter ökat för varje månad. Därför söker vi en person som har erfarenhet från att arbeta med hela processen kring en grupp likt detta. Du ska känna dig trygg i att skriva offerter, föra en tydlig kommunikation med gästen både via mail och telefon samt vara den som genomför mycket av det praktiska på plats. Under högsäsong så bör mycket av det praktiska delegeras ut till kockar, servis och städpersonal vilket du blir ansvarig över att göra medan det under lågsäsong blir du som får ordna fika och ställa i ordning lokaler. På så vis är denna tjänst väldigt varierande under ett år. När vi kommit dit vi vill i antalet grupper per år så kommer denna tjänst mest troligt enbart innebära arbete på kontor men tills dess har vi fortfarande en bit kvar. Utöver erfarenhet ser vi gärna att du är lyhörd för gästens önskemål, som ibland hittas mellan raderna tycker om att sälja och kommer med egna förslag när gästen inte alltid själv vet vad den vill/ vad som blir bäst tycker om att samarbeta mellan avdelningar har en fallenhet för logistik och förstår hur viktigt det är med kommunikation även kring detaljer Läs gärna på om Storlien och om hotellet innan så du har ett hum om vilka vi är. Vi tillhör Åre kommun men ligger en timme utanför Åre by. Tåget går två gånger om dagen med förbindelse till Åre, Östersund, Sundsvall och Trondheim. Vi har spännande och stora grupper de kommande åren (t.ex. VM i Trondheim i februari) och ser fram emot att få en ny kollega som hjälper oss ge gästen en mycket bra vistelse i Storlien. Tjänsten är en säsongsanställning som vi gärna ser blir en tillsvidaretjänst om båda partner känner att samarbetet fungerar bra.

6 september 2024
Sista ansökan:
31 oktober 2024
Mötesansvarig till Fågelbrohus
Sabis AB
Hotellreceptionister m.fl.

Vill du jobba i ett nära team som präglas av gemenskap och glädje i en vacker skärgårdsmiljö? Fågelbrohus är en pärla som är belägen på Värmdö i en lantlig idyll. Här njuter gästerna av relaxavdelning med uppvärmd pool och härliga matupplevelser i vår restaurang. I närheten av hotellet finns en golfklubb, stall och inte minst vackra Stockholms skärgård. Om rollen Vi söker nu en mötesansvarig till Fågelbrohus som brinner för att planera och genomföra allt från mindre möten till stora event och bröllop. I denna roll kommer du att vara ansvarig för att säkerställa att våra möten och event blir framgångsrika och minnesvärda. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar planering, genomförande och uppföljning av möten och event, samt merförsäljning och fakturering. Du kommer att arbeta nära våra kunder för att förstå och tillgodose deras önskemål och behov. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet inom möten och event, och som är en stjärna på att planera, organisera och kommunicera. Du är lösningsorienterad, modig och har ett starkt säljfokus. Som person är du glad, flexibel och sprider positiv energi omkring dig. Du är lyhörd inför kunders önskemål och har en förmåga att skapa idéer och tänka kreativt. Vi ser gärna att du har en administrativ ådra och är van vid att arbeta med olika system. Det är meriterande om du har körkort och tillgång till bil, men det viktigaste är din inställning och förmåga att samarbeta med både kollegor och kunder. Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tjänsten är på heltid (40 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Hotelldirektör Sophie Norberg på [email protected] Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!

4 september 2024
Sista ansökan:
21 februari 2025
Konferensvärd - Hotel Botnia Umeå
Marlene Vikström AB
Hotellreceptionister m.fl.

Som Konferensvärd hos oss är du den som välkomnar våra konferensgäster och ser till att deras vistelse har högsta nivå av service. Detinnefattar att duställer i ordning- och städar ur lokalerna,hantera konferensteknik,dukar och serverar lunch/fika. Dufinns tillhands om något behov/problem dyker upp från våra gäster.De dagar vi inte har konferens förbereder du för kommande konferenser och jobbarmed hotelletsfrukost för deövriga gästerna och receptionsarbete. Vi vill ständigt utvecklas vilket även innebär att du är med ochutvecklar konferenskonceptet och frukosterbjudandet.Vem trivs här?Du trivs med att ta ansvaroch får energi av att vara tillhands och uppfattas hjälpsam av din omgivning.Du ser våra gäster och skapar trivsel både med gäster och dina kollegor.Hos oss på Botnia ger vi ett personligtbemötande och omhändertagande och det är inte mycket som är omöjligt!Visergärnaattduhartidigareerfarenhetavkonferens/hotell/restaurang/reception. Har du intresse av att bakaskulle det vara något vi uppskattar.Intresserad?Ansök så snart som möjligt eftersom vi kommer att behandla ansökningarna löpande. Dock senast den 4 september. Har du frågorkontakta Tilde Filén, Hotellchef, 0703394619 alt. [email protected]. I denna rekrytering samarbetar vi med Vikström rekrytering gällande annonsering.Välkommen med din ansökan!

13 augusti 2024
Sista ansökan:
30 januari 2025
Extrapersonal till event och fest på Pigalle
ESS Hotel Group AB
Hotellreceptionister m.fl.

De glada 20-talet, champagne som flödar, lyxiga textiler och trumpetmusik som ylar. Kliv in på Pigalle och kännalla dina sinnen beröras. Pampiga eventlokaler, unika rum och mysiga restaurang Atelier på översta plan. Hos oss får du plats att vara dig själv, utrycka dig själv och utmana dig. Hos oss får du verkligen känna dig speciell och att livet alltid kan ha en guldkant. Vi skapar upplevelser i världsklass, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över och vi lever våra värdeord i allt vi gör. Att vara Passionerad, Professionell, Lekfull & Personlig är vad som gör oss unika och vad som får oss att växa. Nu söker vi dig! Vi på Pigalle ställer ofta till med festligheter, allt från magiska bröllop till företagsevent som får kristallkronor att vibrera och andra privata kalas.Att arbeta event och fest hos oss innebär att ge gästen den bästa tänkbara upplevelsen, att vara med och förmedla en känsla och stämning som man längtar tillbaka till.Vi vill alltidge service ut över det vanliga och utmana oss för att ständigt överträffa gästens förväntningar. Vi tror på det vi gör ochvi söker nu någon som kan hjälpa oss extra under just dessa event. Hur kan en dag se ut? - Förbereda lokal, dukning, utsmyckning, möblering m.m- Hälsa välkomna, värdskap under kvällen och avslut- Återställa lokal - Servering av mat och dryck - Enklare barhantering Om tjänsten Anställningsform: Extra/vid behov, framförallt helger och kvällarTillträde och lön: Lön enligt avtal och tillträde enligt överenskommelse Så, vem är du? Vi tror att denna tjänst passar perfekt för dig som pluggar och vill söker ett extra jobb eller ha ren annan sidosyssla som gör kvällar och helger fria. Vi ser att du är en omhändertagande och lyhörd person. Någon som kan ge hög service och som gillar detaljer. Vi tror att du har erfarenhet inom service sedan tidigare och att du inte har ont av att ge järnet. Det kommer krävas av dig att ta egna beslut ochsjälvklart kommer teamwork vara nyckeln till framgång. Om processen: Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sista ansökningsdag 2024-08-09 Uppfyller du inte alla exakt alla krav i annonsen? Tveka inte att skicka in en ansökan ändå, vi är beredda att överväga sökande med närliggande arbetslivserfarenhet och utbildning. Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom huset liksom inom ESS Group. Vi jobbar ständigt med att utveckla våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i Norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman teamet. Utöver det får du en säker anställning, friskvårdsbidrag samt otroliga kollegor som kanske till och med blir dina vänner för livet!

30 juli 2024
Sista ansökan:
16 januari 2025
Golfvärd till SWING by Golfbaren
Swing by Golfbaren AB
Hotellreceptionister m.fl.

Golfbaren är en helhetsupplevelse med minigolf som central attraktion där konceptet bygger på minigolf i kombination med god mat och dryck i sköna miljöer runt om i Stockholm. Vi söker nu efter engolfvärdsomhar engenuin fallenhet för service till vårt härliga team. Som golfvärd ansvarar man för speluppstart av grupper, ser till att all utrustning är komplett och fräsch, har koll på banorna så att de ständigt motsvarar den höga standard vi avser hålla, samt för vår historia vidare i form av ”storytelling” som också är en stor del av vårt koncept.Du räds heller inte att axla rollen som runner till restaurangen och baren vid behov. Givetvis finns inga krav på att du som söker är ett fullfjädrat minigolfproffs, men du bör ha ett intresse för (mini)golf som social aktivitet. Internutbildning sker på plats av vår egen ägare, tillika flerfaldig världsmästare i minigolf.Förmåga att följa instruktioner och även självständigt kunna sätta upp- och följa egna arbetsrutiner är centralt i den dagliga driften.Vi jobbar i öppna miljöer där dialog är en central del av arbetet varför vi kräver mycket god förmåga till skriftlig- och muntlig kommunikation på svenska och engelska. Vi erbjuder en heltidstjänst med start 14 augusti 2024.Vi är medlemmar i Visita och jobbar efter branschens kollektivavtal ochindividuell lönesättning.Vi rekryterar löpande, så hör av dig snarast! För mer info om Golfbaren och våra anläggningar titta in påwww.golfbaren.se OBS! Fullständigt ifylldaansökningar prioriteras.Hoppas vi ses!

25 juni 2024
Sista ansökan:
12 december 2024