Skaderådgivare - Din Bil Falun

Vill du arbeta inom en spännande miljö där varje skada och kund är unik? Missa inte möjligheten till en utvecklande roll hos Sveriges största återförsäljare av Volkswagen Din nästa utmaning Du får ett varierande arbete med många bollar i luften, där din huvudsakliga arbetsuppgift är att ta emot våra kunder, beräkna skadekalkyler och förbereda reparationsunderlag. Som handläggare/rådgivare kommer du hålla kontakten med kunden genom hela processen samt ge vägledning vid tekniska frågor. Du arbetar aktivt för att hålla nere ledtider, upprätta skadekalkyler, fakturering, hantera försäkringsfrågor samt reklamationer. Du planerar arbetet för våra Skadetekniker och sköter kundkontakten hela vägen. Tillsammans med kollegorna inom Skadeverkstaden sköter du kontakten med våra samarbetspartners och leverantörer. Det här utmärker dig Vi söker dig som är lösningsfokuserad, engagerad och har en stark känsla för kundservice samt en förmåga att självständigt organisera ditt arbete. Vi värdesätter din potential och vilja att utvecklas tillsammans med oss. Godkänd gymnasial utbildning gärna inom fordon, handel eller administration Flerårig erfarenhet av arbete i en kundfokuserad verksamhet Uttrycka dig på svenska och engelska i tal och skrift B-körkort samt god datorkunskap Har du tidigare arbetat i systemen Automaster, Elsa och/eller Cabas är det meriterande Ansökan Denna rekrytering är ett samarbete med Fordonsakademin, som hanterar ansökningar löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Alexandra Lönn 0707 98 26 76 eller [email protected] Tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför din ansökan redan idag Välkommen med din ansökan! Din Bil säger Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter i en kultur som präglas av Driv, Integritet och Hållbarhet. Vi erbjuder många uppskattade personalrabatter och förmåner samt ett generöst friskvårdsbidrag eftersom vi värnar om våra anställdas hälsa och välbefinnande. Du får dessutom möjligheten att jobba i en verksamhet med skickliga kollegor och god stämning.

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Servicerådgivare - Din Bil Falun

Är du en servicehjälte som brinner för bilbranschen? Är du den som sprider god energi och får andra att känna sig uppmärksammade och välkomna? Då kan det vara dig vi söker till Volkswagen Falun! Om tjänsten Din huvudsakliga arbetsuppgift är arbetet i kundmottagningen tillsammans med ditt team, där du bland annat kommer att ta emot och lämna ut bilar, boka in bilar för reparation och svara på kunders frågor och sälja delar över disk. Dina arbetstider kommer att vara förlagda i skift. I tjänsten kommer du även arbeta med att prissätta, fakturera, och behandla garantiärenden. Emellanåt kan det vara mycket att göra därför bör du kunna hålla huvudet kallt och leendet varmt. Din erfarenhet Vi söker dig som har minst två års erfarenhet av att arbeta med att ge service, samt att vi gärna ser att du har intresse av bilar. Har du tidigare arbetat som servicerådgivare, prissättare eller mekaniker så är det meriterande. Du är en fena på att administrera och är van att ta hand om kunder via telefon och på plats samt ha en god datavana där det viktigaste är att du har en förmåga att sätta dig in i nya arbetssystem snabbt. Naturligtvis behärskar du svenska och engelska väl både i tal som i skrift. B-körkort är ett krav. Det här utmärker dig Att arbeta med människor faller sig naturligt för dig och du tycker om att skapa goda relationer till kunder och kollegor. Du tror, liksom vi, att ett glatt och trevligt bemötande är nyckeln till en utomordentligt nöjd kund. Vi ser att du som person är strukturerad, kreativ och pedagogisk när du vägleder och förklarar för kunder. Du tycker om att växla mellan olika arbetsuppgifter i stundtals högt tempo. I denna rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid din personlighet. Ansökan Denna rekrytering är ett samarbete med Fordonsakademin, som hanterar ansökningar löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Alexandra Lönn 0707 98 26 76 eller [email protected] Tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför din ansökan redan idag Välkommen med din ansökan! Din Bil säger Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter i en kultur som präglas av Driv, Integritet och Hållbarhet. Vi erbjuder många uppskattade personalrabatter och förmåner samt ett generöst friskvårdsbidrag eftersom vi värnar om våra anställdas hälsa och välbefinnande. Du får dessutom möjligheten att jobba i en verksamhet med skickliga kollegor och god stämning.

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Kundmottagare/servicerådgivare - Smista - Heltid

Vi söker nu vår nästa superstjärna! Vi är på jakt efter dig som vill arbeta som Kundmottagare/Servicerådgivare hos en av våra kunder i Smista i södra Stockholm. Om tjänsten: I rollen som Kundmottagare/Servicerådgivare kommer du att vara vår kunds ansikte utåt och den första kontaktpunkten för deras kunder. Du kommer att ha en avgörande roll i att säkerställa en högkvalitativ kundupplevelse genom att vägleda, informera och ge support till kunderna. Du ska kunna arbeta självständigt och har dessutom en nyckelroll i kommunikationen mellan kund och verkstad. Tillsammans med tekniker, säljare, mekaniker och övrig personal bildar ni ett starkt team för att leva upp till kundernas förväntningar. Arbetsuppgifter: Ge professionellt välkomnande till kunder i våra lokaler och över telefon Identifiera kundens behov och erbjuda lösningar och tjänster Boka och hantera serviceärenden i vårt datasystem Säkerställa att all information är korrekt och uppdaterad Arbeta nära tekniker och andra avdelningar för effektiv ärendehantering Om dig: Vi söker dig som har en positiv inställning, utmärkt kommunikationsförmåga och förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt med hög noggrannhet. Du bör vara en lagspelare som även kan arbeta självständigt och ta egna initiativ. Du är driven, strukturerad, noggrann och ansvarstagande. Du gillar dessutom att träffa nya människor och vill göra det lilla extra för varje kund. Kvalifikationer: Manuellt B-körkort Erfarenhet av arbete i kundtjänst, administration eller liknande serviceorienterade roller Goda datorkunskaper och erfarenhet av CRM-system Gymnasieutbildning Flytande svenska i tal och skrift samt god engelska Förmåga att snabbt lära sig nya system och rutiner Meriterande: Fordonsutbildning Tidigare erfarenhet av arbete i Cabas och Winassist C-körkort Arbetstid: Måndag-fredag 7.00-16.00 Omfattning: Heltid, tillsvidare Lön: Fast månadslön enligt överenskommelse Plats: Smista, Huddinge Om oss: Det är vi som är Simplex, ett bemanningsföretag i framkant! Vi är framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling och samarbetar med ett brett spektrum av företag inom olika branscher. Det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara.Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Verkstadscoach / Bildelssupport

Är du tekniskt kunnig och brinner för coaching och kundservice? Just nu söker vi en medarbetare till Skobes i Vimmerby. Tjänsten är på 100% och du kommer att arbeta som Verkstadscoach/Bildelsupport. Vi värdesätter din potential och vilja att utvecklas med oss. Det här erbjuder Skobes: Vill Du jobba i en bransch i ständig utveckling, där personalen är den viktigaste tillgången för att nå helnöjda kunder? Då är Skobes arbetsplatsen för dig. Skobes genomsyras av ”Personligt hela vägen”, vilket innebär en äkta vilja att ge god och personlig service för att se nöjda kunder. Då är det av yttersta vikt att våra medarbetare är både kompetenta och engagerade och därför är vi beredda att investera i Dig. Utöver ett roligt, utmanande och tillfredsställande arbete erbjuder vi också möjlighet till kompetensutveckling, så att Du ska kunna uppnå personlig utveckling och utveckla arbetet för att ge våra kunder bästa möjliga service ”Trivsel, Engagemang och Utveckling” är våra interna ledord som vi eftersträvar dagligen. En inkluderande organisation som värdesätter dig och dina kompetenser. Du ges utrymme att växa tillsammans med oss genom utbildning, stöttning, samarbete samt bra utvecklingsmöjligheter. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Som verkstadscoach leder och coachar du våra personliga servicetekniker samt hantera bildelar och verkstadsjobb som berör våra personliga servicetekniker. Du ska se till så att det dagliga arbetet i verkstaden fungerar, att vi har nöjda kunder och att dina medarbetare mår bra. Du ska arbeta efter att nå effektivitet, lönsamhet och uppsatta mål. Det gör du genom att leda, stötta och utveckla våra personliga servicetekniker. Genom ditt engagerade och yrkesmässiga förhållningssätt stöttar du dina kollegor och blir en viktig del för att få arbetet att fungera. Vad vi önskar av dig? Du ska vara en person som har en förmåga att engagera och motivera dina medarbetare. Du strävar efter att ha en god team-känsla och sammanhållning i din grupp. Du ska gärna ha ett tekniskt bilintresse. Vi ser gärna att du har fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet av liknande arbete. Det viktigaste för oss är att du har ett brinnande intresse för kundservice och coaching. Du är öppen för ständiga förbättringar och förändringar i arbetssätt. Du är en person som är drivande, lösningsorienterad och jobbar efter ett strukturerat arbetssätt. Du behärskar god svenska och engelska i både tal och skrift. God datorvana och B-körkort är ett krav. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och placering är på Skobes bil i Vimmerby. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta verkstadschef Richard Lord, [email protected] Urvalsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum 1/6 2024, skicka därför in din ansökan redan idag. Då vi arbetar för en jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Verkstadscoach / Bildelssupport

Är du tekniskt kunnig och brinner för coaching och kundservice? Just nu söker vi en medarbetare till Skobes i Vimmerby. Tjänsten är på 100% och du kommer att arbeta som Verkstadscoach/Bildelsupport. Vi värdesätter din potential och vilja att utvecklas med oss. Det här erbjuder Skobes: Vill Du jobba i en bransch i ständig utveckling, där personalen är den viktigaste tillgången för att nå helnöjda kunder? Då är Skobes arbetsplatsen för dig. Skobes genomsyras av ”Personligt hela vägen”, vilket innebär en äkta vilja att ge god och personlig service för att se nöjda kunder. Då är det av yttersta vikt att våra medarbetare är både kompetenta och engagerade och därför är vi beredda att investera i Dig. Utöver ett roligt, utmanande och tillfredsställande arbete erbjuder vi också möjlighet till kompetensutveckling, så att Du ska kunna uppnå personlig utveckling och utveckla arbetet för att ge våra kunder bästa möjliga service ”Trivsel, Engagemang och Utveckling” är våra interna ledord som vi eftersträvar dagligen. En inkluderande organisation som värdesätter dig och dina kompetenser. Du ges utrymme att växa tillsammans med oss genom utbildning, stöttning, samarbete samt bra utvecklingsmöjligheter. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Som verkstadscoach leder och coachar du våra personliga servicetekniker samt hantera bildelar och verkstadsjobb som berör våra personliga servicetekniker. Du ska se till så att det dagliga arbetet i verkstaden fungerar, att vi har nöjda kunder och att dina medarbetare mår bra. Du ska arbeta efter att nå effektivitet, lönsamhet och uppsatta mål. Det gör du genom att leda, stötta och utveckla våra personliga servicetekniker. Genom ditt engagerade och yrkesmässiga förhållningssätt stöttar du dina kollegor och blir en viktig del för att få arbetet att fungera. Vad vi önskar av dig? Du ska vara en person som har en förmåga att engagera och motivera dina medarbetare. Du strävar efter att ha en god team-känsla och sammanhållning i din grupp. Du ska gärna ha ett tekniskt bilintresse. Vi ser gärna att du har fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet av liknande arbete. Det viktigaste för oss är att du har ett brinnande intresse för kundservice och coaching. Du är öppen för ständiga förbättringar och förändringar i arbetssätt. Du är en person som är drivande, lösningsorienterad och jobbar efter ett strukturerat arbetssätt. Du behärskar god svenska och engelska i både tal och skrift. God datorvana och B-körkort är ett krav. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och placering är på Skobes bil i Vimmerby. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta verkstadschef Richard Lord, [email protected] Urvalsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum 1/6 2024, skicka därför in din ansökan redan idag. Då vi arbetar för en jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Garantiansvarig / Tillbehör / Servicerådgivare

Skoklosters Husbilar o Husvagnar AB i Bålsta HRF Certifierad Verkstad för Husbilar och Husvagnar Som medarbetare hos oss blir du en i vårt glada gäng, vi jobbar extra hårt för att leva upp till kundernas förväntningar. Vårt motto ingen kund ska vara missnöjd. Vi söker dig som har ambitioner, är självgående och klarar att omgivningen ställer krav på dig då kunderna har förväntningar och krav på våra produkter som de köper. Vårt mål är att leva upp till kundens förväntningar både före och efter köpet.100% Kund nöjdhet. Du som söker skall ha erfarenhet från arbete med personbilar, husbilar, husvagnar, lastbilar inom fordonsverkstad eller liknande, samt ha mycket god datorvana då vi hanterar många olika data- och reservdelsprogram. Behärskar engelska i tal och skrift. Du bör ha stort ordningssinne och sörja för god ordning och reda i allt du gör. Du kommer att ansvara för garantier och tillbehör till våra mekaniker i verkstan och blir länken mellan kund och verkstad. Det är viktigt att du är självgående. Verkstads arbete förkommer också i tjänsten, Jobbar du du med husbilar och husvagnar idag så är det meriterande. Kom ihåg att skriva vad du gör idag och varför du söker detta jobb. Ansökan mailas till [email protected] Löpande urval kommer att ske så tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan. Ansökan med CV till [email protected] Kontaktperson Ulrika Karlsson Tel.0708-787768 Om arbetsgivaren Skoklosters Husbilar och Husvagnar är ett familjeföretag med ca 11st anställda och ligger i Dragets industriområde i Bålsta. Vi är störst i Europa på Pilote Husbilar. Fullserviceanläggning Försäljning - Verkstad - Tillbehör Vi finns i Bålsta. Avstånd: Stockholm ca 4 mil Uppsala ca 4 mil Enköping ca 2,6 mil Västerås ca 5,5 mil

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Servicerådgivare till premiummärke

Brinner du för kundservice och vill du varaansiktet utåt för ett premiummärke?Då söker vi dig! ArbetsuppgifterSom Servicerådgivare är din roll att ge verkstadens kunder ett professionellt och trevligt bemötande. Du har ansvaret att säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda och är den som håller kontaktenmed verkstadens kunder vid inlämning/utlämning av deras bilar.Dina arbetsuppgifter kommer innebära att boka in kunder på verkstadsbesök via telefon, ta emot samt lämna ut bilar och ta betalt.Ditt arbete sker i verkstadens datorsystem samt via telefon och mail. Din profilVi söker dig som jobbat med ett servicekrävande yrke tidigare.Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen är ett effektivt arbetssätt, kunna ta egna initiativ samt flexibel i sitt arbetssätt.I tjänsten kommer du att möta olika typer av utmaningar och olika situationer, men med din inställning hittar du alltid lösningarna som gör kundens dag.Du är lyhörd och anpassar dig efter varje människas personlighet och behov samt är en fena på attskapa en personlig relation med kunden.I detta urval kommer stor vikt att läggas vid din personlighet. Innehar B -körkort. Mycket goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift. God dator- och systemvana. Detta är en tjänst på heltid, med start så snart som möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag tillfredag. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Amanda Svenberg, 0760097746.Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024
Servicerådgivare sökes till auktoriserad märkesverkstad i södra Stockholm!

Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom fordonsbranschen? Vill du vara en del av en auktoriserad märkesverkstad som prioriterar kvalitet och en förstklassig kundupplevelse? Då har vi en spännande möjlighet för dig! Vi söker just nu en erfaren och engagerad Servicerådgivare till vår kund på en auktoriserad märkesverkstad i Södra Stockholm. Som servicerådgivare kommer du att spela en avgörande roll i att stärka vårt team ytterligare och kommer att arbeta mot såväl kund som verkstad. Tjänsten innebär mycket kontakt med verkstaden, leverantörer och kunder. Du arbetar med stort fokus på kund och service och i ditt ansvar ingår att hålla en hög kvalité och arbeta effektivt med kommunikation. Arbetsuppgifter: Boka in kunder för service och reparationer, ta emot och överlämna bilar, prissätta jobb och sköta kontakt med kunder. Ansvara för kundmottagning över disk, via telefon och web Säkerställa att kundernas behov och förväntningar möts på bästa möjliga sätt. En vanlig dag kan du till exempel jobba med: Ge service till kunder och boka in jobb till verkstaden. Visuella inspektioner och bedömningar av fordon. Uppskatta kostnader och presentera pris till kunder. Svara i telefon och på mejl Ha kommunikation med kunden och dina kollegor Övrig administration Krav: Körkort B Datorvana, MS Office Goda kunskaper i Kobra, WinAssist, Elsa eller likvärdiga system. Erfarenhet från rollen som Servicerådgivare eller liknande arbete Kunskaper inom CABAS är meriterande. Vem är du? För att trivas som Servicerådgivare bör du gilla att arbeta i en rådgivande roll ut mot kund, i ett stundvis högt tempo. Detta ställer krav på hög servicemedvetenhet, god kommunikativ förmåga samt en förmåga att hantera ett arbete där mycket händer samtidigt. Du har ett tekniskt intresse samt en förmåga att lösa de problem som kan uppstå i ditt arbete. Kort om företaget Vi är en etablerad och växande auktoriserad märkesverkstad belägen i Södra Stockholm. Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort och expansivt företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter. Vi strävar efter att erbjuda våra kunder högkvalitativa reparationer och en förstklassig serviceupplevelse. Vi erbjuder konkurrenskraftig ersättning, möjlighet till vidareutveckling och en trevlig arbetsmiljö. Sök nu och bli en värdefull del av vårt team! Vi ser fram emot att höra från dig.

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Kundmottagare till VR Motor (Mekonomen) - Bandhagen, Stockholm

Bli en del av vårt erfarna team hos VR Motor i Bandhagen! Som kundmottagare får du möjligheten att ställa kunden i centrum, utveckla din administrativa ådra, skapa långsiktiga kundrelationer och utveckla din kompetens tillsammans med oss! Om VR Motor VR Motor är en etablerad Mekonomen Bilverkstad belägen i Bandhagen. Vi är stolta över vår långa erfarenhet och passion för bilbranschen. Hos oss är kundnöjdhet prioriterat och vi erbjuder högkvalitativ service och reparation för ett brett spektrum av bilmärken. Arbetsuppgifter: Som Kundmottagare hos VR Motor kommer du främst att arbeta med att möta våra kunder i verkstaden vid disk, via telefon och mejl. Du behöver därför ha en god känsla för service och ha inställningen att alltid försöka hitta de bästa lösningarna för våra kunder. Du kommer vara ansiktet ut mot kunden och ansvara för att kunden får en positiv upplevelse. Det är därför viktigt att du är bra på att kommunicera både på svenska och engelska i både tal och skrift. Eftersom stor del av dina arbetsuppgifter blir administrativa behöver du ha ett systematiskt förhållningssätt till dina arbetsuppgifter och bra administrativa kunskaper. Som kundmottagare kommer du att planera och fördela det dagliga arbetet för verkstaden, samt följa upp att utfört arbete håller tidsramar och kvalitet, med allt från bokning av arbete och förberedelser till mottagning av kund och fordon. I rollen ingår också att upprätta kostnadsförslag för beställda reparationer och servicearbeten, och det är därför viktigt att du har mekaniskt förståelse för vad händer inne på en verkstad. Du kommer använda många olika system i din arbetsdag och behöver därför vara teknisk av dig och inte rädd för nya system. Vem är du? Vi söker dig som är tekniskt kunnig, kommunikativ och stolt över ditt yrkeskunnande. Du är arbetsam med förmåga att prioritera kundens behov. Flexibilitet, struktur och ansvarstagande är nyckelkompetenser för denna roll. Du kan kommunicera på svenska i tal och skrift. Anställningsvillkor: Tjänsten är en heltidstjänst, arbetstiden är förlagd: måndag till torsdag: 7:00 - 16:30, Fredag: 7:00 - 14:30. (1 gång i månaden arbetar vi 7:00-18.00). Du kommer att bli anställd direkt av oss på Fordonsakademin under de första sex månadernas provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning hos kund och individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Sommarpersonal till ledande aktörer i Motorbranschen

Arbetsbeskrivning Sommaren står runt hörnet och vi söker nu dig som vill vara med och försräka våra kunders verksamhet under sommarperioden! Du kommer få chansen att jobba hos ledande aktörer i Motorbranschen. Våra kunder är verksamma inom olika områden, exempelvis inom Leasing, Finans, Försäkring och Återförsäljarledet. Rollerna är av olika karaktär men innefattar huvudsakligen administration och kundservice. Din Profil Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom exempelvis Administration och Kundservice. Kanske studerar du och är intresserad av att utveckla dina kunskaper och erfarenheter mellan terminerna. Vi ser att du har möjlighet att arbeta heltid under större delen av sommarmånaderna. Eftersom våra kunder är verksamma i Motorbranschen ser vi gärna att du innehar B-körkort. Har du dessutom ett bilintresse eller tidigare erfarenhet från Motorbranschen ser vi det som meriterande. Du skriver och talar svenska och engelska flyttande och har grundläggande kunskaper i MS Office. Om företaget Vi är Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag nischat inom motorbranschen. Vi hittar snabbt rätt kompetens – från verkstadsgolv till ledande positioner. Sedan 2005 har vi på Autorekrytering matchat människor med rätt jobb inom motorbranschen. Vi finns när du behöver driven och kunnig personal. Oavsett om det gäller rekrytering eller tillfällig förstärkning hjälper vi dig att hitta rätt. Autorekrytering finns i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi utför uppdrag i hela Sverige. Kontaktuppgifter Frågor besvaras av Rekryterare/Konsultchef Alida Antonsson, tel 070-664 65 81. Urval sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Ser fram emot din ansökan!

18 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024