Servicerådgivare - Din Bil Falun

Är du en servicehjälte som brinner för bilbranschen? Är du den som sprider god energi och får andra att känna sig uppmärksammade och välkomna? Då kan det vara dig vi söker till Volkswagen Falun! Om tjänsten Din huvudsakliga arbetsuppgift är arbetet i kundmottagningen tillsammans med ditt team, där du bland annat kommer att ta emot och lämna ut bilar, boka in bilar för reparation och svara på kunders frågor och sälja delar över disk. Dina arbetstider kommer att vara förlagda i skift. I tjänsten kommer du även arbeta med att prissätta, fakturera, och behandla garantiärenden. Emellanåt kan det vara mycket att göra därför bör du kunna hålla huvudet kallt och leendet varmt. Din erfarenhet Vi söker dig som har minst två års erfarenhet av att arbeta med att ge service, samt att vi gärna ser att du har intresse av bilar. Har du tidigare arbetat som servicerådgivare, prissättare eller mekaniker så är det meriterande. Du är en fena på att administrera och är van att ta hand om kunder via telefon och på plats samt ha en god datavana där det viktigaste är att du har en förmåga att sätta dig in i nya arbetssystem snabbt. Naturligtvis behärskar du svenska och engelska väl både i tal som i skrift. B-körkort är ett krav. Det här utmärker dig Att arbeta med människor faller sig naturligt för dig och du tycker om att skapa goda relationer till kunder och kollegor. Du tror, liksom vi, att ett glatt och trevligt bemötande är nyckeln till en utomordentligt nöjd kund. Vi ser att du som person är strukturerad, kreativ och pedagogisk när du vägleder och förklarar för kunder. Du tycker om att växla mellan olika arbetsuppgifter i stundtals högt tempo. I denna rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid din personlighet. Ansökan Denna rekrytering är ett samarbete med Fordonsakademin, som hanterar ansökningar löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Alexandra Lönn 0707 98 26 76 eller [email protected] Tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför din ansökan redan idag Välkommen med din ansökan! Din Bil säger Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter i en kultur som präglas av Driv, Integritet och Hållbarhet. Vi erbjuder många uppskattade personalrabatter och förmåner samt ett generöst friskvårdsbidrag eftersom vi värnar om våra anställdas hälsa och välbefinnande. Du får dessutom möjligheten att jobba i en verksamhet med skickliga kollegor och god stämning.

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Skaderådgivare - Din Bil Falun

Vill du arbeta inom en spännande miljö där varje skada och kund är unik? Missa inte möjligheten till en utvecklande roll hos Sveriges största återförsäljare av Volkswagen Din nästa utmaning Du får ett varierande arbete med många bollar i luften, där din huvudsakliga arbetsuppgift är att ta emot våra kunder, beräkna skadekalkyler och förbereda reparationsunderlag. Som handläggare/rådgivare kommer du hålla kontakten med kunden genom hela processen samt ge vägledning vid tekniska frågor. Du arbetar aktivt för att hålla nere ledtider, upprätta skadekalkyler, fakturering, hantera försäkringsfrågor samt reklamationer. Du planerar arbetet för våra Skadetekniker och sköter kundkontakten hela vägen. Tillsammans med kollegorna inom Skadeverkstaden sköter du kontakten med våra samarbetspartners och leverantörer. Det här utmärker dig Vi söker dig som är lösningsfokuserad, engagerad och har en stark känsla för kundservice samt en förmåga att självständigt organisera ditt arbete. Vi värdesätter din potential och vilja att utvecklas tillsammans med oss. Godkänd gymnasial utbildning gärna inom fordon, handel eller administration Flerårig erfarenhet av arbete i en kundfokuserad verksamhet Uttrycka dig på svenska och engelska i tal och skrift B-körkort samt god datorkunskap Har du tidigare arbetat i systemen Automaster, Elsa och/eller Cabas är det meriterande Ansökan Denna rekrytering är ett samarbete med Fordonsakademin, som hanterar ansökningar löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Alexandra Lönn 0707 98 26 76 eller [email protected] Tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför din ansökan redan idag Välkommen med din ansökan! Din Bil säger Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter i en kultur som präglas av Driv, Integritet och Hållbarhet. Vi erbjuder många uppskattade personalrabatter och förmåner samt ett generöst friskvårdsbidrag eftersom vi värnar om våra anställdas hälsa och välbefinnande. Du får dessutom möjligheten att jobba i en verksamhet med skickliga kollegor och god stämning.

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Skaderådgivare till Norrköping

Erfaren Skaderådgivare redo för nya utmaningar? Hör av dig! Till vår kund Werksta söker vi nu en erfaren Skaderådgivare som med sin sköna humor och härliga energi vill ansluta sig till Werksta-teamet i Norrköping! Ansök nu och bli en del av Werkstas oslagbara gäng! Om Werksta Werksta grundades i Sverige år 2015 och är idag Sveriges största aktör inom fordonsreparation med över 90 skadeverkstäder i Norden. Vi stoltserar med att reparera över 30 000 bilar per år, enbart i Sverige. Med en personalstyrka på över 1 000 personer och en omsättning på ca 2,2 miljarder kronor år 2022, strävar vi efter hög kvalitet och en utmärkt kundupplevelse. Werksta samarbetar med alla försäkringsbolag och reparerar alla bilmärken och modeller. Som en del av Werksta Group är vi dedikerade till att leverera enastående service och resultat. Werksta Norrköping Werksta Norrköping är en plåt- och lackverkstad, en allbilsverkstad med auktorisering för Tesla. I denna spännande roll kommer du att tillhöra ett dedikerat team bestående av 11 plåtslagare, 8 lackerare, 2 med ansvar för reservdelar, samt 2 skadeberäknare och en kundmottagare. Kort om tjänsten Som Skaderådgivare hos Werksta kommer du få arbeta med många olika bilmärken och ett team av duktiga medarbetare. Kunden är i fokus från det att bilen kommer in för reparation tills dess att den lämnar byggnaden med högsta kvalitet. En vanlig dag kan du till exempel jobba med: Boka, ta emot och lämna ut kundernas bilar Svara i telefon och på mail Ha kommunikation med kunden och dina kollegor Övrig administration Skadebesiktning av bokade bilar, fotobesiktningar samt drop-in kunder Hur är stämningen på jobbet? Vi frågade dina framtida kollegor om hur de tycker det är att jobba på Werksta. Så här svarade de: ”Det jag älskar med min tjänst är att företaget verkligen tar hand om sina anställda.” ”Hos oss är kollegorna hjälpsamma. Vi samarbetar, tar hand om varandra och stöttar för att bidra till varandras utveckling.” ”Werksta befinner sig i en stor och spännande tillväxtresa som jag verkligen vill vara en del av.” Fler fördelar med att jobba hos Werksta: Julfester varje år Friskvårdsbidrag Kollektivavtal och försäkringar Utbildningar och utveckling Vem är då den vi letar efter? Stor vikt läggs vid din personlighet. Det är viktigt att du är en serviceinriktad, glad person med en stor portion social kompetens. Du ser möjligheter i det mesta och är lösningsorienterad. Du trivs med att arbeta tillsammans i ett Team och är flexibel. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Flerspråkighet är meriterande Körkort är ett krav och datorvana krävs. Goda kunskaper i Cabas är ett krav och erfarenhet från liknande arbete är mycket meriterande. Ansökan Denna rekrytering är ett samarbete med Fordonsakademin, som hanterar ansökningar löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Alexandra Lönn 0707 98 26 76 eller [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför din ansökan redan idag Välkommen med din ansökan!

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Skaderäknare

Om tjänsten I rollen som skaderäknare tar du emot kunder och deras skadeärenden, både fysiskt och digitalt. Du ansvarar för att skapa skadekalkyler, kommunicera med försäkringsbolagen, hjälpa kunden igenom processen och boka in arbetet i vår skadeverkstad. Vi arbetar i programmet CABAS och reparerar alltid enligt biltillverkarens anvisningar. Vi söker både dig som redan är rutinerad skaderådgivare eller dig som vill bli, vi kommer att erbjuda träning, utveckling och många kundmöten! Vi söker dig som… Har en utmärkt känsla för service och alltid sätter kunden först Alltid strävar efter att prestera högt genom att lägga ner tid och energi på dina arbetsuppgifter Har en stor portion personligt engagemang Är serviceinriktad, lyhörd för kundens behov och håller vad du lovar Ser till att hela kundprocessen sköts korrekt, från tidsbokning till uppföljning efter besöket. Är noggrann och engagerad, samt möter utmaningar med en positiv attityd. Har ett naturligt sätt att driva processen framåt och kan prioritera arbetsgången Du kommer arbeta i en stor, professionell verkstadsmiljö där vi omger oss av kvalitativa produkter och några av de största märkena inom bilbranschen. Vi arbetar i ett lag för att kunna hjälpa våra kunder på bästa möjliga sätt. Under arbetets gång arbetar du i nära kontakt med plåt- och lackavdelningen för att säkerställa arbetet. Krav: B-körkort Mycket god förmåga att kommunicera i tal och skrift på svenska. Meriterande: Erfarenhet från arbetet som skaderäknare, reservdelsrådgivare, tekniker eller liknande. Tidigare arbete med något av våra bilmärken Om MechanumMechanum är en auktoriserad bilverkstad som sedan starten 2008 aktivt arbetat för att förändra kundernas syn på vår bransch genom att erbjuda bilservice och skadeverkstad till en kvalitets- och servicenivå som du aldrig tidigare upplevt. Vi är idag auktoriserade för 15 märken. Mechanum har starka ägare med långsiktiga ambitioner. För att lyckas behöver vi rekrytera noggranna, serviceinriktade och nytänkande människor till vår verksamhet. Vi erbjuder dig: Kvalificerande utbildning, både internt och externt En arbetsplats där gott kamratskap är en viktig del Tjänsten avser heltid på vår skadeverkstad i Partille, med start enligt överenskommelse. Provanställning 6 månader tillämpas. Sista ansökningsdag är 29/5–24. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Har du frågor om tjänsten? Kontakta Amir Nadarevic [email protected] 11 10

25 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Servicesäljare

Vill du vara med på en spännande tillväxtresa? Hedin Bil består av ett gäng härliga, duktiga människor vars stora passion är fordon och fordonstjänster. Vi hjälper varandra, vi utmanar varandra och vi strävar tillsammans för att nå våra gemensamma mål. Med drivna, motiverade och engagerade medarbetare är det alltid roligt att komma till arbetet! Våra medarbetare är grunden till att Hedin Bil växt framgångsrikt under många år. Hos oss är sätter vi kunden främst - för att det som är bra för våra kunder i längden är bra för oss. ArbetsuppgifterSom Servicesäljare kommer du planera, leda och fördela det dagliga arbetet för verkstaden, samt följa upp att utfört arbete håller tidsramar och kvalitet-från bokning av arbete, förberedelser och mottagning av kund och fordon. I rollen ingår att optimera verkstadens drift och produktivitet.Arbetsuppgifterna innefattar att ta emot verkstadens kunder både via kundbesökoch telefon och upprättar kostnadsförslag för beställda reparationer ochservicearbeten. Bidra till en kreativ och positiv arbetsmiljö sompräglas av ömsesidig respekt och hjälpsamhet mellan kollegor. Följa upp så atteffektivitet, lönsamhet och kvalitetuppnås i alla led, från första kontakt med kund till slutlig leverans. Förklara olika val av åtgärder och presentera olika alternativutifrån kundens behov. Nyckelkompetenser/förmågor: Gymnasieutbildning Fordonsteknisk utbildning eller motsvarande yrkesutbildning Ett par års erfarenhet inom service och försäljnings inriktade arbetsuppgifter, där du visat prov på god social förmåga och leverans gentemot kund God dator- och telefonvana B-körkort God känsla för service och har inställningen att hitta de bästa lösningarna för dina kunder Mål- och resultatinriktad och har ett högt driv Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinbil.se

25 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Servicerådgivare till Hässleholm

Bilcentrumgruppen söker Servicerådgivare till Hässleholm. Vi söker nu en engagerad och kompetent Servicerådgivare med teknisk förståelse för att maximera effektiviteten och verksamheten på vår verkstad. Erfarenhet från bilbranschen är meriterande, men inte ett krav. Dina arbetsuppgifter Som servicerådgivare hos oss på Bilcentrum Hässleholm kommer du att ha en nyckelroll i hanteringen av reklamationer, tidssättning, fakturering och teknisk rådgivning med fokus på kundnöjdhet och hög kvalitet i servicen. Du kommer att stå för planeringen och koordineringen av teknikernas arbete samt säkerställa noggrann dokumentation för att uppfylla kundernas förväntningar. Är det här du? Vi söker dig som har god administrativ förmåga, förståelse för verkstadsplanering och garantiprocesser samt förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Det är viktigt att du kan arbeta strukturerat under press med tydliga prioriteringar. För att trivas hos oss är det viktigt att du har noggrannhet, lyhördhet, gott kundbemötande och ser utmaningar som en drivkraft. Vi värdesätter också en stark teamkänsla och är öppna för nya idéer och tankesätt. På Bilcentrum i Hässleholm är vi en målinriktad grupp som välkomnar nya infallsvinklar för att skapa en serviceupplevelse utöver det vanliga. Vi tror på mentorskap, delaktighet i beslut och en bra balans mellan uppgiftfokus och relationsfokus inom gruppen. Vi anordnad även trevliga sociala tillställningar för att öka trivseln och samarbetet. Känner du att detta passar in på dig och att du vill vara en del av vårt team samt bidra till fortsatt framgång? Skicka in din ansökan redan idag! Plats: Bilcentrum i Hässleholm, Kaptensgatan 27 Anställning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan till oss snarast, eftersom vi jobbar med ett löpande urval men dock senast den 31/5: [email protected] Bilcentrumgruppen är ett privatägt företag som sedan 1959 stolt representerat VW, VW Transport, Audi, Skoda och Seat/Cupra. Idag omfattar Bilcentrumgruppen Bilcentrum i Kristianstad, Hässleholm och Sölvesborg. Vi omsätter ca 1mdkr med över 120 anställda och levererar tillsammans årligen ut ca 4 500 bilar och servar och reparerar tusentals bilar.

24 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Servicesäljare

Vill du vara med på en spännande tillväxtresa? Hedin Bil består av ett gäng härliga, duktiga människor vars stora passion är fordon och fordonstjänster. Vi hjälper varandra, vi utmanar varandra och vi strävar tillsammans för att nå våra gemensamma mål. Med drivna, motiverade och engagerade medarbetare är det alltid roligt att komma till arbetet! Våra medarbetare är grunden till att Hedin Bil växt framgångsrikt under många år. Hos oss sätter vi kunden främst - för att det som är bra för våra kunder i längden är bra för oss. ArbetsuppgifterSom Servicesäljare kommer du planera, leda och fördela det dagliga arbetet för verkstaden, samt följa upp att utfört arbete håller tidsramar och kvalitet-från bokning av arbete, förberedelser och mottagning av kund och fordon. I rollen ingår att optimera verkstadens drift och produktivitet.Arbetsuppgifterna innefattar att ta emot verkstadens kunder både via kundbesökoch telefon och upprättar kostnadsförslag för beställda reparationer ochservicearbeten. Bidra till en kreativ och positiv arbetsmiljö sompräglas av ömsesidig respekt och hjälpsamhet mellan kollegor. Följa upp så atteffektivitet, lönsamhet och kvalitetuppnås i alla led, från första kontakt med kund till slutlig leverans. Förklara olika val av åtgärder och presentera olika alternativutifrån kundens behov. Nyckelkompetenser/förmågor: Gymnasieutbildning Fordonsteknisk utbildning eller motsvarande yrkesutbildning Ett par års erfarenhet inom service och försäljnings inriktade arbetsuppgifter, där du visat prov på god social förmåga och leverans gentemot kund God dator- och telefonvana B-körkort God känsla för service och har inställningen att hitta de bästa lösningarna för dina kunder Mål- och resultatinriktad och har ett högt driv Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinbil.se

23 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Kundmottagare till VR Motor (Mekonomen) - Bandhagen, Stockholm

Bli en del av vårt erfarna team hos VR Motor i Bandhagen! Som kundmottagare får du möjligheten att ställa kunden i centrum, utveckla din administrativa ådra, skapa långsiktiga kundrelationer och utveckla din kompetens tillsammans med oss! Om VR Motor VR Motor är en etablerad Mekonomen Bilverkstad belägen i Bandhagen. Vi är stolta över vår långa erfarenhet och passion för bilbranschen. Hos oss är kundnöjdhet prioriterat och vi erbjuder högkvalitativ service och reparation för ett brett spektrum av bilmärken. Arbetsuppgifter: Som Kundmottagare hos VR Motor kommer du främst att arbeta med att möta våra kunder i verkstaden vid disk, via telefon och mejl. Du behöver därför ha en god känsla för service och ha inställningen att alltid försöka hitta de bästa lösningarna för våra kunder. Du kommer vara ansiktet ut mot kunden och ansvara för att kunden får en positiv upplevelse. Det är därför viktigt att du är bra på att kommunicera både på svenska och engelska i både tal och skrift. Eftersom stor del av dina arbetsuppgifter blir administrativa behöver du ha ett systematiskt förhållningssätt till dina arbetsuppgifter och bra administrativa kunskaper. Som kundmottagare kommer du att planera och fördela det dagliga arbetet för verkstaden, samt följa upp att utfört arbete håller tidsramar och kvalitet, med allt från bokning av arbete och förberedelser till mottagning av kund och fordon. I rollen ingår också att upprätta kostnadsförslag för beställda reparationer och servicearbeten, och det är därför viktigt att du har mekaniskt förståelse för vad händer inne på en verkstad. Du kommer använda många olika system i din arbetsdag och behöver därför vara teknisk av dig och inte rädd för nya system. Vem är du? Vi söker dig som är tekniskt kunnig, kommunikativ och stolt över ditt yrkeskunnande. Du är arbetsam med förmåga att prioritera kundens behov. Flexibilitet, struktur och ansvarstagande är nyckelkompetenser för denna roll. Du kan kommunicera på svenska i tal och skrift. Anställningsvillkor: Tjänsten är en heltidstjänst, arbetstiden är förlagd: måndag till torsdag: 7:00 - 16:30, Fredag: 7:00 - 14:30. (1 gång i månaden arbetar vi 7:00-18.00). Du kommer att bli anställd direkt av oss på Fordonsakademin under de första sex månadernas provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning hos kund och individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan!

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Servicerådgivare Mercedes-Benz Trollhättan

Vill du vara med på en spännande tillväxtresa? Hedin Bil består av ett gäng härliga, duktiga människor vars stora passion är fordon och fordonstjänster. Vi hjälper varandra, vi utmanar varandra och vi strävar tillsammans för att nå våra gemensamma mål. Med drivna, motiverade och engagerade medarbetare är det alltid roligt att komma till arbetet! Våra medarbetare är grunden till att Hedin Bil växt framgångsrikt under många år. Hos oss är sätter vi kunden främst - för att det som är bra för våra kunder i längden är bra för oss. ArbetsuppgifterSom Servicesäljare kommer du planera, leda och fördela det dagliga arbetet för verkstaden, samt följa upp att utfört arbete håller tidsramar och kvalitet-från bokning av arbete, förberedelser och mottagning av kund och fordon. I rollen ingår att optimera verkstadens drift och produktivitet.Arbetsuppgifterna innefattar att ta emot verkstadens kunder både via kundbesökoch telefon och upprättar kostnadsförslag för beställda reparationer ochservicearbeten. Bidra till en kreativ och positiv arbetsmiljö sompräglas av ömsesidig respekt och hjälpsamhet mellan kollegor. Följa upp så atteffektivitet, lönsamhet och kvalitetuppnås i alla led, från första kontakt med kund till slutlig leverans. Förklara olika val av åtgärder och presentera olika alternativutifrån kundens behov. Nyckelkompetenser/förmågor: Gymnasieutbildning Fordonsteknisk utbildning eller motsvarande yrkesutbildning Ett par års erfarenhet inom service och försäljnings inriktade arbetsuppgifter, där du visat prov på god social förmåga och leverans gentemot kund God dator- och telefonvana B-körkort God känsla för service och har inställningen att hitta de bästa lösningarna för dina kunder Mål- och resultatinriktad och har ett högt driv Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinbil.se

23 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Skaderådgivare till Norrköping

Erfaren Skaderådgivare redo för nya utmaningar? Hör av dig! Till vår kund Werksta söker vi nu en erfaren Skaderådgivare som med sin sköna humor och härliga energi vill ansluta sig till Werksta-teamet i Norrköping! Ansök nu och bli en del av Werkstas oslagbara gäng! Om Werksta Werksta grundades i Sverige år 2015 och är idag Sveriges största aktör inom fordonsreparation med över 90 skadeverkstäder i Norden. Vi stoltserar med att reparera över 30 000 bilar per år, enbart i Sverige. Med en personalstyrka på över 1 000 personer och en omsättning på ca 2,2 miljarder kronor år 2022, strävar vi efter hög kvalitet och en utmärkt kundupplevelse. Werksta samarbetar med alla försäkringsbolag och reparerar alla bilmärken och modeller. Som en del av Werksta Group är vi dedikerade till att leverera enastående service och resultat. Werksta Norrköping Werksta Norrköping är en plåt- och lackverkstad, en allbilsverkstad med auktorisering för Tesla. I denna spännande roll kommer du att tillhöra ett dedikerat team bestående av 11 plåtslagare, 8 lackerare, 2 med ansvar för reservdelar, samt 2 skadeberäknare och en kundmottagare. Kort om tjänsten Som Skaderådgivare hos Werksta kommer du få arbeta med många olika bilmärken och ett team av duktiga medarbetare. Kunden är i fokus från det att bilen kommer in för reparation tills dess att den lämnar byggnaden med högsta kvalitet. En vanlig dag kan du till exempel jobba med: Boka, ta emot och lämna ut kundernas bilar Svara i telefon och på mail Ha kommunikation med kunden och dina kollegor Övrig administration Skadebesiktning av bokade bilar, fotobesiktningar samt drop-in kunder Hur är stämningen på jobbet? Vi frågade dina framtida kollegor om hur de tycker det är att jobba på Werksta. Så här svarade de: ”Det jag älskar med min tjänst är att företaget verkligen tar hand om sina anställda.” ”Hos oss är kollegorna hjälpsamma. Vi samarbetar, tar hand om varandra och stöttar för att bidra till varandras utveckling.” ”Werksta befinner sig i en stor och spännande tillväxtresa som jag verkligen vill vara en del av.” Fler fördelar med att jobba hos Werksta: Julfester varje år Friskvårdsbidrag Kollektivavtal och försäkringar Utbildningar och utveckling Vem är då den vi letar efter? Stor vikt läggs vid din personlighet. Det är viktigt att du är en serviceinriktad, glad person med en stor portion social kompetens. Du ser möjligheter i det mesta och är lösningsorienterad. Du trivs med att arbeta tillsammans i ett Team och är flexibel. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Flerspråkighet är meriterande Körkort är ett krav och datorvana krävs. Goda kunskaper i Cabas är ett krav och erfarenhet från liknande arbete är mycket meriterande. Ansökan Denna rekrytering är ett samarbete med Fordonsakademin, som hanterar ansökningar löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Alexandra Lönn 0707 98 26 76 eller [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför din ansökan redan idag Välkommen med din ansökan!

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024