Servicerådgivare till auktoriserad återförsäljare

Vi letar just nu efter digmed erfarenhet av administration, reception eller service för spännande uppdrag hos en av våra kunder i Norrort. Dina arbetsuppgifter: I den här viktiga rollen kommer du att vara ansiktet utåt för företaget, och du kommer att ha en avgörande roll när det kommer till att ge enastående kundservice. Du kommer att arbeta med ärendehanteringssystem, CRM-system och Excel, och dina främsta arbetsredskap kommer att vara telefon och dator, där du kommunicerar via chatt, e-post och samtal. Dina kvalifikationer: För att lyckas i den här rollen behöver du vara serviceinriktad, snabb att lära och ha en förmåga att hitta lösningar. Du bör vara positiv, energisk och kunna prestera på toppnivå även under hög arbetsbelastning och olika säsonger. Tålamod och förmågan att hantera stress är viktigt. Noggrannhet, struktur och förmåga att återkoppla till kunder och kollegor är avgörande. Vi ser också gärna att du är effektiv och kan hantera flera uppgifter samtidigt i ett högt tempo. Vi ser gärna att du har en gymnasieutbildning och några års arbetslivserfarenhet. God system och datorvana. Mycket god kunskaper ibåde svenska och engelska, i tal och skrift. Innehar B- körkort. Ansökan och tillträde: Det här är en heltidsanställning med start omgående och arbetstiderna är förlagda dagtid måndag till fredag och kan variera mellan 7-16 eller 9-18 beroende på uppdrag. Du kommer att få en trygg anställning hos Starfinder med en konsultchef som finns där för att stötta dig. Det finns även stora möjligheter att bli rekryterad till våra kundföretag. Har du frågor om tjänsten? Kontakta Amanda Svenberg076 009 77 46. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

6 maj 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Servicerådgivare till kund i Kristianstad

Arbetsbeskrivning Som servicerådgivare har du en central roll i verksamheten där du är företagets ansikte utåt och stor vikt läggs på service och kundbemötande. Du företräder ett företag med starkt varumärke, hög kompetens och starkt engagemang för kunderna och det är därför viktigt att du som söker har ett proffsigt bemötande och drivs av att lämna den bästa servicen till kunderna. I rollen som Servicerådgivare kommer du att boka in kunder, ta emot kundbilar, prissätta utfört arbete, hantera försäkringsskador glas, maskin samt plåt och slutligen förklara det utförda arbetet för kunden i samband med utlämning av kundens bil. Med tiden kommer du även att bedöma garantianspråk, bearbeta kundreklamationer och vägleda kunderna i tekniska frågor. Utöver ditt personliga kundbemötande är datorn och dess system dina främsta arbetsverktyg. Detta är en väldigt varierande och lärorik roll, där du får möjlighet att arbeta med samt bli involverad i olika arbetsuppgifter inom servicemarknad. Din Profil Är du en person som brinner för att ge service och arbetar alltid med viljan att överträffa kundens förväntningar? Då är det dig vi söker till våra tjänster som servicerådgivare! Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av rollen som Servicerådgivare. Som person är du öppen, social och framåt. Självklart älskar du att ge kundservice i världsklass! För att trivas i denna roll bör du drivas av utmaningar och ha lätt för att skapa ett personligt möte med kunder. I denna tjänst lägger vi stort vikt vid din personlighet där vi värdesätter din sociala kompetens och energi samt din förmåga att lösa problem som kan uppstå. Om företaget Autorekrytering är företaget för dig som arbetar eller vill arbeta i motorbranschen. Vi arbetar med alla typer av kunder inom branschen så som, Generalagenter/imoprtörer, Leasingbolag, Återförsäljare, Verkstäder, Reservdelsföretag mm. Detta uppdrag är ett konsultuppdrag till och börja med men kan leda till fast anställning hos kund. Kontaktuppgifter Urval sker löpande för tjänsten och frågor besvaras av Teo Sandahl på [email protected]

3 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Servicerådgivare sökes till auktoriserad märkesverkstad i norra Stockholm!

Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom fordonsbranschen? Vill du vara en del av en auktoriserad märkesverkstad som prioriterar kvalitet och en förstklassig kundupplevelse? Då har vi en spännande möjlighet för dig!Vi söker just nu en erfaren och engagerad Servicerådgivare till vår kund på en auktoriserad märkesverkstad i Norra Stockholm. Som servicerådgivare kommer du att spela en avgörande roll i att stärka vårt team ytterligare och kommer att arbeta mot såväl kund som verkstad. Tjänsten innebär mycket kontakt med verkstaden, leverantörer och kunder. Du arbetar med stort fokus på kund och service och i ditt ansvar ingår att hålla en hög kvalité och arbeta effektivt med kommunikation. Arbetsuppgifter: Boka in kunder för service och reparationer, ta emot och överlämna bilar, prissätta jobb och sköta kontakt med kunder. Ansvara för kundmottagning över disk, via telefon och web Säkerställa att kundernas behov och förväntningar möts på bästa möjliga sätt. En vanlig dag kan du till exempel jobba med: Ge service till kunder och boka in jobb till verkstaden. Visuella inspektioner och bedömningar av fordon. Uppskatta kostnader och presentera pris till kunder. Svara i telefon och på mejl Ha kommunikation med kunden och dina kollegor Övrig administration Krav: Körkort B Datorvana, MS Office Goda kunskaper i Kobra, WinAssist, Elsa eller likvärdiga system. Erfarenhet från rollen som Servicerådgivare eller liknande arbete Kunskaper inom CABAS är meriterande. Vem är du?För att trivas som Servicerådgivare bör du gilla att arbeta i en rådgivande roll ut mot kund, i ett stundvis högt tempo. Detta ställer krav på hög servicemedvetenhet, god kommunikativ förmåga samt en förmåga att hantera ett arbete där mycket händer samtidigt. Du har ett tekniskt intresse samt en förmåga att lösa de problem som kan uppstå i ditt arbete. Kort om företagetVi är en etablerad och växande auktoriserad märkesverkstad belägen i Norra Stockholm. Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort och expansivt företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter. Vi strävar efter att erbjuda våra kunder högkvalitativa reparationer och en förstklassig serviceupplevelse. Vi erbjuder konkurrenskraftig ersättning, möjlighet till vidareutveckling och en trevlig arbetsmiljö. Sök nu och bli en värdefull del av vårt team!Vi ser fram emot att höra från dig.

30 april 2024
Sista ansökan:
17 oktober 2024
Servicerådgivare sökes till Mobility Motors - Sätra

Vi söker nu efter en erfarenServicerådgivare som kommer att vara företagets ansikte utåt mot våra verkstadskunder. Är det du – tveka inte att söka!Om företagetMed en vision om att förmedla ett problemfritt bilägande grundades Mobility Motors Group av familjen Roelofssen i Malmö 2005. Med åren har vi expanderat och idag finns vi på tio anläggningar runt om i landet och representerar bilmärkena Nissan, Mercedes, Hyundai, Peugeot, Citroën, Opel, Mazda, Isuzu, Maxus och Aiways. Utöver våra nybilsmärken erbjuder vi ett av Sveriges största sortiment av begagnade bilar. Mobility Motors Group har idag ca 200 medarbetare. Främst består de anställda av säljare, mekaniker och tekniker, men vi har även ekonomer, inköpare och administratörer i Mobility-familjen.Mobility Motors är ett klimatneutralt företag sedan 2012 och som är anslutet till MRF (Motorbranschens Riksförbund). Med många års branscherfarenhet och ett brinnande bilintresse håller vi oss uppdaterade för att ge den bästa servicen.ArbetsuppgifterSom Servicerådgivare är du den personen på företaget som ansvarar för kontakten med verkstadens kunder genom hela processen. Så om du trivs med att träffa kunder och ge service i världsklass är detta ett jobb för dig. Du bidrar med service, stöd och vägledning som får kunden att känna sig säker och professionellt bemött genom hela kontakten med oss som verkstad. Du bokar och planerar jobb till mekanikerna, tar emot- och lämnar ut bilar, upprättar kostnadskalkyler och vägleder kunder i tekniska frågor. Du hanterar även telefon, garantifrågor samt fakturering. Med dator som ditt främsta arbetsverktyg och din sociala förmåga, ser du till att kunden får ett proffsigt bemötande och en trygg överlämning av sitt fordon.Din profilFör att matcha rollen har du tidigare erfarenhet från en kundorienterad roll i service/bilbranschen. Viktigt för rollen är att du är service- och kvalitetsmedveten samt en positiv och social person som trivs med många kontaktytor, både internt och externt. Du tycker om att arbeta i ett högt tempo, när det är mycket att göra och har lätt att hantera olika typer av kunder. Du är kommunikativ och har lätt för att skapa en relation med kunden och hantera olika typer av situationer. En särskild merit är om du har tidigare erfarenhet av affärssystemet KOBRA. Likt oss andra är du en prestigelös kollega som gillar att hjälpas åt och ha kul på jobbet. Positivt är så klart om du har stort bil- och teknikintresse. Än mer så om du har en fordonsteknisk utbildning som bas. B-körkort är ett krav. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig en viktig, social och varierad roll i ett stabilt familjeföretag som ständigt strävar efter kvalité och gemenskap. Du kommer att arbeta på vår huvudanläggning, tillika den som huserar vårt huvudkontor, i Sätra – en av Stockholms allra största Nissan-anläggningar. Givetvis också med trevliga kollegor och fantastiska produkter.

30 april 2024
Sista ansökan:
13 oktober 2024
Kundmottagare till VR Motor (Mekonomen) - Bandhagen, Stockholm

Bli en del av vårt erfarna team hos VR Motor i Bandhagen! Som kundmottagare får du möjligheten att ställa kunden i centrum, utveckla din administrativa ådra, skapa långsiktiga kundrelationer och utveckla din kompetens tillsammans med oss! Om VR Motor VR Motor är en etablerad Mekonomen Bilverkstad belägen i Bandhagen. Vi är stolta över vår långa erfarenhet och passion för bilbranschen. Hos oss är kundnöjdhet prioriterat och vi erbjuder högkvalitativ service och reparation för ett brett spektrum av bilmärken. Arbetsuppgifter: Som Kundmottagare hos VR Motor kommer du främst att arbeta med att möta våra kunder i verkstaden vid disk, via telefon och mejl. Du behöver därför ha en god känsla för service och ha inställningen att alltid försöka hitta de bästa lösningarna för våra kunder. Du kommer vara ansiktet ut mot kunden och ansvara för att kunden får en positiv upplevelse. Det är därför viktigt att du är bra på att kommunicera både på svenska och engelska i både tal och skrift. Eftersom stor del av dina arbetsuppgifter blir administrativa behöver du ha ett systematiskt förhållningssätt till dina arbetsuppgifter och bra administrativa kunskaper. Som kundmottagare kommer du att planera och fördela det dagliga arbetet för verkstaden, samt följa upp att utfört arbete håller tidsramar och kvalitet, med allt från bokning av arbete och förberedelser till mottagning av kund och fordon. I rollen ingår också att upprätta kostnadsförslag för beställda reparationer och servicearbeten, och det är därför viktigt att du har mekaniskt förståelse för vad händer inne på en verkstad. Du kommer använda många olika system i din arbetsdag och behöver därför vara teknisk av dig och inte rädd för nya system. Vem är du? Vi söker dig som är tekniskt kunnig, kommunikativ och stolt över ditt yrkeskunnande. Du är arbetsam med förmåga att prioritera kundens behov. Flexibilitet, struktur och ansvarstagande är nyckelkompetenser för denna roll. Du kan kommunicera på svenska i tal och skrift. Anställningsvillkor: Tjänsten är en heltidstjänst, arbetstiden är förlagd: måndag till torsdag: 7:00 - 16:30, Fredag: 7:00 - 14:30. (1 gång i månaden arbetar vi 7:00-18.00). Du kommer att bli anställd direkt av oss på Fordonsakademin under de första sex månadernas provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning hos kund och individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan!

30 april 2024
Sista ansökan:
17 oktober 2024
Servicerådgivare till Bilia Toyota - Kungens Kurva

Som servicerådgivare på kundmottagningen kommer du att vara ett av våra glada ansikten utåt mot våra kunder. Du ingår i ett team av sex personer och ni tillsammans är nyckelpersoner i relationen mellan verkstadstekniker och kund. Till er hjälp har ni även en verkmästare samt verkstadschef. Du har telefon och dator som dina arbetsredskap i kombination med personlig kundkontakt med de kunder som kommer in till oss. För oss är god service A och O. I din roll som servicerådgivare kommer dina arbetsuppgifter bland annat innefatta: Ta emot och lämna ut bilar som varit på vår serviceverkstad Bokning via webb, telefon, chatt och vid disk Försäljning av service, proaktiv bokning via telefon Ta hand om garantifrågor och reklamationer Vara behjälplig för diverse frågor som rör både varor och tjänster som vi tillhandahåller. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av ett serviceyrke där kunden står i centrum, gärna från en roll där du arbetat med försäljning. Du är en duktig administratör och har med det goda datorkunskaper, det är ett plus om du arbetat i affärssystemet KOBRA. B-körkort är krav för tjänsten, likaså goda kunskaper i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Har du även arbetat med reklamationsfrågor, kan konsumentköplagen och/eller har erfarenhet av arbete med Cabaskalkyler är det starkt meriterande. Som person har du förmågan att ge service utöver det vanliga och bemöter alltid kunden med ett leende. Du har ett positivt förhållningssätt och ser problem som utmaningar. Som kollega ser vi att du är en flexibel lagspelare med fokus på goda resultat och kundrelationer. Självklart är du tekniskt intresserad och följer med i utvecklingen av bilindustrin. Vårt erbjudandeHos oss får du arbeta i ett tryggt, varmt och öppet familjeföretag som värnar om våra anställda och teamkänslan. Vi jobbar mycket med personalevent och strävar alltid efter en god arbetsmiljö med bra sammanhållning. Du blir snabbt en i gänget av positiva medarbetare som tar hand om varandra. Som anställd erbjuds du även andra förmåner såsom friskvårdsbidrag och ett fördelaktigt bilägande. Anställningsform, omfattning, placeringsortTjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på Bilia Toyota i Kungens Kurva.Denna rekrytering är ett samarbete med Fordonsakademin, som hanterar ansökningar löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna på 0738558647 eller via mail: [email protected] behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför din ansökan redan idagVälkommen med din ansökan!

30 april 2024
Sista ansökan:
17 oktober 2024
Servicerådgivare till bilåterförsäljare i Kista

Är du redo att ta en bilåterförsäljares viktigasteroll?Du blir i rollen som servicerådgivare ansiktet utåt för bilåterförsäljarens verkstadsdel och du representerar företaget med ditt trevligabemötande och din kunskap. ArbetsuppgifterSom servicerådgivare har du kontakt med verkstadens kunder genom hela serviceprocessen samt ger stöd och vägledning. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda.Dina arbetsuppgifter kommer innebära att boka in kunder på verkstadsbesök via telefon, ta emot samt lämna ut bilar, vägleda kunderna i tekniska frågor och ta betalt eller fakturera.När du fått mer erfarenhet i rollen kommer du även att bedöma garantier samt bearbeta kundreklamationer. Du kommer vidareäven att ansvara för verkstadens produktivitet och drift samt planering av mekanikernas arbetsdag. Ditt arbete sker i verkstadens datorsystem samt via telefon och mail. Kvalifikationer Bakgrund inom serviceområdet samt har en dokumenterad arbetslivserfarenhet av bilbranschen helst som servicerådgivare/ kundmottagare. Alternativt har du jobbat med ett annat servicekrävande yrke och är övertygad om attdetta är ditt drömjobb. Du behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift. Krav är att du innehar B-körkort. Mycket meriterande är om du har erfarenhet av något av bilbranschens datorsystem Kobra, Automaster, Elsa, Tacdis eller Winassist. Har du ett stort bilintresse ser vi det som ett plus. Personliga egenskaperViktiga egenskaper för att lyckas i rollen är ett effektivt arbetssätt, kunna ta egna initiativ samt kunna vara flexibel i arbetet. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt.Du är en person som brinnerför att ge god service och strävar alltid efter attöverträffa kundens förväntningar. Som person är dusocial och har lätt för att samarbeta med andra. Du har enpositiv attityd som lätt smittar lätt av sig till dina kollegor och säkerligen även till dina kunder. I tjänsten kommer du att möta olika typer av utmaningar och olika situationer, men med din inställning hittar du alltid lösningarna som gör kundens dag.Du är lyhörd och anpassar dig efter varje människas personlighet och behov och du är en fena på attskapa en personlig relation med kunden.I detta urval kommer stor vikt att läggas vid din personlighet. Ansökan och tillträdeDetta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag, där arbetspassen varierar mellan 7-16 samt 9-18. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Mycket stora chanser finns att bli rekryterad direkt till kundföretaget. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Catrin Fjellström, 0700744018.Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

30 april 2024
Sista ansökan:
17 oktober 2024
Kundmottagare/tidsbokare till norra Stockholm

Du blir i rollen som kundmottagare ansiktet utåt för denna bilåterförsäljares verkstadsdel och du representerar företaget med ditt trevligabemötande. ArbetsuppgifterSom kundmottagare har du kontakt med verkstadens kunder på telefonvid inbokning av tider, samt vid inlämning/utlämning av deras bilar.En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda.Dina arbetsuppgifter kommer innebära att boka in kunder på verkstadsbesök via telefon, ta emot ochlämna ut bilar samtta betalt.Ditt arbete sker i verkstadens datorsystem samt via telefon och mail. Din profilVi söker dig som jobbat med ett servicekrävande yrke tidigare. Det är av absolut största vikt att du har känslan för att gegod service och ett riktigt brakundbemötande.Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen är ett effektivt arbetssätt, kunna ta egna initiativ samt kunna vara flexibel i arbetet. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt. Du är en person som brinner för att ge god service och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar. Som person är dusocial och har lätt för att samarbeta med andra. Du har enpositiv attityd som lätt smittar lätt av sig till dina kollegor och säkerligen även till dina kunder. I tjänsten kommer du att möta olika typer av utmaningar och olika situationer, men med din inställning hittar du alltid lösningarna som gör kundens dag.Du är lyhörd och anpassar dig efter varje människas personlighet och behov och du är en fena på attskapa en personlig relation med kunden.I detta urval kommer stor vikt att läggas vid din personlighet.Ansökan och tillträdeDetta är en tjänst på heltid, med start omgående. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag varannan veckamellan 7-16 och9-18. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Mycket stora chanser finns att bli rekryterad direkt till kundföretaget. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Catrin Fjellström, 0700744018.Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

30 april 2024
Sista ansökan:
17 oktober 2024
Kundmottagare sökes omgående till Örebro

Vi söker nu en serviceminded och driven kundmottagare till vår bilverkstad. Arbetsuppgifterna består bland annat av att boka in kunder på service och reparationer, planera in jobb till mekanikerna, ta betalt av kunden samt göra beställningar av reservdelar. Du bör ha en god kunskap om bilar och du talar och skriver även obehindrat på svenska. Ett stort fokus ligger på att ge en god service och uppnå en kundnöjdhet. Vi vill att du brinner för att jobba med människor och service. Du som söker har lätt för att ta kontakt med nya människor och trivs i en flexibel arbetsmiljö. Du bör även ha en mycket god känsla för service. Du bör vara: - Engagerad, ansvarsfull och serviceinriktad - Fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet inom fordonsbranschen - Ordningssinne - God datorvana - Goda kunskaper i engelska - B-körkort Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.

30 april 2024
Sista ansökan:
25 juni 2024
Händig och vill jobba inom produktion? Se hit!

Just nu söker vi en produktionsmedarbetare till Lamera i Frölunda, där du ges möjligheten att få ingå som en central del av teamet som arbetar i produktionen. Lamera tillverkar sandwichmaterial med ytor av plåt, som används inom bland annat byggbranschen, fordonsbranschen och sportbranchen.  Lamera har ansvarat för leverans av material till stora projekt runt om i Sverige, bland annat Pedagogen Park och Lisebergs hotell! Uppdraget är en del av vår personaluthyrning, vilket innebär att du anställs av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Lamera 6 månader. Intentionen är att du på sikt skall börja börja direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och alla frågor kring tjänsten går till [email protected]  Information om tjänsten: I produktionen hos Lamera finns det idag 4 blivande kollegor som ser fram emot att öka teamet med ytterligare fler under 2024. Det är mycket spännande som sker hos dem, bland annat har de satt en helt ny produkt i produktion till fordonsindustrin. I rollen som produktionsmedarbetare roterar du tillsammans med dina kollegor på flera olika stationer där du på sikt kommer kunna axla arbetsuppgifterna alltmer individuellt.  Ni kommer att jobba med allt ifrån klippning av plåt till färdigpaketerad slutprodukt, där hela produktionslinjen präglas av lagarbete, ett starkt driv och vilja att nå lyckade gemensamma resultat! Arbetstiderna kan komma att variera, skiften som finns idag är 07:00 - 15:30 samt 08:00 - 16:30. Produktionen kommer att stängas ned tre veckor under juli, vi ser därför att du har din semester under dessa veckor. Vi söker dig som: • Har en avslutad gymnasieutbildning • Har tidigare arbetslivserfarenhet inom produktion • Har mycket goda kunskaper av det svenska språket i tal och skrift Som person är du driven, nyfiken och trivs gott i en roll där du arbetar i praktisk anda. Har du tidigare erfarenheter som lineoperatör inom plåt är det meriterande, men inget krav för tjänsten. Har du erfarenhet av motviktstruck är det också ett stort plus! Har du certifikat för att arbeta med härdplast är det också meriterande, men inget krav. Vidare är du en person som kan samarbeta väl i grupp, då det är en stor del av det dagliga arbetet.  START: Omgående OMFATTNING: Heltid, varierade arbetstider kan förekomma: 07:00 - 15:30 samt 08:00 - 16:30 STAD: Göteborg, Frölunda URVAL: Sker löpande KONTAKT: Sofie Jonsson Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater vid det tillfälle du skickat in din ansökan. #lamera #produktion #plåt #cnc #maskinoperatör #motviktstruck

29 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024