Receptionist extra/vid behov i Gävle

Som extraanställd receptionist på Member 24 arbetar du tillsammans med ditt team mot att uppnå försäljningsmål, säkerställa hög servicenivå för våra medlemmar samt se till att gymmets dagliga drift fungerar. Receptionsarbete, försäljning av medlemskap, ärendehantering, kundservice samt att hålla ordning & reda på gymmet blir några av dina arbetsuppgifter. Du bör ha god datakunskap då detta är ett viktigt arbetsverktyg i din roll. Du bör vara målfokuserad och gilla försäljning samt kunna arbeta strukturerat mot tydliga mål och budget. Det finns riktlinjer för verksamheten som kommer att underlätta för dig i din roll. Omfattning: Tjänsten är vid behov/extra tex vid sjukdomar, när fast personal söker ledighet eller extra personal vid event. Kvalifikationer I rollen som extraanställd receptionist behöver du vara: - Ha ett brinnande intresseatt arbeta med försäljning. (Tidigare erfarenhet av arbeten inom försäljning är ett stort plus.) - Redo att ”kavla upp ärmarna” när det behövs. - Van att arbeta med "många bollar i luften" samtidigt. - Engagerad och driven som person med mycket energi. - Målinriktad med hög känsla för service. - Ordningsam, strukturerad och noggrann. För att lyckas i rollen ska du ha: - Som minst gymnasial utbildning med godkända betyg. - Vi föredrar minst 1 års erfarenhet av liknande arbeten t ex inom detaljhandel eller från gymbranschen. - Goda kunskaper i att hantera Officepaketet. - Erfarenhet från arbete mot budget och uppsatta mål är ett plus. - Goda kunskaper i både svenska och engelska, tal och skrift. Om oss: Member 24 startades 2010 i Västerås och finns idag förutom i Västerås även i Eskilstuna, Stockholm, Gävle, Falun, Söderhamn och Sandviken. Vårt mål är att ge våra medlemmar den mest inspirerande och bästa gymupplevelsen till ett riktigt bra pris. Alla våra gym är öppna dygnet runt och vi erbjuder utrustning av högsta kvalitet, bland annat från Technogym och Eleiko. Vi hoppas att våra häftiga gym i skön retrostil skall inspirera till träning! Vi gillar ”back to basics” och vi älskar retro! Hos oss finns allt för gymälskaren, både maskiner och mängder av fria vikter och redskap. Vi har stora ytor för funktionell träning, lyftarpodier samt riggar. På vissa gym kör vi gruppträning, såväl egna koncept som träningsprogram från vår samarbetspartner Les Mills. Vi erbjuder även häftiga träningsrum såsom FIGHT SHACK™ för boxning och BEATS Circuit Zone för cirkelträning med pulsband. Utbudet varierar beroende på lokalernas yta och utformning. https://member24.se/ Sök jobbet direkt via: https://jobs.member24.se/

22 februari 2024
Sista ansökan:
10 augusti 2024
Customer Success Manager

Göteborg titta hit! Vi söker just nu nästa stjärna till vårt Customer Success-gäng. Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen. Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet. Liten som stor - vi värdesätter alla! Vi söker en passionerad och engagerad person till vår Customer Success-avdelning, som vill vara en del av vårt dynamiska team! Som Customer Success-representant kommer du att ha en viktig roll i att hjälpa våra kunder att uppnå sin fulla potential och maximera deras värde med våra produkter och tjänster. Du kommer att vara en nyckelspelare i att bygga starka relationer med våra kunder och att ge dem en enastående kundupplevelse. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: - Hantering av kundförfrågningar via telefon, e-post och chatt - Leverera enastående kundservice och support - Samarbeta med andra teammedlemmar för att hantera kundernas utmaningar och säkerställa snabba och effektiva lösningar Vi tror att det mesta går att lära sig det mesta så länge man är nyfiken och har den rätta viljan. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig lämplighet, engagemang, driv och attityd. Som person gillar du att arbeta i ett högt tempo och att lösa problem. Du brinner för att ge service av högsta grad och att leverera kvalitet i allt du gör. Du arbetar systematiskt, kommunicerar tydligt samt trivs med att jobba i ett team. Du har lätt för att se lösningar, tar ansvar för ditt arbete och utför det på ett noggrant sätt. Vi söker någon som har: - Stark kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt - Erfarenhet av att arbeta med kunder och att erbjuda enastående service - Förmåga att arbeta självständigt och i teammiljöer - En passion för att lämna kunden med wow-känsla efter varje interaktion - En positiv och lösningsorienterad inställning - Viktigast är att du är engagerad, ansvarsfull och gillar att lära dig nya saker - Du är strukturerad och noggrann, men också kreativ - du följer gärna rutiner, men tänker ut nya lösningar när det krävs. Vi erbjuder en fast månadslön och förmåner, samt en spännande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Om du trivs med att arbeta i en snabbt föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik, då kan detta vara rätt roll för dig! Krav: - Du har god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt på svenska och engelska - Du är en driven och målinriktad person som trivs med att jobba i en snabb rörlig miljö Vi erbjuder: - Fast månadslön och förmåner - Mycket rolig och fin arbetsmiljö - Goda möjligheter till utveckling inom företaget - Grundlig utbildning och stöd för att lyckas i rollen - Heltid Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från just dig!

22 februari 2024
Sista ansökan:
3 augusti 2024
Kundservicemedarbetare till AB Reservdelar

AB Reservdelar (ABR) har i över 80 år erbjudit kvalitetsreservdelar, tekniskt kunnande, leveranssäkerhet samt ett brett och djupt sortiment som passar mer än 90 % av den svenska bilparken. Med verksamhet och lager i såväl Stockholm som Malmö kan våra 80 anställda säkerställa snabba och tillförlitliga leveranser i hela Sverige. Om tjänsten Hos AB Reservdelar utvecklar vi vår egen reservdelskatalog och strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Vi är stolta över våra högkvalitativa produkter och över att kunna erbjuda en servicenivå som motsvarar den. Som en del av vårt kundsupportteam kommer du att spela en viktig roll i detta arbete och hjälper våra kunder med allt från katalogapplikationer till teknisk support och reklamationsfrågor. Vår kundserviceavdelning består idag av ett dedikerat team på sju personer. Tillsammans hanterar ni alla inkommande kundorder, returer, offertförfrågningar och andra förekommande arbetsuppgifter på vår kundserviceavdelning. Kundservice är våra kunders första kontakt med vårt företag och ni arbetar mycket över telefon samt mejl, och för ett nära samarbete med våra lager-, produkt- och inköpsavdelningar för att säkerställa högsta möjliga kundnöjdhet och - support. Rollen är baserad på vårt huvudkontor i Sollentuna och du rapporterar till vår kundservicechef. Din profil: För att matcha rollen tror vi att du: - Har god teknisk förståelse, och det är meriterande om du har erfarenhet från fordonsbranschen. - Har goda dator- och systemkunskaper. - Är van vid att arbeta med telefon eller inom service. - Pratar och skriver svenska flytande och behärskar engelska. Andra språkkunskaper är meriterande. Dina yrkesmässiga färdigheter är viktiga för oss men din personlighet är minst lika värdefull, och vi ser en serviceinriktad, kommunikativ och ansvarstagande person framför oss. Det är också viktigt att du är prestigelös, flexibel och noggrann. Vidare är du en självklar lagspelare och trivs med att ha ett nära samarbete med såväl kunder som kollegor. Delar du dessutom vårt intresse för bilar och fordonsbranschen så kommer du att passa in mycket bra hos oss. Vi erbjuder: Hos oss får du inte bara möjlighet att utveckla din karriär i en stimulerande och växande organisation, utan också chansen att vara en del av ett team där din insats verkligen uppskattas och gör skillnad. Vi är måna om våra medarbetares utveckling och du kommer att få alla verktyg du behöver för att utvecklas, växa och lyckas i din roll. Så, om du är redo för en spännande utmaning och vill bli en del av vårt framgångsrika team, skicka in din ansökan redan idag! Ansökan: I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder och frågor om tjänsten och processen besvaras av Marcus Sölvin på 070 074 59 18 eller av Susanna Haglund på 076 221 67 07. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!

21 februari 2024
Sista ansökan:
9 augusti 2024
Electrolux söker kundtjänstmedarbetare till kontoret i Solna!

Är du en kommunikativ och problemlösande person som älskar att hjälpa andra? Vill du vara en del av ett engagerat team som strävar efter att skapa en enastående kundupplevelse? Då kan du vara den vi letar efter! Denna roll kommer att ge dig möjligheten att utvecklas och få en framgångsrik karriär inom kundsupport. Vi vill såklart att du ska trivas hos oss, därför erbjuder vi: Möjlighet att bli en del av ett stort internationellt företag Arbete från kontor på heltid! 🏻 Kollektivavtal är för oss en självklarhet, du ska känna dig trygg i din anställning(läs mer här (https://www.unionen.se/kollektivavtal/almega-tjansteforetagen-callcontactcenter-och-marknadsundersokningsforetag)). Möjlighet till bonus ️ Friskvårdsbidrag Betald utbildning Möjligheten att utvecklas inom företaget och skapa en framgångsrik karriär inom kundsupport. Så här arbetar vi: Concentrix+Webhelp är ett outsourcingföretag, vilket innebär att vi erbjuder våra tjänster till andra företag för att hjälpa dem hantera kundservice, ekonomi och andra affärsprocesser. Som vår kollega kommer du att vara anställd av Concentrix+Webhelp men stötta kunderna till Electrolux. Du kommer i din roll som kundtjänstmedarbetare att ta emot inkommande samtal från kunder med frågor gällande olika produkter från Electrolux varumärken. Du kommer således ta ägandeskap för våra kunders ärenden och se till att lösa dessa på bästa sätt. Våra kunder ska alltid få ett trevligt bemötande och att leverera service på hög nivå är något vi alltid eftersträvar. Vårt team består av ett gäng drivna kollegor som alla har viljan att ge god service, ni jobbar tillsammans med er Team Manager mot uppsatta mål med fokus på individuell utveckling och når nya höjder tillsammans! Självklart är det av största vikt för oss att vi har roligt medan vi gör det! Vi lär dig allt du behöver veta om jobbet under utbildningsveckorna i början av din anställning hos oss, men för att briljera i denna roll behöver du på förhand ha godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5 kunna tala flytande svenska och känner dig bekväm med samtal på engelska ️ ha god datorvana ha fyllt 18 år finns ej med i belastningsregister meriterande med erfarenhet av försäljning eller service (ej krav) Kan du redan se dig själv i rollen? Det kan definitivt vi! Men innan dess finns det några steg att slutföra i vår rekryteringsprocess. Först och främst måste du genomföra ett test som provar din passform för rollen samt dina språkkunskaper. Om vi matchar, kommer våra rekryterare att ringa dig för att prata om de viktigaste sakerna innan de schemalägger en intervju. Efteråt kommer vi att be om en referenskontroll och din bakgrundskontroll. Vår förhoppning är att du ska känna dig informerad om processen och att vi ska kunna komma med ett jobberbjudande till dig efter genomförd rekryteringsprocess. Sök redan idag 🤩 START: 2024-03-25 PLACERINGSORT: Kontor i Stockholm, Solna ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna. Måndag-Fredag 07:30-18:00 Lön: Kollektivavtalsbaserad ingångslön ( Läs mer om vårt Kollektivavtal här (https://www.unionen.se/kollektivavtal/0269-loneavtal-almega-tjansteforetagen-callcontact-center-och#1.-L%C3%B6ner-99689)). Lönediskussion möjlig baserat på erfarenhet SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-03-18 We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws. Swedish

21 februari 2024
Sista ansökan:
9 augusti 2024
Nya kollegor sökes till vår kundservice på Visma Amili! 🚀

Är du vår nya stjärna på kundservice? Vill du jobba på ett företag som är med och formar vårt samhälles framtid? Är du en serviceinriktad person med erfarenhet inom support & service? Trivs du dessutom med ha daglig kontakt med både kunder och kollegor? Då ska du höra av dig till oss! För ett par år sedan påbörjade vi en utvecklingsresa med fokus på våra medarbetare, våra kunder, vår teknik och vår tillväxt. Vi lämnade 2023 som vårt starkaste år någonsin, både sett till resultat, kundnöjdhet och medarbetarnöjdhet. Nu växlar vi inte ner - tvärtom! Vi erbjuder dig ett spännande arbete med fantastiska kollegor i en miljö som genomsyras av framåtanda och utveckling. Vi är ett lönsamt bolag med en stark tillväxt och möjligheterna för personlig utveckling och påverkan är stora. Din nya roll Som en del av vårt kundserviceteam kommer du tillsammans med dina härliga kollegor att ge bästa möjliga service till våra kunder. Detta gör vi genom direkt support via telefon, chatt och mail. Teamet präglas av laganda, innovation och viljan av att lösa kundernas problem på bästa möjliga sätt! Vi... - Vägleder våra kunder till bra lösningar som passar just dem. - Levererar kundservice av högsta klass kring frågor om exempelvis fakturor, betalningar och inkassoärenden. - Arbetar främst via inkommande samtal per telefon, email och chatt - Har ett nära samarbete både inom vår grupp och även med andra interna team. - Bidrar till att utveckla våra processer och rutiner för att säkerställa en fantastisk kundupplevelse. - Supporterar 07-19 helgfria dagar, arbetspass kommer att variera mellan dessa tider. Vem är du? - Vi letar efter dig som har erfarenhet från kundservice och som är van att leverera förstklassig service! - Du är tekniskt intresserad, samtidigt som du gillar att hjälpa kunder att lyckas. - Du har en positiv ”kan-göra” attityd, proaktivt tankesätt och gillar att lära dig nya saker. - Du är en god kommunikatör och behärskar svenska samt engelska i tal och skrift obehindrat. - Det är meriterande om du har god förståelse för betalningsprocesser, erfarenhet av kundservice samt att arbeta i olika system samtidigt. Placeringen är i Helsingborg, med flexibla dagar på kontoret (mer i början för att du ska få en raketstart!). Givet vår bransch görs kreditupplysning som en del av rekryteringsprocessen. Din ansökan Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan så snart som möjligt men senast den 15 mars. Vi har löpande rekrytering och hoppas hitta rätt person innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten? Hör av dig till: Agge Bendtzen: [email protected] Dennis Isic: [email protected] Välkommen med din ansökan!

21 februari 2024
Sista ansökan:
9 augusti 2024
Kundservicemedarbetare till Sveriges mest hållbara elbolag – GodEl! (Vik...

GodEl, Sveriges mest hållbara elbolag, söker dig som vill vara med på en spännande tillväxtresa mot en bättre morgondag! Hit välkomnas du i rollen som kundservicemedarbetare tillsammans med ett dedikerat team som alla strävar efter att skapa en WOW-upplevelse för kunderna via både telefon och mejl. Det här ett vikariat till och med augusti 2024, med möjlighet till förlängning på deltid eller heltid. Det här jobbet passar dig som vill ha ett roligt heltidsjobb t.o.m. augusti men som planerar att studera efter sommaren och kan tänka sig att jobba extra under sina studier GodEl är inte ett helt vanligt elbolag utan ägs av den svenska stiftelsen GoodCause som startar företag där vinsten går till välgörande organisationer. Hittills har de genererat över 62,1 miljoner kronor till Läkare utan gränser, Barncancerfonden, Naturskyddsföreningen med flera. All el som de säljer är märkt med Bra Miljöval Vid sidan av detta investerar vi i klimatet. Bland annat genom att binda 110 procent av utsläppen av växthusgaser som genereras i vår värdekedja Om rollen: Som kundservicemedarbetare skapar du WOW-upplevelser för våra kunder genom telefon och mejl. Du hanterar kundserviceärenden med utgångspunkt i att skapa en effektiv kundhantering med riktigt hög kundnöjdhet. Det är naturligt för dig att bidra till teamkänslan i gruppen genom att vara dig själv och vilja utvecklas tillsammans med dina kollegor. Du tycker om att utvecklas i de vardagliga arbetsuppgifterna (The devil is in the details) men är också nyfiken på att utforska kunskap inom nya områden. Primära arbetsuppgifter: - Svara på inkommande kundsamtal och mejl gällande faktureringsproblem, produktproblem, avtalstecknande, rådgivning, servicefrågor och allmänna kundfrågor. - Upprätthålla en hög professionell standard med kunderna och arbeta för att ge en positiv upplevelse till alla som kontaktar GodEl - Effektivt logga kundinformation i kundhanteringssystemet under och efter varje samtal/ärende. - Hålla dig uppdaterad om produktkunskap, omvärldsfrågor, prisutveckling och bli informerad om eventuella ändringar i GodEls policy. - Påverka GodEls bottenplatta genom att lösa problem och vända frustrerade kunder till återkommande och lojala kunder. - Samarbeta med dina kollegor för att skapa en bra arbetsplats och utveckla vår produkt. Kompetenskrav: - Mycket god svenska och engelska i tal och skrift - Avslutad gymnasieutbildning - 1-3 års tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice - Vana av att arbeta i kundsystem - Officepaketet Meriterande erfarenheter: - Försäljning (starkt meriterande) - Elmarknaden - Administration - Andra språkkunskaper (extra meriterande om du behärskar Arabiska) Färdigheter och personliga egenskaper: - Trivs i telefon med både glada, ledsna och arga kunder. - Kommunikativ - Noggrann - Förmåga att göra flera saker samtidigt (exempelvis informera/prata med kunden samtidigt som du loggar vad ni kommit överens om) - Fungerar bra under stress och förstår att kundservicearbetet i vissa perioder (särskilt kring tex fakturering eller marknadshändelser) kan vara extra intensivt. - Driven och vill utvecklas. - Lägger stor vikt vid att bygga kundrelationer. - Tar ägandeskap för dina uppgifter och sin utveckling. Frågar om hjälp vid behov. - Trivs i team och att samarbetena med kollegor och vill bidra till en tillåtande, omtänksam, nyfiken och handlingskraftig kultur på arbetsplatsen. - Tar självständigt ansvar över ditt eget arbete. Genom att joina The Good Force… - Blir du en del av Sveriges mest snabbväxande elbolag som skänker hela vinsten till världsförbättring. - Får du hänga i The Good Force House, bekvämt beläget i centrala Sundbyberg. - Kommer du att få ta del utav roliga teamsaktiviteter och AWs. - Får du tillhöra ett fantastiskt och familjärt team. - Tar du hand om Sveriges nöjdaste el-kunder (enligt SIFO). - Följer du med på en spännande resa när de vänder upp och ner på elmarknaden. Praktisk information Start: Omgående (Det här ett vikariat till och med augusti 2024, med möjlighet till förlängning på deltid eller heltid.) Omfattning: Heltid. Arbetstider: 8-17 mån-tors 8-16 fredag Plats: Sundbyberg. I den här rekryteringsprocessen samarbetar GodEl med rekryteringsföretaget The Wofi. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Linda, [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

21 februari 2024
Sista ansökan:
9 augusti 2024
Kundservicemedarbetare till Sveriges mest hållbara elbolag – GodEl!

GodEl, Sveriges mest hållbara elbolag, söker dig som vill vara med på en spännande tillväxtresa mot en bättre morgondag! Hit välkomnas du i rollen som kundservicemedarbetare tillsammans med ett dedikerat team som alla strävar efter att skapa en WOW-upplevelse för kunderna via både telefon och mejl. Det här ett föräldravikariat t.o.m. dec 2024, med möjlighet till tillsvidareanställning! GodEl är inte ett helt vanligt elbolag utan ägs av den svenska stiftelsen GoodCause som startar företag där vinsten går till välgörande organisationer. Hittills har de genererat över 62,1 miljoner kronor till Läkare utan gränser, Barncancerfonden, Naturskyddsföreningen med flera. All el som de säljer är märkt med Bra Miljöval Vid sidan av detta investerar vi i klimatet. Bland annat genom att binda 110 procent av utsläppen av växthusgaser som genereras i vår värdekedja Om rollen: Som kundservicemedarbetare skapar du WOW-upplevelser för våra kunder genom telefon och mejl. Du hanterar kundserviceärenden med utgångspunkt i att skapa en effektiv kundhantering med riktigt hög kundnöjdhet. Det är naturligt för dig att bidra till teamkänslan i gruppen genom att vara dig själv och vilja utvecklas tillsammans med dina kollegor. Du tycker om att utvecklas i de vardagliga arbetsuppgifterna (The devil is in the details) men är också nyfiken på att utforska kunskap inom nya områden. Primära arbetsuppgifter: - Svara på inkommande kundsamtal och mejl gällande faktureringsproblem, produktproblem, avtalstecknande, rådgivning, servicefrågor och allmänna kundfrågor. - Upprätthålla en hög professionell standard med kunderna och arbeta för att ge en positiv upplevelse till alla som kontaktar GodEl - Effektivt logga kundinformation i kundhanteringssystemet under och efter varje samtal/ärende. - Hålla dig uppdaterad om produktkunskap, omvärldsfrågor, prisutveckling och bli informerad om eventuella ändringar i GodEls policy. - Påverka GodEls bottenplatta genom att lösa problem och vända frustrerade kunder till återkommande och lojala kunder. - Samarbeta med dina kollegor för att skapa en bra arbetsplats och utveckla vår produkt. Kompetenskrav: - Mycket god svenska och engelska i tal och skrift - Avslutad gymnasieutbildning - 1-3 års tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice - Vana av att arbeta i kundsystem - Officepaketet Meriterande erfarenheter: - Försäljning (starkt meriterande) - Elmarknaden - Administration - Andra språkkunskaper (extra meriterande om du behärskar Arabiska) Färdigheter och personliga egenskaper: - Trivs i telefon med både glada, ledsna och arga kunder. - Kommunikativ - Noggrann - Förmåga att göra flera saker samtidigt (exempelvis informera/prata med kunden samtidigt som du loggar vad ni kommit överens om) - Fungerar bra under stress och förstår att kundservicearbetet i vissa perioder (särskilt kring tex fakturering eller marknadshändelser) kan vara extra intensivt. - Driven och vill utvecklas. - Lägger stor vikt vid att bygga kundrelationer. - Tar ägandeskap för dina uppgifter och sin utveckling. Frågar om hjälp vid behov. - Trivs i team och att samarbetena med kollegor och vill bidra till en tillåtande, omtänksam, nyfiken och handlingskraftig kultur på arbetsplatsen. - Tar självständigt ansvar över ditt eget arbete. Genom att joina The Good Force… - Blir du en del av Sveriges mest snabbväxande elbolag som skänker hela vinsten till världsförbättring. - Får du hänga i The Good Force House, bekvämt beläget i centrala Sundbyberg. - Kommer du att få ta del utav roliga teamsaktiviteter och AWs. - Får du tillhöra ett fantastiskt och familjärt team. - Tar du hand om Sveriges nöjdaste el-kunder (enligt SIFO). - Följer du med på en spännande resa när de vänder upp och ner på elmarknaden. Praktisk information Start: Omgående (föräldravikariat t.o.m. dec 2024, med möjlighet till tillsvidareanställning) Omfattning: Heltid. Arbetstider: 8-17 mån-tors 8-16 fredag Plats: Sundbyberg. I den här rekryteringsprocessen samarbetar GodEl med rekryteringsföretaget The Wofi. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Linda, [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

20 februari 2024
Sista ansökan:
8 augusti 2024
Kundservicemedarbetare på 50% till Early Bird

Brinner du för att ge bra service och ser dig själv som en glad och positiv person som alltid vill ge det där lilla extra? Vi söker nu kundservicemedarbetare som motiveras av att alltid finna lösningar. Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel, kommunikativ och har förmåga att hantera många arbetsuppgifter parallellt. Som person är du strukturerad, lösningsorienterad och en pålitlig lagspelare. Du är positiv, full av energi och inser vikten av ett gott samarbete. Kundupplevelsen värderas högt och ser därför att erfarenhet av att möta människor och arbeta med service i olika forum är meriterande. Vidare drivs du av utvecklande arbete och tar dig lätt an utmaningar. Dina arbetsuppgifter: - Handlägga inkommande ärenden, primärt via telefon och mail - Vid behov ta kontakt med distributörer, för att lösa frågor om leverans av paket - Arbeta analytiskt och vara en viktig del av förbättrings-/utvecklingsarbetet, samt vara en drivande kraft i att lyfta utmaningar som behövs arbetas med Din profil: - Har erfarenhet av kundbemötande och service - Finner glädje i att hjälpa andra - Utstrålar positiv energi och är engagerad - Telefonvana är meriterande - Har lätt för att sätta dig in i nya system och är snabb på att ta till dig ny information - Har en god teknisk baskompetens och erfarenhet av att jobba i ärendehanteringssystem - Är flexibel och kan hoppa in och jobba mer när behovet uppstår Om företaget: Early Bird är en tjänst som levererar det du beställt online hela vägen till din postlåda, både smidigt och hållbart. Early Bird levererar en miljon paket i månaden åt både stora svenska e-handlare som bland annat Adlibris och Lyko, men även till stora globala företag som bland annat Amazon och Wish. Tjänsten avser en timanställning på 50%, arbetsplatsen är belägen i Norsborg. Dina arbetspass kommer vara under dagtid måndag-fredag. Är det dig vi beskriver? Skicka då genast in din ansökan, vi anställer löpande!

20 februari 2024
Sista ansökan:
8 augusti 2024
Kundtjänstmedarbetare på deltid!

Om företaget REDGO, det ledande assistansföretaget i Sverige, Norge, Finland, Estland och Litauen, söker nu operatörer för att förstärka sitt team. 2022 förvärvade REDGO Falck's assistansverksamheter inom Norden och är det självklara valet för kunder i nödsituationer. Med ett av Sveriges största nätverk av bärgare och en passion för att hjälpa människor, erbjuder REDGO service och support vid punkteringar, kollisioner och driftstopp. Din roll Som operatör på REDGO kommer du att vara den avgörande kontaktpunkten för kunder som befinner sig i nödsituationer runt om i landet. I ett tight team kommer du erbjuda god kundservice och vägleda kunderna genom hela processen. Din förmåga att lyssna aktivt och samla in korrekt information från kunder som befinner sig i stressade situationer, för att sedan vidarebefordra den internt till en koordinator, kommer att vara avgörande för att leverera den bästa möjliga hjälpen. Kunder som ringer in kan befinna sig i Sverige eller utomlands. Du kommer att få en omfattande utbildning för att säkerställa att du är redo att ta emot inkommande samtal från kunder med akuta assistansproblem. Utöver det kommer du också att lära dig hanteringen av backoffice för utländska kunder i Sverige eller kunder som befinner sig utomlands. Du kommer att bli expert på att använda radiobordet för att effektivt fördela assistansjobb till bärgarnätverk runt om i landet. Längre fram kommer du även att bli en certifierad försäkringsförmedlare och få möjlighet att arbeta med assistansförsäkringsportföljen. I denna roll får du möjlighet att vara till hjälp för människor i olika nödsituationer samtidigt som du samarbetar nära med dina kollegor. Hos REDGO kommer du att få utvecklas och växa i olika delar av arbetet samtidigt som du förbättrar din kommunikationsförmåga och förmåga att anpassa dig till olika kundbehov. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Ta emot inkommande samtal från personer i behov av bärgningsbil och erbjuda snabb och effektiv hjälp - Ge god kundservice och rådgivning till kunderna - Samarbeta och kommunicera internt för att säkerställa att rätt bil hamnar på rätt plats i rätt tid - Administrativa uppgifter som är kopplade till rollen Din profil Vi söker dig som har en eftergymnasialutbildning och studerar idag alternativt söker en deltidsroll. Du har goda kunskaper i svenska och engelska men det är även meriterande om du kan andra språk, tillexempel tyska, franska, spanska eller italienska. Du har god datorvana och det är meriterande om du har tidigare telefonvana. En bra erfarenhet att ha med sig är om du tidigare har jobbat med exempelvis kundtjänst. Du värdesätter att hjälpa andra människor, är serviceinriktad och självgående i ditt arbetssätt. Du är en lagspelare som trivs med att samarbeta och hitta lösningar. Omfattning: 12-30 timmar i veckan och heltid under sommaren Detta är en en anställning direkt hos Redgo där vi på Clevry hjälper till med rekryteringsprocessen. Redgo har sitt kontor på Lidingö idag men kommer att flytta till nya lokaler på Gärdet i September 2024. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar REDGO med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, tillgång till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

17 februari 2024
Sista ansökan:
21 juli 2024
Jobba med kundservice för PostNord i Göteborg

Är du lösningsorienterad, hjälpsam och tävlingsinriktad? Då kan ett jobb på PostNords kundservice vara något för dig! Här får du chansen att hjälpa inringande kunder att spåra paket och lösa problem. Bli en del av ett stort och sammansvetsat team som tillsammans jobbar för att nå mål och tävla mot andra avdelningar. Kontoret som är helt nytt ligger med tillgång till bra kommunikationer vid Backaplan i Göteborg. PostNords kundservice har öppet måndag till fredag 08 - 20.15 och du blir schemalagd på heltid mellan dessa tider. Vem är du? - Du är engagerad och har hög arbetsmoral - Är social och vill arbeta med kundbemötande - Trivs med att arbeta i team - Har en fullständig gymnasieexamen Vad får du? - Fullt betald utbildning & stora utvecklingsmöjligheter - Bli en del av ett stort sammansvetsat team - Heltidsanställning måndag till fredag - Anställningen är hos Teleperformance Jobba för PostNord som erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. PostNord har en spännande resa framför sig och vi hoppas att du vill vara med och stärka Postnords position inom e-handel och leverans samt visa att de levererar service i världsklass. Vi tillsätter med omgående start så tveka inte att inkomma med din ansökan!

17 februari 2024
Sista ansökan:
4 augusti 2024