Kundtjänstmedarbetare till REDGO!

Om företaget REDGO, det ledande assistansföretaget i Sverige, Norge, Finland, Estland och Litauen, söker nu operatörer för att förstärka sitt team. 2022 förvärvade REDGO Falck's assistansverksamheter inom Norden och är det självklara valet för kunder i nödsituationer. Med ett av Sveriges största nätverk av bärgare och en passion för att hjälpa människor, erbjuder REDGO service och support vid punkteringar, kollisioner och driftstopp. Din roll Som operatör på REDGO kommer du att vara den avgörande kontaktpunkten för kunder som befinner sig i nödsituationer runt om i landet. I ett tight team kommer du erbjuda god kundservice och vägleda kunderna genom hela processen. Din förmåga att lyssna aktivt och samla in korrekt information från kunder som befinner sig i stressade situationer, för att sedan vidarebefordra den internt till en koordinator, kommer att vara avgörande för att leverera den bästa möjliga hjälpen. Kunder som ringer in kan befinna sig i Sverige eller utomlands. Du kommer att få en omfattande utbildning för att säkerställa att du är redo att ta emot inkommande samtal från kunder med akuta assistansproblem. Utöver det kommer du också att lära dig hanteringen av backoffice för utländska kunder i Sverige eller kunder som befinner sig utomlands. Du kommer att bli expert på att använda radiobordet för att effektivt fördela assistansjobb till bärgarnätverk runt om i landet. Längre fram kommer du även att bli en certifierad försäkringsförmedlare och få möjlighet att arbeta med assistansförsäkringsportföljen. I denna roll får du möjlighet att vara till hjälp för människor i olika nödsituationer samtidigt som du samarbetar nära med dina kollegor. Hos REDGO kommer du att få utvecklas och växa i olika delar av arbetet samtidigt som du förbättrar din kommunikationsförmåga och förmåga att anpassa dig till olika kundbehov. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Ta emot inkommande samtal från personer i behov av bärgningsbil och erbjuda snabb och effektiv hjälp - Ge god kundservice och rådgivning till kunderna - Samarbeta och kommunicera internt för att säkerställa att rätt bil hamnar på rätt plats i rätt tid - Administrativa uppgifter som är kopplade till rollen Din profil Vi söker dig som har en gymnasialutbildning. Du har goda kunskaper i svenska och engelska men det är även meriterande om du kan andra språk, tillexempel tyska, franska, spanska eller italienska. Du har god datorvana och det är meriterande om du har tidigare telefonvana. En bra erfarenhet att ha med sig är om du tidigare har jobbat med exempelvis kundtjänst. Du värdesätter att hjälpa andra människor, är serviceinriktad och självgående i ditt arbetssätt. Du är en lagspelare som trivs med att samarbeta och hitta lösningar. Detta är en en anställning direkt hos Redgo där vi på Clevry hjälper till med rekryteringsprocessen. Redgo har sitt kontor på Lidingö idag men kommer att flytta till nya lokaler på Gärdet i September 2024. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar REDGO med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför få tillgång till ett självskattningstest när du har skickat in din ansökan. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

17 februari 2024
Sista ansökan:
21 juli 2024
Customer Happiness & Player Safety Manager

About Star Stable Entertainment Once upon a time in 2011, the founders of Star Stable Entertainment had a vision. They wanted to create a game that could make a difference. Although half of gamers are girls and women, they were under-represented in the gaming industry, both as characters and creators. We dreamed of an epic online world where tween and teen girls could share an amazing experience. And we wanted to challenge how things were done in a male-dominated industry. Fast forward to today, and our dream has come true tenfold - Star Stable Online stands as one of the most popular MMORPGs globally! At our HQ in Södermalm, our 130 employees are thrilled to continue to welcome players to the island of Jorvik, with its breathtaking scenery, beautiful horses, and magical quests. It’s wonderful to see that our dream resonates with so many players around the world, and we can’t wait to share more stories and experiences with them! The position: We are now on the lookout for a Customer Happiness & Player Safety Manager to lead the Customer Happiness team and guarantee a secure and delightful playing experience for our players. We want to ensure that our players and their parents get the best possible customer support experience and we aim to cultivate an environment where players feel not only safe but also genuinely pleased to reach out to us, whether they encounter issues or simply seek engagement. Responsibilities: Supervise the daily operational activities of the Customer Happiness team to ensure seamless functioning. Mentor and coach team members, conduct salary and performance reviews, and foster a positive work environment. Collaborate with the CMO and analytics team to create and implement key performance indicators (KPIs) aligned with organizational objectives. Handle crises efficiently and coordinate with stakeholders to address challenges effectively. Work collaboratively to establish tools and processes that enhance the overall customer experience. Collaborate with other teams and departments to ensure that player perspectives are considered in decision-making processes. Define and implement long-term strategies and goals for the team that align with the company's overarching objectives. Constantly evaluate and challenge existing methodologies, select appropriate partners, and adapt tactics to provide the best service to our players. We think you: Have over 3 years of experience leading teams, including people management and salary review processes. Have exceptional communication and collaboration skills. Is proactive and driven, capable of initiating and driving processes and development Are Fluent in written and spoken English, with a preference for proficiency in Swedish. Have demonstrated experience in crisis management. Have the ability to comprehend the broader organizational goals and make challenging decisions when necessary. Have previous experience in working with vendors and managing outsourced customer service operations. Are flexible and empathetic, with a keen understanding of individual differences. Perks for joining us? A pretty sweet mission. We are developing the world's best horse-riding game for girls and we take that vision very seriously. We strive to hit that mark every single day. 30 vacation days (+ 3 additional squeeze days). A pension and insurance plan that mimics ITP1 and a parental pay top-up @90%. Health allowance at 5000 SEK per year. Hybrid working model - combine WFH and being together with the team at our new office located right amidst Södermalm GameDev cluster (Magnus Ladulåsgatan 65) Fitness discount of 18% at SATS gym + company workout classes. A dog room at the office! Bring your furry friend to work! Are you ready to be a chapter on this magical journey? Apply now! We can’t wait to hear your story!

16 februari 2024
Sista ansökan:
4 augusti 2024
Leveranskoordinator till Cloudgruppen

Göteborg titta hit! Vi söker just nu nästa stjärna till vårt Customer Success-gäng. Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen. Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet. Liten som stor - vi värdesätter alla! Vi söker en passionerad och engagerad person till vår Customer Success-avdelning, som vill vara en del av vårt dynamiska team! Är du strukturerad, utåtriktad och vill lära dig mer om telefonväxlar? Cloudgruppen expanderar kraftigt, och nu söker vi en leveranskoordinator som vill utvecklas tillsammans med oss. Som leveranskoordinator kommer du att ha en viktig roll i att hjälpa våra kunder att uppnå sin fulla potential och maximera deras värde med våra produkter och tjänster. Du kommer att vara en nyckelspelare i driftsättningarna utav kundernas nya växellösningar, från beställning till driftsättning. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: - Kontakta kunderna för kunddatainsamling - Bygga upp kundens växellösning enligt deras behov och önskemål - Stötta kund fram till, och viss tid efter, driftsättning Vi tror att det mesta går att lära sig det mesta så länge man är nyfiken och har den rätta viljan. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig lämplighet, engagemang, driv och attityd. Som person gillar du att arbeta i ett högt tempo och att lösa problem. Du brinner för att ge service av högsta grad och att leverera kvalitet i allt du gör. Du arbetar systematiskt, kommunicerar tydligt samt trivs med att jobba i ett team. Du har lätt för att se lösningar, tar ansvar för ditt arbete och utför det på ett noggrant sätt. Vi söker någon som har: - Stark kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt - Erfarenhet av att arbeta med kunder och att erbjuda enastående service - Förmåga att arbeta självständigt och i teammiljöer - En passion för att lämna kunden med wow-känsla efter varje interaktion - En positiv och lösningsorienterad inställning - Viktigast är att du är engagerad, ansvarsfull och gillar att lära dig nya saker - Du är strukturerad och noggrann, men också kreativ - du följer gärna rutiner, men tänker ut nya lösningar när det krävs. Vi erbjuder en fast månadslön och förmåner, samt en spännande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Om du trivs med att arbeta i en snabbt föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik, då kan detta vara rätt roll för dig! Krav: - Du har god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt på svenska och engelska - Du är en driven och målinriktad person som trivs med att jobba i en snabb rörlig miljö Vi erbjuder: - Fast månadslön och förmåner - Mycket rolig och fin arbetsmiljö - Goda möjligheter till utveckling inom företaget - Grundlig utbildning och stöd för att lyckas i rollen - Heltid Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från just dig!

15 februari 2024
Sista ansökan:
2 augusti 2024
Framgångsrika MyMoney söker medarbetare till Kund och partnerssupport

MyMoney är ett dynamiskt Fintechbolag med huvudkontor i Malmö. De står i framkanten av finansiell innovation med deras egenutvecklade tekniska plattform. Genom att skapa en nära koppling mellan detaljhandlare, konsumenter och utvalda bankpartners formar de ett blomstrande finansiellt ekosystem. Hos MyMoney strävar de efter att skapa värde för alla parter, där handlare accelererar sin försäljning, konsumenter får enkel och fördelaktig finansiering, och deras bankpartners knyts till en ström av låneansökningar för betydelsefulla investeringar. Tjänsten: Kund och partnersupport Vi söker en passionerad kundsupportmedarbetare som blir spindeln i nätet på vårt kontor i Malmö. I denna roll kommer du vara navet för kommunikation mellan konsumenter, bankpartners och samarbetspartners. Ditt Ansvarsområde: - Hantering av låneansökningar - Besvarande av fakturafrågor - Kreditbedömning - Säkerställa att våra kunder och samarbetspartners får den assistans de behöver för att framgångsrikt genomföra sina affärer och köp. Din Profil: Vi söker dig som brinner för service och älskar att möta nya utmaningar. Din ambition och starka egen drivkraft är det som driver dig framåt. Har du tidigare erfarenhet från kundtjänst/service eller liknande? Då är det dig vi letar efter! Du är redo att bli en värdefull del av MyMoneys team med en rad spännande utvecklingsmöjligheter. Vi Erbjuder: - Fast lön - En fot in i ett snabbt växande bolag inom finansbranschen - Regelbunden coaching och utveckling - Ljusa och moderna lokaler mitt i centrala Malmö - Aktiviteter och en bra sammanhållning Skicka in din ansökan till oss redan idag! Vi hanterar alla ansökningar löpande. Låter det spännande och du vill veta mer? Tveka inte på att höra av dig till oss.

14 februari 2024
Sista ansökan:
24 juli 2024
Leveranskoordinator till Cloudgruppen

Göteborg titta hit! Vi söker just nu nästa stjärna till vårt Customer Success-gäng. Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen. Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet. Liten som stor - vi värdesätter alla! Vi söker en passionerad och engagerad person till vår Customer Success-avdelning, som vill vara en del av vårt dynamiska team! Är du strukturerad, utåtriktad och vill lära dig mer om telefonväxlar? Cloudgruppen expanderar kraftigt, och nu söker vi en leveranskoordinator som vill utvecklas tillsammans med oss. Som leveranskoordinator kommer du att ha en viktig roll i att hjälpa våra kunder att uppnå sin fulla potential och maximera deras värde med våra produkter och tjänster. Du kommer att vara en nyckelspelare i driftsättningarna utav kundernas nya växellösningar, från beställning till driftsättning. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: - Kontakta kunderna för kunddatainsamling - Bygga upp kundens växellösning enligt deras behov och önskemål - Stötta kund fram till, och viss tid efter, driftsättning Vi tror att det mesta går att lära sig det mesta så länge man är nyfiken och har den rätta viljan. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig lämplighet, engagemang, driv och attityd. Som person gillar du att arbeta i ett högt tempo och att lösa problem. Du brinner för att ge service av högsta grad och att leverera kvalitet i allt du gör. Du arbetar systematiskt, kommunicerar tydligt samt trivs med att jobba i ett team. Du har lätt för att se lösningar, tar ansvar för ditt arbete och utför det på ett noggrant sätt. Vi söker någon som har: - Stark kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt - Erfarenhet av att arbeta med kunder och att erbjuda enastående service - Förmåga att arbeta självständigt och i teammiljöer - En passion för att lämna kunden med wow-känsla efter varje interaktion - En positiv och lösningsorienterad inställning - Viktigast är att du är engagerad, ansvarsfull och gillar att lära dig nya saker - Du är strukturerad och noggrann, men också kreativ - du följer gärna rutiner, men tänker ut nya lösningar när det krävs. Vi erbjuder en fast månadslön och förmåner, samt en spännande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Om du trivs med att arbeta i en snabbt föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik, då kan detta vara rätt roll för dig! Krav: - Du har god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt på svenska och engelska - Du är en driven och målinriktad person som trivs med att jobba i en snabb rörlig miljö Vi erbjuder: - Fast månadslön och förmåner - Mycket rolig och fin arbetsmiljö - Goda möjligheter till utveckling inom företaget - Grundlig utbildning och stöd för att lyckas i rollen - Heltid Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från just dig!

14 februari 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024
Customer Success Manager

Göteborg titta hit! Vi söker just nu nästa stjärna till vårt Customer Success-gäng. Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen. Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet. Liten som stor - vi värdesätter alla! Vi söker en passionerad och engagerad person till vår Customer Success-avdelning, som vill vara en del av vårt dynamiska team! Som Customer Success-representant kommer du att ha en viktig roll i att hjälpa våra kunder att uppnå sin fulla potential och maximera deras värde med våra produkter och tjänster. Du kommer att vara en nyckelspelare i att bygga starka relationer med våra kunder och att ge dem en enastående kundupplevelse. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: - Hantering av kundförfrågningar via telefon, e-post och chatt - Leverera enastående kundservice och support - Samarbeta med andra teammedlemmar för att hantera kundernas utmaningar och säkerställa snabba och effektiva lösningar Vi tror att det mesta går att lära sig det mesta så länge man är nyfiken och har den rätta viljan. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig lämplighet, engagemang, driv och attityd. Som person gillar du att arbeta i ett högt tempo och att lösa problem. Du brinner för att ge service av högsta grad och att leverera kvalitet i allt du gör. Du arbetar systematiskt, kommunicerar tydligt samt trivs med att jobba i ett team. Du har lätt för att se lösningar, tar ansvar för ditt arbete och utför det på ett noggrant sätt. Vi söker någon som har: - Stark kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt - Erfarenhet av att arbeta med kunder och att erbjuda enastående service - Förmåga att arbeta självständigt och i teammiljöer - En passion för att lämna kunden med wow-känsla efter varje interaktion - En positiv och lösningsorienterad inställning - Viktigast är att du är engagerad, ansvarsfull och gillar att lära dig nya saker - Du är strukturerad och noggrann, men också kreativ - du följer gärna rutiner, men tänker ut nya lösningar när det krävs. Vi erbjuder en fast månadslön och förmåner, samt en spännande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Om du trivs med att arbeta i en snabbt föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik, då kan detta vara rätt roll för dig! Krav: - Du har god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt på svenska och engelska - Du är en driven och målinriktad person som trivs med att jobba i en snabb rörlig miljö Vi erbjuder: - Fast månadslön och förmåner - Mycket rolig och fin arbetsmiljö - Goda möjligheter till utveckling inom företaget - Grundlig utbildning och stöd för att lyckas i rollen - Heltid Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från just dig!

13 februari 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024
Kundesupporter for Unilever

Kog med Knorr? Hos Unilevers kundeservice kommer du til at hjælpe kunder med mange forskellige spørgsmål Hvorfor skal du vælge os? Fordi Concentrix + Webhelp tilbyder: En god fast månedsløn Gode udviklingsmuligheder i jobbet og virksomheden via vores karriereprogram "Get Ready!" Muligheden for at være en del af en stor international virksomhed Kontinuerlig coaching for at udvikle din viden og position. 🏻 Friskvårdsbidrag Hvordan vi arbejder: Concentrix + Webhelp samarbejder med Unilever, en kendt virksomhed der agerer som en række forskellige virksomheder i fødevareindustrien. Vi søger dig, der sammen med os hos Concentrix + Webhelp er ansigtet for Unilevers forbrugerkontakt. Unilever er en af verdens førende virksomheder, der sælger og fremstiller forbrugsvarer. De markedsfører mere end 400 mærker i mere end 190 lande. Hver dag bruger 2,5 milliarder mennesker Unilevers produkter til at se godt ud, have det godt og få mere ud af livet. Omkring en tredjedel af verdens befolkning vælger et af Unilevers mærker som Ben & Jerry's, Knorr, Dove og Hellmanns eller blandt ikoniske mærker som Bango i Indonesien og Suave i USA. Tretten af verdens 50 bedste mærker er faktisk ejet af Unilever. Dit arbejde som kundesupporter vil bestå i at give kunderne den bedst mulige support og service via telefon og email. Nu tænker du nok - hvad går arbejdet rent faktisk ud på? Dine primære arbejdsopgaver vil være: - Besvare spørgsmål og løse eventuelle problemer for kunder via telefon og email - Sikre en god kundeoplevelse ved hjælp af din forståelse, som du får igennem en grundig oplæring - Arbejde struktureret med sager baseret på et sagssystem. - Du vil arbejde på den dansk talende kanal, men vil også skulle hjælpe på den norske. Vi tror at du vil være et fremragende match hvis - Du er effektiv og altid opføre dig professionelt, selv i stressede situationer. - Bor i Stockholm. - Du er en teamplayer som altid er klar på at hjælpe dine kollegaer. - Du er serviceminded og kan vende negative til positive dialoger. - Du taler og skriver dansk i skrift og tale. - Du kan gøre dig forståelig på engelsk både på skrift og tale. Vores team er virkelig spændte på at byde dig velkommen ombord, men før det, så er der et par trin du skal igennem i vores rekrutterings process Lad os ikke vente på din ansøgning - tryk ansøg nu, nu! START: Hurtigst muligt. STED: Vores kontor i Stockholm ANSÆTTELSESFORM: Fuldtid ARBEJDSTIDER: Mandag til fredag mellem 08:00 -16:30. (Telefontiden er 09:00-13:00, derefter håndterer du sager) More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/) Non-discrimination: Concentrix + Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us danish #english #Swedish

12 februari 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Kundservicemedarbetare med miljö- och kvalitetsansvar till Eurotransport

Med kunden i fokus har Eurotransport sedan starten 1999, erbjudit fordonstransporter med hög service, flexibilitet och framför allt korrekta leveranstider. Idag jobbar ca 150 personer hos oss, varav 20 personer i administrativa roller. Vårt kundtjänstteam är en del av dessa och de består idag av ett härligt och glatt gäng på fem personer, som underlättar våra kunders vardag med sitt glada humör och fantastiska känsla för service. Nu söker vi nästa servicestjärna till vårt team. Om du är redo att ta på dig en spännande roll där varje dag är unik och där du kan göra skillnad, så är det här jobbet för dig! Som kundtjänstmedarbetare kommer du bland annat att: - Besvara inkommande telefonsamtal och e-post för att ge våra kunder den bästa servicen. - Effektivt hantera bokningar via vår användarvänliga portal. - Ansvara för nyckelhantering och bistå kunder med att erhålla nycklar. - Underhålla nära kontakt med åkare och andra avdelningar för en smidig samordning. Utöver kundservicearbetet kommer du även att ansvara för miljö och kvalitet. Det innebär t.ex. att du utvecklar, reviderar och implementerar förändrade rutiner gällande kvalitet, miljö och arbetsmiljö (MKA). Vidare säkerställer du också att företaget lever upp till relevanta lagar och strukturer för vår ISO-standard. Rollen är stationerad i våra fina lokaler i Kungsängen och du rapporterar till både vår kundtjänstchef och VD. Vem är du? För att matcha rollen tror vi att du har gymnasiekompetens inom t.ex. ekonomi eller administration och att du har tidigare erfarenhet från en administrativ och serviceinriktad roll. Det är viktigt att du har ett intresse och god förståelse för både miljö- och kvalitetslagstiftning samt ISO-standarder. Vidare behärskar du svenska samt engelska i tal och skrift, är en van dator- och systemanvändare samt innehar B-körkort. Vår prioritet är att hitta en person vars personlighet både matchar och kompletterar oss. Vi sätter stort värde på ordning och struktur i vår arbetsmiljö och för att passa denna roll har du ett strukturerat arbetssätt och en god förmåga att lösa problem. Vi uppskattar medarbetare som sprider positivitet och glädje samtidigt som de har en stark känsla för service. Egenskaper som hjälpsamhet, flexibilitet och god ordningsförmåga är också av stor betydelse för oss. Känner du igen dig i beskrivningen ovan så är vi säkra på att du kommer att trivas i vårt team. Ansökan Tjänsten innebär en heltidsanställning med start så snart det är möjligt. Du blir anställd direkt av Eurotransport och vi samarbetar med Starfinder i denna rekryteringsprocess. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder på 076 777 67 62 eller av Susanna Haglund på 076 221 67 07. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Vi ser fram emot att höra från dig!

9 februari 2024
Sista ansökan:
26 juli 2024
Kundservicemedarbetare till Sveriges mest hållbara elbolag - GodEl!

GodEl, Sveriges mest hållbara elbolag, söker dig som vill vara med på en spännande tillväxtresa mot en bättre morgondag! Hit välkomnas du i rollen som kundservicemedarbetare tillsammans med ett dedikerat team som alla strävar efter att skapa en WOW-upplevelse för kunderna via både telefon och mejl. Det här ett vikariat till och med augusti 2024, med möjlighet till förlängning på deltid eller heltid. Det här jobbet passar dig som vill ha ett roligt heltidsjobb t.o.m. augusti men som planerar att studera efter sommaren och kan tänka sig att jobba extra under sina studier GodEl är inte ett helt vanligt elbolag utan ägs av den svenska stiftelsen GoodCause som startar företag där vinsten går till välgörande organisationer. Hittills har de genererat över 62,1 miljoner kronor till Läkare utan gränser, Barncancerfonden, Naturskyddsföreningen med flera. All el som de säljer är märkt med Bra Miljöval Vid sidan av detta investerar vi i klimatet. Bland annat genom att binda 110 procent av utsläppen av växthusgaser som genereras i vår värdekedja Om rollen: Som kundservicemedarbetare skapar du WOW-upplevelser för våra kunder genom telefon och mejl. Du hanterar kundserviceärenden med utgångspunkt i att skapa en effektiv kundhantering med riktigt hög kundnöjdhet. Det är naturligt för dig att bidra till teamkänslan i gruppen genom att vara dig själv och vilja utvecklas tillsammans med dina kollegor. Du tycker om att utvecklas i de vardagliga arbetsuppgifterna (The devil is in the details) men är också nyfiken på att utforska kunskap inom nya områden. Primära arbetsuppgifter: - Svara på inkommande kundsamtal och mejl gällande faktureringsproblem, produktproblem, avtalstecknande, rådgivning, servicefrågor och allmänna kundfrågor. - Upprätthålla en hög professionell standard med kunderna och arbeta för att ge en positiv upplevelse till alla som kontaktar GodEl - Effektivt logga kundinformation i kundhanteringssystemet under och efter varje samtal/ärende. - Hålla dig uppdaterad om produktkunskap, omvärldsfrågor, prisutveckling och bli informerad om eventuella ändringar i GodEls policy. - Påverka GodEls bottenplatta genom att lösa problem och vända frustrerade kunder till återkommande och lojala kunder. - Samarbeta med dina kollegor för att skapa en bra arbetsplats och utveckla vår produkt. Kompetenskrav: - Mycket god svenska och engelska i tal och skrift - Avslutad gymnasieutbildning - 1-3 års tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice - Vana av att arbeta i kundsystem - Officepaketet Meriterande erfarenheter: - Försäljning (starkt meriterande) - Elmarknaden - Administration - Andra språkkunskaper (extra meriterande om du behärskar Arabiska) Färdigheter och personliga egenskaper: - Trivs i telefon med både glada, ledsna och arga kunder. - Kommunikativ - Noggrann - Förmåga att göra flera saker samtidigt (exempelvis informera/prata med kunden samtidigt som du loggar vad ni kommit överens om) - Fungerar bra under stress och förstår att kundservicearbetet i vissa perioder (särskilt kring tex fakturering eller marknadshändelser) kan vara extra intensivt. - Driven och vill utvecklas. - Lägger stor vikt vid att bygga kundrelationer. - Tar ägandeskap för dina uppgifter och sin utveckling. Frågar om hjälp vid behov. - Trivs i team och att samarbetena med kollegor och vill bidra till en tillåtande, omtänksam, nyfiken och handlingskraftig kultur på arbetsplatsen. - Tar självständigt ansvar över ditt eget arbete. Genom att joina The Good Force… - Blir du en del av Sveriges mest snabbväxande elbolag som skänker hela vinsten till världsförbättring. - Får du hänga i The Good Force House, bekvämt beläget i centrala Sundbyberg. - Kommer du att få ta del utav roliga teamsaktiviteter och AWs. - Får du tillhöra ett fantastiskt och familjärt team. - Tar du hand om Sveriges nöjdaste el-kunder (enligt SIFO). - Följer du med på en spännande resa när de vänder upp och ner på elmarknaden. Praktisk information Start: Omgående (Det här ett vikariat till och med augusti 2024, med möjlighet till förlängning på deltid eller heltid.) Omfattning: Heltid. Arbetstider: 8-17 mån-tors 8-16 fredag Plats: Sundbyberg. I den här rekryteringsprocessen samarbetar GodEl med rekryteringsföretaget The Wofi. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Linda, [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

7 februari 2024
Sista ansökan:
26 juli 2024
Kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Åseda!

Vi söker dig som vill arbeta med oss på Svea, en härlig arbetsplats med mycket energi. Allt genomsyras av en ”vi-känsla”, där vi alla jobbar tillsammans för att skapa den bästa kundupplevelsen. I rollen möts du av nya frågor och utmaningar varje dag vilket gör att du hela tiden utvecklas. Om du är en serviceinriktad person som vill att din arbetsdag ska innehålla rådgivning, ett högt tempo och mycket dynamik så är detta en perfekt arbetsplats för dig! Om rollen I rollen som Kundtjänstmedarbetare blir du del av ett härligt team på 30 kollegor som dagligen besvarar ett stort antal telefonsamtal från Sveas kunder, gäldenärer och myndigheter. Du kommer att ha telefonen som ditt främsta arbetsverktyg och hantera många inkommande samtal av olika karaktär varje dag. Du kommer bland annat att besvara frågor kring inkasso-, faktura- och parkeringsärenden. Här kommer du arbeta i en händelserik miljö tillsammans med kollegor som har nära till skratt, stöttar och uppmuntrar varandra. Tjänstens omfattning är heltid, kontorstid och på vardagar. Svea sitter i ljusa och moderna lokaler belägna mitt i Åseda nära kommunikation med bussar samt gym som du hinner att besöka på lunchen, eller före/efter jobbet. Restauranger och affär finns i närområdet. Tjänsten avser en tillsvidareanställning på 100 % heltid. Vem är du? Vi söker dig som brinner för att arbeta med kunden i fokus och som har ett genuint intresse för service. Det är viktigt att du snabbt förstår kunden och att du har starka kommunikativa egenskaper i både tal och skrift på svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande. Utöver detta ser vi gärna att du: - Motiveras av att fatta egna beslut, är noggrann och gillar att arbeta i ett högt tempo - Har ett stort engagemang, är öppen för förändringar och bidrar med en positiv attityd - Har ett eget driv - Du har god datorvana och känner att du kan lära dig nya system relativt snabbt - Du är en person som vill lära dig allt om finansiella lösningar - Du är prestigelös och kavlar upp armarna när och där det behövs - Arbetar aktivt med att utveckla dina kompetenser och dela kunskap med kollegor - Tar ägarskap och har lätt för att samarbeta med andra Du tycker om att arbeta i ett högt tempo med många kontakter, då du dagligen kommer att besvara och hantera ett stort antal telefonsamtal. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller kundservice, men även annan arbetslivserfarenhet och rätt inställning är en bra förutsättning för att ta dig an denna roll. Om oss Svea arbetar ständigt med att vara konkurrenskraftiga och innovativa på finansmarknaden och vår personal uppmuntras att vara nytänkande och att dela med sig av sina tankar och idéer för att bli den perfekta arbetsgivaren samt den givna samarbetspartnern vid finansiella lösningar. Därför behöver vi dig. Tillsammans hjälper vi till att uppfylla våra kunders behov, som förändras hela tiden. Ansökan Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila rekryterare Fredrika Engelin på [email protected].

7 februari 2024
Sista ansökan:
26 juli 2024