Medarbetare sökes till Airmees support!
Workz Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Vi på Airmee letar efter dig som vill vara med oss under en intensiv och utvecklande period! Som en del av vårt supportteam får du möjligheten att arbeta i en miljö full av gemenskap och möjligheter till personlig utveckling. Ta del av framtidens logistik och hjälp oss att nå nya höjder – välkommen till Airmee! OM AIRMEE Airmee är ett snabbt växande logistikföretag som använder avancerad teknik för att tillhandahålla snabba och miljövänliga leveranser. Airmee samarbetar med e-handlare för att erbjuda flexibla leveransalternativ som förbättrar kundupplevelsen och minskar miljöpåverkan. OM ROLLEN Som en del av vårt supportteam spelar du en avgörande roll i att hantera ärenden, ge support till både kunder och chaufförer samt säkerställa att leveranser hanteras smidigt. Din insats kommer att vara central för att vi ska kunna erbjuda enastående service till våra kunder och partners. Du kommer att arbeta med både kund- och chaufförssupport, där fokus skiftar beroende på behov. Via telefon, mejl och chatt hanterar du frågor kring exempelvis leveransdagar och tidsramar. I en miljö där vi ständigt utvecklas är det viktigt att du trivs med förändringar och kontinuerliga förbättringar. Vi värdesätter också att du är proaktiv i att lösa problem och bidrar till en positiv arbetsmiljö för ditt team. Vi SÖKER DIG Vi söker dig som är positiv och driven och som är redo att ta sig an nästa utmaning. Du är initiativtagande, flexibel och ser utmaningar som möjligheter. Vi värdesätter att du trivs i ett högt tempo, är lösningsorienterad och stöttar dina kollegor vid behov. Engagemang och ansvarstagande är centralt, och vi ser gärna att du inspirerar dina kollegor mot gemensamma mål. Du är nyfiken, gillar att lära dig nya saker, trivs med förändring och vill utvecklas både personligt och professionellt. För att trivas och lyckas hos Airmee bör du uppfylla följande krav: Fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande. Flytande svenska och engelska i tal och skrift Det är meriterande med erfarenhet av kundservice, IT-intresse och kunskap i systemet Intercom. PRAKTISK INFORMATION Uppdragsgivare: Airmee Start: Enligt överenskommelse  Omfattning: Heltid tillsvidareanställning med inledande provanställning Placering: Centralt i Stockholm Arbetstider: Måndag till fredag, arbetstiderna är inom ramarna för 08.00-23.00 (helgdagar kan förekomma). Kontakt: [email protected] VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen.

27 maj 2025
Sista ansökan:
13 november 2025
Junior Operations till Osstell// Göteborg
Oddwork Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Vill du kickstarta din karriär i en roll där teknik, kvalitet och kundkontakt möts? Hos oss på Osstell får du snabbt ta ansvar, lära dig hela flödet och jobba nära ett engagerat team i en varierad och lärorik vardag. Om rollen Du kommer att stötta hela kedjan inom vårt Supply Chain & Operations-team – från inköp till kvalitetsuppföljning, produktkontroller, kundreturer och dokumentation. Det här är rollen för dig som gillar variation, lärande och som vill få insikt i hur medicintekniska produkter utvecklas, produceras och kontrolleras. Du får ett stort eget ansvar och utrymme att ta initiativ, samtidigt som du blir en del av ett nära och erfaret team. Med tre kunniga kollegor vid din sida får du vägledning och tydliga rutiner att arbeta efter – och över tid också möjlighet att utveckla och förbättra dem. Här litar vi på varandras självledarskap och jobbar tillsammans med transparens, respekt och en god dos humor i vardagen. Exempel på arbetsuppgifter: Göra inköp och följa upp leveranser enligt våra långsiktiga planer Hantera produktreturer, enklare felsökning och kunddialog Arbeta med kvalitetsuppföljning, dokumentation och avvikelsehantering Kommunicera med leverantörer, kunder och distributörer Ta emot och kontrollera inkommande varor samt registrera dem i affärssystemet Delta i förbättringsarbete av processer och rutiner kopplat till kvalitet och logistik Vi söker dig som… …har en teknisk bakgrund och är nyfiken på hur teknik, kvalitet och logistik hänger ihop i praktiken. Du gillar att förstå hur saker fungerar, är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och trivs med att ta ansvar och driva uppgifter framåt. Självledarskap är något du är van vid – du tar initiativ, prioriterar och hittar vägen fram även när ramarna inte är helt satta. Kanske har du arbetat något år i en liknande roll, eller inom kundtjänst, administration eller i en teknisk miljö. Viktigast för oss är att du har en känsla för service och struktur – och att du vill bidra, utvecklas och växa tillsammans med oss. Utbildning inom teknik, eller annat relevant område Tidigare arbetat med kunder, exempelvis genom kundtjänst eller teknisk support via mail Vana vid att arbeta med dokumentation och följa rutiner Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Om oss på Osstell Osstell AB är världsledande inom mätning av implantatstabilitet och övervakning av osseointegration. Företaget bildades 1999 för att kommersialisera en uppfinning med användning av resonansfrekvensanalys (RFA) för att bestämma klinisk status för tandimplantat. Företagets patenterade teknik hjälper tandläkare runt om i världen att göra dentala implantatsbehandlingar säkrare och öka patientens förtroende och komfort. Kontoret ligger i hjärtat av Göteborg, nära centralstationen. 2018 blev Osstell en del av W&H Group, en global koncern inom utveckling och tillverkning av medicintekniska produkter med över 1300 anställda. Det ger oss kraften från en internationell koncern, samtidigt som vi i Sverige är ett mindre bolag med korta beslutsvägar och stark teamkänsla. Här arbetar 18 medarbetare med stort engagemang, en stark drivkraft att skapa verkligt kundvärde och en vilja att hela tiden utvecklas – både som individer och som företag. Vårt fokus är att ge kliniker bättre beslutsunderlag så att varje patient får rätt behandling utifrån sina förutsättningar. Vi tror på tydlighet, öppenhet och respekt – och vi värdesätter pålitlighet, framåtlutning och en positiv attityd i det vi gör. Välkommen till Osstell och ditt nästa steg! START: Omgående PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande, sök idag! Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

27 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Kundservicemedarbetare
Juneporten AB
Kundtjänstpersonal

Vi tror på att framgång skapas när passion och drivkraft möter teknik. Med rätt verktyg skapar vi på Junora möjligheter varje dag genom att skapa nytt liv i begagnade fordon eller maskiner. Genom ett tätt samarbete mellan alla medarbetare skapar vi en värdefull tjänst där vi samtidigt bidrar till en hållbar miljö. Arbetsbeskrivning Som kundservicemedarbetare hos oss har du en nyckelroll i att skapa en positiv kundupplevelse. Du fungerar som den viktiga länken mellan våra kunder och säljare, och bidrar till att säkerställa smidiga och effektiva processer. Du hanterar frågor kring affärer och objekt samt stöder våra säljare i deras vardag över hela Sverige. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att ta emot inkommande samtal, besvara kundfrågor av både praktisk och teknisk karaktär samt hantera administrativa uppgifter kopplade till affärer, exempelvis granskning av annonser, transporter och finansiering. Under samtalen identifierar du kundernas behov och presenterar företagets tjänster för att erbjuda bästa möjliga lösning. Ditt mål är att leverera snabb och professionell service genom att lösa ärenden vid första kontakten. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera inkommande samtal och meddelanden via e-post, SMS och chatt. Presentera lösningar och svara på kunders frågor. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av kundservicemedarbetare och en genuin passion för service. Du trivs i en dynamisk miljö där du kan växla mellan självständigt arbete och teamwork. Med en lösningsorienterad och prestigelös inställning är du en person som tar initiativ, bidrar med energi och vågar ställa frågor för att hitta de bästa lösningarna. För att lyckas i rollen tror vi att du är strukturerad, engagerad och duktig på att prioritera i ett högt tempo. Din kommunikativa förmåga och ditt engagemang är avgörande för att du ska kunna ge våra kunder bästa möjliga service. Vi söker dig som är: Serviceinriktad och lösningsorienterad. Kommunikativ och ansvarstagande. Prestigelös och kvalitetsmedveten. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi erbjuder En möjlighet att utvecklas och växa i en viktig roll inom företaget. En dynamisk och innovativ arbetsmiljö med engagerade och kompetenta kollegor. Chansen att vara delaktig i företagets framgångsresa och påverka våra framtida satsningar. Fokus på kreativitet, innovation och långsiktiga lösningar.

26 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Arbeta inom kundservice hos globalt e-handelsbolag
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Vi är på jakt efter dig som vill utvecklas inom service och arbeta på ett världsledande e-handelsföretag. Här får du en central roll i att skapa riktigt bra kundupplevelser – tillsammans med ett engagerat team och i en internationell miljö. Som en del i kundservice-teamet kommer du att hantera inkommande ärenden via telefon, chatt och mejl. Det kan röra sig om allt från frågor om leveranser och betalningar till kundkontoärenden. Du blir företagets röst utåt – och en viktig del i att skapa trygghet och nöjda kunder. Vi söker dig som Älskar att hjälpa andra och ge service med det lilla extra Trivs i en dynamisk och internationell arbetsmiljö Har goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Har en positiv inställning och är lösningsorienterad Har en fullständig gymnasieexamen Vi erbjuder En modern arbetsplats i Solna med eget gym och bra kommunikationer En gedigen introduktionsutbildning och kontinuerligt stöd i rollen Kollektivavtalade villkor och schyssta förmåner En miljö där du kan utvecklas både personligt och professionellt Tjänsten är på 80–100% och du arbetar varierande tider mellan 09.00 och 20.00, exempelvis 08–17 eller 11–20. Kundtjänsten har öppet samtliga veckodagar. Låter det som något för dig? Vi ser fram emot din ansökan!

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Teknisk support Östersund
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som teknisk kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad service och teknisk färdighet där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice och teknik samt drivs av att utvecklas inom det Vill äga ärenden och på ett smidigt sätt lösa komplexa problem Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sina tekniska färdigheter till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse - vi är flexibla med startdatum. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång dygnet runt - vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Kundservicemedarbetare i Östersund
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet! Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Hos oss får du variation, trygghet och kundkontakt - varje dag
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och varierande arbetsuppgifter där blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Utvecklas i flera olika områden och uppgifter, i en dynamisk arbetsmiljö Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och att testa nya områden och drivs av att utvecklas Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång vardagar, kvällar och helger vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Kundservice för dig som gillar att ge råd, skapa trygghet och hitta rätt!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett intresse för kläder, administration och service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer!  Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och en framgångsrik service. Du kommer ta emot beställningssamtal, mail och chatt där du hjälper kunder genom engagerad och meningsfull service där du genom ditt intresse för kläder skapar väl anpassade lösningar för kundens behov.   Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang. Arbeta administrativt med varierande uppgifter som mail, chatt och ärendehantering. Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer. Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare.  Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!   Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det. Är intresserad av kläder och har ett öga för mode! Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!   Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift. Goda kunskaper i engelska. Har datorvana. Godkänd gymnasieutbildning.   Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder måndag-fredag 07.00-21.00 och lördagar 09.00-15.00. Majoriteten av arbetpassen kommer vara under vardagar, men vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba helger.   Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

26 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Kundtjänstmedarbetare till ledande fintech-bolag
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Vill du kickstarta din karriär inom kundservice på ett av Sveriges mest välkända fintech-bolag? Vi söker nu dig som vill arbeta i en dynamisk miljö där innovation och kundfokus står i centrum. Om tjänstenI rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att: Ge professionell service och support till kunder via telefon, e-post och chatt Hantera varierande ärenden, från fakturafrågor till teknisk support Arbeta i ett team där samarbete och kunskapsdelning är en självklarhet Du kommer att få en gedigen introduktion och utbildning för att vara väl förberedd i din roll. Vi söker dig som: Är kommunikativ och har en positiv inställning Har en genuin vilja att hjälpa andra och lösa problem Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Har fullständig gymnasieexamen Kan arbeta heltid tillsvidare och är flexibel med arbetstider Vi erbjuder Lön och förmåner enligt kollektivavtal Fräscha och moderna kontorslokaler med tillgång till gym, restaurang och café Möjlighet att växa både personligt och professionellt inom företaget En arbetsplats med högt i tak och en inkluderande kultur Observera: På grund av sekretess kan vi inte avslöja företagsnamnet i denna annons. Mer information kommer att ges under den första telefonavstämningen.  Ansök idag och ta första steget mot en spännande karriär inom fintech!

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Kundservicemedarbetare till Concentrix
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du jobba med kundservice och trivs med att hjälpa andra människor? Lockas du dessutom av att utvecklas inom ett område där du gör verklig skillnad varje dag? Concentrix i Kalmar söker dig som gillar service, vill lära dig nytt och göra skillnad i varje samtal. Om tjänsten Det här är en direktrekrytering, vilket betyder att du blir anställd direkt av Concentrix, men rekryteringsprocessen hanteras av Bravura. Om företaget Concentrix är ett globalt företag som hjälper välkända varumärken att skapa fantastiska kundupplevelser. De jobbar med allt från kundtjänst till teknisk support – och har ett stort fokus på att bygga starka team med engagerade medarbetare. Nu söker de fler personer till sitt team i Kalmar, där du får representera ett välkänt varumärke och hjälpa kunder i vardagen. Arbetsuppgifter - vad du kommer att göra Som kundtjänstmedarbetare är du den första kontakten för privatpersoner som hör av sig med frågor om exempelvis fakturor, abonnemang, bredband, TV och streamingtjänster. Din uppgift är att lyssna, förstå och hitta rätt lösning för varje kund. Du får en ordentlig introduktion och kommer snabbt in i jobbet med stöd från både teamet och din närmaste chef. På den här arbetsplatsen hjälps man åt, delar med sig av tips – och har kul på jobbet! Vill du ta mer ansvar i framtiden? Det finns goda möjligheter att växa.  Många av Concentrix ledare har själva börjat sin resa i kundtjänsten – 8 av 10 har klivit vidare internt. Exempel på arbetsuppgifter: Svara på inkommande samtal från kunder Hjälpa till med frågor om fakturor, teknisk support, abonnemang och tjänster Föreslå lösningar som passar kundens behov Du kommer att jobba enligt ett rullande schema: vardagar kl. 08.00–19.00, helger kl. 10.00–19.00. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Vi tror att du har med dig  Erfarenhet från serviceorienterade yrken Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Då rollen innebär uteslutande både intern och extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga. Som person är du... Serviceinriktad – du gillar att hjälpa andra Självständig – du tar ansvar för ditt arbete och håller en hög kvalitet Kommunikativ – du har lätt att prata med människor och förklara saker på ett enkelt sätt Övrig information Start: 16 juni   Plats: Kalmar  Lön: Grundlön och provision  Så här går det till Som en del av rekryteringsprocessen görs bakgrundskontroller. Vi arbetar kompetensbaserat för att säkerställa en rättvis och fördomsfri process. Vi tillämpar löpande urval, så vänta inte för länge med din ansökan! Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support: [email protected] 010-171 47 10 (ange vilken tjänst det gäller) Välkommen med din ansökan! #Nextgen

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025