Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar tills vidare. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Mölndal Energi. Om företaget Mölndal Energi är Sveriges första fossilfria energibolag, och ett väletablerat företag som ägs av Mölndal stad. De erbjuder 100% förnybar el, fjärrvärme och energitjänster till både privatpersoner och företag. Mölndal Energi lever efter mottot ’’nära, enkelt och med passion för miljön’’. De drivs av att arbeta tillsammans, engagerat och effektivt. De vill vara en ledande aktör i omställningen till ett hållbart samhälle och ha Sveriges nöjdaste kunder. Med lyhördhet och effektivitet erbjuder de sina kunder bättre energilösningar än deras konkurrenter. Företaget sitter i nyrenoverade lokaler i Mölndal, där det arbetar 114 medarbetare. Nu söker de en innesäljare till deras säljteam i Mölndal, som består av tio medarbetare i samma roll som du. Arbetsuppgifter I rollen som innesäljare hanterar du främst utgående samtal till nya och tidigare privatkunder till Mölndal Energi. Ditt fokus när du ringer ut är att göra en behovsanalys och skapa en bättre lösning utifrån kundens behov, med målet att signera nya elavtal. I rollen lär du dig att sälja på ett rådgivande sätt, och skolas in i hur energibranschen fungerar ordentligt, hur och varför priserna förändras, och hur du kan erbjuda kunderna den bästa lösningen för dem. Vid start erbjuds du en gedigen introduktion på tre veckor, där du får nära handledning av både teamet och närmsta chef. • Utgående samtal till nya och tidigare privatkunder • Skapa bättre lösningar och signera elavtal med nya kunder Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Vana av att hantera utgående samtal och uppsökande försäljning • Obehindrade kunskaper i svenska, muntligt som skriftligt • God dator- och systemvana I rollen pratar du med kunder dagligen, och du räds inte för att ta första steget till ett samtal. Därtill har du god kommunikativ förmåga och agerar rådgivande mot kunden. Som person trivs du med att arbeta mot tydligt uppsatta mål, och arbetar hårt för att uppnå dem. Din motivation ligger i möjligheten av att vidareutvecklas, varpå du är nyfiken och driver ditt eget arbete samt lärande framåt för att uppnå resultat. Därtill arbetar du tätt ihop i ditt team, där det är viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra. Övrig information Start: 5 augusti Plats: Riskullaverket, Mölndal Lön: Fast lön + Provision Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Vi söker en engagerad kundservicemedarbetare med intresse för ekonomi till Entercards team i centrala Stockholm. Här får du en stimulerande arbetsmiljö och chans att växa tillsammans med oss! Om Entercard Entercard, som ägs av Swedbank och Barclays Bank, är en ledande aktör inom konsumentkrediter. Genom sitt varumärke re:member och samarbeten med partners erbjuder företaget flexibla och anpassningsbara finansieringslösningar. Entercards mål är att göra vardagen enklare för sina kunder. Företaget är verksamt i Norge, Sverige, Finland och Danmark och har cirka 450 engagerade medarbetare som servar över 2 miljoner kunder. Om rollen: Som kundservicemedarbetare hos Entercard blir du en viktig del av ett engagerat team som arbetar med att ge service till våra kunder. Rollen innebär att du främst kommunicerar via telefon, men hanterar även inkommande ärenden via e-post och utför visst administrativt arbete. Du besvarar frågor om Entercards tjänster och samarbeten med fokus på kvalitet och kundnöjdhet. Det här är en roll för dig som har en stark servicekänsla och trivs i kontakt med människor. Du motiveras av att lösa problem och ser det som en självklarhet att bidra till god kundupplevelse vid varje kund dialog. Samtidigt får du inblick i finansbranschen och möjlighet att utvecklas inom området. Du blir en del av en inkluderande och lärande kultur där teamkänsla, ansvarstagande och kundfokus står i centrum. Här får du möjlighet att växa i din roll och vara med och bidra till en positiv arbetsmiljö. Vi erbjuder dig: • Ett coachande och stöttande ledarskap • Engagerade team med stark laganda • En närvarande operativ chef via Workz i nära samarbete med teamledare på plats! • Utbildning via Workz Academy och certifiering inom kundservice • Kollektivavtal och trygga anställningsvillkor • Friskvårdsbidrag • Kaffe i toppklass från Nespresso! Vem är du? Vi söker dig som är lösningsorienterad, strukturerad och har lätt för att ta till dig nya arbetssätt. Du har en stark arbetsmoral, är van att ta ansvar och kan växla mellan olika uppgifter på ett självständigt och stabilt sätt. Du är lyhörd, professionell i kundmötet och har ett tydligt fokus på service och kvalitet. Med ett helhetsperspektiv och ett starkt engagemang bidrar du till teamets gemensamma mål – alltid med kunden i centrum. Vi ser gärna att du har: Tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice eller annat serviceinriktat arbete. En fullständig gymnasieexamen eller motsvarande. Talar och skriver obehindrat på svenska eller engelska. En godkänd kreditupplysning (UC), då rollen innebär hantering av finansiell information. Praktisk information: Start: 11/8 2025 Omfattning: Heltid med inledande provanställning Lön:Enligt kollektivavtal Placering: Centralt i Stockholm Arbetstider: Kontorstider Ansökan: För att säkerställa en rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess använder vi ett matchningstest som första steg. Testet skickas till din e-post direkt efter att du skickat in din ansökan och behöver slutföras för att du ska kunna gå vidare i processen. Testet är utformat för att ge en objektiv bild av hur väl din profil matchar rollen inom kundservice. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsteamet på [email protected]
Vi på Airmee letar efter dig som vill vara med oss under en intensiv och utvecklande period! Som en del av vårt supportteam får du möjligheten att arbeta i en miljö full av gemenskap och möjligheter till personlig utveckling. Ta del av framtidens logistik och hjälp oss att nå nya höjder – välkommen till Airmee! OM AIRMEE Airmee är ett snabbt växande logistikföretag som använder avancerad teknik för att tillhandahålla snabba och miljövänliga leveranser. Airmee samarbetar med e-handlare för att erbjuda flexibla leveransalternativ som förbättrar kundupplevelsen och minskar miljöpåverkan. OM ROLLEN Som en del av vårt supportteam spelar du en avgörande roll i att hantera ärenden, ge support till både kunder och chaufförer samt säkerställa att leveranser hanteras smidigt. Din insats kommer att vara central för att vi ska kunna erbjuda enastående service till våra kunder och partners. Du kommer att arbeta med både kund- och chaufförssupport, där fokus skiftar beroende på behov. Via telefon, mejl och chatt hanterar du frågor kring exempelvis leveransdagar och tidsramar. I en miljö där vi ständigt utvecklas är det viktigt att du trivs med förändringar och kontinuerliga förbättringar. Vi värdesätter också att du är proaktiv i att lösa problem och bidrar till en positiv arbetsmiljö för ditt team. Vi SÖKER DIG Vi söker dig som är positiv och driven och som är redo att ta sig an nästa utmaning. Du är initiativtagande, flexibel och ser utmaningar som möjligheter. Vi värdesätter att du trivs i ett högt tempo, är lösningsorienterad och stöttar dina kollegor vid behov. Engagemang och ansvarstagande är centralt, och vi ser gärna att du inspirerar dina kollegor mot gemensamma mål. Du är nyfiken, gillar att lära dig nya saker, trivs med förändring och vill utvecklas både personligt och professionellt. För att trivas och lyckas hos Airmee bör du uppfylla följande krav: Fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande. Flytande svenska och engelska i tal och skrift Det är meriterande med erfarenhet av kundservice, IT-intresse och kunskap i systemet Intercom. PRAKTISK INFORMATION Uppdragsgivare: Airmee Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid tillsvidareanställning med inledande provanställning Placering: Centralt i Stockholm Arbetstider: Måndag till fredag, arbetstiderna är inom ramarna för 08.00-23.00 (helgdagar kan förekomma). Kontakt: [email protected] VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen.
Vill du kickstarta din karriär i en roll där teknik, kvalitet och kundkontakt möts? Hos oss på Osstell får du snabbt ta ansvar, lära dig hela flödet och jobba nära ett engagerat team i en varierad och lärorik vardag. Om rollen Du kommer att stötta hela kedjan inom vårt Supply Chain & Operations-team – från inköp till kvalitetsuppföljning, produktkontroller, kundreturer och dokumentation. Det här är rollen för dig som gillar variation, lärande och som vill få insikt i hur medicintekniska produkter utvecklas, produceras och kontrolleras. Du får ett stort eget ansvar och utrymme att ta initiativ, samtidigt som du blir en del av ett nära och erfaret team. Med tre kunniga kollegor vid din sida får du vägledning och tydliga rutiner att arbeta efter – och över tid också möjlighet att utveckla och förbättra dem. Här litar vi på varandras självledarskap och jobbar tillsammans med transparens, respekt och en god dos humor i vardagen. Exempel på arbetsuppgifter: Göra inköp och följa upp leveranser enligt våra långsiktiga planer Hantera produktreturer, enklare felsökning och kunddialog Arbeta med kvalitetsuppföljning, dokumentation och avvikelsehantering Kommunicera med leverantörer, kunder och distributörer Ta emot och kontrollera inkommande varor samt registrera dem i affärssystemet Delta i förbättringsarbete av processer och rutiner kopplat till kvalitet och logistik Vi söker dig som… …har en teknisk bakgrund och är nyfiken på hur teknik, kvalitet och logistik hänger ihop i praktiken. Du gillar att förstå hur saker fungerar, är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och trivs med att ta ansvar och driva uppgifter framåt. Självledarskap är något du är van vid – du tar initiativ, prioriterar och hittar vägen fram även när ramarna inte är helt satta. Kanske har du arbetat något år i en liknande roll, eller inom kundtjänst, administration eller i en teknisk miljö. Viktigast för oss är att du har en känsla för service och struktur – och att du vill bidra, utvecklas och växa tillsammans med oss. Utbildning inom teknik, eller annat relevant område Tidigare arbetat med kunder, exempelvis genom kundtjänst eller teknisk support via mail Vana vid att arbeta med dokumentation och följa rutiner Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Om oss på Osstell Osstell AB är världsledande inom mätning av implantatstabilitet och övervakning av osseointegration. Företaget bildades 1999 för att kommersialisera en uppfinning med användning av resonansfrekvensanalys (RFA) för att bestämma klinisk status för tandimplantat. Företagets patenterade teknik hjälper tandläkare runt om i världen att göra dentala implantatsbehandlingar säkrare och öka patientens förtroende och komfort. Kontoret ligger i hjärtat av Göteborg, nära centralstationen. 2018 blev Osstell en del av W&H Group, en global koncern inom utveckling och tillverkning av medicintekniska produkter med över 1300 anställda. Det ger oss kraften från en internationell koncern, samtidigt som vi i Sverige är ett mindre bolag med korta beslutsvägar och stark teamkänsla. Här arbetar 18 medarbetare med stort engagemang, en stark drivkraft att skapa verkligt kundvärde och en vilja att hela tiden utvecklas – både som individer och som företag. Vårt fokus är att ge kliniker bättre beslutsunderlag så att varje patient får rätt behandling utifrån sina förutsättningar. Vi tror på tydlighet, öppenhet och respekt – och vi värdesätter pålitlighet, framåtlutning och en positiv attityd i det vi gör. Välkommen till Osstell och ditt nästa steg! START: Omgående PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande, sök idag! Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Vi tror på att framgång skapas när passion och drivkraft möter teknik. Med rätt verktyg skapar vi på Junora möjligheter varje dag genom att skapa nytt liv i begagnade fordon eller maskiner. Genom ett tätt samarbete mellan alla medarbetare skapar vi en värdefull tjänst där vi samtidigt bidrar till en hållbar miljö. Arbetsbeskrivning Som kundservicemedarbetare hos oss har du en nyckelroll i att skapa en positiv kundupplevelse. Du fungerar som den viktiga länken mellan våra kunder och säljare, och bidrar till att säkerställa smidiga och effektiva processer. Du hanterar frågor kring affärer och objekt samt stöder våra säljare i deras vardag över hela Sverige. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att ta emot inkommande samtal, besvara kundfrågor av både praktisk och teknisk karaktär samt hantera administrativa uppgifter kopplade till affärer, exempelvis granskning av annonser, transporter och finansiering. Under samtalen identifierar du kundernas behov och presenterar företagets tjänster för att erbjuda bästa möjliga lösning. Ditt mål är att leverera snabb och professionell service genom att lösa ärenden vid första kontakten. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera inkommande samtal och meddelanden via e-post, SMS och chatt. Presentera lösningar och svara på kunders frågor. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av kundservicemedarbetare och en genuin passion för service. Du trivs i en dynamisk miljö där du kan växla mellan självständigt arbete och teamwork. Med en lösningsorienterad och prestigelös inställning är du en person som tar initiativ, bidrar med energi och vågar ställa frågor för att hitta de bästa lösningarna. För att lyckas i rollen tror vi att du är strukturerad, engagerad och duktig på att prioritera i ett högt tempo. Din kommunikativa förmåga och ditt engagemang är avgörande för att du ska kunna ge våra kunder bästa möjliga service. Vi söker dig som är: Serviceinriktad och lösningsorienterad. Kommunikativ och ansvarstagande. Prestigelös och kvalitetsmedveten. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi erbjuder En möjlighet att utvecklas och växa i en viktig roll inom företaget. En dynamisk och innovativ arbetsmiljö med engagerade och kompetenta kollegor. Chansen att vara delaktig i företagets framgångsresa och påverka våra framtida satsningar. Fokus på kreativitet, innovation och långsiktiga lösningar.
Vi är på jakt efter dig som vill utvecklas inom service och arbeta på ett världsledande e-handelsföretag. Här får du en central roll i att skapa riktigt bra kundupplevelser – tillsammans med ett engagerat team och i en internationell miljö. Som en del i kundservice-teamet kommer du att hantera inkommande ärenden via telefon, chatt och mejl. Det kan röra sig om allt från frågor om leveranser och betalningar till kundkontoärenden. Du blir företagets röst utåt – och en viktig del i att skapa trygghet och nöjda kunder. Vi söker dig som Älskar att hjälpa andra och ge service med det lilla extra Trivs i en dynamisk och internationell arbetsmiljö Har goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Har en positiv inställning och är lösningsorienterad Har en fullständig gymnasieexamen Vi erbjuder En modern arbetsplats i Solna med eget gym och bra kommunikationer En gedigen introduktionsutbildning och kontinuerligt stöd i rollen Kollektivavtalade villkor och schyssta förmåner En miljö där du kan utvecklas både personligt och professionellt Tjänsten är på 80–100% och du arbetar varierande tider mellan 09.00 och 20.00, exempelvis 08–17 eller 11–20. Kundtjänsten har öppet samtliga veckodagar. Låter det som något för dig? Vi ser fram emot din ansökan!
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet! Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som teknisk kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad service och teknisk färdighet där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice och teknik samt drivs av att utvecklas inom det Vill äga ärenden och på ett smidigt sätt lösa komplexa problem Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sina tekniska färdigheter till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse - vi är flexibla med startdatum. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång dygnet runt - vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och varierande arbetsuppgifter där blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Utvecklas i flera olika områden och uppgifter, i en dynamisk arbetsmiljö Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och att testa nya områden och drivs av att utvecklas Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång vardagar, kvällar och helger vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett intresse för kläder, administration och service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och en framgångsrik service. Du kommer ta emot beställningssamtal, mail och chatt där du hjälper kunder genom engagerad och meningsfull service där du genom ditt intresse för kläder skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang. Arbeta administrativt med varierande uppgifter som mail, chatt och ärendehantering. Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer. Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare. Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det. Är intresserad av kläder och har ett öga för mode! Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift. Goda kunskaper i engelska. Har datorvana. Godkänd gymnasieutbildning. Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder måndag-fredag 07.00-21.00 och lördagar 09.00-15.00. Majoriteten av arbetpassen kommer vara under vardagar, men vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba helger. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Välj ett jobb för att visa detaljer