Jobba heltid inom kundsupport för iOS
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du den som familj och vänner alltid ringer när det krånglar med mobilen eller datorn? Har du ett öga för teknik och gillar att lösa problem? Då kan detta vara helt rätt tjänst för dig. Just nu söker vi på Sprio fler stjärnor till teamet som arbetar med teknisk kundservice – med fokus på några av marknadens mest populära produkter inom mobiltelefoni och datorer. I rollen kommer du att hjälpa kunder med allt från uppkopplingsproblem och systeminställningar till frågor om deras MacOS eller iOS-enhet. Du får en fullt betald introduktionsutbildning där du lär dig allt du behöver för att kunna ge professionell support via telefon och chatt – så du behöver inte ha tidigare erfarenhet, bara en stark vilja att lära!  Vi tror att du  Har ett intresse för teknik – extra plus om du har koll på iOS eller Mac Har god kommunikationsförmåga på både svenska och engelska Har en fullständig gymnasieexamen Är trygg med att vägleda andra, även i stressiga situationer Vi erbjuder En arbetsplats med stark teamkänsla Möjligheten att utvecklas till mer seniora roller En introduktion med fullt betald utbildning Kollektivavtal och moderna lokaler med gym och spelrum Arbetstider  Du arbetar 80–100 % förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 08.00–20.00, måndag till söndag. Observera att tjänsten är en tillsvidareanställning – därmed ej aktuell för dig som planerar att påbörja eller återuppta studier till hösten.  Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Gillar du teknik? Bli vår nästa stjärna inom kundsupport
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Vill du jobba med teknik, problemlösning och människor – allt på samma dag? Hos oss får du lära dig från grunden, växa in i rollen och jobba på ett företag som ligger i teknikens framkant. Vi söker dig som vill ta första steget in i techvärlden och utvecklas inom kundservice. Du hjälper kunder via telefon och chatt med frågor om mobiltelefoner, datorer, surfplattor och appar. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet – bara ett stort engagemang och ett intresse för teknik! Vi tror att du  Är nyfiken, kommunikativ och gillar att hjälpa till Har god teknikvana eller ett stort intresse Har en fullständig gymnasieexamen Talar och skriver svenska flytande och har goda kunskaper i engelska Om tjänsten En inspirerande arbetsmiljö med stark teamkänsla Stora möjligheter till utveckling En betald utbildning i början av anställningen Kollektivavtalade villkor, gym och spelrum i huset Arbetstider  Tjänsten har en omfattning på 80–100 % där du arbetar förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 8–20 alla dagar i veckan.  Observera att detta är en tillsvidareanställning  – rollen är alltså inte aktuell för dig som planerar att studera till hösten.  Ansök redan idag – vi intervjuar löpande!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Customer Services Representative på deltid till HoistSpar
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du en engagerad och flexibel person och vill jobba deltid med kunder i fokus? Har du samtidigt erfarenhet av att jobba med kundsupport sedan tidigare och är van att arbeta i en föränderlig miljö? HoistSpar söker nu energisk Customer Services Representative på deltid till deras Team i Stockholm med start omgående!  Du kommer att utgå från deras huvudkontor i centrala Stockholm och vara en del av ett härligt team. Här arbetar du i ett öppet klimat med högt i tak och nära till beslut. HoistSpar har ett stort hjärta för kunden, delar gärna med sig av sina kunskaper och ”krokar arm” för att göra sina kunder ännu nöjdare! Hoist Finance grundades år 1994 och har sedan starten åtnjutit en stark och lönsam tillväxt under flera års tid, och finns idag i elva europeiska länder. HoistSpars verksamhet administreras genom Hoist Finance AB och erbjuder sparkonton till företag och privatpersoner där merpart idag består av privatpersoner.  Dina arbetsuppgifter Återkommande kontroller på HoistSpars Anti-Money Laundering avdelning  Sköta administrativa uppgifter kopplat till samtalen Samarbeta med andra funktioner internt Du kommer bland annat ansvara över manuella kontoavslut och utbetalningar Stötta upp och hantera kundärenden via telefon, mail och tills viss del via brev I rollen som Customer Services Representative kommer du arbeta i en kombinerad roll. Till största del kommer du arbeta med återkommande kontroller och uppstöttning på AML. Du kommer ha direktkontakt med HoistSpar svenska kunder och med HoistSpars utländska kunder, där all kontakt sker på engelska via en tredjepartsleverantör. I rollen kommer du även till viss del arbeta tillsammans med teamet på kundservice och hjälpa HoistSpars kunder via telefon, mejl och brev.   Din profil Meriterande om du nyligen börjat studera ekonomi eller data- och systemvetenskap samt ser detta som en bra tjänst för att få in en fot i branschen  Är serviceminded, positiv och noggrann Du är intresserad av data och system Trivs att arbeta i ett föränderligt bolag under stark tillväxt Är prestigelös och tycker om att jobba i team likväl som individuellt Du gillar att ha många bollar i luften och kan lätt prioritera  Du har erfarenhet av kundservice  Flytande i tal och skrift på svenska och engelska  Tjänsten avser en deltidsanställning och du blir anställd hos Hoist Finance. Vi ser gärna att du har pågående studier i minst ett år framåt.  Vi intervjuar löpande så inkom gärna med din ansökan redan idag!

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Norsktalande Marketplace Success Agent till Qasa
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du redo för en unik möjlighet att vara med och lansera något nytt? Qasa expanderar till Norge och söker nu en Marketplace Success Agent som vill ta en betydande roll i etableringen av deras norska support – med placering på Qasas kontor i Stockholm. Qasa är en innovativ plattform som förnyar bostadsmarknaden genom att skapa en smidig och trygg upplevelse för både hyresvärdar och hyresgäster. Hos Qasa är varje medarbetare en viktig del av resan, och dom erbjuder en stimulerande och utvecklande miljö där teamen tillsammans bygger framtiden. Vill du vara med i start av deras norska verksamhet och ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Om rollen: Som första medarbetare i det norska teamet blir du en nyckelperson. Du kommer i start hjälpa till med att sätta upp rutiner och processer för Qasas norska verksamhet inför lansering. Därefter arbetar du i en bred roll som supportmedarbetare. Du kommer att: Sätta upp strukturer och anpassa texter samt artiklar från den svenska plattformen till den norska marknaden. Bygga upp den norska avdelningen Säkerställa att alla delar av deras support är redo för Norge. Ge support till användare via telefon, mejl och chatt. Arbeta med en bred variation av frågor, från annonsrelaterade problem till frågor om betalningar, fakturering och inkasso. Bistå användare med frågor kopplade till hyreslagen och andra regler – en spännande chans att lära sig nya områden. Ha en central roll i användarresan som kan sträcka sig över flera år Vi söker dig som:  Är flytande i tal och skrift på svenska samt jobbat på norska sedan tidigare och/eller är flytande även i norska  Är bekväm med att hantera kundsupport via flera kanaler (telefon, mejl och chatt) Har ett intresse för lagar och regler, och är nyfiken på att sätta dig in i hyreslagen och relaterade frågor.  Är självgående och trivs med att skapa struktur i nya sammanhang. Har en förmåga att tänka både strategiskt och kundorienterat, med fokus på att leverera en förstklassig användarupplevelse Varför detta är en unik möjlighet: Du får chansen att vara en del av en lansering från början och påverka hur Qasas norska verksamhet utvecklas. För rätt person finns stora möjligheter att växa med rollen och ta på sig större ansvar.  Detta är en direktanställd till Qasa och du kommer utgå från deras huvudkontor på Folkungagatan i Stockholm.

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Teknisk support - Customer Service
Hero AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som älskar teknik och vill göra skillnad! Är du tekniskt intresserad, framåtlutad och redo att ta dig an en spännande utmaning? Just nu letar vi efter en driven teknisk supportperson. Du kommer att vara baserad i centrala Stockholm och arbeta i en dynamisk och innovativ miljö. Om rollen I denna roll kommer du att: Support: Stötta användare och hantera tekniska problem i olika system och applikationer Felsök: Dagligen hantera allt från felsökning till support, mycket kontakt med kunder över telefon Vi söker dig som: Har ett genuint teknikintresse och kommer från någon typ av teknisk support tidigare. Är lösningsorienterad och vågar ta egna initiativ. Har erfarenhet av arbete med olika tekniska plattformar. Kommunicerar flytande på svenska och engelska. Är det dig vi letar efter? Skicka in din ansökan redan idag! Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Vi ser fram emot din ansökan! Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Kundtjänst / biljettkassa
Oscarsteatern AB
Kundtjänstpersonal

Vill du ha ett omväxlande och inspirerande arbete i en teatermiljö? Vi söker nya kollegor inför höst- och vårsäsongen! Om du vill vara en del av ett engagerat team där vi arbetar tillsammans för att skapa en minnesvärd upplevelse för våra gäster, då är det här jobbet för dig. Vi söker nu nya kollegor till vår kundtjänst och biljettkassa inför den kommande säsongen. Vad vi söker: Trivs i ett omväxlande arbete och kan hantera en dynamisk miljö med många gäster. Är en lagspelare och tycker om att jobba i ett team där alla hjälper varandra. Har en positiv inställning, är serviceinriktad och gillar att möta människor. Vad vi erbjuder: Ett varierande och spännande arbete i en teatermiljö där du får möta både kultur älskare och event besökare. En arbetsplats med stort engagemang där vi hjälper varandra för att skapa den bästa upplevelsen för våra gäster. Personlig service och ett nära samarbete med dina kollegor. Vi sätter alltid gästens behov i centrum och ser till att alla får en fantastisk upplevelse. Dina arbetsuppgifter: I rollen på vår kundtjänst och biljettkassa kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara: Ta emot gäster och hantera biljettförsäljning på ett vänligt och professionellt sätt. Ge information om föreställningar, tider och evenemang. Hjälpa till med generell kundservice och se till att alla våra gäster känner sig välkomna och omhändertagna. Samarbeta nära med övriga teamet för att säkerställa att vi levererar service i världsklass. Anställnings information: Anställningen är en säsongsanställning med start mellan 8/9 – 29/9 och pågår fram till 20/12. Arbetstiderna är varierande, men kan se ut som följande: Torsdagar och fredagar: ca 17.00 – 20:00 Lördagar: ca 12:30 – 20:00 Söndagar: ca 12:30 – 15:30 Du kan även behöva arbeta andra dagar, både dag/kvällstid beroende på våra evenemang. Vi är medlem i branschorganisationen Visita och tillämpar kollektivavtal, vilket innebär bra arbetsvillkor och trygghet för dig som anställd. Rekryteringsprocess: Under augusti 2025 kommer vi att hålla två rekryterings tillfällen, under vecka 33 och vecka 34. För att vara aktuell för rekrytering måste vi ha fått in en komplett ansökan, vilket innebär att du besvarar samtliga frågor, inklusive video frågorna. Vi ser fram emot att träffa dig! Vill du vara med i vårt team och hjälpa oss skapa oförglömliga upplevelser för våra gäster? Skicka in din ansökan – vi ser fram emot att hälsa dig välkommen till oss!

7 maj 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Customer & Workplace Experience Specialist
Happy Socks AB
Kundtjänstpersonal

We are looking for a people-loving, problem-solving, culture-building superstar! In this role, you’ll combine a passion for customer experience with a genuine interest in creating a welcoming, inclusive, and engaging workplace. You’ll be part of ensuring Happy Socks’ customers receive top-class service while also making sure our Stockholm office is a place where people thrive, connect, and feel at home. The Happy Crew Our vibrant ‘Happy Crew’ consists of around 110 colorful and creative characters from all over the world (25+ nationalities, and counting!) spread out in our offices in Stockholm, NYC, Munich, Shanghai, and Istanbul, alongside stores across the globe. Our mission is to spread happiness and color to every corner of the world. About the role The role is split between 60% Customer Experience and 40% Workplace Experience and reports to the Customer Experience Manager. Customer Experience (60%) Handle escalated customer cases from our external support partner, ensuring timely and professional resolutions. Collaborate with third-party partners like warehouses, shipping providers, and payment services, as well as internal teams. Identify customer needs through feedback and observations, and contribute to projects aimed at improving customer experience and internal processes. Support, guide, and coach our external First Line Support team to ensure a consistently excellent customer experience. Maintain and improve our chatbot and support pages on happysocks.com. Carry out tests to optimize the customer journey, like delivery tests and checkout improvements. Workplace Experience (40%) Take ownership of the daily operations and atmosphere of our Stockholm office. Ensure the workplace reflects our values and fosters a productive, inclusive, and vibrant environment. Lead office-related projects and service improvements. Manage relationships with suppliers and service providers. Design and implement people-centric, creative workplace experiences that help our teams connect, collaborate, and thrive — while contributing to a cohesive company culture across all Happy Socks locations. Who you are We believe you’re a solution-oriented, detail-loving, and people-focused person who enjoys working in a fast-paced, creative environment. You’re proactive, unpretentious, and get a kick out of making both customers and colleagues feel seen, heard, and supported. We’d love it if you have: Experience in customer service and handling escalated cases. Experience in office management, workplace services, or administrative roles. Strong organizational skills and a service mindset. Excellent communication skills in English, both written and spoken. Good communication skills in German, both written and spoken. But most importantly, you have the personality to fit into a fun work environment where we believe in color and playfulness, a place where you can expect the unexpected and you are a source of creative weirdness.

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Sommarjobb som Customer Service Support
Hero AB
Kundtjänstpersonal

Är du en serviceinriktad person med tidigare erfarenhet från kundservice? Brinner du för att hjälpa människor? Då har vi det perfekta sommarjobbet för dig! Vi söker nu en engagerad och lösningsorienterad Customer Service Support som vill bli en del av vår kunds team över sommaren. Vad du kommer att göra: Ge förstklassig support till våra kunder via telefon och mejl Säkerställa att varje kund får en smidig och positiv upplevelse Samarbeta med kollegor för att ständigt förbättra våra processer och rutiner Som kundservicemedarbetare blir du en del av ett engagerat team där du dagligen får hjälpa kunder och säkerställa att de får bästa möjliga service. Du kommer att besvara frågor via telefon och mejl samt guida kunder till rätt lösningar. Rollen passar dig som trivs med kundkontakt och problemlösning. Vi söker dig som: Är social, positiv och älskar att ta hand om människor Har tidigare erfarenhet av kundservice eller liknande roll (meriterande men ej ett krav) Är flytande i svenska och har goda kunskaper i engelska Är lösningsorienterad och trivs i en dynamisk miljö Tillträde och omfattning Tjänsten ska tillsättas omgående, så vänta inte med din ansökan! Detta är ett konsultuppdrag vilket betyder att du blir anställd av Hero för uppdraget. För frågor om tjänsten och processen vänligen kontakta Madeleine Ranström på [email protected]

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Säljande kundtjänstmedarbetare start 21 Juli
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Är du serviceinriktad och drivs av att arbeta mot uppsatta mål? Nu söker Telia juniora säljande kundtjänstmedarbetare till teamet i Norrköping. Hos Telia får du möjlighet att arbeta tillsammans med engagerade kollegor i en professionell miljö. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget som konsult. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs gärna mer om hur det är att jobba som konsult på Telia: https://www.bravura.se/karriar/telia/ Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som säljande kundsjänstmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med företagets privatkunder. Du tar emot inkommande samtal och hjälper kunder över telefon inom områdena kundreskontra, fakturafrågor och betalningsalternativ. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Som en del av din service ansvarar du vidare för att göra behovsanalyser och arbetar aktivt med merförsäljning utifrån kundens behov i varje samtal. • Ta emot inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Utföra behovsanalys och merförsäljning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad och godkänd gymnasieutbildning • Arbetslivserfarenhet inom service, försäljning eller fakturahantering är meriterande • Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska För att trivas i rollen som säljande kundtjänstmedarbetare på Telia har du en god känsla för service samt motiveras av att arbeta mot uppsatta mål och leverera lösningar efter kundens behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo. Övrig information Start: 21 Juli Plats: Norrköping Lön: Enligt överenskommelse Kontroll i belastningsregister och UC genomförs i denna process Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-06-22 #Nextgen

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Kundtjänst CGI Cards
Clevry Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Om företaget CGI Cards är en enhet inom CGI som tillhandahåller bank- och kortrelaterade tjänster för Nordiska kunder inom bank- och bensinkortsmarknaden. Du kommer att vara anställd som konsult hos oss på Clevry. Din roll CGI anställer nu en ny kollega till sin kundtjänst! I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att hjälpa bensinbolags- och bankkunder via telefon och mail. Frågor som kommer in kan beröra kredit- och betalkort, kortspärrar eller kontofrågor. I tjänsten ingår även att arbeta med vissa administrativa uppgifter samt bedrägeribevakning. Besvara inkommande telefonsamtal och mail Att vara behjälplig mot företagets kunder Diverse administrativa arbetsuppgifter Din profil För att vara kvalificerad för rollen behöver du vara student vid högskola eller universitet i dagsläget och ha minst 2 år kvar på dina studier. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst på en annan bank eller kreditkortsbolag. Du är flytande i tal och skrift i svenska och engelska. Du kommer att arbeta främst kvällar, helger, nätter samt under lov på dagtid. Du förväntas arbeta 2 pass i veckan och vara tillgänglig under lov. Därmed passar detta perfekt för dig som är student! Som person är du ansvarstagande och noggrann i ditt arbete. Du är serviceinriktad och har god kommunikationsförmåga. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar CGI med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få tillgång till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Läs mer om våra rekryteringstjänster

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025